Менің үйім

Пән - қазақ тілі
Сынып - 4
Өтілетін мерзімі: 16. 10. 15
Пән - қазақ тілі: Тақырыбы:
Сынып - 4: Менің үйім
Пән - қазақ тілі: Мақсаты:
Сынып - 4: Алған білімдерін нығайту
Міндеттері: - тақырып бойынша сауатты жазып, сөйлеуге үйрету.
- топта, жұпта, жеке жұмыс жасауға үйрену.
- жауапкершілікке, табандылыққа, салауатты өмірге бейімделу.
Пән - қазақ тілі: Күтілетін нәтиже:
Сынып - 4:

Оқушылар:

  • Үйдегі бөлмелердің қазақша атауы туралы біледі;
  • http://sozdik. kz/ сайты арқылы жаңа сөздердің қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде аудармасын жасай алады;
  • тыңдалым және сұхбат барысында сөздер мен сөз тіркестерді қолданып сөйлем құрай алады.
Пән - қазақ тілі: Сабақта қолданылатын белсенді оқыту әдістері:
Сынып - 4:
  1. Миға шабуыл
  2. Jigsaw (Жигсо)
  3. «Жүгірме диктант»
  4. Демонстрациялау
  5. Жинақтау
  6. Жобалау
  7. «Ойлан, қосыл, бөліс»
  8. «Ыстық орындық»
  9. «2 жұлдыз, 1 тілек»
Пән - қазақ тілі: Сабақта қолданылатын модульдер:
Сынып - 4: Ақпараттық- коммуникациялық технологияларды пайдалану; Қалай оқыту керектігін үйрету; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Диалогтік оқыту; Талантты және дарынды балаларды оқыту; Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Пән - қазақ тілі:

Сабақ кезеңдері

Орындалатын тапсырмалар

Сынып - 4: уақыты
Өтілетін мерзімі: 16. 10. 15: Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Ресурс
Пән - қазақ тілі:

І. Қызығушылықты ояту.

«Миға шабуыл» әдісі

Тренинг «Дене мүшелерімен амандас . . . »

Мақсаты: топта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Сынып - 4: 8 мин
Өтілетін мерзімі: 16. 10. 15:

Аудиториямен амандасады, бүгінгі күнге сәттілік тілейді.

Топқа бөлуді ұйымдастырады.

Мақсаты: ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруға жағдай жасау.

Ұсынылған суреттер «Қонақ бөлме», «жатын бөлме», «Балалар бөлмесі», «Асхана» арқылы сыныпты 4 топқа және рөлдерге бөледі.

Топ ережесін еске түсіреді.

Әр топқа өз суреттеріне байланысты шығармашылық тапсырма береді. Орындауға 4 мин . екенін хабарлайды, электрондық сағатты қосады.

Мақсаты: оқушылардың тақырып мазмұнын ашуда өзіндік сыни ойлауын дамыту

Сабақ тақырыбын таныстырады, дәптерлеріне жаздырады.

Сұрақ-жауап арқылы сабақ тақырыбын ашады

Оқушылар суреттер арқылы 3 топқа және «хатшы», «баяндамашы», «көшбасшы», «уақыт төрешісі» рөлдерге бөлінеді.

Әр топ ережесін ескере отыра, өз суреттеріне байланысты шығармашылық тапсырмаларды (өлең, тақпақ, мақал-мәтел т. б. ) дайындап, басқа топтарға таныстырады.

Оқушылар сабақ тақырыбын жазады

1слайд «Сәлем сөздің анасы», «Бөлме»суреттері,

http://www. muzalem. ru/

Ноутбук, электронды сағат,

2 слайд

3 слайд

4 слайд

Пән - қазақ тілі:

ІІ. Мағынаны тану

Jigsaw (Жигсо) ;

«Жүгірме диктант»

Топтық жұмыс:

«Астана қаласы» мәтінімен жұмыс.

Сынып - 4:

10 мин.

5 мин

2 мин

Өтілетін мерзімі: 16. 10. 15:

Тақтада, ноутбукте «Біздің үй» тақырыбы бойынша жаңа сөздер беріледі

Мақсаты: Оқушылардың есту және жазу қабілетін дамыту, мәтінді өздігінен аударуға бағыттау, топта сыныптастарының көмегіне жүгінуге, бір-бірінің пікірлерін тыңдауға дағдыландыру.

Күтілетін нәтиже :

«мұғалім-оқушы», «оқушы-оқушы» жағдайында қарым-қатынас жасау арқылы бірлесе жаңа тақырыпты меңгереді.

Әр топ мүшесі қабырғада ұсынылған мәтіннің сөйлемдерін есте сақтап, өз тобындағы сайланған хатшыға жеткізеді, хатшы мүмкіндігінше дұрыс түсініп, қатесіз дәптерге жазады, топ мүшелеріне көмектесуге мүмкіндік беріледі.
Мәтіндер
Пән - қазақ тілі:

Мәтін мазмұны бойынша жобалау жұмысын береді. Топтардың, олардың ішінде А, В, С деңгейлі оқушыларды қадағалайды.

Тапсырманың нәтижесі тексеріліп, бағалау жұмысын дарынды оқушыларды тарту арқылы жүргізеді.

Сынып - 4: Әр топтың хатшысы өз мәтінін оқып, неше сөз жазып үлгергендерін санап, айтады, ұпайларын электронды бағалау парағына енгізеді (1 сөз 1 ұпай)
Өтілетін мерзімі: 16. 10. 15:

5 слайд

Ноутбук-Электронды бағалау парағы

Пән - қазақ тілі: Мәтіннен негізгі ұғымдарды анықтау тапсырмасын http://sozdik. kz/ сайты арқылы орындау жұмысын ұйымдастырып, қадағалайды .
Сынып - 4: Топтар мәтіннен негізгі ұғымдарды анықтайды, http://sozdik. kz/ сайты арқылы 3 тілде аударады.
Өтілетін мерзімі: 16. 10. 15: Ұялы телефон
Пән - қазақ тілі:

Белсенді тақтада ( 6 слайд ) дұрыс жауаптарын ұсынады.

Тапсырманың нәтижесі тексеріліп, бағалау жұмысын дарынды оқушыларды тарту арқылы жүргізеді.

Сынып - 4:

Топтар 6- слайдтағы дұрыс жауаптармен өз жауаптарын талдап, өзара бағалайды.

Топ көшбасшылары - дарынды оқушылар бағалау жүргізеді.

Өтілетін мерзімі: 16. 10. 15:

6 слайд

Ноутбук-Электронды бағалау парағы

Пән - қазақ тілі:

Бірлескен жұмыс: Грамматикалық талдау. «Ойлан, қосыл, бөліс» стратегиясы

Сынып - 4: 5 мин
Өтілетін мерзімі: 16. 10. 15:

Грамматикалық талдау жұмысын ұйымдастырады: Тәуелдеу

1-топқа Ұстаз

2-топ

3-топ Кітап

4-топ Мектеп

2. Берілген сөздермен сөйлем құру;

3. Осы сөздерге фонетикалық талдау жаса.

Мақсаты: Грамматикалық талдау арқылы тақырыпты меңгеру

Күтілетін нәтиже :

Грамматикалық компонентті меңгереді, жаңа ұғымдармен байланыс жасай алады, сөздік қорлары молаяды. Оқушыларды деңгейіне сай оқыту.

Әр топтар берілген тапсырма бойынша дәптерлеріне грамматикалық талдау жұмыстарын орындайды
Пән - қазақ тілі:
Сынып - 4:
Өтілетін мерзімі: 16. 10. 15: Тапсырманың нәтижесі тексеріліп, бағалау жұмысын дарынды оқушыларды тарту арқылы жүргізеді.
Өзін-өзі бағалау оқушылар бағалау жүргізеді

Ноутбук

Электронды бағалау парағы

Пән - қазақ тілі:

Жұптық жұмыс:

«Жинақтау» әдісі

«Үйде неше бөлме бар?» интеллектуалды ойын

Сынып - 4: 4 мин.
Өтілетін мерзімі: 16. 10. 15:

Топтық ішіндегі жұптық жұмысты ұйымдастырады. «Астана сандары не айтады?» интеллектуалды ойынын ұйымдастырады. Оқушылардан белсенді тақтада берілген сандарды немен байланыстыруға болатынын сұрайды.

Мақсаты: Оқушылардың мәтін бойынша есте сақтау қаблетін анықтау

Күтілетін нәтиже :

Мәтінді меңгеру деңгейлері анықталады

Жұптағы оқушылар кезекпен белсенді тақтада берілген сандарды мәтінмен байланыстырып, жауап береді.

Топ көшбасшылары - дарынды оқушылар бағалау жүргізеді

7 слайд- негізгі;

8-15 слайдтар-қосымша

Ноутбук

Электронды бағалау парағы

Пән - қазақ тілі:

ІІІ. Ой толғау

Жеке жұмыс

«Бос орынды толтыр» әдісі

Сынып - 4: 4-5 мин.
Өтілетін мерзімі: 16. 10. 15:

Мақал-мәтелдерді толықтырып айту

Мақсаты: Оқушылардың сабақта алған білімдері бойынша қорытынды жасау. Күтілетін нәтиже :

Оқушылар қазақ тіліндегі өлең жолдарын зейін қойып тыңдайды және визуалды берілген мәтіннен керекті сөздерді таба біледі.

Тапсырманың нәтижесі тексеріліп, бағалау жұмысын дарынды оқушыларды тарту арқылы жүргізеді.

Берілген мәтіннен керекті сөздерді тауып, бос орындарды толтырады.

Топ мүшелері өзара жұмыстарын алмасып, өзара тексеріп


Ұқсас жұмыстар
Жекелеген оқушылар
Менің сүйікті қалам
Сұрау есімдігі
Геометриялық пішіндер жайлы ақпарат
Сабақ кезеңдері. Жаңа сабақ
Кел балалар өлеңінің авторы кім
Тарихи сөзді тап
Өө дыбысы мен әрпі
Сын есім. 2-класс
Менің сыныбым бірінші қабатта
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz