Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Менің үйім
Пән - қазақ тілі
Сынып - 4
Өтілетін мерзімі: 16.10.15
Тақырыбы:
Менің үйім
Мақсаты:
Алған білімдерін нығайту
Міндеттері: - тақырып бойынша сауатты жазып, сөйлеуге үйрету.
- топта, жұпта, жеке жұмыс жасауға үйрену.
- жауапкершілікке, табандылыққа, салауатты өмірге бейімделу.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар:
Үйдегі бөлмелердің қазақша атауы туралы біледі;
http://sozdik.kz/ сайты арқылы жаңа сөздердің қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде аудармасын жасай алады;
тыңдалым және сұхбат барысында сөздер мен сөз тіркестерді қолданып сөйлем құрай алады.
Сабақта қолданылатын белсенді оқыту әдістері:
1. Миға шабуыл
2. Jigsaw (Жигсо)
3. <<Жүгірме диктант>>
4. Демонстрациялау
5. Жинақтау
6. Жобалау
7. <<Ойлан, қосыл, бөліс>>
8. <<Ыстық орындық>>
9. <<2 жұлдыз, 1 тілек>>
Сабақта қолданылатын модульдер:
Ақпараттық- коммуникациялық технологияларды пайдалану; Қалай оқыту керектігін үйрету; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Диалогтік оқыту; Талантты және дарынды балаларды оқыту; Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Сабақ кезеңдері
Орындалатын тапсырмалар
уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Ресурс
І. Қызығушылықты ояту.
<<Миға шабуыл>> әдісі
Тренинг <<Дене мүшелерімен амандас...>>
Мақсаты: топта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
8 мин
Аудиториямен амандасады, бүгінгі күнге сәттілік тілейді.
Топқа бөлуді ұйымдастырады.
Мақсаты: ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруға жағдай жасау.
Ұсынылған суреттер <<Қонақ бөлме>>, <<жатын бөлме>>, <<Балалар бөлмесі>>, <<Асхана>> арқылы сыныпты 4 топқа және рөлдерге бөледі.
Топ ережесін еске түсіреді.
Әр топқа өз суреттеріне байланысты шығармашылық тапсырма береді. Орындауға 4 мин. екенін хабарлайды, электрондық сағатты қосады.
Мақсаты: оқушылардың тақырып мазмұнын ашуда өзіндік сыни ойлауын дамыту
Сабақ тақырыбын таныстырады, дәптерлеріне жаздырады.
Сұрақ-жауап арқылы сабақ тақырыбын ашады
Оқушылар суреттер арқылы 3 топқа және <<хатшы>>, <<баяндамашы>>, <<көшбасшы>>, <<уақыт төрешісі>> рөлдерге бөлінеді.
Әр топ ережесін ескере отыра, өз суреттеріне байланысты шығармашылық тапсырмаларды (өлең, тақпақ, мақал-мәтел т.б.) дайындап, басқа топтарға таныстырады.
Оқушылар сабақ тақырыбын жазады
1слайд <<Сәлем сөздің анасы>>, <<Бөлме>>суреттері,
http://www.muzalem.ru/
Ноутбук, электронды сағат,
2 слайд
3 слайд
4 слайд
ІІ. Мағынаны тану
Jigsaw (Жигсо);
<<Жүгірме диктант>>
Топтық жұмыс:
<<Астана қаласы>> мәтінімен жұмыс.
10 мин.
5 мин
2 мин
Тақтада, ноутбукте <<Біздің үй>> тақырыбы бойынша жаңа сөздер беріледі
Мақсаты: Оқушылардың есту және жазу қабілетін дамыту, мәтінді өздігінен аударуға бағыттау, топта сыныптастарының көмегіне жүгінуге, бір-бірінің пікірлерін тыңдауға дағдыландыру.
Күтілетін нәтиже:
<<мұғалім-оқушы>>, <<оқушы-оқушы>> жағдайында қарым-қатынас жасау арқылы бірлесе жаңа тақырыпты меңгереді.
Әр топ мүшесі қабырғада ұсынылған мәтіннің сөйлемдерін есте сақтап, өз тобындағы сайланған хатшыға жеткізеді, хатшы мүмкіндігінше дұрыс түсініп, қатесіз дәптерге жазады, топ мүшелеріне көмектесуге мүмкіндік беріледі.
Мәтіндер
Мәтін мазмұны бойынша жобалау жұмысын береді. Топтардың, олардың ішінде А,В,С деңгейлі оқушыларды қадағалайды.
Тапсырманың нәтижесі тексеріліп, бағалау жұмысын дарынды оқушыларды тарту арқылы жүргізеді.
Әр топтың хатшысы өз мәтінін оқып, неше сөз жазып үлгергендерін санап, айтады, ұпайларын электронды бағалау парағына енгізеді (1 сөз 1 ұпай)
5 слайд
Ноутбук-Электронды бағалау парағы
Мәтіннен негізгі ұғымдарды анықтау тапсырмасын http://sozdik.kz/ сайты арқылы орындау жұмысын ұйымдастырып, қадағалайды.
Топтар мәтіннен негізгі ұғымдарды анықтайды, http://sozdik.kz/ сайты арқылы 3 тілде аударады.
Ұялы телефон
Белсенді тақтада (6 слайд) дұрыс жауаптарын ұсынады.
Тапсырманың нәтижесі тексеріліп, бағалау жұмысын дарынды оқушыларды тарту арқылы жүргізеді.
Топтар 6- слайдтағы дұрыс жауаптармен өз жауаптарын талдап, өзара бағалайды.
Топ көшбасшылары - дарынды оқушылар бағалау жүргізеді.
6 слайд
Ноутбук-Электронды бағалау парағы
Бірлескен жұмыс: Грамматикалық талдау. <<Ойлан, қосыл, бөліс>> стратегиясы
5 мин
Грамматикалық талдау жұмысын ұйымдастырады: Тәуелдеу
1-топқа Ұстаз
2-топ
3-топ Кітап
4-топ Мектеп
2. Берілген сөздермен сөйлем құру;
3. Осы сөздерге фонетикалық талдау жаса.
Мақсаты: Грамматикалық талдау арқылы тақырыпты меңгеру
Күтілетін нәтиже:
Грамматикалық компонентті меңгереді, жаңа ұғымдармен байланыс жасай алады, сөздік қорлары молаяды. Оқушыларды деңгейіне сай оқыту.
Әр топтар берілген тапсырма бойынша дәптерлеріне грамматикалық талдау жұмыстарын орындайды
Тапсырманың нәтижесі тексеріліп, бағалау жұмысын дарынды оқушыларды тарту арқылы жүргізеді.
Өзін-өзі бағалау оқушылар бағалау жүргізеді
Ноутбук
Электронды бағалау парағы
Жұптық жұмыс:
<<Жинақтау>> әдісі
<<Үйде неше бөлме бар?>> интеллектуалды ойын
4 мин.
Топтық ішіндегі жұптық жұмысты ұйымдастырады. <<Астана сандары не айтады?>> интеллектуалды ойынын ұйымдастырады. Оқушылардан белсенді тақтада берілген сандарды немен байланыстыруға болатынын сұрайды.
Мақсаты: Оқушылардың мәтін бойынша есте сақтау қаблетін анықтау
Күтілетін нәтиже:
Мәтінді меңгеру деңгейлері анықталады
Жұптағы оқушылар кезекпен белсенді тақтада берілген сандарды мәтінмен байланыстырып, жауап береді.
Топ көшбасшылары - дарынды оқушылар бағалау жүргізеді
7 слайд- негізгі;
8-15 слайдтар-қосымша
Ноутбук
Электронды бағалау парағы
ІІІ. Ой толғау
Жеке жұмыс
<<Бос орынды толтыр>> әдісі
4-5 мин.
Мақал-мәтелдерді толықтырып айту
Мақсаты: Оқушылардың сабақта алған білімдері бойынша қорытынды жасау. Күтілетін нәтиже:
Оқушылар қазақ тіліндегі өлең жолдарын зейін қойып тыңдайды және визуалды берілген мәтіннен керекті сөздерді таба біледі.
Тапсырманың нәтижесі тексеріліп, бағалау жұмысын дарынды оқушыларды тарту арқылы жүргізеді.
Берілген мәтіннен керекті сөздерді тауып, бос орындарды толтырады.
Топ мүшелері өзара жұмыстарын алмасып, өзара тексеріп, ұпай қояды
Топ көшбасшылары - дарынды оқушылар ұпайларды бағалау парағына енгізеді
Мақал-мәтелдер
Белсенді тақта
сайт
Ноутбук
Электронды бағалау парағы
Топтық жұмыс
<<Жобалау>> әдісі
<<Менің қиялымдағы болашақ үйім>> шығармашылық тапсырма
4 мин.
<<Менің қиялымдағы болашақ үйім>> шығармашылық жұмысты ұйымдастырады.
Мақсаты: Оқушылардың патриоттық сезімдерін дамыта отыра, сабақта алған білімін ой-қиялдары арқылы жетілдіру
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар тақырып бойынша алған білімдерін пысықтайды
Оқушылар <<Дүниежүзілік EXPO - 2017>> көрмесі туралы ақпаратты тыңдап, әр топ берілген қималардан 2 сөзден таңдап,
<> бағдарламасы арқылы белсенді тақтаға жазады.
6 қима сөздер,
<> бағдарламасы,
ноутбук
белсенді тақта
Бағалау
3 мин.
Тапсырманың нәтижесі тексеріліп, бағалау жұмысын дарынды оқушыларды тарту арқылы жүргізеді.
Электронды бағалау парақтарындағы ұпайлар бойынша қорытынды баға шығаруды ұйымдастырады.
e-learning- электрондық күнделікке бағалар түсіріледі.
Топтар бүгіншгі сабақ бойынша өзара <<2 жұлдызша, 1 тілек>> білдіреді.
Оқушылар электронды бағалау парақтарындағы ұпайлардан қорытынды баға шығару үшін көшбасшыға көмектесіп, әр оқушының бағасын шығарады.
Ноутбук -
Электронды бағалау парағы
e-learning- электрондық күнделік
Үй жұмысы:
V модуль: Сөздерді жаттау <<Мен және болашақ үйім>> тақырыбында эссе жазу
Пайдаланылатын әдебиеттер:
1.Қазақ тілі, 4-сынып, Алматыкітап, 2014;
2.Ғаламтор көздері: kaztube.kz/ru/video/87018, www.youtube.com/watch?v=IuOc3NabPiM
Сынып - 4
Өтілетін мерзімі: 16.10.15
Тақырыбы:
Менің үйім
Мақсаты:
Алған білімдерін нығайту
Міндеттері: - тақырып бойынша сауатты жазып, сөйлеуге үйрету.
- топта, жұпта, жеке жұмыс жасауға үйрену.
- жауапкершілікке, табандылыққа, салауатты өмірге бейімделу.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар:
Үйдегі бөлмелердің қазақша атауы туралы біледі;
http://sozdik.kz/ сайты арқылы жаңа сөздердің қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде аудармасын жасай алады;
тыңдалым және сұхбат барысында сөздер мен сөз тіркестерді қолданып сөйлем құрай алады.
Сабақта қолданылатын белсенді оқыту әдістері:
1. Миға шабуыл
2. Jigsaw (Жигсо)
3. <<Жүгірме диктант>>
4. Демонстрациялау
5. Жинақтау
6. Жобалау
7. <<Ойлан, қосыл, бөліс>>
8. <<Ыстық орындық>>
9. <<2 жұлдыз, 1 тілек>>
Сабақта қолданылатын модульдер:
Ақпараттық- коммуникациялық технологияларды пайдалану; Қалай оқыту керектігін үйрету; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Диалогтік оқыту; Талантты және дарынды балаларды оқыту; Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Сабақ кезеңдері
Орындалатын тапсырмалар
уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Ресурс
І. Қызығушылықты ояту.
<<Миға шабуыл>> әдісі
Тренинг <<Дене мүшелерімен амандас...>>
Мақсаты: топта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
8 мин
Аудиториямен амандасады, бүгінгі күнге сәттілік тілейді.
Топқа бөлуді ұйымдастырады.
Мақсаты: ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруға жағдай жасау.
Ұсынылған суреттер <<Қонақ бөлме>>, <<жатын бөлме>>, <<Балалар бөлмесі>>, <<Асхана>> арқылы сыныпты 4 топқа және рөлдерге бөледі.
Топ ережесін еске түсіреді.
Әр топқа өз суреттеріне байланысты шығармашылық тапсырма береді. Орындауға 4 мин. екенін хабарлайды, электрондық сағатты қосады.
Мақсаты: оқушылардың тақырып мазмұнын ашуда өзіндік сыни ойлауын дамыту
Сабақ тақырыбын таныстырады, дәптерлеріне жаздырады.
Сұрақ-жауап арқылы сабақ тақырыбын ашады
Оқушылар суреттер арқылы 3 топқа және <<хатшы>>, <<баяндамашы>>, <<көшбасшы>>, <<уақыт төрешісі>> рөлдерге бөлінеді.
Әр топ ережесін ескере отыра, өз суреттеріне байланысты шығармашылық тапсырмаларды (өлең, тақпақ, мақал-мәтел т.б.) дайындап, басқа топтарға таныстырады.
Оқушылар сабақ тақырыбын жазады
1слайд <<Сәлем сөздің анасы>>, <<Бөлме>>суреттері,
http://www.muzalem.ru/
Ноутбук, электронды сағат,
2 слайд
3 слайд
4 слайд
ІІ. Мағынаны тану
Jigsaw (Жигсо);
<<Жүгірме диктант>>
Топтық жұмыс:
<<Астана қаласы>> мәтінімен жұмыс.
10 мин.
5 мин
2 мин
Тақтада, ноутбукте <<Біздің үй>> тақырыбы бойынша жаңа сөздер беріледі
Мақсаты: Оқушылардың есту және жазу қабілетін дамыту, мәтінді өздігінен аударуға бағыттау, топта сыныптастарының көмегіне жүгінуге, бір-бірінің пікірлерін тыңдауға дағдыландыру.
Күтілетін нәтиже:
<<мұғалім-оқушы>>, <<оқушы-оқушы>> жағдайында қарым-қатынас жасау арқылы бірлесе жаңа тақырыпты меңгереді.
Әр топ мүшесі қабырғада ұсынылған мәтіннің сөйлемдерін есте сақтап, өз тобындағы сайланған хатшыға жеткізеді, хатшы мүмкіндігінше дұрыс түсініп, қатесіз дәптерге жазады, топ мүшелеріне көмектесуге мүмкіндік беріледі.
Мәтіндер
Мәтін мазмұны бойынша жобалау жұмысын береді. Топтардың, олардың ішінде А,В,С деңгейлі оқушыларды қадағалайды.
Тапсырманың нәтижесі тексеріліп, бағалау жұмысын дарынды оқушыларды тарту арқылы жүргізеді.
Әр топтың хатшысы өз мәтінін оқып, неше сөз жазып үлгергендерін санап, айтады, ұпайларын электронды бағалау парағына енгізеді (1 сөз 1 ұпай)
5 слайд
Ноутбук-Электронды бағалау парағы
Мәтіннен негізгі ұғымдарды анықтау тапсырмасын http://sozdik.kz/ сайты арқылы орындау жұмысын ұйымдастырып, қадағалайды.
Топтар мәтіннен негізгі ұғымдарды анықтайды, http://sozdik.kz/ сайты арқылы 3 тілде аударады.
Ұялы телефон
Белсенді тақтада (6 слайд) дұрыс жауаптарын ұсынады.
Тапсырманың нәтижесі тексеріліп, бағалау жұмысын дарынды оқушыларды тарту арқылы жүргізеді.
Топтар 6- слайдтағы дұрыс жауаптармен өз жауаптарын талдап, өзара бағалайды.
Топ көшбасшылары - дарынды оқушылар бағалау жүргізеді.
6 слайд
Ноутбук-Электронды бағалау парағы
Бірлескен жұмыс: Грамматикалық талдау. <<Ойлан, қосыл, бөліс>> стратегиясы
5 мин
Грамматикалық талдау жұмысын ұйымдастырады: Тәуелдеу
1-топқа Ұстаз
2-топ
3-топ Кітап
4-топ Мектеп
2. Берілген сөздермен сөйлем құру;
3. Осы сөздерге фонетикалық талдау жаса.
Мақсаты: Грамматикалық талдау арқылы тақырыпты меңгеру
Күтілетін нәтиже:
Грамматикалық компонентті меңгереді, жаңа ұғымдармен байланыс жасай алады, сөздік қорлары молаяды. Оқушыларды деңгейіне сай оқыту.
Әр топтар берілген тапсырма бойынша дәптерлеріне грамматикалық талдау жұмыстарын орындайды
Тапсырманың нәтижесі тексеріліп, бағалау жұмысын дарынды оқушыларды тарту арқылы жүргізеді.
Өзін-өзі бағалау оқушылар бағалау жүргізеді
Ноутбук
Электронды бағалау парағы
Жұптық жұмыс:
<<Жинақтау>> әдісі
<<Үйде неше бөлме бар?>> интеллектуалды ойын
4 мин.
Топтық ішіндегі жұптық жұмысты ұйымдастырады. <<Астана сандары не айтады?>> интеллектуалды ойынын ұйымдастырады. Оқушылардан белсенді тақтада берілген сандарды немен байланыстыруға болатынын сұрайды.
Мақсаты: Оқушылардың мәтін бойынша есте сақтау қаблетін анықтау
Күтілетін нәтиже:
Мәтінді меңгеру деңгейлері анықталады
Жұптағы оқушылар кезекпен белсенді тақтада берілген сандарды мәтінмен байланыстырып, жауап береді.
Топ көшбасшылары - дарынды оқушылар бағалау жүргізеді
7 слайд- негізгі;
8-15 слайдтар-қосымша
Ноутбук
Электронды бағалау парағы
ІІІ. Ой толғау
Жеке жұмыс
<<Бос орынды толтыр>> әдісі
4-5 мин.
Мақал-мәтелдерді толықтырып айту
Мақсаты: Оқушылардың сабақта алған білімдері бойынша қорытынды жасау. Күтілетін нәтиже:
Оқушылар қазақ тіліндегі өлең жолдарын зейін қойып тыңдайды және визуалды берілген мәтіннен керекті сөздерді таба біледі.
Тапсырманың нәтижесі тексеріліп, бағалау жұмысын дарынды оқушыларды тарту арқылы жүргізеді.
Берілген мәтіннен керекті сөздерді тауып, бос орындарды толтырады.
Топ мүшелері өзара жұмыстарын алмасып, өзара тексеріп, ұпай қояды
Топ көшбасшылары - дарынды оқушылар ұпайларды бағалау парағына енгізеді
Мақал-мәтелдер
Белсенді тақта
сайт
Ноутбук
Электронды бағалау парағы
Топтық жұмыс
<<Жобалау>> әдісі
<<Менің қиялымдағы болашақ үйім>> шығармашылық тапсырма
4 мин.
<<Менің қиялымдағы болашақ үйім>> шығармашылық жұмысты ұйымдастырады.
Мақсаты: Оқушылардың патриоттық сезімдерін дамыта отыра, сабақта алған білімін ой-қиялдары арқылы жетілдіру
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар тақырып бойынша алған білімдерін пысықтайды
Оқушылар <<Дүниежүзілік EXPO - 2017>> көрмесі туралы ақпаратты тыңдап, әр топ берілген қималардан 2 сөзден таңдап,
<
6 қима сөздер,
<
ноутбук
белсенді тақта
Бағалау
3 мин.
Тапсырманың нәтижесі тексеріліп, бағалау жұмысын дарынды оқушыларды тарту арқылы жүргізеді.
Электронды бағалау парақтарындағы ұпайлар бойынша қорытынды баға шығаруды ұйымдастырады.
e-learning- электрондық күнделікке бағалар түсіріледі.
Топтар бүгіншгі сабақ бойынша өзара <<2 жұлдызша, 1 тілек>> білдіреді.
Оқушылар электронды бағалау парақтарындағы ұпайлардан қорытынды баға шығару үшін көшбасшыға көмектесіп, әр оқушының бағасын шығарады.
Ноутбук -
Электронды бағалау парағы
e-learning- электрондық күнделік
Үй жұмысы:
V модуль: Сөздерді жаттау <<Мен және болашақ үйім>> тақырыбында эссе жазу
Пайдаланылатын әдебиеттер:
1.Қазақ тілі, 4-сынып, Алматыкітап, 2014;
2.Ғаламтор көздері: kaztube.kz/ru/video/87018, www.youtube.com/watch?v=IuOc3NabPiM
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz