Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Қазақ тілі кабинеті
6 сынып
Мерзімі:
Мұғалім: Бердыгужинова Ақмарал Кенжебекқызы
1
Сабақтың тақырыбы
Қазақ тілі кабинеті
2
Сабақтың мақсаты
1.Білімділік: сөз тіркесін, сөйлемдер құрау арқылы оқушының өздігінен білім алуға жетелеу.
2.Дамытушылық:ойлау қабілетін дамытып,шығармашылық әрекетін қалыптастыру.
3:Тәрбиелік: мемлекеттік тілге деген қызығушылықтарын арттыру
3
Оқу нәтижелері
Қазақ тілі кабинеті туралы әңгіме құрауға және өзара диалог жүргізуге үйренеді.
Түйінді идеялар
Тақырып барысында кездесетін лексикалық минимумды және мәліметтерді мұғалімнен, бір-бірінен есту арқылы
коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру және дамыту.
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл
<<Дана-үкі>>әдісі-мәтінмен жұмыс,класстер-ойларын жинақтауға ыңғайлы,рөлдік жұмыс-сөздік қорын дамытады,постер-ойларын жүйелеп,түсіндіруге,топтық жұмыс-тақырыптың мазмұны ашылады.
Уақ
ыты
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс - әрекеті
2 мин
1.Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық дайындық. Достық қарым-қатынас,түсіністік.
2.Кезекшімен сұхбаттасу
3.Тіл дамыту.- Қазір қандай сабақ басталды?
-Бұл нешінші сабақ?
-Қазақ тілі сабағы аптасына неше рет болады? Қазақ тілі алфавитінде неше әріп бар?
Қазақ тіліне тән әріптер қанша?
Оларды атаңдар, мысал келтіріңдер?
Үйге не берілді?
Мейірімді жүрекпен,
Ақ пейілді тілекпен
Амандасып алайық,
Бір жадырап қалайық!
-қазақ тілі сабағы басталды.
-бұл ... сабақ.
-аптасына 4 рет болады
-42 әріп
-9 әріп
<<Спортшы Бейбіт>> тақырыбындағы жаңа сөздерді жаттау.
Сөздік диктант (мұғалім орысша оқиды)
Нежный,ряд,ворота,болельщик, усердие,быть битым,тренер, школьный
Ал олай болса Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы <<Қазақ тілі кабинеті>> Оқушылар қазақша жазады.
5 мин
Теориясы:
1.<<Білу>>.Ой қозғау. 1-тапсырма
а) Берілген сөздерді тәуелдік формасының ІIІ жағына қойып, үлгі бойынша сөз тіркестерін құрау. Әр оқушы өз бетінше жұмыс істейді. Әр оқушы өз жауаптарын үлгісі бойынша тексереді.
Үлгі: мектеп кабинеттері.
( Ой қозғау)ә) Осы берілген сөз тіркестерімен сөйлем құрау.
Жауап үлгісі
Мектеп мұғалімдері, мектеп оқушылары, мектеп басшысы, мектеп кітапханасы, мектеп асханасы, мектеп ауласы, мектеп өмірі
Үлгі: Мектеп кабинеттері қазіргі талапқа сай жабдықталған.
10 мин
2.Түсіну. Жұптық жұмыс. 3-тап Берілген кестелер бойынша оқушылар өзара диалог дайындайды. сынып 3 топқа бөлінеді.(сөз,сөз тіркесі,сөйлем)
Бірнеше жауапты тыңдау.
20 мин
Жаңа сабақты бекіту
3. <<Қолдану>>
5-тапсырма.Әр топ мақал-мәтелдерді құрастырады.
Сергіту жаттығу.
4. <<Талдау>>
7-тапсырма. <<Дана үкі>> әдісі.
<<Қарындаш пен ұштағыш>>
Мақал-мәтелдермен жұмыс.
Қай топ тапсырманы бірінші орындайды, солар жауап береді. Қалғандары тыңдап бағалайды. Содан кейін әр оқушы берілген мақал-мәтелдерді жаттайды. Бірнеше жауапты тыңдау.
Мақалдың мазмұны бойынша постер жасайды
<< Мен қазақпын>>
1-топ Мәтінді аударады
2-топ 5 сөз тіркесін теріп жазады
3-топ сөйлемдердің айтылу мақсатына қарай түрлеріне сипаттама
автор-Димитрий,Қабылбай қарт- Әсет,
қыз бала-Полина,ұл бала- Николай
3 3мин
5. <<Жинақтау>>
рефлексия
3 мин
6. <<Бағалау>>
Қорытынды:
oo Бүгінгі сабақта не үйрендіңдер?
oo Сабаққа кім қалай қатысты?
oo Кімнің үлесі қандай екен?
Сарапшылар топтастардың атқарған міндеттеріне баға береді.
Тапсырма
1
3
5
7
5
Өзін-өзі бағалау
Топ ішінде бағалау
Жиынтық бағалау
2мин
Үй тапсырмасы:
6-тапсырма.сөз тіркестерін құраңдар
Оқушылар күнделіктеріне жазып алады.
Мерзімі:
Мұғалім: Бердыгужинова Ақмарал Кенжебекқызы
1
Сабақтың тақырыбы
Қазақ тілі кабинеті
2
Сабақтың мақсаты
1.Білімділік: сөз тіркесін, сөйлемдер құрау арқылы оқушының өздігінен білім алуға жетелеу.
2.Дамытушылық:ойлау қабілетін дамытып,шығармашылық әрекетін қалыптастыру.
3:Тәрбиелік: мемлекеттік тілге деген қызығушылықтарын арттыру
3
Оқу нәтижелері
Қазақ тілі кабинеті туралы әңгіме құрауға және өзара диалог жүргізуге үйренеді.
Түйінді идеялар
Тақырып барысында кездесетін лексикалық минимумды және мәліметтерді мұғалімнен, бір-бірінен есту арқылы
коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру және дамыту.
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл
<<Дана-үкі>>әдісі-мәтінмен жұмыс,класстер-ойларын жинақтауға ыңғайлы,рөлдік жұмыс-сөздік қорын дамытады,постер-ойларын жүйелеп,түсіндіруге,топтық жұмыс-тақырыптың мазмұны ашылады.
Уақ
ыты
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс - әрекеті
2 мин
1.Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық дайындық. Достық қарым-қатынас,түсіністік.
2.Кезекшімен сұхбаттасу
3.Тіл дамыту.- Қазір қандай сабақ басталды?
-Бұл нешінші сабақ?
-Қазақ тілі сабағы аптасына неше рет болады? Қазақ тілі алфавитінде неше әріп бар?
Қазақ тіліне тән әріптер қанша?
Оларды атаңдар, мысал келтіріңдер?
Үйге не берілді?
Мейірімді жүрекпен,
Ақ пейілді тілекпен
Амандасып алайық,
Бір жадырап қалайық!
-қазақ тілі сабағы басталды.
-бұл ... сабақ.
-аптасына 4 рет болады
-42 әріп
-9 әріп
<<Спортшы Бейбіт>> тақырыбындағы жаңа сөздерді жаттау.
Сөздік диктант (мұғалім орысша оқиды)
Нежный,ряд,ворота,болельщик, усердие,быть битым,тренер, школьный
Ал олай болса Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы <<Қазақ тілі кабинеті>> Оқушылар қазақша жазады.
5 мин
Теориясы:
1.<<Білу>>.Ой қозғау. 1-тапсырма
а) Берілген сөздерді тәуелдік формасының ІIІ жағына қойып, үлгі бойынша сөз тіркестерін құрау. Әр оқушы өз бетінше жұмыс істейді. Әр оқушы өз жауаптарын үлгісі бойынша тексереді.
Үлгі: мектеп кабинеттері.
( Ой қозғау)ә) Осы берілген сөз тіркестерімен сөйлем құрау.
Жауап үлгісі
Мектеп мұғалімдері, мектеп оқушылары, мектеп басшысы, мектеп кітапханасы, мектеп асханасы, мектеп ауласы, мектеп өмірі
Үлгі: Мектеп кабинеттері қазіргі талапқа сай жабдықталған.
10 мин
2.Түсіну. Жұптық жұмыс. 3-тап Берілген кестелер бойынша оқушылар өзара диалог дайындайды. сынып 3 топқа бөлінеді.(сөз,сөз тіркесі,сөйлем)
Бірнеше жауапты тыңдау.
20 мин
Жаңа сабақты бекіту
3. <<Қолдану>>
5-тапсырма.Әр топ мақал-мәтелдерді құрастырады.
Сергіту жаттығу.
4. <<Талдау>>
7-тапсырма. <<Дана үкі>> әдісі.
<<Қарындаш пен ұштағыш>>
Мақал-мәтелдермен жұмыс.
Қай топ тапсырманы бірінші орындайды, солар жауап береді. Қалғандары тыңдап бағалайды. Содан кейін әр оқушы берілген мақал-мәтелдерді жаттайды. Бірнеше жауапты тыңдау.
Мақалдың мазмұны бойынша постер жасайды
<< Мен қазақпын>>
1-топ Мәтінді аударады
2-топ 5 сөз тіркесін теріп жазады
3-топ сөйлемдердің айтылу мақсатына қарай түрлеріне сипаттама
автор-Димитрий,Қабылбай қарт- Әсет,
қыз бала-Полина,ұл бала- Николай
3 3мин
5. <<Жинақтау>>
рефлексия
3 мин
6. <<Бағалау>>
Қорытынды:
oo Бүгінгі сабақта не үйрендіңдер?
oo Сабаққа кім қалай қатысты?
oo Кімнің үлесі қандай екен?
Сарапшылар топтастардың атқарған міндеттеріне баға береді.
Тапсырма
1
3
5
7
5
Өзін-өзі бағалау
Топ ішінде бағалау
Жиынтық бағалау
2мин
Үй тапсырмасы:
6-тапсырма.сөз тіркестерін құраңдар
Оқушылар күнделіктеріне жазып алады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz