Біздің жануарларымыз 1 сағат

2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Біздің жануарларымыз 1 сағат
Сабақтың мақсаты: Тақырып б/ша байланыстырып сөйлеу дағдыларын дамыту, сөздік қорын байыту.
Жетістік критерийлер:
С. 1. тақырыбына байланысты сөздерден сөйлем құрастыра алады.
2. Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.
В. 1. Шағын әңгіме құрастырады.
2. Бір - бірімен диалогқа түседі.
А. 1. Жоғары дәрежелі сұрақтарды құрастырып, жауап бере алады.
2. Әңгіме құрастырып, мазмұнын айтады.
Негізгі дерек көздер : оқулық қазақ тілі. 2сынып, А. Қайырбекова. «Думан» ойын-сауық орталығының сайты .
Интербелсенді тақта, түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.
Сабақтың әдіс- тәсілдері : Миға шабуыл, «Ой қозғау» әдісі
Оқушылардың
іс-әрекеті
- Амандасады.
- Психологиялық дайындық.
- Сыныптағы кезекшімен сұхбат
жүргізеді.
-Бүгін сынып түгел ме?
-Сабаққа дайындық қандай дәрежеде?
«Жүрек» жұмсақ ойыншығын тізбектеліп тұрған оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіріп ұсынады.
1-оқушы: Күнің сәтті болсын!
2-оқушы: Жақсы көңіл-күй!
3-оқушы: Сәттілік!
4-оқушы: Жақсылық!
5-оқушы: Жүйрік ой! тс. с.
Оқулық. Қазақ тілі. 2- сынып.
А. Қайырбекова
Алматы «Атамұра» 2013
Кіріспе бөлімі.
Қызығушылықты ояту.
Білу
Интербелсенді тақтада «Жеті ағайын» (жаңа тақырыпты ашу мақсатында) өлеңі айтылып, бейне-баян көрсетіліеді. ---Қалай ойлайсың, бүгін қандай тақырып?
-Неге?
- Сені не таңғалдырды?
- Жұптасыңнан сұрашы?
Презентация көру
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
жұптасымен сұхбатқа түседі
Интербелсенді тақта, презентация/
«Жеті ағайын»
Мағынаны тану
Түсіну
Сабақтың жаңа сөздерімен таныстырады, сөз тіркестерін құрастырады.
Сөздік:
Қайда?
Қашан?
Мультимедиалық құрал. Қазақ тілі. 2- сынып.
А. Қайырбекова Алматы «Атамұра» 2013
Миға шабуыл:
Оқушыларға өлеңді береді, мәңерлеп роль бойынша оқу, аудару.
Жеті ұл
Апта деген ағайдың
Жеті бірдей ұлы бар.
Біріншісі - Дүйсенбі,
Екіншісі - Сейсенбі,
Үшіншісі - Сәрсенбі,
Төртіншісі - Бейсенбі,
Жұма деген бесінші ұл.
Сергіту сәті
Өле бойынша тапсырмаларды орындайды. Оқушы өзі оқиды, түсінеді. Жұппен алмасып, жұмыстарымен бөліседі.
Оқушылар өзін, жұбын тексереді.
124-бет/ 4-т-ма
Бағалау парағы
1) . 124-бет 1-т-ма
Үлгі бойынша сөйлеп үйрену
2) . 125-бет 3-т-ма
Толықтырып айту, жазу
3) . Сұраққа жауап беру
125-бет 5-т-ма
Оқушылардың бағалауын тыңдайды.
Не білдім? Не білгім келеді ? Нені білемін ? сұрақтарына жауап беру үшін стикер толтыртады.
Әр оқушы өз ойын айтады. Өзін, жұбын, тобын бағалайды.
Оқушылар толтырылған стикерлерді тақтаға іледі.
2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Менің күшігім 2 сағат
Сабақтың мақсаты: Сабақта үйренген жаңа сөздерді әр түрлі қатынасқа түсіре алады.
Жетістік критерийлері:
С. 1. Тақырыпқа байланысты сөздерден сөйлем құрастыра алады.
2. Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.
В. 1. Шағын әңгіме құрастырады.
2. Бір - бірімен диалогқа түседі.
А. Жоғары дәрежелі сұрақтарға жауап бере алады.
2. Әңгіме құрастырып, мазмұнын айтады.
Негізгі деректер:Оқулық қазақ тілі, электрондық оқулық, 2сынып, А. Қайырбекова.
Интербелсенді тақта. Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары, сурет қиықтары, ойыншықтар
Сабақтың әдіс -тәсілдері: «Карусель» әдісі, «Ой қозғау» әдісі
Оқушылардың
іс-әрекеті
- мин
1. Амандасады.
2. Психологиялық дайындық.
3. Сыныптағы кезекшімен сұхбат жүргізеді.
-Бүгін сынып түгел ме?
-Сабаққа дайындық қандай дәрежеде?
Кіріспе бөлімі.
Қызығушылықты ояту.
Білу
Карусель әдісі:
- Сен қалай демаласың?демалыс орындарын ата.
- Қандай?
- Жұптасыңнан сұрашы?
Сөзжұмбақ шешу
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
жұптасымен сұхбатқа түседі
Мағынаны тану
Түсіну
Сабақтың жаңа сөздерімен таныстырады, сөз тіркестерін құрастырады.
Сөздік:
барамын
қайда?
Мультимедиалық құрал. Қазақ тілі. 2- сынып.
А. Қайырбекова Алматы «Атамұра» 2013
Оқушыларға мәтінді береді, аудартады. /126-бет 6-т-ма.
Санамақ
Ойланып бір алайық,
Біз санамақ ойнайық.
Бірінші күн - дүйсенбі,
Жетінші күн - жексенбі.
Ал санайық, санайық.
Жақсы ойланып алайық.
Басқа күндер атауын,
Еске түсіріп алайық.
Сергіту сәті
Мәтін бойынша берілген тапсырманы орындайды. Оқушы өзі оқиды, түсінеді. Жұппен алмасып, жұмыстарымен бөліседі.
Оқушылар өзін, жұбын тексереді.
Оқулық.
Қазақ тілі.
2- сынып.
А. Қайырбекова.
Алматы «Атамұра» 2013
1) . 127-бет 1-т-ма.
Үлгі бойынша сөйлеп үйрену.
Алтыншы күн - сенбі.
2) . 127-бет 2-т-ма
Өлеңді жалғастырып оқу.
3) . Сұраққа жауап беру
128-бет 3-т-ма
4) . Үлгі б/ша сөйлеп үйрену.
129-бет 6-тма
Оқушылардың бағалауын тыңдайды.
Не білдім? Не білгім келеді ?
Нені білемін ? сұрақтарына жауап беру үшін стикер толтыртады.
Әр оқушы өз ойын айтады. Өзін, жұбын, тобын бағалайды.
Оқушылар толтырылған стикерлерді тақтаға іледі
Бармақтан шынтаққа дейін, стикерлер, бағалау парағы
«+», «-«, «қызық»
2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Менің мысығым 3 сағат
Сабақтың мақсаты: Оқушылар жаңа сөздерді пайдалана отырып, өзінің сүйікті ойындары туралы әңгімелейді.
Жетістік критерийлер:
С. 1. тақырыбына байланысты сөздерден сөйлем құрастыра алады.
2. Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.
В. 1. Шағын әңгіме құрастырады.
2. Бір - бірімен диалогқа түседі.
А. 1. Жоғары дәрежелі сұрақтарды құрастырып, жауап бере алады.
2. Әңгіме құрастырып, мазмұнын айтады.
Негізгі дерек көздер : оқулық қазақ тілі. 2сынып, А. Қайырбекова. Интербелсенді тақта . Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.
Сабақтың әдіс- тәсілдері : «Қар үйіндісі», «Ыстық орындық»
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz