Сабақ жоспары :: Сценарилер

Файл қосу

Біздің жануарларымыз 1 сағат

2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Біздің жануарларымыз 1 сағат
Сабақтың мақсаты: Тақырып б/ша байланыстырып сөйлеу дағдыларын дамыту, сөздік қорын байыту.
Жетістік критерийлер:
С. 1.тақырыбына байланысты сөздерден сөйлем құрастыра алады.
2.Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.
В. 1.Шағын әңгіме құрастырады.
2.Бір - бірімен диалогқа түседі.
А.1.Жоғары дәрежелі сұрақтарды құрастырып, жауап бере алады.
2.Әңгіме құрастырып, мазмұнын айтады.
Негізгі дерек көздер: оқулық қазақ тілі.2сынып, А.Қайырбекова. <<Думан>> ойын-сауық орталығының сайты .
Интербелсенді тақта,түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.
Сабақтың әдіс- тәсілдері: Миға шабуыл, <<Ой қозғау>> әдісі

Сабақ кезеңдері
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың
іс-әрекеті
Дерікті көздер
1.Ұйымдастыру кезеңі:

3 мин
1. Амандасады.
2. Психологиялық дайындық.
3. Сыныптағы кезекшімен сұхбат
жүргізеді.
-Бүгін сынып түгел ме?
-Сабаққа дайындық қандай дәрежеде?

<<Жүрек>> жұмсақ ойыншығын тізбектеліп тұрған оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіріп ұсынады.
1-оқушы: Күнің сәтті болсын!
2-оқушы: Жақсы көңіл-күй!
3-оқушы: Сәттілік!
4-оқушы: Жақсылық!
5-оқушы: Жүйрік ой! тс.с.
Оқулық. Қазақ тілі.2- сынып.
А.Қайырбекова
Алматы <<Атамұра>> 2013

Кіріспе бөлімі.
Қызығушылықты ояту.
Білу

3 мин
Интербелсенді тақтада <<Жеті ағайын>> (жаңа тақырыпты ашу мақсатында) өлеңі айтылып, бейне-баян көрсетіліеді.---Қалай ойлайсың, бүгін қандай тақырып?
-Неге?
- Сені не таңғалдырды?
- Жұптасыңнан сұрашы?
Презентация көру
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
жұптасымен сұхбатқа түседі
Интербелсенді тақта, презентация/
<<Жеті ағайын>>

Мағынаны тану
Түсіну
5 мин
Сабақтың жаңа сөздерімен таныстырады, сөз тіркестерін құрастырады.
Сөздік:
Қайда?
Қашан?
Дәптерге жазады/жуан,жіңішке дыбыстарды ажыраталы/,сөз тіркестерін құрастырады.
Мультимедиалық құрал. Қазақ тілі. 2- сынып.
А.Қайырбекова Алматы <<Атамұра>> 2013

Қолдану
8 мин
Миға шабуыл:
Оқушыларға өлеңді береді, мәңерлеп роль бойынша оқу, аудару.
Жеті ұл
Апта деген ағайдың
Жеті бірдей ұлы бар.
Біріншісі - Дүйсенбі,
Екіншісі - Сейсенбі,
Үшіншісі - Сәрсенбі,
Төртіншісі - Бейсенбі,
Жұма деген бесінші ұл.
Сергіту сәті
Өле бойынша тапсырмаларды орындайды. Оқушы өзі оқиды, түсінеді. Жұппен алмасып,жұмыстарымен бөліседі.
Оқушылар өзін, жұбын тексереді.

124-бет/ 4-т-ма
Бағалау парағы
Талдау
18 мин
1).124-бет 1-т-ма
Үлгі бойынша сөйлеп үйрену
2).125-бет 3-т-ма
Толықтырып айту, жазу
3). Сұраққа жауап беру
125-бет 5-т-ма
Оқушылар өздері орындайды,жұппен ақылдасады,топта талқылайды. Бір-бірінің пікірін тыңдайды.

Жинақтау
5 мин
Сабақтың тақырыбынан түсінгендерін постерге түсіртеді. <<Жұма>> тақырыбын қағаз бетіне түсіреді.
Әр оқушы постер дайындайды,қорғайды.

Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары, сурет қиықтары
Бағалау
3 мин
Оқушылардың бағалауын тыңдайды.
Не білдім? Не білгім келеді ? Нені білемін ? сұрақтарына жауап беру үшін стикер толтыртады.
Әр оқушы өз ойын айтады.Өзін,жұбын,тобын бағалайды.
Оқушылар толтырылған стикерлерді тақтаға іледі.

стикер

2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Менің күшігім 2 сағат
Сабақтың мақсаты: Сабақта үйренген жаңа сөздерді әр түрлі қатынасқа түсіре алады.
Жетістік критерийлері:
С. 1. Тақырыпқа байланысты сөздерден сөйлем құрастыра алады.
2.Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.
В.1.Шағын әңгіме құрастырады.
2.Бір - бірімен диалогқа түседі.
А.Жоғары дәрежелі сұрақтарға жауап бере алады.
2.Әңгіме құрастырып, мазмұнын айтады.
Негізгі деректер:Оқулық қазақ тілі, электрондық оқулық, 2сынып, А.Қайырбекова.
Интербелсенді тақта. Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары, сурет қиықтары, ойыншықтар
Сабақтың әдіс - тәсілдері: <<Карусель>> әдісі, <<Ой қозғау>> әдісі
Сабақ кезеңдері
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың
іс-әрекеті
Дерікті көздер
1.Ұйымдастыру кезеңі:

3 мин
1.Амандасады.
2.Психологиялық дайындық.
3.Сыныптағы кезекшімен сұхбат жүргізеді.
-Бүгін сынып түгел ме?
-Сабаққа дайындық қандай дәрежеде?

Оқушылар қол алысып бір-біріне тілек айтады. /Шаттық шеңбері

Кіріспе бөлімі.
Қызығушылықты ояту.
Білу

5 мин
Карусель әдісі:
- Сен қалай демаласың?демалыс орындарын ата.
- Қандай?
- Жұптасыңнан сұрашы?
Сөзжұмбақ шешу
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
жұптасымен сұхбатқа түседі
Интербелсенді тақта ,сөзжұмбақ

Мағынаны тану
Түсіну
5 мин
Сабақтың жаңа сөздерімен таныстырады, сөз тіркестерін құрастырады.
Сөздік:
барамын
қайда?

Дәптерге жазады/жуан,жіңішке дыбыстарды ажыраталы/,сөз тіркестерін құрастырады.
Мультимедиалық құрал. Қазақ тілі. 2- сынып.
А.Қайырбекова Алматы <<Атамұра>> 2013

Қолдану
8 мин
Оқушыларға мәтінді береді,аудартады. /126-бет 6-т-ма.
Санамақ
Ойланып бір алайық,
Біз санамақ ойнайық.
Бірінші күн - дүйсенбі,
Жетінші күн - жексенбі.
Ал санайық, санайық.
Жақсы ойланып алайық.
Басқа күндер атауын,
Еске түсіріп алайық.
Сергіту сәті
Мәтін бойынша берілген тапсырманы орындайды. Оқушы өзі оқиды, түсінеді. Жұппен алмасып,жұмыстарымен бөліседі.
Оқушылар өзін, жұбын тексереді.

Оқулық.
Қазақ тілі.
2- сынып.
А.Қайырбекова.
Алматы <<Атамұра>> 2013
Талдау
12 мин
1).127-бет 1-т-ма.
Үлгі бойынша сөйлеп үйрену.
Алтыншы күн - сенбі.
2).127-бет 2-т-ма
Өлеңді жалғастырып оқу.
3).Сұраққа жауап беру
128-бет 3-т-ма
4).Үлгі б/ша сөйлеп үйрену.
129-бет 6-тма
Оқушылар өздері орындайды,жұппен ақылдасады,топта талқылайды. Бір-бірін бағалайды.

Бағалау парағы
Жинақтау
9 мин
Сабақтың тақырыбынан түсінгендерін постерге түсіртеді. Сенбі т/қа б/ты түсініктерін қағаз бетіне түсіреді.
Әр топ постер дайындайды,қорғайды.

Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары, сурет қиықтары
Бағалау
3 мин
Оқушылардың бағалауын тыңдайды.
Не білдім? Не білгім келеді ?
Нені білемін ? сұрақтарына жауап беру үшін стикер толтыртады.
Әр оқушы өз ойын айтады.Өзін,жұбын,тобын бағалайды.
Оқушылар толтырылған стикерлерді тақтаға іледі
Бармақтан шынтаққа дейін, стикерлер,бағалау парағы
<<+>>, <<-<<, <<қызық>>

2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Менің мысығым 3 сағат
Сабақтың мақсаты: Оқушылар жаңа сөздерді пайдалана отырып, өзінің сүйікті ойындары туралы әңгімелейді.
Жетістік критерийлер:
С. 1.тақырыбына байланысты сөздерден сөйлем құрастыра алады.
2.Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.
В. 1.Шағын әңгіме құрастырады.
2.Бір - бірімен диалогқа түседі.
А.1.Жоғары дәрежелі сұрақтарды құрастырып, жауап бере алады.
2.Әңгіме құрастырып, мазмұнын айтады.
Негізгі дерек көздер: оқулық қазақ тілі. 2сынып, А.Қайырбекова.Интербелсенді тақта .Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.
Сабақтың әдіс- тәсілдері: <<Қар үйіндісі>>, <<Ыстық орындық>>
Сабақ кезеңдері
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың
іс-әрекеті
Дерікті көздер
1.Ұйымдастыру кезеңі:

3 мин
1.Амандасады.
2.Психологиялық дайындық.
3.Сыныптағы кезекшімен сұхбат жүргізеді.
-Бүгін сынып түгел ме?
-Сабаққа дайындық қандай дәрежеде?

<<Ыстық орындық>>:128-бет 4-т-ма

Оқушылар қол алысып бір-біріне тілек айтады. /Шаттық шеңбері

Оқулық.
Қазақ тілі.
2- сынып.
А.Қайырбекова.
Алматы <<Атамұра>> 2013

Кіріспе бөлімі.
Қызығушылықты ояту.
Білу

3 мин
<<Қар үйіндісі>>:
Кеше.
Кеше - сенбі.
Кеше сенбі болды.
Апта күндері/ 132-бет 6-т-ма
Оқушылар тез жауап береді.
жұптасымен сұхбатқа түседі:
Мен сұрақты ...-ға қоямын.
Интербелсенді тақта сөзжұмбақ

Мағынаны тану
Түсіну
5 мин
Сурет қиықтарын таратады.
Бейнебаян б/ша досыңы сұрақтар қою.
Топқа бөлінеді.
О / О
сурет қиықтары,
Оқулық.
Қазақ тілі.
2- сынып.
А.Қайырбекова.
Алматы <<Атамұра>> 2013

Қолдану
18 мин
1). 131-бет 4-т-ма
Сурет бойынша сөйлемдер құрап айту.

Формативті бағалау жүргізу.
Қолпаштау.
Сергіту сәті.
Жаттығу жұмыстарын ұйымдастырады.

2).130-бет 4-т-ма

3). 132-бет 5-т-ма

Мәтін бойынша берілген тапсырманы орындайды. Оқушы өзі оқиды, түсінеді. Жұппен алмасып,жұмыстарымен бөліседі.
Оқушылар өзін, жұбын тексереді.
Жұмыс дәптері б/ша жұмыс
Ең жоғары ұпай саны - 24
5 балдық шкаладағы бағаның сипаты
5 ұпай - үздік
4 ұпай - жақсы
3 ұпай - қанағаттандырылған
2 ұпай - қанағат
Критериалды бағалау
Ұпайды мектеп бағасына айналдыру шкаласы

Баға
Балдар
2
0-12
3
13-17
4
18-21
5
22-24

Талдау
3 мин
130-бет 3-т-ма /өлед оқу

Оқушылар өздері орындайды,жұппен ақылдасады,топта талқылайды. Бір-бірінің пікірін тыңдайды.

Жинақтау
8 мин
Сабақтың тақырыбынан түсінгендерін постерге түсіртеді. Жексенбі т/бы б/ша түсініктерін қағаз бетіне түсіреді.

Әр топ постер дайындайды,қорғайды.

Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары
Бағалау
3 мин
Оқушылардың бағалауын тыңдайды.
Не білдім? Не білгім келеді ?
Нені білемін ? сұрақтарына жауап беру үшін стикер толтыртады. Эссе жазу
Әр оқушы өз ойын айтады.Өзін,жұбын,тобын бағалайды.
Оқушылар толтырылған стикерлерді тақтаға іледі.

стикерлер

Ұқсас жұмыстар
Етістіктің шақтарын қайталау. Өткен шақ
Уақыттың өлшемдері - сағат,минут
Астрофизика. 5 сынып
Жуғыш заттар
Сөйлемдер білдіретін сөздерді сөйлемнен табу
Оқушыларды сабаққа дайындау
С дыбысын дұрыс айтуға үйрету
Дүниетану (барлығы 34 сағат, аптасына 1 сағат)
Тұрмыстағы химиялық заттарды дұрыс қолдану ережелерін білу
Қоршаған орта
Пәндер