Біздің жануарларымыз 1 сағат

2 сынып

Сабақтың тақырыбы: Біздің жануарларымыз 1 сағат

Сабақтың мақсаты: Тақырып б/ша байланыстырып сөйлеу дағдыларын дамыту, сөздік қорын байыту.

Жетістік критерийлер:

С. 1. тақырыбына байланысты сөздерден сөйлем құрастыра алады.

2. Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.

В. 1. Шағын әңгіме құрастырады.

2. Бір - бірімен диалогқа түседі.

А. 1. Жоғары дәрежелі сұрақтарды құрастырып, жауап бере алады.

2. Әңгіме құрастырып, мазмұнын айтады.

Негізгі дерек көздер : оқулық қазақ тілі. 2сынып, А. Қайырбекова. «Думан» ойын-сауық орталығының сайты .

Интербелсенді тақта, түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.

Сабақтың әдіс- тәсілдері : Миға шабуыл, «Ой қозғау» әдісі

Сабақ кезеңдері: Сабақ кезеңдері
Уақыт: Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардыңіс-әрекеті:

Оқушылардың

іс-әрекеті

Дерікті көздер: Дерікті көздер
Сабақ кезеңдері: 1. Ұйымдастыру кезеңі:
Уақыт: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:
  1. Амандасады.
  2. Психологиялық дайындық.
  3. Сыныптағы кезекшімен сұхбат

жүргізеді.

-Бүгін сынып түгел ме?

-Сабаққа дайындық қандай дәрежеде?

Оқушылардыңіс-әрекеті:

«Жүрек» жұмсақ ойыншығын тізбектеліп тұрған оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіріп ұсынады.

1-оқушы: Күнің сәтті болсын!

2-оқушы: Жақсы көңіл-күй!

3-оқушы: Сәттілік!

4-оқушы: Жақсылық!

5-оқушы: Жүйрік ой! тс. с.

Дерікті көздер:

Оқулық. Қазақ тілі. 2- сынып.

А. Қайырбекова

Алматы «Атамұра» 2013

Сабақ кезеңдері:

Кіріспе бөлімі.

Қызығушылықты ояту.

Білу

Уақыт: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Интербелсенді тақтада «Жеті ағайын» (жаңа тақырыпты ашу мақсатында) өлеңі айтылып, бейне-баян көрсетіліеді. ---Қалай ойлайсың, бүгін қандай тақырып?

-Неге?

- Сені не таңғалдырды?

- Жұптасыңнан сұрашы?

Презентация көру

Оқушылардыңіс-әрекеті:

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

жұптасымен сұхбатқа түседі

Дерікті көздер:

Интербелсенді тақта, презентация/

«Жеті ағайын»

Сабақ кезеңдері:

Мағынаны тану

Түсіну

Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сабақтың жаңа сөздерімен таныстырады, сөз тіркестерін құрастырады.

Сөздік:

Қайда?

Қашан?

Оқушылардыңіс-әрекеті: Дәптерге жазады/жуан, жіңішке дыбыстарды ажыраталы/, сөз тіркестерін құрастырады.
Дерікті көздер:

Мультимедиалық құрал. Қазақ тілі. 2- сынып.

А. Қайырбекова Алматы «Атамұра» 2013

Сабақ кезеңдері: Қолдану
Уақыт: 8 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Миға шабуыл:

Оқушыларға өлеңді береді, мәңерлеп роль бойынша оқу, аудару.

Жеті ұл

Апта деген ағайдың

Жеті бірдей ұлы бар.

Біріншісі - Дүйсенбі,

Екіншісі - Сейсенбі,

Үшіншісі - Сәрсенбі,

Төртіншісі - Бейсенбі,

Жұма деген бесінші ұл.

Сергіту сәті

Оқушылардыңіс-әрекеті:

Өле бойынша тапсырмаларды орындайды. Оқушы өзі оқиды, түсінеді. Жұппен алмасып, жұмыстарымен бөліседі.

Оқушылар өзін, жұбын тексереді.

Дерікті көздер:

124-бет/ 4-т-ма

Бағалау парағы

Сабақ кезеңдері: Талдау
Уақыт: 18 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1) . 124-бет 1-т-ма

Үлгі бойынша сөйлеп үйрену

2) . 125-бет 3-т-ма

Толықтырып айту, жазу

3) . Сұраққа жауап беру

125-бет 5-т-ма

Оқушылардыңіс-әрекеті: Оқушылар өздері орындайды, жұппен ақылдасады, топта талқылайды. Бір-бірінің пікірін тыңдайды.
Дерікті көздер:
Сабақ кезеңдері: Жинақтау
Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сабақтың тақырыбынан түсінгендерін постерге түсіртеді. «Жұма» тақырыбын қағаз бетіне түсіреді.
Оқушылардыңіс-әрекеті: Әр оқушы постер дайындайды, қорғайды.
Дерікті көздер: Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары, сурет қиықтары
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Уақыт: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушылардың бағалауын тыңдайды.

Не білдім? Не білгім келеді ? Нені білемін ? сұрақтарына жауап беру үшін стикер толтыртады.

Оқушылардыңіс-әрекеті:

Әр оқушы өз ойын айтады. Өзін, жұбын, тобын бағалайды.

Оқушылар толтырылған стикерлерді тақтаға іледі.

Дерікті көздер: стикер

2 сынып

Сабақтың тақырыбы: Менің күшігім 2 сағат

Сабақтың мақсаты: Сабақта үйренген жаңа сөздерді әр түрлі қатынасқа түсіре алады.

Жетістік критерийлері:

С. 1. Тақырыпқа байланысты сөздерден сөйлем құрастыра алады.

2. Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.

В. 1. Шағын әңгіме құрастырады.

2. Бір - бірімен диалогқа түседі.

А. Жоғары дәрежелі сұрақтарға жауап бере алады.

2. Әңгіме құрастырып, мазмұнын айтады.

Негізгі деректер:Оқулық қазақ тілі, электрондық оқулық, 2сынып, А. Қайырбекова.

Интербелсенді тақта. Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары, сурет қиықтары, ойыншықтар

Сабақтың әдіс -тәсілдері: «Карусель» әдісі, «Ой қозғау» әдісі

Сабақ кезеңдері: Сабақ кезеңдері
Уақыт: Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардыңіс-әрекеті:

Оқушылардың

іс-әрекеті

Дерікті көздер: Дерікті көздер
Сабақ кезеңдері: 1. Ұйымдастыру кезеңі:
Уақыт:
  1. мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Амандасады.

2. Психологиялық дайындық.

3. Сыныптағы кезекшімен сұхбат жүргізеді.

-Бүгін сынып түгел ме?

-Сабаққа дайындық қандай дәрежеде?

Оқушылардыңіс-әрекеті: Оқушылар қол алысып бір-біріне тілек айтады. /Шаттық шеңбері
Дерікті көздер:
Сабақ кезеңдері:

Кіріспе бөлімі.

Қызығушылықты ояту.

Білу

Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Карусель әдісі:

- Сен қалай демаласың?демалыс орындарын ата.

- Қандай?

- Жұптасыңнан сұрашы?

Сөзжұмбақ шешу

Оқушылардыңіс-әрекеті:

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

жұптасымен сұхбатқа түседі

Дерікті көздер: Интербелсенді тақта, сөзжұмбақ
Сабақ кезеңдері:

Мағынаны тану

Түсіну

Уақыт: 5 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Сабақтың жаңа сөздерімен таныстырады, сөз тіркестерін құрастырады.

Сөздік:

барамын

қайда?

Оқушылардыңіс-әрекеті: Дәптерге жазады/жуан, жіңішке дыбыстарды ажыраталы/, сөз тіркестерін құрастырады.
Дерікті көздер:

Мультимедиалық құрал. Қазақ тілі. 2- сынып.

А. Қайырбекова Алматы «Атамұра» 2013

Сабақ кезеңдері: Қолдану
Уақыт: 8 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушыларға мәтінді береді, аудартады. /126-бет 6-т-ма.

Санамақ

Ойланып бір алайық,

Біз санамақ ойнайық.

Бірінші күн - дүйсенбі,

Жетінші күн - жексенбі.

Ал санайық, санайық.

Жақсы ойланып алайық.

Басқа күндер атауын,

Еске түсіріп алайық.

Сергіту сәті

Оқушылардыңіс-әрекеті:

Мәтін бойынша берілген тапсырманы орындайды. Оқушы өзі оқиды, түсінеді. Жұппен алмасып, жұмыстарымен бөліседі.

Оқушылар өзін, жұбын тексереді.

Дерікті көздер:

Оқулық.

Қазақ тілі.

2- сынып.

А. Қайырбекова.

Алматы «Атамұра» 2013

Сабақ кезеңдері: Талдау
Уақыт: 12 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1) . 127-бет 1-т-ма.

Үлгі бойынша сөйлеп үйрену.

Алтыншы күн - сенбі.

2) . 127-бет 2-т-ма

Өлеңді жалғастырып оқу.

3) . Сұраққа жауап беру

128-бет 3-т-ма

4) . Үлгі б/ша сөйлеп үйрену.

129-бет 6-тма

Оқушылардыңіс-әрекеті: Оқушылар өздері орындайды, жұппен ақылдасады, топта талқылайды. Бір-бірін бағалайды.
Дерікті көздер: Бағалау парағы
Сабақ кезеңдері: Жинақтау
Уақыт: 9 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сабақтың тақырыбынан түсінгендерін постерге түсіртеді. Сенбі т/қа б/ты түсініктерін қағаз бетіне түсіреді.
Оқушылардыңіс-әрекеті: Әр топ постер дайындайды, қорғайды.
Дерікті көздер: Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары, сурет қиықтары
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Уақыт: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушылардың бағалауын тыңдайды.

Не білдім? Не білгім келеді ?

Нені білемін ? сұрақтарына жауап беру үшін стикер толтыртады.

Оқушылардыңіс-әрекеті:

Әр оқушы өз ойын айтады. Өзін, жұбын, тобын бағалайды.

Оқушылар толтырылған стикерлерді тақтаға іледі

Дерікті көздер:

Бармақтан шынтаққа дейін, стикерлер, бағалау парағы

«+», «-«, «қызық»

2 сынып

Сабақтың тақырыбы: Менің мысығым 3 сағат

Сабақтың мақсаты: Оқушылар жаңа сөздерді пайдалана отырып, өзінің сүйікті ойындары туралы әңгімелейді.

Жетістік критерийлер:

С. 1. тақырыбына байланысты сөздерден сөйлем құрастыра алады.

2. Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.

В. 1. Шағын әңгіме құрастырады.

2. Бір - бірімен диалогқа түседі.

А. 1. Жоғары дәрежелі сұрақтарды құрастырып, жауап бере алады.

2. Әңгіме құрастырып, мазмұнын айтады.

Негізгі дерек көздер : оқулық қазақ тілі. 2сынып, А. Қайырбекова. Интербелсенді тақта . Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.

Сабақтың әдіс- тәсілдері : «Қар үйіндісі», «Ыстық орындық»


Ұқсас жұмыстар
Етістіктің шақтарын қайталау. Өткен шақ
Уақыттың өлшемдері - сағат,минут
Астрофизика. 5 сынып
Жуғыш заттар
Сөйлемдер білдіретін сөздерді сөйлемнен табу
Оқушыларды сабаққа дайындау
С дыбысын дұрыс айтуға үйрету
Дүниетану (барлығы 34 сағат, аптасына 1 сағат)
Тұрмыстағы химиялық заттарды дұрыс қолдану ережелерін білу
Қоршаған орта
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz