8-сынып орыс сыныбына арналған қазақ тілі пәнінің орта мерзімді жоспары: отан, отбасы, тілдер, туыстық атаулары және қайырымдылық

«Бекітемін» «Келісемін»

Абай атындағы ЖОББ- тін Мектеп директорының оқу

мектеп-лицей директоры: Р. Р. Тлеуханов ісі жөніндегі орынбасары: А. Ж. Садыбекова

Қазақ тілі пәнінің мұғалімі Г. А. Тайгулова

Орыс сыныбындағы қазақ тілі пәні бойынша орта мерзімді жоспар.

Сыныбы: 8- сынып.

Сабақтың тақырыбы
  1. Сабаққа негізделген оқу мақсаттары
Күтілетін нәтиже
Жұмыстың әдіс- тәсілдері мен стратегиялары
Үйрену мақсатындағы және бәрін қоса алғанда бағалау
Сабақта берілген барлық жұмыстардың түрлері
Негізгі дереккөздер, ресурстар
Сабақтың тақырыбы: 1. Үйіңді сүйгенің- Отаныңды сүйгенің
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

Біледі, түсінеді:

Отан өз үйің, туған жерің екенін біледі. Отан туралы мақал- мәтелдерді айта алады.

Жаңа сөздердің мағынасын түсінуге байланысты сөздікпен жұмыс жасайды.

Күтілетін нәтиже:

Барлығы:

Отан, туған жер төңірегінде сөйлей біледі. Осы тақырып бойынша сөздерді, сөз тіркестерін сөйлемдерде қолдана біледі.

Жұмыстың әдіс- тәсілдері мен стратегиялары:

Отан, туған жер туралы мақал- мәтелдерді сәйкестендіру арқылы

топтастыру.

Миға шабуыл,

Үйрену мақсатындағы және бәрін қоса алғанда бағалау:

Формативті бағалау:

Екі жұлдыз, бір тілек

Өзін-өзі бағалау

Сабақта берілген барлық жұмыстардың түрлері:

Барлығы:

Отан, туған жер туралы мақал- мәтелдерді сызба бойынша дәптерге жазады.

Сөздіктен төл дыбыстары бар сөздерді теріп дәптерге жазады.

Негізгі дереккөздер, ресурстар: АКТ, оқулық, қима қағаздар, маркерлер, плакаттар, үлестірмелі материалдар.
Сабақтың тақырыбы:

Қолданады,

талдайды:

Отбасы тақырыбындағы мәтінмен жұмыс жасауда отбасы не үшін керек екенін білу.

Үй мен Отан айырмашылығын салыстыру.

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

Көпшілігі:

Өз отбасы туралы айта біледі. Тақырып бойынша меңгерген сөздер мен сөз тіркестерін пайдаланып сөйлем құрай алады. Ашық сөйлей біледі.

Күтілетін нәтиже:

Топтық жұмыс.

Сызбалар құрастыру.

Жұптық жұмыс, ой қозғау, әңгіме кесте

Жұмыстың әдіс- тәсілдері мен стратегиялары:

Формативті бағалау:

Критерий арқылы бағалау.

Үйрену мақсатындағы және бәрін қоса алғанда бағалау:

Көпшілігі:

Мәтін бойынша берілген тапсырманы орындайды. Оқушы өзі оқиды, түсінеді. Жұппен алмасып, жұмыстармен бөліседі. Оқушылар өзін, жұбын тексереді.

Сабақтың тақырыбы:

Жинақтайды, бағалайды:

Деңгейлік тапсырмалар орындау барысында Отан мен үйіңнің біртұтас екендігі жайлы ұқсастықтарын жинақтау.

Туған елдің, жердің құндылығын білу. Әңгіме жазу.

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

Кейбіреуі :

Оқушылар өз деңгейлеріне байланысты тапсырмаларды орындап, туған елдің, жердің құндылығы жайлы әңгіме жаза алады.

Кері байланыс «қорытынды»

Күтілетін нәтиже:

Постермен жұмыс

Жеке жұмыс

Жұмыстың әдіс- тәсілдері мен стратегиялары:

Формативті бағалау:

Бағалау парағы арқылы бағалау

Бағдаршам арқылы бағалау

Сабаққа суммативті баға беру

Үйрену мақсатындағы және бәрін қоса алғанда бағалау:

Кейбіреуі :

Отан мен үйінің біртұтас екендігі жайлы ұқсастықтарын А3 форматты қағазға түсіріп, сыныпқа таныстырады.

Туған елдің, жердің құндылығы туралы жазған әңгімесін оқып береді.

Сабақтың тақырыбы: 2. Отбасымызда тілдер үйренеміз
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

Біледі, түсінеді:

Отбасымызда тілдер үйренеміз тақырыбындағы сөздер мен сөз тіркестерін сөйлемде қолдана біледі және түсінеді. Оқушыларға жаңа лексиканы үйрету, тілдерін жаттықтыру және мағынасын ашу.

Күтілетін нәтиже:

Барлығы:

Тақырып бойынша оқушылар сөздер мен сөз тіркестерін қолданып, мәтін құрастыра алады.

Жұмыстың әдіс- тәсілдері мен стратегиялары:

Сөздер мен сөз тіркестерін тексеру үшін

«Ыстық орындық әдісі » пайдалану

Үйрену мақсатындағы және бәрін қоса алғанда бағалау:

Формативті бағалау:

Оқушылар сөздер мен сөз тіркестерін еске түсіреді, қайталайды. Бағдаршам арқылы бағалайды.

Сабақта берілген барлық жұмыстардың түрлері:

Барлығы:

Үлгі бойынша сөздер мен сөз тіркестерінен сөйлем құрастырады

Мысалы: Біз үйде қазақ, ағылшын тілдерін үйренеміз.

Негізгі дереккөздер, ресурстар: АКТ, оқулық, қима қағаздар, маркерлер, плакаттар, үлестірмелі материалдар, тірек сызбалар, қосымша мәліметтер.
Сабақтың тақырыбы:

Қолданады,

талдайды:

Оқушыларға жаңа лексикамен жұмыс жасату (тапсырма)

Мәтінді оқытып, мазмұнын әңгімелесу түрі арқылы талдату.

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

Көпшілігі:

Оқушылар мәтінді оқиды, сол бойынша тапсырмалар орындайды, сөйлемдер құра алады және мәтіннің мазмұнын талдай алады.

Күтілетін нәтиже:

Топпен жұмыс.

Оқулық бойынша «Карусель» әдісімен жұмыс істеу.

Жұмыстың әдіс- тәсілдері мен стратегиялары:

Формативті бағалау:

Екі жұлдыз, бір тілек

Үйрену мақсатындағы және бәрін қоса алғанда бағалау:

Көпшілігі:

Оқулық бойынша әр топта тапсырмаларды орындайды.

Дәптерлерімен алмасып, бір- бірін тексереді.

Сабақтың тақырыбы:

Жинақтайды, бағалайды:

Оқушыларға тақырып бойынша ойларын жинақтауға сұрақтар дайындау.

Көп тіл үйрену туралы пікірлерін тыңдау.

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

Кейбіреуі :

Оқушылар мәтінге байланысты сұрақтарға жауап береді және өмірде көп тіл білу қажет екендігі туралы әңгімелеп береді.

Кері байланыс «қорытынды»

Күтілетін нәтиже: «Ойлан, бөліс» әдісі
Жұмыстың әдіс- тәсілдері мен стратегиялары:

Формативті бағалау:

Өзін-өзі бағалау

Сабаққа суммативті баға беру

Үйрену мақсатындағы және бәрін қоса алғанда бағалау:

Кейбіреуі :

«Логикалық тізбек» бойынша сұрақтарды өздері таңдап жауап береді.

Өмірде көп тіл білу қажет екендігі туралы жазған пікірлерін оқып береді.

Сабақтың тақырыбы: 3. Қазақ отбасындағы туыстық атаулары
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

Біледі, түсінеді:

Тақырып бойынша сөздерді, сөз тіркестерін сөйлемде қолдана біледі. «Қазақ отбасындағы туыстық атаулары» тақырыбында айта алады.

Күтілетін нәтиже:

Барлығы:

Қазақ отбасындағы туыстық атаулар төңірегінде сөйлей біледі.

Жұмыстың әдіс- тәсілдері мен стратегиялары:

Сөздер мен сөз тіркестерін тексеру үшін

«Өрмекші торын» пайдалану

Үйрену мақсатындағы және бәрін қоса алғанда бағалау:

Формативті бағалау:

Оқушылар сөздер мен сөз тіркестерін еске түсіреді, қайталайды. Бағдаршам арқылы бағалайды.

Сабақта берілген барлық жұмыстардың түрлері:

Барлығы:

Үлгі бойынша сөздер мен сөз тіркестерінен сөйлем құрастырады

Мысалы: Анамның әпкесінің балалары маған бөле болып келеді.

Негізгі дереккөздер, ресурстар:

АКТ, оқулық, қима қағаздар, маркерлер, плакаттар, үлестірмелі материалдар, сти

керле

Сабақтың тақырыбы:

Қолданады,

талдайды:

Оқушылар жаңа сөздерді тапсырма орындау барысында қолданады және мәтінге сұрақтар қою арқылы талдайды.

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

Көпшілігі:

Қазақ отбасындағы туыстық атаулар туралы айта алады. . Тақырып бойынша меңгерген сөздер мен сөз тіркестерін пайдаланып сөйлем құрай алады. Ашық сөйлей біледі.

Күтілетін нәтиже:

Топтық жұмыс

Сұрақ- жауап әдісі

Жұмыстың әдіс- тәсілдері мен стратегиялары:

Формативті бағалау:

Екі жұлдыз, бір ұсыныс

Үйрену мақсатындағы және бәрін қоса алғанда бағалау:

Көпшілігі:

Әр топқа тапсырма беріледі.

  1. Мәтінді оқу
  2. Мәтінді аудару
  3. Мәтіннің ішінен төл дыбыстарды дауыстап оқу.

Әр топқа карточка беріледі. Суреттің орнына сөздер қою.

Сабақтың тақырыбы:

Жинақтайды, бағалайды:

Деңгейлік тапсырмалар орындау барысында өз жұрты мен нағашы жұртының біртұтас екендігі жайлы ұқсастықтарын жинақтау.

Қазақ отбасындағы туыстық атаулардың құндылығын білу. Әңгіме жазу.

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

Кейбіреуі :

Оқушылар өз деңгейлеріне байланысты тапсырмаларды орындап, өз жұрты мен нағашы жұртының біртұтас екендігі туралы және туыстық атаулардың құндылығы жайлы әңгіме жаза алады.

Кері байланыс «қорытынды»

Күтілетін нәтиже:

Постермен жұмыс

Жеке жұмыс

Жұмыстың әдіс- тәсілдері мен стратегиялары:

Формативті бағалау:

Бағалау парағы арқылы бағалау

Бағдаршам арқылы бағалау

Сабаққа суммативті баға беру

Үйрену мақсатындағы және бәрін қоса алғанда бағалау:

Кейбіреуі :

Өз жұрты мен нағашы жұртының біртұтас екендігі жайлы ұқсастықтарын А3 форматты қағазға түсіріп, сыныпқа таныстырады.

Қазақ отбасындағы туыстық атаулардың құндылығы туралы жазған әңгімесін оқып береді.

Сабақтың тақырыбы: 4. Отбасы және қайырымдылық
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

Біледі, түсінеді:

Мен және менің отбасым, қайырымдылық тақырыбында сөйлей біледі.

Жаңа сөздердің мағынасын түсінуге байланысты сөздікпен жұмыс жасайды.

Осы тақырып бойынша сөздерді, сөз тіркестерін сөйлемде қолдана біледі.

Күтілетін нәтиже:

Барлығы:

Отбасы және қайырымдылық тақырыбында оқушылар бір- біріне сұрақтар қойып, жауап бере алады.

Жұмыстың әдіс- тәсілдері мен стратегиялары:

Топпен жұмыс, жеке жұмыс.

Топтарға


Ұқсас жұмыстар
Орыс сыныбының 8-сынып қазақ тілі пәні: Отбасы және қайырымдылық - қысқа мерзімді жоспар
8-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Қазақ отбасындағы туыстық атаулары
8-сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің қысқа мерзімді жоспары: Отбасымызда тілдер үйренеміз
Орыс сыныбындағы 8-сыныпқа арналған қазақ тілі сабағының қысқа мерзімді жоспары: Үйіңді сүйгенің - Отаныңды сүйгенің
Туыстық қатынастар және отбасы дәстүрлері
8-сыныпқа арналған қазақ әдебиеті пәнінің орта мерзімді сабақ жоспары (І тоқсан)
7-сынып: Қазақ тілі пәнінің 2022-2023 оқу жылы күнтізбелік-тақырыптық орта мерзімді жоспары (72 сағат)
4 «Б» сыныбына арналған орта мерзімді жоспар: қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында жеті модульді интеграциялау
Орыс мектептеріндегі бастауыш сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің қорыту сабағы Білім сайысы
2014-2015 оқу жылы 5-сыныпқа арналған қазақ тілі пәнінің орта мерзімді сабақ жоспарлары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz