Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары Күтілетін нәтиже
<<Бекітемін>> <<Келісемін>>
Абай атындағы ЖОББ- тін Мектеп директорының оқу
мектеп-лицей директоры: Р.Р.Тлеуханов ісі жөніндегі орынбасары: А.Ж. Садыбекова
Қазақ тілі пәнінің мұғалімі Г.А.Тайгулова
Орыс сыныбындағы қазақ тілі пәні бойынша орта мерзімді жоспар.
Сыныбы: 8- сынып.
Сабақтың тақырыбы
1. Сабаққа негізделген оқу мақсаттары
Күтілетін нәтиже
Жұмыстың әдіс- тәсілдері мен стратегиялары
Үйрену мақсатындағы және бәрін қоса алғанда бағалау
Сабақта берілген барлық жұмыстардың түрлері
Негізгі дереккөздер, ресурстар
1.Үйіңді сүйгенің- Отаныңды сүйгенің
Біледі, түсінеді:
Отан өз үйің, туған жерің екенін біледі.Отан туралы мақал- мәтелдерді айта алады.
Жаңа сөздердің мағынасын түсінуге байланысты сөздікпен жұмыс жасайды.
Барлығы:
Отан, туған жер төңірегінде сөйлей біледі.Осы тақырып бойынша сөздерді, сөз тіркестерін сөйлемдерде қолдана біледі.
Отан, туған жер туралы мақал- мәтелдерді сәйкестендіру арқылы
топтастыру.
Миға шабуыл,
Формативті бағалау:
Екі жұлдыз, бір тілек
Өзін-өзі бағалау
Барлығы:
Отан , туған жер туралы мақал- мәтелдерді сызба бойынша дәптерге жазады.
Сөздіктен төл дыбыстары бар сөздерді теріп дәптерге жазады.
АКТ, оқулық, қима қағаздар, маркерлер, плакаттар, үлестірмелі материалдар.
Қолданады,
талдайды:
Отбасы тақырыбындағы мәтінмен жұмыс жасауда отбасы не үшін керек екенін білу.
Үй мен Отан айырмашылығын салыстыру.
Көпшілігі:
Өз отбасы туралы айта біледі. Тақырып бойынша меңгерген сөздер мен сөз тіркестерін пайдаланып сөйлем құрай алады. Ашық сөйлей біледі.
Топтық жұмыс.
Сызбалар құрастыру.
Жұптық жұмыс , ой қозғау , әңгіме кесте
Формативті бағалау:
Критерий арқылы бағалау.
Көпшілігі:
Мәтін бойынша берілген тапсырманы орындайды. Оқушы өзі оқиды, түсінеді. Жұппен алмасып, жұмыстармен бөліседі. Оқушылар өзін, жұбын тексереді.
Жинақтайды, бағалайды:
Деңгейлік тапсырмалар орындау барысында Отан мен үйіңнің біртұтас екендігі жайлы ұқсастықтарын жинақтау.
Туған елдің, жердің құндылығын білу. Әңгіме жазу.
Кейбіреуі:
Оқушылар өз деңгейлеріне байланысты тапсырмаларды орындап, туған елдің, жердің құндылығы жайлы әңгіме жаза алады.
Кері байланыс <<қорытынды>>
Постермен жұмыс
Жеке жұмыс
Формативті бағалау:
Бағалау парағы арқылы бағалау
Бағдаршам арқылы бағалау
Сабаққа суммативті баға беру
Кейбіреуі:
Отан мен үйінің біртұтас екендігі жайлы ұқсастықтарын А3 форматты қағазға түсіріп,сыныпқа таныстырады.
Туған елдің, жердің құндылығы туралы жазған әңгімесін оқып береді.
2. Отбасымызда тілдер үйренеміз
Біледі, түсінеді:
Отбасымызда тілдер үйренеміз тақырыбындағы сөздер мен сөз тіркестерін сөйлемде қолдана біледі және түсінеді.Оқушыларға жаңа лексиканы үйрету, тілдерін жаттықтыру және мағынасын ашу.
Барлығы:
Тақырып бойынша оқушылар сөздер мен сөз тіркестерін қолданып, мәтін құрастыра алады.
Сөздер мен сөз тіркестерін тексеру үшін
<<Ыстық орындық әдісі >> пайдалану
Формативті бағалау:
Оқушылар сөздер мен сөз тіркестерін еске түсіреді, қайталайды. Бағдаршам арқылы бағалайды.
Барлығы:
Үлгі бойынша сөздер мен сөз тіркестерінен сөйлем құрастырады
Мысалы: Біз үйде қазақ, ағылшын тілдерін үйренеміз.
АКТ, оқулық, қима қағаздар, маркерлер, плакаттар, үлестірмелі материалдар, тірек сызбалар, қосымша мәліметтер.
Қолданады,
талдайды:
Оқушыларға жаңа лексикамен жұмыс жасату (тапсырма)
Мәтінді оқытып, мазмұнын әңгімелесу түрі арқылы талдату.
Көпшілігі:
Оқушылар мәтінді оқиды, сол бойынша тапсырмалар орындайды , сөйлемдер құра алады және мәтіннің мазмұнын талдай алады.
Топпен жұмыс.
Оқулық бойынша <<Карусель>> әдісімен жұмыс істеу.
Формативті бағалау:
Екі жұлдыз, бір тілек
Көпшілігі:
Оқулық бойынша әр топта тапсырмаларды орындайды.
Дәптерлерімен алмасып, бір- бірін тексереді.
Жинақтайды, бағалайды:
Оқушыларға тақырып бойынша ойларын жинақтауға сұрақтар дайындау.
Көп тіл үйрену туралы пікірлерін тыңдау.
Кейбіреуі:
Оқушылар мәтінге байланысты сұрақтарға жауап береді және өмірде көп тіл білу қажет екендігі туралы әңгімелеп береді.
Кері байланыс <<қорытынды>>
<<Ойлан,бөліс>> әдісі
Формативті бағалау:
Өзін-өзі бағалау
Сабаққа суммативті баға беру
Кейбіреуі:
<<Логикалық тізбек>> бойынша сұрақтарды өздері таңдап жауап береді.
Өмірде көп тіл білу қажет екендігі туралы жазған пікірлерін оқып береді.
3.Қазақ отбасындағы туыстық атаулары
Біледі, түсінеді:
Тақырып бойынша сөздерді, сөз тіркестерін сөйлемде қолдана біледі. <<Қазақ отбасындағы туыстық атаулары>> тақырыбында айта алады.
Барлығы:
Қазақ отбасындағы туыстық атаулар төңірегінде сөйлей біледі.
Сөздер мен сөз тіркестерін тексеру үшін
<<Өрмекші торын>> пайдалану
Формативті бағалау:
Оқушылар сөздер мен сөз тіркестерін еске түсіреді, қайталайды. Бағдаршам арқылы бағалайды.
Барлығы:
Үлгі бойынша сөздер мен сөз тіркестерінен сөйлем құрастырады
Мысалы: Анамның әпкесінің балалары маған бөле болып келеді.
АКТ, оқулық, қима қағаздар, маркерлер, плакаттар, үлестірмелі материалдар,сти
керле
Қолданады,
талдайды:
Оқушылар жаңа сөздерді тапсырма орындау барысында қолданады және мәтінге сұрақтар қою арқылы талдайды.
Көпшілігі:
Қазақ отбасындағы туыстық атаулар туралы айта алады.. Тақырып бойынша меңгерген сөздер мен сөз тіркестерін пайдаланып сөйлем құрай алады. Ашық сөйлей біледі.
Топтық жұмыс
Сұрақ- жауап әдісі
Формативті бағалау:
Екі жұлдыз, бір ұсыныс
Көпшілігі:
Әр топқа тапсырма беріледі.
1. Мәтінді оқу
2. Мәтінді аудару
3. Мәтіннің ішінен төл дыбыстарды дауыстап оқу.
Әр топқа карточка беріледі. Суреттің орнына сөздер қою.
Жинақтайды, бағалайды:
Деңгейлік тапсырмалар орындау барысында өз жұрты мен нағашы жұртының біртұтас екендігі жайлы ұқсастықтарын жинақтау.
Қазақ отбасындағы туыстық атаулардың құндылығын білу. Әңгіме жазу.
Кейбіреуі:
Оқушылар өз деңгейлеріне байланысты тапсырмаларды орындап, өз жұрты мен нағашы жұртының біртұтас екендігі туралы және туыстық атаулардың құндылығы жайлы әңгіме жаза алады.
Кері байланыс <<қорытынды>>
Постермен жұмыс
Жеке жұмыс
Формативті бағалау:
Бағалау парағы арқылы бағалау
Бағдаршам арқылы бағалау
Сабаққа суммативті баға беру
Кейбіреуі:
Өз жұрты мен нағашы жұртының біртұтас екендігі жайлы ұқсастықтарын А3 форматты қағазға түсіріп,сыныпқа таныстырады.
Қазақ отбасындағы туыстық атаулардың құндылығы туралы жазған әңгімесін оқып береді.
4.Отбасы және қайырымдылық
Біледі, түсінеді:
Мен және менің отбасым, қайырымдылық тақырыбында сөйлей біледі.
Жаңа сөздердің мағынасын түсінуге байланысты сөздікпен жұмыс жасайды.
Осы тақырып бойынша сөздерді,сөз тіркестерін сөйлемде қолдана біледі.
Барлығы:
Отбасы және қайырымдылық тақырыбында оқушылар бір- біріне сұрақтар қойып, жауап бере алады.
Топпен жұмыс, жеке жұмыс.
Топтарға рөлдер беру.
Жұлдызшалар арқылы бағалау.
Бірін- бірі бағалау.
Барлығы:
<<Отбасы, қайырымдылық>> сөзіне ассоциация жазу.
Әр топ отбасы туралы не білетіндерін естеріне түсіріп, алдымен жұппен, содан кейін топпен ақылдасып, қағаз бетіне түсіреді.
Оқушылар жаңа сөздерді дауыстап оқиды, сонан соң бір- екі бала орысша және қазақша оқып шығады. Сөздік дәптерге жазады. Әр топ сөз тіркестерін құрастырады. Бір- біріне сөз тіркестерін оқиды.
АКТ, оқулық, қима қағаздар, маркерлер, плакаттар, үлестірмелі материалдар,стикерлер.
Қолданады,
талдайды:
Отбасы және қайырымдылық тақырыбындағы мәтінмен жұмыс жасауда отбасының және қайырымдылық жасаудың не үшін керек екенін білу.
Оқушыларға жаңа
лексикамен жұмыс жасату (тапсырма)
Көпшілігі:
Оқушылар оқулықпен тақырып бойынша тапсырмалар орындай алады.
Жеке жұмыс
Сұрақ- жауап әдісі
Формативті бағалау:
Критерий арқылы бағалау
Көпшілігі:
Мәтін бойынша жоғары дәрежелі сұрақтарға жауап береді.
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау барысында бір- бірімен диалогқа түседі.
Жинақтайды, бағалайды
Мәтін құрау барысында отбасы мен қайырымдылықтың біртұтас екендігі жайлы өз ойларын жинақтау.
Отбасы және қайырымдылықтың құндылығын білу.
Кейбіреуі:
Мәтін құрау барысында отбасы мен қайырымдылықтың біртұтас екендігі жайлы өз ойларын жинақтап айтады..
Отбасы және қайырымдылықтың құндылығын біледі.
Кері байланыс <<қорытынды>>
Сауал алу әдісі
Формативті бағалау:
Критерий арқылы бағалау
Сабаққа суммативті баға беру
Кейбіреуі:
Мәтін құрау барысында отбасы мен қайырымдылықтың біртұтас екендігі жайлы өз ойларын жинақтап айтады.
Отбасы және қайырымдылықтың құндылығы туралы жазған әңгімелерін оқып береді.
Абай атындағы ЖОББ- тін Мектеп директорының оқу
мектеп-лицей директоры: Р.Р.Тлеуханов ісі жөніндегі орынбасары: А.Ж. Садыбекова
Қазақ тілі пәнінің мұғалімі Г.А.Тайгулова
Орыс сыныбындағы қазақ тілі пәні бойынша орта мерзімді жоспар.
Сыныбы: 8- сынып.
Сабақтың тақырыбы
1. Сабаққа негізделген оқу мақсаттары
Күтілетін нәтиже
Жұмыстың әдіс- тәсілдері мен стратегиялары
Үйрену мақсатындағы және бәрін қоса алғанда бағалау
Сабақта берілген барлық жұмыстардың түрлері
Негізгі дереккөздер, ресурстар
1.Үйіңді сүйгенің- Отаныңды сүйгенің
Біледі, түсінеді:
Отан өз үйің, туған жерің екенін біледі.Отан туралы мақал- мәтелдерді айта алады.
Жаңа сөздердің мағынасын түсінуге байланысты сөздікпен жұмыс жасайды.
Барлығы:
Отан, туған жер төңірегінде сөйлей біледі.Осы тақырып бойынша сөздерді, сөз тіркестерін сөйлемдерде қолдана біледі.
Отан, туған жер туралы мақал- мәтелдерді сәйкестендіру арқылы
топтастыру.
Миға шабуыл,
Формативті бағалау:
Екі жұлдыз, бір тілек
Өзін-өзі бағалау
Барлығы:
Отан , туған жер туралы мақал- мәтелдерді сызба бойынша дәптерге жазады.
Сөздіктен төл дыбыстары бар сөздерді теріп дәптерге жазады.
АКТ, оқулық, қима қағаздар, маркерлер, плакаттар, үлестірмелі материалдар.
Қолданады,
талдайды:
Отбасы тақырыбындағы мәтінмен жұмыс жасауда отбасы не үшін керек екенін білу.
Үй мен Отан айырмашылығын салыстыру.
Көпшілігі:
Өз отбасы туралы айта біледі. Тақырып бойынша меңгерген сөздер мен сөз тіркестерін пайдаланып сөйлем құрай алады. Ашық сөйлей біледі.
Топтық жұмыс.
Сызбалар құрастыру.
Жұптық жұмыс , ой қозғау , әңгіме кесте
Формативті бағалау:
Критерий арқылы бағалау.
Көпшілігі:
Мәтін бойынша берілген тапсырманы орындайды. Оқушы өзі оқиды, түсінеді. Жұппен алмасып, жұмыстармен бөліседі. Оқушылар өзін, жұбын тексереді.
Жинақтайды, бағалайды:
Деңгейлік тапсырмалар орындау барысында Отан мен үйіңнің біртұтас екендігі жайлы ұқсастықтарын жинақтау.
Туған елдің, жердің құндылығын білу. Әңгіме жазу.
Кейбіреуі:
Оқушылар өз деңгейлеріне байланысты тапсырмаларды орындап, туған елдің, жердің құндылығы жайлы әңгіме жаза алады.
Кері байланыс <<қорытынды>>
Постермен жұмыс
Жеке жұмыс
Формативті бағалау:
Бағалау парағы арқылы бағалау
Бағдаршам арқылы бағалау
Сабаққа суммативті баға беру
Кейбіреуі:
Отан мен үйінің біртұтас екендігі жайлы ұқсастықтарын А3 форматты қағазға түсіріп,сыныпқа таныстырады.
Туған елдің, жердің құндылығы туралы жазған әңгімесін оқып береді.
2. Отбасымызда тілдер үйренеміз
Біледі, түсінеді:
Отбасымызда тілдер үйренеміз тақырыбындағы сөздер мен сөз тіркестерін сөйлемде қолдана біледі және түсінеді.Оқушыларға жаңа лексиканы үйрету, тілдерін жаттықтыру және мағынасын ашу.
Барлығы:
Тақырып бойынша оқушылар сөздер мен сөз тіркестерін қолданып, мәтін құрастыра алады.
Сөздер мен сөз тіркестерін тексеру үшін
<<Ыстық орындық әдісі >> пайдалану
Формативті бағалау:
Оқушылар сөздер мен сөз тіркестерін еске түсіреді, қайталайды. Бағдаршам арқылы бағалайды.
Барлығы:
Үлгі бойынша сөздер мен сөз тіркестерінен сөйлем құрастырады
Мысалы: Біз үйде қазақ, ағылшын тілдерін үйренеміз.
АКТ, оқулық, қима қағаздар, маркерлер, плакаттар, үлестірмелі материалдар, тірек сызбалар, қосымша мәліметтер.
Қолданады,
талдайды:
Оқушыларға жаңа лексикамен жұмыс жасату (тапсырма)
Мәтінді оқытып, мазмұнын әңгімелесу түрі арқылы талдату.
Көпшілігі:
Оқушылар мәтінді оқиды, сол бойынша тапсырмалар орындайды , сөйлемдер құра алады және мәтіннің мазмұнын талдай алады.
Топпен жұмыс.
Оқулық бойынша <<Карусель>> әдісімен жұмыс істеу.
Формативті бағалау:
Екі жұлдыз, бір тілек
Көпшілігі:
Оқулық бойынша әр топта тапсырмаларды орындайды.
Дәптерлерімен алмасып, бір- бірін тексереді.
Жинақтайды, бағалайды:
Оқушыларға тақырып бойынша ойларын жинақтауға сұрақтар дайындау.
Көп тіл үйрену туралы пікірлерін тыңдау.
Кейбіреуі:
Оқушылар мәтінге байланысты сұрақтарға жауап береді және өмірде көп тіл білу қажет екендігі туралы әңгімелеп береді.
Кері байланыс <<қорытынды>>
<<Ойлан,бөліс>> әдісі
Формативті бағалау:
Өзін-өзі бағалау
Сабаққа суммативті баға беру
Кейбіреуі:
<<Логикалық тізбек>> бойынша сұрақтарды өздері таңдап жауап береді.
Өмірде көп тіл білу қажет екендігі туралы жазған пікірлерін оқып береді.
3.Қазақ отбасындағы туыстық атаулары
Біледі, түсінеді:
Тақырып бойынша сөздерді, сөз тіркестерін сөйлемде қолдана біледі. <<Қазақ отбасындағы туыстық атаулары>> тақырыбында айта алады.
Барлығы:
Қазақ отбасындағы туыстық атаулар төңірегінде сөйлей біледі.
Сөздер мен сөз тіркестерін тексеру үшін
<<Өрмекші торын>> пайдалану
Формативті бағалау:
Оқушылар сөздер мен сөз тіркестерін еске түсіреді, қайталайды. Бағдаршам арқылы бағалайды.
Барлығы:
Үлгі бойынша сөздер мен сөз тіркестерінен сөйлем құрастырады
Мысалы: Анамның әпкесінің балалары маған бөле болып келеді.
АКТ, оқулық, қима қағаздар, маркерлер, плакаттар, үлестірмелі материалдар,сти
керле
Қолданады,
талдайды:
Оқушылар жаңа сөздерді тапсырма орындау барысында қолданады және мәтінге сұрақтар қою арқылы талдайды.
Көпшілігі:
Қазақ отбасындағы туыстық атаулар туралы айта алады.. Тақырып бойынша меңгерген сөздер мен сөз тіркестерін пайдаланып сөйлем құрай алады. Ашық сөйлей біледі.
Топтық жұмыс
Сұрақ- жауап әдісі
Формативті бағалау:
Екі жұлдыз, бір ұсыныс
Көпшілігі:
Әр топқа тапсырма беріледі.
1. Мәтінді оқу
2. Мәтінді аудару
3. Мәтіннің ішінен төл дыбыстарды дауыстап оқу.
Әр топқа карточка беріледі. Суреттің орнына сөздер қою.
Жинақтайды, бағалайды:
Деңгейлік тапсырмалар орындау барысында өз жұрты мен нағашы жұртының біртұтас екендігі жайлы ұқсастықтарын жинақтау.
Қазақ отбасындағы туыстық атаулардың құндылығын білу. Әңгіме жазу.
Кейбіреуі:
Оқушылар өз деңгейлеріне байланысты тапсырмаларды орындап, өз жұрты мен нағашы жұртының біртұтас екендігі туралы және туыстық атаулардың құндылығы жайлы әңгіме жаза алады.
Кері байланыс <<қорытынды>>
Постермен жұмыс
Жеке жұмыс
Формативті бағалау:
Бағалау парағы арқылы бағалау
Бағдаршам арқылы бағалау
Сабаққа суммативті баға беру
Кейбіреуі:
Өз жұрты мен нағашы жұртының біртұтас екендігі жайлы ұқсастықтарын А3 форматты қағазға түсіріп,сыныпқа таныстырады.
Қазақ отбасындағы туыстық атаулардың құндылығы туралы жазған әңгімесін оқып береді.
4.Отбасы және қайырымдылық
Біледі, түсінеді:
Мен және менің отбасым, қайырымдылық тақырыбында сөйлей біледі.
Жаңа сөздердің мағынасын түсінуге байланысты сөздікпен жұмыс жасайды.
Осы тақырып бойынша сөздерді,сөз тіркестерін сөйлемде қолдана біледі.
Барлығы:
Отбасы және қайырымдылық тақырыбында оқушылар бір- біріне сұрақтар қойып, жауап бере алады.
Топпен жұмыс, жеке жұмыс.
Топтарға рөлдер беру.
Жұлдызшалар арқылы бағалау.
Бірін- бірі бағалау.
Барлығы:
<<Отбасы, қайырымдылық>> сөзіне ассоциация жазу.
Әр топ отбасы туралы не білетіндерін естеріне түсіріп, алдымен жұппен, содан кейін топпен ақылдасып, қағаз бетіне түсіреді.
Оқушылар жаңа сөздерді дауыстап оқиды, сонан соң бір- екі бала орысша және қазақша оқып шығады. Сөздік дәптерге жазады. Әр топ сөз тіркестерін құрастырады. Бір- біріне сөз тіркестерін оқиды.
АКТ, оқулық, қима қағаздар, маркерлер, плакаттар, үлестірмелі материалдар,стикерлер.
Қолданады,
талдайды:
Отбасы және қайырымдылық тақырыбындағы мәтінмен жұмыс жасауда отбасының және қайырымдылық жасаудың не үшін керек екенін білу.
Оқушыларға жаңа
лексикамен жұмыс жасату (тапсырма)
Көпшілігі:
Оқушылар оқулықпен тақырып бойынша тапсырмалар орындай алады.
Жеке жұмыс
Сұрақ- жауап әдісі
Формативті бағалау:
Критерий арқылы бағалау
Көпшілігі:
Мәтін бойынша жоғары дәрежелі сұрақтарға жауап береді.
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау барысында бір- бірімен диалогқа түседі.
Жинақтайды, бағалайды
Мәтін құрау барысында отбасы мен қайырымдылықтың біртұтас екендігі жайлы өз ойларын жинақтау.
Отбасы және қайырымдылықтың құндылығын білу.
Кейбіреуі:
Мәтін құрау барысында отбасы мен қайырымдылықтың біртұтас екендігі жайлы өз ойларын жинақтап айтады..
Отбасы және қайырымдылықтың құндылығын біледі.
Кері байланыс <<қорытынды>>
Сауал алу әдісі
Формативті бағалау:
Критерий арқылы бағалау
Сабаққа суммативті баға беру
Кейбіреуі:
Мәтін құрау барысында отбасы мен қайырымдылықтың біртұтас екендігі жайлы өз ойларын жинақтап айтады.
Отбасы және қайырымдылықтың құндылығы туралы жазған әңгімелерін оқып береді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz