Сабаққа негізделген оқу мақсаттары Күтілетін нәтиже

«Бекітемін» «Келісемін»

Абай атындағы ЖОББ- тін Мектеп директорының оқу

мектеп-лицей директоры: Р. Р. Тлеуханов ісі жөніндегі орынбасары: А. Ж. Садыбекова

Қазақ тілі пәнінің мұғалімі Г. А. Тайгулова

Орыс сыныбындағы қазақ тілі пәні бойынша орта мерзімді жоспар.

Сыныбы: 8- сынып.

Сабақтың тақырыбы
  1. Сабаққа негізделген оқу мақсаттары
Күтілетін нәтиже
Жұмыстың әдіс- тәсілдері мен стратегиялары
Үйрену мақсатындағы және бәрін қоса алғанда бағалау
Сабақта берілген барлық жұмыстардың түрлері
Негізгі дереккөздер, ресурстар
Сабақтың тақырыбы: 1. Үйіңді сүйгенің- Отаныңды сүйгенің
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

Біледі, түсінеді:

Отан өз үйің, туған жерің екенін біледі. Отан туралы мақал- мәтелдерді айта алады.

Жаңа сөздердің мағынасын түсінуге байланысты сөздікпен жұмыс жасайды.

Күтілетін нәтиже:

Барлығы:

Отан, туған жер төңірегінде сөйлей біледі. Осы тақырып бойынша сөздерді, сөз тіркестерін сөйлемдерде қолдана біледі.

Жұмыстың әдіс- тәсілдері мен стратегиялары:

Отан, туған жер туралы мақал- мәтелдерді сәйкестендіру арқылы

топтастыру.

Миға шабуыл,

Үйрену мақсатындағы және бәрін қоса алғанда бағалау:

Формативті бағалау:

Екі жұлдыз, бір тілек

Өзін-өзі бағалау

Сабақта берілген барлық жұмыстардың түрлері:

Барлығы:

Отан, туған жер туралы мақал- мәтелдерді сызба бойынша дәптерге жазады.

Сөздіктен төл дыбыстары бар сөздерді теріп дәптерге жазады.

Негізгі дереккөздер, ресурстар: АКТ, оқулық, қима қағаздар, маркерлер, плакаттар, үлестірмелі материалдар.
Сабақтың тақырыбы:

Қолданады,

талдайды:

Отбасы тақырыбындағы мәтінмен жұмыс жасауда отбасы не үшін керек екенін білу.

Үй мен Отан айырмашылығын салыстыру.

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

Көпшілігі:

Өз отбасы туралы айта біледі. Тақырып бойынша меңгерген сөздер мен сөз тіркестерін пайдаланып сөйлем құрай алады. Ашық сөйлей біледі.

Күтілетін нәтиже:

Топтық жұмыс.

Сызбалар құрастыру.

Жұптық жұмыс, ой қозғау, әңгіме кесте

Жұмыстың әдіс- тәсілдері мен стратегиялары:

Формативті бағалау:

Критерий арқылы бағалау.

Үйрену мақсатындағы және бәрін қоса алғанда бағалау:

Көпшілігі:

Мәтін бойынша берілген тапсырманы орындайды. Оқушы өзі оқиды, түсінеді. Жұппен алмасып, жұмыстармен бөліседі. Оқушылар өзін, жұбын тексереді.

Сабақтың тақырыбы:

Жинақтайды, бағалайды:

Деңгейлік тапсырмалар орындау барысында Отан мен үйіңнің біртұтас екендігі жайлы ұқсастықтарын жинақтау.

Туған елдің, жердің құндылығын білу. Әңгіме жазу.

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

Кейбіреуі :

Оқушылар өз деңгейлеріне байланысты тапсырмаларды орындап, туған елдің, жердің құндылығы жайлы әңгіме жаза алады.

Кері байланыс «қорытынды»

Күтілетін нәтиже:

Постермен жұмыс

Жеке жұмыс

Жұмыстың әдіс- тәсілдері мен стратегиялары:

Формативті бағалау:

Бағалау парағы арқылы бағалау

Бағдаршам арқылы бағалау

Сабаққа суммативті баға беру

Үйрену мақсатындағы және бәрін қоса алғанда бағалау:

Кейбіреуі :

Отан мен үйінің біртұтас екендігі жайлы ұқсастықтарын А3 форматты қағазға түсіріп, сыныпқа таныстырады.

Туған елдің, жердің құндылығы туралы жазған әңгімесін оқып береді.

Сабақтың тақырыбы: 2. Отбасымызда тілдер үйренеміз
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

Біледі, түсінеді:

Отбасымызда тілдер үйренеміз тақырыбындағы сөздер мен сөз тіркестерін сөйлемде қолдана біледі және түсінеді. Оқушыларға жаңа лексиканы үйрету, тілдерін жаттықтыру және мағынасын ашу.

Күтілетін нәтиже:

Барлығы:

Тақырып бойынша оқушылар сөздер мен сөз тіркестерін қолданып, мәтін құрастыра алады.

Жұмыстың әдіс- тәсілдері мен стратегиялары:

Сөздер мен сөз тіркестерін тексеру үшін

«Ыстық орындық әдісі » пайдалану

Үйрену мақсатындағы және бәрін қоса алғанда бағалау:

Формативті бағалау:

Оқушылар сөздер мен сөз тіркестерін еске түсіреді, қайталайды. Бағдаршам арқылы бағалайды.

Сабақта берілген барлық жұмыстардың түрлері:

Барлығы:

Үлгі бойынша сөздер мен сөз тіркестерінен сөйлем құрастырады

Мысалы: Біз үйде қазақ, ағылшын тілдерін үйренеміз.

Негізгі дереккөздер, ресурстар: АКТ, оқулық, қима қағаздар, маркерлер, плакаттар, үлестірмелі материалдар, тірек сызбалар, қосымша мәліметтер.
Сабақтың тақырыбы:

Қолданады,

талдайды:

Оқушыларға жаңа лексикамен жұмыс жасату (тапсырма)

Мәтінді оқытып, мазмұнын әңгімелесу түрі арқылы талдату.

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

Көпшілігі:

Оқушылар мәтінді оқиды, сол бойынша тапсырмалар орындайды, сөйлемдер құра алады және мәтіннің мазмұнын талдай алады.

Күтілетін нәтиже:

Топпен жұмыс.

Оқулық бойынша «Карусель» әдісімен жұмыс істеу.

Жұмыстың әдіс- тәсілдері мен стратегиялары:

Формативті бағалау:

Екі жұлдыз, бір тілек

Үйрену мақсатындағы және бәрін қоса алғанда бағалау:

Көпшілігі:

Оқулық бойынша әр топта тапсырмаларды орындайды.

Дәптерлерімен алмасып, бір- бірін тексереді.

Сабақтың тақырыбы:

Жинақтайды, бағалайды:

Оқушыларға тақырып бойынша ойларын жинақтауға сұрақтар дайындау.

Көп тіл үйрену туралы пікірлерін тыңдау.

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

Кейбіреуі :

Оқушылар мәтінге байланысты сұрақтарға жауап береді және өмірде көп тіл білу қажет екендігі туралы әңгімелеп береді.

Кері байланыс «қорытынды»

Күтілетін нәтиже: «Ойлан, бөліс» әдісі
Жұмыстың әдіс- тәсілдері мен стратегиялары:

Формативті бағалау:

Өзін-өзі бағалау

Сабаққа суммативті баға беру

Үйрену мақсатындағы және бәрін қоса алғанда бағалау:

Кейбіреуі :

«Логикалық тізбек» бойынша сұрақтарды өздері таңдап жауап береді.

Өмірде көп тіл білу қажет екендігі туралы жазған пікірлерін оқып береді.

Сабақтың тақырыбы: 3. Қазақ отбасындағы туыстық атаулары
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

Біледі, түсінеді:

Тақырып бойынша сөздерді, сөз тіркестерін сөйлемде қолдана біледі. «Қазақ отбасындағы туыстық атаулары» тақырыбында айта алады.

Күтілетін нәтиже:

Барлығы:

Қазақ отбасындағы туыстық атаулар төңірегінде сөйлей біледі.

Жұмыстың әдіс- тәсілдері мен стратегиялары:

Сөздер мен сөз тіркестерін тексеру үшін

«Өрмекші торын» пайдалану

Үйрену мақсатындағы және бәрін қоса алғанда бағалау:

Формативті бағалау:

Оқушылар сөздер мен сөз тіркестерін еске түсіреді, қайталайды. Бағдаршам арқылы бағалайды.

Сабақта берілген барлық жұмыстардың түрлері:

Барлығы:

Үлгі бойынша сөздер мен сөз тіркестерінен сөйлем құрастырады

Мысалы: Анамның әпкесінің балалары маған бөле болып келеді.

Негізгі дереккөздер, ресурстар:

АКТ, оқулық, қима қағаздар, маркерлер, плакаттар, үлестірмелі материалдар, сти

керле

Сабақтың тақырыбы:

Қолданады,

талдайды:

Оқушылар жаңа сөздерді тапсырма орындау барысында қолданады және мәтінге сұрақтар қою арқылы талдайды.

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

Көпшілігі:

Қазақ отбасындағы туыстық атаулар туралы айта алады. . Тақырып бойынша меңгерген сөздер мен сөз тіркестерін пайдаланып сөйлем құрай алады. Ашық сөйлей біледі.

Күтілетін нәтиже:

Топтық жұмыс

Сұрақ- жауап әдісі

Жұмыстың әдіс- тәсілдері мен стратегиялары:

Формативті бағалау:

Екі жұлдыз, бір ұсыныс

Үйрену мақсатындағы және бәрін қоса алғанда бағалау:

Көпшілігі:

Әр топқа тапсырма беріледі.

  1. Мәтінді оқу
  2. Мәтінді аудару
  3. Мәтіннің ішінен төл дыбыстарды дауыстап оқу.

Әр топқа карточка беріледі. Суреттің орнына сөздер қою.

Сабақтың тақырыбы:

Жинақтайды, бағалайды:

Деңгейлік тапсырмалар орындау барысында өз жұрты мен нағашы жұртының біртұтас екендігі жайлы ұқсастықтарын жинақтау.

Қазақ отбасындағы туыстық атаулардың құндылығын білу. Әңгіме жазу.

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

Кейбіреуі :

Оқушылар өз деңгейлеріне байланысты тапсырмаларды орындап, өз жұрты мен нағашы жұртының біртұтас екендігі туралы және туыстық атаулардың құндылығы жайлы әңгіме жаза алады.

Кері байланыс «қорытынды»

Күтілетін нәтиже:

Постермен жұмыс

Жеке жұмыс

Жұмыстың әдіс- тәсілдері мен стратегиялары:

Формативті бағалау:

Бағалау парағы арқылы бағалау

Бағдаршам арқылы бағалау

Сабаққа суммативті баға беру

Үйрену мақсатындағы және бәрін қоса алғанда бағалау:

Кейбіреуі :

Өз жұрты мен нағашы жұртының біртұтас екендігі жайлы ұқсастықтарын А3 форматты қағазға түсіріп, сыныпқа таныстырады.

Қазақ отбасындағы туыстық атаулардың құндылығы туралы жазған әңгімесін оқып береді.

Сабақтың тақырыбы: 4. Отбасы және қайырымдылық
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

Біледі, түсінеді:

Мен және менің отбасым, қайырымдылық тақырыбында сөйлей біледі.

Жаңа сөздердің мағынасын түсінуге байланысты сөздікпен жұмыс жасайды.

Осы тақырып бойынша сөздерді, сөз тіркестерін сөйлемде қолдана біледі.

Күтілетін нәтиже:

Барлығы:

Отбасы және қайырымдылық тақырыбында оқушылар бір- біріне сұрақтар қойып, жауап бере алады.

Жұмыстың әдіс- тәсілдері мен стратегиялары:

Топпен жұмыс, жеке жұмыс.

Топтарға


Ұқсас жұмыстар
Біріккен сөздердің емлесі
Тақырып Қос сөздер, қайталама қос сөздер
Тіршілік үшін күрес
Диаграмма құру
Орта мерзімді жоспар математика. 3 сынып
Орта мерзімді жоспар 10-сынып
Публицистикалық стильдің тілдік ерекшеліктері
Терінің құрылысы, қызметі мен маңызы
Химиялық элементтердің тірі және өлі табиғатта таралуы.Адам организміндегі химиялық элементтердің биологиялық ролі
Кебектің Еңлікпен кездесуі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz