Оқу үдерісіндегі диалогтық оқытудың тиімділігі

Қазақ тілі пәнінің мұғалімі Тайгулова Г. А.

«Оқу үдерісіндегі диалогтық оқытудың тиімділігі » тақырыбы бойынша коучинг жоспары

Күні
16. 10. 2015ж
Күні: Сабақ тақырыбы:
16. 10. 2015ж: Оқу үдерісіндегі диалогтық оқытудың тиімділігі
Күні: Жалпы мақсат:
16. 10. 2015ж: Практикалық тапсырмалар беру арқылы диалог түрінде оқыту дағдысын қалыптастыру, сабақта тиімді пайдалануына ықпал жасау.
Күні: Сілтеме:
16. 10. 2015ж:

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.

Үлестірмелі материалдар.

Күні: Оқу нәтижесі
16. 10. 2015ж:

Оқу үрдісінде диалогтық оқытуды қолданудың маңызын түсінеді;

Сұрақты нақты қоюдың тиімділігін ұғынады, қолданады;

Жаңа әдіс-тәсілдерді сабақта қолдануды үйренеді.

Күні: Түйінді идеялар:
16. 10. 2015ж: Диалогтық оқыту жолдары арқылы табысты оқытуға қол жеткізу.
Күні: Сабақта қолданылатын материалдар:
16. 10. 2015ж: А-4 парақтары, стикер, смайликтер, интерактивтітақта, флипчарт, маркер, қалам.
Күні: Оқыту әдістері:
16. 10. 2015ж:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер

2. Оқыту мен оқытудағы АКТ

3. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету

1. Диалог

2. Жеке жұмыс

3. Топтық жұмыс

Күні: Дерек көздері:
16. 10. 2015ж: Әдеби материалдар, газет-журналдар.
Күні: Тапсырмалар:
16. 10. 2015ж: Сұрақ- жауап, бейнефильм бойынша ой қорыту, логикалық тапсырма, шығырмашылық-ізденіс бағытындағы тапсырмалар.
Күні: Оқуға арналған тапсырма:
16. 10. 2015ж:

Топтарда жұмыс істеу жөніндегі нұсқаулық

Мұғалімге арналған нұсқаулық.

Күні:
16. 10. 2015ж:

Коучинг бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

І. Топқа бөлу
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
І. Топқа бөлу:

(3 мин)

Коучтың іс-әрекеті: «Шашу шашу» арқылы алынған конфеттің түсіне қарай шағын топқа бөлу.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Шашудан конфет ала отырып, түстеріне қарай үш топқа бөлінеді.
І. Топқа бөлу:

Көңіл-күйлерін бағалау

3 мин

Коучтың іс-әрекеті: Коучинг сессия басындағы көңіл-күйлерін стикер қағаздарға смайлик арқылы белгілеулерін және өзі отырған үстелдің астына жапсыруларын өтіну
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Стикер қағаздарына көңіл -күйлерін смайлик арқылы белгілеп, өзі отырған үстелдің астына жапсырады
І. Топқа бөлу:

Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

(8мин)

Коучтың іс-әрекеті:

«Бос ыдысты» толтыру тренингі.

Мұғалімдердің алдына бос ыдыс, тұз, түрлі-түсті бор қойылады, ыдысты бұл заттармен толтыру үшін қай ретімен салу керектігін сұраймын.

Қорытындыда :

(қол шапалақтау арқылы бағалау) .

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Топ болып ақылдасып, шағын диалогқа түсіп, ой тұжырымдарын білдіреді. Топтар бір-бірін қол шапалақтау арқылы бағалайды.
І. Топқа бөлу:

І тапсырма

«Миға шабуыл»

3мин

Коучтың іс-әрекеті:

«Егіздер» бейнефильмін тамашалауға шақыру, ойларын тыңдау.

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Бейнефильмді көреді, ой қорытады.
І. Топқа бөлу:

ІІ тапсырма

«Мәтінмен жұмыс»

10 мин

Коучтың іс-әрекеті:

Рольдік ойындар(ситуация)

1-топ. Автобустағы көрініс

2-топ. Дүкенде

3-топ. Сабақтағы жағдай

Мұғалімдердің іс-әрекеті:

Мәтінмен танысады, топта талқылайды.

І. Топқа бөлу:

ІІІ тапсырма

«Негізгі идеяны табу»

10 минут

Қорғауға әр топқа

2 минут

Коучтың іс-әрекеті: Мәтін бойынша негізгі идеяларды флипчартқа түсірге, постер қорғауға шақыру. («Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау)
Мұғалімдердің іс-әрекеті:

Мәтіндегі негізгі идеяларды флипчартқа түсіреді, постер қорғайды. Сағат бойы бағытымен топтар бір-бірінің жұмысын «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалайды.

І. Топқа бөлу:

Сергіту сәті

(5 минут)

Коучтың іс-әрекеті: Қаңқаға қарап биле. музыка ойнайды
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Қаңқаға қарап бәрі орындарынан тұрып, билейді.
І. Топқа бөлу:
Коучтың іс-әрекеті:
Мұғалімдердің іс-әрекеті:
І. Топқа бөлу:

VІ тапсырма

(10 минут)

Коучтың іс-әрекеті: Топтастыру «Диалогтық оқыту арқылы неге қол жеткізуге болады?»
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Ашық сұраққа топпен жауап іздейді, ортақ ой түйіндейді, ортақ пікірге келеді.
І. Топқа бөлу:

VІІ. Көңіл-күйін бағалау

(3 мин)

Коучтың іс-әрекеті: Сабақтың бастапқа кезеңінде өз көңіл күйлерін бейнелеген стикердің артына сабақтың соңындағы көңіл-күйлерін смайлик арқылы бейнелеу тапсырылады.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Сабақтың соңындағы көңіл-күйлерін смайлик арқылы бейнелеп, тапсырады.
І. Топқа бөлу:

VІІІ. Рефлексия

(7 мин)

Коучтың іс-әрекеті: Өзіңнің жұлдызыңды тап. Музыка ырғағында мәтінді оқу, берілген жұлдыздарға сабақ жайлы ойларын жазғызу.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Оқылған мәтінді көздерін жұмып отырып тыңдайды, өз жұлдыздарын алып, сабақ жайлы пікірлерін жазады.

Ұқсас жұмыстар
Мәтінен ауытқымай сұрақ қою
Сабақ соңында Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңдар
Жаңа әдістегі сабақтарына қатысу
Оқытуды диалогтік тәсілмен дамытудағы сұрақтардың маңызы
Мұғалімдердің кәсіби біліктілігін жетілдіру
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер модульі бойынша диологтік оқытудың тиімділігі туралы рефлексивтік есеп
Мектепті дамыту жоспары
"ж.қалдығараев атындағы орта мектеп" мм-нің 2014-2015 оқу жылына арнаған дамыту жоспары
Дидактикалық ойындар - балалардың білімдерін арттырудың құралы
Жеті модуль бойынша оқытудың тиімділігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz