Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Оқу үдерісіндегі диалогтық оқытудың тиімділігі

Қазақ тілі пәнінің мұғалімі Тайгулова Г.А.

<<Оқу үдерісіндегі диалогтық оқытудың тиімділігі >> тақырыбы бойынша коучинг жоспары

Күні

16.10.2015ж
Сабақ тақырыбы:
Оқу үдерісіндегі диалогтық оқытудың тиімділігі
Жалпы мақсат:
Практикалық тапсырмалар беру арқылы диалог түрінде оқыту дағдысын қалыптастыру, сабақта тиімді пайдалануына ықпал жасау.
Сілтеме:
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.
Үлестірмелі материалдар.
Оқу нәтижесі
Оқу үрдісінде диалогтық оқытуды қолданудың маңызын түсінеді;
Сұрақты нақты қоюдың тиімділігін ұғынады, қолданады;
Жаңа әдіс-тәсілдерді сабақта қолдануды үйренеді.
Түйінді идеялар:
Диалогтық оқыту жолдары арқылы табысты оқытуға қол жеткізу.
Сабақта қолданылатын материалдар:
А-4 парақтары,стикер, смайликтер,интерактивтітақта, флипчарт, маркер, қалам.
Оқыту әдістері:
1.Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер
2. Оқыту мен оқытудағы АКТ
3. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету

1. Диалог
2. Жеке жұмыс
3. Топтық жұмыс
Дерек көздері:
Әдеби материалдар, газет-журналдар.
Тапсырмалар:
Сұрақ- жауап, бейнефильм бойынша ой қорыту, логикалық тапсырма, шығырмашылық-ізденіс бағытындағы тапсырмалар.
Оқуға арналған тапсырма:
Топтарда жұмыс істеу жөніндегі нұсқаулық
Мұғалімге арналған нұсқаулық.

Коучинг бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

І.Топқа бөлу
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
(3 мин)

<<Шашу шашу>> арқылы алынған конфеттің түсіне қарай шағын топқа бөлу.
Шашудан конфет ала отырып, түстеріне қарай үш топқа бөлінеді.
Көңіл-күйлерін бағалау
3 мин
Коучинг сессия басындағы көңіл-күйлерін стикер қағаздарға смайлик арқылы белгілеулерін және өзі отырған үстелдің астына жапсыруларын өтіну
Стикер қағаздарына көңіл -күйлерін смайлик арқылы белгілеп, өзі отырған үстелдің астына жапсырады
Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу
(8мин)

<<Бос ыдысты>> толтыру тренингі.
Мұғалімдердің алдына бос ыдыс, тұз,түрлі-түсті бор қойылады,ыдысты бұл заттармен толтыру үшін қай ретімен салу керектігін сұраймын.
Қорытындыда :
(қол шапалақтау арқылы бағалау).
Топ болып ақылдасып, шағын диалогқа түсіп, ой тұжырымдарын білдіреді. Топтар бір-бірін қол шапалақтау арқылы бағалайды.
І тапсырма
<<Миға шабуыл>>
3мин
<<Егіздер>> бейнефильмін тамашалауға шақыру, ойларын тыңдау.

Бейнефильмді көреді, ой қорытады.
ІІ тапсырма
<<Мәтінмен жұмыс>>
10 мин

Рольдік ойындар(ситуация)
1-топ. Автобустағы көрініс
2-топ. Дүкенде
3-топ. Сабақтағы жағдай
Мәтінмен танысады, топта талқылайды.

ІІІ тапсырма
<<Негізгі идеяны табу>>
10 минут

Қорғауға әр топқа
2 минут
Мәтін бойынша негізгі идеяларды флипчартқа түсірге, постер қорғауға шақыру. (<<Екі жұлдыз, бір тілек>> арқылы бағалау)
Мәтіндегі негізгі идеяларды флипчартқа түсіреді, постер қорғайды. Сағат бойы бағытымен топтар бір-бірінің жұмысын <<Екі жұлдыз, бір тілек>> арқылы бағалайды.

Сергіту сәті

(5 минут)
Қаңқаға қарап биле.музыка ойнайды
Қаңқаға қарап бәрі орындарынан тұрып, билейді.

VІ тапсырма
(10 минут)
Топтастыру <<Диалогтық оқыту арқылы неге қол жеткізуге болады?>>
Ашық сұраққа топпен жауап іздейді, ортақ ой түйіндейді, ортақ пікірге келеді.
VІІ.Көңіл-күйін бағалау
(3 мин)

Сабақтың бастапқа кезеңінде өз көңіл күйлерін бейнелеген стикердің артына сабақтың соңындағы көңіл-күйлерін смайлик арқылы бейнелеу тапсырылады.
Сабақтың соңындағы көңіл-күйлерін смайлик арқылы бейнелеп, тапсырады.
VІІІ. Рефлексия
(7 мин)
Өзіңнің жұлдызыңды тап. Музыка ырғағында мәтінді оқу, берілген жұлдыздарға сабақ жайлы ойларын жазғызу.
Оқылған мәтінді көздерін жұмып отырып тыңдайды, өз жұлдыздарын алып, сабақ жайлы пікірлерін жазады.

Ұқсас жұмыстар
Мәтінен ауытқымай сұрақ қою
Сабақ соңында Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңдар
Жаңа әдістегі сабақтарына қатысу
Оқытуды диалогтік тәсілмен дамытудағы сұрақтардың маңызы
Мұғалімдердің кәсіби біліктілігін жетілдіру
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер модульі бойынша диологтік оқытудың тиімділігі туралы рефлексивтік есеп
Мектепті дамыту жоспары
"ж.қалдығараев атындағы орта мектеп" мм-нің 2014-2015 оқу жылына арнаған дамыту жоспары
Дидактикалық ойындар - балалардың білімдерін арттырудың құралы
Жеті модуль бойынша оқытудың тиімділігі
Пәндер