Оқу үдерісіндегі диалогтық оқытудың тиімділігі: коучинг жоспары

Қазақ тілі пәнінің мұғалімі Тайгулова Г. А.

«Оқу үдерісіндегі диалогтық оқытудың тиімділігі » тақырыбы бойынша коучинг жоспары

Күні
16. 10. 2015ж
Күні: Сабақ тақырыбы:
16. 10. 2015ж: Оқу үдерісіндегі диалогтық оқытудың тиімділігі
Күні: Жалпы мақсат:
16. 10. 2015ж: Практикалық тапсырмалар беру арқылы диалог түрінде оқыту дағдысын қалыптастыру, сабақта тиімді пайдалануына ықпал жасау.
Күні: Сілтеме:
16. 10. 2015ж:

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.

Үлестірмелі материалдар.

Күні: Оқу нәтижесі
16. 10. 2015ж:

Оқу үрдісінде диалогтық оқытуды қолданудың маңызын түсінеді;

Сұрақты нақты қоюдың тиімділігін ұғынады, қолданады;

Жаңа әдіс-тәсілдерді сабақта қолдануды үйренеді.

Күні: Түйінді идеялар:
16. 10. 2015ж: Диалогтық оқыту жолдары арқылы табысты оқытуға қол жеткізу.
Күні: Сабақта қолданылатын материалдар:
16. 10. 2015ж: А-4 парақтары, стикер, смайликтер, интерактивтітақта, флипчарт, маркер, қалам.
Күні: Оқыту әдістері:
16. 10. 2015ж:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер

2. Оқыту мен оқытудағы АКТ

3. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету

1. Диалог

2. Жеке жұмыс

3. Топтық жұмыс

Күні: Дерек көздері:
16. 10. 2015ж: Әдеби материалдар, газет-журналдар.
Күні: Тапсырмалар:
16. 10. 2015ж: Сұрақ- жауап, бейнефильм бойынша ой қорыту, логикалық тапсырма, шығырмашылық-ізденіс бағытындағы тапсырмалар.
Күні: Оқуға арналған тапсырма:
16. 10. 2015ж:

Топтарда жұмыс істеу жөніндегі нұсқаулық

Мұғалімге арналған нұсқаулық.

Күні:
16. 10. 2015ж:

Коучинг бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

І. Топқа бөлу
Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
І. Топқа бөлу:

(3 мин)

Коучтың іс-әрекеті: «Шашу шашу» арқылы алынған конфеттің түсіне қарай шағын топқа бөлу.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Шашудан конфет ала отырып, түстеріне қарай үш топқа бөлінеді.
І. Топқа бөлу:

Көңіл-күйлерін бағалау

3 мин

Коучтың іс-әрекеті: Коучинг сессия басындағы көңіл-күйлерін стикер қағаздарға смайлик арқылы белгілеулерін және өзі отырған үстелдің астына жапсыруларын өтіну
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Стикер қағаздарына көңіл -күйлерін смайлик арқылы белгілеп, өзі отырған үстелдің астына жапсырады
І. Топқа бөлу:

Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

(8мин)

Коучтың іс-әрекеті:

«Бос ыдысты» толтыру тренингі.

Мұғалімдердің алдына бос ыдыс, тұз, түрлі-түсті бор қойылады, ыдысты бұл заттармен толтыру үшін қай ретімен салу керектігін сұраймын.

Қорытындыда :

(қол шапалақтау арқылы бағалау) .

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Топ болып ақылдасып, шағын диалогқа түсіп, ой тұжырымдарын білдіреді. Топтар бір-бірін қол шапалақтау арқылы бағалайды.
І. Топқа бөлу:

І тапсырма

«Миға шабуыл»

3мин

Коучтың іс-әрекеті:

«Егіздер» бейнефильмін тамашалауға шақыру, ойларын тыңдау.

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Бейнефильмді көреді, ой қорытады.
І. Топқа бөлу:

ІІ тапсырма

«Мәтінмен жұмыс»

10 мин

Коучтың іс-әрекеті:

Рольдік ойындар(ситуация)

1-топ. Автобустағы көрініс

2-топ. Дүкенде

3-топ. Сабақтағы жағдай

Мұғалімдердің іс-әрекеті:

Мәтінмен танысады, топта талқылайды.

І. Топқа бөлу:

ІІІ тапсырма

«Негізгі идеяны табу»

10 минут

Қорғауға әр топқа

2 минут

Коучтың іс-әрекеті: Мәтін бойынша негізгі идеяларды флипчартқа түсірге, постер қорғауға шақыру. («Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалау)
Мұғалімдердің іс-әрекеті:

Мәтіндегі негізгі идеяларды флипчартқа түсіреді, постер қорғайды. Сағат бойы бағытымен топтар бір-бірінің жұмысын «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалайды.

І. Топқа бөлу:

Сергіту сәті

(5 минут)

Коучтың іс-әрекеті: Қаңқаға қарап биле. музыка ойнайды
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Қаңқаға қарап бәрі орындарынан тұрып, билейді.
І. Топқа бөлу:
Коучтың іс-әрекеті:
Мұғалімдердің іс-әрекеті:
І. Топқа бөлу:

VІ тапсырма

(10 минут)

Коучтың іс-әрекеті: Топтастыру «Диалогтық оқыту арқылы неге қол жеткізуге болады?»
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Ашық сұраққа топпен жауап іздейді, ортақ ой түйіндейді, ортақ пікірге келеді.
І. Топқа бөлу:

VІІ. Көңіл-күйін бағалау

(3 мин)

Коучтың іс-әрекеті: Сабақтың бастапқа кезеңінде өз көңіл күйлерін бейнелеген стикердің артына сабақтың соңындағы көңіл-күйлерін смайлик арқылы бейнелеу тапсырылады.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Сабақтың соңындағы көңіл-күйлерін смайлик арқылы бейнелеп, тапсырады.
І. Топқа бөлу:

VІІІ. Рефлексия

(7 мин)

Коучтың іс-әрекеті: Өзіңнің жұлдызыңды тап. Музыка ырғағында мәтінді оқу, берілген жұлдыздарға сабақ жайлы ойларын жазғызу.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Оқылған мәтінді көздерін жұмып отырып тыңдайды, өз жұлдыздарын алып, сабақ жайлы пікірлерін жазады.

Ұқсас жұмыстар
Жаңа тәсілдер модулі бойынша диалогтық оқытудың тиімділігі: рефлексивті есеп
Оқу үшін бағалаудың тиімділігі: коучинг жоспары
Оқу үдерісіндегі көшбасшылықты анықтау: мектепте коучинг тәжірибесі мен бағалауы
Талантты және дарынды оқушыларды диалогтық оқыту: қысқа мерзімді коучинг жоспары
Диалогтық оқытудың оқушылардың ойлау және сөйлеу дағдыларын дамытудағы маңызы
Коучинг жоспары: оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдерді енгізе отырып диалогтық оқытуды дамыту
Критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі мен оқыту үдерісіндегі рөлі
Сабақта топтық жұмыс жүргізудің тиімділігі: коучинг жоспары
Математика сабағында диалогтық оқытудың теориясы мен практикалық нәтижелері
Оқытудағы диалогтік әдістердің тиімділігі: мұғалімдерге арналған коучинг
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz