Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Күлмеңіздер кәріге
Сабақ: Әдебиеттік оқу
Мектеп: Т.Рысқұлов атындағы орта мектеп
Күні: 22.01.2016ж.
Мұғалімнің есімі: А.К. Тампанова
Сабақтың тақырыбы:
Күлмеңіздер кәріге
Сабақтың мақсаттары:
Барлық оқушылар: мәтінді түсініп оқып,өмірмен байланыстыра әңгімелеу. Мәтін мазмұнындағы кейіпкерлер бейнесі арқылы оның идеясын ашуға мүмкіндік беру: шығармашылық қиялын дамыту.
Оқушылардың басым бөлігі:
мазмұнын айта алады және тапсырмалар орындайды,шығармашылық тапсырмалар арқылы бала қиялын, жазу мәдениетін дамытуға мүмкіндік беру.
Кейбір оқушылар: адам бойындағы жақсы қасиеттерді көре, байқай білуге жағдай туғызу.
Тілдік мақсат
Оқушылар өз ойын еркін жеткізе алу
Мәтін құрастырғанда, тапсырмаларды орындағанда негізгі сөздер мен тіркес баяндауды қолдана алу
Оқушылармен диалог құрастыра алуы
Екі мәтінді салыстыра отырып, айырмашылығымен ұқсастығын ажыратып жаза алуы
Алдыңғы оқу
Мәтіннің тақырыбы мен идеясын түсіне білу
Жоспар
Білу
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Психологиялық дайындық
Мейірімді жүрекпен
Ақпейілді тілекпен
Амандасып алайық
<<Жақсы сөз жанымызды жадыратар>> демекші, бір-біріміздің қолымыздан ұстап жылуымызды сыйлайық.
Бүгінгі күн ерекше
Терезеден күн тұр қарап
Сондай жақсы көңіл-күймен
Басталады бұл сабақ
Балалар, бүгінгі сабақ ерекше, себебі біз аукцион сабақ өтеміз.
Аукцион дегеніміз- көпшілік алдында кім артық төлем ұсынса, бұйым және т.б зат соған сатылатын бәсекелес, жария сауда.Бұл латын тілінен аударғанда <<ауктио>> бәсеке сауда деген ұғымды береді.
Бізде сондай сабақ өтіп көрейік. Гүлдің түсіне байланысты топқа бөліндік. Дәлірек айтқанды біз компаниямыз
<<Адалдық>>, <<Мейірімдік>>, <<Қайырымдық>>, <<Адамгершілік>>.
Әр компания тапсырмаларды орындап жұлдызша жинайды кімде көп жиналады сол суретті алады. Түсінікті болса іске сәт!
Ортаға бірінші сурет әкелінсің! /қайық суреті/
Түсіну
1-тапсырма/Үй тапсырмасы/
1 топтамалардағы сұрақтарға жауап беріңдер.
Ойлау деңгейі
Сұрақтар мен тапсырмалар
Білу және түсіну
Сурет сендерге қандай оқиғаны еске түсіреді?
Қолдану
Нодар қандай қайырымдылық іс істеді?
Талдау
Баласының әкесіне келіп не деді? Әңгімелеп бер.
Жинақтау
Нодардың досы кім? Әңгімелеп бер
Бағалау
Өткен тақырыпта сен үшін не маңызды немесе құнды
болды?
1-Нодар қайырымдылықты өз ақылымен жасады ма?
2-Баласының жақсы қылығын көрген әкесінің көңіл- күйі қандай болды?
3-Нодар екінші қайық сатып алуды әкесінен неліктен <<ақырын ғана>> сұрады?
4- Жап-жаңа әрі өте әдемі ойыншығынды қиып, досыңа сыйлай алар ма едің?
Әр топ дос туралы бір - бір мақал айтыңдаршы?
1 сурет .... компанияға берілсің
Қолдану
2-сурет әкелінсің /ағаш отырғызып жатқан отбасы/
Тақтаға назар аудар. Қорытынды жаса!
Слайдтар /улкенге орын бермеу, келемеждеу/ Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болмақ болжам жасау
Мақсат қою. /Оқушылар өздері сабақтың мақсатын айтып өтеді/Авторға байланысты кітаптардан ізденіс жасап класстер құрастырады./
М.Дулатов
Мұғалім оқып береді.Тізбектеп оқу. Сұрақтарға жауап беру
1- Мәтіндегі балалардың қылықтары туралы өз ойыңды айт
2- Әкесінің іс - әрекеті
3- Балаларының іс-әрекеті
4- Әдептілікті адам кімдерден үйренеді? //
5- Бала хат / дәптермен жұмыс/
Жарайсыңдар 2 сурет ... компанияға берілсің!
Жарнама /сергіту сәті/ Аукционда отырып, ұнаған суретімді ала-алам ба деген сұрақ сені қатты мазалап, шаршадың ба онда былай істе!
Талдау
3 сурет әкелінсің Балалар мен сендердің жауаптарына не таратып жатырмын -Жұлдыз ендеше соған байланысты ертегі тыңдайық
Аудио ертегі <<Жұлдыз>>
Сөздік жұмыс
Келемеж қылу - мазақ қылу
Тұл жетім- ата-анасы, ешкімі жоқ
Ымырт үйірілуі - кеш батты
Балалар осы ертегіні оқығанда сендер қандай сезімде болдыңдар?
Ертегіні <<Күлмеңіздер кәріге>> мәтінімен салыстыру
Қыз өзі аш болсада барымен бөліседі
Үлкен кісіні мазақ қылды
Жарайсыңдар 3 сурет .. компаниясына берілсің!
Жинақтау
4-Сурет ортаға әкелінсің
Шығармашылық жұмыс
Үлкен кісілерге арналған шумақтарды толықтыру
Қарсы алдынан кесіп өтпей көлденең,
Қашанда мен үлкендерге жол берем
Абайсызда қалса біреу сүрініп,
Сол заматта сүйеніш боп қол берем.
Мақалдармен жұмыс
Кішіпейілділік - кішілік емес, кісілік.
Орны ауысқан мақалдарды толықтырып жаз.
Күлме досыңа келер басыңа. Үлкенге құрмет кішіге ізет
Бағалау
Жүрек тәрізді қиылған парақшаларға келер сабақтан не күтесіңдер толығырақ не білгілерің келеді соңы жазыңдар.Енді сендер компания болып жұмыс істегеннен кейін әр қайсысын компанияға қандай үлес қостым деп ойлайсыңдар.Оқушылар өз жауаптарын өздері бағалайды.
Видио ата ананды бағала Балалар ендеше ата анамызды қадірлеп, қастерлеп, тілін алып жақсы азамат пен азаматша болып өсейік.Сендерді гүлдей мәпелеп ,аялап отырған ата-анаға алдарындағы гүлді тарту етіңдер!
Кері байланыс
Мәтінмен ертегіні салыстыра алуы.
Үйге тапсырма
105-106 бет оқу
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған тапсырмалар
Ресурстар
Басталуы
<<Күлмеңіздер кәріге>> мәтінінің тапсырмалары
Жұлдыздар, топтамалар
Ортасы
<<Жұлдыздар>> ертегісіне байланысты тапсырмалар
Аудио, венн диаграммасы
Аяқталуы
Венн диаграммасы
Салыстыру
Қосымша ақпарат: Өзін-өзі тану оқулығы, тіл дамыту оқулығы, <<Қазақ әдебиеті>> 5- сынып, <<Бастауыш сыныптарда оқушылардың шығармашылық қабілеттерін жетілдіру жолдары>> <<Балдырған>> журналы.
Мектеп: Т.Рысқұлов атындағы орта мектеп
Күні: 22.01.2016ж.
Мұғалімнің есімі: А.К. Тампанова
Сабақтың тақырыбы:
Күлмеңіздер кәріге
Сабақтың мақсаттары:
Барлық оқушылар: мәтінді түсініп оқып,өмірмен байланыстыра әңгімелеу. Мәтін мазмұнындағы кейіпкерлер бейнесі арқылы оның идеясын ашуға мүмкіндік беру: шығармашылық қиялын дамыту.
Оқушылардың басым бөлігі:
мазмұнын айта алады және тапсырмалар орындайды,шығармашылық тапсырмалар арқылы бала қиялын, жазу мәдениетін дамытуға мүмкіндік беру.
Кейбір оқушылар: адам бойындағы жақсы қасиеттерді көре, байқай білуге жағдай туғызу.
Тілдік мақсат
Оқушылар өз ойын еркін жеткізе алу
Мәтін құрастырғанда, тапсырмаларды орындағанда негізгі сөздер мен тіркес баяндауды қолдана алу
Оқушылармен диалог құрастыра алуы
Екі мәтінді салыстыра отырып, айырмашылығымен ұқсастығын ажыратып жаза алуы
Алдыңғы оқу
Мәтіннің тақырыбы мен идеясын түсіне білу
Жоспар
Білу
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Психологиялық дайындық
Мейірімді жүрекпен
Ақпейілді тілекпен
Амандасып алайық
<<Жақсы сөз жанымызды жадыратар>> демекші, бір-біріміздің қолымыздан ұстап жылуымызды сыйлайық.
Бүгінгі күн ерекше
Терезеден күн тұр қарап
Сондай жақсы көңіл-күймен
Басталады бұл сабақ
Балалар, бүгінгі сабақ ерекше, себебі біз аукцион сабақ өтеміз.
Аукцион дегеніміз- көпшілік алдында кім артық төлем ұсынса, бұйым және т.б зат соған сатылатын бәсекелес, жария сауда.Бұл латын тілінен аударғанда <<ауктио>> бәсеке сауда деген ұғымды береді.
Бізде сондай сабақ өтіп көрейік. Гүлдің түсіне байланысты топқа бөліндік. Дәлірек айтқанды біз компаниямыз
<<Адалдық>>, <<Мейірімдік>>, <<Қайырымдық>>, <<Адамгершілік>>.
Әр компания тапсырмаларды орындап жұлдызша жинайды кімде көп жиналады сол суретті алады. Түсінікті болса іске сәт!
Ортаға бірінші сурет әкелінсің! /қайық суреті/
Түсіну
1-тапсырма/Үй тапсырмасы/
1 топтамалардағы сұрақтарға жауап беріңдер.
Ойлау деңгейі
Сұрақтар мен тапсырмалар
Білу және түсіну
Сурет сендерге қандай оқиғаны еске түсіреді?
Қолдану
Нодар қандай қайырымдылық іс істеді?
Талдау
Баласының әкесіне келіп не деді? Әңгімелеп бер.
Жинақтау
Нодардың досы кім? Әңгімелеп бер
Бағалау
Өткен тақырыпта сен үшін не маңызды немесе құнды
болды?
1-Нодар қайырымдылықты өз ақылымен жасады ма?
2-Баласының жақсы қылығын көрген әкесінің көңіл- күйі қандай болды?
3-Нодар екінші қайық сатып алуды әкесінен неліктен <<ақырын ғана>> сұрады?
4- Жап-жаңа әрі өте әдемі ойыншығынды қиып, досыңа сыйлай алар ма едің?
Әр топ дос туралы бір - бір мақал айтыңдаршы?
1 сурет .... компанияға берілсің
Қолдану
2-сурет әкелінсің /ағаш отырғызып жатқан отбасы/
Тақтаға назар аудар. Қорытынды жаса!
Слайдтар /улкенге орын бермеу, келемеждеу/ Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болмақ болжам жасау
Мақсат қою. /Оқушылар өздері сабақтың мақсатын айтып өтеді/Авторға байланысты кітаптардан ізденіс жасап класстер құрастырады./
М.Дулатов
Мұғалім оқып береді.Тізбектеп оқу. Сұрақтарға жауап беру
1- Мәтіндегі балалардың қылықтары туралы өз ойыңды айт
2- Әкесінің іс - әрекеті
3- Балаларының іс-әрекеті
4- Әдептілікті адам кімдерден үйренеді? //
5- Бала хат / дәптермен жұмыс/
Жарайсыңдар 2 сурет ... компанияға берілсің!
Жарнама /сергіту сәті/ Аукционда отырып, ұнаған суретімді ала-алам ба деген сұрақ сені қатты мазалап, шаршадың ба онда былай істе!
Талдау
3 сурет әкелінсің Балалар мен сендердің жауаптарына не таратып жатырмын -Жұлдыз ендеше соған байланысты ертегі тыңдайық
Аудио ертегі <<Жұлдыз>>
Сөздік жұмыс
Келемеж қылу - мазақ қылу
Тұл жетім- ата-анасы, ешкімі жоқ
Ымырт үйірілуі - кеш батты
Балалар осы ертегіні оқығанда сендер қандай сезімде болдыңдар?
Ертегіні <<Күлмеңіздер кәріге>> мәтінімен салыстыру
Қыз өзі аш болсада барымен бөліседі
Үлкен кісіні мазақ қылды
Жарайсыңдар 3 сурет .. компаниясына берілсің!
Жинақтау
4-Сурет ортаға әкелінсің
Шығармашылық жұмыс
Үлкен кісілерге арналған шумақтарды толықтыру
Қарсы алдынан кесіп өтпей көлденең,
Қашанда мен үлкендерге жол берем
Абайсызда қалса біреу сүрініп,
Сол заматта сүйеніш боп қол берем.
Мақалдармен жұмыс
Кішіпейілділік - кішілік емес, кісілік.
Орны ауысқан мақалдарды толықтырып жаз.
Күлме досыңа келер басыңа. Үлкенге құрмет кішіге ізет
Бағалау
Жүрек тәрізді қиылған парақшаларға келер сабақтан не күтесіңдер толығырақ не білгілерің келеді соңы жазыңдар.Енді сендер компания болып жұмыс істегеннен кейін әр қайсысын компанияға қандай үлес қостым деп ойлайсыңдар.Оқушылар өз жауаптарын өздері бағалайды.
Видио ата ананды бағала Балалар ендеше ата анамызды қадірлеп, қастерлеп, тілін алып жақсы азамат пен азаматша болып өсейік.Сендерді гүлдей мәпелеп ,аялап отырған ата-анаға алдарындағы гүлді тарту етіңдер!
Кері байланыс
Мәтінмен ертегіні салыстыра алуы.
Үйге тапсырма
105-106 бет оқу
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған тапсырмалар
Ресурстар
Басталуы
<<Күлмеңіздер кәріге>> мәтінінің тапсырмалары
Жұлдыздар, топтамалар
Ортасы
<<Жұлдыздар>> ертегісіне байланысты тапсырмалар
Аудио, венн диаграммасы
Аяқталуы
Венн диаграммасы
Салыстыру
Қосымша ақпарат: Өзін-өзі тану оқулығы, тіл дамыту оқулығы, <<Қазақ әдебиеті>> 5- сынып, <<Бастауыш сыныптарда оқушылардың шығармашылық қабілеттерін жетілдіру жолдары>> <<Балдырған>> журналы.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz