Рационал сандарды бөлу жайлы

САБАҚ ЖОСПАРЫ

ТИТУЛ БЕТІ

ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ
ТИТУЛ БЕТІ: ТАҚЫРЫП
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: 1
Базалық құзыреттілік:
ТИТУЛ БЕТІ: Рационал сандарды бөлу
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: Оқи алу
ТИТУЛ БЕТІ: математика
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: 2. 6
Құрамды құзыреттілік:
ТИТУЛ БЕТІ:
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: Ақпаратты «араб жазуы» түрінде ұсыну
ТИТУЛ БЕТІ: Сынып:
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: 6
1. 1. 1
Әдіс, амал, операция, құрал/цикл
ТИТУЛ БЕТІ: Оқытушы: Мүлікбаева Үміт Мағморовна
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: «Араб жазуы» толық цикл
ТИТУЛ БЕТІ:
ТИТУЛ БЕТІ: Дидактикалық дәреже/категория:
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: жоғары категория
Мақсатты әлеуметтендіру
ТИТУЛ БЕТІ: Оқу орны: Павлодар қ. №21 ЖОМ
ТИТУЛ БЕТІ:
ТИТУЛ БЕТІ: Базалық оқулық: 6 сынып, математика
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ:
«Табиғат»
ТИТУЛ БЕТІ: Алдамұратова Т А Байшоланов Т С
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ:
ТИТУЛ БЕТІ: Сабақтың мазмұны:
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: 2
«Қоғам»
ТИТУЛ БЕТІ: Рационал сандарды бөлу ережесін пйдаланып есептер шығару
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ:
ТИТУЛ БЕТІ: 3
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ: «Мен»
ТИТУЛ БЕТІ:
ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ:

Блум бойынша сабақтың тапсырмалар

ПӘН МАТЕМАТИКАСынып - 6

Сабақ тақырыбы : Рационал сандарды бөлу

Оқытушы - Мүлікбаева Үміт Мағморовна

Бірінші деңгей - БІЛІМДЕР

Оқу тапсырмаларының таксономиясы - бірінші деңгей
Етістік
Немен әрекеттеседі
Оқу тапсырмаларының таксономиясы - бірінші деңгей: 1. 00 Білім
Етістік: 1. 10 Нақты мәліметтерді білу
Немен әрекеттеседі: 1. 11 Терминологияны білу
Анықтау, меңгеру, айыра алу, еске түсіру, танып білу
Сөздік, түсініктер, терминология, мән, анықтамалар, байланыстар, элементтер
Оқу тапсырмаларының таксономиясы - бірінші деңгей:

Рационал сандарды бөлу үшін, таңбаны айыра біл

Таңбалары әр түрлі сандарды бөлу үшін :

а) Бөлінгіштің модулін . . . модуліне бөлу керек. . «араб жазуын » пайдалан128 бет.

б) Шыққан бөліндінің алдына . . . қою керек. 382 бет

Екінші деңгей - ТҮСІНУ

Оқу тапсырмаларының таксономиясы - екінші деңгей
Етістік
Немен әрекеттеседі
Оқу тапсырмаларының таксономиясы - екінші деңгей: 2. 00 Түсіну
Етістік: 2. 10 Сөйлем
Немен әрекеттеседі: Айналдыру, көшіру, өз сөзімен білдіру, иллюстрациялау, дайындау, оқу, ұсыну , өзгерту, басқа түрде жазу , қайта құру
Маңыздылық, үлгі, анықтамалар, абстракциялау, ұсыну, сөздер, фразалар.
Оқу тапсырмаларының таксономиясы - екінші деңгей:

«араб жазуын» пайдаланып, оқулықтағы 129 беттегі ережелерді көшіріп жазу

Таңбалары бірдей сандарды бөлу үшін

А) Бөлінгіштің модулін, ,, ,, ,, ,, ,, ,, модуліне бөлу керек.

Б) шыққан бөліндің алдына, ,, ,, ,, ,, , таңбасын қою керек.

Үшінші деңгей - ҚОЛДАНУ

Оқу тапсырмаларының таксономиясы - үшінші деңгей
Етістік
Немен әрекеттеседі
Оқу тапсырмаларының таксономиясы - үшінші деңгей: 3. Қолдану
Етістік: қолдану, жалпылау, байланыс орнату, таңдау, дамыту, ұйымдастыру, пайдалану, жетекшілікке алу , қайта өзгерту, топтастыру
Немен әрекеттеседі: Қағидалар, заңдар, қорытындылар, эффекттер, әдістер, теориялар, абстракциялар, жағдайлар, жалпылау, үрдістер, феномендер, тәсілдер
Оқу тапсырмаларының таксономиясы - үшінші деңгей:
Етістік:

«Араб жазуын» пайдалана отырып, оқулықтағы 129 беттегі мысалды басшылыққа алып, есептерді шығар. №555 1) 2), №556 1) -2)

№557 1) -3)

Төртінші деңгей - ТАЛДАУ

Оқу тапсырмаларының таксономиясы - төртінші деңгей
Етістік
Немен әрекеттеседі
Оқу тапсырмаларының таксономиясы - төртінші деңгей: Талдау
Етістік: 4. 10 Элементтерді белгілеу
Немен әрекеттеседі: Дәлелдеу , идентификациялау, топтастыру, айыра алу, шығару, категориялау , сәйкестендіру.
Элементтер, гипотезалар, қорытындылар, фактілерді белгілеу, дәлелдер, қасиеттер
Оқу тапсырмаларының таксономиясы - төртінші деңгей:
Етістік:

Амалдарды орындап шығара білу . Оқулықтағы 130 бет, №558 1-3 №559 1-2

Бесінші деңгей - СИНТЕЗ

Оқу тапсырмаларының таксономиясы - бесінші деңгей
Етістік
Немен әрекеттеседі
Оқу тапсырмаларының таксономиясы - бесінші деңгей:
Етістік: 5. 20 Әрекеттер жоспарын әзірлеу
Немен әрекеттеседі: Ұсыну, жоспарлау, жасау, жобалау, модификациялау
Жоспар, міндеттер, спецификация, сызбалық фактілер, операциялар, тәсілдер, шешімдер, құралдар
Оқу тапсырмаларының таксономиясы - бесінші деңгей:

Оқулықтағы 131 беттегі №556 есепті «араб жазуын» пайдаланып, шешңмдерін кестеге бөліп жаз. (таңбалар бойынша)

Алтыншы деңгей - БАҒАЛАУ

Оқу тапсырмаларының таксономиясы - алтыншы деңгей
Етістік
Немен әрекеттеседі
Оқу тапсырмаларының таксономиясы - алтыншы деңгей: Бағалау
Етістік: 6. 20 Ішкі сынау
Немен әрекеттеседі: Пайымдау, дәлелдеу , шоғырландыру, салыстыру, стандарттау, бағалау
Мақсат, құралдар, тиімділік, экономика, пайдалылық, альтернатива, әрекеттер жоспары, СТАНДАРТТАР, ТЕОРИЯЛАР, ЖАЛПЫЛАУЛАР
Оқу тапсырмаларының таксономиясы - алтыншы деңгей: Өтілген тақырыптағы түсініктемелер бойынша № 579 есепті орындап дәлелде.

1-деңгей

Рационал сандарды бөлу үшін, таңбаны айыра біл

Таңбалары әр түрлі сандарды бөлу үшін :

а) Бөлінгіштің модулін . . . модуліне бөлу керек. . «араб жазуын » пайдалан 128 бет.

б) Шыққан бөліндінің алдына . . . қою керек. 129 бет

2-деңгей

«араб жазуын» пайдаланып, оқулықтағы 129 беттегі ережелерді көшіріп жазу

Таңбалары бірдей сандарды бөлу үшін

А) Бөлінгіштің модулін, ,, ,, ,, ,, ,, ,, модуліне бөлу керек.

Б) шыққан бөліндің алдына, ,, ,, ,, ,, , таңбасын қою керек.

3деңгей

«Араб жазуын» пайдалана отырып, оқулықтағы 129 беттегі мысалды басшылыққа алып, есептерді шығар. №555 1) 2), №556 1) -2)

№557 1) -3)

4-деңгей

Амалдарды орындап шығара білу . Оқулықтағы 130 бет, №558 1-3 №559 1-2

5-деңгей

Оқулықтағы 131 беттегі №556 есепті «араб жазуын» пайдаланып, шешімдерін кестеге бөліп жаз. (таңбалар бойынша

6-деңгей

Өтілген тақырыптағы түсініктемелер бойынша № 579 (1-2) есепті орындап дәлелде.

3деңгей

«Араб жазуын» пайдалана отырып, оқулықтағы 129 беттегі мысалды басшылыққа алып, есептерді шығар. №555 1) 2), №556 1) -2)

№557 1) -3)

№556 1) -6, 3 : (- 0, 9) ═ 7 2) 2, 4 : (-0, 8) ═ -3

-5, 4 : (-3) ═ 1, 8 -15, 5 : 5 ═ -3, 1

- 270 : (-5) ═ 54 -8, 7 : (-3) ═2, 9

1 5 5

№557 1) 2/3 : (-2) ═ -1/3 2) 4: (- −−) ═ -8 3) - −−− : ( - −−− ) ═ 2

1 1 2 6 12

( - ¾ ) : 1−−═ -−− 5 3 1 1

2 2 5: (- −−−) ═ -8 - 3 −−− : 1 −−− ═ - 2 −−−

8 4 2 2

4-деңгей

Амалдарды орындап шығара білу . Оқулықтағы 130 бет, №558 1-3 №559 1-2

№ 558 1) 56: (-7) +3 ═ -9 +3 ═ -6

-8 * (-5) +75 : (-15) ═ 40-5 ═ 35

(12 - 28) : (-4) *5 ═ -16 : (-4) *5 ═ 20

№ 559 1) ( -8, 1) : х ═ (-8, 1) :3 ═ -2, 7 2) х: 1, 3 ═ -6, 5 : 1, 3 ═ -5

(-8, 1) : (-0, 9) ═ 9 5, 2 : 1, 3 ═ 4

5-деңгей

Оқулықтағы 131 беттегі №566 есепті «араб жазуын» пайдаланып, шешімдерін кестеге бөліп жаз. (таңбалар бойынша

№ 556

Теріс таңба
Оң таңба
Теріс таңба: 2) 7
Оң таңба: 1) 3
Теріс таңба: 3) - 31
Оң таңба: 6) 0, 5
Теріс таңба: 4) 0, 4
Оң таңба: 7) 9
Теріс таңба: 5) - 8, 9
Оң таңба: 9) 1, 3
Теріс таңба: 8) -1, 6
Оң таңба: 10) 0, 5
Теріс таңба: 11) -0, 8
Оң таңба:
Теріс таңба: 12) -0, 3
Оң таңба:

6-деңгей

Өтілген тақырыптағы түсініктемелер бойынша № 579 (1-2) есепті орындап дәлелде.

1) . 0, 5*(2Х-5) -8 =-6, 5 2) . (9-4х) /8 + 0, 875=1

0, 5*(2Х-5) =8-6, 5 (9-4х) / 8= 1-0, 875

0, 5*(2Х-5) =1, 5 (9-4х) /8 =0, 125

2Х-5=1, 5/0, 5 (9-4х) =0, 125*8

2Х-5=3 9-4х=1

2Х=8 -4х=1-9

Х=4 -4х=-8

Х=2


Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді сабақ жоспары. үлгі 6 сынып
Рационал сандарды қосу және азайту
Рационал сан
Лекция мод сандарды қосу
Рационал сандарды бөлу
Күнтізбелік жоспарлау. 6 бағдарлы сынып
Қандай жағдайда екі рационал санның бөліндісі нөлге тең
Рационал сандарды көбейту. 6 сынып
Рационал сандардың таңбаларының берілуі
Теңдеуге есептер шешу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz