Сабақ жоспары :: Психология
Файл қосу
Тақырып Мінез - адам көрсеткіші
Өзін - өзі тану пәнінің мұғалімі: Ж.Зиядаева
Сынып/ мерзімі
9 <<б>> сынып 11.12.2015жыл
Сабақ тақырыбы
Мінез - адам көрсеткіші
Жалпы мақсаты
Оқушылардың мінез - құлық туралы түсініктерін кеңейту. Мінездегі жетістіктер мен міндерді ажырата білуге үйрету. Жақсы мінез қалыптастыруға ықпал ету
Күтілетін нәтиже
Оқушылардың мінез - құлық туралы түсініктері кеңейеді. Мінездегі жетістіктер мен міндерді ажырата білуге үйренеді. Жақсы мінез қалыптастыруға ықпал етеді
Сабақтың әдісі
<<Даму ағашы>> әдісі, топтастыру стратегиясы, рефлексия, <<Джигсо>> әдісі. <<Миға шабуыл>> әдісі, <<Фитбек>> әдісі.
Уақыт
Сабақ кезең
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
2 мин
2 мин
6 мин
Кіріспе
Шаттық шеңберін ұйымдастырамын. Оқушылар шеңберге тұрып <<Мен бүгін...>> деп сөйлемді аяқтауды ұсынамын.
Оқушыларды <<шеңбер, сынық сызық, үшбұрыш, тіктөртбұрыш деп 4-топқа бөлінуін ұсынамын.
<<Даму ағашы>> әдісі бойынша жаңа сабаққа шолу жасаймын.
Шаттық шеңберінде оқушылар жылы жақсы сөздер естігенін айтып, бір-біріне жақсы көңіл күй сыйлайды.
Оқушылар 4-топқа бөлінеді:
Топқа байланысты өздеріне мінездеме береді.
Жалпы сұрақтарға жауап береді. Ағашқа жапырақтарды жапсырады.
Үнтаспа
Суреттер, смайликтер
Интерактивті тақта
13 мин
2 мин
2 мин
8 мин
3 мин
Негізгі бөлім
<<Джигсо>> әдісі негізінде М.Тиесовтың <<Дән мен тас>> ертегісін оқып, топпен талдап таныстыруын ұсынамын.
Сергіту сәті: <<Дыбыстық гимнастика>> ойынын ұсынамын.
Топтастыру әдісі бойынша мінез-құлық туралы жаңа ақпаратты оқып беремін.
Дәптермен жұмыс: екі бағанға менің жақсы мінезім және мінезімнің міндері туралы жазуды ұсынамын
Дәйексөз: Ж.Баласағұнның нақыл сөзін оқып, талдауын ұсынамын.
Мәтінмен танысады, топпен ақылдыса, басқа топқа таныстыруын ойластырады, қорытындысын шығарады.
Оқушылар әріптерді айта отырып жаттығу жасайды.
Жаңа ақпаратты топпен талдайды, өз ойларын білдіреді.
Дәптерлеріне өз мінездерінің міндері мен жақсы жақтарын жазып өткізеді.
Нақыл сөзге көңіл бөліп, астар сөзін ұғынады.
Слайдты түсіндірме, оқулық
Слайдтты суреттер
стикерлер,
А4 қағазы,
түрлі-түсті қағаз.
Оқулық
3 мин
Қортынды
Жүректен жүрекке айдары мен оқушылар бір-біріне жылы тілек айтып өтуді ұсынамын.
Оқушылар өз пікірлерін білдіре отырып тілектерін айтады.
А4 қағазы
1 мин
Үйге тапсырма
Берілген сұрақтар бойынша жауап беруді ұсынамын. Жұмыс дәптерге орындалады.
Сұрақтарға жауаптарын жазып келеді. Дәптерге орындап, сабақ үстінде таныстырады.
Дәптер
2 мин
Бағалау
Ай мен Күн сәулесін сыйлау арқылы бағалауды ұсынамын
Оқушылар бір-бірін бағалайды.
Маркер, планшет
1 мин
Рефлек сия
<<Фитбэк>> әдісі бойынша бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жаздырамын.
Бүгінгі сабақтан алған әсерлері мен білімдерін стикерге жазып өткізеді.
Стикер
Оқу ісі жөніндегі орынбасары : А.Байзахов
Сынып/ мерзімі
9 <<б>> сынып 11.12.2015жыл
Сабақ тақырыбы
Мінез - адам көрсеткіші
Жалпы мақсаты
Оқушылардың мінез - құлық туралы түсініктерін кеңейту. Мінездегі жетістіктер мен міндерді ажырата білуге үйрету. Жақсы мінез қалыптастыруға ықпал ету
Күтілетін нәтиже
Оқушылардың мінез - құлық туралы түсініктері кеңейеді. Мінездегі жетістіктер мен міндерді ажырата білуге үйренеді. Жақсы мінез қалыптастыруға ықпал етеді
Сабақтың әдісі
<<Даму ағашы>> әдісі, топтастыру стратегиясы, рефлексия, <<Джигсо>> әдісі. <<Миға шабуыл>> әдісі, <<Фитбек>> әдісі.
Уақыт
Сабақ кезең
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар
2 мин
2 мин
6 мин
Кіріспе
Шаттық шеңберін ұйымдастырамын. Оқушылар шеңберге тұрып <<Мен бүгін...>> деп сөйлемді аяқтауды ұсынамын.
Оқушыларды <<шеңбер, сынық сызық, үшбұрыш, тіктөртбұрыш деп 4-топқа бөлінуін ұсынамын.
<<Даму ағашы>> әдісі бойынша жаңа сабаққа шолу жасаймын.
Шаттық шеңберінде оқушылар жылы жақсы сөздер естігенін айтып, бір-біріне жақсы көңіл күй сыйлайды.
Оқушылар 4-топқа бөлінеді:
Топқа байланысты өздеріне мінездеме береді.
Жалпы сұрақтарға жауап береді. Ағашқа жапырақтарды жапсырады.
Үнтаспа
Суреттер, смайликтер
Интерактивті тақта
13 мин
2 мин
2 мин
8 мин
3 мин
Негізгі бөлім
<<Джигсо>> әдісі негізінде М.Тиесовтың <<Дән мен тас>> ертегісін оқып, топпен талдап таныстыруын ұсынамын.
Сергіту сәті: <<Дыбыстық гимнастика>> ойынын ұсынамын.
Топтастыру әдісі бойынша мінез-құлық туралы жаңа ақпаратты оқып беремін.
Дәптермен жұмыс: екі бағанға менің жақсы мінезім және мінезімнің міндері туралы жазуды ұсынамын
Дәйексөз: Ж.Баласағұнның нақыл сөзін оқып, талдауын ұсынамын.
Мәтінмен танысады, топпен ақылдыса, басқа топқа таныстыруын ойластырады, қорытындысын шығарады.
Оқушылар әріптерді айта отырып жаттығу жасайды.
Жаңа ақпаратты топпен талдайды, өз ойларын білдіреді.
Дәптерлеріне өз мінездерінің міндері мен жақсы жақтарын жазып өткізеді.
Нақыл сөзге көңіл бөліп, астар сөзін ұғынады.
Слайдты түсіндірме, оқулық
Слайдтты суреттер
стикерлер,
А4 қағазы,
түрлі-түсті қағаз.
Оқулық
3 мин
Қортынды
Жүректен жүрекке айдары мен оқушылар бір-біріне жылы тілек айтып өтуді ұсынамын.
Оқушылар өз пікірлерін білдіре отырып тілектерін айтады.
А4 қағазы
1 мин
Үйге тапсырма
Берілген сұрақтар бойынша жауап беруді ұсынамын. Жұмыс дәптерге орындалады.
Сұрақтарға жауаптарын жазып келеді. Дәптерге орындап, сабақ үстінде таныстырады.
Дәптер
2 мин
Бағалау
Ай мен Күн сәулесін сыйлау арқылы бағалауды ұсынамын
Оқушылар бір-бірін бағалайды.
Маркер, планшет
1 мин
Рефлек сия
<<Фитбэк>> әдісі бойынша бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жаздырамын.
Бүгінгі сабақтан алған әсерлері мен білімдерін стикерге жазып өткізеді.
Стикер
Оқу ісі жөніндегі орынбасары : А.Байзахов
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz