Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар
Файл қосу
16 желтоқсан - Тәуелсіздік күні. Отан. Астанам
Бастауыш сынып мұғалімі
Байдильданова Б.Ж.
Сабақтың тақырыбы:
16 желтоқсан - Тәуелсіздік күні. Отан. Астанам
Мақсаты
1. Оқушылардың жалғау түрлерін қайталап бекіту, алған білімдерін толықтыру, пысықтау
2. Ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, ой-өрістерін кеңейту, сөздік қорын молайту
3. Отанын, туған жерін сүюге, қорғауға баулу, патриоттық сезімдерін ояту.
Сабақтың көрнекілігі: тірек - сызба, слайдтар
Сабақтың түрі: аралас
Оқушының бойында патриоттық сезімі оянды,жалғау түрлерін ажырата алады.
Күтілетін нәтиже
Психологиялық ахуал
Психологиялық дайындық
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту
- Сенің Отаның қалай аталады?
- Қазақстан- қандай мемлекет?
- Қазақстан Республикасының тұңғыш Президенті кім?
Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.
Мағынаны тану
Оқулықпен жұмыс жүргізу.
1. Мұғалім оқиды.
2. Оқушылар оқиды.
3. Жеке-жеке оқиды.
4. Дәптерлеріне жаздырту.
Осы жаңа сөздермен сөз тіркестерімен сөйлемдер құрастыру.
Мен - Қазақстан азаматымын. Біз тату тұрамыз. Қазақстанда көп ұлттар тұрады.т.б.
Сергіту сәті
Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке?
Ой сергітеді,шашағандары
басылады
Миға шабуыл
<<Ия-жоқ>> стратегиясы
Мағынаны тану
Топпен жұмыс
Сергіту сәті
<<Адасқан әріптер>> ойыны
Сабақты
қорытындылау.
Кері байланыс
Астана қайда орналасқан? Қандай қала? Қай жылдан бастап Ақмола Астана қаласы деп аталды? Президентіміз кім?
Мұғалім <<ия-жоқ>> стратегиясы арқылы мақалдар сұрайды.
Оқушылар мақалдар айтып дәлелдеді.
Мұғалім оқулықпен жұмыс жасады.
Оқушылар мәтінді тізбектей жеке-жеке оқыды.
1-топ:Отан туралы сөйлем құрастырып жазу.
2-топ.Қазақстан туралы сөйлем жазу
3-топ :Елбасы туралы сөйлем жазу.
Оқушылар топпен жұмыс жасады, сөйлемдер құрады.
Слайд арқылы <<Мен қазақпын>> жаттығу жасады.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОЙЫ СЕРГІП ШАРШАҒАНДАРЫ БАСЫЛДЫ.
Әріптерден сөз құрастыру. Отан, Қазақстан, Елбасы. Оқушылар топпен сөз құрады.
Сабақтың тақырыбы бойынша слайдтар көрсетілді.Оқушылар сабақты қорытындылады.
Мұғалім кері байланысты <<Рюкзак>>стратегиясы арқылы өткізді.
Оқушылар ашық өз ойларын айта алды.
Сен бүгінгі біліміңді немен толтырдың?
Бағалау
Бағдаршам арқылы бағалау.
Оқушылар өздеріне баға берді.
Байдильданова Б.Ж.
Сабақтың тақырыбы:
16 желтоқсан - Тәуелсіздік күні. Отан. Астанам
Мақсаты
1. Оқушылардың жалғау түрлерін қайталап бекіту, алған білімдерін толықтыру, пысықтау
2. Ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, ой-өрістерін кеңейту, сөздік қорын молайту
3. Отанын, туған жерін сүюге, қорғауға баулу, патриоттық сезімдерін ояту.
Сабақтың көрнекілігі: тірек - сызба, слайдтар
Сабақтың түрі: аралас
Оқушының бойында патриоттық сезімі оянды,жалғау түрлерін ажырата алады.
Күтілетін нәтиже
Психологиялық ахуал
Психологиялық дайындық
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз.
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту
- Сенің Отаның қалай аталады?
- Қазақстан- қандай мемлекет?
- Қазақстан Республикасының тұңғыш Президенті кім?
Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.
Мағынаны тану
Оқулықпен жұмыс жүргізу.
1. Мұғалім оқиды.
2. Оқушылар оқиды.
3. Жеке-жеке оқиды.
4. Дәптерлеріне жаздырту.
Осы жаңа сөздермен сөз тіркестерімен сөйлемдер құрастыру.
Мен - Қазақстан азаматымын. Біз тату тұрамыз. Қазақстанда көп ұлттар тұрады.т.б.
Сергіту сәті
Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке?
Ой сергітеді,шашағандары
басылады
Миға шабуыл
<<Ия-жоқ>> стратегиясы
Мағынаны тану
Топпен жұмыс
Сергіту сәті
<<Адасқан әріптер>> ойыны
Сабақты
қорытындылау.
Кері байланыс
Астана қайда орналасқан? Қандай қала? Қай жылдан бастап Ақмола Астана қаласы деп аталды? Президентіміз кім?
Мұғалім <<ия-жоқ>> стратегиясы арқылы мақалдар сұрайды.
Оқушылар мақалдар айтып дәлелдеді.
Мұғалім оқулықпен жұмыс жасады.
Оқушылар мәтінді тізбектей жеке-жеке оқыды.
1-топ:Отан туралы сөйлем құрастырып жазу.
2-топ.Қазақстан туралы сөйлем жазу
3-топ :Елбасы туралы сөйлем жазу.
Оқушылар топпен жұмыс жасады, сөйлемдер құрады.
Слайд арқылы <<Мен қазақпын>> жаттығу жасады.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОЙЫ СЕРГІП ШАРШАҒАНДАРЫ БАСЫЛДЫ.
Әріптерден сөз құрастыру. Отан, Қазақстан, Елбасы. Оқушылар топпен сөз құрады.
Сабақтың тақырыбы бойынша слайдтар көрсетілді.Оқушылар сабақты қорытындылады.
Мұғалім кері байланысты <<Рюкзак>>стратегиясы арқылы өткізді.
Оқушылар ашық өз ойларын айта алды.
Сен бүгінгі біліміңді немен толтырдың?
Бағалау
Бағдаршам арқылы бағалау.
Оқушылар өздеріне баға берді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz