Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Ақыл мен Бақыт

Жамбыл облысы Сарысу ауданы Саудакент ауылы
Байқадам Қашқынбаев атындағы орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі Маламанова Айман Үшкемпірқызы

Сабақтың тақырыбы: Ақыл мен Бақыт
Сабақтың мақсаты:
1. Ертегі мазмұнын ашу
2.Ойлау есте сақтау қабілеттерін арттыру.
3.Ақылдылыққа дұрыс шешім қабылдай білуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі:Жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың түрі:Аралас сабақ.
Сабақтың әдіс - тәсілдері:Сұрақ - жауап , түсіндір,жарыс,өз ойын еркін жеткізу.
Сабақтың барысы:Ұйымдастыру кезеңі 1.Сәлемдесу, түгендеу жаңа сабаққа назарларын аудару.
2.Үй тапсырмасын сұрау.Бұғышақ пен оның серігі.
1.Әке - Бұғы Бұғышақтың сапарға шығуына неге алаңдады?
2.Бұғышақтың серігін сипатта.
3.Әке-Бұғы Бұғышақ серігінің қай қасиетіне ерекше риза болды?
3.Жаңа сабақ.
Ақыл мен Бақыт.
Сөзжұмбақ арқылы жаңа сабақтың тақырыбы ашылады.
1.Менің атым Қожа мәтінінің авторы кім?
2.Қыс көркі
3.Кел балалар оқылық мәтінінің авторы кім?
4.Бұғышақ пен оның серігі қасқыр нені қуалап жүргенін көрді?
5.Білім ордасы
6.Оқымысты бала мәтініндегі кейіпкер баланың аты.
7.Өзін-өзі жеңген бала мәтініндегі кейіпкер баланың аты.
8.Ұшқан ұя мәтінінің авторы.
9. 8 санының квадраты.
10.Адамдардың барлығы неге бірдей ақылды емес мәтініндегі - Анаси жер бетіндегі бүкіл жиған даналықтарын қандай ыдысқа жинады?
11.А. Байтұрсынов жазған мысалда көзілдірікті қандай хайуан сындырды?
12.Өзін-өзі жеңген бала бала мәтініндеАрман қуанышты сәтін кіммен бөлісті?
Мәтінді дауыстап оқып беріп,оны талқылаймыз.Ертегідегі басына бақ қонған бала орнында сендер болғанда не істер едіңдер?
Балаларды топқа бөлу. 1-ші Байлық.2-ші Бақыт 3-ші Ақыл
Балалар ақылды болу дегенді қалай түсінесіңдер? Сендер өмірлеріңде ақылға жүгініп, дұрыс шешім қабылдаған кездерің болды ма?
Балалар кезекпен <<Мен Ақылды баламын, өйткені ойланып сөйлеймін.........Мен ақылды баламын өйткені сабақты жақсы оқимын.....мен ақылды қызбын үлкенді тыңдаймын.....солай балалардың барлығы айтып шығады.
Балаларға мәтінді тізбектеп оқытамын.
Топтық жұмыс: Әр топқа тақырыптарына байланысты сұрақтар беріледі.
Ойын:Кім жылдам Тақырыпқа байланысты мақал-мәтелдер жазып соны өз топтарының астына жапыстыру.
Сергіту сәті:тақырыпқа байланысты мулътфилм көрсету.
Тақырыпқа байланысты сұрақ-жауаптар (қима қағаздар таратылады.
Кері әсер парағы.Бүгін не үйрендіңіз? Бізге не ұнады не ұнамады?кез келген сұрақтарыңыз
IV.Сабақты қорытындылау:
Ең ақылды адам өзінің шамасын білетін адам.Ақылың көп болған сайын өмір сүру қиындай түседі.Ақылды болуға жетелейтін күш бар:1-ші тәжірибе жолы ең ащы жол 2-ші ұқсау жолы ең жеңіл жол.3-ші жолы ең таза жол дейді ежелгі қытай мақалында.Ақылды адам ғана ыңғайсызжағдайға түседі, өйткені ақылсыз ыңғайсыз жағдайға түскенін де сезбейді. Жақсы адам көргенде оған теңелу жайында ойлан да ал, жаман адамды көргенде өзіңді өзің зертте деген екен Конфуцийй.
Адам бойындағы ең тамаша нәрсе>>Білім мен Ақыл>> Ақыл бар жерде бақытта,байлықта,бірлікте, ынтымақта түгел.Ақылмен бәрін ойдағыдай басқаруға , атқаруға тындыруға болады.Ақылдың еңбек деген сүйеніші ,тіреуі тұтқасы бар. Оның алмайтын қамалы,қол жетпейтін биігі жоқ.Сондықтан ақылды болып еңбек еткен адам баласы бақытқа да, байлыққада кенеліп мәнді де сәнді өмір сүре алады.Ж. Баласағұн.
V.Ертегіні түсініп оқып келу.
VI.Балалардың білімдеріне қарап сабақты бағалау

Ұқсас жұмыстар
Ағалар ақылы
Ой-өріс кеңдігі және ақыл- парасат
Ақыл-жастан, асыл-тастан
Жан саулығы 4 сынып
Сабыр түбі-сары алтын жайлы ақпарат
Сабақтың дәйексөзі
Топ жетекшісінің бағалауы
Ақыл жастан
Графиктің аты
Болашақ - білімді ұрпақта
Пәндер