Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Сөйлем жайлы
2/ 26 - сабақ жоспары
Пән мұғалімі: Омирбаева М.Р.
Уақыты:9.45 -10.30
Сыныбы: 4 <<а>> сынып
Пәні: Қазақ тіл
Сабақтың тақырыбы: Сөйлем
Мақсаты: Сөйлем туралы түсінікті кеңейте отырып, сөйлем құрау дағдыларын жетілдіру, диалогтік қарым- қатынаста сыни пікір қалыптастыру..
Міндеттері:
- Есте сақтау қабілеттерін дамыта отырып, шығармашылықпен жұмыс істеуге тәрбиелеу
- Өткен білімді жаңа деректермен ұштастыра отырып, топпен ынтымақтаса жұмыс істей білуге үйрету.
Қолданылған модуль: - <<Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер>>, << Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету>>, << Оқуда АҚТ-ны пайдалану>>
- <<Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау>>
Стратегиялық іс-әрекеттер: <<Жүректен жүрекке>>, <<Миға шабуыл>>, <<Әріптер стратегиясы>>, <<Қосу, алу, қызықты>>, <<Шашылған моншақтар>>
Уақыты
Жоспар мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс әрекеті
Бағалау
Ресурстар
5мин
3мин
Кіріспе
Психологиялық ахуал
<<Жүректен жүрекке>> әдісі
Мақсаты:
Оқушыларды жақсы,көтеріңкі көңіл күйге шақыру,
бір-бірлеріне жақсы тілектерін білдіру.
Топқа бөл
Психологиялық ахуал әуеннің ырғағымен ортаға жиналып шаттық шеңберіне жиналып бір-бірлерімен сәлемдесіп жүректен-жүрекке бір-бірлеріне жылы лебіз тілектерін білдіреді.
<<Әріптер стратегиясы>> бойынша сандықтың ішіндегі кез келген әріптерді таңдай отырып топтасады
(А, О, Б әріптері)
Оқушылар әуеннің ырғағымен ортада қозғалып тұрады.
Шаттық шеңберіне жиналып бір-бірлерінің қолдарынан ұстап, бір-бірлерімен сәлемде- сіп, жылы лебіз тілектерін білдіреді.
Оқушылар сандықтың ішіндегі кез келген әріп терді таңдап
топтасады.
1-топ <<А>>
2-топ <<О>>
3-топ <<Б>>
Бақылау
Power Point,
үлестірмелі парақшалар, стикерлер,
Қазақ тілі оқулығы(Атамұра2013,
Қима әріптері бар сандық
10мин
Тұсау кесер
<<Әріптер сыры>>
стратегиясы
Мақсаты:
Өткен сабақтарға кері байланыс жасау
<<Миға шабуыл>> стратегиясы
Мақсаты:
Оқушылардың ойын жинақтап,сабаққа бағыттау
Сиқырлы сандықтың ішінен оқушыларға әріптердің кез келгенін таңдап бір сөз ойлап сөзден сөз тіркесін құру тапсырады..
1-топ сынары <<Зат есім немесе етістік болатын сөз тіркесін құрау
2-топ сыңары <<сан есім>> болатын сөз тіркесні
3-топ сыңары <<Сын есім>> болатын сөз тіркесін құрау керек
Әр топқа шашылған моншақтар беріледі. Моншақтарда сөздер жазылған. Сөз моншақтарды ретімен жіпке тізу керек.
Сонда не шыққанын тауып, оқып, талдау керек.
Сиқырлы сандықтың ішінен оқушылар кезкелген әріптерді таңдап сөз ойлап сөзден сөз тіркесін құрайды.
1-топ сынары <<Зат есім немесе етістік>> болатын сөз тіркесін құрайды
2-топ сыңары <<сан есім>> болатын сөз тіркеснін құрайды
3-топ сыңары <<Сын есім>> болатын сөз тіркесін құрайды.
Смайликтер
мен бағау
Шашылған моншақтар
(қима қағаздардан жазылған сөздер)
15мин
Негізгі бөлім
Оқушылармен біріге отырып сабақтың мақсатын құру.
Жаттығу жұмыстарын жасау
Миға шабуыл стратегиясы бойынша шашылған моншақтарды жинап сөйлем құрау арқылы жаңа тақырыпты ашады.
Оқушылармен біріге отырып сабақтың мақсатын қояды.
Жаттығу жұмыстарын орындайды. Жаттығу жұмыстарын орындау барысында оқушылар ынтымақтаса отырып жұмыс істейді.Өз ойларын еркін жет-кізіп, түсіндіреді.
Ауызша бағалау
<<Өте
жақсы!>>
Қазақ тілі оқулығы(Атамұра2013)
6мин
Қорытынды
Рефлексия <<Білемін, білгім келеді>>.
Оқушылар бүгінгі сабақта не үйренгенін,не білгендерін айтып қорытында жасайды.Қай топ сабақта белсенділік танытқанын
өзара бағалайды.
Бағалау.
Топтың
бірін -бірі бағалауы
Түрлі түсті
стикерлер
Пән мұғалімі: Омирбаева М.Р.
Уақыты:9.45 -10.30
Сыныбы: 4 <<а>> сынып
Пәні: Қазақ тіл
Сабақтың тақырыбы: Сөйлем
Мақсаты: Сөйлем туралы түсінікті кеңейте отырып, сөйлем құрау дағдыларын жетілдіру, диалогтік қарым- қатынаста сыни пікір қалыптастыру..
Міндеттері:
- Есте сақтау қабілеттерін дамыта отырып, шығармашылықпен жұмыс істеуге тәрбиелеу
- Өткен білімді жаңа деректермен ұштастыра отырып, топпен ынтымақтаса жұмыс істей білуге үйрету.
Қолданылған модуль: - <<Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер>>, << Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету>>, << Оқуда АҚТ-ны пайдалану>>
- <<Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау>>
Стратегиялық іс-әрекеттер: <<Жүректен жүрекке>>, <<Миға шабуыл>>, <<Әріптер стратегиясы>>, <<Қосу, алу, қызықты>>, <<Шашылған моншақтар>>
Уақыты
Жоспар мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс әрекеті
Бағалау
Ресурстар
5мин
3мин
Кіріспе
Психологиялық ахуал
<<Жүректен жүрекке>> әдісі
Мақсаты:
Оқушыларды жақсы,көтеріңкі көңіл күйге шақыру,
бір-бірлеріне жақсы тілектерін білдіру.
Топқа бөл
Психологиялық ахуал әуеннің ырғағымен ортаға жиналып шаттық шеңберіне жиналып бір-бірлерімен сәлемдесіп жүректен-жүрекке бір-бірлеріне жылы лебіз тілектерін білдіреді.
<<Әріптер стратегиясы>> бойынша сандықтың ішіндегі кез келген әріптерді таңдай отырып топтасады
(А, О, Б әріптері)
Оқушылар әуеннің ырғағымен ортада қозғалып тұрады.
Шаттық шеңберіне жиналып бір-бірлерінің қолдарынан ұстап, бір-бірлерімен сәлемде- сіп, жылы лебіз тілектерін білдіреді.
Оқушылар сандықтың ішіндегі кез келген әріп терді таңдап
топтасады.
1-топ <<А>>
2-топ <<О>>
3-топ <<Б>>
Бақылау
Power Point,
үлестірмелі парақшалар, стикерлер,
Қазақ тілі оқулығы(Атамұра2013,
Қима әріптері бар сандық
10мин
Тұсау кесер
<<Әріптер сыры>>
стратегиясы
Мақсаты:
Өткен сабақтарға кері байланыс жасау
<<Миға шабуыл>> стратегиясы
Мақсаты:
Оқушылардың ойын жинақтап,сабаққа бағыттау
Сиқырлы сандықтың ішінен оқушыларға әріптердің кез келгенін таңдап бір сөз ойлап сөзден сөз тіркесін құру тапсырады..
1-топ сынары <<Зат есім немесе етістік болатын сөз тіркесін құрау
2-топ сыңары <<сан есім>> болатын сөз тіркесні
3-топ сыңары <<Сын есім>> болатын сөз тіркесін құрау керек
Әр топқа шашылған моншақтар беріледі. Моншақтарда сөздер жазылған. Сөз моншақтарды ретімен жіпке тізу керек.
Сонда не шыққанын тауып, оқып, талдау керек.
Сиқырлы сандықтың ішінен оқушылар кезкелген әріптерді таңдап сөз ойлап сөзден сөз тіркесін құрайды.
1-топ сынары <<Зат есім немесе етістік>> болатын сөз тіркесін құрайды
2-топ сыңары <<сан есім>> болатын сөз тіркеснін құрайды
3-топ сыңары <<Сын есім>> болатын сөз тіркесін құрайды.
Смайликтер
мен бағау
Шашылған моншақтар
(қима қағаздардан жазылған сөздер)
15мин
Негізгі бөлім
Оқушылармен біріге отырып сабақтың мақсатын құру.
Жаттығу жұмыстарын жасау
Миға шабуыл стратегиясы бойынша шашылған моншақтарды жинап сөйлем құрау арқылы жаңа тақырыпты ашады.
Оқушылармен біріге отырып сабақтың мақсатын қояды.
Жаттығу жұмыстарын орындайды. Жаттығу жұмыстарын орындау барысында оқушылар ынтымақтаса отырып жұмыс істейді.Өз ойларын еркін жет-кізіп, түсіндіреді.
Ауызша бағалау
<<Өте
жақсы!>>
Қазақ тілі оқулығы(Атамұра2013)
6мин
Қорытынды
Рефлексия <<Білемін, білгім келеді>>.
Оқушылар бүгінгі сабақта не үйренгенін,не білгендерін айтып қорытында жасайды.Қай топ сабақта белсенділік танытқанын
өзара бағалайды.
Бағалау.
Топтың
бірін -бірі бағалауы
Түрлі түсті
стикерлер
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz