Файл қосу

Тақырып Сөз тіркесі

Пән: Қазақ тілі
1/25 - сабақ жоспары
Пән мұғалімі: Омирбаева М.Р.
Уақыты:9.45 -10.30
Сыныбы: 4 <<а>> сынып
Пәні: Қазақ тіл
Сабақтың тақырыбы: Сөз тіркесі
Мақсаты: Сөз тіркесі туралы түсінікті кеңейту,диалогтік қарым-қатынаста сыни пікір қалыптастыру;
Міндеттері:
- Өз бетімен жұмыс жасау арқылы теориялық ойлауын, сөйлеу тілін, сөздік қорын дамыту;
- Басқаның ойын тыңдай білуге,бірін-бірі бағалай білуге, ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиелеу;
Қолданылған модуль: - <<Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер>>, << Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету>>, << Оқуда АҚТ-ны пайдалану>>
- Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау>>
Стратегиялық іс-әрекеттер: <<Жүректен жүрекке>>, <<Миға шабуыл>>, <<Өрмекші торы>>, <<Білемін, білгім келеді>>

Уақыты
Жоспар мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс әрекеті
Бағалау
Ресурстар
5мин

3мин
Кіріспе
Психологиялық ахуал
<<Жүректен жүрекке>> әдісі
Мақсаты:
Оқушыларды жақсы,көтеріңкі көңіл күйге шақыру,бір-бірлеріне жақсы тілектерін білдіру.

Топқа бөл
Психологиялық ахуал әуеннің ырғағымен ортаға жиналып шаттық шеңберіне жиналып бір-бірлерімен сәлемдесіп жүректен-жүрекке бір-бірлеріне жылы лебіз тілектерін білдіреді.

Түрлі геометриялық фигураларды таңдау арқылы үш топқа топтасу.
(жұлдызша, үшбұрыш, шеңбер)
Оқушылар әуеннің ырғағымен ортада қозғалып тұрады.
Шаттық шеңберіне.жиналып бір-бірлерінің қолдарынан ұстап, бір-бірлерімен сәлемде- сіп, жылы лебіз тілектерін білдіреді.

Оқушылар өздеріне ұнаған геометриялықфигураларды (жұлдыздар, үшбұрыштар,шеңберлер)таңдап
топтасады.
1-топ
2-топ
3-топ
Әр топ топтарына ат қояды

Бақылау

Өте жақсы!
Power Point
Үлестірмелі парақшалар, стикерлер,
Қазақ тілі оқулығы, геометриялық фигуралар,
орама жіп;
10мин
Тұсау кесер

<<Өрмекші торы>>
стратегиясы
Мақсаты:
Өткен сабақтарға кері байланыс жасау.

<<Миға шабуыл>> стратегиясы
Мақсаты:
Оқушылардың ойын жинақ-тап,сабаққа бағыттау

Оралған жіпті бір-бірлеріне беру арқылы өткен тақырыптар бойынша ережелерді еске түсіріп қайталау

Суреттерге қарай отырып түрткі сұрақ қояды.
Мына суретке назар аударыңдаршы не байқадыңдар?
Сурет бойынша әңгімелеу.
Слайд көрсету.Қарбыз сөзі мен үлкен қарбыз сөз жұбын салыстыру. Мағыналарына, сөз санына назар аудару. Не байқағанын сұрау.

Оралған жіптің көмегімен бір бірлеріне кезек-кезек бере отырып өткен тапсырмаларды сұрақ-жауап ретінде еске түсіреді,ережелеріне тоқталып өтеді..

Оқушылардың ойын жинақтап сабаққа бағыттау барысында түсті слайдтар арқылы сурет беріледі. Осы суретке назар аударып, талдай отырып жаңа тақырыпты ашады.
Слайдта қарбыздардың үлкен және кіші суреті көрсетілген.
Қарбыз сөзі мен үлкен қарбыз сөз жұбын салыстырады. Мағыналарына, сөз санына назар аударады

Ауызша бағалау
<<Жарайсыңдар!>>

Орама жіп

Power Point
түсті суреттер
15мин
Негізгі бөлім
Оқушылармен біріге отырып сабақтың мақсатын құру.

Жаттығу жұмыстарын жасау
Миға шабуыл стратегиясы бой-ынша слайдтағы суретке қарай отырып ой қозғау арзқылы жаңа тақырыпты ашады.
Оқушылармен біріге отырып сабақтың мақсатын қояды.
Жаттығу жұмыстарын орындау барысында оқушылар ынтымақтаса отырып жұмыс істейді.Өз ойларын еркін жет-кізіп, түсіндіреді.
<<2 жұлдыз-
1 тілеек>>

Қазақ тілі оқулығы
(Атамұра 2013)
6мин
Қорытынды
Рефлексия <<Білемін, білгім келеді>>.
Оқушылар бүгінгі сабақта не үйренгенін,не білгендерін айтып қорытында жасайды.Қай топ сабақта белсенділік таныт-қанын өзара бағалайды.
Бағалау.
Топтың
бірін-бірі баға-
лауы
Интерактив-
ті тақта, түрлі- түсті
стикерлер;



Ұқсас жұмыстар
Практикалық қазақ тілі
Тіл білімінің салалары
Сөз тіркесінің байланысу тәсілдеріне қарай құрылысы
Ақпарат көздері
Жаз. қазақ тілі. 3сынып
Қазақ тілінен 4 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Тәуекел хан тұсындағы қазақ хандығы
Сөз тіркесінің түрлері
Тұрлаулы мүшелер. Бастауыш. Әлия мен Мәншүк -қазақтың қаһарман қыздары
Пысықтауыштық қатынастар. 7-сынып
Пәндер