Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Құжатта сілтемелерді ұйымдастыру. Атау. Иллюстрация тізімі
<<Бердібек Соқпақбаев атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен>> коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Ашық сабақ
Сабақтың тақырыбы:
Құжатта сілтемелерді ұйымдастыру. Атау. Иллюстрация тізімі. Қиылыс сілтемелер. Мазмұнды баптау.
9 <<ә>> сынып
Пән: информатика
Пән иесі: Тагаева А.Ж
2015-16 оқу жылы
Сыныбы: 10 <<ә>> сабақ №15
Пән: информатика Пән иесі: Тагаева А.Ж. Тексерген:.................. Күні .............
Сабақтың тақырыбы:
Құжатта сілтемелерді ұйымдастыру. Атау. Иллюстрация тізімі. Қиылыс сілтемелер. Мазмұнды баптау.
Сілтеме
10 сынып информатика оқулығы. Әдістемелік нұсқаулық.
Интернет беттері
Жалпы мақсаттар:
- ұйымдастыру, психологиялық ахуалды бақылау;
- оқушыларды смайликтер арқылы топқа бөліп отырғызу;
- сыни тұрғыдан ойлау арқылы логикалық ой өрістерін дамыту;
- жеке, топта өзара диалог орнатуға, ынтымақтастықпен жұмыс жасауға, уақытты үнемдеуге;
- жан-жақты болуға, өз бетімен жұмыс жасауға тәрбиелеу;
- ақпараттық мәдениеттілікке тәрбиелеу;
- сілтеменің қайда қолданылатынын түсіндіру;
- құжатқа атау, иллюстрация тізімін және мазмұнды баптауды, сілтеме қоюды үйрету;
- сілтеме құрып, мазмұндарды баптап үйрету;
- үлгерімі төмен оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру арқылы тақырыпты қаншалықты меңгергендігі жайлы сұрақтарға жауап алу.
Оқыту нәтижелері:
oo Сілтемені не үшін және қай жерде керек екенін білу.
Түйінді идеялар:
oo Құжатқа мазмұндарды орнатуды және баптауды үйренеді.
Тапсырмалар:
Тәжірибелік тапсырмаларды орындау.
Оқуға арналған
тапсырмалар:
§15. 100-107 беттерді оқуға, бақылау сұрақтарына жауап беру. Тестін шешу.
Сабақты
қорытындылау
Жаңа материалды пысықтау, оқушылардың меңгерген білімдерін талдау, бағалау, рефлексия жазу.
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
І. Ұйымдастыру. /2 мин/
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. /1 мин/
ІІІ. Өткен материалдар бойынша білімдерін <<Серпілген сауал>> арқылы үй тапсырмасын еске түсіру. Алдыңғы өткен тақырып бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. /10 мин/
1. Құжат құрылымының маңыздылығы неде?
2. Бетті нөмірлеуді қай кездерде қолданған жөн?
3. Колонтитул дегеніміз не? Түрлері қандай?
4. Колонтитулдың стилін қалай өзгерте аламыз?
5. Колонтитулды қалай алып тастауға болады?
6. Тест тапсырмаларын тексеру. Бір-біріне тексерту.
/жауаптарына түсініктеме беру/
1
2
3
4
5
6
7
D
B
A
D
A
B
A
Үй тапсырмасы бойынша жеке-жеке және топтар бағаланады.
Ал, балалар, үй тапсырмасына барлығың жақсы дайындалып келіпсіңдер, ендеше түйін жасап жіберейік.
Құжаттың құрылымы, беттердің нөмірленуі, колонтитулдар жайлы жайлы не білдік, ол не үшін керек?
Олай болса, осы үй тапсырмасы бойынша бағалау жасап жіберейік.
Толық орындай алдым дегендерің жасыл, жартылай орындадым дегендерің сары, мүлдем орындай алмадым дегендерің қызыл түсті карточкаларды көтеріңдер.
<<Ой қозғау>> балалар, жаңа сабағымызды бастамас бұрын, қолымызға оқулықтарымызды алайықшы, сыртқы көрінісіне назар аударайық, 268 бетін ашайық, осы беттен қандай мәлімет көріп тұрсындар...?
Олай, болса осы берген сипаттамаларыңды қалай түсінесңдер, оның бәрі не үшін керек деп ойлайсыңдар?
Ү. <<Мағынаны тану>> /15 мин/
/Мұғалім жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырған соң оқушылардың өздеріне БББ кестесі арқылы мақсат қою тапсырылады/
Балалар, ендеше сендер өздеріңе де құжатта сілтемелерді ұйымдастыру жайлы мақсат қойып алыңдар. /кестені толтыру, сабақ соңында қайта оралу/
Білемін
Білдім
Білгім келеді
Топтарға тапсырма: <<ЖИКСО>> әдісі бойынша
Құжатта сілтемелерді қалай қоямыз?
Атау енгізу қалай жүзеге асады және ол нені сипаттайды? Қиылыс сілтемелері қалай бейнеленеді?
Мазмұнды баптау қалай жүзеге асады?
Иллюстрация тізімінің диалогтік терезесінде не көрсетіледі?
Кіріспе. Біз әртүрлі құжаттармен жұмыс жасағанда, мысалы, газет - журналдарға мақала жазғанда, гылыми жоба жарысына өзіміздің зерттеуімізді ұсынғанда пайдаланған әдебиеттер тізімін көрсету міндетті түрде қажет болады. Сол себепті әдебиеттер тізіміне сілтемелерді көрсетіп қоямыз.
Ол үшін: Сілтемелер тізіміне өтіп, Сілтемелер және әдебиеттер тізімі батырмаларын пайдалануға болады.
Жаңа сілтеме құру үшін мына әрекеттерді орындаймыз:
Сілтеме құру - Жаңа сілтеме құру бұйрығын таңдаймыз; сілтеме құру диалогтік терезесі пайда болады:
Атау.Сілтеме атауы топтамасында: Сілтемеге атау беру , Иллюстрация тізімі, Кестені жаңалау, Қабаттасқан сілтеме қосымшалары орналасқан. Соның ішінде Атау енгізу қосымшасы арқылы суреттер мен нысандарға атау енгіземіз. Атау енгізу (Вставить название) батырмасын шертеміз. Атау нысанды сипаттайды және сол нысанның астыңғы қатарына жазылады.
Иллюстрация тізімі: құжаттағы кестелер үйлесімділігін орнату.
Қиылыс сілтемелер
Элементке сілтеме беру (суреттер мен кестелер т.б.). Егер нысандардың орны ауысса, сілтемелер автоматты түрде жаңарып отырады және гиперсілтеме ретінде бейнеленеді.
Мазмұнды баптау
Егер жұмыс жасап отырған құжатымыздың ауқымы үлкен болса, мысалы, кітап басып шығару керек болса, онда міндетті түрде мазмұнын жазамыз. Мазмұнды құру барысында Тақырыпша (Заголовка) стилін таңдаймыз, мысалы, 1-тақырыпша, 2-тақырыпша, 3-тақырыпша. Мазмұндарды құрастыру бірнеше кезеңнен тұрады:
1. Word берілген стильдері бойынша тақырыптарды табады;
2. Тақырыптар деңгейі бойынша сұрапталады;
3. Әрбір тақырып тиісті беттер нөмірімен жабдықталады.
Мазмұндар топтамасы: Мазмұн, Мәтін кірістіру, Кестені жаңарту батырмаларынан тұрады.
ҮІ. Бекіту. /12 мин/
Практикалық тапсырманы орындауарқылы
ҮІІ. <<Дөңгелек айналым>> қорытындылау. <<Дұрыс, дұрыс емес тұжырымдамасы>> /2 мин /
ҮІІІ. Үйге үйренуге: §15. Оқуға, тест тапсырмасын шешу. /1 мин/
Бағалау. Мына дискрипторлар арқылы бағалау ұсынады.
Үй тапсырмасын орындауы-1 балл;
Компьютермен жұмыс жасауы-1 балл;
Сабақ барысындағы белсенділігі -1 балл;
Тест тапсырмасының толық шешілуі /әрбір дұрыс жауап 1 балл
Сілтеменің не үшін керек екенін білемін -1 балл;
Құжатқа сілтеме жасай аламын - 1 балл;
Атау. Иллюстрация құруды білемін - 1 балл;
Қиылыс сілтемелерін құрамын - 1 балл;
Мазмұнды баптаймын - 2 балл;
Құрылған критерийлер арқылы қорытынды баға қою. /2 мин/
Сабақтан алған әсерлері жайлы рефлексия жаздырту. Жетістік баспалдағына шығу.
1. Сәлемдеседі,
жоқ оқушыны айтады.
2. Смайликтер
арқылы топқа бөлініп отырады.
3. Топ ережесін
еске түсіреді.
Топтан әркім тұрып өз ойларын айтады және компьютерден көрсетеді
Бір-бірін бағалайды.
Бір-бірінікін тексереді, бағаларын қояды
Себептерін айтады
Олар сыртқы көрінісін сипаттап береді және мазмұн орналасқанын айтады, ойларын жалғастырады.
Дәптерлерін ашып, күн реті мен сабақтың тақырыбын жазады.
Өздері оқулықтан оқып түсініп, келесі топқа түсіндіріп, компьютерден көрсетіп береді.
Дәптерлеріне ақпараттарды жазып отырады
Жұппен отырып тапсырманы орындайды
Тұжырымдаманы толтырады
Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып, бағаларын қойдырады.
Рефлексия
Балл бойынша бағаларын қояды
<<Светофор>> арқылы формативті бағалау жүргізеді
Бармақ арқылы формативті бағалау жасайды
Ашық сабақ
Сабақтың тақырыбы:
Құжатта сілтемелерді ұйымдастыру. Атау. Иллюстрация тізімі. Қиылыс сілтемелер. Мазмұнды баптау.
9 <<ә>> сынып
Пән: информатика
Пән иесі: Тагаева А.Ж
2015-16 оқу жылы
Сыныбы: 10 <<ә>> сабақ №15
Пән: информатика Пән иесі: Тагаева А.Ж. Тексерген:.................. Күні .............
Сабақтың тақырыбы:
Құжатта сілтемелерді ұйымдастыру. Атау. Иллюстрация тізімі. Қиылыс сілтемелер. Мазмұнды баптау.
Сілтеме
10 сынып информатика оқулығы. Әдістемелік нұсқаулық.
Интернет беттері
Жалпы мақсаттар:
- ұйымдастыру, психологиялық ахуалды бақылау;
- оқушыларды смайликтер арқылы топқа бөліп отырғызу;
- сыни тұрғыдан ойлау арқылы логикалық ой өрістерін дамыту;
- жеке, топта өзара диалог орнатуға, ынтымақтастықпен жұмыс жасауға, уақытты үнемдеуге;
- жан-жақты болуға, өз бетімен жұмыс жасауға тәрбиелеу;
- ақпараттық мәдениеттілікке тәрбиелеу;
- сілтеменің қайда қолданылатынын түсіндіру;
- құжатқа атау, иллюстрация тізімін және мазмұнды баптауды, сілтеме қоюды үйрету;
- сілтеме құрып, мазмұндарды баптап үйрету;
- үлгерімі төмен оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру арқылы тақырыпты қаншалықты меңгергендігі жайлы сұрақтарға жауап алу.
Оқыту нәтижелері:
oo Сілтемені не үшін және қай жерде керек екенін білу.
Түйінді идеялар:
oo Құжатқа мазмұндарды орнатуды және баптауды үйренеді.
Тапсырмалар:
Тәжірибелік тапсырмаларды орындау.
Оқуға арналған
тапсырмалар:
§15. 100-107 беттерді оқуға, бақылау сұрақтарына жауап беру. Тестін шешу.
Сабақты
қорытындылау
Жаңа материалды пысықтау, оқушылардың меңгерген білімдерін талдау, бағалау, рефлексия жазу.
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
І. Ұйымдастыру. /2 мин/
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. /1 мин/
ІІІ. Өткен материалдар бойынша білімдерін <<Серпілген сауал>> арқылы үй тапсырмасын еске түсіру. Алдыңғы өткен тақырып бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. /10 мин/
1. Құжат құрылымының маңыздылығы неде?
2. Бетті нөмірлеуді қай кездерде қолданған жөн?
3. Колонтитул дегеніміз не? Түрлері қандай?
4. Колонтитулдың стилін қалай өзгерте аламыз?
5. Колонтитулды қалай алып тастауға болады?
6. Тест тапсырмаларын тексеру. Бір-біріне тексерту.
/жауаптарына түсініктеме беру/
1
2
3
4
5
6
7
D
B
A
D
A
B
A
Үй тапсырмасы бойынша жеке-жеке және топтар бағаланады.
Ал, балалар, үй тапсырмасына барлығың жақсы дайындалып келіпсіңдер, ендеше түйін жасап жіберейік.
Құжаттың құрылымы, беттердің нөмірленуі, колонтитулдар жайлы жайлы не білдік, ол не үшін керек?
Олай болса, осы үй тапсырмасы бойынша бағалау жасап жіберейік.
Толық орындай алдым дегендерің жасыл, жартылай орындадым дегендерің сары, мүлдем орындай алмадым дегендерің қызыл түсті карточкаларды көтеріңдер.
<<Ой қозғау>> балалар, жаңа сабағымызды бастамас бұрын, қолымызға оқулықтарымызды алайықшы, сыртқы көрінісіне назар аударайық, 268 бетін ашайық, осы беттен қандай мәлімет көріп тұрсындар...?
Олай, болса осы берген сипаттамаларыңды қалай түсінесңдер, оның бәрі не үшін керек деп ойлайсыңдар?
Ү. <<Мағынаны тану>> /15 мин/
/Мұғалім жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырған соң оқушылардың өздеріне БББ кестесі арқылы мақсат қою тапсырылады/
Балалар, ендеше сендер өздеріңе де құжатта сілтемелерді ұйымдастыру жайлы мақсат қойып алыңдар. /кестені толтыру, сабақ соңында қайта оралу/
Білемін
Білдім
Білгім келеді
Топтарға тапсырма: <<ЖИКСО>> әдісі бойынша
Құжатта сілтемелерді қалай қоямыз?
Атау енгізу қалай жүзеге асады және ол нені сипаттайды? Қиылыс сілтемелері қалай бейнеленеді?
Мазмұнды баптау қалай жүзеге асады?
Иллюстрация тізімінің диалогтік терезесінде не көрсетіледі?
Кіріспе. Біз әртүрлі құжаттармен жұмыс жасағанда, мысалы, газет - журналдарға мақала жазғанда, гылыми жоба жарысына өзіміздің зерттеуімізді ұсынғанда пайдаланған әдебиеттер тізімін көрсету міндетті түрде қажет болады. Сол себепті әдебиеттер тізіміне сілтемелерді көрсетіп қоямыз.
Ол үшін: Сілтемелер тізіміне өтіп, Сілтемелер және әдебиеттер тізімі батырмаларын пайдалануға болады.
Жаңа сілтеме құру үшін мына әрекеттерді орындаймыз:
Сілтеме құру - Жаңа сілтеме құру бұйрығын таңдаймыз; сілтеме құру диалогтік терезесі пайда болады:
Атау.Сілтеме атауы топтамасында: Сілтемеге атау беру , Иллюстрация тізімі, Кестені жаңалау, Қабаттасқан сілтеме қосымшалары орналасқан. Соның ішінде Атау енгізу қосымшасы арқылы суреттер мен нысандарға атау енгіземіз. Атау енгізу (Вставить название) батырмасын шертеміз. Атау нысанды сипаттайды және сол нысанның астыңғы қатарына жазылады.
Иллюстрация тізімі: құжаттағы кестелер үйлесімділігін орнату.
Қиылыс сілтемелер
Элементке сілтеме беру (суреттер мен кестелер т.б.). Егер нысандардың орны ауысса, сілтемелер автоматты түрде жаңарып отырады және гиперсілтеме ретінде бейнеленеді.
Мазмұнды баптау
Егер жұмыс жасап отырған құжатымыздың ауқымы үлкен болса, мысалы, кітап басып шығару керек болса, онда міндетті түрде мазмұнын жазамыз. Мазмұнды құру барысында Тақырыпша (Заголовка) стилін таңдаймыз, мысалы, 1-тақырыпша, 2-тақырыпша, 3-тақырыпша. Мазмұндарды құрастыру бірнеше кезеңнен тұрады:
1. Word берілген стильдері бойынша тақырыптарды табады;
2. Тақырыптар деңгейі бойынша сұрапталады;
3. Әрбір тақырып тиісті беттер нөмірімен жабдықталады.
Мазмұндар топтамасы: Мазмұн, Мәтін кірістіру, Кестені жаңарту батырмаларынан тұрады.
ҮІ. Бекіту. /12 мин/
Практикалық тапсырманы орындауарқылы
ҮІІ. <<Дөңгелек айналым>> қорытындылау. <<Дұрыс, дұрыс емес тұжырымдамасы>> /2 мин /
ҮІІІ. Үйге үйренуге: §15. Оқуға, тест тапсырмасын шешу. /1 мин/
Бағалау. Мына дискрипторлар арқылы бағалау ұсынады.
Үй тапсырмасын орындауы-1 балл;
Компьютермен жұмыс жасауы-1 балл;
Сабақ барысындағы белсенділігі -1 балл;
Тест тапсырмасының толық шешілуі /әрбір дұрыс жауап 1 балл
Сілтеменің не үшін керек екенін білемін -1 балл;
Құжатқа сілтеме жасай аламын - 1 балл;
Атау. Иллюстрация құруды білемін - 1 балл;
Қиылыс сілтемелерін құрамын - 1 балл;
Мазмұнды баптаймын - 2 балл;
Құрылған критерийлер арқылы қорытынды баға қою. /2 мин/
Сабақтан алған әсерлері жайлы рефлексия жаздырту. Жетістік баспалдағына шығу.
1. Сәлемдеседі,
жоқ оқушыны айтады.
2. Смайликтер
арқылы топқа бөлініп отырады.
3. Топ ережесін
еске түсіреді.
Топтан әркім тұрып өз ойларын айтады және компьютерден көрсетеді
Бір-бірін бағалайды.
Бір-бірінікін тексереді, бағаларын қояды
Себептерін айтады
Олар сыртқы көрінісін сипаттап береді және мазмұн орналасқанын айтады, ойларын жалғастырады.
Дәптерлерін ашып, күн реті мен сабақтың тақырыбын жазады.
Өздері оқулықтан оқып түсініп, келесі топқа түсіндіріп, компьютерден көрсетіп береді.
Дәптерлеріне ақпараттарды жазып отырады
Жұппен отырып тапсырманы орындайды
Тұжырымдаманы толтырады
Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып, бағаларын қойдырады.
Рефлексия
Балл бойынша бағаларын қояды
<<Светофор>> арқылы формативті бағалау жүргізеді
Бармақ арқылы формативті бағалау жасайды
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz