Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Шартты операторларға программа құру
№1 Дінмұхамед Қонаев атындағы мектеп-гимназиясы
Ашық сабақ
Сабақтың тақырыбы:
Шартты операторларға программа құру
6 <<А>> қг.
Информатика пәнініңмұғалімі:
МамырбаеваЗ.Д.
Қордай ауылы 2015 жыл
Сабақтың тақырыбы: Шартты операторларға программа құру
Сабақтың мақсаты: Шартты операторларды қолданып есептер шығару
Білімділік: Тармақталу операторлық командаларын бағдарламада дұрыс қолданылуын үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ой-өрісін дамыту, компьютерлік сауаттылығын, сабаққа қызығушылығын, тапқырлығын, біліктілігін арттыру.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, тазалыққа, жылдамдыққа, шыдамдылыққа, компьютерді өз мақсатында дұрыс қолдану мәдениетіне тәрбиелеу.
Болжамдап отырған нәтиже: Лекцияда өтілген тақырыптарды толық меңгеріп, оларды есепте дұрыс қолдана білуі керек.
Сабақтың типі: Пысықтау сабағы.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Пән аралық байланыс: математика, физика
Сабақтың әдісі: Компьютермен жұмыс, activоte тест, сұрақ-жауап, ойын, деңгейлік тапсырмалар.
Көрнекі құрал-жабдықтар: Интерактивті тақта, флипчарт, плакаттар, маркерлер бағалау кестесі.
Сабақтың барысы
I Ұйымдастыру кезеңі
а) оқушылармен амандасу, түгендеу;
б) оқушылардың көңілін сабаққа бөлу.
Алғы сөз: Армысыздар, өскелең жас ұландар,
Өнегелі, тәрбиелі қырандар.
Сабағымызды көтеріңкі көңіл күймен бастайық,
Ортаға біз түрлі ойларды тастайық
Түрлі-түрлі тапсырманы орындап,
Білімге қанат қағайық - деп сабағымызды бастаймыз.
в) <<Пазл>> ойыны арқылы оқушыларды топқа бөлу
e
e
t
ш
т
h
ne
s
р
а
l
е
II Үй тапсырмасын тексеру.
<<Доп>> ойыны арқылы қалың сұрақтарға жауап беру.
1. 7 div 4 =
2. 27 mod 4 =
3. Truns(8.9)
4. Write пен writeln-нің айырмашылығы неде?
5. Program esep1;
Var x:integer; y:real;
программаның үзіндісі қай бөлімге жатады?
6. Шартты оператор дегеніміз не? Шартты оператордың қызметші сөзін ата?
7. Шартты оператор қалай орындалады? Мысал келтір.
8. Егер х >2 онда y:= x+x немесе y:= x*x өрнегінде х = 5 болғанда у мәні неге тең болады?10
9. Егер х <2 онда y:= x+x немесе y:= x*x өрнегінде х = 5 болғанда у мәні неге тең болады?25
III Жаңа сабақтың тақырыбын ашу, мақсатын қою:
1) шартты операторлардың жазылуын үйренеміз;
2) шартты операторлардың қолдану ережелерін танысамыз;
3)есептің шартын дұрыс қоюды үйренеміз
4) программаларды дұрыс құруға жаттығамыз
1. 3 топқа тапсырма беру.
1) программаның қатесін тап
programmesep1;
begin
varx:y,integer;
writeln (x-ті енгізу)
readlen (`x');
if x>5theny:= x+x;elsey:= x*x
wrteln ('x=' x);
and.
2) программаны дұрыс құрастыр.
program z1;
varx,y:integer;
begin
writeln ('x-?');
readln (x);
if x>5then y:= x+xelse y:= x*x;
writeln ('y=',y);
end.
3) программаны толықтыр, есептің шартын қою
{program z1;
varx,y:integer;
begin
writeln ('x');
readln (x);}
if x>5then y:= x+xelse y:= x*x;
{writeln ('y=',y);
end.}
4) постердіқорғайды.
Мұғалімнің оқушыларға тәрбиелік мақсат қою
1. Балалар сендер топпен жұмыс жасай отырып нені үйрендіңдер? (көмектесуді үйрендік, бір-бірімізге мейіріммен қарауды үйрендік, уақытты үнемдеуді үйрендік, проблеманы шешуді үйрендік, ойымызды ашық айтуға үйрендік)
2. Топпен жұмыс жасаған тиімді деп ойлайсыңдар ма? Несімен ұнады? (топпен жұмыс жасауда сабақтың қиындығын ұмытып-уақыттың тез өткенін байқамай қаламын, топпен жұмыс жасауда үлгермеушілер болмайды-достығымыз күшейе түседі, топта жұмыс жасауда өзімізді еркін сезінеміз).
IV Практикалық жұмыс.Деңгейлік тапсырмалар үлестіру
Сабағымызды бекіту үшін деңгейлік тапсырмаларды орындайық.
І деңгей
Мұғалімнің көрсеткен мысалына ұқсас есептерді шығару.
ІІ деңгей
Орташа есептерді шығару.
Кез-келген санның оң немесе теріс екенін анықтайтын программа құрыңыз.
PROGRAM ERKEZHAN;
VAR a: real;
Begin
Write('vedite a');
read(a);
if a>=0 THEN write('a он сан') else write('а терис сан');
end.
ІІІ деңгей
Күрделі есептер
Мысал:
Бөлменің температурасы 50 градустан жоғары болса, "ыстық" сөзін, 25 градустан жоғары болса, "қалыпты" сөзін, ал 25 градустан төмен болса, "суық" сөзін экранға шығару керек.
program h;
var t:real;
begin
read(t);
if t>=50 then write(' ыстык ') else
if t>=25 then write(' калыпты ') else write('суык ');
writeln('t=',t);
end.
Бағалау критериясы (тақтада)
1. Дұрыс жазу
2. Қателер тексеру
3. Копиляция
4. Нәтиженің анализі
V Физ.минутка
VI Аctivate тест тапсырмалары
1. Шартқа байланысты операторлары атқарылатын процесс:
а) сызықты
б) тармақталу
с) қайталанушы
2. Шартты оператордың программада жазылуын көрсетіңіз?
а) If <шарт>then <1-серия>else <2-серия>;end;
б) IF <шарт> ELSE <СЕРИЯ1> THEN <СЕРИЯ2>
с) IF<шарт>THEN<СЕРИЯ1,СЕРИЯ2>
3. Паскаль тілінде программа нешебөліктентұрады?
a) программаныңтақырыбы, сипаттаубөлімі, операторларбөлімі.
б) программаныңтақырыбы, операторларбөлімі.
с) программадан
4. Программаның тура жазылуын тап
В)
program r1;
Varx,y: integer;
begin
Writeln (`введитеx');
Readln (x);
Y:=2x+4;
Writeln (`y=', y);
End.
Б)
program r1;
Varx,y: integer;
begin
Writeln (`введитеx);
Readln (x);
Y:=2*x+4;
Writeln (`y=' y);
End.
А)
program r1;
Varx,y: integer;
begin
Writeln (`введитеx');
Readln (x);
Y:=2*x+4;
Writeln (`y=', y);
End.
5. егер х >3 онда y:= x+x немесе y:= x*x өрнегінде х = 5 болғанда у мәнін табыңдар.
А) 10
Б) 50
В) 25
6. if x>0 then y:=4 else y:=2*x. Х=3 болғанда у мәні қаншаға тең
А) 4
Б) 6
В) 0
7. if x=0 then y:=х else y:=2*x. Х=3 болғанда у мәні қаншаға тең
А)0
Б) 6
В) 4
8. ifx>0 theny:=2*хХ= - 3 болғанда у мәні қаншаға тең
А) 4
Б) 6
В)0
9.егер х <3 онда y:= x*x немесе y:= x-x өрнегінде х = 5 болғанда у мәнін табыңдар
А) 10
Б) 25
В)0
Тестің кілті
1
2
3
4
5
6
7
8
9
б
а
а
а
а
а
б
в
в
VII Рефлексия
1. Мен не білемін ...
2. Мен не білгім келді ...
3. Мен үйрендім ...
4. Мен қиналдым ...
5. Мен енді түсіндім, себебі...
6. Маған өте қызықты болды, себебі ...
7. Мен ризамын, себебі ...
8. Маған сабақ ұнады, себебі...
VIII Бағалау
IX Үйге тапсырма:
Бағалау парағы
№
Оқушының
аты-жөні
Үй
тапсыр-масы
Топқа берілген тапсырма
Постер қорғау
Компьютермен деңгейлік жұмыс
Тест (activote)
Қоры-тынды баға
1
2
3
4
Рефлексия
Оқушылар топқа бөліну барысы дұрыс ұйымдастырылған. Топта жұмыс істеу әдістері өте жақсы қарастырылған. Мысалы, топтағы оқушылардың өздерінің бөліп алынған кезеңдеріне қарайтын болсақ, берілген тапсырмаларын мұқият орындап отырады. Топ басшылары топтағы оқушылардың бағаларын үлгеріп, әрбір этаптарына көңіл бұрып, әділ баға қояды. Ал уақыт сақшысы топтағы тапсырмаларды орындау кезінде уақытты үнемдеп отыруына жағдай жасайды. Топтағы балалардың жұмыс жасау барысында тай таласып, қызығушылықпен тапсырмаларын орындады. Берілген тапсырмаларын 5 минут уақыт ішінде орындап, 2 мин аралығында постерді қорғауға шықты. Оқушылардың сөйлеу мәнері жақсы, бірақ кейбір топтан оқушылардың дауысының ырғағы бәсең болды.
Оқушылар үш топқа бөлінді. Топта үлгермеуші оқушы да болды. Әсіресе жеке жұмыс жасаған кезде байқалды. Мысалы, біріншіден практикалық жұмыс кезеңінде оқушы 6-7 минут уақыт ішінде программаны жазуға уақыт жеткіліксіз болды. Екіншіден, сабақты бекіту кезеңінде тест тапсырмасын, яғни <> құрылғысын қолдану арқылы теориялық сұрақтарына жауап бере алмағандығы байқалды. Мұғалім осы оқушыға қол ұшын тигізіп, көмек беріп отырдым, әділ бағасын қойдым.
Мұғалімге ұсыныс: күнделікті сабақты бұдан да қызықты етіп өткізу, оқушылардың сөйлеу қабілеттерін одан әрі дамыту. Жек жұмыстарға көңіл бөлу, оқушылармен көптеген есептерге программа құра білу.
Ашық сабақ
Сабақтың тақырыбы:
Шартты операторларға программа құру
6 <<А>> қг.
Информатика пәнініңмұғалімі:
МамырбаеваЗ.Д.
Қордай ауылы 2015 жыл
Сабақтың тақырыбы: Шартты операторларға программа құру
Сабақтың мақсаты: Шартты операторларды қолданып есептер шығару
Білімділік: Тармақталу операторлық командаларын бағдарламада дұрыс қолданылуын үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ой-өрісін дамыту, компьютерлік сауаттылығын, сабаққа қызығушылығын, тапқырлығын, біліктілігін арттыру.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, тазалыққа, жылдамдыққа, шыдамдылыққа, компьютерді өз мақсатында дұрыс қолдану мәдениетіне тәрбиелеу.
Болжамдап отырған нәтиже: Лекцияда өтілген тақырыптарды толық меңгеріп, оларды есепте дұрыс қолдана білуі керек.
Сабақтың типі: Пысықтау сабағы.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Пән аралық байланыс: математика, физика
Сабақтың әдісі: Компьютермен жұмыс, activоte тест, сұрақ-жауап, ойын, деңгейлік тапсырмалар.
Көрнекі құрал-жабдықтар: Интерактивті тақта, флипчарт, плакаттар, маркерлер бағалау кестесі.
Сабақтың барысы
I Ұйымдастыру кезеңі
а) оқушылармен амандасу, түгендеу;
б) оқушылардың көңілін сабаққа бөлу.
Алғы сөз: Армысыздар, өскелең жас ұландар,
Өнегелі, тәрбиелі қырандар.
Сабағымызды көтеріңкі көңіл күймен бастайық,
Ортаға біз түрлі ойларды тастайық
Түрлі-түрлі тапсырманы орындап,
Білімге қанат қағайық - деп сабағымызды бастаймыз.
в) <<Пазл>> ойыны арқылы оқушыларды топқа бөлу
e
e
t
ш
т
h
ne
s
р
а
l
е
II Үй тапсырмасын тексеру.
<<Доп>> ойыны арқылы қалың сұрақтарға жауап беру.
1. 7 div 4 =
2. 27 mod 4 =
3. Truns(8.9)
4. Write пен writeln-нің айырмашылығы неде?
5. Program esep1;
Var x:integer; y:real;
программаның үзіндісі қай бөлімге жатады?
6. Шартты оператор дегеніміз не? Шартты оператордың қызметші сөзін ата?
7. Шартты оператор қалай орындалады? Мысал келтір.
8. Егер х >2 онда y:= x+x немесе y:= x*x өрнегінде х = 5 болғанда у мәні неге тең болады?10
9. Егер х <2 онда y:= x+x немесе y:= x*x өрнегінде х = 5 болғанда у мәні неге тең болады?25
III Жаңа сабақтың тақырыбын ашу, мақсатын қою:
1) шартты операторлардың жазылуын үйренеміз;
2) шартты операторлардың қолдану ережелерін танысамыз;
3)есептің шартын дұрыс қоюды үйренеміз
4) программаларды дұрыс құруға жаттығамыз
1. 3 топқа тапсырма беру.
1) программаның қатесін тап
programmesep1;
begin
varx:y,integer;
writeln (x-ті енгізу)
readlen (`x');
if x>5theny:= x+x;elsey:= x*x
wrteln ('x=' x);
and.
2) программаны дұрыс құрастыр.
program z1;
varx,y:integer;
begin
writeln ('x-?');
readln (x);
if x>5then y:= x+xelse y:= x*x;
writeln ('y=',y);
end.
3) программаны толықтыр, есептің шартын қою
{program z1;
varx,y:integer;
begin
writeln ('x');
readln (x);}
if x>5then y:= x+xelse y:= x*x;
{writeln ('y=',y);
end.}
4) постердіқорғайды.
Мұғалімнің оқушыларға тәрбиелік мақсат қою
1. Балалар сендер топпен жұмыс жасай отырып нені үйрендіңдер? (көмектесуді үйрендік, бір-бірімізге мейіріммен қарауды үйрендік, уақытты үнемдеуді үйрендік, проблеманы шешуді үйрендік, ойымызды ашық айтуға үйрендік)
2. Топпен жұмыс жасаған тиімді деп ойлайсыңдар ма? Несімен ұнады? (топпен жұмыс жасауда сабақтың қиындығын ұмытып-уақыттың тез өткенін байқамай қаламын, топпен жұмыс жасауда үлгермеушілер болмайды-достығымыз күшейе түседі, топта жұмыс жасауда өзімізді еркін сезінеміз).
IV Практикалық жұмыс.Деңгейлік тапсырмалар үлестіру
Сабағымызды бекіту үшін деңгейлік тапсырмаларды орындайық.
І деңгей
Мұғалімнің көрсеткен мысалына ұқсас есептерді шығару.
ІІ деңгей
Орташа есептерді шығару.
Кез-келген санның оң немесе теріс екенін анықтайтын программа құрыңыз.
PROGRAM ERKEZHAN;
VAR a: real;
Begin
Write('vedite a');
read(a);
if a>=0 THEN write('a он сан') else write('а терис сан');
end.
ІІІ деңгей
Күрделі есептер
Мысал:
Бөлменің температурасы 50 градустан жоғары болса, "ыстық" сөзін, 25 градустан жоғары болса, "қалыпты" сөзін, ал 25 градустан төмен болса, "суық" сөзін экранға шығару керек.
program h;
var t:real;
begin
read(t);
if t>=50 then write(' ыстык ') else
if t>=25 then write(' калыпты ') else write('суык ');
writeln('t=',t);
end.
Бағалау критериясы (тақтада)
1. Дұрыс жазу
2. Қателер тексеру
3. Копиляция
4. Нәтиженің анализі
V Физ.минутка
VI Аctivate тест тапсырмалары
1. Шартқа байланысты операторлары атқарылатын процесс:
а) сызықты
б) тармақталу
с) қайталанушы
2. Шартты оператордың программада жазылуын көрсетіңіз?
а) If <шарт>then <1-серия>else <2-серия>;end;
б) IF <шарт> ELSE <СЕРИЯ1> THEN <СЕРИЯ2>
с) IF<шарт>THEN<СЕРИЯ1,СЕРИЯ2>
3. Паскаль тілінде программа нешебөліктентұрады?
a) программаныңтақырыбы, сипаттаубөлімі, операторларбөлімі.
б) программаныңтақырыбы, операторларбөлімі.
с) программадан
4. Программаның тура жазылуын тап
В)
program r1;
Varx,y: integer;
begin
Writeln (`введитеx');
Readln (x);
Y:=2x+4;
Writeln (`y=', y);
End.
Б)
program r1;
Varx,y: integer;
begin
Writeln (`введитеx);
Readln (x);
Y:=2*x+4;
Writeln (`y=' y);
End.
А)
program r1;
Varx,y: integer;
begin
Writeln (`введитеx');
Readln (x);
Y:=2*x+4;
Writeln (`y=', y);
End.
5. егер х >3 онда y:= x+x немесе y:= x*x өрнегінде х = 5 болғанда у мәнін табыңдар.
А) 10
Б) 50
В) 25
6. if x>0 then y:=4 else y:=2*x. Х=3 болғанда у мәні қаншаға тең
А) 4
Б) 6
В) 0
7. if x=0 then y:=х else y:=2*x. Х=3 болғанда у мәні қаншаға тең
А)0
Б) 6
В) 4
8. ifx>0 theny:=2*хХ= - 3 болғанда у мәні қаншаға тең
А) 4
Б) 6
В)0
9.егер х <3 онда y:= x*x немесе y:= x-x өрнегінде х = 5 болғанда у мәнін табыңдар
А) 10
Б) 25
В)0
Тестің кілті
1
2
3
4
5
6
7
8
9
б
а
а
а
а
а
б
в
в
VII Рефлексия
1. Мен не білемін ...
2. Мен не білгім келді ...
3. Мен үйрендім ...
4. Мен қиналдым ...
5. Мен енді түсіндім, себебі...
6. Маған өте қызықты болды, себебі ...
7. Мен ризамын, себебі ...
8. Маған сабақ ұнады, себебі...
VIII Бағалау
IX Үйге тапсырма:
Бағалау парағы
№
Оқушының
аты-жөні
Үй
тапсыр-масы
Топқа берілген тапсырма
Постер қорғау
Компьютермен деңгейлік жұмыс
Тест (activote)
Қоры-тынды баға
1
2
3
4
Рефлексия
Оқушылар топқа бөліну барысы дұрыс ұйымдастырылған. Топта жұмыс істеу әдістері өте жақсы қарастырылған. Мысалы, топтағы оқушылардың өздерінің бөліп алынған кезеңдеріне қарайтын болсақ, берілген тапсырмаларын мұқият орындап отырады. Топ басшылары топтағы оқушылардың бағаларын үлгеріп, әрбір этаптарына көңіл бұрып, әділ баға қояды. Ал уақыт сақшысы топтағы тапсырмаларды орындау кезінде уақытты үнемдеп отыруына жағдай жасайды. Топтағы балалардың жұмыс жасау барысында тай таласып, қызығушылықпен тапсырмаларын орындады. Берілген тапсырмаларын 5 минут уақыт ішінде орындап, 2 мин аралығында постерді қорғауға шықты. Оқушылардың сөйлеу мәнері жақсы, бірақ кейбір топтан оқушылардың дауысының ырғағы бәсең болды.
Оқушылар үш топқа бөлінді. Топта үлгермеуші оқушы да болды. Әсіресе жеке жұмыс жасаған кезде байқалды. Мысалы, біріншіден практикалық жұмыс кезеңінде оқушы 6-7 минут уақыт ішінде программаны жазуға уақыт жеткіліксіз болды. Екіншіден, сабақты бекіту кезеңінде тест тапсырмасын, яғни <
Мұғалімге ұсыныс: күнделікті сабақты бұдан да қызықты етіп өткізу, оқушылардың сөйлеу қабілеттерін одан әрі дамыту. Жек жұмыстарға көңіл бөлу, оқушылармен көптеген есептерге программа құра білу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz