6-сынып информатикасы: Шартты операторларды қолдана отырып бағдарлама құру - сабақ жоспары

№1 Дінмұхамед Қонаев атындағы мектеп-гимназиясы

http://master-komputer.ru/u-template/services_images/nastrojka-kompjutera.jpg

Информатика пәнініңмұғалімі:

МамырбаеваЗ. Д.

Қордай ауылы 2015 жыл

Сабақтың тақырыбы: Шартты операторларға программа құру

Сабақтың мақсаты: Шартты операторларды қолданып есептер шығару

Білімділік: Тармақталу операторлық командаларын бағдарламада дұрыс қолданылуын үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ой-өрісін дамыту, компьютерлік сауаттылығын, сабаққа қызығушылығын, тапқырлығын, біліктілігін арттыру.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, тазалыққа, жылдамдыққа, шыдамдылыққа, компьютерді өз мақсатында дұрыс қолдану мәдениетіне тәрбиелеу.
Болжамдап отырған нәтиже: Лекцияда өтілген тақырыптарды толық меңгеріп, оларды есепте дұрыс қолдана білуі керек.

Сабақтың типі: Пысықтау сабағы.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Пән аралық байланыс: математика, физика

Сабақтың әдісі : Компьютермен жұмыс, activоte тест, сұрақ-жауап, ойын, деңгейлік тапсырмалар.
Көрнекі құрал-жабдықтар: Интерактивті тақта, флипчарт, плакаттар, маркерлер бағалау кестесі.
Сабақтың барысы

I Ұйымдастыру кезеңі

а) оқушылармен амандасу, түгендеу;

б) оқушылардың көңілін сабаққа бөлу.

Алғы сөз : Армысыздар, өскелең жас ұландар,

Өнегелі, тәрбиелі қырандар.

Сабағымызды көтеріңкі көңіл күймен бастайық,

Ортаға біз түрлі ойларды тастайық

Түрлі-түрлі тапсырманы орындап,

Білімге қанат қағайық - деп сабағымызды бастаймыз.

в) « Пазл» ойыны арқылы оқушыларды топқа бөлу

II Үй тапсырмасын тексеру.

«Доп» ойыны арқылы қалың сұрақтарға жауап беру.

  1. 7 div 4 =
  2. 27 mod 4 =
  3. Truns(8. 9)
  4. Write пен writeln-нің айырмашылығы неде?
  5. Program esep1;

Var x:integer; y:real;

программаның үзіндісі қай бөлімге жатады?

  1. Шартты оператор дегеніміз не? Шартты оператордың қызметші сөзін ата?
  2. Шартты оператор қалай орындалады? Мысал келтір.

8. Егер х >2 онда y:= x+x немесе y:= x*x өрнегінде х = 5 болғанда у мәні неге тең болады? 10

9. Егер х <2 онда y:= x+x немесе y:= x*x өрнегінде х = 5 болғанда у мәні неге тең болады? 25

III Жаңа сабақтың тақырыбын ашу, мақсатын қою:

1) шартты операторлардың жазылуын үйренеміз;

2) шартты операторлардың қолдану ережелерін танысамыз;

3) есептің шартын дұрыс қоюды үйренеміз

4) программаларды дұрыс құруға жаттығамыз

1. 3 топқа тапсырма беру.

1) программаның қатесін тап

programmesep 1;

begin

var x:y, integer;

writeln (x-ті енгізу)

readlen (‘x’) ;

if x>5 then y:= x+x; else y:= x*x

wrteln ('x=' x) ;

and.

2) программаны дұрыс құрастыр.

program z1;

var x, y:integer;

begin

writeln ('x-?') ;

readln (x) ;

if x>5 then y:= x+x else y:= x*x;

writeln ('y=', y) ;

end .

3) программаны толықтыр, есептің шартын қою

{program z1;

var x, y:integer;

begin

writeln ('x') ;

readln (x) ; }

if x>5 then y:= x+x else y:= x*x;

{writeln ('y=', y) ;

end . }

4) постерді қорғайды.

Мұғалімнің оқушыларға тәрбиелік мақсат қою

  1. Балалар сендер топпен жұмыс жасай отырып нені үйрендіңдер? (көмектесуді үйрендік, бір-бірімізге мейіріммен қарауды үйрендік, уақытты үнемдеуді үйрендік, проблеманы шешуді үйрендік, ойымызды ашық айтуға үйрендік)
  2. Топпен жұмыс жасаған тиімді деп ойлайсыңдар ма? Несімен ұнады? (топпен жұмыс жасауда сабақтың қиындығын ұмытып-уақыттың тез өткенін байқамай қаламын, топпен жұмыс жасауда үлгермеушілер болмайды-достығымыз күшейе түседі, топта жұмыс жасауда өзімізді еркін сезінеміз) .

IV Практикалық жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар үлестіру

Сабағымызды бекіту үшін деңгейлік тапсырмаларды орындайық.

І деңгей

Мұғалімнің көрсеткен мысалына ұқсас есептерді шығару.

ІІ деңгей

Орташа есептерді шығару.

Кез-келген санның оң немесе теріс екенін анықтайтын программа құрыңыз.

PROGRAM ERKEZHAN;

VAR a: real;

Begin

Write('vedite a') ;

read(a) ;

if a>=0 THEN write('a он сан') else write('а терис сан') ;

end.

ІІІ деңгей

Күрделі есептер

Мысал:

Бөлменің температурасы 50 градустан жоғары болса, “ыстық” сөзін, 25 градустан жоғары болса, “қалыпты” сөзін, ал 25 градустан төмен болса, “суық” сөзін экранға шығару керек .

program h;

var t:real;

begin

read(t) ;

if t>=50 then write(' ыстык ') else

if t>=25 then write(' калыпты ') else write('суык ') ;

writeln('t=', t) ;

end.

Бағалау критериясы (тақтада)

  1. Дұрыс жазу
  2. Қателер тексеру
  3. Копиляция
  4. Нәтиженің анализі

V Физ. минутка

VI Аctivate тест тапсырмалары

1. Шартқа байланысты операторлары атқарылатын процесс:

а) сызықты

б) тармақталу

с) қайталанушы

2. Шартты оператордың программада жазылуын көрсетіңіз?
а) If <шарт>then <1-серия>else <2-серия>; end;
б) IF <шарт> ELSE <СЕРИЯ1> THEN <СЕРИЯ2>

с) IF<шарт>THEN<СЕРИЯ1, СЕРИЯ2>

3. Паскаль тілінде программа нешебөліктентұрады?
a) программаныңтақырыбы, сипаттаубөлімі, операторларбөлімі.
б) программаныңтақырыбы, операторларбөлімі.

с) программадан

4. Программаның тура жазылуын тап

5. егер х >3 онда y:= x+x немесе y:= x*x өрнегінде х = 5 болғанда у мәнін табыңдар.

А) 10

Б) 50

В) 25

6. if x>0 then y:=4 else y:=2*x. Х=3 болғанда у мәні қаншаға тең

А) 4

Б) 6

В) 0

7. if x=0 then y:=х else y:=2*x. Х=3 болғанда у мәні қаншаға тең

А) 0

Б) 6

В) 4

8. ifx>0 theny:=2*хХ= - 3 болғанда у мәні қаншаға тең

А) 4

Б) 6

В) 0

9. егер х <3 онда y:= x*x немесе y:= x-x өрнегінде х = 5 болғанда у мәнін табыңдар

А) 10

Б) 25

В) 0

Тестің кілті

1
2
3
4
5
6
7
8
9
1: б
2: а
3: а
4: а
5: а
6: а
7: б
8: в
9: в

VII Рефлексия

  1. Мен не білемін . . .
  2. Мен не білгім келді . . .
  3. Мен үйрендім . . .
  4. Мен қиналдым . . .
  5. Мен енді түсіндім, себебі . . .
  6. Маған өте қызықты болды, себебі . . .
  7. Мен ризамын, себебі . . .
  8. Маған сабақ ұнады, себебі . . .

VIII Бағалау

IX Үйге тапсырма:

Бағалау парағы


Ұқсас жұмыстар
6-сынып информатикасы: Кестелерді құру, редакциялау және пішімдеу сабақ жоспары
6-сынып информатикасы: MS Word бағдарламасында кестелерді құру - ашық сабақ жоспары
№14 сабақ: Паскаль тіліндегі бағдарламалау құрылымдары мен шартты операторларды қорытынды тестілеу
6-сынып информатикасы: Microsoft PowerPoint бағдарламасында гиперсілтеме құру
5-сынып математикасы: микрокалькуляторды қолдана отырып есептеу
Кембридж тәсілдерін қолдана отырып 5-сынып математикасында бөлшектерді қысқартуға арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Бейстандарт функциялар мен процедураларды қолдана отырып бағдарламалар құру және ақпарат түрлері мен кодтау
6-сынып информатикасы: Мәтінді құру және кестелерді слайдтарға кірістіру (саяхат түріндегі сабақ)
3-сынып: Мазмұнды сурет схемасын қолдана отырып қазақ тілі мен Табиғат пәндерінің интеграциялық сабақ жоспары
Паскаль тілінде сызықтық бағдарлама құру: 9-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz