Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Тікбұрышты үшбұрыш салу
Сабақ: <<Тікбұрышты үшбұрыш салу>>
Мектеп: Подхоз ЖББНМ
Күні: 26.01.2016ж
Аты-жөні: Мухтарова Айтканым Булатовна
Сынып: 8
Қатысқан оқушы саны
Қатыспағандар
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:
Тікбұрышты үшбұрышты сала білуге үйрену
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар
А. Тікбұрышты үшбұрыштың анықтамасын біледі
Оқушылардың басым бөлігі
В. Тригонометриялық өрнетерді ажырата алады
Кейбір оқушылар :
С. Тікбұрышты үшбұрыштарды салу алгоритмін қолданып есеп шығара алады
Тілдік мақсат
Оқушылар
Тікбұрышты үшбұрыщтың, тригонометриялық өрнектердің анықтамасын береді
Негізгі сөздер мен тіркестер
Даптермен , оқулықпен жұмыс
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым)
Тікбұрышты үшбұрыш дегеніміз----
Сіз неліктен екенін айта аласыз ба? (айтылым)
Жазылым бойынша ұсыныстар
Алдыңғы оқу
<<Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер>> және <<Үшбұрыштарды шешу>> салыстыра отырып айту
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Формативті бағалау (ОҮБ)
Ресурстар
Басталуы
Кіріспе. Таныстырылым
(1-2 мин)
Ұйымдастыру
Үй тапсырмасын тексеру
Жаңа сабақтың табыс критериийін бірге анықтау.
Үй тапсырмасын тексеру (5мин)
Әр оқушы жеке тапсырмалар бойынша үй тапсырмасына жауап береді.
1) Кеспе қағаздар арқылы сұрау
а) Пифагор теоремасы
ә) Бұрыштың синусы
б) Бұрыштың косинусы
в) Бұрыштың тангенісі
д)Негізгі тригонометриялық теңбе-теңдік
2) Ауызша есеептер
3) Үй тапсырмасын өзара дәптерлерін ауыстыру арқылы тексеру.
Оқушылар бірін-бірі бағалайды
маркерлер, кесте, ноутбук, бағалау парақшалар, стикерлер
Ортасы
<<Бірік,ойлан,бөліс>>стратегиясы бойынша тақырыпты еске түсіру. Ресурс бойынша талдау
Мысалы. Сүйір бұрышының косинусы 3:5 қатынасына тең болатын үшбұрышты салайық.
Шешуі: Ізделінді тікбұрышты үшбұрыш АВС болсын, мұндағы АВ=c-гипотенуза; <С=900; cosα= теңдігі орындалу керек. Бірлік кесінді е таңдап аламыз. сәулелерін жүргіземіз. 29 - сурет.
СЕ сәулесіне СА=3е кесіндісін өлшеп саламыз. Центрі А нүктесі етіп, АВ=5a кесіндісіне тең радиус етіп шеңбер жүргіземіз. Ол CF сәулесін В нүктесінде қиып өтеді. Нәтижесінде АВС тікбұрышты үшбұрышы салынады. Ол тікбұрышты үшбұрышта
cosα= болады. Демек, салынған үшбұрыш есептің шартын қанағаттандырады.
Есептер шығарады
№118,120,123
Екі жұлдыз, бір ұсыныс
Критерий бойынша бағалау
маркерлер, кесте, бағалау парақшалар, стикерлер
Аяқталуы
Бекіту <<Бір минут>> әдісі бойынша сабақты бекіту.Ыстық орындыққа отырған оқушы бір минутта өтілген тақырыпқа байланысты өзінің ақпаратын ұсынады.
Бағалау
Үйге тапсырма: №119,125
Кері байланыс (Рефлексия)
Сабақтан алған әсерім (Сообщение)
Сабақ туралы пікір жазу мен қаншалықты меңгердім?
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау-оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
Дарынды және талантты оқушыларға деңгей бойынша есеп шығару, төмен деңгейдегі оқушыларға оқулықты пайдаланып кесте толтыру жұмысы берілді.
Қалыптастырушы бағалау әдістері, критерий арқылы бағаланды
Оқушылардың жеке, топтық жұмыс жасау арқылы ұжымдық қарым-қатынас мәдениеті нығая түсті.
Power Point программасында таныстырылым ұсынуда санитарлық ережелер ескерілді.
АКТ пайдалана отырып жұмыстанды. Мәліметтер іздеді.
Математика информатика, пәндерімен байланыс болды.
II. Ауызша есептер.
Тік бұрышты үшбұрыштың катетері 3 см және 4 см, гипотенузасын табыңдар.
Тік бұрыштың қабырғасының ұзындығы 8 см, ал диогоналі 10 см. Тік бұрыштың екінші қабырғасын табыңдар.
Тік бұрышты үшбұрыштың бір сүйір бұрышының шамасы , оған қарсы жатқан катеті 9 см. Екінші катетін табыңдар.
Ромбының диогональдары 16 см және 10 см. Қабырғасын табыңдар.
Тең бүйірлі трапецияның табандары 20 см және 30 см. Бүйір қабырғасы 10 см. Биіктігін табыңдар.
Тік бұрышты үшбұрыштың гипотенузасы 5 см, катеті 3 см. Екінші катетін және 2-ші бұрыштың тангенісін, синусын, косинусын табыңдар.
Мысалы. Сүйір бұрышының косинусы 3:5 қатынасына тең болатын үшбұрышты салайық.
Шешуі: Ізделінді тікбұрышты үшбұрыш АВС болсын, мұндағы АВ=c-гипотенуза; <С=900; cosα= теңдігі орындалу керек. Бірлік кесінді е таңдап аламыз. сәулелерін жүргіземіз. 29 - сурет.
СЕ сәулесіне СА=3е кесіндісін өлшеп саламыз. Центрі А нүктесі етіп, АВ=5a кесіндісіне тең радиус етіп шеңбер жүргіземіз. Ол CF сәулесін В нүктесінде қиып өтеді. Нәтижесінде АВС тікбұрышты үшбұрышы салынады. Ол тікбұрышты үшбұрышта
cosα= болады. Демек, салынған үшбұрыш есептің шартын қанағаттандырады.
№118. Сүйір бұрыштың синусы 1) ; 3) 0,6-ға тең тікбұрышты үшбұрыш салыңдар.
Шешуі:
Берілгені: СЕ сәулесіне СВ=1 бірлік кесіндіні өлшеп СВ=a=1 саламыз. Центрі В, радиусы 2-ге тең шеңбер саламыз, ол CF түзуін А нүктесінде қиып өтеді. АВС үшбұрышы есеп шартын қанағаттандырады.
3)
sinα=0.6
№120. Сүйір бұрыштың тангенсі 1) ; 3) 1-ге тең тікбұрышты үшбұрыш салыңдар.
1) ,
Шешуі: түзулерін жүргізіп, СЕ сәулесінің бойына СА=3, ал CF сәулесінің бойына СВ=2 кесінділерін өлшеп саламыз. АВС - ізделінді үшбұрыш.
3) tgα=1, да а=b екені белгілі болып отыр.
sin2α+cos2α=1 (1)
(2)
(3)
1+tg2α= (4)
1+ctg2α= (5)
cos(900-α) =sinα (6)
sin(900-α)=cosα (7)
Мектеп: Подхоз ЖББНМ
Күні: 26.01.2016ж
Аты-жөні: Мухтарова Айтканым Булатовна
Сынып: 8
Қатысқан оқушы саны
Қатыспағандар
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:
Тікбұрышты үшбұрышты сала білуге үйрену
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар
А. Тікбұрышты үшбұрыштың анықтамасын біледі
Оқушылардың басым бөлігі
В. Тригонометриялық өрнетерді ажырата алады
Кейбір оқушылар :
С. Тікбұрышты үшбұрыштарды салу алгоритмін қолданып есеп шығара алады
Тілдік мақсат
Оқушылар
Тікбұрышты үшбұрыщтың, тригонометриялық өрнектердің анықтамасын береді
Негізгі сөздер мен тіркестер
Даптермен , оқулықпен жұмыс
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым)
Тікбұрышты үшбұрыш дегеніміз----
Сіз неліктен екенін айта аласыз ба? (айтылым)
Жазылым бойынша ұсыныстар
Алдыңғы оқу
<<Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер>> және <<Үшбұрыштарды шешу>> салыстыра отырып айту
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Формативті бағалау (ОҮБ)
Ресурстар
Басталуы
Кіріспе. Таныстырылым
(1-2 мин)
Ұйымдастыру
Үй тапсырмасын тексеру
Жаңа сабақтың табыс критериийін бірге анықтау.
Үй тапсырмасын тексеру (5мин)
Әр оқушы жеке тапсырмалар бойынша үй тапсырмасына жауап береді.
1) Кеспе қағаздар арқылы сұрау
а) Пифагор теоремасы
ә) Бұрыштың синусы
б) Бұрыштың косинусы
в) Бұрыштың тангенісі
д)Негізгі тригонометриялық теңбе-теңдік
2) Ауызша есеептер
3) Үй тапсырмасын өзара дәптерлерін ауыстыру арқылы тексеру.
Оқушылар бірін-бірі бағалайды
маркерлер, кесте, ноутбук, бағалау парақшалар, стикерлер
Ортасы
<<Бірік,ойлан,бөліс>>стратегиясы бойынша тақырыпты еске түсіру. Ресурс бойынша талдау
Мысалы. Сүйір бұрышының косинусы 3:5 қатынасына тең болатын үшбұрышты салайық.
Шешуі: Ізделінді тікбұрышты үшбұрыш АВС болсын, мұндағы АВ=c-гипотенуза; <С=900; cosα= теңдігі орындалу керек. Бірлік кесінді е таңдап аламыз. сәулелерін жүргіземіз. 29 - сурет.
СЕ сәулесіне СА=3е кесіндісін өлшеп саламыз. Центрі А нүктесі етіп, АВ=5a кесіндісіне тең радиус етіп шеңбер жүргіземіз. Ол CF сәулесін В нүктесінде қиып өтеді. Нәтижесінде АВС тікбұрышты үшбұрышы салынады. Ол тікбұрышты үшбұрышта
cosα= болады. Демек, салынған үшбұрыш есептің шартын қанағаттандырады.
Есептер шығарады
№118,120,123
Екі жұлдыз, бір ұсыныс
Критерий бойынша бағалау
маркерлер, кесте, бағалау парақшалар, стикерлер
Аяқталуы
Бекіту <<Бір минут>> әдісі бойынша сабақты бекіту.Ыстық орындыққа отырған оқушы бір минутта өтілген тақырыпқа байланысты өзінің ақпаратын ұсынады.
Бағалау
Үйге тапсырма: №119,125
Кері байланыс (Рефлексия)
Сабақтан алған әсерім (Сообщение)
Сабақ туралы пікір жазу мен қаншалықты меңгердім?
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау-оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
Дарынды және талантты оқушыларға деңгей бойынша есеп шығару, төмен деңгейдегі оқушыларға оқулықты пайдаланып кесте толтыру жұмысы берілді.
Қалыптастырушы бағалау әдістері, критерий арқылы бағаланды
Оқушылардың жеке, топтық жұмыс жасау арқылы ұжымдық қарым-қатынас мәдениеті нығая түсті.
Power Point программасында таныстырылым ұсынуда санитарлық ережелер ескерілді.
АКТ пайдалана отырып жұмыстанды. Мәліметтер іздеді.
Математика информатика, пәндерімен байланыс болды.
II. Ауызша есептер.
Тік бұрышты үшбұрыштың катетері 3 см және 4 см, гипотенузасын табыңдар.
Тік бұрыштың қабырғасының ұзындығы 8 см, ал диогоналі 10 см. Тік бұрыштың екінші қабырғасын табыңдар.
Тік бұрышты үшбұрыштың бір сүйір бұрышының шамасы , оған қарсы жатқан катеті 9 см. Екінші катетін табыңдар.
Ромбының диогональдары 16 см және 10 см. Қабырғасын табыңдар.
Тең бүйірлі трапецияның табандары 20 см және 30 см. Бүйір қабырғасы 10 см. Биіктігін табыңдар.
Тік бұрышты үшбұрыштың гипотенузасы 5 см, катеті 3 см. Екінші катетін және 2-ші бұрыштың тангенісін, синусын, косинусын табыңдар.
Мысалы. Сүйір бұрышының косинусы 3:5 қатынасына тең болатын үшбұрышты салайық.
Шешуі: Ізделінді тікбұрышты үшбұрыш АВС болсын, мұндағы АВ=c-гипотенуза; <С=900; cosα= теңдігі орындалу керек. Бірлік кесінді е таңдап аламыз. сәулелерін жүргіземіз. 29 - сурет.
СЕ сәулесіне СА=3е кесіндісін өлшеп саламыз. Центрі А нүктесі етіп, АВ=5a кесіндісіне тең радиус етіп шеңбер жүргіземіз. Ол CF сәулесін В нүктесінде қиып өтеді. Нәтижесінде АВС тікбұрышты үшбұрышы салынады. Ол тікбұрышты үшбұрышта
cosα= болады. Демек, салынған үшбұрыш есептің шартын қанағаттандырады.
№118. Сүйір бұрыштың синусы 1) ; 3) 0,6-ға тең тікбұрышты үшбұрыш салыңдар.
Шешуі:
Берілгені: СЕ сәулесіне СВ=1 бірлік кесіндіні өлшеп СВ=a=1 саламыз. Центрі В, радиусы 2-ге тең шеңбер саламыз, ол CF түзуін А нүктесінде қиып өтеді. АВС үшбұрышы есеп шартын қанағаттандырады.
3)
sinα=0.6
№120. Сүйір бұрыштың тангенсі 1) ; 3) 1-ге тең тікбұрышты үшбұрыш салыңдар.
1) ,
Шешуі: түзулерін жүргізіп, СЕ сәулесінің бойына СА=3, ал CF сәулесінің бойына СВ=2 кесінділерін өлшеп саламыз. АВС - ізделінді үшбұрыш.
3) tgα=1, да а=b екені белгілі болып отыр.
sin2α+cos2α=1 (1)
(2)
(3)
1+tg2α= (4)
1+ctg2α= (5)
cos(900-α) =sinα (6)
sin(900-α)=cosα (7)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz