Тікбұрышты үшбұрыш салу

Сабақ: «Тікбұрышты үшбұрыш салу»
Мектеп: Подхоз ЖББНМ
Сабақ:«Тікбұрышты үшбұрыш салу»: Күні: 26. 01. 2016ж
Мектеп:Подхоз ЖББНМ: Аты-жөні: Мухтарова Айтканым Булатовна
Сабақ:«Тікбұрышты үшбұрыш салу»: Сынып: 8
Мектеп:Подхоз ЖББНМ: Қатысқан оқушы саны
Қатыспағандар
Сабақ:«Тікбұрышты үшбұрыш салу»: Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:
Мектеп:Подхоз ЖББНМ: Тікбұрышты үшбұрышты сала білуге үйрену
Сабақ:«Тікбұрышты үшбұрыш салу»: Сабақ мақсаттары:
Мектеп:Подхоз ЖББНМ: Барлық оқушылар
Сабақ:«Тікбұрышты үшбұрыш салу»: А. Тікбұрышты үшбұрыштың анықтамасын біледі
Сабақ:«Тікбұрышты үшбұрыш салу»: Оқушылардың басым бөлігі
Сабақ:«Тікбұрышты үшбұрыш салу»: В. Тригонометриялық өрнетерді ажырата алады
Сабақ:«Тікбұрышты үшбұрыш салу»: Кейбір оқушылар :
Сабақ:«Тікбұрышты үшбұрыш салу»: С. Тікбұрышты үшбұрыштарды салу алгоритмін қолданып есеп шығара алады
Сабақ:«Тікбұрышты үшбұрыш салу»: Тілдік мақсат
Мектеп:Подхоз ЖББНМ: Оқушылар
Сабақ:«Тікбұрышты үшбұрыш салу»: Тікбұрышты үшбұрыщтың, тригонометриялық өрнектердің анықтамасын береді
Сабақ:«Тікбұрышты үшбұрыш салу»: Негізгі сөздер мен тіркестер
Сабақ:«Тікбұрышты үшбұрыш салу»: Даптермен, оқулықпен жұмыс
Сабақ:«Тікбұрышты үшбұрыш салу»: Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Сабақ:«Тікбұрышты үшбұрыш салу»: Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым)
Сабақ:«Тікбұрышты үшбұрыш салу»: Тікбұрышты үшбұрыш дегеніміз
Сабақ:«Тікбұрышты үшбұрыш салу»: Сіз неліктен екенін айта аласыз ба? (айтылым)
Сабақ:«Тікбұрышты үшбұрыш салу»:
Сабақ:«Тікбұрышты үшбұрыш салу»: Жазылым бойынша ұсыныстар
Сабақ:«Тікбұрышты үшбұрыш салу»:
Сабақ:«Тікбұрышты үшбұрыш салу»: Алдыңғы оқу
Мектеп:Подхоз ЖББНМ: «Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер» және «Үшбұрыштарды шешу» салыстыра отырып айту
Сабақ:«Тікбұрышты үшбұрыш салу»: Жоспар
Мектеп:Подхоз ЖББНМ:
Сабақ:«Тікбұрышты үшбұрыш салу»: Жоспарланған уақыт
Мектеп:Подхоз ЖББНМ: Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Формативті бағалау (ОҮБ)
Ресурстар
Сабақ:«Тікбұрышты үшбұрыш салу»: Басталуы
Мектеп:Подхоз ЖББНМ:

Кіріспе. Таныстырылым

(1-2 мин)

Ұйымдастыру

Үй тапсырмасын тексеру

Жаңа сабақтың табыс критериийін бірге анықтау.

Сабақ:«Тікбұрышты үшбұрыш салу»: Үй тапсырмасын тексеру (5мин)
Мектеп:Подхоз ЖББНМ:

Әр оқушы жеке тапсырмалар бойынша үй тапсырмасына жауап береді.

1) Кеспе қағаздар арқылы сұрау

а) Пифагор теоремасы

ә) Бұрыштың синусы

б) Бұрыштың косинусы

в) Бұрыштың тангенісі

д) Негізгі тригонометриялық теңбе-теңдік

2) Ауызша есеептер

3 ) Үй тапсырмасын өзара дәптерлерін ауыстыру арқылы тексеру.

Оқушылар бірін-бірі бағалайды
маркерлер, кесте, ноутбук, бағалау парақшалар, стикерлер
Сабақ:«Тікбұрышты үшбұрыш салу»: Ортасы
Мектеп:Подхоз ЖББНМ:

«Бірік, ойлан, бөліс»стратегиясы бойынша тақырыпты еске түсіру. Ресурс бойынша талдау

Мысалы. Сүйір бұрышының косинусы 3:5 қатынасына тең болатын үшбұрышты салайық.

Шешуі: Ізделінді тікбұрышты үшбұрыш АВС болсын, мұндағы АВ=c-гипотенуза; <С=90 0 ; <A=α, BC=a, CA=b-катеттер.

cosα= теңдігі орындалу керек. Бірлік кесінді е таңдап аламыз. сәулелерін жүргіземіз. 29 -сурет.

3

СЕ сәулесіне СА=3е кесіндісін өлшеп саламыз. Центрі А нүктесі етіп, АВ=5a кесіндісіне тең радиус етіп шеңбер жүргіземіз. Ол CF сәулесін В нүктесінде қиып өтеді. Нәтижесінде АВС тікбұрышты үшбұрышы салынады. Ол тікбұрышты үшбұрышта

cosα= болады. Демек, салынған үшбұрыш есептің шартын қанағаттандырады.

Есептер шығарады

№118, 120, 123

Екі жұлдыз, бір ұсыныс

Критерий бойынша бағалау

маркерлер, кесте, бағалау парақшалар, стикерлер
Сабақ:«Тікбұрышты үшбұрыш салу»: Аяқталуы
Мектеп:Подхоз ЖББНМ: Бекіту «Бір минут» әдісі бойынша сабақты бекіту. Ыстық орындыққа отырған оқушы бір минутта өтілген тақырыпқа байланысты өзінің ақпаратын ұсынады.
Сабақ:«Тікбұрышты үшбұрыш салу»:
Мектеп:Подхоз ЖББНМ:

Бағалау

Үйге тапсырма: №119, 125

Кері байланыс (Рефлексия)

Сабақтан алған әсерім (Сообщение)

Сабақ туралы пікір жазу мен қаншалықты меңгердім?

Сабақ:«Тікбұрышты үшбұрыш салу»: Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Мектеп:Подхоз ЖББНМ: Бағалау-оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

Сабақ:«Тікбұрышты үшбұрыш салу»: Дарынды және талантты оқушыларға деңгей бойынша есеп шығару, төмен деңгейдегі оқушыларға оқулықты пайдаланып кесте толтыру жұмысы берілді.
Мектеп:Подхоз ЖББНМ: Қалыптастырушы бағалау әдістері, критерий арқылы бағаланды

Оқушылардың жеке, топтық жұмыс жасау арқылы ұжымдық қарым-қатынас мәдениеті нығая түсті.

Power Point программасында таныстырылым ұсынуда санитарлық ережелер ескерілді.

АКТ пайдалана отырып жұмыстанды. Мәліметтер іздеді.

Математика информатика, пәндерімен байланыс болды.

II. Ауызша есептер.


Ұқсас жұмыстар
Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері мен гипотенузасы
Тікбұрышты үшбұрыш. Тікбұрышты үшбұрыштардың теңдігінің белгілері
Пифогор теоремасы. 8 сынып
Сүйір бұрыштың тангенсі
Көпжақтардың бүйір және толық бетінің ауданы
Тікбұрышты изометрия
Әрекет шешу жолы
Тікбұрышты үшбұрышты шешу
Тік призма, параллелепипед
Тікбұрышты үшбұрыштардың түрлері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz