Сабақ жоспары :: Физика
Файл қосу
Электр кедергісінің температураға тәуелділігі. Асқын өткізгіштік.
Сабақ: << Электр кедергісінің температураға тәуелділігі. Асқын өткізгіштік.>>
Мектеп: Подхоз ЖББНМ
Күні: 05.02.2016ж
Аты-жөні: Мухтарова Айтканым Булатовна
Сынып: 8
Қатысқан оқушы саны
Қатыспағандар
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:
Электр кедергісінің температураға тәуелділігі. Асқын өткізгіштік туралы түсінік алу
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар
А. Электр кедергісінің температураға тәуелділігі. Асқын өткізгіштік жайлы біледі
Оқушылардың басым бөлігі
В. Электр кедергісінің температураға тәуелділігін есептер шығаруда қолдана біледі
Кейбір оқушылар :
С. Асқын өткізгіштікті күнделікті өмірде және өндірістерде қолдана алады.
Тілдік мақсат
Оқушылар
Электр кедергісінің температураға тәуелділігі. Асқын өткізгіштіктің анықтамасын береді
Негізгі сөздер мен тіркестер
Даптермен , оқулықпен жұмыс
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым)
Асқын өткізгіш дегеніміз----
Сіз неліктен екенін айта аласыз ба? (айтылым)
Асқын өткізгіштікті күнделікті өмірде және өндірістерде қолданудың маңызы неде?
Жазылым бойынша ұсыныстар
Алдыңғы оқу
Ток кұші, кернеу, кедергі
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Формативті бағалау (ОҮБ)
Ресурстар
Басталуы
Кіріспе. Таныстырылым
(1-2 мин)
Ұйымдастыру
II. Үй тапсырмасын тексеру (5мин)
Ом жайында не білеміз?
Ом заңы жайлы не білеміз?
Жаңа сабақтың табыс критериийін бірге анықтау.
Оқушылар бірін-бірі бағалайды
маркерлер, кесте, ноутбук, бағалау парақшалар, стикерлер
Ортасы
ІІІ.Талқылау үшін сұрақтар беріледі (13 минут)
1.Эректр кедергі жайында не білеміз?
2.Кедергінің температураға тәуелділігі жайлы не білеміз?
Химиялық таза металдар үшін:
ХБЖ-жа өткізгіштің температуралық коэффициентінің өлшем бірлігі: .
Асқын өткізгіштік деп таза металдардың және бірқатар қоспалардың кедергісінің абсолют нөлше жақын температураларды кенет нөлге дейін төмендеу құбылысын айтады.
IV. Мағынаны тану.
Топтық жұмыс (5мин) Есеп шығару. 19 жат 1
V. Жеке жұмыс <<Блум таксономиясы>> (12 минут)
Екі жұлдыз, бір ұсыныс
Критерий бойынша бағалау
Флипчарт, маркерлер, кесте, бағалау парақшалар, стикерлер
Аяқталуы
Бекіту. (3мин) <<Бір минут>> әдісі бойынша сабақты бекіту. Ыстық орындыққа отырған оқушы бір минутта өтілген тақырыпқа байланысты өзінің ақпаратын ұсынады.
Бағалау
Үйге тапсырма: §40оқуға
Кері байланыс (Рефлексия)
Сабақтан алған әсерім (Сообщение)
Сабақ туралы пікір жазу мен қаншалықты меңгердім?
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау-оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
Дарынды және талантты оқушыларға деңгей бойынша есеп шығару, төмен деңгейдегі оқушыларға оқулықты пайдаланып кесте толтыру жұмысы берілді.
Қалыптастырушы бағалау әдістері, критерий арқылы бағаланды
Оқушылардың жеке, топтық жұмыс жасау арқылы ұжымдық қарым-қатынас мәдениеті нығая түсті.
Power Point программасында таныстырылым ұсынуда санитарлық ережелер ескерілді.
АКТ пайдалана отырып жұмыстанды. Мәліметтер іздеді.
Математика информатика, пәндерімен байланыс болды.
Мектеп: Подхоз ЖББНМ
Күні: 05.02.2016ж
Аты-жөні: Мухтарова Айтканым Булатовна
Сынып: 8
Қатысқан оқушы саны
Қатыспағандар
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:
Электр кедергісінің температураға тәуелділігі. Асқын өткізгіштік туралы түсінік алу
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар
А. Электр кедергісінің температураға тәуелділігі. Асқын өткізгіштік жайлы біледі
Оқушылардың басым бөлігі
В. Электр кедергісінің температураға тәуелділігін есептер шығаруда қолдана біледі
Кейбір оқушылар :
С. Асқын өткізгіштікті күнделікті өмірде және өндірістерде қолдана алады.
Тілдік мақсат
Оқушылар
Электр кедергісінің температураға тәуелділігі. Асқын өткізгіштіктің анықтамасын береді
Негізгі сөздер мен тіркестер
Даптермен , оқулықпен жұмыс
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар (тыңдалым)
Асқын өткізгіш дегеніміз----
Сіз неліктен екенін айта аласыз ба? (айтылым)
Асқын өткізгіштікті күнделікті өмірде және өндірістерде қолданудың маңызы неде?
Жазылым бойынша ұсыныстар
Алдыңғы оқу
Ток кұші, кернеу, кедергі
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Формативті бағалау (ОҮБ)
Ресурстар
Басталуы
Кіріспе. Таныстырылым
(1-2 мин)
Ұйымдастыру
II. Үй тапсырмасын тексеру (5мин)
Ом жайында не білеміз?
Ом заңы жайлы не білеміз?
Жаңа сабақтың табыс критериийін бірге анықтау.
Оқушылар бірін-бірі бағалайды
маркерлер, кесте, ноутбук, бағалау парақшалар, стикерлер
Ортасы
ІІІ.Талқылау үшін сұрақтар беріледі (13 минут)
1.Эректр кедергі жайында не білеміз?
2.Кедергінің температураға тәуелділігі жайлы не білеміз?
Химиялық таза металдар үшін:
ХБЖ-жа өткізгіштің температуралық коэффициентінің өлшем бірлігі: .
Асқын өткізгіштік деп таза металдардың және бірқатар қоспалардың кедергісінің абсолют нөлше жақын температураларды кенет нөлге дейін төмендеу құбылысын айтады.
IV. Мағынаны тану.
Топтық жұмыс (5мин) Есеп шығару. 19 жат 1
V. Жеке жұмыс <<Блум таксономиясы>> (12 минут)
Екі жұлдыз, бір ұсыныс
Критерий бойынша бағалау
Флипчарт, маркерлер, кесте, бағалау парақшалар, стикерлер
Аяқталуы
Бекіту. (3мин) <<Бір минут>> әдісі бойынша сабақты бекіту. Ыстық орындыққа отырған оқушы бір минутта өтілген тақырыпқа байланысты өзінің ақпаратын ұсынады.
Бағалау
Үйге тапсырма: §40оқуға
Кері байланыс (Рефлексия)
Сабақтан алған әсерім (Сообщение)
Сабақ туралы пікір жазу мен қаншалықты меңгердім?
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау-оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
Дарынды және талантты оқушыларға деңгей бойынша есеп шығару, төмен деңгейдегі оқушыларға оқулықты пайдаланып кесте толтыру жұмысы берілді.
Қалыптастырушы бағалау әдістері, критерий арқылы бағаланды
Оқушылардың жеке, топтық жұмыс жасау арқылы ұжымдық қарым-қатынас мәдениеті нығая түсті.
Power Point программасында таныстырылым ұсынуда санитарлық ережелер ескерілді.
АКТ пайдалана отырып жұмыстанды. Мәліметтер іздеді.
Математика информатика, пәндерімен байланыс болды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz