Жас келсе, іске

« Жас келсе, іске» тренинг сабағының жоспары

Тақырып
Жас келсе, іске
Тақырып: Сілтеме
Жас келсе, іске: 3-деңгейлік МАН, интернет материалы
Тақырып: Жалпы мақсаты
Жас келсе, іске: Жас мұғалімдердің теориялық білім деңгейін практикада қолдану аясын саралау және ерекшеліктеріне назар аудару арқылы мұғалім статусының жоғарлауына жол ашу.
Тақырып: Күтілетін нәтиже
Жас келсе, іске: Сабақ берудің әдіс-тәсілдерін өз тәжірибесіне жинақтау.
Тақырып: Түйінді идея
Жас келсе, іске: Жас мамандардың қызығушылығын арттыру
Тақырып: Ресурстар
Жас келсе, іске: Маркер, А3, А4 парақтар, стикерлер, желім, қайшы, бейнежазбалар

Тренинг сабақтың өту барысы

Тренинг сабақтың өтілу кезеңдері
уақыт
Тренингке қатысушылардың іс-әрекеті
Тренинг сабақтың өтілу кезеңдері: Ұйымдастыру
уақыт: 2 мин
Тренингке қатысушылардың іс-әрекеті: Тренинг «Жүректен-жүрекке». (бір-біріне жақсы тілектер айту)
Тренинг сабақтың өтілу кезеңдері:

Толғаныс сәті

Нұсқау:

Көптеген әріптердің арасында тұтас сөздер бар. Сіздің міндетіңіз: тез оқып отырып, сол сөздердің астын сызуыңыз керек.

уақыт: 3 мин
Тренингке қатысушылардың іс-әрекеті:

«Мюнстерберг» әдістемесі

…….

Қанша сөз құрай алдыңыз:

Тренинг сабақтың өтілу кезеңдері:

Жеке жұмыс

1. Адамның тұлғалық типін тез арада анықтауға;

2. Кез келген адамға толық мінездемені оған түсінікті түрде жеткізуге;

3. Күнделікті жағдайдағы мінез-құлықтың сценарийін жасауға

мүмкіндік береді.

Психогеометриялық тест әдістемесі арқылы жасалған диагностиканың дәлдігі - 85%!

уақыт: 7 мин
Тренингке қатысушылардың іс-әрекеті:

ТЕСТ - ПСИХОДИАГНОСТИКА ҚҰРАЛЫ.

Сіз қандай мұғалімсіз?

Жалпы диагностикалық, кәсіби

лайықтылықты анықтау.

Тренинг сабақтың өтілу кезеңдері:

Бұл -Мен!

Квадрат: Қайраткер, еңбекшіл форма.

Оның өмір сүру ортасы өзіндік «Меніне» үйлесімді.

Үшбұрыш: Бұл лидерліктің символы, мақсатына бағытталу, дегеніне жету.

Төртбұрыш: Өтпелі қалыптың символы. Өзгеру, басқа деңгейге ену, уақытша жағдай. Өзін-өзі түсіне бермеу, проблемадан қорқу

Шеңбер: Мифологиялық тұрғыдан үйлесімділік (гармония) символы

Ирек: Креативтілік, шығармашылық символы. Өзі де басқа фигуралар секілді жабық емес, ерекше формада.

Түстер таңдау

уақыт: 10 мин
Тренингке қатысушылардың іс-әрекеті:

Суретте бейнеленген 5 фигураға қараңыз: квадрат, үшбұрыш, тік төртбұрыш, шеңбер, ирек. Осылардың ішінен сізді «бұл - Мен!» дегізетіндей біреуін таңдаңыз. Өзіңіздің формаңызды сезініңіз. Таңдау қиын болса, сізге бірінші болып «қараған», көзіңізге бірінші іліккен форманы алыңыз.

Мына түстердің бірін таңдаңыз

Тренинг сабақтың өтілу кезеңдері: Әуенді терапия
Мақсаты: Мұғалімнің кәсіби құлшынысын арттыру, жігерлендіріп көңіл - күйін көтеру.
уақыт: 3 мин
Тренингке қатысушылардың іс-әрекеті: Флешмоб
Тренинг сабақтың өтілу кезеңдері: Презентация сабақтардан үзінді
уақыт: 15 мин
Тренингке қатысушылардың іс-әрекеті: Тәлімгерлер
Тренинг сабақтың өтілу кезеңдері: Кері байланыс
уақыт: 3 мин
Тренингке қатысушылардың іс-әрекеті: Тренингтің сәтті, сәтсіз тұстары және сіздің ұсынбаңыз.
Тренинг сабақтың өтілу кезеңдері: Қортынды
уақыт: 2 мин
Тренингке қатысушылардың іс-әрекеті:
Тренинг сабақтың өтілу кезеңдері: Жауапты:
уақыт: А. Б. Мухтарова

«МЮНСТЕРБЕРГ» ӘДІСТЕМЕСІ

Бұл әдістеме зейіннің таңдамалылығын анықтауға бағытталады.

Нұсқау:

Көптеген әріптердің арасында тұтас сөздер бар. Сіздің міндетіңіз: тез оқып отырып, сол сөздердің астын сызуыңыз керек.

Жұмыс уақыты-2 минут.

…….

Қанша сөз құрай алдыңыз:

ТЕСТ - ПСИХОДИАГНОСТИКА ҚҰРАЛЫ.

Сіз қандай мұғалімсіз?

Жалпы диагностикалық, кәсіби лайықтылықты анықтау.

1. Мұғалімдік қызметке қалай келдіңіз?

а) жүрек қалауымен

ә) кездейсоқ

б) лажым жоқтықтан

2. Сіз үшін мұғалімнің жұмысы:

а) керемет жұмыс

ә) күнкөріс үшін

б) бас қатыру

Оқушылардың сіздің біліміңізге көзқарасы

а) өте сауатты деп есептейді

ә) қанағаттанарлық

б) олардың көзқарасында жұмысым жоқ

4. Оқушылар арасында жарыс болатын болса:

а) міндетті түрде менен көмек сұрайды

ә) кейде

б) маңыма мүлде жоламайды

5. Сіздің сабақ өту тәсіліңіз қандай?

а) оқулықтан тыс қызықты материалды жиі пайдаланамын

ә) сирек қолданамын

б) оқулықпен шектелемін

6. Сіздің қатеңізді озат оқушыңыз тапты:

а) қатені мойындап, кешірім өтінемін

ә) үндемей құтыламын

б) өзімдікі дұрыс деп, жеңістік бермеймін

7. Сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыруда

а) оқушылар арасында жиі-жиі жарыстар ұйымдастырамын

ә) басшылар ескерткенде ғана

б) бас ауыртқым келмейді

8. Оқушыға қол жұмсайсыз ба?

а) мүлде қол жұмсамаймын

ә) анда-санда

б) «Аюға намаз үйреткен - таяқ» деп есептеймін

9. Мұғалім болғаныңызға

а) ризасыз

ә) сізге бәрібір

б) өкінесіз

10. Ұжым арасында беделіңіз:

а) өте жоғары

ә) жақсы

б) орташа

1. Адамның тұлғалық типін тез арада анықтауға;

2. Кез келген адамға толық мінездемені оған түсінікті түрде жеткізуге;

3. Күнделікті жағдайдағы мінез-құлықтың сценарийін жасауға

мүмкіндік береді.

Психогеометриялық тест әдістемесі арқылы жасалған диагностиканың дәлдігі - 85%!

Суретте бейнеленген 5 фигураға қараңыз: квадрат, үшбұрыш, тік төртбұрыш, шеңбер, ирек. Осылардың ішінен сізді «бұл - Мен!» дегізетіндей біреуін таңдаңыз. Өзіңіздің формаңызды сезініңіз. Таңдау қиын болса, сізге бірінші болып «қараған», көзіңізге бірінші іліккен форманы алыңыз.

Квадрат: Қайраткер, еңбекшіл форма.

Оның өмір сүру ортасы өзіндік «Меніне» үйлесімді.

Жағымды жақтары - ұйымшыл, дәл, қатаң тәртіпті, ережені ұстану, аналитикалық ойлау қабілеті, ұсақ заттарға зейінділік, фактіге жүгіну, жазба сөйлеуге құштарлық, ұқыптылық, тазалық, сақтық, салқынқандылық, үнемшілдік, тұрақтылық, талапшыл, шешімінен қайтпау, шыдамдылық, еңбекқорлық, кәсіби эрудиция;

Жағымсыз жақтары: тақуа, өте ұсақшыл, өте сақ, «ақылгөй», ерегеспе, консерватор, (жаңалыққа қарсылық көрсетуші), шешімді қабылдауды созу, сараңдау, саясаткерлігі төмен, таныстары мен достары аз адам.

Үшбұрыш: Бұл лидерліктің символы, мақсатына бағытталу, дегеніне жету.

Жағымды жағы: лидер, билікке ұмтылыс, қайткен күнде жеңіске жету, проблеманың өзегіне үңілу, өзіне деген сенімділік, шешімге тез келе алу, сезімталдық, батылдық, өте белсенділік, тәуекелшілдік, жоғары еңбекқорлық, көңіл көтерудегі еркіндік, күшті саясатшы, тапқырлық, қарым-қатынаста көпшіл;

Жағымсыз жақтары: ең сенімді достары мен жақындары аз, қызбалық, атақ-даңққа бағыттылық, шыдамсыздық, өзінің мақсатына жеткенше басқаға көңіл аудармау, өз дегенінен қайтпау, қу, айлакер, өз дегеніне жетуде неге де бара алады, өзімшіл, мәртебе, мансапқа бағытталған, ұстамсыз, шыдамсыз.

Төртбұрыш: Өтпелі қалыптың символы. Өзгеру, басқа деңгейге ену, уақытша жағдай. Өзін-өзі түсіне бермеу, проблемадан қорқу…

Жағымды жағы: білуге құштарлық, барлық жаңаға жаны құмар, батыл, бейбітшіл, дау-дамайдан қашқақтайды;

Жағымсыз жағы: өзін төмен бағалау, өзгермелілік, тұрақсыздық, пікірін жиі өзгерткіштік, қозғыштық, өзіне сенбеу, аңқаулық, сенгіштік, қызбалық, көңіл-күйінің тез де жиі алмасуы, ұмытшақтық, заттарын жоғалтуға бейімділігі, ұқыпты емес, тиянақсыз, жаңа достар, өзгенің мінез-құлқына, қылығына еліктеу («рөлдерді өзіне өлшеу»), тез салқын тиіп ауырғыш, жарақаттанғыш, жол апатына түскіш. Төртбұрыштылық - бар болғаны стадия, өтпелі кезең екенін ескер!

Шеңбер: Мифологиялық тұрғыдан үйлесімділік (гармония) символы.


Ұқсас жұмыстар
Мен мұғаліммін
Жастық шақта
Мен және менің ұжымым жаңалыққа құштар
Таныстыру жас мамандарға
Тәрбиеші болу - бір бақыт
Құрметті қариялар
Құрақ құрау технологиясы. Сабақтың мақсаты
"Қазақстан - 2050" стратегиясы – қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты
Адамгершілік пен имандылық
<< домбырам - асыл мұрам>>
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz