Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу, салыстыру
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу, салыстыру.
Сабақтын мақсаты:
Білімділік: Жай бөлшектерді ондық бөлшектер түрінде,ондық бөлшектерді жай бөлшек түрінде жазуға,өрнектегі ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырып, ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеп, салыстыра білу дағдысын қалыптастыру.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау,есте сақтау және логикалық қабілетін дамыту, өмірмен байланыстыра отырып,баланың қоғамға бейімділігін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушылардың патриоттық сезімдерін көтеру,танымдық әрекеттерін жетілдіру,қоғамдағы жаңалықтармен байланыстыра отырып пәнге қызығушылығын арттыру ,оқушыларды ұйымшылдыққа ,топпен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Бекіту
Сабақтың түрі : Сайыс сабақ
Сабақтың әдісі: жаттығу, сұрақ-жауап
Тәсілі: практикалық, салыстыру
Оқыту формасы: Топтық
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта,призинтациялар,оқу құралдары,кеспе қағаздар,слайдттар,бағалау парағы,Елбасының 17 қантар 2014 жылғы халқына жолдауы.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі.
а)Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу,2 топқа бөлу.
ә)Сабақтың тақырыбы,мақсатымен таныстыру
ІІ. Ой қозғау: Ондық бөлшектерді дұрыс оқып шығыңдар: 8,1; 0,15; 45,256; 11,0625, 3,5; 12,97; 0,571; 153,6501.
ІІІ.Үй тапсырмасын тексеру топпен , бағалау парағын толтырып отырады
VІ.Мағынаны ажырату: қайталау сұрақтары . бағалау парағын толтырып отырады
І топ. 1) Ондық бөлшектің бөлшек бөлігінің цифрлары қалай аталады? (Ондық таңбалар)
2) Сандарды ондық бөлшек түрінде жазғанда үтірден кейін қанша ондық таңба жазылады? (бөлшектің бөлімінде қанша нөл болса, үтірден кейін сонша ондық таңба жазылады)
3) Ондық бөлшекті оқы,бөлшек бөлігіндегі разрядтарын ата:7,6918
4) Координаталық сәуледе ондық бөлшек қалай кескінделеді? Мысалы: 0,4
5) Ондық бөлшектерді разрядтары бойынша қалай салыстырады?
ІІ топ. 1) Бірліктен де кіші разрядтары бар ондық жүйеде жазылған сан қалай аталады? (Ондық бөлшек)
2) Сандарды ондық бөлшек түрінде жазғанда үтірдің оң жағына не жазылады? (Бөлшек бөлігі)
3) Ондық бөлшекті оқы, бөлшек бөлігіндегі разрядтарын ата: 5,6324
4) Ондық бөлшектің соңына нөлдерді тіркеп жазғаннан немесе алып тастағаннан ондық бөлшек өзгере ме?
5) Ондық бөлшектер координаталық сәуледе қалай салыстырылады? (Үлкен ондық бөлшек оң жақта, ал одан кіші ондық бөлшек сол жақта кескінделеді)
V. Брейнг-ринг оқыта,үйрету ойыны
Сынып оқушылары 5 адамнан топтарға бөлінеді.Үстелдің үстінде 3 бөлікке бөлінген деңгейлік қимақағаздар. Астында С деңгейіндегі оның үстінде В деңгейде берілген есептер одан кейін А (міндетті деңгей) берілген есептер қойылады.Топтар бір уақытта ойнайды.
Ең алдымен А деңгей бойынша берілген есептерді бірден дайындықсыз жауап беруге тиіс.
Қалған тапсырмаларға дайындалуға уақыт беріледі.
І топ А деңгейі:
1) 5,982 ондық бөлшегіндегі:
1) бірлік 3) жүздік үлесті;
2) ондық үлесті; 4) мыңдық үлесті атаңдар
2) Ондық бөлшек түрінде жазыңдар: 710; 11100; 241000; 71410000; 75953100000
3) Салыстырыңдар: 0,27 мен 0,23, 37,35 пен 38,35
ІІ топ. А деңгейі
1) 2,624 ондық бөлшегіндегі:
1) бірлік 3) жүздік үлесті;
2) ондық үлесті; 4) мыңдық үлесті атаңдар
2)Ондық бөлшек түрінде жазыңда: 810; 19100; 4281000; 2656810000; 76145100000
3) Салыстырыңдар: 0,27 мен 0,23, 37,35 пен 38,35
І топ В деңгейі:
1) Жай бөлшектерді ондық бөлшек түрінде өсу ретімен жазыңдар
2,5; 25; 0,7; 210; 112; 235
2) Бірлік кесіндісі 5 см-ге тең координаталық сәуле сызыңдар. А(0,2), В(1,5), С(1,9), М(2,3) нүктелерін белгілеп., теңсіздіктер құрастырыңдар.
І І топ В деңгейі:
1) Жай бөлшектерді ондық бөлшек түрінде кему ретімен жазыңдар
2,5; 25; 0,7; 210; 112; 235
2) Бірлік кесіндісі 5 см-ге тең координаталық сәуле сызыңдар. К(0,4), Т(1,2), Ғ(1,8), М(2,2) нүктелерін белгілеп., теңсіздіктер құрастырыңдар.
Екі топқа бірдей тапсырма С деңгейі:
1) Жұлдызшаларды теңсіздіктер тура болатындай етіп, цифрлармен ауыстыр.
1) 5,0* >5,08 2) 8,2*8>8,278 3) 2,278<2,*96
4) 99.12>99,*5 5) 53,18<53,*0 6) 111,830<111,*20
2) Жұлдызшаның орнына қос теңсіздікті қанағаттандыратындай цифрды қойып жазыңдар?
1) 2,025<2,*62<2,*45 2) 0,879<0,8* < 0,*78
3) 2,576 <*,315 <*,111 4) 3,1358<3,1*45<3,1*67
VІ. Ондық бөлшек, жай бөлшекке топтастыру жасау
VІІ. Үйге тапсырма.№941,945 алдын ала тапсырма 249 бет
VІІІ. Қорыту:
Нені білу керек? Нені білгіміз келеді? Нені білдік?
<<Жарқын іспен күллі әлемді таң қылып ,
Жасай берсін Елдігіміз Мәңгілік>> деп Елбасының сөзімен сабақты аяқтаймыз.
VІІІ. Оқушыларды бағалау. Топ басшылары бағалайды, бағалаум парағына.
Бағалау парағы
Үй жұмысы
Сұрақтар
А деңгейі
В деңгейі
С деңгейі
Сәйкестен
дір
Топтас
тыру
Қорытынды
Айым
Айдана
Азат
Айжан
Бекарыс
Үй жұмысы
Сұрақтар
А
деңгейі
В деңгейі
С деңгейі
Сәйкестендір
Топтас
тыру
Қорытынды
Саяжан
Амина
Азамат
Әлішер
Ләззат
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ
ШҚО ҰЛАН АУДАНЫНЫҢ БІЛІМ БӨЛІМІ
ТАВРИЯ ОРТА МЕКТЕБІ
Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу, салыстыру.
(Ашық сабақ )
5 сынып
Мұғалімі: А.Т. Айтамбетова
2013-2014 оқу жылы
Сабақтын мақсаты:
Білімділік: Жай бөлшектерді ондық бөлшектер түрінде,ондық бөлшектерді жай бөлшек түрінде жазуға,өрнектегі ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдырып, ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеп, салыстыра білу дағдысын қалыптастыру.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау,есте сақтау және логикалық қабілетін дамыту, өмірмен байланыстыра отырып,баланың қоғамға бейімділігін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушылардың патриоттық сезімдерін көтеру,танымдық әрекеттерін жетілдіру,қоғамдағы жаңалықтармен байланыстыра отырып пәнге қызығушылығын арттыру ,оқушыларды ұйымшылдыққа ,топпен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Бекіту
Сабақтың түрі : Сайыс сабақ
Сабақтың әдісі: жаттығу, сұрақ-жауап
Тәсілі: практикалық, салыстыру
Оқыту формасы: Топтық
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта,призинтациялар,оқу құралдары,кеспе қағаздар,слайдттар,бағалау парағы,Елбасының 17 қантар 2014 жылғы халқына жолдауы.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі.
а)Оқушылармен амандасу, оларды түгендеу,2 топқа бөлу.
ә)Сабақтың тақырыбы,мақсатымен таныстыру
ІІ. Ой қозғау: Ондық бөлшектерді дұрыс оқып шығыңдар: 8,1; 0,15; 45,256; 11,0625, 3,5; 12,97; 0,571; 153,6501.
ІІІ.Үй тапсырмасын тексеру топпен , бағалау парағын толтырып отырады
VІ.Мағынаны ажырату: қайталау сұрақтары . бағалау парағын толтырып отырады
І топ. 1) Ондық бөлшектің бөлшек бөлігінің цифрлары қалай аталады? (Ондық таңбалар)
2) Сандарды ондық бөлшек түрінде жазғанда үтірден кейін қанша ондық таңба жазылады? (бөлшектің бөлімінде қанша нөл болса, үтірден кейін сонша ондық таңба жазылады)
3) Ондық бөлшекті оқы,бөлшек бөлігіндегі разрядтарын ата:7,6918
4) Координаталық сәуледе ондық бөлшек қалай кескінделеді? Мысалы: 0,4
5) Ондық бөлшектерді разрядтары бойынша қалай салыстырады?
ІІ топ. 1) Бірліктен де кіші разрядтары бар ондық жүйеде жазылған сан қалай аталады? (Ондық бөлшек)
2) Сандарды ондық бөлшек түрінде жазғанда үтірдің оң жағына не жазылады? (Бөлшек бөлігі)
3) Ондық бөлшекті оқы, бөлшек бөлігіндегі разрядтарын ата: 5,6324
4) Ондық бөлшектің соңына нөлдерді тіркеп жазғаннан немесе алып тастағаннан ондық бөлшек өзгере ме?
5) Ондық бөлшектер координаталық сәуледе қалай салыстырылады? (Үлкен ондық бөлшек оң жақта, ал одан кіші ондық бөлшек сол жақта кескінделеді)
V. Брейнг-ринг оқыта,үйрету ойыны
Сынып оқушылары 5 адамнан топтарға бөлінеді.Үстелдің үстінде 3 бөлікке бөлінген деңгейлік қимақағаздар. Астында С деңгейіндегі оның үстінде В деңгейде берілген есептер одан кейін А (міндетті деңгей) берілген есептер қойылады.Топтар бір уақытта ойнайды.
Ең алдымен А деңгей бойынша берілген есептерді бірден дайындықсыз жауап беруге тиіс.
Қалған тапсырмаларға дайындалуға уақыт беріледі.
І топ А деңгейі:
1) 5,982 ондық бөлшегіндегі:
1) бірлік 3) жүздік үлесті;
2) ондық үлесті; 4) мыңдық үлесті атаңдар
2) Ондық бөлшек түрінде жазыңдар: 710; 11100; 241000; 71410000; 75953100000
3) Салыстырыңдар: 0,27 мен 0,23, 37,35 пен 38,35
ІІ топ. А деңгейі
1) 2,624 ондық бөлшегіндегі:
1) бірлік 3) жүздік үлесті;
2) ондық үлесті; 4) мыңдық үлесті атаңдар
2)Ондық бөлшек түрінде жазыңда: 810; 19100; 4281000; 2656810000; 76145100000
3) Салыстырыңдар: 0,27 мен 0,23, 37,35 пен 38,35
І топ В деңгейі:
1) Жай бөлшектерді ондық бөлшек түрінде өсу ретімен жазыңдар
2,5; 25; 0,7; 210; 112; 235
2) Бірлік кесіндісі 5 см-ге тең координаталық сәуле сызыңдар. А(0,2), В(1,5), С(1,9), М(2,3) нүктелерін белгілеп., теңсіздіктер құрастырыңдар.
І І топ В деңгейі:
1) Жай бөлшектерді ондық бөлшек түрінде кему ретімен жазыңдар
2,5; 25; 0,7; 210; 112; 235
2) Бірлік кесіндісі 5 см-ге тең координаталық сәуле сызыңдар. К(0,4), Т(1,2), Ғ(1,8), М(2,2) нүктелерін белгілеп., теңсіздіктер құрастырыңдар.
Екі топқа бірдей тапсырма С деңгейі:
1) Жұлдызшаларды теңсіздіктер тура болатындай етіп, цифрлармен ауыстыр.
1) 5,0* >5,08 2) 8,2*8>8,278 3) 2,278<2,*96
4) 99.12>99,*5 5) 53,18<53,*0 6) 111,830<111,*20
2) Жұлдызшаның орнына қос теңсіздікті қанағаттандыратындай цифрды қойып жазыңдар?
1) 2,025<2,*62<2,*45 2) 0,879<0,8* < 0,*78
3) 2,576 <*,315 <*,111 4) 3,1358<3,1*45<3,1*67
VІ. Ондық бөлшек, жай бөлшекке топтастыру жасау
VІІ. Үйге тапсырма.№941,945 алдын ала тапсырма 249 бет
VІІІ. Қорыту:
Нені білу керек? Нені білгіміз келеді? Нені білдік?
<<Жарқын іспен күллі әлемді таң қылып ,
Жасай берсін Елдігіміз Мәңгілік>> деп Елбасының сөзімен сабақты аяқтаймыз.
VІІІ. Оқушыларды бағалау. Топ басшылары бағалайды, бағалаум парағына.
Бағалау парағы
Үй жұмысы
Сұрақтар
А деңгейі
В деңгейі
С деңгейі
Сәйкестен
дір
Топтас
тыру
Қорытынды
Айым
Айдана
Азат
Айжан
Бекарыс
Үй жұмысы
Сұрақтар
А
деңгейі
В деңгейі
С деңгейі
Сәйкестендір
Топтас
тыру
Қорытынды
Саяжан
Амина
Азамат
Әлішер
Ләззат
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ
ШҚО ҰЛАН АУДАНЫНЫҢ БІЛІМ БӨЛІМІ
ТАВРИЯ ОРТА МЕКТЕБІ
Ондық бөлшекті координаталық сәуледе кескіндеу, салыстыру.
(Ашық сабақ )
5 сынып
Мұғалімі: А.Т. Айтамбетова
2013-2014 оқу жылы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz