Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Интегралды есептеу
Алгебра және анализ бастамалары 11 сынып
Күні
27.09.2015
Пән мұғалімі: Дүйсенәлиев Т.
Сабақтың аты
Интегралды есептеу
Сілтеме
Алгебра және анализ бастамалары 11-сынып оқулығы, Әбілқасымова А.Е, Бекбоев И.Б, Әбдиев А.А, Жұмағұлова З.Ә. Алматы <<Мектеп>> баспасы 2011, Әдістемелік құрал
Жалпы мақсаты
oo Ньютон-Лейбниц формуласымен анықталған интегралды есептеуді үйрету.
oo Интеграл таңбасы ішіндегі функцияны түрлендіру.
Оқу нәтижесі
Интегралды есептеуді меңгеруі тиіс
Негізгі идеялар
oo Анықталған интеграл, Ньютон-Лейбниц формуласы
Дереккөздер
Оқулық, Power Point презентациялары
Тапсырмалар
<<Миға шабуыл>>
<<Мағынаны тану>>
Топтық жұмыс;
Жұптық жұмыс
Талантты және дарынды балалармен жұмыс;
Кейінгі тапсырмалар
§3 оқу,
№ 37-38 есептер
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
І. <<Қызығушылығын ояту>> сатысы: Ұйымдастыру. (3 минут)
1. Сыныпты топқа бөлу;
2. Сабақ мақсатымен таныстыру:
oo Интеграл таңбасы ішіндегі функцияны түрлендіру;
oo Ньютон-Лейбниц формуласымен анықталған интегралды есептеуді үйрену.
3. Оқушыларға жағымды ахуал туғызу.
4. Бағалау критерийі:
oo Алғашқы функцияны табу
oo Ньютон-Лейбниц формуласымен анықталған интегралды есептеу;
oo Интеграл таңбасы ішіндегі функцияны түрлендіру.
ІІ. <<Миға шабуыл>> Үй тапсырмасын тексеру: (7 минут)
Қайталау сұрақтары:
1. abfxdx неге анықталған интеграл деп аталады?
2. Анықталған интегралдың анықталмаған интегралдан қандай айырмашылығы бар?
3. Ньютон-Лейбниц формуласы қандай?
Есептер:
№31(4) 026x2-2x+5dx=2x3-x2+5x|20=16-4+10=22 Жауабы:22
№32 1) 0, 2) 1, 3) 6 4) -24
ІІІ. <<Мағынаны тану>> сатысы: Есептер шығару (10 минут)
№33 2) -PI2PI2Cos2x4dx=-PI2PI21+Cosx22dx=-PI2PI2(12+12Cosx2)dx=12x+Sinx2|PI2-PI2=12∙PI2++SinPI4-12∙-PI2+Sin-PI4=PI4+22+PI4+22=PI2+2
4) 35x2-5x+6x-2dx=35x-2x-3x-2dx=35x-3dx=x22-3x|53=252-15-92-9=2
IV. Сергіту сәті: <<Отшашу>> тренингі (2 минут)
V. <<Ой қозғау>> сатысы: Топтық жұмыс. (7 минут)
І-топ: №34 (1) (Жауабы: 16)
ІІ-топ: №34 (2) (Жауабы:1-28)
ІІІ-топ: №34 (3) (Жауабы:8920)
VІ. Жұптық жұмыс: №35, 36 есептер (11 минут)
VІІ. Үйге тапсырма: §3 оқу, № 37-38 есептер (2 минут)
VІІІ. Бағалау: Сабақ барысында оқушылар формативті бағаланады және бағалау бетшесі арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды. (1 минут)
ІХ. Рефлексия (2 минут)
Күні
27.09.2015
Пән мұғалімі: Дүйсенәлиев Т.
Сабақтың аты
Интегралды есептеу
Сілтеме
Алгебра және анализ бастамалары 11-сынып оқулығы, Әбілқасымова А.Е, Бекбоев И.Б, Әбдиев А.А, Жұмағұлова З.Ә. Алматы <<Мектеп>> баспасы 2011, Әдістемелік құрал
Жалпы мақсаты
oo Ньютон-Лейбниц формуласымен анықталған интегралды есептеуді үйрету.
oo Интеграл таңбасы ішіндегі функцияны түрлендіру.
Оқу нәтижесі
Интегралды есептеуді меңгеруі тиіс
Негізгі идеялар
oo Анықталған интеграл, Ньютон-Лейбниц формуласы
Дереккөздер
Оқулық, Power Point презентациялары
Тапсырмалар
<<Миға шабуыл>>
<<Мағынаны тану>>
Топтық жұмыс;
Жұптық жұмыс
Талантты және дарынды балалармен жұмыс;
Кейінгі тапсырмалар
§3 оқу,
№ 37-38 есептер
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
І. <<Қызығушылығын ояту>> сатысы: Ұйымдастыру. (3 минут)
1. Сыныпты топқа бөлу;
2. Сабақ мақсатымен таныстыру:
oo Интеграл таңбасы ішіндегі функцияны түрлендіру;
oo Ньютон-Лейбниц формуласымен анықталған интегралды есептеуді үйрену.
3. Оқушыларға жағымды ахуал туғызу.
4. Бағалау критерийі:
oo Алғашқы функцияны табу
oo Ньютон-Лейбниц формуласымен анықталған интегралды есептеу;
oo Интеграл таңбасы ішіндегі функцияны түрлендіру.
ІІ. <<Миға шабуыл>> Үй тапсырмасын тексеру: (7 минут)
Қайталау сұрақтары:
1. abfxdx неге анықталған интеграл деп аталады?
2. Анықталған интегралдың анықталмаған интегралдан қандай айырмашылығы бар?
3. Ньютон-Лейбниц формуласы қандай?
Есептер:
№31(4) 026x2-2x+5dx=2x3-x2+5x|20=16-4+10=22 Жауабы:22
№32 1) 0, 2) 1, 3) 6 4) -24
ІІІ. <<Мағынаны тану>> сатысы: Есептер шығару (10 минут)
№33 2) -PI2PI2Cos2x4dx=-PI2PI21+Cosx22dx=-PI2PI2(12+12Cosx2)dx=12x+Sinx2|PI2-PI2=12∙PI2++SinPI4-12∙-PI2+Sin-PI4=PI4+22+PI4+22=PI2+2
4) 35x2-5x+6x-2dx=35x-2x-3x-2dx=35x-3dx=x22-3x|53=252-15-92-9=2
IV. Сергіту сәті: <<Отшашу>> тренингі (2 минут)
V. <<Ой қозғау>> сатысы: Топтық жұмыс. (7 минут)
І-топ: №34 (1) (Жауабы: 16)
ІІ-топ: №34 (2) (Жауабы:1-28)
ІІІ-топ: №34 (3) (Жауабы:8920)
VІ. Жұптық жұмыс: №35, 36 есептер (11 минут)
VІІ. Үйге тапсырма: §3 оқу, № 37-38 есептер (2 минут)
VІІІ. Бағалау: Сабақ барысында оқушылар формативті бағаланады және бағалау бетшесі арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды. (1 минут)
ІХ. Рефлексия (2 минут)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz