Қағаздан қар жасаймыз

<<28 орта мектебі>> ММ
Тізбектелген сабақтар топтамасы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сынып:
3 сынып
Пәні:
Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы:
Қағаздан қар жасаймыз
Негізгі түсініктер:
Аққала, қағаз, қайшы, бүктейміз, қиямыз.
Оқу мақсаты:
Шағын мәтіндер негізінде тақырыпқа қатысты жаңа заттық атауларды біледі .
Оқушыларды әдеби тіл нормасын сақтау арқылы өзі тұтынатын заттарды сипаттай алады;.
Табыс критерийлері:
Барлық оқушылар:
Көпшілік оқушылар:
Жекелеген оқушылар:
жаңа заттық атауларды пайдаланып сөйлем құрайды;

жаңа тақырып көлемінде шағын мәтіндерді құрау арқылы сипаттай алады.;

сабақ барысында қысқа мәтіндерді талдау, сипаттау арқылы толық ақпарат бере алады.;

Уақыты
Кезеңдері
Тапсырма
Мақсаты
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Ресурстар
мин

мин

мин
Ұйымдастыру
1.Сәлемдесу,
2.Көңіл-күйлерін реттеу;
<<Ыстық алақан>>
3.Өткен сабақтарға қайталау жүргізу; <<Кубизм>>
Анықтау.Жылдың қай мезгілі? Бүгін ауа райы қандай болып тұр?
5.Ертең ауа райы қандай болады?
6. . <<Көңілді күн>> сергіту сәті
1.Ізгілікке баулу
2.Көңіл-күйлерін реттеу;
3.Мұғалім мен оқушы арасында шағын диалог орнату;
4.Психологиялық ахуал туғызу;пәнге қызығушылықтарын арттыру;
Сәлемдеседі, сыныпты түгендейді,диалогтік қатынас орнатады.
Мұғалім сұрақ қояды,бақылайды,құптайды,
жақсы көңіл - күй орнатады
Сәлемдеседі, оқушыларды түгендеуге қатысады; мұғаліммен және өзара тілдік қатынасқа түседі
Интербелсенді тақта, слайдтар, суреттер, кесте, желім қағаздар
мин
Білу
Формативті бағалау:
<<үш шапалақ>>

Жеке, жұптық жұмыс
Ынтымақтастық атмосферасын орнату; материалды игеру;
Тапсырманы түсіндіру,оқушылардың іс-әрекетін бақылайды;
Тыңдайды,мағлұмат алады;
Карточкалар
оқулық
мин
Түсіну
Топта:
<<Артық сөзді тап>>(Себебін анықтау)

<<Неліктен?>> <<Неге?>> <<Не үшін?>> сұрақтары арқылы оқушылардың жауаптарын тереңдете түсу;
Мұғалім бақылайды, көмек береді;
Ауызша талқыланады;
Артық сөзді іздейді, себебін анықтайды,басқа оқушылардың пікірін тыңдайды;
сызба
мин
Талдау
1) Не ортақ?
<<Венн диаграммасы>>
Бірлесе жұмыс жасауға үйрену
Тапсырма бойынша бағыт-бағдар береді.
Салыстырады, ортақ қасиеттерді анықтайды;
<<Венн диаграммасы>>н құрады
мин
Жинақтау
Негізгі ойды білдіретін түсініктерді топтастыру;

мин
Қолдану
1)Ереже.Үндестік заңы;
2) топ. <<Шеңбер әдісі>>;
3)жұпта бір-біріне айтады;
4)етістіктің шақтары
Білімді жинақтау жүйеге келтіру;
Білімдерін қадағалайды,бағыт береді;
Сұрақтарына жауап береді;

Бағалау(суммативті)

Қорытындылау;
Формативті бағалар арқылы қорытынды баға шығару;

Кері байланыс
<<Табыс ағашы>>

Ұқсас жұмыстар
Қағаздан гүл жасау
Көктем келді
Соңғы аялдама балалар Дөңгелек аялдамасы
Қағаз кесінділерінен құрамақтар құрастыру
Оригами. еңбекке баулу. 4 сынып
Көбелектер тобына қағаздың қасиеттер туралы айту
Сарамандық жұмысқа кірісу
Гүліміз дайын
Көктем туралы ақпарат
Қош келдің, көңілді қыс
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz