Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Қағаздан қар жасаймыз

<<28 орта мектебі>> ММ
Тізбектелген сабақтар топтамасы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сынып:
3 сынып
Пәні:
Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы:
Қағаздан қар жасаймыз
Негізгі түсініктер:
Аққала, қағаз, қайшы, бүктейміз, қиямыз.
Оқу мақсаты:
Шағын мәтіндер негізінде тақырыпқа қатысты жаңа заттық атауларды біледі .
Оқушыларды әдеби тіл нормасын сақтау арқылы өзі тұтынатын заттарды сипаттай алады;.
Табыс критерийлері:
Барлық оқушылар:
Көпшілік оқушылар:
Жекелеген оқушылар:
жаңа заттық атауларды пайдаланып сөйлем құрайды;

жаңа тақырып көлемінде шағын мәтіндерді құрау арқылы сипаттай алады.;

сабақ барысында қысқа мәтіндерді талдау, сипаттау арқылы толық ақпарат бере алады.;

Уақыты
Кезеңдері
Тапсырма
Мақсаты
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Ресурстар
мин

мин

мин
Ұйымдастыру
1.Сәлемдесу,
2.Көңіл-күйлерін реттеу;
<<Ыстық алақан>>
3.Өткен сабақтарға қайталау жүргізу; <<Кубизм>>
Анықтау.Жылдың қай мезгілі? Бүгін ауа райы қандай болып тұр?
5.Ертең ауа райы қандай болады?
6. . <<Көңілді күн>> сергіту сәті
1.Ізгілікке баулу
2.Көңіл-күйлерін реттеу;
3.Мұғалім мен оқушы арасында шағын диалог орнату;
4.Психологиялық ахуал туғызу;пәнге қызығушылықтарын арттыру;
Сәлемдеседі, сыныпты түгендейді,диалогтік қатынас орнатады.
Мұғалім сұрақ қояды,бақылайды,құптайды,
жақсы көңіл - күй орнатады
Сәлемдеседі, оқушыларды түгендеуге қатысады; мұғаліммен және өзара тілдік қатынасқа түседі
Интербелсенді тақта, слайдтар, суреттер, кесте, желім қағаздар
мин
Білу
Формативті бағалау:
<<үш шапалақ>>

Жеке, жұптық жұмыс
Ынтымақтастық атмосферасын орнату; материалды игеру;
Тапсырманы түсіндіру,оқушылардың іс-әрекетін бақылайды;
Тыңдайды,мағлұмат алады;
Карточкалар
оқулық
мин
Түсіну
Топта:
<<Артық сөзді тап>>(Себебін анықтау)

<<Неліктен?>> <<Неге?>> <<Не үшін?>> сұрақтары арқылы оқушылардың жауаптарын тереңдете түсу;
Мұғалім бақылайды, көмек береді;
Ауызша талқыланады;
Артық сөзді іздейді, себебін анықтайды,басқа оқушылардың пікірін тыңдайды;
сызба
мин
Талдау
1) Не ортақ?
<<Венн диаграммасы>>
Бірлесе жұмыс жасауға үйрену
Тапсырма бойынша бағыт-бағдар береді.
Салыстырады, ортақ қасиеттерді анықтайды;
<<Венн диаграммасы>>н құрады
мин
Жинақтау
Негізгі ойды білдіретін түсініктерді топтастыру;

мин
Қолдану
1)Ереже.Үндестік заңы;
2) топ. <<Шеңбер әдісі>>;
3)жұпта бір-біріне айтады;
4)етістіктің шақтары
Білімді жинақтау жүйеге келтіру;
Білімдерін қадағалайды,бағыт береді;
Сұрақтарына жауап береді;

Бағалау(суммативті)

Қорытындылау;
Формативті бағалар арқылы қорытынды баға шығару;

Кері байланыс
<<Табыс ағашы>>

Ұқсас жұмыстар
Қағаздан гүл жасау
Көктем келді
Соңғы аялдама балалар Дөңгелек аялдамасы
Қағаз кесінділерінен құрамақтар құрастыру
Оригами. еңбекке баулу. 4 сынып
Сарамандық жұмысқа кірісу
Гүліміз дайын
Көктем туралы ақпарат
Қош келдің, көңілді қыс
Қыс қызығы туралы ақпарат
Пәндер