Сабақ жоспары :: Физика
Файл қосу
Су құбыры туралы
Алматы облысы
Панфилов ауданы
"Аманбайұлы атындағы ортамектеп МДШО" КММ
Физика-информатикапәндерінің мұғалімі
Сүйкимбеков Қайрат Рыскелдіұлы
Пәні Физика
Пән мұғалімі Сүйкимбеков Қ.
Сабақтың тақырыбы Су құбыры
Сабақтың мақсаты:
1.Білімділік:Су құбыры тақырыбын түсіне отырып,формуласын анықтайды, проблемаларды шешу барысында оқушылар сараптайды, пайымдауды үйренеді;
2.Дамытушылық: Оқушылар ой-өрістері есеп шығару арқылы дамиды;
3.Тәрбиелік: Тұрмыста қолданылатын құралдарды пайдалануға, шапшаңдылыққа, елжандылыққа тәрбиеленеді.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілі: Топтастыру, сұрақ-жауап, пікірлесу, талдау
Сабақтың көрнекілігі: Стикер, постер, маркер, слайд, кітап, үлестірмелі сызбалы қағаздар
Сабақтың байланысы: география
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
Амандасу,түгендеу.
-Балалар <<Молекула>> әдісі арқылы екі топқа бөлінеді.
Бүгін сабақта өздеріңді бағалайсыңдар. Бағалау парағын алдын-ала үлестіріп беремін.
1.Үй тапсырмасын жинақтау
Үйге берілген есепті тексеремін
Жаңа сабақ. Су құбыры
кезең
Сабақ бөлімдері туралы жоспарлы әрекет
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
1.Тұлғааралық байланыс орнату. Сыныппен амандасу.
2. <<Тышқанның биі>>тренингі.
Үй тапсырмасын тексеру
№17 тапсырманы тексеремін
Әрқайсысы өз жұмыстарын оқиды
Білу
1-айналым
Постермен жұмыс
<<Су құбыры>> және <<Паскаль>> топтары
Сабаққа мақсат қояды.
Сабақ су құбыры туралы екендігін түсінеді. Бағалау парақшасы арқылы бірін-бірі бағалайды.
Түсіну
2-айналым
<<Ыстық орындық>>
Сұрақтарға жауап береді
Қолдану
3-айналым
<<Жұптық жұмыс>>
Сыни тұрғыда ойлауға арналған тапсырмалар орындайды.
Әр оқушы жеке қималар дайындап, бір-бірімен алмастырып , орындайды
Сергіту сәті
<<Жаңбыр>> ойыны
Ойынның шартарын түсіндіреді
Талдау
4-айналым
<<Кубизм>> стратегиясы
Есептер шығады
Жинақтау
5-айналым
Су құбырларының суреттерін салып, тәжірибе жасайды
114-сурет бойынша
Бағалау
Сабақ барысындағы оқушы көзқарасы білім деңгейін бағалау
Бағалау парағы
Бағалау критерилер:
*Сабаққа белсене қатысу;
*Жаңа тақырыпты игеру;
*Постермен жұмыс;
*өзін-өзі тексеру сұрақтары
Бағалау парағы арқылы әр топ мүшесі бірін-бірі бағалайды.
Үй жұмысы
1.Су құбыры туралы ақпарат жинау.
2.23-жаттығу
Рефлексия
Сабақ бойынша өз ойларын ортаға салады
2-жұлдыз,1-тілек Стикерлер тарату
Сабақта түсінгенім...
Сабақта түсінбегенім.
Стикерлерге сабақ туралы жазады.
Панфилов ауданы
"Аманбайұлы атындағы ортамектеп МДШО" КММ
Физика-информатикапәндерінің мұғалімі
Сүйкимбеков Қайрат Рыскелдіұлы
Пәні Физика
Пән мұғалімі Сүйкимбеков Қ.
Сабақтың тақырыбы Су құбыры
Сабақтың мақсаты:
1.Білімділік:Су құбыры тақырыбын түсіне отырып,формуласын анықтайды, проблемаларды шешу барысында оқушылар сараптайды, пайымдауды үйренеді;
2.Дамытушылық: Оқушылар ой-өрістері есеп шығару арқылы дамиды;
3.Тәрбиелік: Тұрмыста қолданылатын құралдарды пайдалануға, шапшаңдылыққа, елжандылыққа тәрбиеленеді.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілі: Топтастыру, сұрақ-жауап, пікірлесу, талдау
Сабақтың көрнекілігі: Стикер, постер, маркер, слайд, кітап, үлестірмелі сызбалы қағаздар
Сабақтың байланысы: география
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
Амандасу,түгендеу.
-Балалар <<Молекула>> әдісі арқылы екі топқа бөлінеді.
Бүгін сабақта өздеріңді бағалайсыңдар. Бағалау парағын алдын-ала үлестіріп беремін.
1.Үй тапсырмасын жинақтау
Үйге берілген есепті тексеремін
Жаңа сабақ. Су құбыры
кезең
Сабақ бөлімдері туралы жоспарлы әрекет
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
1.Тұлғааралық байланыс орнату. Сыныппен амандасу.
2. <<Тышқанның биі>>тренингі.
Үй тапсырмасын тексеру
№17 тапсырманы тексеремін
Әрқайсысы өз жұмыстарын оқиды
Білу
1-айналым
Постермен жұмыс
<<Су құбыры>> және <<Паскаль>> топтары
Сабаққа мақсат қояды.
Сабақ су құбыры туралы екендігін түсінеді. Бағалау парақшасы арқылы бірін-бірі бағалайды.
Түсіну
2-айналым
<<Ыстық орындық>>
Сұрақтарға жауап береді
Қолдану
3-айналым
<<Жұптық жұмыс>>
Сыни тұрғыда ойлауға арналған тапсырмалар орындайды.
Әр оқушы жеке қималар дайындап, бір-бірімен алмастырып , орындайды
Сергіту сәті
<<Жаңбыр>> ойыны
Ойынның шартарын түсіндіреді
Талдау
4-айналым
<<Кубизм>> стратегиясы
Есептер шығады
Жинақтау
5-айналым
Су құбырларының суреттерін салып, тәжірибе жасайды
114-сурет бойынша
Бағалау
Сабақ барысындағы оқушы көзқарасы білім деңгейін бағалау
Бағалау парағы
Бағалау критерилер:
*Сабаққа белсене қатысу;
*Жаңа тақырыпты игеру;
*Постермен жұмыс;
*өзін-өзі тексеру сұрақтары
Бағалау парағы арқылы әр топ мүшесі бірін-бірі бағалайды.
Үй жұмысы
1.Су құбыры туралы ақпарат жинау.
2.23-жаттығу
Рефлексия
Сабақ бойынша өз ойларын ортаға салады
2-жұлдыз,1-тілек Стикерлер тарату
Сабақта түсінгенім...
Сабақта түсінбегенім.
Стикерлерге сабақ туралы жазады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz