Файл қосу

Қайратым – қайсарым

Пән: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар

Сабақты дайындаған: №30 жалпы білім беретін мектептің бастауыш сынып
мұғалімі: Нугманова Ұлсұлу Досмуханбетова. Орал қаласы.
Сабактын такырыбы: Кайратым – кайсарым.
Максаты: 1. Қазақтың каһарман қайсар үлы Кайрат Рыскулбековтын өмірі,
еліміздін тәуелсіздігі туралы әнгіменін идеялык мұратын мәтінге
сүйене отырып ашу.
2. Окушылардын ой-өрісін дамыту, өздіктерінен жумыс істеуін, өз
ойларын жеткізе білу, пәнге кызығушылықтарын, оку мен жазу аркылы
сыни тұрғыдан ойлауын, есте сактауын дамыту.
3.Балаларды ел жандылыққа, ел намысын қорғайтын, ата-ананын
суйеніші бола білетін азамат тәрбиелеу.
Корнекілігі: Интерактивти такта, слайдтар.
Түрі: аралас сабак.
Пән аралык байланыс: казак тілі.
Әдісі: Топтастыру, суреттер сөйлейді, семантикалык карта
Сабактын барысы: Ұйымдастыру бөлімі

2. Үй тапсырмасы.
Топка бөлу.
|1 топ |2 топ |3 топ |
|Өленді мәнерлеп оку |Өленді өз сөздерімен |Өленнің кұрылымын талдау |
| |баяндау | |

3.Үй тапсырмасын багалау.

2. Қызығушылыкты ояту.

| |Желтоқсан |[pic] |
| | | |
|[pic] | | |

Суреттер бойынша балалар сөйлемдер жазады, окиды.
Осы аркылы такырыпты окушылар озі табады.

| |
|[pic] |

Жақау Дәуренбеков
1946 жыл

|Кызылорда облысы |
|Арал ауданы |
|Сарбастау ауылы |

|«Бир назик сауле» |
|«Менин елим – |
|Казакстан» |
|«Соз киеси» |

|Жазушы, журналист. |

3. Мағынаны тану.
1)
|1 топ |2 топ |3 топ |
|Сурак-жауап. |Мәтінді оқу |Батырлықтуралы мақал-мәтел|
|1. Әнгіме кім туралы? | |жазу. |
|2.Келер ұрпак Қайраттын | | |
|есімін, ерлігін калай | | |
|дәріптейді | | |

2) 1. Хат 2. Сурак 3. Қайсар Қайрат
Рафт

Кейіпкер

Кайрат

4. Толғаныс.
1)
|Не білемін |Не білдім |Не үйрендім |
| | | |

5.

2)

6.
3) Семантикалык карта
|Макал |Өлен |Жұмбак |Жанылтпаш |Батырлык |Білім |Тазалык | |Батыр – елдің
сәулеті
Бал курак – көлдің сәулеті. | | | | | | | | |Аппак бала аппак па?
Сатпак бала аппак па? | | | | | | | | |Бетін адам ашады,
Білім нұрын шашады. | | | | | | | | |Он алтыншы желтоксан -
Тауелсіздік алган күн.
Ерекше боп мәнгілік
Ел жадында калган күн | | | | | | | | |

7. Бағалау.

8. Үйге тапсырма:

Мәтінді оқу, түсіну.

1) «Желтоксан боздактары» туралы деректер, суреттер жинау.

2) Эссе жазу.

3) Батырлык, ерлік туралы макал-мателдер жинап жазу.

Нәтиже:
- Өткен тақырып пен жаңа тақырыпты
сабақтастырып дайындауға дағдыланады;
- Оқушы өз бетімен іздене отырып, еңбекқорлыққа
тәрбиеленеді;
- шығармашылық қабілеті артады;
- жауапкершілікті сезіне отырып, өзіне сенімі артады.

-----------------------
Тәуелсіз ел

Қайрат




Ұқсас жұмыстар
Қайсар рухты батыр
Тіл сындырып әріпке
"Болмасын соғыс, болмасын!"
Ер есімі- ел есінде. ұлы жеңістің 70 жылдығына арналған
Кембридж оқулары
Елін сүйген, елі сүйген ЕЛБАСЫ ( Нұрсұлтан Назарбаев )
Тәуелсіздік жолында
Ер есімі- ел есінде
Желбіре,Жеңіс жалауы
Елін қорғау - елге серт!
Пәндер