Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар
Файл қосу
Қайратым – қайсарым
Сабақты дайындаған: №30 жалпы білім беретін мектептің бастауыш сынып
мұғалімі: Нугманова Ұлсұлу Досмуханбетова. Орал қаласы.
Сабактын такырыбы: Кайратым – кайсарым.
Максаты: 1. Қазақтың каһарман қайсар үлы Кайрат Рыскулбековтын өмірі,
еліміздін тәуелсіздігі туралы әнгіменін идеялык мұратын мәтінге
сүйене отырып ашу.
2. Окушылардын ой-өрісін дамыту, өздіктерінен жумыс істеуін, өз
ойларын жеткізе білу, пәнге кызығушылықтарын, оку мен жазу аркылы
сыни тұрғыдан ойлауын, есте сактауын дамыту.
3.Балаларды ел жандылыққа, ел намысын қорғайтын, ата-ананын
суйеніші бола білетін азамат тәрбиелеу.
Корнекілігі: Интерактивти такта, слайдтар.
Түрі: аралас сабак.
Пән аралык байланыс: казак тілі.
Әдісі: Топтастыру, суреттер сөйлейді, семантикалык карта
Сабактын барысы: Ұйымдастыру бөлімі
2. Үй тапсырмасы.
Топка бөлу.
|1 топ |2 топ |3 топ |
|Өленді мәнерлеп оку |Өленді өз сөздерімен |Өленнің кұрылымын талдау |
| |баяндау | |
3.Үй тапсырмасын багалау.
2. Қызығушылыкты ояту.
| |Желтоқсан |[pic] |
| | | |
|[pic] | | |
Суреттер бойынша балалар сөйлемдер жазады, окиды.
Осы аркылы такырыпты окушылар озі табады.
| |
|[pic] |
Жақау Дәуренбеков
1946 жыл
|Кызылорда облысы |
|Арал ауданы |
|Сарбастау ауылы |
|«Бир назик сауле» |
|«Менин елим – |
|Казакстан» |
|«Соз киеси» |
|Жазушы, журналист. |
3. Мағынаны тану.
1)
|1 топ |2 топ |3 топ |
|Сурак-жауап. |Мәтінді оқу |Батырлықтуралы мақал-мәтел|
|1. Әнгіме кім туралы? | |жазу. |
|2.Келер ұрпак Қайраттын | | |
|есімін, ерлігін калай | | |
|дәріптейді | | |
2) 1. Хат 2. Сурак 3. Қайсар Қайрат
Рафт
Кейіпкер
Кайрат
4. Толғаныс.
1)
|Не білемін |Не білдім |Не үйрендім |
| | | |
5.
2)
6.
3) Семантикалык карта
|Макал |Өлен |Жұмбак |Жанылтпаш |Батырлык |Білім |Тазалык | |Батыр – елдің
сәулеті
Бал курак – көлдің сәулеті. | | | | | | | | |Аппак бала аппак па?
Сатпак бала аппак па? | | | | | | | | |Бетін адам ашады,
Білім нұрын шашады. | | | | | | | | |Он алтыншы желтоксан -
Тауелсіздік алган күн.
Ерекше боп мәнгілік
Ел жадында калган күн | | | | | | | | |
7. Бағалау.
8. Үйге тапсырма:
Мәтінді оқу, түсіну.
1) «Желтоксан боздактары» туралы деректер, суреттер жинау.
2) Эссе жазу.
3) Батырлык, ерлік туралы макал-мателдер жинап жазу.
Нәтиже:
- Өткен тақырып пен жаңа тақырыпты
сабақтастырып дайындауға дағдыланады;
- Оқушы өз бетімен іздене отырып, еңбекқорлыққа
тәрбиеленеді;
- шығармашылық қабілеті артады;
- жауапкершілікті сезіне отырып, өзіне сенімі артады.
-----------------------
Тәуелсіз ел
Қайрат
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz