Ондық бөлшектер тарауына қайталау

Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектер тарауына қайталау.

Сабақтың мақсаты: I. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру мақсатында

сабақта алгоритм бойынша сурет салу.

II. Амал орындау тәртiбiн сапалы ұғынсын деген мақсатта есеп шығару.

III. Осы талаптарды жүзеге асыру барысында ойын түрлерiн пайдалану.

Сабақтың түрi: Ертегi сабақ.

Пәнаралық байланыс: Математика, Информатика, Әдебиет, Ағылшын тiлi.

Сабақтың көрнекiлiгi: Ертегi кейiпкерлерi, математикалық нақыл сөздер жазылған плакаттар, ою-өрнектер, роботтың бейнесi, алқа, кiлт, плакат бет “сандар әлемiне саяхат”

Сабақтың барысы: Оқушыларды сабаққа ұйымдастырып, үй тапсырмасының орындалуын тексеру.

  • Үйге қандай тапсырма берiлдi?
  • Ондық бөлшектер тарауына қайталау.
  • Жақсы, ендеше балалар, мен бүгiнгi сабақты М. В. Ломоносовтың мынадай өлең жолдарымен бастағым келiп отыр.

“Ақыл-ойды тәртiпке келтiретiн - математика,

Сондықтан да оны оқу керек. ”

М. В. Ломоносов.

Тақтадағы көрнекiлiктердi жауып қойып, қақпаға алқа салып қойдым.

Балалар, бiздер бүгiн ертегiлер елiне “сапар шегемiз”.

Ертегiлер елiне күймелi арбамен шығамыз деп, тақтаға күймел арбаның суретiн iлiп қойдым. Мiне, бiздер ертегiлер елiне келдiк, ал мына жабық тұрған қақпадан қалай кiрер екенбiз, а?

Осы кезде есiктi қағып Тазша бала кiредi.

Тазша бала: Сәлеметсіздер ме, балалар!

Бесiншi класс осы ма? Мен сендерге көмектесуге келдiм.

  1. Әсия, орныңнан тұр!
  2. Алға үш қадам жаса !
  3. Оң жақ қолымдағы қағазды ал!
  4. Сау болыңдар!

Тазша баланың тапсырмасы:

12 : 3 60 : 4 16 : 8 80 : 8

25 : 5 20 : 10 1 * 1 50 : 10 3 * 1

20 : 2 4 : 2 2 : 2 9 : 3

20 : 4 2 * 1 30 : 30 8 * 1

8 : 2 8 : 4 15 : 15 6 : 2

  • Алгоритм бойынша ненiң суретi шықты ?
  • Кiлттiң .

Онда осы кiлтпен қақпаны ашып кiрейiк деп, тақтанының қақпасын аштым.

Оқушылар қазақша оюлармен әшекейленген тақтаға iлiнген ертегi кейiпкерлерiн көредi.

  • Мынау қай кейiпкер?
  • Тазша бала. Ол ханға қырық өтiрiк құрастырып бередi.
  • Дұрыс-ақ. Балалар Тазша баланың қырық өтiрiгiмен қоса сендерге арналған тапсырмасы бар.
  1. Математика пәнінен осы оқу жылында біздер қандай сандармен таныстық?
  2. Ондық бөлшектердi қалай қосады, қалай азайтады?
  3. Процент дегеніміз не?Берілген санның процентін қалай табамыз?
  4. Проценті бойынша санды қалай табамыз?

Бос орынды толтыр:

Жай бөлшек
Жай бөлшек: Процент
:
: 25%
: 75%
:
:
  1. Жарысқа 600 оқушы қатысты. Олардың 65%-і ұлдар. Жарысқа қатысқан қыздар қанша?

(390)

2. Белгісіз санның 15%-і 30-ға тең. Белгісіз санды тап: (200)

Балалар бұл қойылған сұрақтарға өте дұрыс жауап бердi.

  • балалар, тағы қандай ертегi кейiпкерлерiн көрiп отырсыздар?
  • Толағайды.
  • Толағай ертегiсiнен үзiндi оқып берейiн деп, балаларға Әдебиет оқулығынан ерлiк туралы аңызды оқып бердiм.

Балалар Толағайдың жолбарыстан әкесiн қалай құтқаруына көмектесу үшiн мына тапсырмасын орындауымыз керек.

Берiлген мысалдарға граф құру керек.

  1. 2, 8+21, 28 : (21, 2-13, 6) = 5, 6

2) 82 + 0, 4 + 4, 25 : 0, 25 = 99, 4

3) (1, 184 : 3, 2 + 0, 832 : 0, 4) : 10 = 0, 45

  • Балалар, ертегiлерде бiз кiмдi ұнатпаймыз? Неге?
  • Жалмауыз кемпiрдi. Ол кiмге де қастандық ойлайды.
  • Қазiр, балалар, осы қатыгез жалмауыз кемпiрмен күш сынасып көрейiк.

Жалмауыз кемпiрдiң тапсырмасы мынадай:

Экономикалық есеп.

Қандай да бiр мекеменiң „ компьютер „ бөлiмiнде жұмыс атқаратын оператор-маманның 1 айлық жалақысын есептейiк.

№:
Аты-жөнi: Аты-жөнi
ЖалақыМөлшерi:

Жалақы

Мөл

шерi

қосымшатөлемақы:

қосымша

төлемақы

БарлықЖалақы мөлшерi:

Барлық

Жалақы мөлшерi

ұсталатындары: ұсталатындары
Берiлетiн жалақы мөлшерi:

Берiлетiн жала

қы мөлшерi

№: сыйлық
Аты-жөнi:

Зиянды-

лық

үшiн

ЖалақыМөлшерi:

Зейнетақы

қорына

қосымшатөлемақы:

Табыс

салығы

№: 33%
Аты-жөнi: 12%
ЖалақыМөлшерi: 10%
қосымшатөлемақы: 12%
№: 1
Аты-жөнi: Опертор-маман
ЖалақыМөлшерi: 45000
қосымшатөлемақы: 14850
БарлықЖалақы мөлшерi: 5400
ұсталатындары: 65250
Берiлетiн жалақы мөлшерi: 6525
7830

50895

теңге

Ендi, балалар, мына ғажайып бақта аз ғана демалайық, мынадай ойын ойнаймыз.

Сан-сөз ойыны.

Қазақша - ағылшынша сөздiк.

1) (203*2145) : (11*13) = 3045 Shoe - туфля

Кейбiр цифрлар мен латын алфавитiнiң әрiптерiнiң жазылу тұрпатында ұқсастық бар: 0=O;

2=Z; 3=E; 4=h ; 5=S; 6=G; 7=L; 8=B. Егер осы цифрларды төңкерiп жазсақ, онда цифр-әрiп тiзiмi кеңейе түседi.

2) 46920 : (8*17) =345 She -ол.

3) (16*16*16) *9+1215=36864+1215=38079 Globe - глобус.

Теңдік тура болатындай етіп, тиісті жеріне үтір қой.

  1. 47 + 13 = 6
  2. 37 + 586 = 956
  3. 5 + 999 = 1499
  4. 83 + 388 = 8688
  • Жақсы, ендi мына суреттегi есегiн жетектеп бара жатқан кiм?
  • Қожанасыр.
  • Балалар, Қожанасыр қоржынын бiздiң класқа тастап кетiптi деп, оюланған қоржынды көрсеттiм.
  • Қожекең сендерге арнап қоржынға не салған екен деп, бiр оқушыны шақырдым. Ол қоржыннан 2 парақ қағазды алды. Онда үй тапсырмасы берiлген екен.

Тапсырмалар:

  1. Берiлген ережелердi жатқа айту.
  2. № есептер.
  • Балалар, мына қаңбақ шал бүгiнгi сабақта белсендiлiк көрсеткен оқушыларға ғажайып бақтан өз үлестерiн алып берейiк деп, Ғажайып бақтан алынған жемiстердi оқушыларға тараттым.

Осы арқылы балалар бағаланды.

Сабақты мынадай өлең жолдарымен аяқтадым.

Есептеуге жүйрiк болсаң жасыңнан,

Математикаға орын берсең басыңнан,

Барлық ғылым саған үйiр болады,

Досың солар - табылатын қасыңнан.

Сабақтың негiзгi мақсаты қызықтыра отырып математика есептерiн шапшаң есептеумен қатар, қиялын, тiлiн дамыту.

Экономикалық есеп.


Ұқсас жұмыстар
Ондық бөлшектер разрядтары
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Жай бөлшектер мен ондық бөлшектерге амалдар қолдануға есептер шығару
Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырып есепте
Қайталау жаттығулары
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Натурал сандарға амалдар қолдануға есептер шығару
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
Ондық бөлшектерді азайтуға есептер шығару
Азиадаға жолдама
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz