Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Мәтін абзацын форматтау
Тақырыбы: «Мәтін абзацын форматтау»
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік:
Оқушыларға мәтін абзацын форматтау, туралау , жоларалық
интервалдар, өңдеу технологиясы бойынша оқушылардың
білімін жүйелей, жетілдіре отырып, өз бетінше
еңбектенуге, компьютерлік білімділікке үйрету.
2. Дамытушылық :
Оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру мақсатында өз
бетінше жұмыс жасай алуын, іскерлік, шығармашылық ойлау
қабілетін және компьютерлік сауаттылығын дамыту
3. Тәрбиелілік:
Оқушыларды компьютерлік мәдениеттілікке,
ұлттанымдылыққа, және уақытты тиімді пайдалануға, өзін-
өзі бағалауға, жүйелі ойлауға, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа
тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар және ТСО:
Компьютер, презентация материалдары, тест
тапсырмалары, дайындалған кеспелер, фишкалар.
Сабақтың түрі: Аралас, ойын сабақ
Пәнаралық байланыс: логика, қазақ тілі, математика.
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ Үй тапсырмасын сұрау
1. «ДОМИНО» ойыны
(мұғалімнің ұйымдастыру формасы)
Оқушыларды ойының шартымен таныстыру.
Әр оқушыға жеке кеспелер дайындалады. Кеспе екі бөліктен тұрады. Бір
бөлігінде сұрақ, ал екінші бөлігінде басқа бір кеспедегі сұрақтын жауабы.
Бірінші сұрақ оқылғанда дұрыс жауапты тапқан оқушы қолындағы кеспеден
жауапты оқып,өзінің сұрағын оқуы керек. Осылай ойын жалғаса береді. Дұрыс
жауап 1 фишкадан.
(оқушының іс-әрекеті)
Мұқият сұрақтарды тыңдап өз жауаптарын және сұрақтарын оқуы қажет.
|Сұрақтың жауабы |Сұрақ |
|Мәтінді форматтау |Экранда жақтаулармен шектелген |
| |төртбұрышты аймақ |
|Сұрақтың жауабы |Сұрақ |
| |Аты бар бірқатар байттар тізбегі |
|Терезе | |
|Сұрақтың жауабы |Сұрақ |
|Файл, түзету, түр, қою, формат, | Мәтіннің пішінін оның параметрлері |
|сервис, кесте, терезе, анықтама |арқылы қою дегеніміз |
|Сұрақтың жауабы |Сұрақ |
|Операциялық жүйе | Ms Word ты қалай іске қосамыз |
|Сұрақтың жауабы |Сұрақ |
| Редакциялау | Ақиқат немесе жалған екенін |
| |тұжырымдауға болатын, мағнасы бойынша|
| |аяқталған сөйлем |
|Сұрақтың жауабы |Сұрақ |
|Пікір |Есептеу процестері мен компьютерді |
| |басқару және пайдаланушы мен |
| |аппаратураны байланыстыратын |
| |жинақталған программа |
|Сұрақтың жауабы |Сұрақ |
|Іске қосу- программа- Mic office –Ms| Өңдеу, енгізу, өшіру, орын |
|Word |ауыстыру немесе құжаттын мазмұнын |
| |түзету |
|Сұрақтың жауабы |Сұрақ |
| файл |Редактор терезесінің жоғарғы |
| |бөлігінде негізгі менюлерді ата |
2. Спринт сұрақтары
1) MS Word терезесінің қатарларын ретімен орналастыр.
А) жұмыс аймағы; б) меню қатары; в) қалып-күй қатары; г)тақырып жолы
2) Бас менюдегі командаларды ретімен жаз
А)баптау(настройка); б) құжаттар(документы)
в) программалар(программы); г)Іздеу(найти)
3)MS Word редакторының меню қатарын ретімен жаз;
А)түзету; б)түр; в) формат; г) файл
4) Ақпараттың өлшем бірліктерін өсу ретімен жаз;
А)мегаБайт; б)бит; в)Гигабайт; г)байт
5) Бума құру үшін команданың ретін ата:
А) Бума(папка); б) құру (создать); в) ат енгізу
3. Қай сөз артық
Терчесвин-винчестер
Такедис-дискета
Акткомксиди- компкт-диск
Сорецпрос- процессор
Бұл жерде «процессор» сөзі артық. Ол жад сақтайтын құрылғыларына жатпайды.
4. «топтастыру» стратегиясы
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру
Бұл сабақ алдыңғы сабаққа ұқсас болғандықтан оқушыларға үй жұмысы
ретінде өз бетімен жұмыстануға берілді.
7.5 тақырып Мәтін абзацын форматтау
Жоспары:
1. Абзац диологта Туралау (выравнивание) өрісінде абзацты қою және
форматтау тақтасын туралау батырмаларын көрсету.
2. Бірнеше жол (Первая сторку) өрісіндегі абзацты қою
3. Жоларалық (междустрочный) өрісінде абзац ішіндегі жоларалық интервалды
белгілеу.
4. Абзац диологты терезесінің екінші жағдайын көрсету.
1. Жаңа сабақты бекіту. «Бильярд» ойыны
1.Абзац диолгтік терезесі қайда орналасқан ( меню жолындағы форматта)
2, Абзац қандай перненің басылуымен аяқталады (enter)
3. Туралау батырмаларының көмегімен абзацты қалай жылдам форматтауға болады
(форматтау тақтасынан)
4. Полуторный неше аралық интервал (1,5)
5. По ширине (абзацты беттің оң және сол жақ шеттері бойынша туралау)
2. Компьютермен жұмыс
Деңгейлік тапсырма
1. Оқушыға М. Мақатевтың төрт жол өлең жолын жазу
2. сол өлең жолының тақырыбын басқа түспен, шумақтарын басқа түспен бояу
3. жол аралық интервалдарын өзгерту.
3. Топтастыру стратегиясы
Жеке оқушымен жұмыс
1. «Сөзжұмбақты» табу.
(мұғалімнің ұйымдастыру формасы)
Сөзжұмбақты деңгейі төмен оқушыға беріліді.
(оқушының іс-әрекеті)
Оқушылар сөзжұмбақтың жауабын тауып, .
| |3 |
| | |1 | | | |2 | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
Сұрақтары:
Көлденеңнен
1. Көрсетуге арналған компьютер экраны (монитор)
Тігінен
1. Ms Word қандай редактор? (мәтіндік)
2. Ms Word редакторын іскен қосқан кезде ашылатын төртбұрышты аймақ
(терезе)
3. Баспа құрылғысы (принтер)
2 Сәйкесткендіру тестесі
|Сұрақ |Жауап |
|1.Сөйлесу тілімен берілген пікірлерді |1.Дербес компьютер |
|талдаумен байланысты логика | |
|2.Жұмыста және үйде адамның пайдалануына |2.Пернетақта |
|арналған шағын компьютер | |
|3.1946 жылы қазіргі компьютерлерді |3.Формалды логика |
|архитектурасында бүгінге дейін сақталған | |
|ЭЕМ архитектурасының принципін құрған адам | |
|4 Енгізу құрылғысы |4. Римдік |
|5.Позициялық санау жүйесі |5. Дж. Фон Нейман |
4. «Сандық» ойыны.
(мұғалімнің ұйымдастыру формасы)
Оқушыларды ойынның шартымен таныстыру. Олар сабақтан алған әсерлерін
қағазға түсіріндер, сандыққа салындар.
(оқушының іс-әрекеті)
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін, өз ойларын қағазға түсіредіде, сандыққа
салады.
|Оқушының аты-жөні |
|Білемін |Білдім |Білгім келеді |
| | | |
Ү. Оқушыларды бағалау.
(мұғалімнің ұйымдастыру формасы)
Оқушылардың алдындағы фишкаларды жинау және жинаған ұпайларын есептеу.
Жиналған ұпайы бойынша бағалау, күнделікке қою.
Нәтижесінде:
- оқушы тез ойын жинақтап , шапшаңдыққа үйренді.
- өз беттерімен жұмыс жасауға жұмыстанды.
- Ізденді.
- Деңгейлік тапсырманы орындай отырып компьютерлік сауттылығы артты.
- Жаңа сабақты топтастыра білді
- Өз ойларын ашық айта білуге үйренді.
Оқушы саны: 20
қатысқаны: 20
«5» - 6
«4» - 8
«3» 6
-----------------------
Мәтіндік
абзацын
фарматтау
Сол жақ шеті
бойынша туралау
Ортасы бойынша
Оң жақ шеті
бойынша
Оң және сол жақ
шеттерін туралау
Жоларалық
интервал
Мәтіндік
құжатты
фарматтау
Фарматтау түрі
Қаріп типтері
Қаріп өлшемі
Түсін өзгерту
Курсивтік
сызылым
Қарайтылған
сызылым
Бір сызықпен
сызу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz