Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Кешірімділік көңіл кеңдігі туралы
Северный орта мектебі
АШЫҚ САБАҚ
Тақырыбы:
«Кешірімділік көңіл кеңдігі»
Өткізген: Өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі Идирова Н.Ж.
8 «б» класы
2010-2011 оқу жылы
Күні: 18.11.2010 ж
Пәні: Өзін-өзі тану.
Класы: 8 «б»
Тақырыбы: Кешірімділік - көңіл кеңдігі
Мақсаты: 1.Оқушыларға кешірімділік туралы терең білім беру, кешірімді
болудың
пайдасы туралы түсіндіру.
2.Өз ойларын еркін айта білуге үйрету, сөздік қорларын
дамыту, өмірге деген
көзқарасын қалыптастыру.
3.Оқушыларды кешіре білуге және кешірім сұрай білуге
тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілі: Түсіндіру, пікір алмасу,тренингтер.
Көрнекілігі: слайд, гүлдер, үнтаспа.
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
-Оқушылармен амандасу, оқушыларды түгендеу,сабаққа дайындау.
Үй тапсырмасын тексеру:
-Сұрақ-жауап әдісін пайдалана отырып тексеріп шығу.
Жаңа сабақ:
Сабақтың мақсатымен таныстыру. Оқушыларды шаттық шеңберіне шығарып «Адам»
әнін орындау.
-Балалар сендер кешірімділік, кешірімді болу деген сөздерді қалай
түсінесіңдер?
-Өкпелеп , ренжігенде өздеріңді қалай сезінесіңдер?
-Сені қандай жағдайлар өкпелетіп,ренжітеді?
-Басқаларға деген өкпе-назыңа үңіліп көрдің бе? т.б.
Дәйексөзбен жұмыс: «Сүйегі жоқ балық болмайтыны сияқты, кемшілігі жоқ адам
да болмайды».
-Балалар осы дәйексөзді қалай түсінесіңдер? (Балалар жауабы)
- Енді балалар дәптерлерімізге адам бойындағы қандай кемшіліктерге жол
бермеуі керек деп ойлайсыңдар соны тізбектеп жазыңдар.
Жаңа ақпарат.
Адам адам болған соң қателеспей тұрмайды, қателескен жағдайда біз көбінесе
кінәліні іздейміз. Өзгелерге кінә қойып өкпе-реніш танытамыз.Қателеспейтін
адам болмайды сондықтан кешіре де білу керке. Ал кек сақтау адамдарға деген
жек көрушілік, сенімсіздік туғызып, жағдайды ушықтырып жібереді. Өкпе,реніш
адамдар арасындағы жағымды қарым-қатынасқа нұқсан келтіріп,өзара
түсінбеушілік туғызады.Сол себепті өкпе,ренішке бой алдырмай,адамдарға
түсіністікпен,ізгілікпен,құрметпен қарауға ұмтылу керек.
Өкпе,реніш-адамның көңіл күйіне,денсаулығына кері әсер етеді.Айналаңа
ылғи өкпелеп,ренішпен қарау,риза болмау түрлі ауруларға шалдықтырады.
Жағдаятты шешу.
Нұрбол мен Арман бір үйдің балалары. Олар біраздан бері бір-біріне өкпелеп,
сөйлеспейді.Үйде үнсіз ғана әрекет жасайды.Нұрбол үлкендігін ойлап, Арманды
кешіре салғысы келгенімен, інісінің кішілік көрсету керектігі есіне
түскенде, бұл ойынан айнып қалады. Ал Арман болса, ағасы үлкендік танытып,
оны үнемі қамқорлыққа алуы тиіс деп, кішірейетін емес. Бүгін ауылдан анасы
телефон шалды.Телефон тұтқасын көтерген Арман ағасына ертең анасын
вокзалдан күтіп алу керектігін қалай айтарын білмей тұрып қалды.
Тапсырма: Берілген өлең жолдарын оқыңдар. Ондағы ой тұжырымдарды
Көзқарас
Себеп
Мысал
қорытындылау
әдісін пайдаланып, өз пікірлеріңді айтыңдар.
- Балалар адам өмірде кешіре білуі ғана емес кешірім сұрай білуіде керек,
яғни адам өз кінәсін мойындай білуі керек.
- Қалай ойлайсыңдар кешірім сұраған оңай ма әлде кешірген оңай ма?
Ойын: Кешірім гүлін сыйлау.
- Балалар сендер гүлдерге соңғы кезде ренжіткен адамдарыңа кешірім
сөздерін жазып сыйлаңдар. (Балалар бір-бірінен және мұғалімдерден
немесе ата-аналарынан кешірім сұрап кешірім гүлін сыйлайды.)
Сабақты қорыту:
Топтастыру әдісімен жаңа сабақты бекіту.
Балалар берілген сөздерді барлығы хормен айтады.
Мейірімділік
Ақылдылық
Ізгілік
Кешірімділік
Рақымшылдық
Адамгершілік
Азаматтық
Ақкөңілділік
Үйге тапсырма:
Дәптерде 21-22 беттердегі тапсырмаларды орындап келу және «Достарым » әнін
жаттап келу.
Жүректен жүрекке шеңберіне тұрып, оқушылар «Мен ризамын....» атты
тренингте бір-біріне ризашылықтарын білдіреді.
АШЫҚ САБАҚ
Тақырыбы:
«Кешірімділік көңіл кеңдігі»
Өткізген: Өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі Идирова Н.Ж.
8 «б» класы
2010-2011 оқу жылы
Күні: 18.11.2010 ж
Пәні: Өзін-өзі тану.
Класы: 8 «б»
Тақырыбы: Кешірімділік - көңіл кеңдігі
Мақсаты: 1.Оқушыларға кешірімділік туралы терең білім беру, кешірімді
болудың
пайдасы туралы түсіндіру.
2.Өз ойларын еркін айта білуге үйрету, сөздік қорларын
дамыту, өмірге деген
көзқарасын қалыптастыру.
3.Оқушыларды кешіре білуге және кешірім сұрай білуге
тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілі: Түсіндіру, пікір алмасу,тренингтер.
Көрнекілігі: слайд, гүлдер, үнтаспа.
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
-Оқушылармен амандасу, оқушыларды түгендеу,сабаққа дайындау.
Үй тапсырмасын тексеру:
-Сұрақ-жауап әдісін пайдалана отырып тексеріп шығу.
Жаңа сабақ:
Сабақтың мақсатымен таныстыру. Оқушыларды шаттық шеңберіне шығарып «Адам»
әнін орындау.
-Балалар сендер кешірімділік, кешірімді болу деген сөздерді қалай
түсінесіңдер?
-Өкпелеп , ренжігенде өздеріңді қалай сезінесіңдер?
-Сені қандай жағдайлар өкпелетіп,ренжітеді?
-Басқаларға деген өкпе-назыңа үңіліп көрдің бе? т.б.
Дәйексөзбен жұмыс: «Сүйегі жоқ балық болмайтыны сияқты, кемшілігі жоқ адам
да болмайды».
-Балалар осы дәйексөзді қалай түсінесіңдер? (Балалар жауабы)
- Енді балалар дәптерлерімізге адам бойындағы қандай кемшіліктерге жол
бермеуі керек деп ойлайсыңдар соны тізбектеп жазыңдар.
Жаңа ақпарат.
Адам адам болған соң қателеспей тұрмайды, қателескен жағдайда біз көбінесе
кінәліні іздейміз. Өзгелерге кінә қойып өкпе-реніш танытамыз.Қателеспейтін
адам болмайды сондықтан кешіре де білу керке. Ал кек сақтау адамдарға деген
жек көрушілік, сенімсіздік туғызып, жағдайды ушықтырып жібереді. Өкпе,реніш
адамдар арасындағы жағымды қарым-қатынасқа нұқсан келтіріп,өзара
түсінбеушілік туғызады.Сол себепті өкпе,ренішке бой алдырмай,адамдарға
түсіністікпен,ізгілікпен,құрметпен қарауға ұмтылу керек.
Өкпе,реніш-адамның көңіл күйіне,денсаулығына кері әсер етеді.Айналаңа
ылғи өкпелеп,ренішпен қарау,риза болмау түрлі ауруларға шалдықтырады.
Жағдаятты шешу.
Нұрбол мен Арман бір үйдің балалары. Олар біраздан бері бір-біріне өкпелеп,
сөйлеспейді.Үйде үнсіз ғана әрекет жасайды.Нұрбол үлкендігін ойлап, Арманды
кешіре салғысы келгенімен, інісінің кішілік көрсету керектігі есіне
түскенде, бұл ойынан айнып қалады. Ал Арман болса, ағасы үлкендік танытып,
оны үнемі қамқорлыққа алуы тиіс деп, кішірейетін емес. Бүгін ауылдан анасы
телефон шалды.Телефон тұтқасын көтерген Арман ағасына ертең анасын
вокзалдан күтіп алу керектігін қалай айтарын білмей тұрып қалды.
Тапсырма: Берілген өлең жолдарын оқыңдар. Ондағы ой тұжырымдарды
Көзқарас
Себеп
Мысал
қорытындылау
әдісін пайдаланып, өз пікірлеріңді айтыңдар.
- Балалар адам өмірде кешіре білуі ғана емес кешірім сұрай білуіде керек,
яғни адам өз кінәсін мойындай білуі керек.
- Қалай ойлайсыңдар кешірім сұраған оңай ма әлде кешірген оңай ма?
Ойын: Кешірім гүлін сыйлау.
- Балалар сендер гүлдерге соңғы кезде ренжіткен адамдарыңа кешірім
сөздерін жазып сыйлаңдар. (Балалар бір-бірінен және мұғалімдерден
немесе ата-аналарынан кешірім сұрап кешірім гүлін сыйлайды.)
Сабақты қорыту:
Топтастыру әдісімен жаңа сабақты бекіту.
Балалар берілген сөздерді барлығы хормен айтады.
Мейірімділік
Ақылдылық
Ізгілік
Кешірімділік
Рақымшылдық
Адамгершілік
Азаматтық
Ақкөңілділік
Үйге тапсырма:
Дәптерде 21-22 беттердегі тапсырмаларды орындап келу және «Достарым » әнін
жаттап келу.
Жүректен жүрекке шеңберіне тұрып, оқушылар «Мен ризамын....» атты
тренингте бір-біріне ризашылықтарын білдіреді.
Ұқсас жұмыстар
Кешірімділік- көңіл кеңдігі |
Кешір мені |
Ізгілік іздеп келемін |
Адамгершілік тұрғыда |
Қазақ қызы |
Өмір қымбатсың маған. 7-сынып |
Адал достық |
Сен отбасында кімсің |
Сіздер қалай ойлайсыздар |
Мақтаншақ жолбарыс |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz