Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жастар және мәдениет

Кембридж тренерлерінің қолдауы арқылы мұғалімдермен wiki беттерін қолдана
отырып, сабақты құру және жоспарлау кестесі.

|Сабақ жүргізген |Адам. Қоғам. |9 «В» сыныбы. |Ақмола облысы |
|мұғалімнің аты-жөні: |Құқық. |Оқушының саны 16 |Степногорск қаласы. |
|Кожахметова Нургуль | | |№9 орта мектебі |
|Темирбаевна | | | |
|1 Апта |08.05.2012 |2 сабақ. 09:05-09:50 №6 сынып |
| | |бөлмесі |
|Сабақтың атауы |Тақырыбы: Жастар және мәдениет |
|Сілтеме | Қ.Жүкешев, Ғ.Сапарғалиев, Г.Асанбекова, 9 сынып оқулығы. 217-220 |
| |бет. |
| |Слайдтар. |
| |Сабақ жоспары |
|Жалпы мақсаты|Оқушыларға жастар мәдениеті, түрлі ұрпақ өкілдерінің арасындағы |
| |мәдени сабақтастық және мәдени дәстүрлер мен мәдени талғам туралы |
| |түсінік қалыптастыру. Ойлау дағдылары мен біліктіліктерін |
| |қалыптастыру, шығармашылық әлеуетін дамытуға жағдай жасау |
| Міндеттер: |1. Оқушылардың қызығушылығын ояту |
| |2. Жаңа тақырыпқа оқушылардың білетін білімі арқылы кіру |
| |3. Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау,|
| |сыни тұрғыдан ойлау процестері арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау|
| |4. Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау |
|Мұғалімдер |1.Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп |
|үшін оқу |шығу |
|нәтижелері |2.Мұғалім оқуға бағыттап отыру |
| |3.Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау |
|Сабақта |Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, |
|туындаған |мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау |
|негізгі | |
|идеялар | |
|Күтілетін | Бүгінгі және болашақ Қазақстанның азаматтары, жастары екенін |
|нәтиже |ұғындыру және мәдениеттің дамуына олардың қосатын үлесі мол екенін |
| |айта келе олардың бойына сенімділік пен жауапкершілікке баулу. |
|Тапсырмалар |«Адамдар қарым-қатынасына» диалог құру. |
|wiki | |
|беттерінен | |
|жүктелген | |
|дереккөздер | |
| | |
|Қолданылған |Диалогты оқыту, кластер, бес жолды өлең стратегиялары |
|әдістер | |
|Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер немен айналысады және |
|оқушылар немен айналысады. |
|Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу 0,5мин |

№1 сабақ. Тақырыбы:Жастар және мәдениет
|Мұғалімнің іс-әрекеті |уақыты |Оқушылардың іс-әрекеті |
|Қызығушылықты ояту. | | |
|Стикер таратып беру. |1 мин |Оқушылар стикер бетіне тілек, |
|Тілек жазу. | |өзінің көңіл-күйін білдіреді. |
|Интербелсенді тақта бетіне | | |
|слайдты шығарамын. | |Оқушылар назары интербелсенді тақта|
|Оның бетінде М.Жұмабаевтың «Мен |2 мин |бетінде. Бір оқушы тақтаға жақындап|
|жастарға сенемін» өлеңі болады. | |М. Жұмабаевтың «Мен жастарға |
|Өлеңді өзім емес, оқушыға | |сенемін» өлеңін оқып шығады. |
|оқытқызамын. Оқушымен мұғалімнің | | |
|арасында диалог орнату үшін | |Оқушылардың жауабтарын тыңдау. |
|сұрақтар қоямын: | | |
|-Өлең не туралы айтылған және | | |
|авторы кім? | | |
|-Ақын өлең жолында кімдерге | | |
|сенемін дейді? | | |
|-Олай болса бүгінгі сабағымыз | | |
|кімдер туралы болмақ? | |Оқушылар көшбасшы мен бақылаушыны |
| |1 мин |өздері тағайындайды. |
|Бағалау парақтары таратылады. | | |
|Көшбасшы мен бақылаушы білесе | | |
|отырып баға қояды. | | |
| | |Оқушылар топтардың нөмірі |
|Мағынаны тану. |1 мин |көрсетілген үстелге барып отырады. |
|Сыныпты сандар арқылы топтарға | | |
|бөлемін. | | |
|Әр топқа оқулық мәтінінен | |Оқушылар бірінші тақырыпты жеке |
|тапсырмалар беремін. |10 мин |оқиды, екінші жұппен талдайды, |
|1-топқа: Жастар мәдениеті. | |үшінші топта талқылайды. |
|2-топқа: Жастардың сапалы білім | | |
|алуы. | | |
|3-топқа: Жастардың мәдени | | |
|дәстүрлері мен мәдени талғамдары.| | |
|4-топқа: Түрлі ұрпақ өкілдерінің | |Оқушылар оқып, талдап, талқылаған |
|арасындағы сабақтастық . |8 мин |тақырыпшаны флипчартқа түсіріп, |
|Флипчарттар мен маркерлерді | |қорғайды. |
|топтарға таратып береді. | | |
|Флипчартқа кластер құруға | | |
|тапсырма береді. | | |
| |2 мин |Оқушылар назары тақтада. Бір оқушы |
|Пікірлесу. | |тұрып оқып береді. |
|Оқушылардың назарын интербелсенді| | |
|тақтаға аударту. | | |
|Н.Назарбаевтың мәдениет туралы | |Оқушылар пікірін тыңдау. |
|айтқан сөзін оқушыға оқытқызу. | | |
|Сұрақ: -Елбасы қазақ мәдениетінен| | |
|қандай үміт күтеді? | | |
|Қалай ойлайсыңдар біз қазақ | | |
|мәдениетіне қандай үлес қоса | | |
|аламыз? |12 мин |Топта отырған оқушылар бірлесе |
| | |жұмыс жасайды. Қандай тақырыпта |
|Ой қорыту | |диалогты көрініс қоятыны өздерінің |
|Тапсырма: Қоғамда болатын | |қалауы болады. |
|мәдениет пен мәдениетсіздік | | |
|туралы диалогты көрініс |4 мин |Әр топ өлең құрады. Құрған |
| | |өлеңдерін оқиды. |
| | | |
|Топпен жұмыс «Бес жолды өлең» |2,5 мин |Әр топтың көшбасшысы мен |
|құру . | |бақылаушылары қойған бағаларын |
| | |оқиды. |
|4.Бағалау | |Бағалау бойынша оқушылар ойларын |
| | |айтады. |
|Үйге тапсырма: Адамдар арасындағы қарым-қатынасқа диалог құрып келу. 1 мин. |

Ұқсас жұмыстар
Ақпараттық мәдениет дегеніміз не
Тіл - атадан балаға жеткен қатынас құралы
Президенттік тесттердің құрылымы
Біздің болашағымыз өзіміздің қолымызда
Топ жұмысын бағалау парақшасы арқылы бағалау
Жылдық тәрбие жоспары 9 сынып
Қаланың әсем жерлеріне шолу
Мынау кім
Тәуелсіздік тұғырың биік болсын. 5 сынып
Сынып сағаты
Пәндер