§1. Еуропа елдері

10-сынып. Дүние жүзі тарихы(гуманитарлық)

Сабақтың тақырыбы: §1. Еуропа елдері

Сабақтың мақсаты:

  • Бірінші дүниежүзілік соғыс қарсаңындағы әлем көрінісі, еуропа мемлекеттерінің саяси құрылысы, ұлы державалардың экспанциясы, еуропалық мемлекеттердің үстемдігінің түп негізі, өркениеттер үндестігі тақырыптарында айта отырып, белсенділігі жоғары білімді азамат тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: аралас

Әдісі: интерактивті

Көрнекілік:карта

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқу құралын тексеріп түгелдеу
  • Әнұран орындау, «Хабар»
  • Оқушылар зейінін сабаққа аудару

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:

  • Бірінші дүниежүзілік соғыс туралы не білеміз?

Жаңа сабақтың жоспары:

  1. Жаңа индустриялы кезең
  2. Еуропа мемлекеттерінің саяси құрылы
  3. Ұлттық мемлекет идеясы мен экономикалық өмірді ықпалдастыру үдерісі.
  4. Ұлы державалар және олардың экспанциясы
  5. Дүние жүзін бөліске салу мәселесі
  6. Милитаризм және қарудың жаңа түрлері
  7. Пацифизм
  8. Ұлтшылдық. Нәсілшілдік
  9. ХХ ғасырдың басындағы дүние жүзінің саяси картасы

Сабақты бекіту:

  • Иә-жоқ
  • Мұны әркім білуі тиіс

Бағалау:

Үйге тапсырма: §1. ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың басындағы әлем бірлігін қандай оқиғалар анықтады?

10-сынып. Дүние жүзі тарихы(гуманитарлық)

Сабақтың тақырыбы: §2. Еуропадан тысқары дүние жүзі. Азия елдері

Сабақтың мақсаты:

  • «Империализм» сөзінің мәнін ашып көрсету, Азия елдерінің тарихымен таныстыру, ойлау қабілеттерін дамытып, белсенділігі жоғары азамат тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: аралас

Әдісі: интерактивті

Көрнекілік:карта

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқу құралын тексеріп түгелдеу
  • Әнұран орындау, «Хабар»
  • Оқушылар зейінін сабаққа аудару

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:

  1. Жаңа индустриялы кезең
  2. Еуропа мемлекеттерінің саяси құрылы
  3. Ұлттық мемлекет идеясы мен экономикалық өмірді ықпалдастыру үдерісі.
  4. Ұлы державалар және олардың экспанциясы
  5. Дүние жүзін бөліске салу мәселесі
  6. Милитаризм және қарудың жаңа түрлері

Жаңа сабақтың жоспары:

  1. XX ғасырдың басындағы дүние жүзінің саяси картасы
  2. Қытай
  3. Корея
  4. Монғолия
  5. Жапония
  6. Отар және жартылай отра елдер
  7. Еуропалық үстемдіктің түп негізі
  8. Ұлттық сана-сезім мен азаттық қозғалыстарының өсуі
  9. Әлем бірлігі
  10. Өркениеттер байланысы
  11. Қытай өркениеті
  12. Үнді және ислам өркениеті

Сабақты бекіту:

  • Азия және Африка елдері қандай себептердің күшімен Еуропа және Американың алдыңғы қатарлы капиталистік елдерінің отарына, жартылай отарына айналды?
  • Еуропадан тыс еуропалық биліктің себептерін түсіндіріп беріңдер
  • Әлемдегі өркениеттердің ерекшеліктерін атап, олардың өзара ықпалдастығына тоқталып өтіңдер?

Бағалау:

Үйге тапсырма: §2.

10-сынып. Дүние жүзі тарихы(гуманитарлық)

Сабақтың тақырыбы: §3. ХХ ғ. басындағы халықаралық қатынастардың шиеленісуі

Сабақтың мақсаты:

  • Дүниежүзін бөлісудегі ірі елдердің бәсекелестігі, Германияның өркендеуі және әскери-саяси одақтардың құрылуы туралы баяндау;
  • Өз ойын еркін айтуға дағдыландыру;
  • Ұлттық рухы биік, бәскеге барынша қабілетті тұлға қалыптастыру.

Сабақтың түрі: аралас

Әдісі: интерактивті

Көрнекілік:карта

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқу құралын тексеріп түгелдеу
  • Әнұран орындау, «Хабар»
  • Оқушылар зейінін сабаққа аудару

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:

  • Еуропа мен Американың жетекші державаларына Азия мен Африка елдерінің отар және жартылай отарларға айналуының қандай себептері болды?
  • «Империя», «император», «империализм» терминдерінің арасында мағыналық байланыс бар ма?

Жаңа сабақтың жоспары:

  1. Дүние жүзін бөлісудегі ірі елдердің бәсекелестігі
  2. Германияның өркендеуі және әскери-саяси одақтардың құрылуы
  3. Орыс-француз одағы
  4. Ағылшын-орыс қатынастары
  5. Балқан соғыстары
Антанта
Үштік одақ
Антанта: 1. Өндірістің соғыс жағдайына сай қайта құрылмауы.
Үштік одақ: 1. Килль каналы қызметінің жақсаруы.
Антанта: 2. Францияның Бельгиямен екі арадағы шекерада бекінісінің болмауы.
Үштік одақ: 2. Неміс артиллериясының күш қуатының артуы. Крупп зауыттарында зеңбіректердің жаңа түрлерінің шығарылуы.
Антанта: 3. Құрлықтағы әскердің әлсіздігі.
Үштік одақ: 3. Германияның «қауырт соғысқа» дайындалуы
Антанта: 4. Әскери-теңіз флотының дайындығы едәуір жақсы болды.
Үштік одақ: 4. Неміс армиясының сан жағынан артықшылығы. Австрия-Венгрияның әскери қуатының артуы.

Сабақты бекіту:

  • Бірінші дүниежүзілік соғыстың басталу себептері қандай болды?
  • Соғыстың қандай ірі шайқастарын білдіңдер?
  • Германия неліктен «Шлиффен» жоспарын жүзеге асыра алмады?
  • АҚШ неге 1917 жылы ғана соғысқа кірді?
  • Бірінші дүниежүзілік соғыс майдандарында соғыс қимылдарын тоқтату жөнінде келісімге қол қою қашан және қай жерде болды?
  • Бірінші дүниежүзілік соғыстағы жалпы адам шығыны қанша болды?

Бағалау:

Үйге тапсырма: §3.

10-сынып. Дүние жүзі тарихы(гуманитарлық)

Сабақтың тақырыбы: §4. Бірінші дүниежүзілік соғыс.

Сабақтың мақсаты:

  • Бірінші дүниежүзілік соғыстың басталуы, барысы және аяқталуы туралы баяндау;
  • Пәнге деген қызығушылығын арттыру, ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту;
  • Ұлттық рухы биік, бәскеге барынша қабілетті тұлға қалыптастыру

Сабақтың түрі: аралас

Әдісі: интерактивті

Көрнекілік:карта

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқу құралын тексеріп түгелдеу
  • Әнұран орындау, «Хабар»
  • Оқушылар зейінін сабаққа аудару

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:

  1. Дүние жүзін бөлісудегі ірі елдердің бәсекелестігі
  2. Германияның өркендеуі және әскери-саяси одақтардың құрылуы
  3. Орыс-француз одағы
  4. Ағылшын-орыс қатынастары
  5. Балқан соғыстары

Жаңа сабақтың жоспары:

  1. Бірінші дүниежүзілік соғыстың басталуы, барысы және аяқталуы
  2. Марна шайқасы
  3. «Верден қырғыны»
  4. Германияда революцияның басталуы, соғыстың аяқталуы.
Антанта
Үштік одақ
Антанта: 1. Өндірістің соғыс жағдайына сай қайта құрылмауы.
Үштік одақ: 1. Килль каналы қызметінің жақсаруы.
Антанта: 2. Францияның Бельгиямен екі арадағы шекерада бекінісінің болмауы.
Үштік одақ: 2. Неміс артиллериясының күш қуатының артуы. Крупп зауыттарында зеңбіректердің жаңа түрлерінің шығарылуы.
Антанта: 3. Құрлықтағы әскердің әлсіздігі.
Үштік одақ: 3. Германияның «қауырт соғысқа» дайындалуы
Антанта: 4. Әскери-теңіз флотының дайындығы едәуір жақсы болды.
Үштік одақ: 4. Неміс армиясының сан жағынан артықшылығы. Австрия-Венгрияның әскери қуатының артуы.

Сабақты бекіту:

  • Бірінші дүниежүзілік соғыстың басталу себептері қандай болды?
  • Соғыстың қандай ірі шайқастарын білдіңдер?
  • Германия неліктен «Шлиффен» жоспарын жүзеге асыра алмады?
  • АҚШ неге 1917 жылы ғана соғысқа кірді?
  • Бірінші дүниежүзілік соғыс майдандарында соғыс қимылдарын тоқтату жөнінде келісімге қол қою қашан және қай жерде болды?
  • Бірінші дүниежүзілік соғыстағы жалпы адам шығыны қанша болды?

Бағалау:

Үйге тапсырма: §4.

10-сынып. Дүние жүзі тарихы(гуманитарлық)

Сабақтың тақырыбы: §5. Бірінші дүниежүзілік соғыс жылдарындағы саяси-әлеуметтік дағдарыстар

Сабақтың мақсаты:

  • Бірінші дүниежүзілік соғыстың зардаптарын, Ресейдегі ақпан революциясының дүние жүзі елдеріне әсерін және аяқталуы туралы баяндау;
  • Пәнге деген қызығушылығын арттыру, ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту;
  • Ұлттық рухы биік, бәскеге барынша қабілетті тұлға қалыптастыру

Сабақтың түрі: аралас

Әдісі: интерактивті

Көрнекілік:карта

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқу құралын тексеріп түгелдеу
  • Әнұран орындау, «Хабар»
  • Оқушылар зейінін сабаққа аудару

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:

  1. Бірінші дүниежүзілік соғыстың басталуы, барысы және аяқталуы
  2. Марна шайқасы
  3. «Верден қырғыны»
  4. Германияда революцияның басталуы, соғыстың аяқталуы.

Жаңа сабақтың жоспары:

  1. Бірінші дүниежүзілік соғыстың зардаптары
  2. Ресейдегі ақпан ревалюциясының дүние жүзі елдеріне әсері
  3. Үштік одақтың жеңілуі
  4. Германияда революцияның басталуы, соғыстың аяқталуы.

Сабақты бекіту:

  • Бірінші дүниежүзілік соғыстың басталу себептері қандай болды?
  • Соғыстың қандай ірі шайқастарын білдіңдер?
  • Германия неліктен «Шлиффен» жоспарын жүзеге асыра алмады?
  • АҚШ неге 1917 жылы ғана соғысқа кірді?
  • Бірінші дүниежүзілік соғыс майдандарында соғыс қимылдарын тоқтату жөнінде келісімге қол қою қашан және қай жерде болды?
  • Бірінші дүниежүзілік соғыстың негізгі нәтижелері туралы айтып беріңдер

Бағалау:

Үйге тапсырма: §5.

10-сынып. Дүние жүзі тарихы(гуманитарлық)

Сабақтың тақырыбы: §6. Версаль-Вашингтон жүйесі

Сабақтың мақсаты:

  • Париж конференциясы, жеңіске жеткен елдер арасындағы қарама-қайшылықтар, Версаль бітімшарты, Ұлттар лигасының, сонымен қоса жаңа мемлекеттердің құрылуы, Түркия тәуелсіздігінің жариялануы туралы айта отырып, белсенділігі жоғары азамат тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: аралас

Әдісі: интерактивті

Көрнекілік:карта

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқу құралын тексеріп түгелдеу
  • Әнұран орындау, «Хабар»
  • Оқушылар зейінін сабаққа аудару

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:

  • Бірінші дүниежүзілік соғыстың басталу себептері қандай болды?
  • Соғыстың қандай ірі шайқастарын білдіңдер?
  • Германия неліктен «Шлиффен» жоспарын жүзеге асыра алмады?
  • АҚШ неге 1917 жылы ғана соғысқа кірді?
  • Бірінші дүниежүзілік соғыстағы жалпы адам шығыны қанша болды?

Жаңа сабақтың жоспары:

  1. Париж конференциясы
  2. Жеңіске жеткен елдер арасындағы қарама-қайшылықтар. Вильсонның «14 тармағы».
  3. Версаль бітімшартыҰлттар лигасы
  4. Чехословакия, Венгрия, Австрия, Серб, Хорват және Словен корольдігі, Польша, Финляндия, Литва, Латвия және Эстония, Украина, Белоруссия, Әзірбайжан, Армения, Грузия.
  5. Түркия
  6. Араб елдері
  7. Вашингтон конференциясы
  8. Версаль-Вашингтон жүйесінің баянсыздығы
  9. Германия жағдайын жеңілдету.

Сабақты бекіту:

  • 1919 жылы Париж конференциясы қандай негізгі міндеттер қойды?
  • Вильсон «14 тармағының» мәнісі неде?
  • Версаль-Вашингтон жүйесі деген не?
  • Бейбіт келісімшартқа сәйкес Германия қандай жерлерінен айырылды?
  • Австрия, Югославия, Чехословакия республикалары қалай пайда болды?
  • Түрік Республикасы қашан құрылды?
  • Версаль-Вашингтон жүйесі неліктен тиянақты болмады?

Бағалау:

Үйге тапсырма: §6.

10-сынып. Дүние жүзі тарихы(гуманитарлық)

Сабақтың тақырыбы: §7. Демократиялық толқындардың жетістіктері мен бәсеңдеуі

Сабақтың мақсаты:

  • Бұқаралық қозғалыстардың өрши түсуі, революциялар, Веймар Республикасының құрылуы, реформалар, демократиялық толқындардың жетістіктері мен бәсеңдеуі, жұмысшы және социалистік қозғалыстың жіктелулері тақырыптары бойынша баяндау.
  • Білімді жеке тұлға қалыптастыру

Сабақтың түрі: лекция

Әдісі: баяндау

Көрнекілік:карта

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқу құралын тексеріп түгелдеу
  • Әнұран орындау, «Хабар»
  • Оқушылар зейінін сабаққа аудару

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:

  • 1919 жылы Париж конференциясы қандай негізгі міндеттер қойды?
  • Вильсон «14 тармағының» мәнісі неде?
  • Версаль-Вашингтон жүйесі деген не?
  • Бейбіт келісімшартқа сәйкес Германия қандай жерлерінен айырылды?
  • Австрия, Югославия, Чехословакия республикалары қалай пайда болды?
  • Түрік Республикасы қашан құрылды?
  • Версаль-Вашингтон жүйесі неліктен тиянақты болмады?

Жаңа сабақтың жоспары:

  1. Бұқаралық қозғалыстардың өрши түсуіДамудың екі жолы
  2. Революциялар
  3. Веймар Республикасы
  4. Реформалар
  5. Демократиялық толқындардың жетістіктері мен бәсеңдеуіЖұмысшы және социалистік қозғалыстың жіктелулері
  6. Экономикалық өрлеу
  7. Компартиялар ықпалының төмендеуі және социал-демократияның нығаюы.

Сабақты бекіту:

  • Бірінші дүниежүзілік соғыс барысында бұқаралық қозғалыстардың өрлеуін қандай себептер туғызды?
  • Соғыстан кейінгі Еуропаның саяси өмірінде, дамудың екі жолы қанда себептермен айқындалды?
  • 1917 жылғы Ресейдегі Қазақ төңкерісі Бірінші дүниежүзілік соғыс аяқталғаннан кейінгі Еуропа халықтарының бұқаралық қозғалыстарының өсуіне қалай ықпал етті?
  • І джс кейінгі жұмысшы қозғалыстарының жіктелу себептерін түсіндіріп беріңдер
  • ІІІ Интернационалды (Коминтерн) кім басқарды және осы ұйымның орталығы қайда болды?

Бағалау: Үйге тапсырмма беру: §7.

10-сынып. Дүние жүзі тарихы(гуманитарлық)

Сабақтың тақырыбы: §8. Жаңа мемлекеттердің құрылуы

Сабақтың мақсаты:

  • Қуатты империялар ыдыраған аумақтарда тәуелсіз мемлекеттердің пайда болу тарихын баяндап беру;
  • Пәнге деген қызығушылығын арттыру, ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту;
  • Білімді жеке тұлға қалыптастыру

Сабақтың түрі: лекция

Әдісі: баяндау

Көрнекілік:карта

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқу құралын тексеріп түгелдеу
  • Әнұран орындау, «Хабар»
  • Оқушылар зейінін сабаққа аудару

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:

  1. Бұқаралық қозғалыстардың өрши түсуіДамудың екі жолы
  2. Революциялар
  3. Веймар Республикасы
  4. Реформалар
  5. Демократиялық толқындардың жетістіктері мен бәсеңдеуіЖұмысшы және социалистік қозғалыстың жіктелулері
  6. Экономикалық өрлеу
  7. Компартиялар ықпалының төмендеуі және социал-демократияның нығаюы.

Жаңа сабақтың жоспары:

  1. Венгрия
  2. Австрия
  3. Серб, Хорват және Словен корольдігі
  4. Чехословакия
  5. Польша
  6. Финляндия
  7. Литва
  8. Латвия және Эстония
  9. Түркия
  10. Украйна, Белоруссия, Әзірбайжан, Армения, Грузия
  11. Араб елдері

Сабақты бекіту:

  • Оңтүстік-Шығыс Еуропадағы ұлт-азаттық қозғалыстардың өсуіне қандай оқиғалар ықпал етті?
  • Австрия Республикасы, Югославия, Чехословакия қалай пайда болды?
  • Шығыстық Араб елдеріндегі оқиғалар қалай дамыды?

Бағалау:

Үйге тапсырма: §8.

1 0-сынып. Дүние жүзі тарихы(гуманитарлық)

Сабақтың тақырыбы: §9. КСРО-да тоталитарлық жүйенің қалыптасуы

Сабақтың мақсаты:

  • Қазан төңкерісі, Ресейде большевиктердің билікке келуі, Азамат соғысы туралы айта отырып, КСРО-ның құрылуын толық түсіндіру.
  • Тарихи санасы қалыптасқан, шығармашыл, бәсекеге барынша қабілеті ұлтжанды тұлға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: аралас

Әдісі: интерактивті

Көрнекілік:карта

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқу құралын тексеріп түгелдеу
  • Әнұран орындау, «Хабар»
  • Оқушылар зейінін сабаққа аудару

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:

  • Оңтүстік-Шығыс Еуропадағы ұлт-азаттық қозғалыстардың өсуіне қандай оқиғалар ықпал етті?
  • Австрия Республикасы, Югославия, Чехословакия қалай пайда болды?
  • Шығыстық Араб елдеріндегі оқиғалар қалай дамыды?

Жаңа сабақтың жоспары:

1. Қазан төңкерісі және Ресейде большевиктердің билікке келуі

2. Кеңес үкіметінің алғашқы жүргізген шаралары

3. Жер туралы декрет

4. Азамат соғысы және интервенцияның басталуы

5. Большевиктердің ұлт саясаты

6. КСРО-ның құрылуы. Ұлттық автономия мәселелері

7. Индустрияландыру және ұжымдастыру саясатын бұрмалау мен оның салдары

8. КСРО-да тоталитарлық жүйенің орнауы

9. Коминтерн және оның рөлі

10. 20-30 жылдардағы КСРО-ның сыртқы саясаты

Сабақты бекіту:

  • 1917 жылғы Қазақ төңкерісінің себептерін түсіндіріп беріңдер.
  • 1917 жылығы Қазақ төңкерісін ұйымдастырып, өткізудегі В. И. Лениннің рөлі қандай?
  • Кеңес үкіметінің алғашқы шараларын атаңдар.
  • Ресей шаруалары «Жер таралы» Декретті қалай қабылдады?
  • Ресейдегі азамат соғысы мен шетелдік интервенцияның себептерін ашып беріңдер
  • Азамат соғысының негізгі майдандарын атаңдар
  • КСРО-ның құрылу негізінде И. Сталинның автономияландыру жөніндегі жоспары неліктен қолдау таппады?

Бағалау:

Үйге тапсырма: §9.

10-сынып. Дүние жүзі тарихы(гуманитарлық)

Сабақтың тақырыбы: §10. 1929-1933 жылдардағы дүниежүзілік экономикалық дағдарыс.

Сабақтың мақсаты:

  • Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі дүниежүзілік экономикалық дағдарыс себептерін, әлемдегі саяси және әлеуметтік жағдай, АҚШ-тағы экономикалық дағдарыстың ерекшеліктері туралы толық түсінік беру;
  • Тарихи санасы қалыптасқан, шығармашыл, бәсекеге барынша қабілеті ұлтжанды тұлға тәрбиелеу

Сабақтың түрі: аралас

Әдісі: интерактивті

Көрнекілік:карта, сызба

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқу құралын тексеріп түгелдеу
  • Әнұран орындау, «Хабар»
  • Оқушылар зейінін сабаққа аудару

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:

  • 1917 жылғы Қазақ төңкерісінің себептерін түсіндіріп беріңдер.
  • 1917 жылығы Қазақ төңкерісін ұйымдастырып, өткізудегі В. И. Лениннің рөлі қандай? Кеңес үкіметінің алғашқы шараларын атаңдар.
  • Ресей шаруалары «Жер таралы» Декретті қалай қабылдады?
  • Ресейдегі азамат соғысы мен шетелдік интервенцияның себептерін ашып беріңдер
  • КСРО-ның құрылу негізінде И. Сталинның автономияландыру жөніндегі жоспары неліктен қолдау таппады?

Жаңа сабақтың жоспары:

  1. Экономикалық дағдарыстың себептері мен әлеуметтік салдарлары
  2. АҚШ-тағы жағдай
  3. Жұмыссыздық
  4. Қоғамдағы көңіл-күйдің өзгеруі
  5. Д. Кейнс теориясы
  6. Азия, Африка және Латын Америкасындағы дағдарыс
  7. Халықаралық қатынастар дағдарысы

Сабақты бекіту:

  • 1929-1933 жылдардағы дағдарыс ерекшеліктерін атаңдар
  • Бұл дағдарыстың ұзаққа созылуын қандай себептермен байланыстырар едіңдер?
  • Дағдарыстың әлеуметтік және экономикалық салдарын түсіндіріңдер
  • Д. Кейнс ұсынған дағдарыстан шығу жолдары қандай?
  • Сендер дағдарыстан шығу жолдарының қандай шараларын ұсынар едіңдер?

Бағалау: Үйге тапсырма: §10.

10-сынып. Дүние жүзі тарихы(гуманитарлық)

Сабақтың тақырыбы: §11. АҚШ: «Жаңа бағыт» саясаты

Сабақтың мақсаты:

  • Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі АҚШ-тың экономикасы, саяси және әлеуметтік жағдайы, АҚШ-тағы экономикалық дағдарыстың ерекшеліктері туралы толық түсінік беру;
  • Тарихи санасы қалыптасқан, шығармашыл, бәсекеге барынша қабілеті ұлтжанды тұлға тәрбиелеу

Сабақтың түрі: аралас

Әдісі: интерактивті

Көрнекілік:карта, сызба

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқу құралын тексеріп түгелдеу
  • Әнұран орындау, «Хабар»
  • Оқушылар зейінін сабаққа аудару

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:

  1. Экономикалық дағдарыстың себептері мен әлеуметтік салдарлары
  2. АҚШ-тағы жағдай
  3. Жұмыссыздық
  4. Қоғамдағы көңіл-күйдің өзгеруі
  5. Д. Кейнс теориясы
  6. Азия, Африка және Латын Америкасындағы дағдарыс
  7. Халықаралық қатынастар дағдарысы

Жаңа сабақтың жоспары:

  1. Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі АҚШ
  2. АҚШ-тағы экономикалық дағдарыстың ерекшеліктері
  3. 1932 жылғы президент сайлауы және Ф. Рузвельттің жеңіске жетуі
  4. Президент Ф. Рузвельттің «Жаңа бағыт» саясаты
  5. Американдықтар көңіл күйінгегі өзгерістер
  6. Кәсіподақ қозғалысының өрлеуі.
  7. Үкімет саясатындағы «солға ығысу» және ішкі саяси күрестің шиеленісуі
  8. Жоғары Сот реформалары. 1936 жылғы сайлау. Жаңа дағдарыс
  9. АҚШ-тың «Жаңа бағыт» саясатының маңызы
  10. АҚШ-тың сыртқы саясаты

Сабақты бекіту:

  • Американың «гүлденуінің» шынайы негіздерін түсіндіріңдер
  • 1929-1933 жылдарғы АҚШ-тағы ұлы дағдарыстың себептері қандай болды?
  • Ф. Рузвельттің «Жаңа бағытының» қандай заңдары америка еңбекші бұқарасының мүддесін қорғады? Неге қорғады деп ойлайсыңдар?
  • «Жаңа бағыт» реформасының мәні? Кәсіподақтар қандай идеяларды басшылыққа алды? АҚШ-тағы «Жаңа бағыт» саясатының маңызы қандай?

Бағалау: Үйге тапсырма: §11.

10-сынып. Дүние жүзі тарихы(гуманитарлық)

Сабақтың тақырыбы: §12. 1918-1932 жылдардағы Латын Америкасы

Сабақтың мақсаты:

  • 1918-1932 жылдардағы Латын Америкасы елдерінің әлеуметтік, экономикалық жағдайлары туралы толық түсінік беру;
  • Пәнге деген қызығушылығын арттыру, ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту;
  • Тарихи санасы қалыптасқан, шығармашыл, бәсекеге барынша қабілеті ұлтжанды тұлға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: аралас

Әдісі: интерактивті

Көрнекілік:карта, сызба

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқу құралын тексеріп түгелдеу
  • Әнұран орындау, «Хабар»
  • Оқушылар зейінін сабаққа аудару

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:

  1. Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі АҚШ
  2. АҚШ-тағы экономикалық дағдарыстың ерекшеліктері
  3. 1932 жылғы президент сайлауы және Ф. Рузвельттің жеңіске жетуі
  4. Президент Ф. Рузвельттің «Жаңа бағыт» саясаты
  5. Американдықтар көңіл күйінгегі өзгерістер
  6. Кәсіподақ қозғалысының өрлеуі.
  7. Үкімет саясатындағы «солға ығысу» және ішкі саяси күрестің шиеленісуі
  8. Жоғары Сот реформалары. 1936 жылғы сайлау. Жаңа дағдарыс
  9. АҚШ-тың «Жаңа бағыт» саясатының маңызы
  10. АҚШ-тың сыртқы саясаты

Жаңа сабақтың жоспары:

  1. Латым Америкасы елдерінің қоғамдық дамуының ерекшеліктері
  2. 1910-1917 жылдардағы Мексикадағы және 1933-1934 жылдардағы Куба рев-сы.
  3. Бразилия, Никарагуа, Чили, Аргентинадағы қозғалыстар

Сабақты бекіту:

  • Латын Америкасының бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі саяси-экономикалық жағдайды сипаттап беріңдер
  • Бұл аймақтарда қандай ірі мемлекеттердің ықпалы күшті болған?
  • 1929-1933 жылдардағы экономикалық дағдарыстың Латын Америкасы елдеріне тигізген әсері қандай болды?
  • Мексика мен Куба революцияларын Ресейдегі революциялармен салыстырыңдар

Бағалау: Үйге тапсырма: §12.

10-сынып. Дүние жүзі тарихы(гуманитарлық)

Сабақтың тақырыбы: §13. Ұлыбритания мен Канада соғысаралық кезеңде

Сабақтың мақсаты:

  • Екі соғыс аралығындағы Ұлыбританияның саяси, әлеуметтік-экономикалық жағдайын, соғысқа дейінгі Канада жайлы баяндау;
  • Белсенділігін арттырып, білімін жетілдіру;
  • Тарихи санасы қалыптасқан, шығармашыл, бәсекеге барынша қабілеті ұлтжанды тұлға тәрбиелеу

Сабақтың түрі: аралас

Әдісі: интерактивті

Көрнекілік: карта, сызба, суреттер

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқу құралын тексеріп түгелдеу
  • Әнұран орындау, «Хабар»
  • Оқушылар зейінін сабаққа аудару

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:

  • Латын Америкасының бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі саяси-экономикалық жағдайды сипаттап беріңдер
  • Бұл аймақтарда қандай ірі мемлекеттердің ықпалы күшті болған?
  • 1929-1933 жылдардағы экономикалық дағдарыстың Латын Америкасы елдеріне тигізген әсері қандай болды?
  • Мексика мен Куба революцияларын Ресейдегі революциялармен салыстырыңдар

Жаңа сабақтың жоспары:

  1. ЛЛойд Джордж үкіметі
  2. Бірінші лейбористік үкімет
  • Р. Макдональд
  1. Әлеуметтік қозғалыстар
  • Стэнли Болдуин
  1. Р. Макдональд үкіметі
  2. Ұлттық үкіметтің саясаты
  3. Ұлыбританияның сыртқы саясаты

Сабақты бекіту:

  • Англия үшін Бірінші дүниежүзілік соғыстың салдары қандай болды?
  • Лойд Джордж үкіметінің сыртқы саясат акцияларын айтыңдар.
  • Лейбористер партиясының билікке келуі немен байланысты?
  • Лейбористік үкіметтер қандай әлеуметтік шараларды іске асырды?
  • Ұлы дағдарыстың Англияға қандай салдары болды?
  • 30-жылдардағы Ұлыбританияның Еуропадағы сыртқы саясатының ерекшеліктері қандай?
  • Вестминстерлік статуты мәнін қалай түсінесіңдер

Бағалау:

Үйге тапсырма: §13.

10-сынып. Дүние жүзі тарихы(гуманитарлық)

Сабақтың тақырыбы: §14. Франция мен Испания. Халықтық майдан.

Сабақтың мақсаты:

  • Халықтық майдан идеясы және оның жүзеге асырылуы, Франциядағы халықтың майданның жеңісі, Матиньон келісімі, Халықтың майданның маңызы туралы оқушыларға түсіндіру;
  • Белсенділігін арттырып, білімін жетілдіру;
  • Тарихи санасы қалыптасқан, шығармашыл, бәсекеге барынша қабілеті ұлтжанды тұлға тәрбиелеу

Сабақтың түрі: аралас

Әдісі: интерактивті

Көрнекілік: карта, сызба, суреттер


Ұқсас жұмыстар
Батыс еуропаның дамыған мемлекеттерін ата
Билеттер
Қазіргі заман ұғымы
Орталық және Шығыс Азия елдері
Германияның экономикалық – географиялық жағдайы.табиғат жағдайлары мен ресурстары. халқы. 11-сынып, жаратылыстану-математика бағыты
Жаңа тарихтың негізгі мазмұны. Жеке елдерде өндірістің капиталистік жолмен дамуының ерекшеліктері
Еуразия халқы және елдері
Молдова республикасы
ЕУРОПАЛЫҚ ЫҚПАЛДАСТЫҚ ЖӘНЕ ЕУРОПА ОДАҒЫ
Астық тұқымдастарына сипаттама
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz