Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Технология пəнінен оқу бағдарламасы

«Технология» пəнінен оқу бағдарламасы
(қоғамдық-гуманитарлық жəне жаратылыстану-математикалық бағыттары)
1. Түсінік хат
1. Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23
тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш,
негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті
стандартына сəйкес əзірленген.
2. Білім беру саласы оқушының технологиялық жəне еңбек мəдениетін,
жеке тұлғаны еңбек етуге, азаматтық жəне патриоттық сезімге тəрбиелеуге,
бұйымды жобалау, конструкциялау жəне дайындау негізінде, материалдарды,
энергиялар мен ақпараттарды қайта өзгертуге байланысты,практикалық
мəселелерді шығармашылықпен шешу үшін оқушылардың бастапқы түсініктері мен
біліктіліктерін қалыптастыруға,нарықтық еңбек жағдайына байланысты кəсіби
бейімделуіне бағытталған.
3. Оқу пəнінің мазмұны оқушының жеке тұлғасы, отбасы жəне қоғамның
қажеттіліктерін, қазіргі заманғы педагогикалық ғылымның жетістіктерін
ескере отырып белгіленген.
4. Бағдарлама мазмұнының материалдарын меңгеру үшін келесі білім беру
бағыты қарастырылып
1) қауіпсіздік техникасы жəне еңбекті қорғау;
2) ауыл шаруашылық өндірісінің техникасы мен технологиясы;
3) ағаш пен ағаш материалдарын қолмен жəне механикалық түрде өңдеу
технологиясы;
4) металды қолмен жəне механикалық түрде өңдеу технологиясы;
5) сəндік-қолданбалы өнер элементтерін қоса отырып, материалдарды
көркем өңдеу технологиясы;
6) электротехника жəне электроника негіздері;
7) шығармашылық жобалау іс-əрекеті;
8) қазіргі заманғы өндіріс, техникалық жəне кəсіптік білім бере отырып
оқытуды көздейді.
5. Оқу курсының мақсаты – техника мен технология саласында оқушылардың
заманауи өндірісінде алған білімі жүйесінің нəтижелілігіне бағытталған
функционалдық сауаттылығын қамсыздандыру, сонымен қатар, технологиялық
ойлау қабілетін, болмысқа деген шығармашылық көзқарасын дамыту.
6. Оқыту міндеттері:
1) техника, технология жəне заманауи өндіріс негіздерінен жүйеленген
білімді қалыптастыру;
2) құрылымдық материалдарды өңдеу технологиясы, жобалау іс-əрекеттерін
іске асыру бойынша жалпы еңбектік, жалпы өндірістік жəне арнайы
икемділіктер мен дағдыларын қалыптастыру;
3) технологиялық ойлау қабілетін және еңбекке деген шығармашылық
көзқарасын дамыту;
4) оқып жүрген технологиялармен байланысты мамандықтар əлемі, еңбек
нарығындағы олардың талап етілуі туралы түсініктерін қалыптастыру, өзінің
өмірлік жəне кəсіби жоспарларын саналы түрде анықтауына ықпал ету;
5) еңбек ету жəне кəсіби іс-əрекеті үрдісінде эстетикалық,
адамгершілік, экономикалық, экологиялық, дене жəне құқықтық тəрбие беру;
6) оқушылардың Қазақстан халықтарының ұлттық мəдениетіне, салт-
дəстүрлеріне деген құрмет көзқарасын қалыптастыру.
7. Оқыту барысында келесі пəндермен пəнаралық байланыс жүзеге
асырылады:
1) «Қазақ тілімен», «Орыс тілімен»: технологиялық терминдерді меңгеру
арқылы сөздік қорларын байыту, технологиялық терминдерді меңгеру,
оқулықтағы мəтінмен жұмыс істеу барысында ауызша жəне жазбаша тіл байлығын
дамыту;
2) «Қазақстан тарихымен»: қазақ халқының мəдениетімен (салт-
дəстүрлерімен, жол-жоралғыларымен жəне сəндік қолданбалы өнерімен) танысу;
3) «Алгебрамен»: технологиялық карта құрастыру кезінде əртүрлі
математикалық өлшеулер мен есептеулерді пайдалану, бұйымдарды құрастыру
кезінде математикалық формулаларды пайдалануда;
4) «Геометриямен»: кеңістіктік фигуралардың көлемі: тік бұрышты
параллелепипед жəне тік призма, пирамида, цилиндр, конус жəне шар;
кеңістіктік фигуралардың симметриялығы туралы;
5) «Физикамен»: еріксіз қозғалыс; кинематика туралы негізгі түсінік,
механикалық жұмыс, кинетикалық энергия жəне потенциальды энергия;
6) «Химиямен»: азық-түліктерді сақтау үшін консерванттардың химиялық
құрамы туралы білімін қалыптастыру;
7) «География»: əлемнің табиғи ресурстары, ғылыми-техникалық
революция, экономика салаларының орналасу сипаттамасы жəне географиясы;
8) «Информатикамен»: компьютерлік графика, жеке жобаларды жəне
практикалық жұмыстарды, сызбалар, үлгі, кесте, сурет, эскиздерді орындау
кезінде ақпараттық технологияларды қолдануда;
9) «Денешынықтырумен»: қол жұмыстарына арналған құралдармен əр түрлі
жұмыс жасау кезінде қол мен аяқтың бұлшық еттерін нығайтуда.
8. Технология пəнінің сағат саны аптасына типтік оқу жоспарына
сəйкестендірілген:
1) 10 сыныпта аптасына – 1 сағат, оқу жылында 34 сағатты құрайды;
2) 11 сыныпта аптасына – 1 сағат, оқу жылында 34 сағатты құрайды.
9. Оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар арқылы оқыту
нəтижелері айқындалып, оқушыларды негізгі мектеп курсы бойынша жағымды
(ойдағыдай, дұрыс) аттестациялануының міндетті шарты болып табылады.
10. Оқушылардың дайындық деңгейі үш көзқарас (аспект) ескеріле
отырып:пəндік, тұлғалық, жүйелі іс-əрекет нəтижелеріне қарай бағаланады.
Технология оқу пəінің 10 сыныптағы базалық білім мазмұны
Технология ер балаларға арналған

|№ |Бөлімдердің атауы |Сағат |
| | |саны |
|1 |Қауіпсіздік техникасы жəне еңбекті қорғау |1 |
|2. |Ауыл шаруашылығы өндірісінің техникасы мен технологиясы |2 |
|3 |Ағаш пен ағаш материалдарын қолмен жəне механикалық түрде |8 |
| |өңдеу технологиясы | |
|4 |Машинатану элементтері қосылған құрылымдау материалдарды өңдеу|8 |
| |технологиялары | |
|5 |Сəндік-қолданбалы өнері элементтерін қоса отырып, |6 |
| |материалдарды көркем өңдеу технологиясы | |
|6 |Электротехника жəне электроника негіздері |2 |
|7 |Үй мəдениеті, тұрмыстағы жөндеу жұмыстары |1 |
|8 |Шығармашылық жобалау іс-əрекеті |6 |
| |барлығы |34 |

1. Қауіпсіздік техникасы жəне еңбекті қорғау – 1 сағат:
1) негізгі теориялық мəліметтер, қауіпсіздік техникасы мен өндірістік
санитария.
2. Ауыл шаруашылығы өндірісінің техникасы мен технологиясы – 2 сағат:
1) негізгі теориялық мəліметтер, Қазақстанның ауыл шаруашылығы
өндірісі туралы жалпы мəлімет, өсімдіктер мен ағаштарды күтуге арналған;
2) жаңа технологияларын пайдалану, өсімдіктердің жаңа сорттарын шығару
барысында инновациялық технологияларын қолдану;
3) практикалық жұмыстар: егін шаруашылығындағы көктемгі-жазғы
жұмыстары. Бидай, қызылша жəне картоп тұқымдарын оқу-тəжірибе учаскесінде
егуге дайындау. Жерді қопсыту жəне арамшөптермен күрес, өсімдіктерді
сиректету жəне түптеу, суару жəне қоректендіру, егін дақылдарының өнімін
жинау;
4) еңбек нысандарының түрлері қызылша, қызанақ, бидай, картоп.
3. Ағаш пен ағаш материалдарын қолмен жəне механикалық түрде өңдеу
технологиясы – 8 сағат:
1) негізгі теориялық мəліметтер, балташы, ағаш ұстасы жұмыстарына
арналған қазіргі заманғы табиғи жəне жасанды материалдары: ағаш, АЖТ, АТТ,
орташа тығыздықтағы АТТ(МДФ);
2) есік жəне терезе қораптарын дайындау жəне орнату технологиясы:
қорапты жинау, есік жəне терезе қораптарын орнату жəне бекіту əдістері.
Терезе алды тақтайы мен жақтауын дайындау жəне орнату, есік қораптарын,
терезе жақтауларын, терезе алды тақтайларын, терезенің ашпалы көзін, су
ағызғыштарын жөндеу;
3) топсаны орнату, есіктерде пайда болған жарықтарды бітеу əдістері,
жөндеу жұмыстары барысындағы қауіпсіздік техникасы;
4) практикалық жұмыстар: жұқа тақтайлардың, фанералардың жəне
тақталардың түрлері. АТТ, АЖТ, орташа тығыздықтағы АТТ(МДФ) құрамы. Есік
құрылымының түрлері, қаңқалы есіктерді жасау технологиясы, есіктер мен
терезе ағаштарын орнықтыру, жармаларды жоңғыштау, терезе жəне есік
құралдарын өлшеп кесіп беру, жылжымалы есік жасау технологиясы, жағын
кесігі бар металл бұрыштарынан бағыттаушы құралын жасау, есік ілмектерінің
құрылымдары;
5) еңбек нысандарының түрлері: терезенің жақтауын жасау жəне орнату,
тақтай мен ағаш кесектерінен қораптарды жасау, қораптарды шегемен
құрастыру, буат арқылы есік құрастыру, топсаларды орнату, есіктерді
қиюластыру, есіктер мен терезе ағаштарын ілу.
4. Машинатану элементтері қосылған құрылымдау материалдарды өңдеу
технологиялары – 8 сағат:
1) негізгі теориялық мəліметтер, механизмдермен машиналар теориясы,
жалпы мəліметтер;
2) ғылыми пән ретінде механизмдер мен машиналар теориясының даму
тарихы;
3) механикалық берілістер түрлері жəне кинематикалық схемаларындағы
олардың шартты графикалық белгілеулері, типтік жəне арнайы бөлшектер;
4) металлкесу станоктары үлгілерінің түрлері мен белгілері.
станоктарды мақсатына, автоматтандыру деңгейіне жəне өңдеу дəлдігіне
байланысты жіктеу. Шойыннан, болаттан жəне əр-түрлі қорытпаларынан
дайындамаларды жасау үшін қолданылатын материалдар;
5) дайындамалар түрлері, оларды жасап алу əдістері. Кескіш аспаптарын
жасау үшін қолданылатын металлкерамикалық материалдары, өлшеу саймандары,
өлшеу дəлдігі жəне əдістері;
6) практикалық жұмыстар: механикалық берілістер түрлері жəне
кинематикалық схемаларындағы олардың шартты графикалық белгілеулері. Типтік
бөлшектерді токарлық əдіспен өңдеу технологиясы, металлдық құрылымдау
материалдарын токарлық əдіспен өңдеудің ерекшеліктері, металлдық құрылымдау
материалдарын фрезерлеу арқылы өңдеу;
7) еңбек нысандарының түрлері: токарлық – бұранда кесу жəне үстелге
орнатылатын жазықтық-фрезерлік станоктарында қолданылатын қозғалысты
өзгерту механизмдерінің жіктелуі. Бұрандама, сомын, тығырықтарды жону.
Конус тəрізді жəне қалыпты беттерді токарлық-бұранда кесу станогында өңдеу,
кертпеш, дөнеш жəне ойықтарды фрезерлеу.
5. Сəндік-қолданбалы өнері элементтерін қоса отырып, материалдарды көркем
өңдеу технологиясы – 6 сағат:
1) негізгі теориялық мəліметтер, ағашты көркем өңдеу ерекшеліктері;
2) сəндік-қолданбалы бұйымдар жасау кезінде қолданылатын ағаш түрлері,
ағаш өңдеуге арналған жұмыс құралдары мен саймандары;
3) практикалық жұмыстар: бұйымның жəне оны көркем безендіру эскиздерін
дайындау, материалдарды таңдау, бөлшектерін жасау жəне бұйымды құрастыру
реттілігін анықтау, құрылымдау жəне өндіру материалдарынан қолмен жəне
машинамен өңдеу технологияларын қолдана отырып бұйым жасау;
4) еңбек нысандарының түрлері: шаруашылық-тұрмыстық мақсатындағы
бұйымдар, асүйлік бұйымдар, интерьер жəне əшекейлеу бұйымдары.
6. Электротехника жəне электроника негіздері – 2сағат:
1) негізгі теориялық мəліметтер, электр машиналарындағы энергияның
өзгеруі, бір фазалық ауыспалы тоқ туралы қысқаша мəліметтер. Генератордың
құрылысы, электрқабылдағыштарды жұлдыз жəне үшбұрыш əдістері арқылы жалғау
схемалары. Бейсинхрондық үш фазалық қозғалтқыштың жұмыс істеу қағидаттары,
техникалық мінездемесі, оны құрастыру жəне қосу əдістері;
2) негізгі жартылай өткізгіш құрылғылары: диодтар, тұрақтандырғыштар,
транзисторлар, олардың мақсаттары, типтері, негізгі параметрлері,
принциптік электр схемаларындағы белгілеулері;
3) практикалық жұмыстар: электрқабылдағыштарды жұлдыз жəне үшбұрыш
əдістері арқылы жалғау, бейсинхрондық қозғалтқышты құрастыру;
4) еңбек нысандарының түрлері, түзеткіштер мен күшейткіштерді
құрастыру.
7. Үй мəдениеті, тұрмыстағы жөндеу жұмыстары – 1 сағат:
1) негізгі теориялық мəліметтер, қазіргі заманғы пəтердің құрылымын
жоспарлау жəне қайта жоспарлау. Жиһазды бөлгіш аралықтар ретінде қолдану;
2) практикалық жұмыстар: қазіргі заманғы пəтердің құрылымын жоспарлау
жəне қайта жоспарлау;
3) еңбек нысандарының түрлері: пəтер жоспары.
8. Шығармашылық жобалау іс-əрекеті – 6 сағат:
1) практикалық жұмыс;
2) құрылымдау жəне өңдеу материалдарынан жеке тұлғалық жəне қоғамдық
маңызы бар бұйымдарды жоспарлау жəне жасау.

Технология – 10 сынып, аптасына -1 сағат, оқу жылына – 34 сағат.

|Рет |Саб|Сабақ тақырыбы |Сағ|Мерзімі |ескерту |
|№ |ақ | |ат | | |
| |№ | | | | |
|I | |Қауіпсіздік техникасы жəне еңбекті қорғау |1 | | |
|1 |1 |Қауіпсіздік техникасы мен өндірістік |1 | | |
| | |санитария. | | | |
|II | |Ауыл шаруашылығы өндірісінің техникасы мен |2 | | |
| | |технологиясы | | | |
|2 |1 |Қазақстанның ауыл шаруашылығы өндірісі |1 | | |
| | |туралы жалпы мəлімет. | | | |
| | |ҚР еңбек нарығы. | | | |
|3 |2 |Өсімдіктердің жаңа сорттарын шығару |1 | | |
| | |барысында инновациялық технологияларын | | | |
| | |қолдану | | | |
|III | |Ағаш пен ағаш материалдарын қолмен жəне |8 | | |
| | |механикалық түрде өңдеу технологиясы | | | |
|4 |1 |Балташы, ағаш ұстасы жұмыстарына арналған |1 | | |
| | |қазіргі заманғы табиғи жəне жасанды | | | |
| | |материалдары. | | | |
| | |Еңбек ресурстары. | | | |
|5 |2 |Есік жəне терезе қораптарын дайындау жəне |1 | | |
| | |орнату технологиясы. | | | |
|6 |3 |Қорапты жинау, есік жəне терезе қораптарын |1 | | |
| | |орнату жəне бекіту əдістері. | | | |
| | |Еңбек нарығындағы сұраныс пен ұсыныс. | | | |
|7 |4 |Есік қораптарын, терезе жақтауларын, терезе|1 | | |
| | |алды тақтайларын, терезенің ашпалы көзін, | | | |
| | |су ағызғыштарын жөндеу. | | | |
|8 |5 |Терезе алды тақтайы мен жақтауын дайындау |1 | | |
| | |жəне орнату. | | | |
| | |Жалақы. | | | |
|9 |6 |Топсаны орнату, есіктерде пайда болған |1 | | |
| | |жарықтарды бітеу əдістері, жөндеу жұмыстары| | | |
| | |барысындағы қауіпсіздік техникасы. | | | |
|10 |7 |Есік құрылымының түрлері, қаңқалы есіктерді|1 | | |
| | |жасау технологиясы. | | | |
| | |Жұмыссыздық. Жұмыссыздықтың түрлері. | | | |
|11 |8 |Тақтай мен ағаш кесектерінен қораптарды |1 | | |
| | |жасау, қораптарды шегемен құрастыру. | | | |
|IV | |Машинатану элементтері қосылған құрылымдау |8 | | |
| | |материалдарды өңдеу технологиялары | | | |
|12 |1 |Механизмдер мен машиналар теориясы, жалпы|1 | | |
| | |мəліметтер. | | | |
| | |ҚР еңбек заңы. | | | |
|13 |2 |Механикалық берілістер түрлері жəне |1 | | |
| | |кинематикалық схемаларындағы графикалық | | | |
| | |белгілеулері. | | | |
|14 |3 |Металлкесу станоктары үлгілерінің түрлері |1 | | |
| | |мен белгілері. | | | |
| | |Ақша және қаржы институттары. | | | |
|15 |4 |Шойыннан, болаттан жəне əр-түрлі |1 | | |
| | |қорытпаларынан дайындамаларды жасау үшін | | | |
| | |қолданылатын материалдар. | | | |
|16 |5 |Кескіш аспаптарын жасау үшін қолданылатын |1 | | |
| | |өлшеу саймандары, өлшеу дəлдігі жəне | | | |
| | |əдістері. | | | |
| | |ҚР банк жүйелері. | | | |
|17 |6 |Типтік бөлшектерді токарлық əдіспен өңдеу |1 | | |
| | |технологиясы. | | | |
|18 |7 |Бұрандама, сомын, тығырықтарды жону. |1 | | |
| | |Инфляция. | | | |
|19 |8 |Конус тəрізді жəне қалыпты беттерді |1 | | |
| | |токарлық-бұранда кесу станогында өңдеу. | | | |
|V | |Сəндік-қолданбалы өнері элементтерін қоса |6 | | |
| | |отырып, материалдарды көркем өңдеу | | | |
| | |технологиясы | | | |
|20 |1 |Ағашты көркем өңдеу ерекшеліктері. |1 | | |
| | |ҚР салықтар мен салық жүйелері. | | | |
|21 |2 |Сəндік-қолданбалы бұйымдар жасау кезінде |1 | | |
| | |қолданылатын ағаш түрлері. | | | |
|22 |3 |Ағаш өңдеуге арналған жұмыс құралдары мен |1 | | |
| | |саймандары. | | | |
| | |Салықтың түрлері. | | | |
|23 |4 |Бұйымның жəне оны көркем безендіру |1 | | |
| | |эскиздерін дайындау | | | |
|24 |5 |Материалдарды таңдау, бөлшектерін жасау |1 | | |
| | |жəне бұйымды құрастыру реттілігін анықтау. | | | |
| | |Мемлекеттік бюджет. | | | |
|25 |6 |Құрылымдау жəне өндіру материалдарынан |1 | | |
| | |қолмен жəне машинамен өңдеу технологияларын| | | |
| | |қолдана отырып бұйым жасау. | | | |
|VI | |Электротехника жəне электроника негіздері |2 | | |
|26 |1 |Электр машиналарындағы энергияның өзгеруі, |1 | | |
| | |бір фазалық ауыспалы тоқ туралы қысқаша | | | |
| | |мəліметтер. | | | |
| | |Экономикалық тұрақтылық. | | | |
|27 |2 |Электрқабылдағыштарды жұлдыз жəне үшбұрыш |1 | | |
| | |əдістері арқылы жалғау, бейсинхрондық | | | |
| | |қозғалтқышты құрастыру. | | | |
|VII | |Үй мəдениеті, тұрмыстағы жөндеу жұмыстары |1 | | |
|28 |1 |Қазіргі заманғы пəтердің құрылымын | | | |
| | |жоспарлау жəне қайта жоспарлау. | | | |
| | |ЖІО және ЖҰО. | | | |
|VIII| |Шығармашылық жобалау іс-əрекеті |6 | | |
|29 |1 |Құрылымдау жəне өңдеу материалдарынан |1 | | |
| | |қоғамдық маңызы бар бұйымдарды жоспарлау | | | |
| | |жəне жасау. | | | |
|30 |2 |Құрылымдау жəне өңдеу материалдарынан |1 | | |
| | |қоғамдық маңызы бар бұйымдарды жоспарлау | | | |
| | |жəне жасау. | | | |
| | |Іскерлік белсенділіктің циклдары. | | | |
|31 |3 |Құрылымдау жəне өңдеу материалдарынан жеке |1 | | |
| | |тұлғалық маңызы бар бұйымдарды жоспарлау | | | |
| | |жəне жасау. | | | |
|32 |4 |Құрылымдау жəне өңдеу материалдарынан жеке |1 | | |
| | |тұлғалық маңызы бар бұйымдарды жоспарлау | | | |
| | |жəне жасау. | | | |
| | |Дағдарысқа қарсы саясат. | | | |
|33 |5 |Құрылымдау жəне өңдеу материалдарынан жеке |1 | | |
| | |тұлғалық маңызы бар бұйымдарды жоспарлау | | | |
| | |жəне жасау. | | | |
|34 |6 |Шығармашылық жобаны қорғау. |1 | | |
| | |Экономикалық өсу. | | | |
| | |Барлығы |34 | | |

Технология оқу пəінің 11 сыныптағы базалық білім мазмұны

|№ |Бөлімдердің атауы |Сағат |
| | |саны |
|1 |Қауіпсіздік техникасы жəне еңбекті қорғау |1 |
|2. |Ауыл шаруашылығы өндірісінің техникасы мен технологиясы |1 |
|3 |Ағаш пен ағаш материалдарын қолмен жəне механикалық түрде |8 |
| |өңдеу технологиясы | |
|4 |Машинатану элементтері қосылған құрылымдау материалдарды өңдеу|8 |
| |технологиялары | |
|5 |Сəндік-қолданбалы өнері элементтерін қоса отырып, |6 |
| |материалдарды көркем өңдеу технологиясы | |
|6 |Электротехника жəне электроника негіздері |3 |
|7 |Қазіргі заманғы өндірісі жəне жоғары білім беру |1 |
|8 |Шығармашылық жобалау іс-əрекеті |6 |
| |барлығы |34 |

1.Қауіпсіздік техникасы жəне еңбекті қорғау – 1 сағат:
1) негізгі теориялық мəліметтер. Еңбекті қорғау. Еңбекті қорғауға
байланысты құқықтық, нормативтік жəне заңнамалық актілері.
2. Ауыл шаруашылығы өндірісінің техникасы мен технологиясы – 1 сағат:
1) негізгі теориялық мəліметтер. ауыл шаруашылық өндірісімен
байланысты кəсіптер мен мамандықтар;
2) практикалық жұмыстар: агроөндіріс мамандықтарымен таныстыру, жоғары
білім алу мүмкіндіктері туралы мəліметтерді іздестіру;
3) еңбек нысандарының түрлері: жоғары білім орындары анықтамалықтары,
диагностикалық тесттер жинақтары, компьютер.
3. Ағаш пен ағаш материалдарын қолмен жəне механикалық түрде өңдеу
технологиясы – 8 сағат:
1) негізгі теориялық мəліметтер, үй жиһазын құрылымдау, қазіргі
заманғы жиһаз бұйымдары жəне олардың құрамдас бөліктері;
2) жиһазды құрылымдау негіздері, жиһаз элементтері;
3) жиһаз құрылымдауныда қолданылатын негізгі біріктірулер, корпустық
жиһазды құрылымдау, салмақ түсетін бағандарына көлемді секциялар мен
сөрелерді ілу əдістері, бөлгіш аралықтар-шкафтарын құрылымдау технологиясы,
жұмсақ жəне жартылай жұмсақ жиһазды құрылымдау, диван-керует, кресло-
керует, демалуға арналған диван жəне креслолардың құрылымы.
4) практикалық жұмыстар: жиһаз бұйымдары жəне олардың құрамдас
бөліктері, құрылымдаудың негізгі ережелері, жиһаздың жиылмалы емес
элементтері, жиһаз құрылымдауныда қолданылатын негізгі біріктірулер, салмақ
түсетін бағандарына көлемді секциялар мен сөрелерді ілу əдістері. Диван-
керует, кресло-керует, демалуға арналған диван жəне креслолардың құрылымы,
ағаш ұстасы орындығының құрылымы, бекіту бөлшектері жəне орындықтардың
біріктірулері;
5)еңбек нысандарының түрлері: секциялық жихазды, көйлек-көншек
шкафтарын бөлгіш аралықтар-шкафтарын жасап шығару және құрастыру.
Шынтақшаларды жасау, желімделген орындықтарды, тамақ ішетін үстелдерді,
ирек сөрелерді және шкафтарды практикалық түрде құрастыру.
4. Машинатану элементтері қосылған құрылымдау материалдарды өңдеу
технологиялары – 8 сағат:
1) негізгі теориялық мəліметтер. Токарлық топтағы станоктар: токарлық-
əмбебап, токарлық-револьверлік, токарлық-айналдырғы білдектік;
2) станоктардың құрылымдық жəне функционалдық айырмашылықтары, токарь
станогының негізгі тораптары;
3) цилиндр тəрізді беттерді өңдеу;
4) айналшақты-бұлғақты механизм, айналшақты-бұлғақты механизмнің
қозғалмалы жəне қозғалмалы емес бөлшектері, айналшақты-бұлғақты механизмнің
негізгі бөлшектері мен тораптары. Іштен жану қозғалтқыштары туралы қысқаша
мəлімет;
5) практикалық жұмыстар: токарлық-бұранда кесу станогы, токарлық
станогының артқы қысқышының мақсаты, токарлық əдіспен құрылымдау
материалдарын өңдеу. Айналшақты-бұлғақты механизмнің құрылысы жəне мақсаты;

6) еңбек нысандарының түрлері: токарлық-бұранда кесустаногының негізгі
тораптарымен таныстыру. Ұзың дайындамларының цилиндр тəрізді беттерін
токарлық станогында өңдеу. Іштен жану қозғалтқыштарындағы айналшақты-
бұлғақты механизмінің құрылысы жəне мақсаты.
5.Сəндік-қолданбалы өнері элементтерін қоса отырып, материалдарды
көркем өңдеу технологиясы – 6 сағат:
1) негізгі теориялық мəліметтер;
2) материалдарды көркем өңдеу: теріні, ағашты, сүйекті, металлды,
керамиканы, шыныны;
3) сəндік-қолданбалы өнеріндегі қолданылатын материалдар туралы жалпы
мəлімет;
4) теріні, ағашты, сүйекті, металлды, керамиканы, шыныны жəне т.б.
материалдарды өңдеу əдістері;
5) практикалық жұмыстар: теріні, ағашты, сүйекті, металлды,
керамиканы, шыныны көркем өңдеу технологияларын қолдана отырып, сəндік-
қолданбалы бұйымдарды жасап шығару;
6) еңбек нысандарының түрлері: қобдишалар, жəшіктер, сөрелер,
орындықтар, ойыншықтар, моделдер мен ойындар, асүйлік жəне тұрмыстық
аспаптар.
6. Электротехника жəне электроника негіздері – 3 сағат:
1) негізгі теориялық мəліметтер. Электр құрылғылары. Коммуникациялық
жəне қорғаушы электр аппаратурасының мақсаты мен жіктелуі, электрмагниттік
жəне жылу релелерінің, өздігінен ағытқыштардың, контакторлардың, басқару
түймелерінің, магнитті жүргізгіштердің құрылысы, əрекеті, құрастыру жəне
күтіп-пайдалану ережелері;
2) электр аппаратурасын құрастыру және пайдалану кезінде техника
қауіпсіздігін сақтау. Функционалдық микроэлектроника ерекшеліктері.
Микросхемалардың мақсаттары мен негізгі түрлері.
3) электресептеуіш машиналар құрылысының негізгі қағидаттары, үздіксіз
əрекетті (аналогтық) жəне дискреттік əрекетті (цифрлік) есептеуіш
машиналары, əр-түрлі ұрпақтағы ЭЕМ-дердің ерекшеліктері, олардың
мінездемелері;
4) практикалық жұмыстар: қарапайым аналогтық жиынтықтаушы құрылғысының
тізбегін құрастыру, электрмонтаждық жəне жылу рельстерін құрастыру,
өздігінен ағытқыштарды құрастыру жəне пайдалану;
5) еңбек нысандарының түрлері: жылу релесі, өздігінен ағытқыш.
7.Қазіргі заманғы өндірісі жəне жоғары білім беру – 1 сағат:
1) негізгі теориялық мəліметтер. Мамандықты таңдау кезінде жеке тұлға
ерекшеліктерін ескеру, кəсіптік іс-əрекетіне қазіргі заманғы талаптар,
жоғары білім беру мекемелері, жоғары білімнің кəсіптік оқу бағдарламалары,
жоғары білім алу жолдары;
2) практикалық жұмыстар: аймақтық еңбек нарығындағы жұмыс берушілердің
ұсыныстарын талдау, əр-түрлі көздерден жоғары білім алу мүмкіндіктері
туралы мəлімет іздеу, анықтамалық əдебиетпен жұмыс істеу, өмірлік жоспар
мен түйіндемені құрастырып жазу;
3) еңбек нысандарының түрлері: басшылардың, мамандардың жəне басқа
қызметтердің квалификациялық анықтамалығы.
8. Шығармашылық жобалау іс-əрекеті. – 6 сағат:
1) негізгі теориялық мəліметтер. Тұтынушылық талдау негізінде бұйым
түрлерін таңдау;
2) ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы бұйымды дизайнерлік
тұрғыдан талқылау;
3) болашақ бұйымның жобасын қорғау, оларды жасауға арналған бөлшектер
сызбалары мен технологиялық карталарын құрастыру, бұйымды жасап шығару;
4) жұмыс сапасын бақылау, бұйымның өзіндік құнын анықтау, оны тауардың
болжамды нарықтық бағасымен салыстыру, жобаны ұсыну.

Технология 11 сынып аптасына – 1 сағат, жылына – 34 сағат.

|Рет |Саб|Сабақ тақырыбы |Саға|Мерзімі |ескерту |
|№ |ақ | |т | | |
| |№ | | | | |
|I | |Қауіпсіздік техникасы жəне еңбекті қорғау|1 | | |
|1 |1 |Еңбекті қорғау. Еңбекті қорғауға |1 | | |
| | |байланысты құқықтық, нормативтік жəне | | | |
| | |заңнамалық актілері. | | | |
|II | |Ауыл шаруашылығы өндірісінің техникасы |1 | | |
| | |мен технологиясы | | | |
|2 |1 |Ауыл шаруашылық өндірісімен байланысты |1 | | |
| | |кəсіптер мен мамандықтар. | | | |
| | |Пәнге кіріспе | | | |
|III | |Ағаш пен ағаш материалдарын қолмен жəне |8 | | |
| | |механикалық түрде өңдеу технологиясы | | | |
|3 |1 |Үй жиһазын құрылымдау, қазіргі заманғы |1 | | |
| | |жиһаз бұйымдары жəне олардың құрамдас | | | |
| | |бөліктері. | | | |
|4 |2 |Жиһазды құрылымдау негіздері, жиһаз |1 | | |
| | |элементтері. | | | |
| | |ҚР-ғы кәсіпкерлік | | | |
|5 |3 |Жиһаз құрылымдауныда қолданылатын негізгі|1 | | |
| | |біріктірулер, корпустық жиһазды | | | |
| | |құрылымдау. | | | |
|6 |4 |Салмақ түсетін бағандарына көлемді |1 | | |
| | |секциялар мен сөрелерді ілу əдістері. | | | |
| | |КР-ғы бизнесті ұйымдастыру. | | | |
|7 |5 |Бөлгіш аралықтар-шкафтарын құрылымдау |1 | | |
| | |технологиясы, жұмсақ жəне жартылай жұмсақ| | | |
| | |жиһазды құрылымдау. | | | |
|8 |6 |Диван-керует, кресло-керует, демалуға |1 | | |
| | |арналған диван жəне креслолардың | | | |
| | |құрылымы. | | | |
| | |Бизнес тарих. | | | |
|9 |7 |Құрылымдаудың негізгі ережелері, жиһаздың|1 | | |
| | |жиылмалы емес элементтері. | | | |
|10 |8 |Ағаш ұстасы орындығының құрылымы, бекіту |1 | | |
| | |бөлшектері жəне орындықтардың | | | |
| | |біріктірулер. | | | |
| | |Менеджмент негіздері. | | | |
|IV | |Машинатану элементтері қосылған |8 | | |
| | |құрылымдау материалдарды өңдеу | | | |
| | |технологиялары | | | |
|11 |1 |Токарлық топтағы станоктар: |1 | | |
| | |токарлық-əмбебап, токарлық-револьверлік,| | | |
| | |токарлық-айналдырғы білдектік. | | | |
|12 |2 |Станоктардың құрылымдық жəне |1 | | |
| | |функционалдық айырмашылықтары, токарь | | | |
| | |станогының негізгі тораптары. | | | |
| | |Бастапқы капитал. | | | |
|13 |3 |цилиндр тəрізді беттерді өңдеу |1 | | |
|14 |4 |Айналшақты-бұлғақты механизм, |1 | | |
| | |айналшақты-бұлғақты механизмнің | | | |
| | |қозғалмалы жəне қозғалмалы емес | | | |
| | |бөлшектері. | | | |
| | |Бизнес жоспар. | | | |
|15 |5 |Айналшақты-бұлғақты механизмнің негізгі |1 | | |
| | |бөлшектері мен тораптары. Іштен жану | | | |
| | |қозғалтқыштары туралы қысқаша мəлімет. | | | |
|16 |6 |Ұзың дайындамаларының цилиндр тəрізді |1 | | |
| | |беттерін токарлық станогында өңдеу. | | | |
| | |Бизнестегі инвестициялар. | | | |
|17 |7 |Токарлық-бұранда кесу станогы, токарлық |1 | | |
| | |станогының артқы қысқышының мақсаты, | | | |
|18 |8 |Токарлық əдіспен құрылымдау материалдарын|1 | | |
| | |өңдеу. | | | |
| | |Қаржылық тәуекелділік. | | | |
|V | |Сəндік-қолданбалы өнері элементтерін қоса|6 | | |
| | |отырып, материалдарды көркем өңдеу | | | |
| | |технологиясы | | | |
|19 |1 |Материалдарды көркем өңдеу: теріні, |1 | | |
| | |ағашты, сүйекті, металлды, керамиканы, | | | |
| | |шыныны. | | | |
|20 |2 |Сəндік-қолданбалы өнеріндегі |1 | | |
| | |қолданы-латын материалдар туралы жалпы | | | |
| | |мəлімет. | | | |
| | |Қаржылық еспетер. | | | |
|21 |3 |Теріні, ағашты, сүйекті, металлды, |1 | | |
| | |керамиканы, шыныны жəне т.б. | | | |
| | |материалдарды өңдеу əдістері. | | | |
|22 |4 |Сəндік-қолданбалы бұйымдарды жасап |1 | | |
| | |шығару. | | | |
| | |Салықтар. | | | |
|23 |5 |Металлды, керамиканы, шыныны көркем өңдеу|1 | | |
| | |технологияларын қолдана отырып бұйымдарды| | | |
| | |жасап шығару. | | | |
|24 |6 |Сəндік-қолданбалы бұйымдарды жасап |1 | | |
| | |шығару. | | | |
| | |Қаржыны басқару. | | | |
|VI | |Электротехника жəне электроника негіздері|3 | | |
|25 |1 |Электр құрылғылары. Коммуникациялық жəне |1 | | |
| | |қорғаушы электр аппаратурасының мақсаты | | | |
| | |мен жіктелуі. | | | |
|26 |2 |Электр аппаратурасын құрастыру және |1 | | |
| | |пайдалану кезінде техника қауіпсіздігін | | | |
| | |сақтау. | | | |
| | |Бизнес идеялар. | | | |
|27 |3 |Қарапайым аналогтық жиынтықтаушы |1 | | |
| | |құрылғысының тізбегін құрастыру. | | | |
|VII | |Қазіргі заманғы өндірісі жəне жоғары |1 | | |
| | |білім беру | | | |
|28 |1 |Мамандықты таңдау кезінде жеке тұлға |1 | | |
| | |ерекшеліктерін ескеру, кəсіптік | | | |
| | |іс-əрекетіне қазіргі заманғы талаптар. | | | |
| | |Бизнесті сақтандыру. | | | |
|VIII| |Шығармашылық жобалау іс-əрекеті |6 | | |
|29 |1 |Тұтынушылық талдау негізінде бұйым |1 | | |
| | |түрлерін таңдау. | | | |
|30 |2 |Ақпараттық технологияларды пайдалану |1 | | |
| | |арқылы бұйымды дизайнерлік тұрғыдан | | | |
| | |талқылау. | | | |
| | |Қаржылық менеджмент. | | | |
|31 |3 |Болашақ бұйымның жобасын қорғау. |1 | | |
|32 |4 |Бөлшектер сызбалары мен технологиялық |1 | | |
| | |карталарын құрастыру, бұйымды жасап | | | |
| | |шығару. | | | |
| | |Қаржылық менеджмент. | | | |
|33 |5 |Жұмыс сапасын бақылау, бұйымның өзіндік |1 | | |
| | |құнын анықтау, оны тауардың болжамды | | | |
| | |нарықтық бағасымен салыстыру, | | | |
|34 |6 |Жобаны ұсыну, қорғау. |1 | | |
| | |Қорытынды сабақ. | | | |
| | |Барлығы; |34 | | |

Оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар
Оқушылардың дайындығы пəндік, тұлғалық, жүйелі-əрекеттік нəтижелеріне
қарай бағаланады.
Пəндік нəтижелері екі аспектен қарастырылады: білу керек жəне орындай
алу керек.
Технология (ер балаларға арналған) 10 сыныптың соңында оқушылар
1) қауіпсіздік техникасы мен өндірістік санитария талаптарын;
2) Қазақстанның ауылшаруашылық өндірісі туралы жалпы мəліметтерін;
3) ауыл шаруашылығының дамуындағы инновациялық технологияларының
рөлін;
4) органикалық жəне минерал тыңайтқыштардың негізгі түрлерін;
5) ағаш шеберлік жəне ағаш ұсталық жұмыстарына арналған қазіргі
заманғы табиғи жəне жасанды материалдарын;
6) есік жəне терезе қораптарын жасау жəне орнату технологияларын;
7) механизмдер мен машиналардың даму тарихын ғылыми пəн ретінде;
8) машиналардың негізгі механизмдері мен бөлшектерін;
9) материалдарды көркем өңдеу ерекшеліктерін;
10) электр машиналарындағы қуаттың қайта құрылуын;
11) бір фазалы жəне үш фазалы қозғалтқыштардың құрылысы мен жұмыс
істеу принцибін;
12) негізгі жартылай өткізгіш құрылғыларын;
13) тұрмыстағы жөндеу жұмыстарының негіздерін
білу/түсіну тиіс.
1) жұмыс орнын ұйымдастыруды;
2) бидай, қызылша жəне картоп тұқымдарын егуге дайындауды;
3) конус тəрізді жəне қалыпқа келтірілген беттерді токарлық-бұранда
кесу стногында өңдеу жұмыстарын орындауды;
4) ағаш пен металл өңдеуге арналған құралдарын, еңбек құрылғылары мен
аспаптарын сызбасы жəне эскизі бойынша таңдауды;
5) графикалық құжаттарды оқу жəне дайындау, технологиялық құжаттаманы
жетілдіруді;
6) технологиялық іс-əрекеті кезінде шығармашылық мақсаттарды орындау
əдістерін қолдануды;
7) әр-түрлі материалдардан сәндік-қолданбалы өнері бұйымдарын жасауды
меңгеруі тиіс.

Оқушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар
Оқушылардың дайындығы пəндік, тұлғалық, жүйелі-əрекеттік нəтижелеріне
қарай бағаланады.
Пəндік нəтижелері екі аспектен қарастырылады: білу керек жəне орындай
алу керек.
11 сыныптың соңында оқушылар:
1) еңбекті қорғауға байланысты негізгі құқықтық, нормативтік жəне
заңнамалық актілерін;
2) металл жəне ағаш өңдеу станоктарында жұмыс істеу кезіндегі
қауіпсіздік ережелерін;
3) құрылымдық жəне жасанды материалдардың негізгі түрлері мен
қасиеттерін, оларды өңдеу технологияларын;
4) қайта құру іс-əрекетіндегі технологиялық құжаттарын;
5) құрылымдық, табиғи жəне жасанды материалдарын көркем өңдеу туралы
жалпы мəліметтерін;
6) шығармашылық жобаны орындау кезіндегі құрылымдау жəне моделдеу
негіздерін;
7) кəсіптік білім алу жəне жұмысқа орналасу жолдары туралы мəлімет алу
көздерін;
8) өндірістің негізгі салаларын, құрылымдық материалдарын өңдеумен,
олардан бұйымдар жасаумен, өнім алумен жəне агротехнологиямен байланысты
мамандықтарын
білу/түсіну тиіс.
1) жұмыс орнын ұйымдастыруды;
2) материалды технологиялық, экономикалық жəне пайдалану қасиеттерін
ескере отырып ажырату жəне таңдау, нұсқасы, суреті, эскизі, сызбасы бойынша
оларды өңдеуге арналған құралдарын, еңбек құрылғылары мен аспаптарын
іріктеп алуды;
3) материалдарды өңдеудің заманауи əдістерін, бұйымдар жасаудың
инновациялық технологияларын қолдануды;
4) технологиялық операцияларды анықтау жəне орындауды;
5) графикалық құжаттарды оқу жəне дайындау, технологиялық құжаттаманы
жетілдіруді;
6) құрылымдау мен моделдеу қағидаттары мен əдістерін анықтау, бұйым
композициясы қасиеттерін ажырату жəне пайдалануды;
7) тауарлар мен қызметтердің тұтынушылық сапасын бағалауды;
8) еңбек өнімін жасау жəне тарату іс-əрекеті бойынша жоспар құруды;
9) технологиялық іс-əрекеті кезінде шығармашылық мақсаттарды шешу
əдістерін қолдануды;
10) əр-түрлі материалдардан сəндік-қолданбалы өнері бұйымдарын жасау
меңгеруі тиіс.

Ұқсас жұмыстар
Бисерге сипаттама бер
Smart оқыту - оқытудың жаңа түрі, қарқынды дамып келе жатқан бірегей үдеріс
Ағаш пен ағаш материалдарын қолмен
Қарапайым презентацияларды құру
Жоғары оқу орындарында «ақпараттану» пәнін бейінді-бейімдеп оқытудың теориялық моделі
Оқытудың педагогикалық жаңа технологиясы
Білім беруді ақпараттандыра отырып оқушылардың құзыреттілігін арттыру арқылы шығармашылықтарын дамыту жолдары
Білімнің педагогикалық аспектісі
Қазіргі педагогикалық технологиялар обьективті қажеттілік
Арнайы пәндерді оқытуда интернет ресурстарды қолдану
Пәндер