§1. ХҮІІ-ХҮІІІ ғасырлардағы Жоңғар шапқыншылығына қарсы азаттық күресі

Сабақтың тақырыбы: §1. ХҮІІ-ХҮІІІ ғасырлардағы Жоңғар шапқыншылығына қарсы
азаттық күресі
Сабақтың мақсаты:
- Жоңғар мемлекетінің құрылуынан бастап олардың жүргізген басқыншылық саясаты, қазақ жеріне басып кірудегі мақсаты, «Ақтабан шұбырынды, алқакөл сұлама», «Ақырақай шайқасының» тарихын толығымен баяндау.
- Алған білімдерін тереңдетіп, белсенділігін арттыру.
- Отансүйгіш, елін, жерін сүйетін білімді азамат тәрбиелеу. »
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: интерактивті
Көрнекілік:карта
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
- Оқу құралын тексеріп түгелдеу
- Әнұран орындау, «Хабар»
- Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
- «Жоңғар», «Қалмақ» сөздері айтылғанда ойымызға не оралады?
- Олар туралы не білеміз?
- «Елім-ай» әнінің тарихын білеміз бе?
Жаңа сабақтың жоспары:
- Жоңғарлардың шапқыншылыққа дайындығы
- Жоңғар хандығының құрылуы және оның басқыншылық саясаты
- Жоңғарлардың қазақ жеріне басып кіруі. Орбұлақ шайқасы.
- Қарақұмдағы құрылтай
- «Ақтабан шұбырынды, Алқакөл сұлама».
- Жоңғар шапқыншылығына қарсы Отан соғысы, оған бүкіл халықтың бірігуі
- 1727 жылғы Бұланты бойындағы шайқас
- Аңырақай шайқасы
Сабақты бекіту:
- 7-8 және 10 сыныптарда жоңғар шапқыншылығы туралы оқығандарыңды естеріңе түсіріңдер.
- Қазақ және Жоңғар хандықтары қарым-қатынасының шиеленісуіне не себеп болды?
- Орбұлақ шайқасындағы қазақтар жеңісінің маңызы туралы әңгімеле
- Қарақұмда өткен құрылтайда қандай мәселе шешілді?
- Ордабасындағы жиынның тарихи маңызы неде?
- Жоңғар шапқыншылығын жеңіспен аяқтаудағы Абылайдың рөлі қандай?
Бағалау: Өзін-өзі
Үйге тапсырма: §1
11-сынып. Қазақстан тарихы
Сабақтың тақырыбы: §2. Жоңғар шапқыншылығына қарсы күрестің көшбастаушылары
Сабақтың мақсаты: Жоңғар шапқыншылыққа қарсы күрестің көшбастаушылары: хандар, билер, батырлар, олардың өмірі мен ерлігі туралы айта отырып, патриотизмге, шыдамдылыққа аралас тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: интерактивті
Көрнекілік:карта, суреттер
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
- Оқу құралын тексеріп түгелдеу
- Әнұран орындау, «Хабар»
- Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
- Қазақ және Жоңғар хандықтары қарым-қатынасының шиеленісуіне не себеп болды?
- Орбұлақ шайқасындағы қазақтар жеңісінің маңызы туралы әңгімеле
- Ордабасындағы жиынның тарихи маңызы неде?
- Жоңғар шапқыншылығын жеңіспен аяқтаудағы Абылайдың рөлі қандай?
Жаңа сабақтың жоспары:
- Хандар
- Тәуке хан (1680-1715/18 жж. ) .
- Әбілқайыр хан (1693-1748 жж. )
- Абылай хан (1711-1781 жж. )БатырларҚанжығалы Бөгембай Ақшаұлы (1680-1778 жж. )Қаракерей Қабанбай Қожағұлұлы (1691-1769 жж. )Наурызбай Құтпанбетұлы (1706-1781 жж. )
3. Билер
- Төле би Әлібекұлы (1663-1756 жж. )
- Қазыбек би Келдібекұлы (1665-1765 жж. )
- Әйтеке би Бәйбекұлы (1682-1766 жж. )
Сабақты бекіту:
- Тәукенің хан ретінде қандай ерекше қызметін, ал адам ретінде қандай жақсы қасиеттерін танып білдіңдер?
- Әбілхайыр хан қазақ тарихында қандай қызметімен белгілі? Оның Кіші жүзді Ресей империясына өз еркімен қос жөніндегі әрекетін ексе түсіріп, баға беріңдер.
- Абылай ханның жастық шағындағы және азамат болғаннан кейінгі жеке басының қандай қасиеттері ұнады?
- Абылай батыр, қолбасшы, мемлекет, қоғам қайраткері, мәмілегер екенін нақты мысалдармен дәлелдеңдер.
- Тарихта Қабанбай мен Бөгенбайдың батырлығы ерекше аталады, осыны дәлелдейтін нақты мысалдар келтіріңдер.
- Билер қазақ қоғамында қандай қызмет атқарған? Олардың шешендігіне, мәмілегерлігіне мысалдар келтіріңдер.
Бағалау:
Үйге тапсырма: §2.
11-сынып. Қазақстан тарихы
Сабақтың тақырыбы: §3. Қазақтардың Ресей империясының үстемдігіне қарсы ұлт-азаттық
қозғалысы (ХҮІІІ-ХХ ғғ. )
Сабақтың мақсаты:
- Ұлт-азаттық қозғалыстың ерекшеліктері мен кезеңдеріне тоқтала отырып, отансүйгіш, білгір азамат тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Лекция
Әдісі: Баяндау, Венн диаграммасы
Көрнекілік: суреттер
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
- Оқу құралын тексеріп түгелдеу
- Әнұран орындау, «Хабар»
- Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
- Әбілхайыр хан қазақ тарихында қандай қызметімен белгілі? Оның Кіші жүзді Ресей империясына өз еркімен қос жөніндегі әрекетін ексе түсіріп, баға беріңдер.
- Абылай ханның жастық шағындағы және азамат болғаннан кейінгі жеке басының қандай қасиеттері ұнады?
- Абылай батыр, қолбасшы, мемлекет, қоғам қайраткері, мәмілегер екенін нақты мысалдармен дәлелдеңдер.
- Билер қазақ қоғамында қандай қызмет атқарған? Олардың шешендігіне, мәмілегерлігіне мысалдар келтіріңдер.
Жаңа сабақтың жоспары:
- Ұлт-азаттық қозғалыстың негізгі ерекшеліктері
- Ұлт азаттық қозғалыстың кезеңдерікезең. Ешім, Абылай, Дәулеткерей.кезең. Қазақ елінің оңтүстігі-Жетісу, сыр бойы жоңғарларға, Қоқан, Хиуа хандықтарына тәуелді болды.кезең. Әбілхайыр ханның Кіші жүздің бір бөлігімен Ресей қоластына өтуінен басталады.кезең. Сырым Датұлы, Исатай Тайманұлы.кезең. Кенесары ханкезең. 1916-17 көтерілістеркезең. Ақпан төңкерісі, ұжымдастыру саясаты
Сабақты бекіту:
- ХҮІІІ-ХХ ғасырларда Қазақстанда отаршылдыққа қарсы болған ұлт-азаттық қозғалыстарды атап, қамтыған аймағын картадан көрсетіңдер
- ХҮІІІ-ХХ ғасырлардағы ұлт-азаттық қозғалыстарды бір-бірімен салыстыпы, олардың ұқсас жақтары мен айырмашылықтарын көрсетіңдер.
- Академик М. Қозыбев ұлт-азаттық қозғалыстарды қандай кезеңдерге бөледі? Ол кезеңдердің бір-бірінен өзгешеліктері бар ма, болса атап көрсетіңдер.
- Қазақстанда ұлт-азаттық қозғалыстар мен көтерілістердің патша өкіметі тұсында да, Кеңес өкіметі кезінде де бола беруі неліктен?
Бағалау:
Үйге тапсырма: §3. Осы тақырыпта «эссе» жазу
11-сынып. Қазақстан тарихы
Сабақтың тақырыбы: §4. Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс (1783-1797 жж. )
Сабақтың мақсаты:
- Көтерілістің себептері, қозғаушы күші, басталуы, жеңілу себебі мен арихи маңызын аша отырып, ұлттық рухтағы тарихи санасы қалыптасқан, жеке тұлға тәбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: интерактивті
Көрнекілік:Сырымның суреті, карта
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
- Оқу құралын тексеріп түгелдеу
- Әнұран орындау, «Хабар»
- Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
- ХҮІІІ-ХХ ғасырларда Қазақстанда отаршылдыққа қарсы болған ұлт-азаттық қозғалыстарды атап, қамтыған аймағын картадан көрсетіңдер
- ХҮІІІ-ХХ ғасырлардағы ұлт-азаттық қозғалыстарды бір-бірімен салыстыпы, олардың ұқсас жақтары мен айырмашылықтарын көрсетіңдер.
- Академик М. Қозыбев ұлт-азаттық қозғалыстарды қандай кезеңдерге бөледі? Ол кезеңдердің бір-бірінен өзгешеліктері бар ма, болса атап көрсетіңдер.
- Қазақстанда ұлт-азаттық қозғалыстар мен көтерілістердің патша өкіметі тұсында да, Кеңес өкіметі кезінде де бола беруі неліктен?
Жаңа сабақтың жоспары:
- Көтерілістің себептері мен қозғаушы күштері.
- «Патша өкіметі тарпып алған жерлеріңді, өзен-суларыңды, жайылымдарыңды түгел қайтарамын, нан, тұзбен қарық қыламын. . . »
- Байбақты руының старшины, батыр Сырым ДатұлыКөтерілістің басталуыКіші жүздің ішкі жағдайы, оның көтеріліске әсеріКөтерілістің жаңа кезеңіКөтерілістің жеңілу себептері, тарихи маңызы.
Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық көтеріліс
Қозғаушы
күші
Сабақты бекіту:
- Отаршылдыққа қарсы Кіші жүз қазақтарының наразылығы қашан басталды?
- Е. И. Пугачев бастаған шаруалар көтерілісі қашан болды? Оған қазақтар неліктен қатысты?
- Сырым Датұлы бастаған көтерілістің негізгі себептері мен қозғаушы күштерін ашып көрсетіңдер
- Көтеріліске қатысушылар арасында неліктен жік туа берді?
- Көтерілістің жеңілу себептерін талдап көрсетіңдер
Бағалау:
Үйге тапсырма: § 4. «Старшиндардың императрица ІІ Екатеринаға өтініші» оқып келу.
11-сынып. Қазақстан тарихы
Сабақтың тақырыбы: §5. Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлы бастаған көтеріліс
Сабақтың мақсаты:
- Көтерілістің алғышарттары мен себебін, салдарын, кеңістігін, барысын, қозғаушы күшін, нәжижесін, жеңілу себебін, тарихи маңызын аша отырып, жеке тұлға қалыптастыру.
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: баяндау, интерактивті
Көрнекілік:сурет
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
- Оқу құралын тексеріп түгелдеу
- Әнұран орындау, «Хабар»
- Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
- Отаршылдыққа қарсы Кіші жүз қазақтарының наразылығы қашан басталды?
- Е. И. Пугачев бастаған шаруалар көтерілісі қашан болды? Оған қазақтар неліктен қатысты?
- Сырым Датұлы бастаған көтерілістің негізгі себептері мен қозғаушы күштерін ашып көрсетіңдер
- Көтеріліске қатысушылар арасында неліктен жік туа берді?
- Көтерілістің жеңілу себептерін талдап көрсетіңдер
Жаңа сабақтың жоспары:
- Көтерілістің алғышарттары мен себептері
- Жәңгір ханның сұлтандық атағы жоқ қайын атасы Қарауылқожа Бабажановтың озбырлығы қарапайым халықтың ашу-ызасын келтірді.Көтерілістің басталуы және барысыКөтерілсітің жеңілу себептері, тарихи маңызыТастөбе шайқасы
Исатай мен Махамбет бастаған көтеріліс
Қозғаушы
күші
Сабақты бекіту:
- ХҮІІІ-ХІХ ғасырлардағы ұлт-азаттық қозғалыстар деген тақырыпта хронологиялық кесте сызып, оны осы сабақтан бастап толтыруға кірісіңдер.
- Көтеріліс қамтыған аумақты, басты-басты шайқас болған тарихи орындарды картадан тауып көрсетіңдер.
Бағалау:
Үйге тапсырма: §5
11-сынып. Қазақстан тарихы
Сабақтың тақырыбы: §6-7. Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс
(1837-1847 жж. ) /2 сағат/
Сабақтың мақсаты:
- Бүкіл қазақстанды қамтыған К. Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық көтерілістің себебі, салдары, барысы, нәтижесі жайлы оқушыларға егжей-тегжейлі баяндау;
- Белсенділігін арттырып, білімін жетілідіру;
- Ұлтжанды, елін жерін сүйетін, адамгершілік қасиеттерді бойына жинақтаған, батыл, иманды жеке тұлға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: интерактивті
Көрнекілік:карта, Кенесарының суреті, сызбалар
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
- Оқу құралын тексеріп түгелдеу
- Әнұран орындау, «Хабар»
- Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
- ХҮІІІ-ХІХ ғасырлардағы ұлт-азаттық қозғалыстар деген тақырыпта хронологиялық кесте сызып, оны осы сабақтан бастап толтыруға кірісіңдер.
- Көтеріліс қамтыған аумақты, басты-басты шайқас болған тарихи орындарды картадан тауып көрсетіңдер.
Жаңа сабақтың жоспары:
- Патша өкіметінің Орта жүзде жүргізген реформаларына наразылық. Қозғалыстың алғышарттары
- Ұлт-азаттық қозғалыстың мақсаты, себептері, сипаты, қозғаушы күштері
- Кенесары Қасымұлы-саясатшы, мәмілегер, батыр, ұлт-азаттық қозғалыстің қолбасшысы.
- Көтерілістің басталуы және етек алуы.
- Көтерілістің негізгі оқиғалары
- Кенесарының хан сайлануы және мемлекетінің өзіндік ерекшеліктері
- Патша өкіметінің көтерілісті тұншықтыруға жасаған әрекеттері
- Азаттық жолындағы қозғалыстың жеңілу себептері мен тарихи маңызы.
Кенесары бастаған ұлт-азаттық көтеріліс
Қозғаушы
күші
Сабақты бекіту:
- Каратадан Кенесары бастаған ұлт-азаттық қозғалыс қамтыған аймақтар мен шайқас болған тарихи орындарды көрсетіңдер.
- 1825-1847 жылдары Қазақстанда болған қозғалыстардың себептері мен сипаты қандай? Қозғаушы күштері кімдер?
- Қозғалыс қандай бөліктерден тұрды және оны кімдер басқарды?
- Кенесары хандығының мемлекеттік ерекшеліктері қандай?
- 1837-1847 жылдардағы ұлт-азаттық қозғалыстың жеңілуінің басты себептері қандай?
- 1837-1847 жылдардағы ұлт-азаттық қозғалыстың қазіргі тәуелсіз Қазақстанға қандай қатысы бар?
Бағалау:
Үйге тапсырма: §6-7
11-сынып. Қазақстан тарихы
Сабақтың тақырыбы: §8. ХІХ ғасырдың 50-70 жылдарындағы және ХХ ғасырдың басындағы ұлт-азаттық қозғалыстар
Сабақтың мақсаты:
- Сырдария бойындағы қазақтарды Хиуа хандығының қысымына, одан кейін патшалы Ресейді озбырлық саясатына қарсы күреске бастаған Жанқожа батырдың көтеріісінің себеп-салдары мен тарихи маңызын ашу;
- Орал, Торғай, Маңғыстау облыстарында болған 1868-1870 жылдардағы көтеріңлістің мәнін ашу;
- Белсенділігін арттырып, білімін жетілдіру;
- Ұлтжанды, елін жерін сүйетін, адамгершілік қасиеттерді бойына жинақтаған, батыл, иманды жеке тұлға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: интерактивті
Көрнекілік: карта, суреттер, сызба, т. б.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
- Оқу құралын тексеріп түгелдеу
- Әнұран орындау, «Хабар»
- Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
- Каратадан Кенесары бастаған ұлт-азаттық қозғалыс қамтыған аймақтар мен шайқас болған тарихи орындарды көрсетіңдер.
- 1825-1847 жылдары Қазақстанда болған қозғалыстардың себептері мен сипаты қандай? Қозғаушы күштері кімдер?
- Қозғалыс қандай бөліктерден тұрды және оны кімдер басқарды?
- Кенесары хандығының мемлекеттік ерекшеліктері қандай?
- 1837-1847 жылдардағы ұлт-азаттық қозғалыстың жеңілуінің басты себептері қандай?
- 1837-1847 жылдардағы ұлт-азаттық қозғалыстың қазіргі тәуелсіз Қазақстанға қандай қатысы бар?
Жаңа сабақтың жоспары:
- Жанқожа Нұрмұхамедұлы бастаған Сырдария қазақстарының көтерілісі
- 1868-1869 жылдардағы Орал және Торғай облыстарындағы көтерілістер
- 1870 жылы Маңғыстаудағы көтеріліс
- ХХ ғасырдың басындағы ұлт-азаттық қозғалыстың жалғасуы
ХІХ ғасырдың 50-70 жылдарындағы және
ХХ ғасырдың баындағы ұлт-азаттық қозғалыстар
Қозғаушы
күші
Сабақты бекіту:
- Картадан ХІХ ғасырдың 50-70 жылдарындағы және ХХ ғасыр басында болған ұлт-азаттық қозғалыстар қамтыған аймақтарды көрсетіңдер.
- «ХІХ ғасырда болған ұлт-азаттық қозғалыстар» деген кесте сызып толтырыңдар
- Жанқожа Нұрмұхамедұлы бастаған көтеріліс қанаш, қай жерлерде болды?
- Осы көтерілістің негізгі себептері қандай?
- Орал, Торғай облыстарында болған көтерілістердің негізгі қозғаушы күштері кімдер және олардың жңілу себептері неде?
- Олардың арасында қандай алауыздықтар болды?
- Маңғыстаудағы көтерілістің қандай ерекшеліктері бар еді?
- ХХ ғасыр басындағы көтерілістердің қандай ерекшеліктері болды?
Бағалау: өзін-өзі
Үйге тапсырма: §8
11-сынып. Қазақстан тарихы
Сабақтың тақырыбы: Қайталау
Сабақтың мақсаты:
- І тоқсанда өтілген матераилдарды қайталай отырып, алған білімдерін пысықтау, орнықтыру;
- Белсенділігін арттырып, білімін жетілдіру;
- Ұлтжанды, елін жерін сүйетін, адамгершілік қасиеттерді бойына жинақтаған, батыл, иманды жеке тұлға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: қайталау
Әдісі: интерактивті, сұрақ-жауап, ойын
Көрнекілік: карта, суреттер, сызба, т. б.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
- Оқу құралын тексеріп түгелдеу
- Әнұран орындау, «Хабар»
- Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
- Картадан ХІХ ғасырдың 50-70 жылдарындағы және ХХ ғасыр басында болған ұлт-азаттық қозғалыстар қамтыған аймақтарды көрсетіңдер.
- «ХІХ ғасырда болған ұлт-азаттық қозғалыстар» деген кесте сызып толтырыңдар
- Жанқожа Нұрмұхамедұлы бастаған көтеріліс қанаш, қай жерлерде болды?
- Осы көтерілістің негізгі себептері қандай?
- Орал, Торғай облыстарында болған көтерілістердің негізгі қозғаушы күштері кімдер және олардың жеңілу себептері неде?
- Олардың арасында қандай алауыздықтар болды?
- Маңғыстаудағы көтерілістің қандай ерекшеліктері бар еді?
- ХХ ғасыр басындағы көтерілістердің қандай ерекшеліктері болды?
Жаңа сабақтың жоспары:
- ХҮІІ-ХҮІІІ ғасырлардағы Жоңғар шапқыншылығына қарсы азаттық күресі
- Жоңғар шапқыншылығына қарсы күрестің көшбастаушылары
- Қазақстардың Ресей Империясының үстемдігіне қарсы ұлт-азаттық қозғалысы
- Сырым датұлы бастаған ұлт-азаттық көтеріліс
- Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлы бастаған көтеріліс
- Кенесары Қасымұлы басғана ұлт-азаттық көтеріліс.
Сабақты бекіту:
Себебі
Сылтауы
Мақсаты
Уақыты
Қозғаушы
күші
Кеңістігі
Барысы
Нәтижесі
Тарихи маңызы
- «Иә-Жоқ»
- Бетпе-бет
- Эрудит
- Топтастыру
- Ішіне-сыртына
- Мұны әркім білу тиіс
Бағалау: өзін-өзі
Үйге тапсырма: І тоқсан материалдарын қайталау
11-сынып. Қазақстан тарихы
Сабақтың тақырыбы: §9-10. 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс
Сабақтың мақсаты:
- Оқушылардың 1916 жылғы ұлт - азаттық қозғалысының тарихи мәнін түсінуге көмектесу. Әбден титығына жеткен, елдігінен айырылуға аз- ақ қалған, барар жер басар тауы жоқ күн туған соң амалсыздан алысуға бел байлаған халық тарихта жиі кездесе бермейді. Сондықтан бұл оқиға бірегей ерліктің ерекше көрінісі екендігін оқушыларға жете түсіндіру керек. Көтерілістің халықтық мәнін ашу;
- Оқушыларды ерлікке, елін, жерін, туған отанын сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: интерактивті
Көрнекілік: карта, сызба
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
- Оқу құралын тексеріп түгелдеу
- Әнұран орындау, «Хабар»
- Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау: /кестені толтыру/
Себебі
Сылтауы
Мақсаты
Уақыты
Қозғаушы
күші
Кеңістігі
Барысы
Нәтижесі
Тарихи маңызы
Жаңа сабақтың жоспары:
- Бірінші дүниежүзілік соғыс жылдарындағы Қазақстан (1914-1918 жж) .
- Көтерілістің себептері және басталуы
- Қазақ демократтарының саяси көзқарастары.
- Қозғалыстың сипаты, қозғаушы күштері.
- Қозғалыстың Жетісудағы орталығы
- Торғайдағы көтеріліс орталығы
- Қозғалыстың қорытындылары, жеңілу себептері және тарихи маңызы
Сабақты бекіту:
- Қозғалыстың себептерін талдап түсіндіріңдер, қозғаушы күштерін дәлелді анықтаңдар.
- Тарихта бұл қозғалыстың ұлт-азаттық қозғалыс ретінде сипатталуына қандай негіз бар?
- 1916 жылғы қозғалыстың ХІХ ғасырдағы қазақтар көтірілістерінен айырмашылықтары қандай ?
- Ұлт - азаттық қозғалысының Жетісу және Торғай орталықтарында болған оқиғаларын салыстыра отырып сипаттама беріңдер.
- Патша отаршылдарының көтерісшілерге қарсы күрес тәсілдері мен жазалау шараларына баға беоіңдер.
- 1916 жылғы қозғалыстың маңызы туралы өз ойларыңды ортаға салыңдар.
- Қазақ демократтарының ұстанымдарына баға беріңдер.
Бағалау:
Үйге тапсырма: §9-10.
11-сынып. Қазақстан тарихы
Сабақтың тақырыбы: §11. 1929-1931 жылдардағы шаруалар көтерілісі
Сабақтың мақсаты:
- Қозғалыстардың алғышарттары, сипаты, 1929 жылғы, 1930-31 жылдардағы көтерілістердің шығу себептері мен салдарын, нәтижесін анықтау;
- Белсенділігін арттырып, білімін жетілдіру;
- Ұлтжанды, елін жерін сүйетін, адамгершілік қасиеттерді бойына жинақтаған, батыл, иманды жеке тұлға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: интерактивті
Көрнекілік: карта, суреттер, сызба, т. б.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
- Оқу құралын тексеріп түгелдеу
- Әнұран орындау, «Хабар»
- Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
- Қозғалыстың себептерін талдап түсіндіріңдер, қозғаушы күштерін дәлелді анықтаңдар.
- Тарихта бұл қозғалыстың ұлт-азаттық қозғалыс ретінде сипатталуына қандай негіз бар?
- 1916 жылғы қозғалыстың ХІХ ғасырдағы қазақтар көтірілістерінен айырмашылықтары қандай ?
- Ұлт - азаттық қозғалысының Жетісу және Торғай орталықтарында болған оқиғаларын салыстыра отырып сипаттама беріңдер.
- Патша отаршылдарының көтерісшілерге қарсы күрес тәсілдері мен жазалау шараларына баға беоіңдер.
- 1916 жылғы қозғалыстың маңызы туралы өз ойларыңды ортаға салыңдар.
- Қазақ демократтарының ұстанымдарына баға беріңдер.
Жаңа сабақтың жоспары:
- Қозғалыстың алғышарттары, сипаты.
- Х. Досмұхамедұлы1929 жылғы көтерілістер
- 1929 жылдың 1 қарашасында Батпаққарада шаруалар көтерілісі басталды.1930 жылғы көтерілістер
- 1930 жылдың ақпан айында Созақ ауданында қазақ шаруаларының көтерілісі басталды.1931 жылы болған көтерілістер
Сабақты бекіту:
- Картадан көтеріліс болған тарихи орындар мен аймақтарды көрсетіңдер
- Осы көтерілістердің -халық-азаттық қозғалыстың себептерін, сипатын, қозғаушы күштерін анықтаңдар.
- Кеңес өкіметінің 20-30 жылдардағы қандай саясаты қазақ шаруаларының наразылығын туғызды, неліктен?
- Неліктен Кеңес үкіметі қарулы әскер жіберіп, хылықты қырғынға ұшыратты?
- Қарапайым отбасылар неліктен шетелге қоныс аударды?
Бағалау: өзін-өзі
Үйге тапсырма: §11.
11-сынып. Қазақстан тарихы
Сабақтың тақырыбы: §12-13. ХХ ғасырдың 20-80 жылдарындағы наразылықтар, көтерілістер, қозғалыстар
Сабақтың мақсаты:
- ХХ ғасырдың 20-80 жылдарындағы наразылықтар, көтерілістер, қозғалыстардың себептерін, салдарын, қозғаушы күшін анықтай отырып, нәтижесін түсіндіру;
- Белсенділігін арттырып, білімін жетілдіру;
- Ұлтжанды, елін жерін сүйетін, адамгершілік қасиеттерді бойына жинақтаған, батыл, иманды жеке тұлға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: интерактивті
Көрнекілік: карта, суреттер, сызба, т. б.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
- Оқу құралын тексеріп түгелдеу
- Әнұран орындау, «Хабар»
- Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz