Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Адамгершілік – асыл қасиет туралы
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Адамгершілік – асыл қасиет
Сабақтың мақсаты: 1.Ертегі мазмұнына терең үңіле отырып, ертегі
кейіпкерлерінің іс-әрекеттеріне баға береді, мінездерін талдайды, өмірмен
байланыстырады. Автордың айтайын деген ойын дәл танып, тақырыпты ашу. 2.
Тақырып бойынша жинақталған ойын сыртқа жүйелі шығара білуге, басқаның
пікірін тыңдап,
ой қоса алуға дамыту, топтық жұмыстарын арттыру. Актерлік қабілеттерін
шыңдау. 3. Өзін-өзі тәрбиелеуге, өмірлік құнды қасиеттерді бойына сіңіріп,
жамандықтан бойын аулақ салуға баулу.
Міндеттері:
1. Мазмұнға байланысты міндет: әңгіменің мазмұнын еске түсіре отырып,
кейіпкерлерге мінездеме береді, олардың іс-әрекеттерін талдайды, өмірмен
байланыстырады;
2.Сыни ойлауды дамытуға байланысты міндет: проблемалық сұрақтарға жауап
іздейді, кейіпкерлер іс-әрекетіне баға береді.
3. Топтық міндет: ынтымақтаса жұмыс атқарады, оқушылар өз ойларын қорғай
білуге үйренеді, бір-бірін тыңдайды, достық сезімдері, бір-біріне сыйластық
сезімдері артады.
Оқыту әдісі: Блум таксаномиясы
Сабақтың қаншалықты сәтті өткенін қалай білемін?
Сабақ соңында оқушыларға стикер таратамын, олар сабақ туралы рефлексия
жазады.
«Тәртіпсіз» оқушылармен не істеу керек?
Мұғалім сыпайы, нақты және кәсіпқой болуға тиіс. Егер оқушы өзін тәртіпсіз
ұстаса, оған ескерту жасап, атын тақтаға жазып қоямын. Үш ескертуден кейін
оқушыны үзіліске шығармауға болады, олай болмаған жағдайда мектеп
хаттамасына жүгіну қажет.
Сабақ барысында бағалаудың қандай түрлерін пайдаланамын және бұл процеске
оқушыларды қалай тарта аламын?
Формативті бағалауды пайдаланамын. Сабақ барысында оқушыларды
ынталандырамын, шабыт қолдау көрсету арқылы беріп, оқушыларды сабаққа
қатысып отыруға тартамын. Оқушылар бірін-бірі бағалайды және топ басшысы
критерий арқылы бағалайды.
Оқушылар сабаққа белсенді тартылғанын қалай біле аламын?
Оқушылар үлестіру материалымен жұмыс істейді, сабақта өз пікірін айтады,
сұрақ қояды, бірін-бірі бағалайды.
|Сабақ |Көрне- |Әдіс-тә|Жұмыс | Тапсырмалар. Оқушылармен жұмысы |модуль |
|кезеңдер|кіліктер |сілдер |түрі | | |
|і | | | | | |
|Білу | |Сұрақ-ж|Психоло|Сыныппен қалай сәлемдесемін? |Сын |
|5мин | |ауап, |- |әдебиет бүгінгі күннің бірінші сабағы болғандықтан, барлық балаларды |тұрғысына|
| |Бауырсақт|әңгімел|гиялық |ортаға шақырып «шаттық шеңберін» құрамыз. Бір-біріне амандасып, бүгінгі |н ойлау. |
| |ар ((, (,|есу, |ахуал. |күнге жақсы тілектер айтады. |(топқа |
| |(). | | |Оқушыларды қалай топтастырамын? |бөлу) |
| |Өлең | |Топқа |Ертегідегі өлең жолдары арқылы топтастырамын. Мазмұнды 4 шумақтың |(2-мод.) |
| |тармақтар| |бөлу. |тармақтарын бір-бір қима қағазға жазып таратамын. Сөйтіп, төрт тармақтан| |
| |ы | | |бір шумақ құрып бір топқа отырады. | |
| |жазылған | | |1-шумақ. 2-шумақ. | |
| |қима | | |Ойланып: «Тегін емес балық, - дейді, Жарқырап, үсті-басы | |
| |қағаздар | | |оттай жанып, | |
| | | | |Қалмайын киесіне алып, - дейді. – Адамша сөз сөйледжі| |
| | | | |Алтын балық : | |
| | | | |Еш нәрсең керек емесғ жолың болсын, «Жанымды бір шыбындайқи, | |
| | | | |ақсақал! | |
| | | | |Сайран ет теңізіңе барып», - дейді. Бар болса не | |
| | | | |қажетің менен алып». | |
| | | | |3-шумақ. | |
| | | | |4-шумақ. | |
| | | | |Теңіздің жағасында кемпір мен шал Тағы да үшінші рет | |
| | | | |ауын салып, | |
| | | | |Тұрыпты отыз үш жыл нақ дәлме-дәл. Сүйретіп шығарды бір | |
| | | | |алтын балық. | |
| | | | |Күн көрген бейшаралар балық аулап, Шал байғұс өз көзіне | |
| | | | |өзі сенбей, | |
| | | | |Болмапты төрт түліктен ырымға мал. Аңырып тұрды біраз | |
| | | | |аң-таң қалып. | |
| | | | | | |
| | | | |Өткен сабақта қабылданған топ ұстанымы еске түсіреміз. | |
| | | | |Бағалау туралы балаларға түсіндіремін. Топ басшысына критерий беріледі, | |
| | | | |ол балаларды бағалайды. | |
| | | | |Сабақты қалай бастаймын? | |
| | | | |Сыныптың сабаққа деген көңіл-күйлерін анықтау. Әрбір балаға 3 бауырсақ | |
| | | | |таратылады ((, (, (). Балалар өз көңіл-күйлеріне сәйкес бауырсақты | |
| | | | |таңдап, тақтадағы плакатқа жазылған өз есімдерінің тұсына жабыстырады. | |
| | | | |Бауырсақты таңдаған себептерін сұраймын. | |
|Түсіну |Көрініске|Инсцени|Сабақ |Ой шақыру. |Диалог-әң|
|7 мин |қажетті |ровка, |мақсаты|Үйге берілген тапсырма бойынша көрініс қою |гіме |
| |нәрселер | |н |Сабақтың мақсатын оқушылар анықтайды. Бағыттаушы сұрақтар: |(І мод) |
| | |Сұрақ-ж|анықтау|Ертегінің басты тақырыбы не деп ойлайсыңдар? | |
| | |ауап, | |Жазушы бізге осы ертегісі арқылы не айтқысы келді деп ойлайсыңдар? | |
| | | | |Балалар, көріністен нені байқадыңдар? | |
| | |«Ой |ой |Ертегі кейіпкерлеріне қандай баға берер едіңдер? | |
| | |шақыру»|шақыру |Өздерің үшін ертегінің қандай пайдасы бар? | |
| | | | |Шалдың орнында болсаң сен не істер едің? | |
| | | |көрініс|Балалар, ендеше осы жауаптырыңа қарап, бүгінгі сабақтың мақсатын | |
| | | |қою |анықтайықшы. | |
| | | | |Бағалау туралы түсіндіру. | |
|Қолдану |Ноутбук, |Сыни |Топтағы|Әр топқа бір ноутбук беріледі. Ноутбукка салынған келесі тапсырманы |СТО |
| |Интеракти|сұрақта|ынты- |орындайды. |(2-мод.) |
| |втік |р, |мақтаса|І топ «Ауға түскен алтын балық» ІІІ топ. «Қорлық көрген шал» | |
| |тақта | |атқар- |ІІ топ. «Ақсүйек болған кемпір» ІҮ топ. Эксперт тобы (топ |«қалай |
| | | |ған |жұмыстарын бағалайды) |оқу |
| | | |жұмыс. |№ |керектігі|
| | | | |Іс-әрекеті (ертегідегі үзінді) |н үйрену)|
| | | |Кейіпке|Тән қасиет | |
| | | |рмінезі| |(1-мод.) |
| | | |не | | |
| | | |талдау | |АКТ |
| | | | | |(4-мод.) |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | |Келесі сұрақтар бойынша өз жұмыстарын қорытындылап, қорғайды. | |
| | | | |- Осы жұмыстан өздеріңіз үшін қандай қорытынды жасадыңыздар? | |
| | | | |Кейіпкердің іс-әрекеті сендерге ұнады ма? Неге? | |
| | | | |Кейіпкердің орнында болсаң, не істер едіңіздер? | |
| | | | |Бүгінгі күнмен қалай салыстырар едің? | |
|Талдау | Плакат | | |Венн диаграммасы |Диалог-де|
| |маркер |Венн |Салысты|Кемпір мен балықшыға салыстырмалы мінездеме |бат. |
| | |диаграм|ру | |(1-мод.) |
| | |масы | | | |
| | | |Пікір | |Венн |
| | |Сұрақ-ж|таласты| |диагр. |
| | |ауап |ру | | |
| | | |Дәптерм| | |
| | | |ен |Пікірталас | |
| | | |жұмыс |Балықшының іс-әрекеті дұрыс және дұрыс емес деген пікірде пікір | |
| | | | |таластыру. | |
|Жинақтау| |ой | |«Адамның адамдығы адамгершілігінде» шағын ой толғау жазу. |СТО |
| | |толғау | | |2-мод. |
|Бағалау |Интеракти|Классте|Сабақты| |Сын |
| |втік |р |қорыту | |тұрғысына|
| |тақта | | | |н ойлау |
| | |рефлекс| | |2-мод.) |
| | |ия | | | |
| | | | | |бағалау |
| | | | | |(3-мод.) |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | |Сабақтың мақсатын еске түсіру | |
| | |Сұрақ-ж|бағалау|Балалар, бүгін біз сабаққа қандай мақсат қойдық? | |
| | |ауап, | |Сабақ барысында сендер үшін түсініксіз жағдайлар болды ма? | |
| | | | |- Сабақ сендерге ұнады ма? | |
| | | | |- Қандай ұсыныстарын бар? | |
| | | | |Сабақ туралы оқушылардың ойларын рефлекс | |
| | | | |ия жазғызу арқылы анықтаймын. (Ұнағаны, ұнамағаны, несімен ұнады, | |
| | | | |несімен ұнамады, қандай ұсыныстары болады? | |
| | | | | | |
| | | | |БАҒАЛАУ. Топ басшысы, өзінің және мұғалімнің бағалары арқылы қорытынды | |
| | |«Екі | |баға қойылады. | |
| | |түрлі | | | |
| | |түсінік| |Аты-жөні | |
| | |теме» | |өз бағасы | |
| | |күнделі| |Топ басшысының бағасы | |
| | |гі | |Мұғалім бағасы | |
| | | | |Қорытынды баға | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | |Үй тапсырмасы. | |
| | | | |Ертегінің ұнаған жерінен үзінді алып, жаттап келу және сол бойынша | |
| | | | |образға кіру. (бұл жерде зерттеуге алынған балаларға баса назар | |
| | | | |аударылу мақсатында жатталатын үзіндіні мұғалімнің өзі таңдап береді). | |
-----------------------
«Балықшы мен балық» ертегісінің тәрбиелік мәні
Сабақтың тақырыбы: Адамгершілік – асыл қасиет
Сабақтың мақсаты: 1.Ертегі мазмұнына терең үңіле отырып, ертегі
кейіпкерлерінің іс-әрекеттеріне баға береді, мінездерін талдайды, өмірмен
байланыстырады. Автордың айтайын деген ойын дәл танып, тақырыпты ашу. 2.
Тақырып бойынша жинақталған ойын сыртқа жүйелі шығара білуге, басқаның
пікірін тыңдап,
ой қоса алуға дамыту, топтық жұмыстарын арттыру. Актерлік қабілеттерін
шыңдау. 3. Өзін-өзі тәрбиелеуге, өмірлік құнды қасиеттерді бойына сіңіріп,
жамандықтан бойын аулақ салуға баулу.
Міндеттері:
1. Мазмұнға байланысты міндет: әңгіменің мазмұнын еске түсіре отырып,
кейіпкерлерге мінездеме береді, олардың іс-әрекеттерін талдайды, өмірмен
байланыстырады;
2.Сыни ойлауды дамытуға байланысты міндет: проблемалық сұрақтарға жауап
іздейді, кейіпкерлер іс-әрекетіне баға береді.
3. Топтық міндет: ынтымақтаса жұмыс атқарады, оқушылар өз ойларын қорғай
білуге үйренеді, бір-бірін тыңдайды, достық сезімдері, бір-біріне сыйластық
сезімдері артады.
Оқыту әдісі: Блум таксаномиясы
Сабақтың қаншалықты сәтті өткенін қалай білемін?
Сабақ соңында оқушыларға стикер таратамын, олар сабақ туралы рефлексия
жазады.
«Тәртіпсіз» оқушылармен не істеу керек?
Мұғалім сыпайы, нақты және кәсіпқой болуға тиіс. Егер оқушы өзін тәртіпсіз
ұстаса, оған ескерту жасап, атын тақтаға жазып қоямын. Үш ескертуден кейін
оқушыны үзіліске шығармауға болады, олай болмаған жағдайда мектеп
хаттамасына жүгіну қажет.
Сабақ барысында бағалаудың қандай түрлерін пайдаланамын және бұл процеске
оқушыларды қалай тарта аламын?
Формативті бағалауды пайдаланамын. Сабақ барысында оқушыларды
ынталандырамын, шабыт қолдау көрсету арқылы беріп, оқушыларды сабаққа
қатысып отыруға тартамын. Оқушылар бірін-бірі бағалайды және топ басшысы
критерий арқылы бағалайды.
Оқушылар сабаққа белсенді тартылғанын қалай біле аламын?
Оқушылар үлестіру материалымен жұмыс істейді, сабақта өз пікірін айтады,
сұрақ қояды, бірін-бірі бағалайды.
|Сабақ |Көрне- |Әдіс-тә|Жұмыс | Тапсырмалар. Оқушылармен жұмысы |модуль |
|кезеңдер|кіліктер |сілдер |түрі | | |
|і | | | | | |
|Білу | |Сұрақ-ж|Психоло|Сыныппен қалай сәлемдесемін? |Сын |
|5мин | |ауап, |- |әдебиет бүгінгі күннің бірінші сабағы болғандықтан, барлық балаларды |тұрғысына|
| |Бауырсақт|әңгімел|гиялық |ортаға шақырып «шаттық шеңберін» құрамыз. Бір-біріне амандасып, бүгінгі |н ойлау. |
| |ар ((, (,|есу, |ахуал. |күнге жақсы тілектер айтады. |(топқа |
| |(). | | |Оқушыларды қалай топтастырамын? |бөлу) |
| |Өлең | |Топқа |Ертегідегі өлең жолдары арқылы топтастырамын. Мазмұнды 4 шумақтың |(2-мод.) |
| |тармақтар| |бөлу. |тармақтарын бір-бір қима қағазға жазып таратамын. Сөйтіп, төрт тармақтан| |
| |ы | | |бір шумақ құрып бір топқа отырады. | |
| |жазылған | | |1-шумақ. 2-шумақ. | |
| |қима | | |Ойланып: «Тегін емес балық, - дейді, Жарқырап, үсті-басы | |
| |қағаздар | | |оттай жанып, | |
| | | | |Қалмайын киесіне алып, - дейді. – Адамша сөз сөйледжі| |
| | | | |Алтын балық : | |
| | | | |Еш нәрсең керек емесғ жолың болсын, «Жанымды бір шыбындайқи, | |
| | | | |ақсақал! | |
| | | | |Сайран ет теңізіңе барып», - дейді. Бар болса не | |
| | | | |қажетің менен алып». | |
| | | | |3-шумақ. | |
| | | | |4-шумақ. | |
| | | | |Теңіздің жағасында кемпір мен шал Тағы да үшінші рет | |
| | | | |ауын салып, | |
| | | | |Тұрыпты отыз үш жыл нақ дәлме-дәл. Сүйретіп шығарды бір | |
| | | | |алтын балық. | |
| | | | |Күн көрген бейшаралар балық аулап, Шал байғұс өз көзіне | |
| | | | |өзі сенбей, | |
| | | | |Болмапты төрт түліктен ырымға мал. Аңырып тұрды біраз | |
| | | | |аң-таң қалып. | |
| | | | | | |
| | | | |Өткен сабақта қабылданған топ ұстанымы еске түсіреміз. | |
| | | | |Бағалау туралы балаларға түсіндіремін. Топ басшысына критерий беріледі, | |
| | | | |ол балаларды бағалайды. | |
| | | | |Сабақты қалай бастаймын? | |
| | | | |Сыныптың сабаққа деген көңіл-күйлерін анықтау. Әрбір балаға 3 бауырсақ | |
| | | | |таратылады ((, (, (). Балалар өз көңіл-күйлеріне сәйкес бауырсақты | |
| | | | |таңдап, тақтадағы плакатқа жазылған өз есімдерінің тұсына жабыстырады. | |
| | | | |Бауырсақты таңдаған себептерін сұраймын. | |
|Түсіну |Көрініске|Инсцени|Сабақ |Ой шақыру. |Диалог-әң|
|7 мин |қажетті |ровка, |мақсаты|Үйге берілген тапсырма бойынша көрініс қою |гіме |
| |нәрселер | |н |Сабақтың мақсатын оқушылар анықтайды. Бағыттаушы сұрақтар: |(І мод) |
| | |Сұрақ-ж|анықтау|Ертегінің басты тақырыбы не деп ойлайсыңдар? | |
| | |ауап, | |Жазушы бізге осы ертегісі арқылы не айтқысы келді деп ойлайсыңдар? | |
| | | | |Балалар, көріністен нені байқадыңдар? | |
| | |«Ой |ой |Ертегі кейіпкерлеріне қандай баға берер едіңдер? | |
| | |шақыру»|шақыру |Өздерің үшін ертегінің қандай пайдасы бар? | |
| | | | |Шалдың орнында болсаң сен не істер едің? | |
| | | |көрініс|Балалар, ендеше осы жауаптырыңа қарап, бүгінгі сабақтың мақсатын | |
| | | |қою |анықтайықшы. | |
| | | | |Бағалау туралы түсіндіру. | |
|Қолдану |Ноутбук, |Сыни |Топтағы|Әр топқа бір ноутбук беріледі. Ноутбукка салынған келесі тапсырманы |СТО |
| |Интеракти|сұрақта|ынты- |орындайды. |(2-мод.) |
| |втік |р, |мақтаса|І топ «Ауға түскен алтын балық» ІІІ топ. «Қорлық көрген шал» | |
| |тақта | |атқар- |ІІ топ. «Ақсүйек болған кемпір» ІҮ топ. Эксперт тобы (топ |«қалай |
| | | |ған |жұмыстарын бағалайды) |оқу |
| | | |жұмыс. |№ |керектігі|
| | | | |Іс-әрекеті (ертегідегі үзінді) |н үйрену)|
| | | |Кейіпке|Тән қасиет | |
| | | |рмінезі| |(1-мод.) |
| | | |не | | |
| | | |талдау | |АКТ |
| | | | | |(4-мод.) |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | |Келесі сұрақтар бойынша өз жұмыстарын қорытындылап, қорғайды. | |
| | | | |- Осы жұмыстан өздеріңіз үшін қандай қорытынды жасадыңыздар? | |
| | | | |Кейіпкердің іс-әрекеті сендерге ұнады ма? Неге? | |
| | | | |Кейіпкердің орнында болсаң, не істер едіңіздер? | |
| | | | |Бүгінгі күнмен қалай салыстырар едің? | |
|Талдау | Плакат | | |Венн диаграммасы |Диалог-де|
| |маркер |Венн |Салысты|Кемпір мен балықшыға салыстырмалы мінездеме |бат. |
| | |диаграм|ру | |(1-мод.) |
| | |масы | | | |
| | | |Пікір | |Венн |
| | |Сұрақ-ж|таласты| |диагр. |
| | |ауап |ру | | |
| | | |Дәптерм| | |
| | | |ен |Пікірталас | |
| | | |жұмыс |Балықшының іс-әрекеті дұрыс және дұрыс емес деген пікірде пікір | |
| | | | |таластыру. | |
|Жинақтау| |ой | |«Адамның адамдығы адамгершілігінде» шағын ой толғау жазу. |СТО |
| | |толғау | | |2-мод. |
|Бағалау |Интеракти|Классте|Сабақты| |Сын |
| |втік |р |қорыту | |тұрғысына|
| |тақта | | | |н ойлау |
| | |рефлекс| | |2-мод.) |
| | |ия | | | |
| | | | | |бағалау |
| | | | | |(3-мод.) |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | |Сабақтың мақсатын еске түсіру | |
| | |Сұрақ-ж|бағалау|Балалар, бүгін біз сабаққа қандай мақсат қойдық? | |
| | |ауап, | |Сабақ барысында сендер үшін түсініксіз жағдайлар болды ма? | |
| | | | |- Сабақ сендерге ұнады ма? | |
| | | | |- Қандай ұсыныстарын бар? | |
| | | | |Сабақ туралы оқушылардың ойларын рефлекс | |
| | | | |ия жазғызу арқылы анықтаймын. (Ұнағаны, ұнамағаны, несімен ұнады, | |
| | | | |несімен ұнамады, қандай ұсыныстары болады? | |
| | | | | | |
| | | | |БАҒАЛАУ. Топ басшысы, өзінің және мұғалімнің бағалары арқылы қорытынды | |
| | |«Екі | |баға қойылады. | |
| | |түрлі | | | |
| | |түсінік| |Аты-жөні | |
| | |теме» | |өз бағасы | |
| | |күнделі| |Топ басшысының бағасы | |
| | |гі | |Мұғалім бағасы | |
| | | | |Қорытынды баға | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | |Үй тапсырмасы. | |
| | | | |Ертегінің ұнаған жерінен үзінді алып, жаттап келу және сол бойынша | |
| | | | |образға кіру. (бұл жерде зерттеуге алынған балаларға баса назар | |
| | | | |аударылу мақсатында жатталатын үзіндіні мұғалімнің өзі таңдап береді). | |
-----------------------
«Балықшы мен балық» ертегісінің тәрбиелік мәні
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz