Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Ахмет Байтұрсынұлы Ақын ініме өлеңі
Сыныбы 7 «в» |Күні | |
|Сабақтың тақырыбы |Ахмет Байтұрсынұлы «Ақын ініме» өлеңі. |
|Мақсаты | А.Байтұрсынұлы өмірі,шығармашылығы туралы |
| |мағлұматты кеңейту, қажетті ақпаратты өз бетімен |
| |іздену, «Ақын ініме » өлеңінің мазмұнын,тәрбиелік|
| |мәнін түсіну,өз ойын еркін қорғауға, пікірін |
| |дәлелдеуге үйрену, бір-бірін бағалай білу. |
|Күтілетін нәтижелер |Қажетті ақпаратты іздейді ,автор шығармашылығын |
| |меңгереді, «Ақын ініме» өлеңіндегі өзекті ойды |
| |анықтай алады, постер арқылы топтастыра алады,өз |
| |ойын еркін жеткізе біледі,пікір алмасады, мәтінмен |
| |жұмыстана алады. |
|Керекті жабдықтар | Оқулық, флипчарттар, Интерактивті тақта. |
|Сабақ барысы: |
|Сабақ |Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Кіріспе |Оқушыларды сабақтың мақсаты|Оқушылар топқа бөлінеді, |
|3 мин. |жоспарымен таныстыру.Бағалау|тыңдайды , дайындалады. |
| |крийтерилерін құру және | |
| |критериймен таныстыру. | |
| |Үй жұмысын тексеру. | |
| |Кестемен жұмыс. | |
| |№ |оқушылардың қойылған сұрақтарға |
|5 мин. |Абайдың сөзі |жауап жазады, өз ойын айтады. |
| |Сенің сынын немесе пікірін | |
| | | |
| | |-Қара сөзі , қара өлеңі қарымды,|
| | |Толғайды Абай мұңым менен |
| | |зарымды. |
| | |Абай сынды дана туған халықтың, |
| | |Ұл-қызы да болу керек дарынды. |
| |№ | |
| |Қазақ мақалдары | |
| |Сенің сының | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |-Сонымен Абай қара сөздері | |
| |арқылы болашақ ұрпаққа не | |
| |айтқысы келді? | |
|Тұсаукесер | -Оқушылар, ақын дегеніміз |-Халықтың қамын ойлайтын, |
|3 мин |кім ? |жанашыр жан. |
| |- Қандай ақындарды |Абай, Ахтет, Сәкен т.б. |
| |білесіңдер? | |
| |- Ақынның халық алдындағы | |
| |парызы қандай болу керек? | |
| |-Оқушылар интерактивті | |
| |тақтада ақын сөзіне | |
| |топтастыру жазды. | |
|Негізгі |-Мысал өлең дегеніміз |-Мысал өлеңдер мысқыл арқылы |
|бөлім |қандай? Басқа өлеңдерден |адамның мінез-құрықтарын сынайды|
| |айырмашылығы неде? |-Сатиралық сарында жазылады. |
| |-«Ақын ініме» өлеңін |Оқушылар ойланады, жауап береді |
|1 мин |мәнерлеп оқыту . |Қалауы бойынша 1 оқушы мәнерлеп |
| |-Ақын өлеңде нені тілге тиек|оқып береді. |
|15 мин |еткен? | |
| |Оқушыларға флипчарттар | |
| |үйлестіріледі. Тапсырма |Әр топ берілген тақырып |
| |беріледі. |бойынша жұмыстанады . |
| |1 Топ- Ахмет Байтұрсынұлының|-Ақпараттар іздейді, сұрыптайды.|
| |өмірі мен шығармашылығын |- Өз топтарының ішінде |
|7 мин |топтастыру |талқылайды. |
| |2 топ- Ақын өлеңде сынаған |- Постер құрастырады |
| |жағымсыз қасиеттер туралы | |
| |3 топ- Қандай жақсы | |
| |қасиеттерді уағыздайды. |Мұқият тыңдайды, екі жұлдыз, бір|
| |3 топқа берілген тапсырма |ұсыныс айтады. |
| |бойынша , жан-жақты талдай | |
| |отырып, постер құрастыру. | |
| |Әр топ өздері дайындаған | |
| |постерларын қорғайды. | |
|Қорытынды | | |
|4 мин |Екі жақты күнделікті | |
|3 мин |толтыру. |Оқушылар ойланады, өз ойларын |
|2 мин |Бағалау |ортаға салады |
|1 мин |Рефлексия |Интерактивті тақтаға жазады. |
| |Уй жұмысы. «Ақын ініме» | |
| |өлеңінен үзінді жаттау. | |
|Сабақтың тақырыбы |Ахмет Байтұрсынұлы «Ақын ініме» өлеңі. |
|Мақсаты | А.Байтұрсынұлы өмірі,шығармашылығы туралы |
| |мағлұматты кеңейту, қажетті ақпаратты өз бетімен |
| |іздену, «Ақын ініме » өлеңінің мазмұнын,тәрбиелік|
| |мәнін түсіну,өз ойын еркін қорғауға, пікірін |
| |дәлелдеуге үйрену, бір-бірін бағалай білу. |
|Күтілетін нәтижелер |Қажетті ақпаратты іздейді ,автор шығармашылығын |
| |меңгереді, «Ақын ініме» өлеңіндегі өзекті ойды |
| |анықтай алады, постер арқылы топтастыра алады,өз |
| |ойын еркін жеткізе біледі,пікір алмасады, мәтінмен |
| |жұмыстана алады. |
|Керекті жабдықтар | Оқулық, флипчарттар, Интерактивті тақта. |
|Сабақ барысы: |
|Сабақ |Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Кіріспе |Оқушыларды сабақтың мақсаты|Оқушылар топқа бөлінеді, |
|3 мин. |жоспарымен таныстыру.Бағалау|тыңдайды , дайындалады. |
| |крийтерилерін құру және | |
| |критериймен таныстыру. | |
| |Үй жұмысын тексеру. | |
| |Кестемен жұмыс. | |
| |№ |оқушылардың қойылған сұрақтарға |
|5 мин. |Абайдың сөзі |жауап жазады, өз ойын айтады. |
| |Сенің сынын немесе пікірін | |
| | | |
| | |-Қара сөзі , қара өлеңі қарымды,|
| | |Толғайды Абай мұңым менен |
| | |зарымды. |
| | |Абай сынды дана туған халықтың, |
| | |Ұл-қызы да болу керек дарынды. |
| |№ | |
| |Қазақ мақалдары | |
| |Сенің сының | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |-Сонымен Абай қара сөздері | |
| |арқылы болашақ ұрпаққа не | |
| |айтқысы келді? | |
|Тұсаукесер | -Оқушылар, ақын дегеніміз |-Халықтың қамын ойлайтын, |
|3 мин |кім ? |жанашыр жан. |
| |- Қандай ақындарды |Абай, Ахтет, Сәкен т.б. |
| |білесіңдер? | |
| |- Ақынның халық алдындағы | |
| |парызы қандай болу керек? | |
| |-Оқушылар интерактивті | |
| |тақтада ақын сөзіне | |
| |топтастыру жазды. | |
|Негізгі |-Мысал өлең дегеніміз |-Мысал өлеңдер мысқыл арқылы |
|бөлім |қандай? Басқа өлеңдерден |адамның мінез-құрықтарын сынайды|
| |айырмашылығы неде? |-Сатиралық сарында жазылады. |
| |-«Ақын ініме» өлеңін |Оқушылар ойланады, жауап береді |
|1 мин |мәнерлеп оқыту . |Қалауы бойынша 1 оқушы мәнерлеп |
| |-Ақын өлеңде нені тілге тиек|оқып береді. |
|15 мин |еткен? | |
| |Оқушыларға флипчарттар | |
| |үйлестіріледі. Тапсырма |Әр топ берілген тақырып |
| |беріледі. |бойынша жұмыстанады . |
| |1 Топ- Ахмет Байтұрсынұлының|-Ақпараттар іздейді, сұрыптайды.|
| |өмірі мен шығармашылығын |- Өз топтарының ішінде |
|7 мин |топтастыру |талқылайды. |
| |2 топ- Ақын өлеңде сынаған |- Постер құрастырады |
| |жағымсыз қасиеттер туралы | |
| |3 топ- Қандай жақсы | |
| |қасиеттерді уағыздайды. |Мұқият тыңдайды, екі жұлдыз, бір|
| |3 топқа берілген тапсырма |ұсыныс айтады. |
| |бойынша , жан-жақты талдай | |
| |отырып, постер құрастыру. | |
| |Әр топ өздері дайындаған | |
| |постерларын қорғайды. | |
|Қорытынды | | |
|4 мин |Екі жақты күнделікті | |
|3 мин |толтыру. |Оқушылар ойланады, өз ойларын |
|2 мин |Бағалау |ортаға салады |
|1 мин |Рефлексия |Интерактивті тақтаға жазады. |
| |Уй жұмысы. «Ақын ініме» | |
| |өлеңінен үзінді жаттау. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz