Ахмет Байтұрсынұлы Ақын ініме өлеңі

Сыныбы 7 «в»
Күні
Сыныбы 7 «в»: Сабақтың тақырыбы
Күні: Ахмет Байтұрсынұлы «Ақын ініме» өлеңі.
Сыныбы 7 «в»: Мақсаты
Күні: А. Байтұрсынұлы өмірі, шығармашылығы туралы мағлұматты кеңейту, қажетті ақпаратты өз бетімен іздену, «Ақын ініме » өлеңінің мазмұнын, тәрбиелік мәнін түсіну, өз ойын еркін қорғауға, пікірін дәлелдеуге үйрену, бір-бірін бағалай білу.
Сыныбы 7 «в»: Күтілетін нәтижелер
Күні: Қажетті ақпаратты іздейді, автор шығармашылығын меңгереді, «Ақын ініме» өлеңіндегі өзекті ойды анықтай алады, постер арқылы топтастыра алады, өз ойын еркін жеткізе біледі, пікір алмасады, мәтінмен жұмыстана алады.
Сыныбы 7 «в»: Керекті жабдықтар
Күні: Оқулық, флипчарттар, Интерактивті тақта.
Сыныбы 7 «в»: Сабақ барысы:
Сыныбы 7 «в»: Сабақ кезеңдері
Күні: Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Сыныбы 7 «в»:

Кіріспе

3 мин.

5 мин.

Күні:

Оқушыларды сабақтың мақсаты жоспарымен таныстыру. Бағалау крийтерилерін құру және критериймен таныстыру.

Үй жұмысын тексеру.

Кестемен жұмыс.

:
:
:
:
:
:

-Сонымен Абай қара сөздері арқылы болашақ ұрпаққа не айтқысы келді?

Абайдың сөзі
Сенің сынын немесе пікірін
Қазақ мақалдары
Сенің сының

Оқушылар топқа бөлінеді, тыңдайды, дайындалады.

оқушылардың қойылған сұрақтарға жауап жазады, өз ойын айтады.

-Қара сөзі, қара өлеңі қарымды,

Толғайды Абай мұңым менен зарымды.

Абай сынды дана туған халықтың,

Ұл-қызы да болу керек дарынды.

Сыныбы 7 «в»:
Күні:
Сыныбы 7 «в»:
Күні:
Сыныбы 7 «в»:
Күні:
Сыныбы 7 «в»:
Күні:
Сыныбы 7 «в»:

Тұсаукесер

3 мин

Күні:

-Оқушылар, ақын дегеніміз кім ?

- Қандай ақындарды білесіңдер?

- Ақынның халық алдындағы парызы қандай болу керек?

-Оқушылар интерактивті тақтада ақын сөзіне топтастыру жазды.

-Халықтың қамын ойлайтын, жанашыр жан.

Абай, Ахтет, Сәкен т. б.

Сыныбы 7 «в»:

Негізгі бөлім

1 мин

15 мин

7 мин

Күні:

-Мысал өлең дегеніміз қандай? Басқа өлеңдерден айырмашылығы неде?

-«Ақын ініме» өлеңін мәнерлеп оқыту .

-Ақын өлеңде нені тілге тиек еткен?

Оқушыларға флипчарттар үйлестіріледі. Тапсырма беріледі.

1 Топ- Ахмет Байтұрсынұлының өмірі мен шығармашылығын топтастыру

2 топ- Ақын өлеңде сынаған жағымсыз қасиеттер туралы

3 топ- Қандай жақсы қасиеттерді уағыздайды.

3 топқа берілген тапсырма бойынша, жан-жақты талдай отырып, постер құрастыру.

Әр топ өздері дайындаған постерларын қорғайды.

-Мысал өлеңдер мысқыл арқылы адамның мінез-құрықтарын сынайды

-Сатиралық сарында жазылады.

Оқушылар ойланады, жауап береді

Қалауы бойынша 1 оқушы мәнерлеп оқып береді.

Әр топ берілген тақырып бойынша жұмыстанады .

-Ақпараттар іздейді, сұрыптайды.

- Өз топтарының ішінде талқылайды.

- Постер құрастырады

Мұқият тыңдайды, екі жұлдыз, бір ұсыныс айтады.

Сыныбы 7 «в»:

Қорытынды

4 мин

3 мин

2 мин

1 мин

Күні:

Екі жақты күнделікті толтыру.

Бағалау

Рефлексия

Уй жұмысы. «Ақын ініме» өлеңінен үзінді жаттау.

  • Оқушылар ойланады, өз ойларын ортаға салады
  • Интерактивті тақтаға жазады.

Ұқсас жұмыстар
Абайдың өлеңдері
Өлеңді жаттау. Ашық сабақ
Ахмет Байтұрсынұлы Ақын ініме
А. Байтұрсынов Екі шыбын
Өлеңге сатылай кешенді талдау жүргізу
Ахмет байтұрсынов екі шыбын
Поэзия минуты кезеңі арқылы өлеңді оқыту
Сабақтың дәйек сөзі
А.байтұрсынұлы «қара бұлт» өлеңі
7-ші сыныптың қазақ әдебиеті пәнініе арналған жұмыс дәптері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz