Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Қайталау – білім анасы Оқушылардың алған білімдерін , іскерліктері мен дағдылары
Сабақтың тақырыбы: «Қайталау – білім анасы »
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін , іскерліктері
мен дағдыларын
қорытындылау, ауызша
, жазбаша есептеу дағдыларын
жетілдіруді пәнге
деген қызығушылығын , белсенділігін
арттырып шығармашылық тапсырмалар арқылы есте
сақтау қабілеттерін
дамыту.
Әдісі: сұрақ –жауап
Түрі: ойын сабақ
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі:
ІІ. Психологиялық дайындық.
ІІІ. Ережені есте сақтау.
Жоспар: І. « Сандар сөйлейді.»
ІІ .« Жұмыла көтерген жеңіл»
ІІІ.«Ойлан да аяқта !»
ІҮ. « Кім шапшаң ? »
Ү. « Орнын тап»
ҮІ. « Бояулар сыры»
І кезең. « Сандар сөйлейді»
1. Санды немен белгілейміз ? ( цифр)
2. Цифрды біз не істейміз ? ( көреміз , жазамыз)
Суреттер бойынша санның құрамдарын табу .
5 7 9
Оқулықпен жұмыс
ІІ кезең. « Жұмыла көтерген жүк жеңіл»
1. Заттарды бір- біріне біріктіргенде қандай амал қолданамыз?
2.Заттарды бөліп алуда қандай амал қолданамыз?
№1тапсырма.Өрнектің мәнін тап.
7+1 7-3 6+2
4-3
9-2 4+2 7+0
8+1
4-2 8-0 9-3
6-6
ІІІ кезең: « Ойлан да аяқта!»
1) Сандарды салыстырғанда қандай таңбалар қойылады?
№2 тапсырма. Салыстыру.
4 см * 3 см 7 * 7+1
6-1 * 6+2
7 см * 9 см 9 * 9-1
9-2 * 9-1
6 см * 8 см 3 * 3+3
5+3 * 5+2
Дәптерге 8 9, 9 8 , 7 6 6 7 сандарын әдемілеп жазу.
Сергіту сәті
ІҮ кезең: «Кім шапшаң?»
1) Қандай геометриялық фигураларды білесіңдер?
Неше үшбұрыш, шаршы бар?
№ 3 тапсырма. Сандарды өсу және кему ретімен жазу.
3, 7, 1, 6, 9 , 8. 5, 0 ,9, 7, 4.
Ү кезең: «Орнын тап»
4+3 5+3 1+4
3+3 2+2
5 6 8
4 7
Өрнектің мәнін сандармен байланыстырып сызу.
№ 4 тапсырма. Сурет бойынша өрнек құрастыру.
4+3 7-2
2+4
ҮІ кезең: «Бояулар сыры»
Жұмбақ
Алты қырлы , түсі бар,
Суретпенен ісі бар. ( қарындаш)
Бояу түрлеріне байланысты өлең оқылды.
№5 тапсырма. Үйдің бөліктерін тауып бояу
Жұмбақ есептер.
Ұшқыр ойға серік болсын шеберлік,
Сөз кезегін жұмбақтарға берелік.
Арамызда тапқыр достар көп екен ,
Солардың енді жауаптарын көрелік.
Он асықтың үшеуін
Досың сұрап алады.
Айтшы сонда нешеуі
Өз қолыңда қалады? (7)
Аулада бес үйрек,
Қорада үш үйрек
Біреуі тығылды
Бір үйрек жығылды
Қалғаны неше үйрек? (6)
ҮІІ. Қорытындылау.
ҮІІІ.Мадақтау
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың алған білімдерін , іскерліктері
мен дағдыларын
қорытындылау, ауызша
, жазбаша есептеу дағдыларын
жетілдіруді пәнге
деген қызығушылығын , белсенділігін
арттырып шығармашылық тапсырмалар арқылы есте
сақтау қабілеттерін
дамыту.
Әдісі: сұрақ –жауап
Түрі: ойын сабақ
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі:
ІІ. Психологиялық дайындық.
ІІІ. Ережені есте сақтау.
Жоспар: І. « Сандар сөйлейді.»
ІІ .« Жұмыла көтерген жеңіл»
ІІІ.«Ойлан да аяқта !»
ІҮ. « Кім шапшаң ? »
Ү. « Орнын тап»
ҮІ. « Бояулар сыры»
І кезең. « Сандар сөйлейді»
1. Санды немен белгілейміз ? ( цифр)
2. Цифрды біз не істейміз ? ( көреміз , жазамыз)
Суреттер бойынша санның құрамдарын табу .
5 7 9
Оқулықпен жұмыс
ІІ кезең. « Жұмыла көтерген жүк жеңіл»
1. Заттарды бір- біріне біріктіргенде қандай амал қолданамыз?
2.Заттарды бөліп алуда қандай амал қолданамыз?
№1тапсырма.Өрнектің мәнін тап.
7+1 7-3 6+2
4-3
9-2 4+2 7+0
8+1
4-2 8-0 9-3
6-6
ІІІ кезең: « Ойлан да аяқта!»
1) Сандарды салыстырғанда қандай таңбалар қойылады?
№2 тапсырма. Салыстыру.
4 см * 3 см 7 * 7+1
6-1 * 6+2
7 см * 9 см 9 * 9-1
9-2 * 9-1
6 см * 8 см 3 * 3+3
5+3 * 5+2
Дәптерге 8 9, 9 8 , 7 6 6 7 сандарын әдемілеп жазу.
Сергіту сәті
ІҮ кезең: «Кім шапшаң?»
1) Қандай геометриялық фигураларды білесіңдер?
Неше үшбұрыш, шаршы бар?
№ 3 тапсырма. Сандарды өсу және кему ретімен жазу.
3, 7, 1, 6, 9 , 8. 5, 0 ,9, 7, 4.
Ү кезең: «Орнын тап»
4+3 5+3 1+4
3+3 2+2
5 6 8
4 7
Өрнектің мәнін сандармен байланыстырып сызу.
№ 4 тапсырма. Сурет бойынша өрнек құрастыру.
4+3 7-2
2+4
ҮІ кезең: «Бояулар сыры»
Жұмбақ
Алты қырлы , түсі бар,
Суретпенен ісі бар. ( қарындаш)
Бояу түрлеріне байланысты өлең оқылды.
№5 тапсырма. Үйдің бөліктерін тауып бояу
Жұмбақ есептер.
Ұшқыр ойға серік болсын шеберлік,
Сөз кезегін жұмбақтарға берелік.
Арамызда тапқыр достар көп екен ,
Солардың енді жауаптарын көрелік.
Он асықтың үшеуін
Досың сұрап алады.
Айтшы сонда нешеуі
Өз қолыңда қалады? (7)
Аулада бес үйрек,
Қорада үш үйрек
Біреуі тығылды
Бір үйрек жығылды
Қалғаны неше үйрек? (6)
ҮІІ. Қорытындылау.
ҮІІІ.Мадақтау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz