Бейінді оқытуда «практикалық қазақ тілі» курсының білім сапасына ықпалы

Тақырыбы

Бейінді оқытуда «Практикалық қазақ тілі» курсының білім сапасына ықпалы

Курстың мақсаты:

Тіл білімінің салаларын жүйелі меңгере отырып, оны практикада қолдана білетін коммуникативті біліктілігі дамыған тұлға даярлауға мүмкіндік туғызу

Курстың міндеттері:

  • оқушының лингвистикалық дүниетанымын жетілдіру;
  • таңдаған бағыты бойынша өз даму деңгейіне шығуына қолайлы жағдай туғызу;
  • базалық білімді түрлі жағдайда жан-жақты қолдануға мүмкіндік жасау;
  • теориялық білімді шығармашылық- жобалаушылық әрекетпен ұштастыра білуге дағдыландыру.

Болжам:

Егер ана тілінің қызметін жүйелі меңгеріп, сөздердің орнын, қызметін білсе, онда

Күтілетін нәтиже:

  • әлеуметтік ортада білімді өздігінен табуы, жаңа танымдық-практикалық міндеттерді осы білім арқылы шеше білетін;
  • түрлі жағдаяттардың барлық түрлерінен, оның ішінде эвристикалық, ізденушілік әдістерге негізделген шығармашылық әрекеттерді шешуге, өмірлік қажеттіліктерін қанағаттандыру мәселесіне байланысты сұрақтардың жауабын табуға мүмкіндік алады.

Пререквизит:

Курсты жеткілікті дәрежеде игеру үшін оқушыларда тіл білімінің тараулары бойынша толық теориялық мағлұмат болу қажет.

Постреквизит:

« Практикалық қазақ тілі» курсы арқылы тіл білімінің салаларын практикалық тұрғыдан сатылай талдайды, пәнішілік / әдебиет, тарих, музыка, бейнелеу өнері/ байланыс арқылы бекітеді.

Оқушыда қалыптасатын негізгі құзыреттіліктер

  1. Ақпараттық құзыреттілік
І
ІІ
ІІІ
І:
ІІ:
ІІІ:
  1. Коммуникативтік құзыреттілік
І
ІІ
ІІІ
І:
ІІ:
ІІІ:
  1. Проблеманы шеше білу құзыреттілігі
І
ІІ
ІІІ
І:
ІІ:
ІІІ:

Курс бойынша тапсырмаларды орындау және өткізу тәртібі

Жұмыс түрі
мақсаты
Ұсынылған әдебиеттер тізімі
Орындалу ұзақтығы
Балдық көрсеткіші
Тексеру формасы
Жұмыс түрі: Дәріс сабақ
мақсаты: Теориялық мағлұматтарды еске түсіру
Ұсынылған әдебиеттер тізімі: Негізгі әдебиеттер
Орындалу ұзақтығы: Оқу жоспарына сәйкес
Балдық көрсеткіші: 5
Тексеру формасы:
Жұмыс түрі: Практикалық жұмыс
мақсаты: ОӨЖ тіл білімінің салалары бойынша талдау жұмыстары жүргізу
Ұсынылған әдебиеттер тізімі: Қосымша әдебиеттер
Орындалу ұзақтығы: Сабақ кестесіне сәйкес
Балдық көрсеткіші: 10
Тексеру формасы: Ағымдағы бақылау
Жұмыс түрі: Ауызша жұмыс
мақсаты: МОӨЖ жоспарына сәйкес жұмыстар жасау
Ұсынылған әдебиеттер тізімі: Қосымша әдебиеттер
Орындалу ұзақтығы: Сабақ кестесіне сай оқу кезеңінде
Балдық көрсеткіші: 15
Тексеру формасы: Аралық бақылау
Жұмыс түрі: Жазбаша жұмыс
мақсаты: МОӨЖ жоспарына сәйкес бақылау, өздік, шығармашылық жұмыстар жасау
Ұсынылған әдебиеттер тізімі: Қосымша әдебиеттер, тест жинақтары
Орындалу ұзақтығы: Оқу кестесіне сәйкес
Балдық көрсеткіші: 20
Тексеру формасы: Қорытынды бақылау

Білімді бағалау саясаты

Оқушылардың курс бойынша оқу жетістіктері пайыздық көрсеткіші арқылы бағаланып, оның деңгейлері төмендегідей анықталады:

Бағаның әріптік эквиваленті
Бағаның сандық эквиваленті
Пайыздық көрсеткіш
Дәстүрлі бағалау жүйесі
Өлшемдері
Бағаның әріптік эквиваленті: А
Бағаның сандық эквиваленті: 4
Пайыздық көрсеткіш: 95-100
Дәстүрлі бағалау жүйесі: өте жақсы
Өлшемдері: Оқушы бағдарламалық материалдарын терең және берік меңгереді, сауатты жұмыс істеп және логикалық негізде жүйелі білімін көрсете алады. Түрлендірілген тапсырмаларды орындайды. Қосымша дерек көздерін қолдана отырып, жан-жақты білім көрсетеді, шешімдерін дұрыс негіздей алады, практикалық әрекеттің түрлі әдіс-тәсілдерін меңгерген, іскерлігі жоғары, өздік жұмыстарды қатесіз орындаған.
Бағаның әріптік эквиваленті: А-
Бағаның сандық эквиваленті: 3. 67
Пайыздық көрсеткіш: 90-94
Бағаның әріптік эквиваленті: В+
Бағаның сандық эквиваленті: 3. 33
Пайыздық көрсеткіш: 85-89
Дәстүрлі бағалау жүйесі: Жақсы
Өлшемдері: Оқушы бағдарламалардағы материалды жетік біледі, барлық элементтерін сауатты түрде меңгерген, дегенмен, жауабында ауытқулар кездеседі, теориялық білімді дұрыс қолданады, практикалық әрекетте қажетті білім, білік, дағдыларды меңгергендігін көрсете алады.
Бағаның әріптік эквиваленті: В
Бағаның сандық эквиваленті: 3
Пайыздық көрсеткіш: 80-84
Бағаның әріптік эквиваленті: В-
Бағаның сандық эквиваленті: 2. 67
Пайыздық көрсеткіш: 75-79
Бағаның әріптік эквиваленті: С+
Бағаның сандық эквиваленті: 2. 33
Пайыздық көрсеткіш: 70-74
Дәстүрлі бағалау жүйесі: Қанағатта-нарлық
Өлшемдері: Оқушы тек негізгі материалды меңгеріп, жекелеген детальдарын меңгермеген, нақтылық көрінбейді, практикалық тапсырмаларды орындауда қиындықтар кездеседі.
Бағаның әріптік эквиваленті: С
Бағаның сандық эквиваленті: 2
Пайыздық көрсеткіш: 65-69
Бағаның әріптік эквиваленті: С-
Бағаның сандық эквиваленті: 1. 67
Пайыздық көрсеткіш: 60-64
Бағаның әріптік эквиваленті: D+
Бағаның сандық эквиваленті: 1. 33
Пайыздық көрсеткіш: 55-59
Бағаның әріптік эквиваленті: D
Бағаның сандық эквиваленті: 1
Пайыздық көрсеткіш: 50-54
Бағаның әріптік эквиваленті: F
Бағаның сандық эквиваленті: 0
Пайыздық көрсеткіш: 0-49
Дәстүрлі бағалау жүйесі: Қанағат-танарлықсыз
Өлшемдері: Оқушы бағдарламаның материалының көп бөлігін меңгермеген, елеулі қателіктер жіберген, практикалық тапсырмаларды қиналыспен орындайды.

Оқушыны қорытынды бағалау

Межелік бақылау-40%

Қорытынды жоба -60%

Қ % =( М 1 2 3 ) /3*0, 4+ҚЖ*0, 6

М 1 , М 2, М 3 - межелік бақылаулардың пайыздық көрсеткіші


Ұқсас жұмыстар
Ағылшын тілін оқыту әдістері мыналар
Кәсіби сала терминдерін білу
Мектепте информатиканы оқытуда білім берудің мақсаты
Қазақ тілінен қолданбалы курстарды жүргізу
Қазақ тілі пәнін оқытудың негізгі міндеттері
Мектептегі информатика курсының тәрбиелік мақсаты
Оқыту мақсаты
Пәнді тереңдетіп оқыту
Инновациялық технологиялар жағдайында маманның құзыреттілігін қалыптастыру жолдары
Практикалық қазақ тілі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz