Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бейінді оқытуда «практикалық қазақ тілі» курсының білім сапасына ықпалы
Тақырыбы
Бейінді оқытуда «Практикалық қазақ тілі» курсының
білім сапасына ықпалы
Курстың мақсаты:
Тіл білімінің салаларын жүйелі меңгере отырып, оны
практикада қолдана білетін коммуникативті біліктілігі дамыған тұлға
даярлауға мүмкіндік туғызу
Курстың міндеттері:
• оқушының лингвистикалық дүниетанымын жетілдіру;
• таңдаған бағыты бойынша өз даму деңгейіне шығуына қолайлы жағдай
туғызу;
• базалық білімді түрлі жағдайда жан-жақты қолдануға мүмкіндік
жасау;
• теориялық білімді шығармашылық- жобалаушылық әрекетпен ұштастыра
білуге дағдыландыру.
Болжам:
Егер ана тілінің қызметін жүйелі меңгеріп, сөздердің орнын,
қызметін білсе, онда
Күтілетін нәтиже:
• әлеуметтік ортада білімді өздігінен табуы, жаңа танымдық-
практикалық міндеттерді осы білім арқылы шеше білетін;
• түрлі жағдаяттардың барлық түрлерінен, оның ішінде эвристикалық,
ізденушілік әдістерге негізделген шығармашылық әрекеттерді
шешуге, өмірлік қажеттіліктерін қанағаттандыру мәселесіне
байланысты сұрақтардың жауабын табуға мүмкіндік алады.
Пререквизит:
Курсты жеткілікті дәрежеде игеру үшін оқушыларда тіл білімінің
тараулары бойынша толық теориялық мағлұмат болу қажет.
Постреквизит:
« Практикалық қазақ тілі» курсы арқылы тіл білімінің салаларын
практикалық тұрғыдан сатылай талдайды, пәнішілік / әдебиет, тарих, музыка,
бейнелеу өнері/ байланыс арқылы бекітеді.
Оқушыда қалыптасатын негізгі құзыреттіліктер
1. Ақпараттық құзыреттілік
|І |ІІ |ІІІ |
| | | |
2. Коммуникативтік құзыреттілік
|І |ІІ |ІІІ |
| | | |
3. Проблеманы шеше білу құзыреттілігі
|І |ІІ |ІІІ |
| | | |
Курс бойынша тапсырмаларды орындау және өткізу тәртібі
|Жұмыс түрі |мақсаты |Ұсынылған |Орындалу |Балдық |Тексеру |
| | |әдебиеттер |ұзақтығы |көрсеткіші|формасы |
| | |тізімі | | | |
|Дәріс сабақ |Теориялық |Негізгі |Оқу |5 | |
| |мағлұматтарды |әдебиеттер |жоспарына | | |
| |еске түсіру | |сәйкес | | |
|Практикалық |ОӨЖ тіл |Қосымша |Сабақ |10 |Ағымдағы |
|жұмыс |білімінің |әдебиеттер |кестесіне | |бақылау |
| |салалары | |сәйкес | | |
| |бойынша талдау | | | | |
| |жұмыстары | | | | |
| |жүргізу | | | | |
|Ауызша жұмыс|МОӨЖ жоспарына |Қосымша |Сабақ |15 |Аралық |
| |сәйкес жұмыстар|әдебиеттер |кестесіне | |бақылау |
| |жасау | |сай оқу | | |
| | | |кезеңінде | | |
|Жазбаша |МОӨЖ жоспарына |Қосымша |Оқу |20 |Қорытынды |
|жұмыс |сәйкес бақылау,|әдебиеттер,|кестесіне | |бақылау |
| |өздік, |тест |сәйкес | | |
| |шығармашылық |жинақтары | | | |
| |жұмыстар жасау | | | | |
Білімді бағалау саясаты
Оқушылардың курс бойынша оқу жетістіктері пайыздық көрсеткіші арқылы
бағаланып, оның деңгейлері төмендегідей анықталады:
|Бағаның |Бағаның |Пайыздық |Дәстүрлі |Өлшемдері |
|әріптік |сандық |көрсеткіш |бағалау | |
|эквиваленті|эквиваленті| |жүйесі | |
|А |4 |95-100 |өте жақсы|Оқушы бағдарламалық |
| | | | |материалдарын терең және |
| | | | |берік меңгереді, сауатты |
| | | | |жұмыс істеп және логикалық |
| | | | |негізде жүйелі білімін |
| | | | |көрсете алады. |
| | | | |Түрлендірілген тапсырмаларды |
| | | | |орындайды. Қосымша дерек |
| | | | |көздерін қолдана отырып, |
| | | | |жан-жақты білім көрсетеді, |
| | | | |шешімдерін дұрыс негіздей |
| | | | |алады, практикалық әрекеттің |
| | | | |түрлі әдіс-тәсілдерін |
| | | | |меңгерген, іскерлігі жоғары, |
| | | | |өздік жұмыстарды қатесіз |
| | | | |орындаған. |
|А- |3.67 |90-94 | | |
|В+ |3.33 |85-89 |Жақсы |Оқушы бағдарламалардағы |
| | | | |материалды жетік біледі, |
| | | | |барлық элементтерін сауатты |
| | | | |түрде меңгерген, дегенмен, |
| | | | |жауабында ауытқулар |
| | | | |кездеседі, теориялық білімді |
| | | | |дұрыс қолданады, практикалық |
| | | | |әрекетте қажетті білім, |
| | | | |білік, дағдыларды |
| | | | |меңгергендігін көрсете алады.|
|В |3 |80-84 | | |
|В- |2.67 |75-79 | | |
| С+ |2.33 |70-74 |Қанағатта|Оқушы тек негізгі материалды|
| | | |-нарлық |меңгеріп, жекелеген |
| | | | |детальдарын меңгермеген, |
| | | | |нақтылық көрінбейді, |
| | | | |практикалық тапсырмаларды |
| | | | |орындауда қиындықтар |
| | | | |кездеседі. |
|С |2 |65-69 | | |
|С- |1.67 |60-64 | | |
|D+ |1.33 |55-59 | | |
|D |1 |50-54 | | |
|F |0 |0-49 |Қанағат-т|Оқушы бағдарламаның |
| | | |анарлықсы|материалының көп бөлігін |
| | | |з |меңгермеген, елеулі |
| | | | |қателіктер жіберген, |
| | | | |практикалық тапсырмаларды |
| | | | |қиналыспен орындайды. |
Оқушыны қорытынды бағалау
Межелік бақылау-40%
Қорытынды жоба -60%
Қ%=( М1+М2+М3)/3*0,4+ҚЖ*0,6
М1,М2,М3 – межелік бақылаулардың пайыздық көрсеткіші
ҚЖ-қорытынды жобаның пайыздық көрсеткіші
Сабақ жүйесі
• жеке жұмыс / МОӨЖ/ шығармашылық жұмыс
1. тақырыптар ұсыну;
2. тақырып таңдау, әдебиеттер тізімін жасау;
3. тақырыптың мақсат, міндетін айқындау;
4. жоспар құру, шығармашылық жұмыс жасау;
5. қорғау.
• жұптық жұмыс / ОӨЖ/ практикалық жұмыстар
1. тақырыптар әзірлеу;
2. тақырыптың теориялық тірек сызбасын жасау;
3. талдау жұмыстарын жүргізу;
4. тестік дәлелдемелер.
• Топтық жұмыс / теориялық бөлім/
1. тақырыпты ұсыну;
2. негізгі әдебиеттермен танысу;
3. тірек сызбалар жасау.
Рефлексия / оқушының өз әрекетіне талдау жасауы/
• мұғалім ұсынған ақпаратты меңгердім;
• өз әрекетімде ақпараттан дәлелдер келтіре білдім;
• теориялық білімімді практикада көрсете алдым;
• тірек сызба жасауда ақпаратты жүйелеу тәсілін меңгердім;
• белгісіз екі ұштылық жағдайда шешім қабылдап, қорытынды жасай
алдым;
• сұрақтарға сәйкес жауаптарды таба білдім.
Курс бойынша оқушылардың танымдық қабілеттерінің даму деңгейі
Сынып ----------- Курс ----------- Тарау --------------- Мерзімі ------
--------------
|№ |Оқушының |білу |түсіну |қолдану |талдау |топтау |бағалау |
| |аты-жөні | | | | | | |
| | | | | | | | |
Қ.И.Сәтбаев атындағы №7 мектеп- лицейі
Бейінді оқытуда «Практикалық қазақ тілі» курсының білім сапасына ықпалы
/ қалалық семинарда өткізілген сабақ/
Ермаганбетова Ы.Т.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz