Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қоянға арналған сәбіз
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.
3.11.17 ж.
Білім беру саласы: Таным.
Бөлімі:Мүсіндеу.
Тақырыбы: Қоянға арналған сәбіз.
Мақсаты: Ермексазбен қарапайым заттарды біріктіру үйрету. Сәбізді мүсіндеуді үйрету. Денсаулығын күтуге тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар және құрал-жабдықтар: ермексаз,ермексаз кесуге арналған құрал,тақтайша, үлестірмелі материалдар, ойыншық қоян.
Сөздік жұмыс: ұзын құлақты, бадырақ көзді.
Билингвальді компонент: қоян-заяц, сәбіз-морковь.
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушылық
-Балалар, бүгінгі біздің сабағымызға қонақ келеді.
Ұзын құлақты, бадырақ көзді.Ойлы - қырлы жерлермен ытқып-ытқып жүгіретін, ең сүйікті асы - сәбіз.Ол не?
-Дұрыс айтасындар, ол-қорқақ қоян.Ал бәріміз оны ортаға шақырайық.
Сөздік жұмыс: ұзын құлақты, бадырақ көзді.
Қызығушылығын туғызу.
-Ол қоян.
<<Ұзын құлақты,бадырақ көзді>> сөздерін қайталайды..
Ұйымдастыру
шылық ізденістіктер
Хормен: <<Қоян, ортаға кел>>.
Ғажайып сәт:
Біраз уақыттан кейін қоян келіп кіреді.
Қоян:
-Сәлеметсіңдер ме, балалар.
-Балалар, оны сипап көріңдерші, оның тоны қандай?
-Ол несімен ерекше?
-Оның құлағы қандай?
-Ал мынау несі?
-Оның құйрығы қандай?
-Дұрыс айтасындар.Қоянның құлағы ұзын, ал құйрығы қысқа болады екен. Қоян тағы не істей алады?
-Ендеше қалай секіретінін көрсетіңдерші.Қолымызбен құлақ жасаймыз, бәріміз бірге секіреміз.
Сергіту сәті.
Ұзын құлақ сұр қоян.
Естіп қалып сыбдырды.
Ойлы-қырлы жерлермен,
Ытқып-ытқып жүгірді.
-Мұнда қоян не жасырып қойды екен?Себеттің ішінде не бар екенін көрейік.
Тәрбиеші себеттің ішінен көкеністерді біртіндеп шығарып, балаларға түсіндіреді.
-Бұл не?
-Ол үлкен доп тәрізді көлемде, жасыл, көп қабатты.
-Ал мынау не?
-Ол кішкене көлемді, дөңгелек, қызыл түсті.
-Ал мынау не?
-Бұл үлкен,ұзын, қызыл сары түсті.
-Ал мына көкеніс қалай аталады?Оны қоян бізге сыйға әкелген.
Тәрбиеші жұмысты орындаудың ретін түсіндіреді; ермексазды алақанға салып, сәбіз көлеміне келтіріп есеміз, бас жағын жуандау етіп, төменгі жағын жіңішкертеміз.
-Қараңдаршы, сәбізге ұқсады ма?
-Енді сендер алдарыңда тұрған ермексазды алып, өздерің сәбіз сомдап көріңдер.
-Сәлеметсің бе, қоян!
-
-Жұмсақ әрі әдемі.
-Құлағымен.
-Ұзын.
-Құйрығы.
-Қысқа.
-Секіре алады.
Балалар қимыл жасайды.
Орманның ішінен себет тауып алады. Себеттің іші көкеніске толы;сәбіз, қызанақ.
-Қырыққабат.
-Қызанақ.
-Сәбіз.
-Сәбіз әкелді.
-Қызанақ әкелді.
Балалар қарайды.
Тәрбиешіні мұқият тыңдайды.
Балалар ермексазбен жұмыс бастайды.
Рефлексиялық
түзетушілік
-Қоян сендерге рақмет айтып, сау болыңдар деп қоштасуда.Тәрбиеші әр баланың сомдаған сәбізін ата-анаға арналған көрме тақтасына қояды.
Балалар өздеріне ұнайтын көкеністерді, сабақта не ұнағанын айтады.
-Сау бол, қоян!
Күтілетін нәтиже:
Біледі: бала мүсіндеуде ермексаз бөлшектерін алақандарына салып есуді.
Түсінеді: қоянның дене мүшелерін (көзі, құлақ, құйрығы, аяғы) таниды, қоян сәбізбен қырыққабатты жақсы көретінін.
Қолданады: ермексаздан шымшып үзіп алып, алақанмен дөңгелетіп, жоғары жағын - жуан, төмен жағын жіңішкелеп мүсідеу амалдарын.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.
06. 10. 17 ж.
Білім беру саласы: Шығармашылық.
Бөлімі: Мүсіндеу.
Тақырыбы: Отбасыма арнап тәтті тоқаш пісіремін.
Мақсаты: Балаларды қамырмен жұмыс жасауға үйрету, балалардың ой-өрісін арттыру мақсатында, ермексаздың бөлігін алақан арасына домалату және саусақпен жай ғана басуды үйрету. Бауырмалдыққа баулу.
Қолданылатын көрнекіліктер мен құрал-жабдықтар: үлестірмелі матералдар, ұшақ суреті, гүлдің дайын пішіні.
Қос тілді компонент: гүл- цветок.
Оқу қызметінің кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушылық
Тәрбиеші:
-Балалар, бүгін біз отбасымызға сыйлық ретінде дәмдітоқаш пісіреміз.Ол үшін ең бірінші қолымызды жуамыз, алжапқышты тағамыз. Балалар, есімізге түсірейікші, басты кейіпкер бауырсақ болатын қандай ертегі еді?
Ертегінің аты естеріңде ме?
-Балалар, бауырсақты неден пісіреді? Ойланыңдаршы!
-Менің үстелімнің үстінде осы заттар бар.Кәне, осы заттарды көрейік.
-Балалар, ұн қандай?
-Жұмыртқанын көлемін қандай?
-Ал қант ше?
Қызығушылығын білдіреді.
Ойланады,жауап береді.
-Бауырсақ>> ертегісі.
-Ұн.Қант.Сары-май.Жұмыртқа.
-Ұн аппақ,үлпілдек.
-Дөңгелек.
-Қант дәмді,аппақ.
Ұйымдастыру
шылық ізденістік
Қос тілді компонент: ұн-мука.
-Ал, балалар,мен тоқашты жасай берейін.Менің шұңғыл кесем бар.Кесеге алдымен жұмыртқа мен қантты жақсылап араластырамыз.
Оған сарымайды қосып, тағы араластырамыз.Содан кейін оған ұн қосып, илейміз.
-Қараңдаршы, біздің қамырымыз қандай болып шықты? Бұндай қамырды құмды қамыр дейміз.. Ал енді қамырды тақтайшаның үстіне қоямыз.
Қамырмен жұмыс жасаймыз.
Әр балаға қамырдан кішкентайдан үзіп береді.
-Балалар, енді екі бөлікке бөлеміз.Енді алдыңғы мүсіндеу сабағында ермексазбен қалай жұмыс істегенімізді еске түсірейік.Біз екі алақанымызбен қамырдан сопақ пішін жасаймыз, шет жақтарын әсемдейміз.Екінші қамырды да солай жасаймыз.
-Тәрбиеші балалармен жеке жұмыс жүргізеді.
-Ал енді прәндігімізді пешке қоятын тостағанға саламыз.
Сөздік жұмыс: тостаған.
-Ал енді прәндікті аспазға апарып береміз, аспаз оны пешке пісіреді.Біз дайын тағамды отбасымызға сыйға тартамыз.
Сергіту сәті.
Бала,бала бала деп,
Түнде шошып оянған.
Түн ұйқысын төрт бөліп,
Түнде бесік таянған!
Балалар тәрбиешінің іс-әрекетін қарап тұрып, тыңдайды.
2-3 бала тәрбиешіге көмектеседі.
Балалар қамыр илейді, тоқаш жасайды.
<< Тостаған>> сөзін қайталайды.
Балалар қол ұстасып шеңбер жасайды.Тоқтап, қолдарын кеудесіне қояды, қолдарын алға созады.
Рефлексиялық
түзетушілік
Балалар сабақтың соңында тәрбиешімен бірге жасалған прәндіктен ауыз тиеді.
Балалардың жүзі дері бал-бұл жайнайды.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: балалар қамырмен мүсіндеу әдісі дағдыларын.
Түсінеді: отбасына арнайы сыйлық сыйлауды.
Қолданады: қамырмен мүсін сомдау әдісін.
3.11.17 ж.
Білім беру саласы: Таным.
Бөлімі:Мүсіндеу.
Тақырыбы: Қоянға арналған сәбіз.
Мақсаты: Ермексазбен қарапайым заттарды біріктіру үйрету. Сәбізді мүсіндеуді үйрету. Денсаулығын күтуге тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар және құрал-жабдықтар: ермексаз,ермексаз кесуге арналған құрал,тақтайша, үлестірмелі материалдар, ойыншық қоян.
Сөздік жұмыс: ұзын құлақты, бадырақ көзді.
Билингвальді компонент: қоян-заяц, сәбіз-морковь.
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушылық
-Балалар, бүгінгі біздің сабағымызға қонақ келеді.
Ұзын құлақты, бадырақ көзді.Ойлы - қырлы жерлермен ытқып-ытқып жүгіретін, ең сүйікті асы - сәбіз.Ол не?
-Дұрыс айтасындар, ол-қорқақ қоян.Ал бәріміз оны ортаға шақырайық.
Сөздік жұмыс: ұзын құлақты, бадырақ көзді.
Қызығушылығын туғызу.
-Ол қоян.
<<Ұзын құлақты,бадырақ көзді>> сөздерін қайталайды..
Ұйымдастыру
шылық ізденістіктер
Хормен: <<Қоян, ортаға кел>>.
Ғажайып сәт:
Біраз уақыттан кейін қоян келіп кіреді.
Қоян:
-Сәлеметсіңдер ме, балалар.
-Балалар, оны сипап көріңдерші, оның тоны қандай?
-Ол несімен ерекше?
-Оның құлағы қандай?
-Ал мынау несі?
-Оның құйрығы қандай?
-Дұрыс айтасындар.Қоянның құлағы ұзын, ал құйрығы қысқа болады екен. Қоян тағы не істей алады?
-Ендеше қалай секіретінін көрсетіңдерші.Қолымызбен құлақ жасаймыз, бәріміз бірге секіреміз.
Сергіту сәті.
Ұзын құлақ сұр қоян.
Естіп қалып сыбдырды.
Ойлы-қырлы жерлермен,
Ытқып-ытқып жүгірді.
-Мұнда қоян не жасырып қойды екен?Себеттің ішінде не бар екенін көрейік.
Тәрбиеші себеттің ішінен көкеністерді біртіндеп шығарып, балаларға түсіндіреді.
-Бұл не?
-Ол үлкен доп тәрізді көлемде, жасыл, көп қабатты.
-Ал мынау не?
-Ол кішкене көлемді, дөңгелек, қызыл түсті.
-Ал мынау не?
-Бұл үлкен,ұзын, қызыл сары түсті.
-Ал мына көкеніс қалай аталады?Оны қоян бізге сыйға әкелген.
Тәрбиеші жұмысты орындаудың ретін түсіндіреді; ермексазды алақанға салып, сәбіз көлеміне келтіріп есеміз, бас жағын жуандау етіп, төменгі жағын жіңішкертеміз.
-Қараңдаршы, сәбізге ұқсады ма?
-Енді сендер алдарыңда тұрған ермексазды алып, өздерің сәбіз сомдап көріңдер.
-Сәлеметсің бе, қоян!
-
-Жұмсақ әрі әдемі.
-Құлағымен.
-Ұзын.
-Құйрығы.
-Қысқа.
-Секіре алады.
Балалар қимыл жасайды.
Орманның ішінен себет тауып алады. Себеттің іші көкеніске толы;сәбіз, қызанақ.
-Қырыққабат.
-Қызанақ.
-Сәбіз.
-Сәбіз әкелді.
-Қызанақ әкелді.
Балалар қарайды.
Тәрбиешіні мұқият тыңдайды.
Балалар ермексазбен жұмыс бастайды.
Рефлексиялық
түзетушілік
-Қоян сендерге рақмет айтып, сау болыңдар деп қоштасуда.Тәрбиеші әр баланың сомдаған сәбізін ата-анаға арналған көрме тақтасына қояды.
Балалар өздеріне ұнайтын көкеністерді, сабақта не ұнағанын айтады.
-Сау бол, қоян!
Күтілетін нәтиже:
Біледі: бала мүсіндеуде ермексаз бөлшектерін алақандарына салып есуді.
Түсінеді: қоянның дене мүшелерін (көзі, құлақ, құйрығы, аяғы) таниды, қоян сәбізбен қырыққабатты жақсы көретінін.
Қолданады: ермексаздан шымшып үзіп алып, алақанмен дөңгелетіп, жоғары жағын - жуан, төмен жағын жіңішкелеп мүсідеу амалдарын.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.
06. 10. 17 ж.
Білім беру саласы: Шығармашылық.
Бөлімі: Мүсіндеу.
Тақырыбы: Отбасыма арнап тәтті тоқаш пісіремін.
Мақсаты: Балаларды қамырмен жұмыс жасауға үйрету, балалардың ой-өрісін арттыру мақсатында, ермексаздың бөлігін алақан арасына домалату және саусақпен жай ғана басуды үйрету. Бауырмалдыққа баулу.
Қолданылатын көрнекіліктер мен құрал-жабдықтар: үлестірмелі матералдар, ұшақ суреті, гүлдің дайын пішіні.
Қос тілді компонент: гүл- цветок.
Оқу қызметінің кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушылық
Тәрбиеші:
-Балалар, бүгін біз отбасымызға сыйлық ретінде дәмдітоқаш пісіреміз.Ол үшін ең бірінші қолымызды жуамыз, алжапқышты тағамыз. Балалар, есімізге түсірейікші, басты кейіпкер бауырсақ болатын қандай ертегі еді?
Ертегінің аты естеріңде ме?
-Балалар, бауырсақты неден пісіреді? Ойланыңдаршы!
-Менің үстелімнің үстінде осы заттар бар.Кәне, осы заттарды көрейік.
-Балалар, ұн қандай?
-Жұмыртқанын көлемін қандай?
-Ал қант ше?
Қызығушылығын білдіреді.
Ойланады,жауап береді.
-Бауырсақ>> ертегісі.
-Ұн.Қант.Сары-май.Жұмыртқа.
-Ұн аппақ,үлпілдек.
-Дөңгелек.
-Қант дәмді,аппақ.
Ұйымдастыру
шылық ізденістік
Қос тілді компонент: ұн-мука.
-Ал, балалар,мен тоқашты жасай берейін.Менің шұңғыл кесем бар.Кесеге алдымен жұмыртқа мен қантты жақсылап араластырамыз.
Оған сарымайды қосып, тағы араластырамыз.Содан кейін оған ұн қосып, илейміз.
-Қараңдаршы, біздің қамырымыз қандай болып шықты? Бұндай қамырды құмды қамыр дейміз.. Ал енді қамырды тақтайшаның үстіне қоямыз.
Қамырмен жұмыс жасаймыз.
Әр балаға қамырдан кішкентайдан үзіп береді.
-Балалар, енді екі бөлікке бөлеміз.Енді алдыңғы мүсіндеу сабағында ермексазбен қалай жұмыс істегенімізді еске түсірейік.Біз екі алақанымызбен қамырдан сопақ пішін жасаймыз, шет жақтарын әсемдейміз.Екінші қамырды да солай жасаймыз.
-Тәрбиеші балалармен жеке жұмыс жүргізеді.
-Ал енді прәндігімізді пешке қоятын тостағанға саламыз.
Сөздік жұмыс: тостаған.
-Ал енді прәндікті аспазға апарып береміз, аспаз оны пешке пісіреді.Біз дайын тағамды отбасымызға сыйға тартамыз.
Сергіту сәті.
Бала,бала бала деп,
Түнде шошып оянған.
Түн ұйқысын төрт бөліп,
Түнде бесік таянған!
Балалар тәрбиешінің іс-әрекетін қарап тұрып, тыңдайды.
2-3 бала тәрбиешіге көмектеседі.
Балалар қамыр илейді, тоқаш жасайды.
<< Тостаған>> сөзін қайталайды.
Балалар қол ұстасып шеңбер жасайды.Тоқтап, қолдарын кеудесіне қояды, қолдарын алға созады.
Рефлексиялық
түзетушілік
Балалар сабақтың соңында тәрбиешімен бірге жасалған прәндіктен ауыз тиеді.
Балалардың жүзі дері бал-бұл жайнайды.
Күтілетін нәтиже:
Біледі: балалар қамырмен мүсіндеу әдісі дағдыларын.
Түсінеді: отбасына арнайы сыйлық сыйлауды.
Қолданады: қамырмен мүсін сомдау әдісін.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz