Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Орта мерзімді даму жоспары
Орта мерзімді даму жоспары
Зерттеу сұрағы: Өзін-өзі бағалау білім сапасын көтеруге қалай ықпал етеді?
Мақсаты: Өзін-өзі бағалау арқылы мектептегі білім сапасын көтеруге жағдай
жасау.
|Мектептің даму жоспарының басымдықтары: |Нәтиже және табыс критерийлері |
|Алты апта ішінде өзін-өзі бағалау арқылы оқушылардың өз |Мектеп үшін: Білім сапасы көтеріледі. Заман талабына сай |
|қажеттіліктерін түсінуге, көруге мүмкіндік туғызу. |сапалы білім береді. Әдістемелік жұмыс дұрыс жолға |
|Мұғалімдердің педагогикалық тәжірибесі туралы ойландыру.|қойылады. Жоғары оқу орындарына түсетін түлектердің саны |
|Ынтымақтастық және сәттілік ортасын қалыптастыру. |артады. Мектеп- мұғалім-оқушы –ата-ана ынтымақтастық |
|Мектептің даму жоспары заманға сай жасалуы. Мұғалімдердің|үдерісі нығаяды. |
|әдістемелік шеберлігін арттыру. |Мұғалім: Нені? Қалай? Не үшін? Оқыту түсінеді және |
|Оқушы мен мұғалімде сыни көзқарас қалыптастырылады. |тәжірибеде қолданады. Оқушыға бағытталған сабақ беруге |
| |үйренеді. 7 модульді өте жақсы меңгереді. Соған сәйкес |
| |қысқа мерзімді және орта мерзімді жоспар құруды үйренеді.|
| |Пәннің білім сапасы көтеріледі. Бағалаудың дәстүрлі емес|
| |түрлерін қажет жерінді сәтті пайдалана алады. Өзінің |
| |іс-әрекетіне сыни тұрғыда бағалай алады. Оқушы өзін-өзі |
| |бағалау арқылы жетістіктері мен кемшіліктерін саралап |
| |қажеттілігін анықтайды. Өзін-өзі бағалау түрлерімен |
| |танысады. Өз іс-әрекетін реттеу дағдысы қалыптасады. |
| |Топта жұмыс істеп адамдармен қарым-қатынас жасау |
| |қажеттілігі мен біліктілігі артады. |
|Іс-шаралар |Мақсат |Ресурс |Жауапты |Мониторинг |Орындау |Күтілетін |
| | | | | |уақыты |тәжірибелер, табыс |
| | | | | | |критерийлері |
| | | | | | |жуапкершілік |
|Мектептің |Мектептің |МДЖ, |Бірінші деңгей |Қорытынды шығару|1 апта |Оқушыларға білім |
|бастапқы |даму жоспарын |стандарттың |мұғалімі | |1 күн |берудегі мықты және|
|жағдайын анықтау |талдау, |орындалуы т.б | | | |әлсіз жақтарын |
| |қосымша диагнос |құжаттар | | | |анықтау, мектептің |
| |тика алып, саралау |сұхбат, | | | |кемшіліктері және |
| | |сауалнама | | | |мүмкіндіктері |
|2.МДЖ-ның пробле- |Оқыту мен білім |Анализ, |І деңгей |Сауалнама |1 |Проблемалық |
|малық сұрақтарын |беру |сауалнама |мұғалімі |қорытындысы |апта,3күн |сұрақтарды |
|алдын-ала талдау |үрдісінде өзгеріс |қорытындылар |Мектеп | | |айқындап, МДЖ –ға |
| |қажеттігін | |әкімшілігі | | |қосымша өзгерістер |
| |негіздеу. | |Мектеп | | |енгізу |
| |Диагностикалау | |психоло-гы | | | |
| |құралын таңдау | |.Үшінші деңгей | | | |
| | | |мұғалімдері | | | |
|3.Мектеп ұжымымен |Педагогикалық |Таныстырылым |І деңгей |Кері байланыс |2-апта,1кү|Мектептің даму |
|кездесу. |кеңес- те ұжымды |МАН, |мұғалімі | |н |үрдісіне |
|Шығармашылық топ |алғашқы зерттеу |АКТ, |Мектеп | | |мұғалімдерді тарту,|
|құру. |нәтижесімен |стикерлер, |әкімшілігі | | |мектеп |
| |таныстыру, мұғалім-|плакаттар |Мектеп психологы| | |басымдықтарын |
| |дермен талқылау |Портал | | | |анықтау, белгілеу, |
| |және проблемаларды |Мұғалімдер, |Үшінші деңгей | | |шығармашылық топ |
| |табу. Кері байланыс|оқушылар |мұғалімдері | | |құру |
| |негізін де | | | | | |
| |шығармашылық топқа | | | | | |
| |қызығушылық | | | | | |
| |танытқан | | | | | |
| |мұғалімдер- ді | | | | | |
| |айқындау. | | | | | |
|4.Кәсіби |Сабақ беруге |Сауалнама, |І деңгей |Коучинг және |2 апта |Атқаратын қызмет |
|қоғамдастық құру. |өзгеріс енгізуге |сұхбат |мұғалімі |менторинг туралы| |-терді |
|Коучинг, менторинг |дайын және | | |білім және | |бөлу,коучингті |
|өткізетін |қажеттілік танытқан| | |осыған қажет | |ұйымдастыру және |
|мұғалімдерді |мұғалімдерді | | |материалдарды | |дайындау. |
|таңдау. |белгілеу | | |жинақтауға | |Коучинг, менто-ринг|
| | | | |үйрету. | |жоспарын құру. |
| | | | | | |Мұғалімнің кәсіби |
| | | | | | |біліктілігін |
| | | | | | |арттыру мақсатында |
| | | | | | |өзара тиімді |
| | | | | | |қарым-қатынас құру |
|5.МДЖ-ның қысқа |Іс-шараларды жүйелі|МДЖ коучинг, |І деңгей |Мұғалімдердің |3 апта |МДЖ-ның қысқа |
|мерзімді жоспарын |түрде іске асыру |менторинг |мұғалімі |сұранысы мен |1 күн |мерзімді жоспа-ры, |
|құру.Менторинг |мақсаттары мен |жоспары. | |қызығушы | |коучті дайын дау. |
|тақырыбын |міндеттерінің | | |лықтары. | |Коучинг үрдісіне |
|ұйымдастыру |әзірлеу.Коучинг | | |Оқушылардың | |қажет дидактикалық |
| |өткізетін коучті | | |өзін-өзі | |материалдармен |
| |дайындау | | |бағалаудағы | |қамтамасыз ету. |
| | | | |диагностика | | |
| | | | |сының нәтиже-сі.| | |
| | | | |Коуч, | | |
| | | | |ментордың | | |
| | | | |қызметінің рөлін| | |
| | | | |түсінуі | | |
|6.Коучинг «Сын |«Сын тұрғысынан |Теориялық |Коуч |талқылау |3 апта |Мұғалімдерге оқу- |
|тұрғысынан ойлау» |ойлау» технологиясы|ресурстар, |Жаныгулова А.К. |Таныстыру |2 күн |шыларды оқыту |
|технологиясы |теориялық негізін |шығармашылық | |Кәсіби әңгіме | |барысында оқушы- |
| |терең игеру |тапсырмалар. | |Талдау | |лары қандай деңгей-|
| | |АКТ, стикеры, | | | |де екендігін |
| | |постеры, | | | |түсіну- |
| | |маркеры | | | |ге көмектеседі және|
| | | | | | |СТО технология |
| | | | | | |сының |
| | | | | | |стратегия-ларын |
| | | | | | |біледі. |
|7.Коучинг сессияның|Коучинг жоспа-рының|Коучингтің |І деңгей |Жұмыс тәсілдерін|3 апта |Коучинг жоспарының |
|өтілу барысын |жүзеге асуын |бейнетаспа-лары|мұғалімі |білу дағдысы |2 күн |іске асуына |
|бақылау |айқындау, |, сауалнамалар | | | |мұғалімдердің |
| |әріптестерінің | | | | |дайындығы, топ |
| |өзара | | | | |жұмысының |
| |қарым-қатынасын | | | | |өнімділігі |
| |ұйымдастыру | | | | | |
|8. Коуч Оқыту үшін |Формативті, |Теориялық |І деңгей |Бағалау |4 апта |Бағалау түрлерін |
|бағалау. Оқу үшін |суммативті бағалау |ресурстар, |мұғалімі |критерийлері |1 күн |біледі. Оқыту |
|бағалау |түрлерін үйрену |шығармашылық | | | |нәтижесі |
| | |тапсырмалар. | | | |көтеріледі. |
| | |АКТ, стикеры, | | | | |
| | |постеры, | | | | |
| | |маркеры | | | | |
|Коучинг «Өзін-өзі |Орта мерзімді | Теориялық |Көбасшы |Өзін-өзі |4 апта 3 |Бағалау түрлерін |
|бағалау түрлері» |жоспардың |ресурстар, | |бағалаудың |күн |біледі. Оқыту |
| |тиімділігін |шығармашылық | |тиімділігі. | |нәтижесі |
| |анықтау. Өзін-өзі |тапсырмалар. | | | |көтеріледі. |
| |бағалау түрлерін |АКТ, стикеры, | | | | |
| |қолданылатын |постеры, | | | | |
| |әдіс-тәсілдер. |маркеры | | | | |
|Мектеп ішінде және |Кәсіби даму |Мектеп ішіндегі|1 деңгейлік |Мұғалімнің |5 апта |Жоспарды орындау |
|тыс жерлерде |мақсатында |мұғалімдері |курстан өтіп |белсенділігін | |үшін |
|мұғалімдердің |мұғалімдер арасында|Басқа мектептер|жатқан мұғалім |арттыру | | |
|кәсіби желісін құру|тиімді жағдай | |мұғалімі | | | |
| |қалыптастыру | | | | | |
|Коучинг, менторинг |Коуч, ментор және |Коучинг |Көшбасшы, коуч, |Оқыту үшін |4-5 апта |Коучинг, менторинг |
|үрдісіндегі кәсіби |қолдаушы |жоспары, кері |ментор |бағалауоқыту-дың| |бағдарламасын |
|қарым-қатынас |әріптестерінің |байланыс | |әдіс-тәсілдерін | |орындау, мұғаілм |
| |өз-ара |стикерлері | |игеру | |мен оқушы |
| |қарым-қатынас | | | | |әрекетіндегі |
| |жиілігін және оның | | | | |өзгерісті бақылау |
| |тиімділігін | | | | | |
| |қарастыру | | | | | |
|Тізбектелген |Сабақ беруге |Сабақ |Менти, ментор |Сабақ бойынша |4-5 апта |Жоспардың орындалуы|
|сабақтар өткізу |көзқарастың |жоспарлары, | |мұғаліммен кері| | |
| |өзгеруі, 7 модульді|таратпа | |байланыс | | |
| |мектеп жүйесіне |материалдар | |сапалығын | | |
| |енгізу | | |талдау | | |
|Сабақтарды талдау. |Тізбектелген |Орта мерзімді |Ментор, |Талдау жинақтау |5-6 апта |Кәсіби әңгіме |
|Мұғалім, |сабақтардың |сабақ |көшбасшы, менти | | |жүргізу. Әлді |
|оқушылармен сұхбат.|жүрзгізілу деңгейін|жоспарлары, | | | |–әлсіз жақтарын, |
| |анықтау. |стикерлер | | | |шешу жолдарын |
| | | | | | |саралау. |
|МДЖ орындалу |Эксперименттік |Нәтижелерді | Көшбасшы, |Аналитикалық |6 апта |Оқушылар, |
|нәтижесін ашық |мәліметтерді |саралау |мектеп |талдау. | |мүғалімдер пікірі. |
|талқылау. |талдау, | |әкімшілігі | | | |
Зерттеу сұрағы: Өзін-өзі бағалау білім сапасын көтеруге қалай ықпал етеді?
Мақсаты: Өзін-өзі бағалау арқылы мектептегі білім сапасын көтеруге жағдай
жасау.
|Мектептің даму жоспарының басымдықтары: |Нәтиже және табыс критерийлері |
|Алты апта ішінде өзін-өзі бағалау арқылы оқушылардың өз |Мектеп үшін: Білім сапасы көтеріледі. Заман талабына сай |
|қажеттіліктерін түсінуге, көруге мүмкіндік туғызу. |сапалы білім береді. Әдістемелік жұмыс дұрыс жолға |
|Мұғалімдердің педагогикалық тәжірибесі туралы ойландыру.|қойылады. Жоғары оқу орындарына түсетін түлектердің саны |
|Ынтымақтастық және сәттілік ортасын қалыптастыру. |артады. Мектеп- мұғалім-оқушы –ата-ана ынтымақтастық |
|Мектептің даму жоспары заманға сай жасалуы. Мұғалімдердің|үдерісі нығаяды. |
|әдістемелік шеберлігін арттыру. |Мұғалім: Нені? Қалай? Не үшін? Оқыту түсінеді және |
|Оқушы мен мұғалімде сыни көзқарас қалыптастырылады. |тәжірибеде қолданады. Оқушыға бағытталған сабақ беруге |
| |үйренеді. 7 модульді өте жақсы меңгереді. Соған сәйкес |
| |қысқа мерзімді және орта мерзімді жоспар құруды үйренеді.|
| |Пәннің білім сапасы көтеріледі. Бағалаудың дәстүрлі емес|
| |түрлерін қажет жерінді сәтті пайдалана алады. Өзінің |
| |іс-әрекетіне сыни тұрғыда бағалай алады. Оқушы өзін-өзі |
| |бағалау арқылы жетістіктері мен кемшіліктерін саралап |
| |қажеттілігін анықтайды. Өзін-өзі бағалау түрлерімен |
| |танысады. Өз іс-әрекетін реттеу дағдысы қалыптасады. |
| |Топта жұмыс істеп адамдармен қарым-қатынас жасау |
| |қажеттілігі мен біліктілігі артады. |
|Іс-шаралар |Мақсат |Ресурс |Жауапты |Мониторинг |Орындау |Күтілетін |
| | | | | |уақыты |тәжірибелер, табыс |
| | | | | | |критерийлері |
| | | | | | |жуапкершілік |
|Мектептің |Мектептің |МДЖ, |Бірінші деңгей |Қорытынды шығару|1 апта |Оқушыларға білім |
|бастапқы |даму жоспарын |стандарттың |мұғалімі | |1 күн |берудегі мықты және|
|жағдайын анықтау |талдау, |орындалуы т.б | | | |әлсіз жақтарын |
| |қосымша диагнос |құжаттар | | | |анықтау, мектептің |
| |тика алып, саралау |сұхбат, | | | |кемшіліктері және |
| | |сауалнама | | | |мүмкіндіктері |
|2.МДЖ-ның пробле- |Оқыту мен білім |Анализ, |І деңгей |Сауалнама |1 |Проблемалық |
|малық сұрақтарын |беру |сауалнама |мұғалімі |қорытындысы |апта,3күн |сұрақтарды |
|алдын-ала талдау |үрдісінде өзгеріс |қорытындылар |Мектеп | | |айқындап, МДЖ –ға |
| |қажеттігін | |әкімшілігі | | |қосымша өзгерістер |
| |негіздеу. | |Мектеп | | |енгізу |
| |Диагностикалау | |психоло-гы | | | |
| |құралын таңдау | |.Үшінші деңгей | | | |
| | | |мұғалімдері | | | |
|3.Мектеп ұжымымен |Педагогикалық |Таныстырылым |І деңгей |Кері байланыс |2-апта,1кү|Мектептің даму |
|кездесу. |кеңес- те ұжымды |МАН, |мұғалімі | |н |үрдісіне |
|Шығармашылық топ |алғашқы зерттеу |АКТ, |Мектеп | | |мұғалімдерді тарту,|
|құру. |нәтижесімен |стикерлер, |әкімшілігі | | |мектеп |
| |таныстыру, мұғалім-|плакаттар |Мектеп психологы| | |басымдықтарын |
| |дермен талқылау |Портал | | | |анықтау, белгілеу, |
| |және проблемаларды |Мұғалімдер, |Үшінші деңгей | | |шығармашылық топ |
| |табу. Кері байланыс|оқушылар |мұғалімдері | | |құру |
| |негізін де | | | | | |
| |шығармашылық топқа | | | | | |
| |қызығушылық | | | | | |
| |танытқан | | | | | |
| |мұғалімдер- ді | | | | | |
| |айқындау. | | | | | |
|4.Кәсіби |Сабақ беруге |Сауалнама, |І деңгей |Коучинг және |2 апта |Атқаратын қызмет |
|қоғамдастық құру. |өзгеріс енгізуге |сұхбат |мұғалімі |менторинг туралы| |-терді |
|Коучинг, менторинг |дайын және | | |білім және | |бөлу,коучингті |
|өткізетін |қажеттілік танытқан| | |осыған қажет | |ұйымдастыру және |
|мұғалімдерді |мұғалімдерді | | |материалдарды | |дайындау. |
|таңдау. |белгілеу | | |жинақтауға | |Коучинг, менто-ринг|
| | | | |үйрету. | |жоспарын құру. |
| | | | | | |Мұғалімнің кәсіби |
| | | | | | |біліктілігін |
| | | | | | |арттыру мақсатында |
| | | | | | |өзара тиімді |
| | | | | | |қарым-қатынас құру |
|5.МДЖ-ның қысқа |Іс-шараларды жүйелі|МДЖ коучинг, |І деңгей |Мұғалімдердің |3 апта |МДЖ-ның қысқа |
|мерзімді жоспарын |түрде іске асыру |менторинг |мұғалімі |сұранысы мен |1 күн |мерзімді жоспа-ры, |
|құру.Менторинг |мақсаттары мен |жоспары. | |қызығушы | |коучті дайын дау. |
|тақырыбын |міндеттерінің | | |лықтары. | |Коучинг үрдісіне |
|ұйымдастыру |әзірлеу.Коучинг | | |Оқушылардың | |қажет дидактикалық |
| |өткізетін коучті | | |өзін-өзі | |материалдармен |
| |дайындау | | |бағалаудағы | |қамтамасыз ету. |
| | | | |диагностика | | |
| | | | |сының нәтиже-сі.| | |
| | | | |Коуч, | | |
| | | | |ментордың | | |
| | | | |қызметінің рөлін| | |
| | | | |түсінуі | | |
|6.Коучинг «Сын |«Сын тұрғысынан |Теориялық |Коуч |талқылау |3 апта |Мұғалімдерге оқу- |
|тұрғысынан ойлау» |ойлау» технологиясы|ресурстар, |Жаныгулова А.К. |Таныстыру |2 күн |шыларды оқыту |
|технологиясы |теориялық негізін |шығармашылық | |Кәсіби әңгіме | |барысында оқушы- |
| |терең игеру |тапсырмалар. | |Талдау | |лары қандай деңгей-|
| | |АКТ, стикеры, | | | |де екендігін |
| | |постеры, | | | |түсіну- |
| | |маркеры | | | |ге көмектеседі және|
| | | | | | |СТО технология |
| | | | | | |сының |
| | | | | | |стратегия-ларын |
| | | | | | |біледі. |
|7.Коучинг сессияның|Коучинг жоспа-рының|Коучингтің |І деңгей |Жұмыс тәсілдерін|3 апта |Коучинг жоспарының |
|өтілу барысын |жүзеге асуын |бейнетаспа-лары|мұғалімі |білу дағдысы |2 күн |іске асуына |
|бақылау |айқындау, |, сауалнамалар | | | |мұғалімдердің |
| |әріптестерінің | | | | |дайындығы, топ |
| |өзара | | | | |жұмысының |
| |қарым-қатынасын | | | | |өнімділігі |
| |ұйымдастыру | | | | | |
|8. Коуч Оқыту үшін |Формативті, |Теориялық |І деңгей |Бағалау |4 апта |Бағалау түрлерін |
|бағалау. Оқу үшін |суммативті бағалау |ресурстар, |мұғалімі |критерийлері |1 күн |біледі. Оқыту |
|бағалау |түрлерін үйрену |шығармашылық | | | |нәтижесі |
| | |тапсырмалар. | | | |көтеріледі. |
| | |АКТ, стикеры, | | | | |
| | |постеры, | | | | |
| | |маркеры | | | | |
|Коучинг «Өзін-өзі |Орта мерзімді | Теориялық |Көбасшы |Өзін-өзі |4 апта 3 |Бағалау түрлерін |
|бағалау түрлері» |жоспардың |ресурстар, | |бағалаудың |күн |біледі. Оқыту |
| |тиімділігін |шығармашылық | |тиімділігі. | |нәтижесі |
| |анықтау. Өзін-өзі |тапсырмалар. | | | |көтеріледі. |
| |бағалау түрлерін |АКТ, стикеры, | | | | |
| |қолданылатын |постеры, | | | | |
| |әдіс-тәсілдер. |маркеры | | | | |
|Мектеп ішінде және |Кәсіби даму |Мектеп ішіндегі|1 деңгейлік |Мұғалімнің |5 апта |Жоспарды орындау |
|тыс жерлерде |мақсатында |мұғалімдері |курстан өтіп |белсенділігін | |үшін |
|мұғалімдердің |мұғалімдер арасында|Басқа мектептер|жатқан мұғалім |арттыру | | |
|кәсіби желісін құру|тиімді жағдай | |мұғалімі | | | |
| |қалыптастыру | | | | | |
|Коучинг, менторинг |Коуч, ментор және |Коучинг |Көшбасшы, коуч, |Оқыту үшін |4-5 апта |Коучинг, менторинг |
|үрдісіндегі кәсіби |қолдаушы |жоспары, кері |ментор |бағалауоқыту-дың| |бағдарламасын |
|қарым-қатынас |әріптестерінің |байланыс | |әдіс-тәсілдерін | |орындау, мұғаілм |
| |өз-ара |стикерлері | |игеру | |мен оқушы |
| |қарым-қатынас | | | | |әрекетіндегі |
| |жиілігін және оның | | | | |өзгерісті бақылау |
| |тиімділігін | | | | | |
| |қарастыру | | | | | |
|Тізбектелген |Сабақ беруге |Сабақ |Менти, ментор |Сабақ бойынша |4-5 апта |Жоспардың орындалуы|
|сабақтар өткізу |көзқарастың |жоспарлары, | |мұғаліммен кері| | |
| |өзгеруі, 7 модульді|таратпа | |байланыс | | |
| |мектеп жүйесіне |материалдар | |сапалығын | | |
| |енгізу | | |талдау | | |
|Сабақтарды талдау. |Тізбектелген |Орта мерзімді |Ментор, |Талдау жинақтау |5-6 апта |Кәсіби әңгіме |
|Мұғалім, |сабақтардың |сабақ |көшбасшы, менти | | |жүргізу. Әлді |
|оқушылармен сұхбат.|жүрзгізілу деңгейін|жоспарлары, | | | |–әлсіз жақтарын, |
| |анықтау. |стикерлер | | | |шешу жолдарын |
| | | | | | |саралау. |
|МДЖ орындалу |Эксперименттік |Нәтижелерді | Көшбасшы, |Аналитикалық |6 апта |Оқушылар, |
|нәтижесін ашық |мәліметтерді |саралау |мектеп |талдау. | |мүғалімдер пікірі. |
|талқылау. |талдау, | |әкімшілігі | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz