Орта мерзімді даму жоспары

Орта мерзімді даму жоспары
Зерттеу сұрағы: Өзін-өзі бағалау білім сапасын көтеруге қалай ықпал етеді?
Мақсаты: Өзін-өзі бағалау арқылы мектептегі білім сапасын көтеруге жағдай жасау.
Алты апта ішінде өзін-өзі бағалау арқылы оқушылардың өз қажеттіліктерін түсінуге, көруге мүмкіндік туғызу. Мұғалімдердің педагогикалық тәжірибесі туралы ойландыру. Ынтымақтастық және сәттілік ортасын қалыптастыру.
Мектептің даму жоспары заманға сай жасалуы. Мұғалімдердің әдістемелік шеберлігін арттыру.
Оқушы мен мұғалімде сыни көзқарас қалыптастырылады.
Мектеп үшін: Білім сапасы көтеріледі. Заман талабына сай сапалы білім береді. Әдістемелік жұмыс дұрыс жолға қойылады. Жоғары оқу орындарына түсетін түлектердің саны артады. Мектеп- мұғалім-оқушы -ата-ана ынтымақтастық үдерісі нығаяды.
Мұғалім: Нені? Қалай? Не үшін? Оқыту түсінеді және тәжірибеде қолданады. Оқушыға бағытталған сабақ беруге үйренеді. 7 модульді өте жақсы меңгереді. Соған сәйкес қысқа мерзімді және орта мерзімді жоспар құруды үйренеді. Пәннің білім сапасы көтеріледі. Бағалаудың дәстүрлі емес түрлерін қажет жерінді сәтті пайдалана алады. Өзінің іс-әрекетіне сыни тұрғыда бағалай алады. Оқушы өзін-өзі бағалау арқылы жетістіктері мен кемшіліктерін саралап қажеттілігін анықтайды. Өзін-өзі бағалау түрлерімен танысады. Өз іс-әрекетін реттеу дағдысы қалыптасады. Топта жұмыс істеп адамдармен қарым-қатынас жасау қажеттілігі мен біліктілігі артады.
- Мектептің
бастапқы
жағдайын анықтау
Мектептің
даму жоспарын
талдау,
қосымша диагнос
тика алып, саралау
1 апта
1 күн
2. МДЖ-ның пробле-
малық сұрақтарын
алдын-ала талдау
Оқыту мен білім беру
үрдісінде өзгеріс
қажеттігін негіздеу.
Диагностикалау
құралын таңдау
І деңгей мұғалімі
Мектеп әкімшілігі
Мектеп психоло-гы . Үшінші деңгей мұғалімдері
Таныстырылым
МАН,
АКТ, стикерлер, плакаттар
Портал
Мұғалімдер,
оқушылар
І деңгей мұғалімі
Мектеп әкімшілігі
Мектеп психологы
Үшінші деңгей мұғалімдері
Атқаратын қызмет -терді бөлу, коучингті ұйымдастыру және дайындау.
Коучинг, менто-ринг жоспарын құру. Мұғалімнің кәсіби біліктілігін арттыру мақсатында өзара тиімді қарым-қатынас құру
Мұғалімдердің сұранысы мен қызығушы лықтары. Оқушылардың өзін-өзі бағалаудағы диагностика сының нәтиже-сі. Коуч,
ментордың қызметінің рөлін түсінуі
3 апта
1 күн
6. Коучинг «Сын тұрғысынан ойлау»
технологиясы
«Сын тұрғысынан
ойлау» технологиясы теориялық негізін
терең игеру
Теориялық ресурстар, шығармашылық тапсырмалар.
АКТ, стикеры, постеры, маркеры
Коуч
Жаныгулова А. К.
талқылау
Таныстыру
Кәсіби әңгіме
Талдау
3 апта
2 күн
Мұғалімдерге оқу-
шыларды оқыту
барысында оқушы-
лары қандай деңгей-
де екендігін түсіну-
ге көмектеседі және
СТО технология
сының стратегия-ларын біледі.
3 апта
2 күн
Теориялық ресурстар, шығармашылық тапсырмалар.
АКТ, стикеры, постеры, маркеры
4 апта
1 күн
Теориялық ресурстар, шығармашылық тапсырмалар.
АКТ, стикеры, постеры, маркеры
Мектеп ішіндегі мұғалімдері
Басқа
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz