Орта мерзімді даму жоспары

Орта мерзімді даму жоспары

Зерттеу сұрағы: Өзін-өзі бағалау білім сапасын көтеруге қалай ықпал етеді?

Мақсаты: Өзін-өзі бағалау арқылы мектептегі білім сапасын көтеруге жағдай жасау.

Мектептің даму жоспарының басымдықтары:
Нәтиже және табыс критерийлері
Мектептің даму жоспарының басымдықтары::

Алты апта ішінде өзін-өзі бағалау арқылы оқушылардың өз қажеттіліктерін түсінуге, көруге мүмкіндік туғызу. Мұғалімдердің педагогикалық тәжірибесі туралы ойландыру. Ынтымақтастық және сәттілік ортасын қалыптастыру.

Мектептің даму жоспары заманға сай жасалуы. Мұғалімдердің әдістемелік шеберлігін арттыру.

Оқушы мен мұғалімде сыни көзқарас қалыптастырылады.

Нәтиже және табыс критерийлері:

Мектеп үшін: Білім сапасы көтеріледі. Заман талабына сай сапалы білім береді. Әдістемелік жұмыс дұрыс жолға қойылады. Жоғары оқу орындарына түсетін түлектердің саны артады. Мектеп- мұғалім-оқушы -ата-ана ынтымақтастық үдерісі нығаяды.

Мұғалім: Нені? Қалай? Не үшін? Оқыту түсінеді және тәжірибеде қолданады. Оқушыға бағытталған сабақ беруге үйренеді. 7 модульді өте жақсы меңгереді. Соған сәйкес қысқа мерзімді және орта мерзімді жоспар құруды үйренеді. Пәннің білім сапасы көтеріледі. Бағалаудың дәстүрлі емес түрлерін қажет жерінді сәтті пайдалана алады. Өзінің іс-әрекетіне сыни тұрғыда бағалай алады. Оқушы өзін-өзі бағалау арқылы жетістіктері мен кемшіліктерін саралап қажеттілігін анықтайды. Өзін-өзі бағалау түрлерімен танысады. Өз іс-әрекетін реттеу дағдысы қалыптасады. Топта жұмыс істеп адамдармен қарым-қатынас жасау қажеттілігі мен біліктілігі артады.

Іс-шаралар
Мақсат
Ресурс
Жауапты
Мониторинг
Орындау уақыты
Күтілетін тәжірибелер, табыс критерийлері жуапкершілік
Іс-шаралар:
  1. Мектептің

бастапқы

жағдайын анықтау

Мақсат:

Мектептің

даму жоспарын

талдау,

қосымша диагнос

тика алып, саралау

Ресурс: МДЖ, стандарттың орындалуы т. б құжаттар сұхбат, сауалнама
Жауапты: Бірінші деңгей мұғалімі
Мониторинг: Қорытынды шығару
Орындау уақыты:

1 апта

1 күн

Күтілетін тәжірибелер, табыс критерийлері жуапкершілік: Оқушыларға білім берудегі мықты және әлсіз жақтарын анықтау, мектептің кемшіліктері және мүмкіндіктері
Іс-шаралар:

2. МДЖ-ның пробле-

малық сұрақтарын

алдын-ала талдау

Мақсат:

Оқыту мен білім беру

үрдісінде өзгеріс

қажеттігін негіздеу.

Диагностикалау

құралын таңдау

Ресурс: Анализ, сауалнама қорытындылар
Жауапты:

І деңгей мұғалімі

Мектеп әкімшілігі

Мектеп психоло-гы . Үшінші деңгей мұғалімдері

Мониторинг: Сауалнама қорытындысы
Орындау уақыты: 1 апта, 3күн
Күтілетін тәжірибелер, табыс критерийлері жуапкершілік: Проблемалық сұрақтарды айқындап, МДЖ -ға қосымша өзгерістер енгізу
Іс-шаралар: 3. Мектеп ұжымымен кездесу. Шығармашылық топ құру.
Мақсат: Педагогикалық кеңес- те ұжымды алғашқы зерттеу нәтижесімен таныстыру, мұғалім- дермен талқылау және проблемаларды табу. Кері байланыс негізін де шығармашылық топқа қызығушылық танытқан мұғалімдер- ді айқындау.
Ресурс:

Таныстырылым

МАН,

АКТ, стикерлер, плакаттар

Портал

Мұғалімдер,

оқушылар

Жауапты:

І деңгей мұғалімі

Мектеп әкімшілігі

Мектеп психологы

Үшінші деңгей мұғалімдері

Мониторинг: Кері байланыс
Орындау уақыты: 2-апта, 1күн
Күтілетін тәжірибелер, табыс критерийлері жуапкершілік: Мектептің даму үрдісіне мұғалімдерді тарту, мектеп басымдықтарын анықтау, белгілеу, шығармашылық топ құру
Іс-шаралар: 4. Кәсіби қоғамдастық құру. Коучинг, менторинг өткізетін мұғалімдерді таңдау.
Мақсат: Сабақ беруге өзгеріс енгізуге дайын және қажеттілік танытқан мұғалімдерді белгілеу
Ресурс: Сауалнама, сұхбат
Жауапты: І деңгей мұғалімі
Мониторинг: Коучинг және менторинг туралы білім және осыған қажет материалдарды жинақтауға үйрету.
Орындау уақыты: 2 апта
Күтілетін тәжірибелер, табыс критерийлері жуапкершілік:

Атқаратын қызмет -терді бөлу, коучингті ұйымдастыру және дайындау.

Коучинг, менто-ринг жоспарын құру. Мұғалімнің кәсіби біліктілігін арттыру мақсатында өзара тиімді қарым-қатынас құру

Іс-шаралар: 5. МДЖ-ның қысқа мерзімді жоспарын құру. Менторинг тақырыбын ұйымдастыру
Мақсат: Іс-шараларды жүйелі түрде іске асыру мақсаттары мен міндеттерінің әзірлеу. Коучинг өткізетін коучті дайындау
Ресурс: МДЖ коучинг, менторинг жоспары.
Жауапты: І деңгей мұғалімі
Мониторинг:

Мұғалімдердің сұранысы мен қызығушы лықтары. Оқушылардың өзін-өзі бағалаудағы диагностика сының нәтиже-сі. Коуч,

ментордың қызметінің рөлін түсінуі

Орындау уақыты:

3 апта

1 күн

Күтілетін тәжірибелер, табыс критерийлері жуапкершілік: МДЖ-ның қысқа мерзімді жоспа-ры, коучті дайын дау. Коучинг үрдісіне қажет дидактикалық материалдармен қамтамасыз ету.
Іс-шаралар:

6. Коучинг «Сын тұрғысынан ойлау»

технологиясы

Мақсат:

«Сын тұрғысынан

ойлау» технологиясы теориялық негізін

терең игеру

Ресурс:

Теориялық ресурстар, шығармашылық тапсырмалар.

АКТ, стикеры, постеры, маркеры

Жауапты:

Коуч

Жаныгулова А. К.

Мониторинг:

талқылау

Таныстыру

Кәсіби әңгіме

Талдау

Орындау уақыты:

3 апта

2 күн

Күтілетін тәжірибелер, табыс критерийлері жуапкершілік:

Мұғалімдерге оқу-

шыларды оқыту

барысында оқушы-

лары қандай деңгей-

де екендігін түсіну-

ге көмектеседі және

СТО технология

сының стратегия-ларын біледі.

Іс-шаралар: 7. Коучинг сессияның өтілу барысын бақылау
Мақсат: Коучинг жоспа-рының жүзеге асуын айқындау, әріптестерінің өзара қарым-қатынасын ұйымдастыру
Ресурс: Коучингтің бейнетаспа-лары, сауалнамалар
Жауапты: І деңгей мұғалімі
Мониторинг: Жұмыс тәсілдерін білу дағдысы
Орындау уақыты:

3 апта

2 күн

Күтілетін тәжірибелер, табыс критерийлері жуапкершілік: Коучинг жоспарының іске асуына мұғалімдердің дайындығы, топ жұмысының өнімділігі
Іс-шаралар: 8. Коуч Оқыту үшін бағалау. Оқу үшін бағалау
Мақсат: Формативті, суммативті бағалау түрлерін үйрену
Ресурс:

Теориялық ресурстар, шығармашылық тапсырмалар.

АКТ, стикеры, постеры, маркеры

Жауапты: І деңгей мұғалімі
Мониторинг: Бағалау критерийлері
Орындау уақыты:

4 апта

1 күн

Күтілетін тәжірибелер, табыс критерийлері жуапкершілік: Бағалау түрлерін біледі. Оқыту нәтижесі көтеріледі.
Іс-шаралар: Коучинг «Өзін-өзі бағалау түрлері»
Мақсат: Орта мерзімді жоспардың тиімділігін анықтау. Өзін-өзі бағалау түрлерін қолданылатын әдіс-тәсілдер.
Ресурс:

Теориялық ресурстар, шығармашылық тапсырмалар.

АКТ, стикеры, постеры, маркеры

Жауапты: Көбасшы
Мониторинг: Өзін-өзі бағалаудың тиімділігі.
Орындау уақыты: 4 апта 3 күн
Күтілетін тәжірибелер, табыс критерийлері жуапкершілік: Бағалау түрлерін біледі. Оқыту нәтижесі көтеріледі.
Іс-шаралар: Мектеп ішінде және тыс жерлерде мұғалімдердің кәсіби желісін құру
Мақсат: Кәсіби даму мақсатында мұғалімдер арасында тиімді жағдай қалыптастыру
Ресурс:

Мектеп ішіндегі мұғалімдері

Басқа


Ұқсас жұмыстар
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Желілік қоғамдастықтың мұғалім біліктілігін арттырудағы ролі
Коучинг жүргізуге арналған жұмыс жоспары
Тілдік норма ауызша баяндау, суретпен жеткізу
Мектептің нақты жағдайына сәйкес келетін өзгеріске негізделген рефлексивтік есеп
Ақпараттық оқыту технологиясын экология сабақтарында қолдану әдістері
Оқу жоспары
Тізбектелген сабақтар
Сабақ жоспарлары
Графикалық редакторлар. қысқа мерзімді сабақ жоспары. 7 класс
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz