Файл қосу

Алкадиендер. Алкандиендердің қасиеттері

|Сынып: 11А апта күні: сейсенбі өткізілген күні: |
|23.10.2013 ж |
|Тақырыбы: |Алкадиендер. Алкандиендердің қасиеттері |
|Сабақ мақсаттары |Алкадиендердің негізгі қасиеттерімен таныстыру, |
| |білімдерін толықтыра отырып теорияны практикамен |
| |ұштастыра білуге үйрету. |
|Сабақтың түрі |Жаңа сабақ |
|Білім беру |Сыни тұрғыдан ойлау |
|технологиясы | |
|Сабақтың білім беру |Топпен бірлесе және жекелей атқаратын жұмысқа арналған |
|формасы | |
|Сабақта қолданылатын |Диологтық әдіс, өзін-өзі бағалау, ауызша және жазбаша |
|әдіс тәсілдер | |
|Көрнекіліктер |Презентация, таратпа материалдар, бағалау парағы, |
|Сабақ барысы |
| Мұғалімнің іс – әрекеті |
|Оқушының іс - әрекеті |
|Ұйымдастыру (10 мин) |Топқа бөлу. Реакция типтері|Реакция типтері арқылы топқа |
| |арқылы. (қосылу, айырылу, |бөлінеді. |
| |орынбасу, алмасу, жану) |Уй тапсырмасын тексеру үшін |
| |Уй тапсырмасын тексеруге |берілген реакция теңдеулерін |
| |реакция теңдеулерін беру |жазады |
| |Топ ережесін қайталату. | |
|Қызығушылықты ояту |Криптограмманы шешу арқылы |Криптограмманы шешу арқылы |
|(5мин) |сабақтың тақырыбын анықтату|сабақтың тақырыбын анықтайды |
|Мағынаны ажырату |Топ ішінде бөліп берілген |Топ ішінде бөліп берілген |
|(25 мин) |тақырыптарды INSERT әдісі |тақырыптарды INSERT әдісі |
| |бойынша оқулыққа |бойынша оқулыққа қарындашпен |
| |қарындашпен түрте оқи |түрте оқи отырып, жұппен және|
| |отырып, топ ішінде талдау |топ ішінде талдау жүмыстарын |
| |жүмыстарын жүргізіп, |жүргізіп, дәптерге жазба |
| |дәптерге жазба жұмыстарын |жұмыстарын орындайды. |
| |түсірту. Әр топқа |І топ: тақырып бойынша |
| |тақырыптар бөлініп беріліп,|кластер әзірлейді |
| |оны қорғау тапсырылады. |ІІ топ: ІNSERT кестесін |
| | |толтырады |
| | |ІІІ топ: тақырып бойынша |
| | |кластер әзірлейді |
| | |ІҮ топ: тақырып бойынша |
| | |кластер әзірлейді |
| | |Ү топ: Алкан, алкен, алкадиен|
| | |бойынша семантикалық карта |
| | |әзірлейді |
| | |Тақырыптарды топта талқылап, |
| | |постер әзірлеп қорғайды |
|Сабақты қорытындылау |Синквейн әдісі (5 жолды |Алкадиендерге 5 жолды өлең |
|« Ой толғаныс» (3 мин)|өлең) бойынша сабақты |қорғайды |
| |қорытындылату | |
|Бағалау (1 мин) |Мұғалімнің бағалауы |Мұғалім бағалайды |
| |Формативті бағалау | |
|Үйге тапсырма (1 мин) |§4.3 (оқу) № 10 есеп шығару|§4.3 (оқу) № 10 есеп шығару |
|Рефлексия ( 1 мин) |Стикерге бугінгі сабақ |Болашақта білгісі келетіндері|
| |бойынша ой-пікірлерін |туралы өз оларын стикерге |
| |жазғызу |жазып ілу. |

Ұқсас жұмыстар
Алкадиендер. жалпы сипаттамасы, изомериясы, номенклатурасы. табиғи каучук және синтетикалық каучук. резеңке
Қанықпаған көмірсутектер. омж. 11 сынып
Көпатомды спирттер
Көмірсутектер мен олардың туындылары арасындағы генетикалық байланыс
Алкандар. Алкандардың құрылысы, алкандардың табиғатта кездесуі мен алынуы және қасиеттері.
Химиялық элементтердің атомдарының валенттілігі
Күкірт қышқылының ерітіндісі
Жаңа сабақ бойынша бір сұрақ
Органикалық қосылыстардың жіктелуі
Химиялық реакциялар белгілері
Пәндер