Сабақ жоспары :: Химия
Файл қосу
Алкадиендер. Алкандиендердің қасиеттері
|Сынып: 11А апта күні: сейсенбі өткізілген күні: |
|23.10.2013 ж |
|Тақырыбы: |Алкадиендер. Алкандиендердің қасиеттері |
|Сабақ мақсаттары |Алкадиендердің негізгі қасиеттерімен таныстыру, |
| |білімдерін толықтыра отырып теорияны практикамен |
| |ұштастыра білуге үйрету. |
|Сабақтың түрі |Жаңа сабақ |
|Білім беру |Сыни тұрғыдан ойлау |
|технологиясы | |
|Сабақтың білім беру |Топпен бірлесе және жекелей атқаратын жұмысқа арналған |
|формасы | |
|Сабақта қолданылатын |Диологтық әдіс, өзін-өзі бағалау, ауызша және жазбаша |
|әдіс тәсілдер | |
|Көрнекіліктер |Презентация, таратпа материалдар, бағалау парағы, |
|Сабақ барысы |
| Мұғалімнің іс – әрекеті |
|Оқушының іс - әрекеті |
|Ұйымдастыру (10 мин) |Топқа бөлу. Реакция типтері|Реакция типтері арқылы топқа |
| |арқылы. (қосылу, айырылу, |бөлінеді. |
| |орынбасу, алмасу, жану) |Уй тапсырмасын тексеру үшін |
| |Уй тапсырмасын тексеруге |берілген реакция теңдеулерін |
| |реакция теңдеулерін беру |жазады |
| |Топ ережесін қайталату. | |
|Қызығушылықты ояту |Криптограмманы шешу арқылы |Криптограмманы шешу арқылы |
|(5мин) |сабақтың тақырыбын анықтату|сабақтың тақырыбын анықтайды |
|Мағынаны ажырату |Топ ішінде бөліп берілген |Топ ішінде бөліп берілген |
|(25 мин) |тақырыптарды INSERT әдісі |тақырыптарды INSERT әдісі |
| |бойынша оқулыққа |бойынша оқулыққа қарындашпен |
| |қарындашпен түрте оқи |түрте оқи отырып, жұппен және|
| |отырып, топ ішінде талдау |топ ішінде талдау жүмыстарын |
| |жүмыстарын жүргізіп, |жүргізіп, дәптерге жазба |
| |дәптерге жазба жұмыстарын |жұмыстарын орындайды. |
| |түсірту. Әр топқа |І топ: тақырып бойынша |
| |тақырыптар бөлініп беріліп,|кластер әзірлейді |
| |оны қорғау тапсырылады. |ІІ топ: ІNSERT кестесін |
| | |толтырады |
| | |ІІІ топ: тақырып бойынша |
| | |кластер әзірлейді |
| | |ІҮ топ: тақырып бойынша |
| | |кластер әзірлейді |
| | |Ү топ: Алкан, алкен, алкадиен|
| | |бойынша семантикалық карта |
| | |әзірлейді |
| | |Тақырыптарды топта талқылап, |
| | |постер әзірлеп қорғайды |
|Сабақты қорытындылау |Синквейн әдісі (5 жолды |Алкадиендерге 5 жолды өлең |
|« Ой толғаныс» (3 мин)|өлең) бойынша сабақты |қорғайды |
| |қорытындылату | |
|Бағалау (1 мин) |Мұғалімнің бағалауы |Мұғалім бағалайды |
| |Формативті бағалау | |
|Үйге тапсырма (1 мин) |§4.3 (оқу) № 10 есеп шығару|§4.3 (оқу) № 10 есеп шығару |
|Рефлексия ( 1 мин) |Стикерге бугінгі сабақ |Болашақта білгісі келетіндері|
| |бойынша ой-пікірлерін |туралы өз оларын стикерге |
| |жазғызу |жазып ілу. |
|23.10.2013 ж |
|Тақырыбы: |Алкадиендер. Алкандиендердің қасиеттері |
|Сабақ мақсаттары |Алкадиендердің негізгі қасиеттерімен таныстыру, |
| |білімдерін толықтыра отырып теорияны практикамен |
| |ұштастыра білуге үйрету. |
|Сабақтың түрі |Жаңа сабақ |
|Білім беру |Сыни тұрғыдан ойлау |
|технологиясы | |
|Сабақтың білім беру |Топпен бірлесе және жекелей атқаратын жұмысқа арналған |
|формасы | |
|Сабақта қолданылатын |Диологтық әдіс, өзін-өзі бағалау, ауызша және жазбаша |
|әдіс тәсілдер | |
|Көрнекіліктер |Презентация, таратпа материалдар, бағалау парағы, |
|Сабақ барысы |
| Мұғалімнің іс – әрекеті |
|Оқушының іс - әрекеті |
|Ұйымдастыру (10 мин) |Топқа бөлу. Реакция типтері|Реакция типтері арқылы топқа |
| |арқылы. (қосылу, айырылу, |бөлінеді. |
| |орынбасу, алмасу, жану) |Уй тапсырмасын тексеру үшін |
| |Уй тапсырмасын тексеруге |берілген реакция теңдеулерін |
| |реакция теңдеулерін беру |жазады |
| |Топ ережесін қайталату. | |
|Қызығушылықты ояту |Криптограмманы шешу арқылы |Криптограмманы шешу арқылы |
|(5мин) |сабақтың тақырыбын анықтату|сабақтың тақырыбын анықтайды |
|Мағынаны ажырату |Топ ішінде бөліп берілген |Топ ішінде бөліп берілген |
|(25 мин) |тақырыптарды INSERT әдісі |тақырыптарды INSERT әдісі |
| |бойынша оқулыққа |бойынша оқулыққа қарындашпен |
| |қарындашпен түрте оқи |түрте оқи отырып, жұппен және|
| |отырып, топ ішінде талдау |топ ішінде талдау жүмыстарын |
| |жүмыстарын жүргізіп, |жүргізіп, дәптерге жазба |
| |дәптерге жазба жұмыстарын |жұмыстарын орындайды. |
| |түсірту. Әр топқа |І топ: тақырып бойынша |
| |тақырыптар бөлініп беріліп,|кластер әзірлейді |
| |оны қорғау тапсырылады. |ІІ топ: ІNSERT кестесін |
| | |толтырады |
| | |ІІІ топ: тақырып бойынша |
| | |кластер әзірлейді |
| | |ІҮ топ: тақырып бойынша |
| | |кластер әзірлейді |
| | |Ү топ: Алкан, алкен, алкадиен|
| | |бойынша семантикалық карта |
| | |әзірлейді |
| | |Тақырыптарды топта талқылап, |
| | |постер әзірлеп қорғайды |
|Сабақты қорытындылау |Синквейн әдісі (5 жолды |Алкадиендерге 5 жолды өлең |
|« Ой толғаныс» (3 мин)|өлең) бойынша сабақты |қорғайды |
| |қорытындылату | |
|Бағалау (1 мин) |Мұғалімнің бағалауы |Мұғалім бағалайды |
| |Формативті бағалау | |
|Үйге тапсырма (1 мин) |§4.3 (оқу) № 10 есеп шығару|§4.3 (оқу) № 10 есеп шығару |
|Рефлексия ( 1 мин) |Стикерге бугінгі сабақ |Болашақта білгісі келетіндері|
| |бойынша ой-пікірлерін |туралы өз оларын стикерге |
| |жазғызу |жазып ілу. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz