Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Қайталау.Оқушылардың өткен сабақтары бойынша алған білімдерін тексеру
Сабақтың тақырыбы: Қайталау.
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Оқушылардың өткен сабақтары бойынша алған
білімдерін тексеру.
2. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау, іскерлік дағдыларын, пәнге
деген қызығушылығын арттыру. Топпен жұмыс істей білуге дағдыландыру.
3. Тәрбиелілік: Оқушыларды ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, еңбекқорлыққа,
тапқырлыққа, алғырлыққа тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Қайталау сабағы
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, көрнекілік,
Көрнекілігі: интерактивті тақта, топтамалар.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ. Білімдерін жан-жақты тексеру.
ІV. Сергіту сәті
V.Сабақты бекіту.
VI. Үйге тапсырма.
VII. Қорытынды
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) сәлемдесу
ә) түгендеу
б) сабаққа даярлау
в) керекті құрал-жабдықтарын түгендеу
г) зейінін сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
52 бет №5
Дәптерден тексеру
Балалар бүгінгі сабақта осы уақытқа дейін не үйрендік, білген
білімімізді еске түсіріп, қайталап өтейік.
Енді сендерге біраз сұрақ қойғым келіп тұр.
— Санды немен белгілейміз?
— Аптада неше күн бар?
— Қосудың компоненттерін ата.
— Заттарды біріктіргенде қандай амал қолданамыз?
— Заттарды бөліп алғанда қандай амал қолданамыз?
1 дм неше см бар?
ІІІ. Білімдерін жан-жақты тексеру.
1 тапсырма
Сандар қатарын табу
5 6 0 4 1 9 7 2 8 3 10
2 тапсырма
Сандардың құрамы
3 тапсырма
Салыстыру
4<7 5>3 10>4 7>6
8<5 1<6 5<7 3<9
3<9 8>2 9>4 5>0
10>6 1<7 0<2 4<10
2<4 10>9 6>1 8>2
2<3
4 тапсырма
«Қатесін тап» ойыны
Сергіту сәті
Қызықты математика
1.Он асықтың үшеуін
Досың сұрап алады.
Айтшы сонда нешеуі.
Өз қолында қалады?
Шешуі: 10-3=7
2. Аулада 5 үйрек,
Қорада 3 үйрек.
1 үйрек тығылды,
1 үйрек жығылды.
Қалғаны нешеу үйрек?
Шешуі: 5+3= 8
8 -1 -1=6
3.Тал басында 1 ара
Қонушы еді күнара.
Бүгін 5 туысын
Ертіп келді бұл ара . /барлығы қанша ара ?
Шешуі: 1+5=6
5 тапсырма
Тиісті санды таңда :
3+5> 3+5 * 3+ 5см-2см < см
4-3< 4-3 * - 1 см * 3см+4см
Дәптермен жұмыс
53 бет
6 тапсырма
«Жасырынған санды тап» ойыны
4 6 ... 1 3 ...
0 3 ... 4 7 ...
2 4 ... 3 5 ...
1 4 ... 2 5 ...
7 тапсырма
Геометриялық фигураларды ата:
8 тапсырма
«Математикалық тізбектер»
9 тапсырма
Математика сөзін топтастыру
Математика
Келесі тапсырмамыз семантикалық картаны пайдалана отырып , осы уақытқа
дейін не үйренгендеріңді тиісті белгіні қою арқылы көрсетіңдер.
10 тапсырма
Семантикалық карта
ІҮ. Сабақты бекіту.
Ү. Үйге тапсырма. №4, 53 бет.
Оқушыларды бағалау.
-----------------------
9
8
7
10
5
8
6
9
7
8
5
6
5
6
7
4
7
5
6
4
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Оқушылардың өткен сабақтары бойынша алған
білімдерін тексеру.
2. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау, іскерлік дағдыларын, пәнге
деген қызығушылығын арттыру. Топпен жұмыс істей білуге дағдыландыру.
3. Тәрбиелілік: Оқушыларды ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, еңбекқорлыққа,
тапқырлыққа, алғырлыққа тәрбиелеу.
Сабақ түрі: Қайталау сабағы
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, көрнекілік,
Көрнекілігі: интерактивті тақта, топтамалар.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ. Білімдерін жан-жақты тексеру.
ІV. Сергіту сәті
V.Сабақты бекіту.
VI. Үйге тапсырма.
VII. Қорытынды
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) сәлемдесу
ә) түгендеу
б) сабаққа даярлау
в) керекті құрал-жабдықтарын түгендеу
г) зейінін сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
52 бет №5
Дәптерден тексеру
Балалар бүгінгі сабақта осы уақытқа дейін не үйрендік, білген
білімімізді еске түсіріп, қайталап өтейік.
Енді сендерге біраз сұрақ қойғым келіп тұр.
— Санды немен белгілейміз?
— Аптада неше күн бар?
— Қосудың компоненттерін ата.
— Заттарды біріктіргенде қандай амал қолданамыз?
— Заттарды бөліп алғанда қандай амал қолданамыз?
1 дм неше см бар?
ІІІ. Білімдерін жан-жақты тексеру.
1 тапсырма
Сандар қатарын табу
5 6 0 4 1 9 7 2 8 3 10
2 тапсырма
Сандардың құрамы
3 тапсырма
Салыстыру
4<7 5>3 10>4 7>6
8<5 1<6 5<7 3<9
3<9 8>2 9>4 5>0
10>6 1<7 0<2 4<10
2<4 10>9 6>1 8>2
2<3
4 тапсырма
«Қатесін тап» ойыны
Сергіту сәті
Қызықты математика
1.Он асықтың үшеуін
Досың сұрап алады.
Айтшы сонда нешеуі.
Өз қолында қалады?
Шешуі: 10-3=7
2. Аулада 5 үйрек,
Қорада 3 үйрек.
1 үйрек тығылды,
1 үйрек жығылды.
Қалғаны нешеу үйрек?
Шешуі: 5+3= 8
8 -1 -1=6
3.Тал басында 1 ара
Қонушы еді күнара.
Бүгін 5 туысын
Ертіп келді бұл ара . /барлығы қанша ара ?
Шешуі: 1+5=6
5 тапсырма
Тиісті санды таңда :
3+5> 3+5 * 3+ 5см-2см < см
4-3< 4-3 * - 1 см * 3см+4см
Дәптермен жұмыс
53 бет
6 тапсырма
«Жасырынған санды тап» ойыны
4 6 ... 1 3 ...
0 3 ... 4 7 ...
2 4 ... 3 5 ...
1 4 ... 2 5 ...
7 тапсырма
Геометриялық фигураларды ата:
8 тапсырма
«Математикалық тізбектер»
9 тапсырма
Математика сөзін топтастыру
Математика
Келесі тапсырмамыз семантикалық картаны пайдалана отырып , осы уақытқа
дейін не үйренгендеріңді тиісті белгіні қою арқылы көрсетіңдер.
10 тапсырма
Семантикалық карта
ІҮ. Сабақты бекіту.
Ү. Үйге тапсырма. №4, 53 бет.
Оқушыларды бағалау.
-----------------------
9
8
7
10
5
8
6
9
7
8
5
6
5
6
7
4
7
5
6
4
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz