Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сын тұрғысынан ойлау арқылы топтық жұмыстың тиімділігі

Коучинг жоспары.

|Сабақтың тақырыбы: | Тақырыбы: Сын тұрғысынан ойлау арқылы топтық |
| |жұмыстың тиімділігі |
|Мақсаты: | Сын тұрғысынан ойлау арқылы топтық жұмыстың |
| |тиімділігін меңгерту |
|Күтілетін нәтиже: | Сын тұрғысынан ойлау арқылы топтық жұмыстың |
| |тиімділігін түсінеді |
|Сабақта қолданылатын |флипчарт, маркер, түрлі-түсті стикерлер, суреттер, бояу|
|материалдар: |құралдары |
|Оқыту әдістері: |1.Тренинг «Бақытты сәт» |
| |2.Бейнеролик «футбол ойнау » |
| |3. «Топтық жұмыс» туралы түсіндірме |
| |4. «Топтық тергеу» әдісі |
| |5. Тони Райан жасаған |
| |«Дананың кілттері»әдісі |
| |6.Мәтінмен жұмыс “Еңбекпен тапқан тиын” тақырыбына |
| |“Дананың кіліттерін” қолдану |
| |7. Сергіту сәті |
| |8. Рефлексия |
|« |
|Бөлінетін |Коучтың іс-әрекеті |Мұғалімнің іс-әрекеті |
|уақыт | | |
|5 мин |"Бақытты сәт" жаттығуы |Мұғалімдер  әркім өз |
| |Саламатсыздар ма, құрметті әріптестер! Жақсы |өміріндегі есінде қалған|
| |жұмыс жасауға жақсы көңіл күй керек. Олай болса, |ең бақытты бір күнін |
| |сабақты бастамас бұрын әркім өз өміріндегі есінде|есіне алып, қасындағы |
| |қалған ең бақытты бір күнін есіне алып, қасындағы|әріптесімен бөліседі. |
| |әріптесімен бөліссін.  Қай жылы, қай күні екенін |Сол бақытты |
| |нақтылаңыздар. Сол бақытты әріптесіңізге  | бір- біріне тілейді |
| |тілеңіз.  | |
|10-минут |Қатысушыларға кіріспе ретінде «Футбол ойыны» |Бейнеролик тамашалайды |
| |туралы бейнеролик көрсетіледі. |Мағлұмат алады,жаңа |
| | |әдістің қыр сырын |
| | |ұғынады. |
|10 мин |Презинтация: Сын тұрғысынан ойлау арқылы |Мағлұмат алады,жаңа |
| |топтық жұмыстың тиімділігі: туралы таныстырылым |әдістің қыр сырын |
| |жасау |ұғынады. |
| |Тапсырма №1«Топтық тергеу» әдісі арқылы топтық |Оқиғаны өз сөзімен |
|5- мин |жұмыстың тиімділігі туралы мәлімет алады. |баяндайды. |
| | |Кейіпкерлерді атайды. |
| | |Мінездеме береді. |
| | |Түйінді идеясымен |
| | |қорытындылайды |
| |Тапсырма №2 « Дананың кілттері»» әдісі бойынша |«Егер де.... ,Керісінше|
|15мин |Еңбекпен тапқан тиын» мәтінін талқылау |,Жаңа дизайын |
| | |,Жөнсіздіктер » |
| | |кілттеріне сала отырып |
| | |ойларын айтады. |
|5 мин |Сергіту сәті «Есім акронимі» |Өз есімдерінен келетін |
| |Өз есімдерінің әріптерінен келетін жақсы |жақсы қасиеттерін |
| |қасиеттерін айту керек. |айтады. |
|5-минут |Тапсырма №3 «Қалдықсыз технология» әдісі бойынша |Түрлі түсті қағаздан |
| |бекіту |конус жасайды.Тақырыпқа |
| |. |қатысты сөздер мен |
| | |сөйлемдерді алып конусқа|
| | |жапсырады. |
|5- мин |Кері байланыс : « Бес саусақ» әдісі |Сабақтан алған әсерлерін|
| | |жазады |

Дайындаған I деңгей мұғалімі: Қарабекова Рыскүл

Ұқсас жұмыстар
Топ басшы
Тақырып Топтық жұмыстың тиімділігі
"ынтымақтастық және топтық оқыту" коучинг жоспары
Топтық жұмыс коучинг
Оқу процесінде сын тұрғысынан ойлау әдісін қолдану тиімділігі
УДК ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ САБАҚТАРЫНДА СЫНИ ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ СТРАТЕГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
ҒТАМР ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ САБАҚТАРЫНДА СЫНИ ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ СТРАТЕГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
Топтық шешімнің талқылануы
Бала мен ойыншық
Коучинг жоспары. топтық жұмысты ұйымдастыра отырып, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Пәндер