Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Өзiн-өзi тану сабағының жоспары
Өзiн-өзi тану сабағының жоспары
Мектеп: Круглоозерный ОЖББМ
Тақырып: 4 – сабақ. Білім – ақиқат бастауы
Құндылық: Дұрыс әрекет
Қасиеттер: шындықты айту; ата – ананы, үлкендерді, мұғалімдерді сыйлау,
тілалғыш болу;
Мұғалiм: Утегенова Жазира Талаповна
Класс: 3а
Күні:
Оқушылар саны:
|Сабақ мақсаты: Оқушылардың рухани- адамгершілік туралы |Ресурстар:(құралда|
|түсініктерін кеңейте отырып дұрыс әрекет құндылығының |р, мәлiметтер) |
|мәнін ашу. |Плакаттар, |
|Міндеттері: |үнтаспа, түсті |
|- өзіне деген сенімділігін арттырып, әрқашан шындықты |қарандаштар, баяу |
|айтуға үйрету; |әуен |
|- әрқашан дұрыс әрекет арқылы үлкендерді сыйлауды дамыту; | |
|- оқушылардың өздеріне деген сенімдерін арттырып, тілалғыш | |
|болуға тәрбиелеу; | |
|Сабақ барысы: |Сабақ барысын |
|Ұйымдастыру кезеңi. Оқушылармен амандасып, түгендеу. |талқылау: |
|5. Т | |
|Тәртіп | |
|Талап | |
|Тыныштық | |
|Тазалық | |
|Татулық | |
|Тыныштық сәтi.(баяу әуен) | |
|Нұрға бөлену. Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу | |
|ұстаңыздар. Аяқ- қолыңызды айқастырмаңыз, қолыңызды тізеге | |
|немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды | |
|өтінемін. | |
|Дәйек сөз. | |
|Өзіңді танығың келсе, адамдарға, олардың ісіне қара. | |
|Фридрих Шиллер | |
|-Өзіңді – өзің толыққанды қалыптастыру үшін шындық айтудың | |
|маңызы қандай? | |
|-Басқа нәрсеге және адамдарға қарап қандай жақсы нәрселерді| |
|үйренуге болады? | |
|- Қайырымдылық қандай сезімге бөлейді? | |
|Әңгiмелеу (сұхбат). Ертегі «Жақсылыққа жақсылық» | |
|Еңбек барысында адамда қандай қасиеттер шыңдалады? | |
|Өздерің кімдерге немесе неге қай кезде жақсылық жасадыңдар?| |
|Жыланның жақсылығы, жомарттығы туралы не айтасыңдар? Шалдың| |
|орнында болсаңдар не істер едіңдер?. | |
| | |
| | |
|Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. | |
|Балалар үш топқа бөлініп, әр топ өз сұрақтарына жауап | |
|береді. | |
|Өмірде кімдердің көмегін, қамқорлығын сезіндіңдер?Олардың | |
|өмір сүруге қандай көмегі бар? | |
|Өз бойыңнан адамның қандай жақсы қасиеттерін сезініп | |
|білдіңдер? Өмірде қандай жағдайда сол қасиеттерінің | |
|септігі тиді? | |
|Өмірді сүю неге жетелейді? Адамға өмірді танып білу не | |
|үші?н қажет? | |
|Топпен ән айту | |
|«Жақсы адамдар» | |
|Әні мен сөзі: А. Оралов | |
|Дәптермен жұмыс: | |
|Тапсырма: «Менің бақытты болуым үшін» тақырыбында әңгіме | |
|құрастыр. | |
|Тапсырма: «Бақытты балалық шақ» тақырыбына сурет салыңдар. | |
|Үй тапсырмасы. | |
|Тақырып: 4- сабақ. Білім – ақиқат бастауы | |
|Мәтін «Білім мен байлық» | |
|Соңғы тыныштық сәтi. | |
|Аяғымызды айқастырмаймыз, қолымызды тіземізге қоямыз, | |
|көзімізді жұмамыз. Бүгінгі сабақтан алған білімдерімізді | |
|ойымызға сақтап аламыз. | |
|Тыныштық, тыныштық, тыныштық бар жерде, | |
|Тыныштық, тыныштық, тыныштық бұл әлемде. | |
Мектеп: Круглоозерный ОЖББМ
Тақырып: 4 – сабақ. Білім – ақиқат бастауы
Құндылық: Дұрыс әрекет
Қасиеттер: шындықты айту; ата – ананы, үлкендерді, мұғалімдерді сыйлау,
тілалғыш болу;
Мұғалiм: Утегенова Жазира Талаповна
Класс: 3а
Күні:
Оқушылар саны:
|Сабақ мақсаты: Оқушылардың рухани- адамгершілік туралы |Ресурстар:(құралда|
|түсініктерін кеңейте отырып дұрыс әрекет құндылығының |р, мәлiметтер) |
|мәнін ашу. |Плакаттар, |
|Міндеттері: |үнтаспа, түсті |
|- өзіне деген сенімділігін арттырып, әрқашан шындықты |қарандаштар, баяу |
|айтуға үйрету; |әуен |
|- әрқашан дұрыс әрекет арқылы үлкендерді сыйлауды дамыту; | |
|- оқушылардың өздеріне деген сенімдерін арттырып, тілалғыш | |
|болуға тәрбиелеу; | |
|Сабақ барысы: |Сабақ барысын |
|Ұйымдастыру кезеңi. Оқушылармен амандасып, түгендеу. |талқылау: |
|5. Т | |
|Тәртіп | |
|Талап | |
|Тыныштық | |
|Тазалық | |
|Татулық | |
|Тыныштық сәтi.(баяу әуен) | |
|Нұрға бөлену. Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу | |
|ұстаңыздар. Аяқ- қолыңызды айқастырмаңыз, қолыңызды тізеге | |
|немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды | |
|өтінемін. | |
|Дәйек сөз. | |
|Өзіңді танығың келсе, адамдарға, олардың ісіне қара. | |
|Фридрих Шиллер | |
|-Өзіңді – өзің толыққанды қалыптастыру үшін шындық айтудың | |
|маңызы қандай? | |
|-Басқа нәрсеге және адамдарға қарап қандай жақсы нәрселерді| |
|үйренуге болады? | |
|- Қайырымдылық қандай сезімге бөлейді? | |
|Әңгiмелеу (сұхбат). Ертегі «Жақсылыққа жақсылық» | |
|Еңбек барысында адамда қандай қасиеттер шыңдалады? | |
|Өздерің кімдерге немесе неге қай кезде жақсылық жасадыңдар?| |
|Жыланның жақсылығы, жомарттығы туралы не айтасыңдар? Шалдың| |
|орнында болсаңдар не істер едіңдер?. | |
| | |
| | |
|Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. | |
|Балалар үш топқа бөлініп, әр топ өз сұрақтарына жауап | |
|береді. | |
|Өмірде кімдердің көмегін, қамқорлығын сезіндіңдер?Олардың | |
|өмір сүруге қандай көмегі бар? | |
|Өз бойыңнан адамның қандай жақсы қасиеттерін сезініп | |
|білдіңдер? Өмірде қандай жағдайда сол қасиеттерінің | |
|септігі тиді? | |
|Өмірді сүю неге жетелейді? Адамға өмірді танып білу не | |
|үші?н қажет? | |
|Топпен ән айту | |
|«Жақсы адамдар» | |
|Әні мен сөзі: А. Оралов | |
|Дәптермен жұмыс: | |
|Тапсырма: «Менің бақытты болуым үшін» тақырыбында әңгіме | |
|құрастыр. | |
|Тапсырма: «Бақытты балалық шақ» тақырыбына сурет салыңдар. | |
|Үй тапсырмасы. | |
|Тақырып: 4- сабақ. Білім – ақиқат бастауы | |
|Мәтін «Білім мен байлық» | |
|Соңғы тыныштық сәтi. | |
|Аяғымызды айқастырмаймыз, қолымызды тіземізге қоямыз, | |
|көзімізді жұмамыз. Бүгінгі сабақтан алған білімдерімізді | |
|ойымызға сақтап аламыз. | |
|Тыныштық, тыныштық, тыныштық бар жерде, | |
|Тыныштық, тыныштық, тыныштық бұл әлемде. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz