Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Өзiн-өзi тану сабағының жоспары

Өзiн-өзi тану сабағының жоспары

Мектеп: Круглоозерный ОЖББМ
Тақырып: 4 – сабақ. Білім – ақиқат бастауы
Құндылық: Дұрыс әрекет
Қасиеттер: шындықты айту; ата – ананы, үлкендерді, мұғалімдерді сыйлау,
тілалғыш болу;
Мұғалiм: Утегенова Жазира Талаповна
Класс: 3а
Күні:
Оқушылар саны:

|Сабақ мақсаты: Оқушылардың рухани- адамгершілік туралы |Ресурстар:(құралда|
|түсініктерін кеңейте отырып дұрыс әрекет құндылығының |р, мәлiметтер) |
|мәнін ашу. |Плакаттар, |
|Міндеттері: |үнтаспа, түсті |
|- өзіне деген сенімділігін арттырып, әрқашан шындықты |қарандаштар, баяу |
|айтуға үйрету; |әуен |
|- әрқашан дұрыс әрекет арқылы үлкендерді сыйлауды дамыту; | |
|- оқушылардың өздеріне деген сенімдерін арттырып, тілалғыш | |
|болуға тәрбиелеу; | |
|Сабақ барысы: |Сабақ барысын |
|Ұйымдастыру кезеңi. Оқушылармен амандасып, түгендеу. |талқылау: |
|5. Т | |
|Тәртіп | |
|Талап | |
|Тыныштық | |
|Тазалық | |
|Татулық | |
|Тыныштық сәтi.(баяу әуен) | |
|Нұрға бөлену. Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу | |
|ұстаңыздар. Аяқ- қолыңызды айқастырмаңыз, қолыңызды тізеге | |
|немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды | |
|өтінемін. | |
|Дәйек сөз. | |
|Өзіңді танығың келсе, адамдарға, олардың ісіне қара. | |
|Фридрих Шиллер | |
|-Өзіңді – өзің толыққанды қалыптастыру үшін шындық айтудың | |
|маңызы қандай? | |
|-Басқа нәрсеге және адамдарға қарап қандай жақсы нәрселерді| |
|үйренуге болады? | |
|- Қайырымдылық қандай сезімге бөлейді? | |
|Әңгiмелеу (сұхбат). Ертегі «Жақсылыққа жақсылық» | |
|Еңбек барысында адамда қандай қасиеттер шыңдалады? | |
|Өздерің кімдерге немесе неге қай кезде жақсылық жасадыңдар?| |
|Жыланның жақсылығы, жомарттығы туралы не айтасыңдар? Шалдың| |
|орнында болсаңдар не істер едіңдер?. | |
| | |
| | |
|Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс. | |
|Балалар үш топқа бөлініп, әр топ өз сұрақтарына жауап | |
|береді. | |
|Өмірде кімдердің көмегін, қамқорлығын сезіндіңдер?Олардың | |
|өмір сүруге қандай көмегі бар? | |
|Өз бойыңнан адамның қандай жақсы қасиеттерін сезініп | |
|білдіңдер? Өмірде қандай жағдайда сол қасиеттерінің | |
|септігі тиді? | |
|Өмірді сүю неге жетелейді? Адамға өмірді танып білу не | |
|үші?н қажет? | |
|Топпен ән айту | |
|«Жақсы адамдар» | |
|Әні мен сөзі: А. Оралов | |
|Дәптермен жұмыс: | |
|Тапсырма: «Менің бақытты болуым үшін» тақырыбында әңгіме | |
|құрастыр. | |
|Тапсырма: «Бақытты балалық шақ» тақырыбына сурет салыңдар. | |
|Үй тапсырмасы. | |
|Тақырып: 4- сабақ. Білім – ақиқат бастауы | |
|Мәтін «Білім мен байлық» | |
|Соңғы тыныштық сәтi. | |
|Аяғымызды айқастырмаймыз, қолымызды тіземізге қоямыз, | |
|көзімізді жұмамыз. Бүгінгі сабақтан алған білімдерімізді | |
|ойымызға сақтап аламыз. | |
|Тыныштық, тыныштық, тыныштық бар жерде, | |
|Тыныштық, тыныштық, тыныштық бұл әлемде. | |

Ұқсас жұмыстар
Сабақтың соңғы тыныштық сәті
Оқушыларға отбасындағы сүйіспеншілік туралы ұғымдарын кеңейту
Аңыз айту
Сабақ соңында білімдерін тексеру
Өзімді – өзім танумен өсіп келемін
Ұқыпты бала үлгілі бала
Ішкі тыныштық
Қуаныш-жан шуағы
Секіру. Екі аяқпен екпін алып, орыннан ұзындыққа секіру
Қиял арманға жетелейді. 3-сынып
Пәндер