Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Үш тілде оқыту – заман талабы

Үш тілде оқыту – заман талабы.

Қызылорда облысы Арал қаласы
№ 83 орта мектебі
орыс тілі мен әдебиетi пән мұғалімі
Мурзагалиева Нагимаш Хисметовна

Тіл адамды көкке
көтереді,
тіл арқылы ол
бақытқа жетеді.

Жүсіп Баласағұн

Негізгі мақсаты: бірнеше тілді меңгерген, әлеуметтік және кәсіптік
анықтауға қабілетті мәдениетті тұлғаны дамыту және қалыптастыру.
Cапалы білім беруді және жоғары танымды қалыптастыруға ұмтылу, білім
шекарасын жылжыту, оқушыларды өмірге даярлау – жаңа әлемде нақты қос не
көптілділік болып табылады.
Тіл - жүректің үні ғана емес , ұлттық рухтың абыройы мен болмысы. Ал,
үштілділік - нақты тұлға, ұжым, халықтың белгілі бір қоғамда қарым-қатынас
үдерісінде қажет болған жағдайда үш түрлі тілді алма-кезек қолдану
құбылысы.
“Тілдердің үштұғырлығы мәдени жобасын кезеңдеп жүзеге асыруды қолға
алуды ұсынамын. Қазақстан бүкіл әлемге халқы үш тілді пайдаланатын
мәдениетті ел ретінде танылуға тиіс. Бұлар - қазақ тілі - мемлекеттік тіл,
орыс тілі - ұлтаралық қатынас тілі және ағылшын тілі - жаһандық экономикаға
ойдағыдай кіру тілі” деген Елбасымыз Нұрсұлтан Әбішұлының салиқалы
үндеуінен бастау алған болатын.
Oсы үш тілді меңгере отырып, әлемде алғашқы қатардағы ел бола аламыз.
Сонда қалай?- деген сұрақ туындауы мүмкін. Біріншіден, өз тіліміздің бай
екендігін көрсете отырып, өзге тілдерді еркін меңгере алатын ұлт ретінде
дәлелдейміз. Еіншіден, шет елмен тығыз қарым-қатынас орната отырып,
экономикамызды жақсартамыз. Үшіншіден, «Жас болса да, бас бола алатын»
мемлекет екендігімізді толығымен көрсетеміз.
Eлімізді көпмәдениетті тұлғаны қалыптастырудың негізі – көптілділік
екені дәлелденіп отыр. Көптілділік өзара байланысты және бір-біріне тәуелді
әлем жағдайында оқушыларды тәрбиелеудің негізгі құралы болып табылады.
Көптілді оқытуды біз бірнеше тілдерді меңгеру арқылы әлемдік мәдениетке
мақсатты түрде ену, онда игерілген тілдер арнайы білім саласымен
сусындаудың, әр түрлі елдер мен халықтардың мәдени-тарихи және әлеуметтік
тәжірибесін меңгерудің тәсілі ретінде түсінеміз. Заманауи жаһандану
жағдайында ағылшын тілінің рөлі күшеюде, ағылышын тілін еркін меңгеру
инновациялық технологияларды игеруге, экономикалық және әлеуметтік
жобаларды, ғылыми идеяларды және білім бағдарламаларын жүзеге асыруға
мүмкіндік береді. 
Қазақ тілі, орыс тілі және шет тілдерін жетік меңгеру заманауи қоғамда
адамның жеке және кәсіби іс-әрекетінің ажырамас бөлігіне айналып отыр.
Бұның барлығы практикалық және кәсіби түрде бірнеше тілдерді еркін игерген,
осыған байланысты қоғамда әлеуметтік және кәсіби жағынан алдыңғы қатарда
тұруға мүмкіндігі бар азаматтарға сұраныс тудыруда. Біз қоғамымызға
көптілді білім беруді саналы, сауатты және дұрыс енгізу оқушылардың
көпұлтты және көпмәдениетті ортаға бейімделуіне, басқа мәдениетке құрметпен
қарауға септігін тигізіп, бәсекеге қабілетті, өмірде белсенді, оң
көзқарастағы тұлға болып қалыптасуына септігін тигізеді деген сенімдемін. 
Әрбір тілді меңгерген сайын біз рухани дүниемізді байытамыз. Сонымен
қатар, еліміздің болашағы біздер яғни, жастар үш тілді де қатар меңгеруіміз
керек. Жалпы алғанда, Тұғыр сөзі діңгек, қазық деген мағынаны білдіреді.
Біздің алтын діңгегіміз, тұғырымыз – қазақ тілі, ал жан-жағынан өзге тілдер
мемлекеттік тілді қолдап уық секілді қадалады. 
Қорыта айтқанда, жақын болашақта қазақ тілін әлемге әйгілі етіп,
орыс тілі арқылы ұлтаралық қатынасымыз өрби түсіп, ал, ағылшын тілі арқылы
жаһандық экономикаға ойдағыдай кіріп қана қоймай, сол жаһандық экономикада
Қазақстан ойып тұрып орын алатынына сенімім мол.

Ұқсас жұмыстар
Бастауыш мектепте ағылшын тілін 1 сыныптан оқыту заман талабы
Әдістемелік құрал
Жаңа ақпараттық технологияларды ағылшын тілі сабағында тиімді пайдалану
Заңның құқығы
Ағылшын тілі сабағында ақпараттық технологияны пайдалану
Ана тіліме мөлтек сыр
Бастауыш сынып мұғалімдерінің үздік бірлестік жетекшісі облыстық конкурсы
Заманауи әдіс - тәсілдер арқылы көптілділікті жүзеге асыру жолдары
Топтарды бағалау
Бастауыш сыныптарында мемлекеттік тілді деңгейлік оқыту технологиясы
Пәндер