Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сыни тұрғысыдан ойлау коучинг сессия жоспары

4-Бөлім. Қосымша 1

«Сыни тұрғысыдан ойлау» коучинг сессия жоспары

|№ |Сабақ жоспары |«сыни тұрғыдан ойлау» |
| |Жалпы мақсаттар |Мақсаттармен танысу,негізгі түсініктермен,сын |
| | |тұрғысынан ойлау стратегияларымен тәжірибеде |
| | |қолдануға бағыттау. |
| |Күтілетін нәтиже |Сын тұрғысынан ойлау технологиясының әр түрлі |
| | |тәсәлдері туралы біледі, оқыту үдерісінде әр түрлі |
| | |технологияларды мақсатты түрде пайдаланады. |
| |негізгі идеялар |Сын тұрғысында ойлау |
| |Материалдар мен |флипчарттар, маркерлер, стикерлер(түрлі түсті), |
| |құралдар |тапсырма орындайтын беттер, видеоролик. |

|Сабақ барысы |
|Сабақтың |уақыты |Коучтің және коучқа қатысушының іс әрекеті|
|кезеңдері | | |
|Амандасу |2 мин |Коуч тақырыпты, коучингтің мақсатын |
| | |хабарлайды, |
|Сергіту сәті |7мин | «Позитивті клип » |
|(эмоционалдық | | |
|көңіл күйді | | |
|қалыптастыру, | | |
|танысу) | | |
|Топтарға бөлу |2 мин |Санау әдісі бойынша |
|Шақырту |10 мин |Тәсіл: «идеялар,түсініктер, атаулар |
| | |себеті» |
| | |Слайд:технология туралы. |
| | |Сұрақтар: |
| | |1)Сын тұрғысынан ойлау туралы не |
| | |білесіңдер? |
| | |2)Блум таксономиясы туралы естулеріңіз бар|
| | |ма? |
| | |3) Сын тұрғысынан ойлаудың қандай |
| | |тәсілдерін білесің? |
| | |Топтарда талқылау,стикерлерде негізгі |
| | |сөздерді жазу.топта постерге салынған |
| | |себетке стикердегі сөздерді салады, бірақ |
| | |бірінің сөзін бірі қайталамайды. |
|Рефлексия |3мин |Ойлау әрекетіне байланысты кілтті сөздер. |
| | |Жоғарыдағыдағы сөздерден шығатыны: сын |
| | |тұрғысынан ойлау – талқылау процесі, |
| | |проблемаларды шешу жолдары. |
|Теориялық |10мин |Презентация (сын тұрғысынан ойлау – әр |
|материалдар | |түрлі анықтамалар, мақсаттары) |
|Топтардағы жқмыс |10мин |Әр топқа танысу үшін тапсырма беріледі сын|
| | |тұрғысынан ойлау анықтамасы негізінде |
| | |кластер жасау.Топтың скипері жасалған |
| | |кластерді тақтада қорғайды. |
|Рефлексия |2 мин |2 жұлдыз бір тілек |
|Сергіту сәті |2мин |«Көпір» |
|Топтардағы жұмыс |10мин |Болған оқиғаны хронологиялық ретпен |
| | |орналастыру. Логикалық тізбек жасау |
| | |(адасқан логикалық тізбек әдісі) Мозаиканы|
| | |құрастыру. |
|Рефлексия |10 мин |Осы әдісті өз сабағыңызда қалай |
| | |қолданасыз? Қандай нәтиже күтесіз?Бұл |
| | |тәсіл қаншалықты тиімді болады?Бұл тәсіл |
| | |қандай білік пен дағдыны қалыптастырады? |
|Ақпараттық |5мин |Блумның таксономиясы |
|материал | | |
|Топтардағы жұмыс |15мин |Блум таксономиясы бойынша постер жасау |
|Рефлексия |5мин |Тапсырмаларды орындауда қандай |
| | |қиыншылықтарды кездестірдіңіз? Бұндай |
| | |тапсырмалар мен сұрақтарды қандай дағдыны |
| | |дамыту үшін пайдаланар едіңіз? |
|Рефлексия |10мин |«Бұрыштар әдісі» тәсілі1 топ сын |
| | |тұрғысынан ойлау технологиясмын пайдалану |
| | |үшін, 2- топ қарсы топ( қарсы пікірлері |
| | |бар), 3- топ тыңдайды, бағасын береді. |

Коучинг жоспары

|Модуль атауы |Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау |
|Семинардың тақырыбы |Топтық жұмыста сыныптасты мен өзін-өзі |
| |бағалау |
|Семинардың мақсаты |Бағалау, оның түрлері және бағалаудың |
| |жүргізілуі, осындағы мұғалім мен |
| |оқушының рөлі туралы ақпарат беру. |
| |Оқыту үшін бағалау және оқуды |
| |бағалаудың әдіс-тәсілдерімен таныстыру,|
| |оны күнделікті жұмыста қолдануға |
| |бағыттау. |
|Сілтеме |Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 23-26 |
| |бет |
|Оқу нәтижелері |Тапсырмаларды орындау барысында коуч |
| |пен мұғалімдердің бағалау түрлерін, |
| |бағалау критерийлерін, өзін өзі бағалау|
| |және өзара бағалау әдістемесін |
| |меңгереді. |
|Негізгі идея |Кері байланысты,өздерін өздері |
| |бағалауды қамтамасыз етеді,өзара |
| |бағалау арқылы бірге оқитын оқушылармен|
| |бірлесіп жұмыс істеу дағдыларын |
| |қалыптастырады,әр түрлі бағалау |
| |түрлерін біледі. |
|Сабақтақолданылатынматериалдар |Плакат, презентация, маркерлер, |
| |интербелсенді тақта, стикерлер. |
|Оқуәдістері |Жеке, топпен, жұппен жұмыс.АҚТ,СТО, |
| |көшбасшылық,диалог |
|Дереккөздер |Слайд, бейнежазба, фото, сабақ жоспары |
|Тапсырмалар |Бейнежазбаны көру және көргендерді |
| |талдау және бағалау. |

|1.Мұғалімдерге |Коучтіңіс-әрекеті |Мұғалімніңіс-әрекеті |
|жағымды | | |
|психологиялық | | |
|жағдайжасау | | |
|Ұйымдастыру. |Көңілді ырғақпен жаттығу |Мұғалімдер санау арқылы, топқа|
|Сергіту сәті |жасау. |бөлінеді. |
|5минут |Санау арқылы топқа бөлу | |
| |(1,2,3.) | |
|2.Негізгікезең. |Сұрақ: |Қойылған сұрақ төңірегінде |
|Миға шабуыл |Бағалау дегеніміз не? |мұғалімдер бағалау туралы |
|Ұсынылатын |Бағалаудың түрлері |ойларын айтады, ой бөліседі. |
|сұрақтар: |қандай? Бүгінгі күнде | |
| |өзіңіз қолданылатын | |
| |бағалау түрлері? | |
|Ойларын плакатқа |Жұмысты қорғау. Әр топ өз|Постер, маркерлерді |
|түсіреді. |ойларын плакатқа |пайдаланып, өз жобаларын |
| |салады.Спикерді таңдау |жасайды. |
| |үшін, орындықтың артына |Спикерлер жұмысты қорғайды. |
|10минут |стикер (түстер арқылы |Топтар стикерге 2 жұлдыз және |
| |1күлгін, жасыл ) |1 тілек жазып кетеді. |
| |жабыстырылады. Күлгін | |
| |түстегі адам спикер |Өз ойларын ортаға салып,ұтымды|
| |болады. Спикер |жағын қолдайды топқа берген |
|Уәж тудыру |«Галлерея» бойынша басқа |ұсыныстарды |
| |топты өз презентациясымен|талқылап,қорытындылайды. |
| |таныстырады. | |
| |Бағалау «Мадақтау | |
| |сэндвичі» арқылы жүзеге |Мұғалімдер презентациямен |
|Қолдану |асады. |танысып, өз жұмыстарымен |
| |Интербелсенді тақта |салыстырады. |
| |арқылы «Бағалаудың | |
| |түрлері: оқыту үшін | |
|Талдау |бағалау,оқуды бағалау» |Бейнежазбадағы мұғалімнің |
| |презентация көрсетіледі |сабағын бағалап, өз пікірлерін|
| | |ортаға салады |
|Қорытындылау |Төмендегі сұрақтарды қою |Пікірлерін ,ойларын айтады |
|кезеңі |арқылы жүзеге асады. | |
| |Сабақ желісінде бағалауды| |
|5мин |үнемі қолданып отырған | |
| |тиімді ме? Неліктен, | |
| |неге? | |
| |Бағалау түрлерін ажыратып| |
| |айта аласыз ба? Сіз, өз | |
| |тәжірибеңізде бағалаудың | |
| |қай түрін пайдаланып | |
| |жүрсіз? Оқыту үшін | |
| |бағалаудың тиімділігі | |
| |неде деп ойлайсыз? | |
| |несімен тиімді? | |
|4.Бағалау кезеңі |Өзін-өзі |Топтар өз бағалау |
|5минут |бағалайды,бірін-бірі |критерийлерін жасайды, |
| |бағалайды. |бағалайды.Формативті бағалау |
|5. Рефлексия |«Не білдім? Не үйрендім? | |
|5минут |Нені білгім келеді?» | |
| |кестесін беру | |

Ұқсас жұмыстар
"сыни тұрғыдан ойлау" модулі бойынша коучинг жоспары
Мектептегі тәжірибе кезіндегі желілік қауымдастықты құру жоспары
Білім берудегі кембридж тәсілінің теориялық негіздері
Көшбасшы мұғалім
Мектеп мұғалімдерінің Галактика кәсіби қоғамдастығын презентациялау
Оқытудың сапасын арттыруда оқушылардың мотивациясын тудыру
Оқу процесінде сын тұрғысынан ойлау әдісін қолдану тиімділігі
Бір топта мұғалімдердің көзқарасымен айтқанда үлгермі жақсы оқушылар, екінші топта кілең үлгерімі төмен оқушылар
Зерттеушілік тапсырмалар
Топ ережесін сақтау, топ қызметін бөлісу
Пәндер