Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сыни тұрғысыдан ойлау коучинг сессия жоспары
4-Бөлім. Қосымша 1
«Сыни тұрғысыдан ойлау» коучинг сессия жоспары
|№ |Сабақ жоспары |«сыни тұрғыдан ойлау» |
| |Жалпы мақсаттар |Мақсаттармен танысу,негізгі түсініктермен,сын |
| | |тұрғысынан ойлау стратегияларымен тәжірибеде |
| | |қолдануға бағыттау. |
| |Күтілетін нәтиже |Сын тұрғысынан ойлау технологиясының әр түрлі |
| | |тәсәлдері туралы біледі, оқыту үдерісінде әр түрлі |
| | |технологияларды мақсатты түрде пайдаланады. |
| |негізгі идеялар |Сын тұрғысында ойлау |
| |Материалдар мен |флипчарттар, маркерлер, стикерлер(түрлі түсті), |
| |құралдар |тапсырма орындайтын беттер, видеоролик. |
|Сабақ барысы |
|Сабақтың |уақыты |Коучтің және коучқа қатысушының іс әрекеті|
|кезеңдері | | |
|Амандасу |2 мин |Коуч тақырыпты, коучингтің мақсатын |
| | |хабарлайды, |
|Сергіту сәті |7мин | «Позитивті клип » |
|(эмоционалдық | | |
|көңіл күйді | | |
|қалыптастыру, | | |
|танысу) | | |
|Топтарға бөлу |2 мин |Санау әдісі бойынша |
|Шақырту |10 мин |Тәсіл: «идеялар,түсініктер, атаулар |
| | |себеті» |
| | |Слайд:технология туралы. |
| | |Сұрақтар: |
| | |1)Сын тұрғысынан ойлау туралы не |
| | |білесіңдер? |
| | |2)Блум таксономиясы туралы естулеріңіз бар|
| | |ма? |
| | |3) Сын тұрғысынан ойлаудың қандай |
| | |тәсілдерін білесің? |
| | |Топтарда талқылау,стикерлерде негізгі |
| | |сөздерді жазу.топта постерге салынған |
| | |себетке стикердегі сөздерді салады, бірақ |
| | |бірінің сөзін бірі қайталамайды. |
|Рефлексия |3мин |Ойлау әрекетіне байланысты кілтті сөздер. |
| | |Жоғарыдағыдағы сөздерден шығатыны: сын |
| | |тұрғысынан ойлау – талқылау процесі, |
| | |проблемаларды шешу жолдары. |
|Теориялық |10мин |Презентация (сын тұрғысынан ойлау – әр |
|материалдар | |түрлі анықтамалар, мақсаттары) |
|Топтардағы жқмыс |10мин |Әр топқа танысу үшін тапсырма беріледі сын|
| | |тұрғысынан ойлау анықтамасы негізінде |
| | |кластер жасау.Топтың скипері жасалған |
| | |кластерді тақтада қорғайды. |
|Рефлексия |2 мин |2 жұлдыз бір тілек |
|Сергіту сәті |2мин |«Көпір» |
|Топтардағы жұмыс |10мин |Болған оқиғаны хронологиялық ретпен |
| | |орналастыру. Логикалық тізбек жасау |
| | |(адасқан логикалық тізбек әдісі) Мозаиканы|
| | |құрастыру. |
|Рефлексия |10 мин |Осы әдісті өз сабағыңызда қалай |
| | |қолданасыз? Қандай нәтиже күтесіз?Бұл |
| | |тәсіл қаншалықты тиімді болады?Бұл тәсіл |
| | |қандай білік пен дағдыны қалыптастырады? |
|Ақпараттық |5мин |Блумның таксономиясы |
|материал | | |
|Топтардағы жұмыс |15мин |Блум таксономиясы бойынша постер жасау |
|Рефлексия |5мин |Тапсырмаларды орындауда қандай |
| | |қиыншылықтарды кездестірдіңіз? Бұндай |
| | |тапсырмалар мен сұрақтарды қандай дағдыны |
| | |дамыту үшін пайдаланар едіңіз? |
|Рефлексия |10мин |«Бұрыштар әдісі» тәсілі1 топ сын |
| | |тұрғысынан ойлау технологиясмын пайдалану |
| | |үшін, 2- топ қарсы топ( қарсы пікірлері |
| | |бар), 3- топ тыңдайды, бағасын береді. |
Коучинг жоспары
|Модуль атауы |Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау |
|Семинардың тақырыбы |Топтық жұмыста сыныптасты мен өзін-өзі |
| |бағалау |
|Семинардың мақсаты |Бағалау, оның түрлері және бағалаудың |
| |жүргізілуі, осындағы мұғалім мен |
| |оқушының рөлі туралы ақпарат беру. |
| |Оқыту үшін бағалау және оқуды |
| |бағалаудың әдіс-тәсілдерімен таныстыру,|
| |оны күнделікті жұмыста қолдануға |
| |бағыттау. |
|Сілтеме |Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 23-26 |
| |бет |
|Оқу нәтижелері |Тапсырмаларды орындау барысында коуч |
| |пен мұғалімдердің бағалау түрлерін, |
| |бағалау критерийлерін, өзін өзі бағалау|
| |және өзара бағалау әдістемесін |
| |меңгереді. |
|Негізгі идея |Кері байланысты,өздерін өздері |
| |бағалауды қамтамасыз етеді,өзара |
| |бағалау арқылы бірге оқитын оқушылармен|
| |бірлесіп жұмыс істеу дағдыларын |
| |қалыптастырады,әр түрлі бағалау |
| |түрлерін біледі. |
|Сабақтақолданылатынматериалдар |Плакат, презентация, маркерлер, |
| |интербелсенді тақта, стикерлер. |
|Оқуәдістері |Жеке, топпен, жұппен жұмыс.АҚТ,СТО, |
| |көшбасшылық,диалог |
|Дереккөздер |Слайд, бейнежазба, фото, сабақ жоспары |
|Тапсырмалар |Бейнежазбаны көру және көргендерді |
| |талдау және бағалау. |
|1.Мұғалімдерге |Коучтіңіс-әрекеті |Мұғалімніңіс-әрекеті |
|жағымды | | |
|психологиялық | | |
|жағдайжасау | | |
|Ұйымдастыру. |Көңілді ырғақпен жаттығу |Мұғалімдер санау арқылы, топқа|
|Сергіту сәті |жасау. |бөлінеді. |
|5минут |Санау арқылы топқа бөлу | |
| |(1,2,3.) | |
|2.Негізгікезең. |Сұрақ: |Қойылған сұрақ төңірегінде |
|Миға шабуыл |Бағалау дегеніміз не? |мұғалімдер бағалау туралы |
|Ұсынылатын |Бағалаудың түрлері |ойларын айтады, ой бөліседі. |
|сұрақтар: |қандай? Бүгінгі күнде | |
| |өзіңіз қолданылатын | |
| |бағалау түрлері? | |
|Ойларын плакатқа |Жұмысты қорғау. Әр топ өз|Постер, маркерлерді |
|түсіреді. |ойларын плакатқа |пайдаланып, өз жобаларын |
| |салады.Спикерді таңдау |жасайды. |
| |үшін, орындықтың артына |Спикерлер жұмысты қорғайды. |
|10минут |стикер (түстер арқылы |Топтар стикерге 2 жұлдыз және |
| |1күлгін, жасыл ) |1 тілек жазып кетеді. |
| |жабыстырылады. Күлгін | |
| |түстегі адам спикер |Өз ойларын ортаға салып,ұтымды|
| |болады. Спикер |жағын қолдайды топқа берген |
|Уәж тудыру |«Галлерея» бойынша басқа |ұсыныстарды |
| |топты өз презентациясымен|талқылап,қорытындылайды. |
| |таныстырады. | |
| |Бағалау «Мадақтау | |
| |сэндвичі» арқылы жүзеге |Мұғалімдер презентациямен |
|Қолдану |асады. |танысып, өз жұмыстарымен |
| |Интербелсенді тақта |салыстырады. |
| |арқылы «Бағалаудың | |
| |түрлері: оқыту үшін | |
|Талдау |бағалау,оқуды бағалау» |Бейнежазбадағы мұғалімнің |
| |презентация көрсетіледі |сабағын бағалап, өз пікірлерін|
| | |ортаға салады |
|Қорытындылау |Төмендегі сұрақтарды қою |Пікірлерін ,ойларын айтады |
|кезеңі |арқылы жүзеге асады. | |
| |Сабақ желісінде бағалауды| |
|5мин |үнемі қолданып отырған | |
| |тиімді ме? Неліктен, | |
| |неге? | |
| |Бағалау түрлерін ажыратып| |
| |айта аласыз ба? Сіз, өз | |
| |тәжірибеңізде бағалаудың | |
| |қай түрін пайдаланып | |
| |жүрсіз? Оқыту үшін | |
| |бағалаудың тиімділігі | |
| |неде деп ойлайсыз? | |
| |несімен тиімді? | |
|4.Бағалау кезеңі |Өзін-өзі |Топтар өз бағалау |
|5минут |бағалайды,бірін-бірі |критерийлерін жасайды, |
| |бағалайды. |бағалайды.Формативті бағалау |
|5. Рефлексия |«Не білдім? Не үйрендім? | |
|5минут |Нені білгім келеді?» | |
| |кестесін беру | |
«Сыни тұрғысыдан ойлау» коучинг сессия жоспары
|№ |Сабақ жоспары |«сыни тұрғыдан ойлау» |
| |Жалпы мақсаттар |Мақсаттармен танысу,негізгі түсініктермен,сын |
| | |тұрғысынан ойлау стратегияларымен тәжірибеде |
| | |қолдануға бағыттау. |
| |Күтілетін нәтиже |Сын тұрғысынан ойлау технологиясының әр түрлі |
| | |тәсәлдері туралы біледі, оқыту үдерісінде әр түрлі |
| | |технологияларды мақсатты түрде пайдаланады. |
| |негізгі идеялар |Сын тұрғысында ойлау |
| |Материалдар мен |флипчарттар, маркерлер, стикерлер(түрлі түсті), |
| |құралдар |тапсырма орындайтын беттер, видеоролик. |
|Сабақ барысы |
|Сабақтың |уақыты |Коучтің және коучқа қатысушының іс әрекеті|
|кезеңдері | | |
|Амандасу |2 мин |Коуч тақырыпты, коучингтің мақсатын |
| | |хабарлайды, |
|Сергіту сәті |7мин | «Позитивті клип » |
|(эмоционалдық | | |
|көңіл күйді | | |
|қалыптастыру, | | |
|танысу) | | |
|Топтарға бөлу |2 мин |Санау әдісі бойынша |
|Шақырту |10 мин |Тәсіл: «идеялар,түсініктер, атаулар |
| | |себеті» |
| | |Слайд:технология туралы. |
| | |Сұрақтар: |
| | |1)Сын тұрғысынан ойлау туралы не |
| | |білесіңдер? |
| | |2)Блум таксономиясы туралы естулеріңіз бар|
| | |ма? |
| | |3) Сын тұрғысынан ойлаудың қандай |
| | |тәсілдерін білесің? |
| | |Топтарда талқылау,стикерлерде негізгі |
| | |сөздерді жазу.топта постерге салынған |
| | |себетке стикердегі сөздерді салады, бірақ |
| | |бірінің сөзін бірі қайталамайды. |
|Рефлексия |3мин |Ойлау әрекетіне байланысты кілтті сөздер. |
| | |Жоғарыдағыдағы сөздерден шығатыны: сын |
| | |тұрғысынан ойлау – талқылау процесі, |
| | |проблемаларды шешу жолдары. |
|Теориялық |10мин |Презентация (сын тұрғысынан ойлау – әр |
|материалдар | |түрлі анықтамалар, мақсаттары) |
|Топтардағы жқмыс |10мин |Әр топқа танысу үшін тапсырма беріледі сын|
| | |тұрғысынан ойлау анықтамасы негізінде |
| | |кластер жасау.Топтың скипері жасалған |
| | |кластерді тақтада қорғайды. |
|Рефлексия |2 мин |2 жұлдыз бір тілек |
|Сергіту сәті |2мин |«Көпір» |
|Топтардағы жұмыс |10мин |Болған оқиғаны хронологиялық ретпен |
| | |орналастыру. Логикалық тізбек жасау |
| | |(адасқан логикалық тізбек әдісі) Мозаиканы|
| | |құрастыру. |
|Рефлексия |10 мин |Осы әдісті өз сабағыңызда қалай |
| | |қолданасыз? Қандай нәтиже күтесіз?Бұл |
| | |тәсіл қаншалықты тиімді болады?Бұл тәсіл |
| | |қандай білік пен дағдыны қалыптастырады? |
|Ақпараттық |5мин |Блумның таксономиясы |
|материал | | |
|Топтардағы жұмыс |15мин |Блум таксономиясы бойынша постер жасау |
|Рефлексия |5мин |Тапсырмаларды орындауда қандай |
| | |қиыншылықтарды кездестірдіңіз? Бұндай |
| | |тапсырмалар мен сұрақтарды қандай дағдыны |
| | |дамыту үшін пайдаланар едіңіз? |
|Рефлексия |10мин |«Бұрыштар әдісі» тәсілі1 топ сын |
| | |тұрғысынан ойлау технологиясмын пайдалану |
| | |үшін, 2- топ қарсы топ( қарсы пікірлері |
| | |бар), 3- топ тыңдайды, бағасын береді. |
Коучинг жоспары
|Модуль атауы |Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау |
|Семинардың тақырыбы |Топтық жұмыста сыныптасты мен өзін-өзі |
| |бағалау |
|Семинардың мақсаты |Бағалау, оның түрлері және бағалаудың |
| |жүргізілуі, осындағы мұғалім мен |
| |оқушының рөлі туралы ақпарат беру. |
| |Оқыту үшін бағалау және оқуды |
| |бағалаудың әдіс-тәсілдерімен таныстыру,|
| |оны күнделікті жұмыста қолдануға |
| |бағыттау. |
|Сілтеме |Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 23-26 |
| |бет |
|Оқу нәтижелері |Тапсырмаларды орындау барысында коуч |
| |пен мұғалімдердің бағалау түрлерін, |
| |бағалау критерийлерін, өзін өзі бағалау|
| |және өзара бағалау әдістемесін |
| |меңгереді. |
|Негізгі идея |Кері байланысты,өздерін өздері |
| |бағалауды қамтамасыз етеді,өзара |
| |бағалау арқылы бірге оқитын оқушылармен|
| |бірлесіп жұмыс істеу дағдыларын |
| |қалыптастырады,әр түрлі бағалау |
| |түрлерін біледі. |
|Сабақтақолданылатынматериалдар |Плакат, презентация, маркерлер, |
| |интербелсенді тақта, стикерлер. |
|Оқуәдістері |Жеке, топпен, жұппен жұмыс.АҚТ,СТО, |
| |көшбасшылық,диалог |
|Дереккөздер |Слайд, бейнежазба, фото, сабақ жоспары |
|Тапсырмалар |Бейнежазбаны көру және көргендерді |
| |талдау және бағалау. |
|1.Мұғалімдерге |Коучтіңіс-әрекеті |Мұғалімніңіс-әрекеті |
|жағымды | | |
|психологиялық | | |
|жағдайжасау | | |
|Ұйымдастыру. |Көңілді ырғақпен жаттығу |Мұғалімдер санау арқылы, топқа|
|Сергіту сәті |жасау. |бөлінеді. |
|5минут |Санау арқылы топқа бөлу | |
| |(1,2,3.) | |
|2.Негізгікезең. |Сұрақ: |Қойылған сұрақ төңірегінде |
|Миға шабуыл |Бағалау дегеніміз не? |мұғалімдер бағалау туралы |
|Ұсынылатын |Бағалаудың түрлері |ойларын айтады, ой бөліседі. |
|сұрақтар: |қандай? Бүгінгі күнде | |
| |өзіңіз қолданылатын | |
| |бағалау түрлері? | |
|Ойларын плакатқа |Жұмысты қорғау. Әр топ өз|Постер, маркерлерді |
|түсіреді. |ойларын плакатқа |пайдаланып, өз жобаларын |
| |салады.Спикерді таңдау |жасайды. |
| |үшін, орындықтың артына |Спикерлер жұмысты қорғайды. |
|10минут |стикер (түстер арқылы |Топтар стикерге 2 жұлдыз және |
| |1күлгін, жасыл ) |1 тілек жазып кетеді. |
| |жабыстырылады. Күлгін | |
| |түстегі адам спикер |Өз ойларын ортаға салып,ұтымды|
| |болады. Спикер |жағын қолдайды топқа берген |
|Уәж тудыру |«Галлерея» бойынша басқа |ұсыныстарды |
| |топты өз презентациясымен|талқылап,қорытындылайды. |
| |таныстырады. | |
| |Бағалау «Мадақтау | |
| |сэндвичі» арқылы жүзеге |Мұғалімдер презентациямен |
|Қолдану |асады. |танысып, өз жұмыстарымен |
| |Интербелсенді тақта |салыстырады. |
| |арқылы «Бағалаудың | |
| |түрлері: оқыту үшін | |
|Талдау |бағалау,оқуды бағалау» |Бейнежазбадағы мұғалімнің |
| |презентация көрсетіледі |сабағын бағалап, өз пікірлерін|
| | |ортаға салады |
|Қорытындылау |Төмендегі сұрақтарды қою |Пікірлерін ,ойларын айтады |
|кезеңі |арқылы жүзеге асады. | |
| |Сабақ желісінде бағалауды| |
|5мин |үнемі қолданып отырған | |
| |тиімді ме? Неліктен, | |
| |неге? | |
| |Бағалау түрлерін ажыратып| |
| |айта аласыз ба? Сіз, өз | |
| |тәжірибеңізде бағалаудың | |
| |қай түрін пайдаланып | |
| |жүрсіз? Оқыту үшін | |
| |бағалаудың тиімділігі | |
| |неде деп ойлайсыз? | |
| |несімен тиімді? | |
|4.Бағалау кезеңі |Өзін-өзі |Топтар өз бағалау |
|5минут |бағалайды,бірін-бірі |критерийлерін жасайды, |
| |бағалайды. |бағалайды.Формативті бағалау |
|5. Рефлексия |«Не білдім? Не үйрендім? | |
|5минут |Нені білгім келеді?» | |
| |кестесін беру | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz