Адам ағзасындағы ұлпалар жүйке мен бұлшық ет ұлпасы

5-бөлім қосымша 1
«Бекітемін»
Малайсары жалпы орта
білім беретін мектеп
директорының м. а
Ж. М. Шарипбекова
Пән: Биология
Сынып: 8 «А»
Сабақтың тақырыбы: Адам ағзасындағы ұлпалар жүйке мен бұлшық ет ұлпасы
Мақсаты: : оқушыларға адам ағзасындағы ұлпалардың қызметі мен құрылысы жөнінде білімдерін тереңдету. Әр оқушының білімге деген құштарлығы мен қызығушылығын арттыра отырып, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Оқушылардың тұлғалық қасиеттерін жетілдіру және қалыптастыру
Міндеті:
Сыныпта оқушыларға жағымды атмосфераны қалыптастыру
Тақырыпты меңгеру және алған білімін дұрыс қолдана білу
Оқыту нәтижесі.
А. Оқушы эпителий және дәнекер ұлаплары қандай қызмет атқаратының біледі
В. Оқушы ұлпа дегенді біледі және ол неден тұратының сипаттай алады
С. Оқушы ұлаплардың бөлімдерін сызып, әр бөлімнің қызметін толық түсіндіреді.
Сыныпта оқушыларға жағымды психологиялық
атмосфераны қалыптастыру
Мұғалім оқушылармен амандасып, көңіл күйлерін сұрайды. Сәлеметсіздерме! Көңіл күйлерін жақсы ма? Сабаққа дайынсындар ма?
Оқушылардың алдындағы жеміс ағашы (Осы сабақта не күтесіңдер, ал неден қорқасындар?)
Оқушылар топқа «түрлі түсті қағаз» әдісі арқалы бөлінеді. Оқушылар әрі бері жүріп бір бірімен сөйлесіп жүреді. Мұғалім 2 десе екі жұп болып, 5 десе беске бөлініп топқа бөлінеді.
Оқушылар стикерлерге өздерінің не күтетінін, тілегін, қорқыныш сезімдерің жазып, лимон мен алма ағашына жабыстырады.
Топқа бөліну
Жеке дара
АКТ (слайдтар, видеоролик)
«Жеміс ағаш» әдісі
Оқушылар сөзжұмбақты шешу арқылы тақырыпты ашып, талқыға салады.
Топ ережесін құрастырады.
Топпен
Топпен
Тақырыпты жақсы меңгеру мақсатында.
1 топқа постэр, екінші топқа кластер беріледі. Сонымен қатар тақырып бойынша видеоролик қолданылады.
Оқушыларды бағалау Бағалау жалпы үлкен саусақ
«Иә және жоқ» стратегиясы. Балалар беріген сұраққа иә немесе жоқ деп жауап береді.
«Блум түймедағы » стартегиясы
Сабақты қорытындылау ретінде «доп» әдісі
Мұнда олар топтық
жұмыс атқарады.
Бағалау топтағы скипер үлкен саусақ арқылы бағалайды
Топтық
Топ
Жеке дара
- Деңгейлік тапсырма А1, В 3, С1
- Кесте
- Синхвейн
Графикалық рефлексия
Орындау ұнады
- Қиын болды
- Онша ұнамады
- Онша қиын болмады
- Мүлде ұнамады
- Қиын емес
Пән: Биология
Сынып: 8 «А»
Сабақтың тақырыбы: Жүйке жүйесінің құрылысы, маңызы. Рефлекс, рефлекстік доға
Мақсаты: : оқушыларға адам ағзасындағы мүшелердің қызметі мен құрылысы жөнінде білімдерін тереңдету. әр оқушының білімге деген құштарлығы мен қызығушылығын арттыра отырып, ұйымшылдыққа тәрбиелеу, оқушылардың тұлғалық қасиеттерін жетілдіру
Міндеті:
Сыныпта оқушыларға жағымды атмосфераны қалыптастыру
Тақырыпты меңгеру және алған білімін дұрыс қолдана білу
Оқыту нәтижесі.
А. Оқушы мүшелер және мүшелер жүйесінің түрлерін біледі
В. Оқушы мүшелерді толығымен құрылысын сипаттай алады.
С. Оқушы мүшелер жүйесінің анықтамасын, адам денесіндегі мүшелер жүйесі қаншаға бөлінетінің және қызметін біледі.
Сыныпта оқушыларға жағымды психологиялық
атмосфераны қалыптастыру
Мұғалім оқушылармен амандасып, көңіл күйлерін сұрайды. Сәлеметсіздерме! Көңіл күйлерін жақсы ма? Сабаққа дайынсындар ма?
Оқушылардың алдындағы жеміс ағашы (Осы сабақта не күтесіңдер, ал неден қорқасындар?)
Оқушылар топқа «Мозайка» әдісі арқалы бөлінеді. Дөңгелекшенің 1- ші жағында сандар, екінші жағында әріптер. Сандар арқылы топқа бөлінеді
Оқушылар стикерлерге өздерінің не күтетінің, тілегін, қорқыныш сезімдерің жазып, лимон мен алам ағашына жабыстырады.
Топқа бөліну
Жеке дара
АКТ (слайдтар, видеоролик)
«Жеміс ағаш» әдісі
Мұғалім жаңа тақырыпты ашу үшін «Мозайка» әдісі арқылы жаңа тақырыпқа шығады.
-Алдарындағы дөңгелекшелердің келесі жағындағы сөздерді құрастырсандар, жаңа тақырыптың аты шығады.
Оқушылар сөздерді құрастыру арқылы өздері тақырыпты ашып, талқыға салады.
Топ ережесін құрастырады.
Топпен
Топпен
Тақырыпты жақсы меңгеру мақсатында «Ментальдық карта», «Ағаш болжамы» атты стратегиялар қолданылады. Сонымен қатар тақырып бойынша видеоролик қолданылады.
Оқушыларды бағалау. Бағалау бағдаршам арқылы болады.
«Блум түймедағы» стратегиясы қолданылады. Онда тақырып бойынша әр бағыттағы сұрақтар қойылады.
Тақырып бойынша қосымша видео көріп, соныңда сұраққа жауап беру
Оқушылар түрлі- түсті маркерлерімен тармақталған кесте және ағаштың суретін салып тақырыпты ашады. Мұнда олар топтық
жұмыс атқарады.
Бағалау топтағы скипер қолдарындағы бағалау парағы арқылы бағалайды
Табиғи апат жағдайында жануарлардың құрылыс орталығы қозғала ма, әлди жоқ па?
Топтық
Топ
- Тақырып бойынша эссе жазу.
- 9 парагрофты оқу
- Деңгейлік тапсырмалар А2, В2, С1
Графикалық рефлексия
Орындау ұнады
- Қиын болды
- Онша ұнамады
- Онша қиын болмады
- Мүлде ұнамады
- Қиын емес
«Бекітемін»
Малайсары жалпы орта
білім беретін мектеп
директорының м. а
Ж. М. Шарипбекова
Пән: Биология
Сынып: 8 «А»
Сабақтың тақырыбы: Мүшелер және мүшелер жүйесі
Мақсаты: : оқушыларға адам ағзасындағы мүшелердің қызметі мен құрылысы жөнінде білімдерін тереңдету. әр оқушының білімге деген құштарлығы мен қызығушылығын арттыра отырып, ұйымшылдыққа тәрбиелеу, оқушылардың тұлғалық қасиеттерін жетілдіру
Міндеті:
Сыныпта оқушыларға жағымды атмосфераны қалыптастыру
Тақырыпты меңгеру және алған білімін дұрыс қолдана білу
Оқыту нәтижесі.
А. Оқушы мүшелер және мүшелер жүйесінің түрлерін біледі
В. Оқушы мүшелерді толығымен құрылысын сипаттай алады.
С. Оқушы мүшелер жүйесінің анықтамасын, адам денесіндегі мүшелер жүйесі қаншаға бөлінетінің және қызметін біледі.
Сыныпта оқушыларға жағымды психологиялық
атмосфераны қалыптастыру
Мұғалім оқушылармен амандасып, көңіл күйлерін сұрайды. Сәлеметсіздерме! Көңіл күйлерін жақсы ма? Сабаққа дайынсындар ма?
Оқушылардың алдындағы жеміс ағашы (Осы сабақта не күтесіңдер, ал неден қорқасындар?)
Оқушылар топқа «Мозайка» әдісі арқалы бөлінеді. Дөңгелекшенің 1- ші жағында сандар, екінші жағында әріптер. Сандар арқылы топқа бөлінеді
Оқушылар стикерлерге өздерінің не күтетінің, тілегін, қорқыныш сезімдерің жазып, лимон мен алам ағашына жабыстырады.
Топқа бөліну
Жеке дара
АКТ (слайдтар, видеоролик)
«Жеміс ағаш» әдісі
Мұғалім жаңа тақырыпты ашу үшінсуреттерді қию әдісі арқылы жаңа тақырыпқа шығады.
«Жанды хат» тақырыпқа байланысты оқушылардың сөздермен жұмысы
-Алдарындағы дөңгелекшелердің келесі жағындағы сөздерді құрастырсандар, жаңа тақырыптың аты шығады.
Оқушылар суреттерді құрастыру арқылы өздері тақырыпты ашып, талқыға салады.
Топ ережесін құрастырады.
Топпен
Топпен
Тақырыпты жақсы меңгеру мақсатында «Постер», «кластер» атты стратегиялар қолданылады. Сонымен қатар тақырып бойынша видеоролик қолданылады.
Оқушыларды бағалауБағалау жалпы цветограммада клеймен жабыстырылып жасалынады.
«6 қалпақ» стратегиясы қолданылады. Онда тақырып бойынша әр бағыттағы сұрақтар қойылады.
Тақырып бойынша қосымша видео көріп, соныңда сұраққа жауап беру
Оқушылар түрлі- түсті маркерлерімен кесте және сурет салып тақырыпты ашады. Мұнда олар топтық
жұмыс атқарады.
Бағалау топтағы скипер қолдарындағы бағалау парағы арқылы бағалайды
Тақырып бойынша тест тапсырмасы алынады.
Топтық
Топ
Жеке дара
- Деңгейлік тапсырма С1, С2, С3.
- 8 парагрофты оқу
Графикалық рефлексия
Орындау ұнады
- Қиын болды
- Онша ұнамады
- Онша қиын болмады
- Мүлде ұнамады
- Қиын емес
«
Пән: Биология
Сынып: 8 «А»
Сабақтың тақырыбы: Адам ағзасындағы ұлпалар эпителий және дәнекер
Мақсаты: : оқушыларға адам ағзасындағы ұлпалардың қызметі мен құрылысы жөнінде білімдерін тереңдету. Әр оқушының білімге деген құштарлығы мен қызығушылығын арттыра отырып, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Оқушылардың тұлғалық қасиеттерін жетілдіру және қалыптастыру
Міндеті:
Сыныпта оқушыларға жағымды атмосфераны қалыптастыру
Тақырыпты меңгеру және алған білімін дұрыс қолдана білу
Оқыту нәтижесі.
А. Оқушы эпителий және дәнекер ұлаплары қандай қызмет атқаратының біледі
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz