Адам ағзасындағы ұлпалар жүйке мен бұлшық ет ұлпасы

5-бөлім қосымша 1

«Бекітемін»

Малайсары жалпы орта

білім беретін мектеп

директорының м. а

Ж. М. Шарипбекова

Пән: Биология

Сынып: 8 «А»

Сабақтың тақырыбы: Адам ағзасындағы ұлпалар жүйке мен бұлшық ет ұлпасы

Мақсаты: : оқушыларға адам ағзасындағы ұлпалардың қызметі мен құрылысы жөнінде білімдерін тереңдету. Әр оқушының білімге деген құштарлығы мен қызығушылығын арттыра отырып, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Оқушылардың тұлғалық қасиеттерін жетілдіру және қалыптастыру

Міндеті:

Сыныпта оқушыларға жағымды атмосфераны қалыптастыру

Тақырыпты меңгеру және алған білімін дұрыс қолдана білу

Оқыту нәтижесі.

А. Оқушы эпителий және дәнекер ұлаплары қандай қызмет атқаратының біледі

В. Оқушы ұлпа дегенді біледі және ол неден тұратының сипаттай алады

С. Оқушы ұлаплардың бөлімдерін сызып, әр бөлімнің қызметін толық түсіндіреді.

уақыты
Сабақ кезеңі
Мақсат, міндеті
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
Ұйымдастыру түрлері
Қолданылатын модульдар
уақыты: 1 мин
Сабақ кезеңі: Ұйымдастыру кезеңі. Сабақта психологиялық үгітін қалыптастыру
Мақсат, міндеті:

Сыныпта оқушыларға жағымды психологиялық

атмосфераны қалыптастыру

Мұғалімнің іс- әрекеті:

Мұғалім оқушылармен амандасып, көңіл күйлерін сұрайды. Сәлеметсіздерме! Көңіл күйлерін жақсы ма? Сабаққа дайынсындар ма?

Оқушылардың алдындағы жеміс ағашы (Осы сабақта не күтесіңдер, ал неден қорқасындар?)

Оқушының іс- әрекеті:

Оқушылар топқа «түрлі түсті қағаз» әдісі арқалы бөлінеді. Оқушылар әрі бері жүріп бір бірімен сөйлесіп жүреді. Мұғалім 2 десе екі жұп болып, 5 десе беске бөлініп топқа бөлінеді.

Оқушылар стикерлерге өздерінің не күтетінін, тілегін, қорқыныш сезімдерің жазып, лимон мен алма ағашына жабыстырады.

Ұйымдастыру түрлері:

Топқа бөліну

Жеке дара

Қолданылатын модульдар:

АКТ (слайдтар, видеоролик)

«Жеміс ағаш» әдісі

уақыты: 9 мин
Сабақ кезеңі: Мотивациялық кезең
Мақсат, міндеті: Жаңа тақырыпты дамытудың ішкі мотивациясы. Сабақты түсіндіріп, мақсатымен таныстыру. Жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту
Мұғалімнің іс- әрекеті: Мұғалім жаңа тақырыпты ашу үшін әр топқа өткен тақырыптар бойынша сөзжұмбақ шешуге береді. Сөзжұмбақты шешу арқылы жаңа тавқырыпқа шығады.
Оқушының іс- әрекеті:

Оқушылар сөзжұмбақты шешу арқылы тақырыпты ашып, талқыға салады.

Топ ережесін құрастырады.

Ұйымдастыру түрлері:

Топпен

Топпен

Қолданылатын модульдар: Бағалау бағдаршам арқылы
уақыты: 10 мин
Сабақ кезеңі: Операциялық кезең. Мазмұнымен танысу
Мақсат, міндеті: Тақырып бойынша жаңа мағлұматтар алу
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Тақырыпты жақсы меңгеру мақсатында.

1 топқа постэр, екінші топқа кластер беріледі. Сонымен қатар тақырып бойынша видеоролик қолданылады.

Оқушыларды бағалау Бағалау жалпы үлкен саусақ

«Иә және жоқ» стратегиясы. Балалар беріген сұраққа иә немесе жоқ деп жауап береді.

«Блум түймедағы » стартегиясы

Сабақты қорытындылау ретінде «доп» әдісі

Оқушының іс- әрекеті:

Мұнда олар топтық

жұмыс атқарады.

Бағалау топтағы скипер үлкен саусақ арқылы бағалайды

Ұйымдастыру түрлері:

Топтық

Топ

Жеке дара

Қолданылатын модульдар: Стратегия топ
уақыты: 2 мин
Сабақ кезеңі: Үй тапсырмасы
Мақсат, міндеті:
Мұғалімнің іс- әрекеті:
  1. Деңгейлік тапсырма А1, В 3, С1
  2. Кесте
  3. Синхвейн
Оқушының іс- әрекеті: Оқушылар үй тапсырмасын күнделікке жазады.
Ұйымдастыру түрлері: Шағын топтық жұмыс
Қолданылатын модульдар: Шығармашылық жұмыс
уақыты: 3 мин
Сабақ кезеңі: Рефлексия
Мақсат, міндеті: Өзін- өзі бағалау, қорытынды
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Графикалық рефлексия

Орындау ұнады

  • Қиын болды
  • Онша ұнамады
  • Онша қиын болмады
  • Мүлде ұнамады
  • Қиын емес
Оқушының іс- әрекеті: Оқушылар «Жетістік парағына» сабақтың қалай болғанын және ұнаған не ұнамағаның жазады
Ұйымдастыру түрлері:
Қолданылатын модульдар:

Пән: Биология

Сынып: 8 «А»

Сабақтың тақырыбы: Жүйке жүйесінің құрылысы, маңызы. Рефлекс, рефлекстік доға

Мақсаты: : оқушыларға адам ағзасындағы мүшелердің қызметі мен құрылысы жөнінде білімдерін тереңдету. әр оқушының білімге деген құштарлығы мен қызығушылығын арттыра отырып, ұйымшылдыққа тәрбиелеу, оқушылардың тұлғалық қасиеттерін жетілдіру

Міндеті:

Сыныпта оқушыларға жағымды атмосфераны қалыптастыру

Тақырыпты меңгеру және алған білімін дұрыс қолдана білу

Оқыту нәтижесі.

А. Оқушы мүшелер және мүшелер жүйесінің түрлерін біледі

В. Оқушы мүшелерді толығымен құрылысын сипаттай алады.

С. Оқушы мүшелер жүйесінің анықтамасын, адам денесіндегі мүшелер жүйесі қаншаға бөлінетінің және қызметін біледі.

уақыты
Сабақ кезеңі
Мақсат, міндеті
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
Ұйымдастыру түрлері
Қолданылатын модульдар
уақыты: 1 мин
Сабақ кезеңі: Ұйымдастыру кезеңі. Сабақта психологиялық үгітін қалыптастыру
Мақсат, міндеті:

Сыныпта оқушыларға жағымды психологиялық

атмосфераны қалыптастыру

Мұғалімнің іс- әрекеті:

Мұғалім оқушылармен амандасып, көңіл күйлерін сұрайды. Сәлеметсіздерме! Көңіл күйлерін жақсы ма? Сабаққа дайынсындар ма?

Оқушылардың алдындағы жеміс ағашы (Осы сабақта не күтесіңдер, ал неден қорқасындар?)

Оқушының іс- әрекеті:

Оқушылар топқа «Мозайка» әдісі арқалы бөлінеді. Дөңгелекшенің 1- ші жағында сандар, екінші жағында әріптер. Сандар арқылы топқа бөлінеді

Оқушылар стикерлерге өздерінің не күтетінің, тілегін, қорқыныш сезімдерің жазып, лимон мен алам ағашына жабыстырады.

Ұйымдастыру түрлері:

Топқа бөліну

Жеке дара

Қолданылатын модульдар:

АКТ (слайдтар, видеоролик)

«Жеміс ағаш» әдісі

уақыты: 9 мин
Сабақ кезеңі: Мотивациялық кезең
Мақсат, міндеті: Жаңа тақырыпты дамытудың ішкі мотивациясы. Сабақты түсіндіріп, мақсатымен таныстыру. Жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Мұғалім жаңа тақырыпты ашу үшін «Мозайка» әдісі арқылы жаңа тақырыпқа шығады.

-Алдарындағы дөңгелекшелердің келесі жағындағы сөздерді құрастырсандар, жаңа тақырыптың аты шығады.

Оқушының іс- әрекеті:

Оқушылар сөздерді құрастыру арқылы өздері тақырыпты ашып, талқыға салады.

Топ ережесін құрастырады.

Ұйымдастыру түрлері:

Топпен

Топпен

Қолданылатын модульдар: Себет ойы әдісі, Үлкен саусақ бағалауы
уақыты: 10 мин
Сабақ кезеңі: Операциялық кезең. Мазмұнымен танысу
Мақсат, міндеті: Тақырып бойынша жаңа мағлұматтар алу
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Тақырыпты жақсы меңгеру мақсатында «Ментальдық карта», «Ағаш болжамы» атты стратегиялар қолданылады. Сонымен қатар тақырып бойынша видеоролик қолданылады.

Оқушыларды бағалау. Бағалау бағдаршам арқылы болады.

«Блум түймедағы» стратегиясы қолданылады. Онда тақырып бойынша әр бағыттағы сұрақтар қойылады.

Тақырып бойынша қосымша видео көріп, соныңда сұраққа жауап беру

Оқушының іс- әрекеті:

Оқушылар түрлі- түсті маркерлерімен тармақталған кесте және ағаштың суретін салып тақырыпты ашады. Мұнда олар топтық

жұмыс атқарады.

Бағалау топтағы скипер қолдарындағы бағалау парағы арқылы бағалайды

Табиғи апат жағдайында жануарлардың құрылыс орталығы қозғала ма, әлди жоқ па?

Ұйымдастыру түрлері:

Топтық

Топ

Қолданылатын модульдар: Стратегия Ментальды карта, ағаш болжамы
уақыты: 2 мин
Сабақ кезеңі: Үй тапсырмасы
Мақсат, міндеті:
Мұғалімнің іс- әрекеті:
  1. Тақырып бойынша эссе жазу.
  2. 9 парагрофты оқу
  3. Деңгейлік тапсырмалар А2, В2, С1
Оқушының іс- әрекеті: Оқушылар үй тапсырмасын күнделікке жазады.
Ұйымдастыру түрлері: Шағын топтық жұмыс
Қолданылатын модульдар: Шығармашылық жұмыс
уақыты: 3 мин
Сабақ кезеңі: Рефлексия
Мақсат, міндеті: Өзін- өзі бағалау, қорытынды
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Графикалық рефлексия

Орындау ұнады

  • Қиын болды
  • Онша ұнамады
  • Онша қиын болмады
  • Мүлде ұнамады
  • Қиын емес
Оқушының іс- әрекеті: Оқушылар «Жетістік парағына» сабақтың қалай болғанын және ұнаған не ұнамағаның жазады
Ұйымдастыру түрлері:
Қолданылатын модульдар:

«Бекітемін»

Малайсары жалпы орта

білім беретін мектеп

директорының м. а

Ж. М. Шарипбекова

Пән: Биология

Сынып: 8 «А»

Сабақтың тақырыбы: Мүшелер және мүшелер жүйесі

Мақсаты: : оқушыларға адам ағзасындағы мүшелердің қызметі мен құрылысы жөнінде білімдерін тереңдету. әр оқушының білімге деген құштарлығы мен қызығушылығын арттыра отырып, ұйымшылдыққа тәрбиелеу, оқушылардың тұлғалық қасиеттерін жетілдіру

Міндеті:

Сыныпта оқушыларға жағымды атмосфераны қалыптастыру

Тақырыпты меңгеру және алған білімін дұрыс қолдана білу

Оқыту нәтижесі.

А. Оқушы мүшелер және мүшелер жүйесінің түрлерін біледі

В. Оқушы мүшелерді толығымен құрылысын сипаттай алады.

С. Оқушы мүшелер жүйесінің анықтамасын, адам денесіндегі мүшелер жүйесі қаншаға бөлінетінің және қызметін біледі.

уақыты
Сабақ кезеңі
Мақсат, міндеті
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
Ұйымдастыру түрлері
Қолданылатын модульдар
уақыты: 1 мин
Сабақ кезеңі: Ұйымдастыру кезеңі. Сабақта психологиялық үгітін қалыптастыру
Мақсат, міндеті:

Сыныпта оқушыларға жағымды психологиялық

атмосфераны қалыптастыру

Мұғалімнің іс- әрекеті:

Мұғалім оқушылармен амандасып, көңіл күйлерін сұрайды. Сәлеметсіздерме! Көңіл күйлерін жақсы ма? Сабаққа дайынсындар ма?

Оқушылардың алдындағы жеміс ағашы (Осы сабақта не күтесіңдер, ал неден қорқасындар?)

Оқушының іс- әрекеті:

Оқушылар топқа «Мозайка» әдісі арқалы бөлінеді. Дөңгелекшенің 1- ші жағында сандар, екінші жағында әріптер. Сандар арқылы топқа бөлінеді

Оқушылар стикерлерге өздерінің не күтетінің, тілегін, қорқыныш сезімдерің жазып, лимон мен алам ағашына жабыстырады.

Ұйымдастыру түрлері:

Топқа бөліну

Жеке дара

Қолданылатын модульдар:

АКТ (слайдтар, видеоролик)

«Жеміс ағаш» әдісі

уақыты: 9 мин
Сабақ кезеңі: Мотивациялық кезең
Мақсат, міндеті: Жаңа тақырыпты дамытудың ішкі мотивациясы. Сабақты түсіндіріп, мақсатымен таныстыру. Жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Мұғалім жаңа тақырыпты ашу үшінсуреттерді қию әдісі арқылы жаңа тақырыпқа шығады.

«Жанды хат» тақырыпқа байланысты оқушылардың сөздермен жұмысы

-Алдарындағы дөңгелекшелердің келесі жағындағы сөздерді құрастырсандар, жаңа тақырыптың аты шығады.

Оқушының іс- әрекеті:

Оқушылар суреттерді құрастыру арқылы өздері тақырыпты ашып, талқыға салады.

Топ ережесін құрастырады.

Ұйымдастыру түрлері:

Топпен

Топпен

Қолданылатын модульдар: Себет ойы әдісі, Цветограмма бағалау парағы арқылы
уақыты: 10 мин
Сабақ кезеңі: Операциялық кезең. Мазмұнымен танысу
Мақсат, міндеті: Тақырып бойынша жаңа мағлұматтар алу
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Тақырыпты жақсы меңгеру мақсатында «Постер», «кластер» атты стратегиялар қолданылады. Сонымен қатар тақырып бойынша видеоролик қолданылады.

Оқушыларды бағалауБағалау жалпы цветограммада клеймен жабыстырылып жасалынады.

«6 қалпақ» стратегиясы қолданылады. Онда тақырып бойынша әр бағыттағы сұрақтар қойылады.

Тақырып бойынша қосымша видео көріп, соныңда сұраққа жауап беру

Оқушының іс- әрекеті:

Оқушылар түрлі- түсті маркерлерімен кесте және сурет салып тақырыпты ашады. Мұнда олар топтық

жұмыс атқарады.

Бағалау топтағы скипер қолдарындағы бағалау парағы арқылы бағалайды

Тақырып бойынша тест тапсырмасы алынады.

Ұйымдастыру түрлері:

Топтық

Топ

Жеке дара

Қолданылатын модульдар: Стратегия Ментальды карта, ағаш болжамы
уақыты: 2 мин
Сабақ кезеңі: Үй тапсырмасы
Мақсат, міндеті:
Мұғалімнің іс- әрекеті:
  1. Деңгейлік тапсырма С1, С2, С3.
  2. 8 парагрофты оқу
Оқушының іс- әрекеті: Оқушылар үй тапсырмасын күнделікке жазады.
Ұйымдастыру түрлері: Шағын топтық жұмыс
Қолданылатын модульдар: Шығармашылық жұмыс
уақыты: 3 мин
Сабақ кезеңі: Рефлексия
Мақсат, міндеті: Өзін- өзі бағалау, қорытынды
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Графикалық рефлексия

Орындау ұнады

  • Қиын болды
  • Онша ұнамады
  • Онша қиын болмады
  • Мүлде ұнамады
  • Қиын емес
Оқушының іс- әрекеті: Оқушылар «Жетістік парағына» сабақтың қалай болғанын және ұнаған не ұнамағаның жазады
Ұйымдастыру түрлері:
Қолданылатын модульдар:

«

Пән: Биология

Сынып: 8 «А»

Сабақтың тақырыбы: Адам ағзасындағы ұлпалар эпителий және дәнекер

Мақсаты: : оқушыларға адам ағзасындағы ұлпалардың қызметі мен құрылысы жөнінде білімдерін тереңдету. Әр оқушының білімге деген құштарлығы мен қызығушылығын арттыра отырып, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Оқушылардың тұлғалық қасиеттерін жетілдіру және қалыптастыру

Міндеті:

Сыныпта оқушыларға жағымды атмосфераны қалыптастыру

Тақырыпты меңгеру және алған білімін дұрыс қолдана білу

Оқыту нәтижесі.

А. Оқушы эпителий және дәнекер ұлаплары қандай қызмет атқаратының біледі


Ұқсас жұмыстар
Ұлпалардың маңызы
Ұлпалар. Эпителий ұлпасы мен дәнекер ұлпасының құрылысы мен қызметі
Дәнекер ұлпа
Адам ағзасындағы металдар
Тақырып Ас қорыту мүшелерінің құрылысы
Бір топта мұғалімдердің көзқарасымен айтқанда үлгермі жақсы оқушылар, екінші топта кілең үлгерімі төмен оқушылар
Интерактивті тапсырма
Жаратылыстану пәндеріндегі периодтылық заңы
Бұлшықет сүйекке
Жүректің құрылысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz