Сабақ жоспары :: Биология

Файл қосу

Адам ағзасындағы ұлпалар жүйке мен бұлшық ет ұлпасы

5-бөлім қосымша 1

«Бекітемін»
Малайсары жалпы орта
білім беретін мектеп
директорының м. а

Ж. М. Шарипбекова
Пән: Биология
Сынып: 8 «А»
Сабақтың тақырыбы: Адам ағзасындағы ұлпалар жүйке мен бұлшық ет ұлпасы
Мақсаты: : оқушыларға адам ағзасындағы ұлпалардың қызметі мен құрылысы
жөнінде білімдерін тереңдету. Әр оқушының білімге деген құштарлығы мен
қызығушылығын арттыра отырып, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Оқушылардың тұлғалық
қасиеттерін жетілдіру және қалыптастыру
Міндеті:
Сыныпта оқушыларға жағымды атмосфераны қалыптастыру
Тақырыпты меңгеру және алған білімін дұрыс қолдана білу
Оқыту нәтижесі.
А. Оқушы эпителий және дәнекер ұлаплары қандай қызмет атқаратының біледі
В. Оқушы ұлпа дегенді біледі және ол неден тұратының сипаттай алады
С. Оқушы ұлаплардың бөлімдерін сызып, әр бөлімнің қызметін толық
түсіндіреді.
|уақыты |Сабақ кезеңі |Мақсат, міндеті |Мұғалімнің іс- |Оқушының іс- |Ұйымдастыру |Қолданылатын |
| | | |әрекеті |әрекеті |түрлері |модульдар |
|1 мин |Ұйымдастыру |Сыныпта |Мұғалім оқушылармен |Оқушылар топқа |Топқа бөліну |АКТ (слайдтар, |
| |кезеңі. Сабақта|оқушыларға |амандасып, көңіл |«түрлі түсті | |видеоролик) |
| |психологиялық |жағымды |күйлерін сұрайды. |қағаз» әдісі | | |
| |үгітін |психологиялық |Сәлеметсіздерме! |арқалы бөлінеді. | | |
| |қалыптастыру |атмосфераны |Көңіл күйлерін жақсы|Оқушылар әрі бері| | |
| | |қалыптастыру |ма? Сабаққа |жүріп бір бірімен| | |
| | | |дайынсындар ма? |сөйлесіп жүреді. | | |
| | | | |Мұғалім 2 десе | |«Жеміс ағаш» |
| | | |Оқушылардың |екі жұп болып, 5 |Жеке дара |әдісі |
| | | |алдындағы жеміс |десе беске | | |
| | | |ағашы (Осы сабақта |бөлініп топқа | | |
| | | |не күтесіңдер, ал |бөлінеді. | | |
| | | |неден қорқасындар?) |Оқушылар | | |
| | | | |стикерлерге | | |
| | | | |өздерінің не | | |
| | | | |күтетінін, | | |
| | | | |тілегін, қорқыныш| | |
| | | | |сезімдерің жазып,| | |
| | | | |лимон мен алма | | |
| | | | |ағашына | | |
| | | | |жабыстырады. | | |
|9 мин |Мотивациялық |Жаңа тақырыпты |Мұғалім жаңа |Оқушылар |Топпен |Бағалау |
| |кезең |дамытудың ішкі |тақырыпты ашу үшін |сөзжұмбақты шешу | |бағдаршам |
| | |мотивациясы. |әр топқа өткен |арқылы тақырыпты | |арқылы |
| | |Сабақты |тақырыптар бойынша |ашып, талқыға | | |
| | |түсіндіріп, |сөзжұмбақ шешуге |салады. |Топпен | |
| | |мақсатымен |береді. Сөзжұмбақты | | | |
| | |таныстыру. Жаңа |шешу арқылы жаңа |Топ ережесін | | |
| | |сабаққа деген |тавқырыпқа шығады. |құрастырады. | | |
| | |қызығушылығын | | | | |
| | |ояту | | | | |
|10 мин |Операциялық |Тақырып бойынша |Тақырыпты жақсы |Мұнда олар топтық|Топтық |Стратегия топ |
| |кезең. |жаңа мағлұматтар |меңгеру мақсатында. | | | |
| |Мазмұнымен |алу |1 топқа постэр, |жұмыс атқарады. | | |
| |танысу | |екінші топқа кластер| | | |
| | | |беріледі. Сонымен | | | |
| | | |қатар тақырып | | | |
| | | |бойынша видеоролик |Бағалау топтағы | | |
| | | |қолданылады. |скипер үлкен |Топ | |
| | | |Оқушыларды бағалау |саусақ арқылы | | |
| | | |Бағалау жалпы үлкен |бағалайды |Жеке дара | |
| | | |саусақ | | | |
| | | |«Иә және жоқ» | | | |
| | | |стратегиясы. Балалар| | | |
| | | |беріген сұраққа иә | | | |
| | | |немесе жоқ деп жауап| | | |
| | | |береді. | | | |
| | | |«Блум түймедағы » | | | |
| | | |стартегиясы | | | |
| | | |Сабақты қорытындылау| | | |
| | | |ретінде «доп» әдісі | | | |
|2 мин |Үй тапсырмасы | |Деңгейлік тапсырма |Оқушылар үй |Шағын топтық |Шығармашылық |
| | | |А1, В 3, С1 |тапсырмасын |жұмыс |жұмыс |
| | | |Кесте |күнделікке | | |
| | | |Синхвейн |жазады. | | |
|3 мин |Рефлексия |Өзін- өзі |Графикалық рефлексия|Оқушылар | | |
| | |бағалау, |Орындау ұнады |«Жетістік | | |
| | |қорытынды |Қиын болды |парағына» | | |
| | | |Онша ұнамады |сабақтың қалай | | |
| | | |Онша қиын болмады |болғанын және | | |
| | | |Мүлде ұнамады |ұнаған не | | |
| | | |Қиын емес |ұнамағаның жазады| | |

Пән: Биология
Сынып: 8 «А»
Сабақтың тақырыбы: Жүйке жүйесінің құрылысы, маңызы. Рефлекс, рефлекстік
доға
Мақсаты: : оқушыларға адам ағзасындағы мүшелердің қызметі мен құрылысы
жөнінде білімдерін тереңдету. әр оқушының білімге деген құштарлығы мен
қызығушылығын арттыра отырып, ұйымшылдыққа тәрбиелеу, оқушылардың тұлғалық
қасиеттерін жетілдіру
Міндеті:
Сыныпта оқушыларға жағымды атмосфераны қалыптастыру
Тақырыпты меңгеру және алған білімін дұрыс қолдана білу
Оқыту нәтижесі.
А. Оқушы мүшелер және мүшелер жүйесінің түрлерін біледі
В. Оқушы мүшелерді толығымен құрылысын сипаттай алады.
С. Оқушы мүшелер жүйесінің анықтамасын, адам денесіндегі мүшелер жүйесі
қаншаға бөлінетінің және қызметін біледі.
|уақыты |Сабақ кезеңі |Мақсат, міндеті |Мұғалімнің іс- |Оқушының іс- |Ұйымдастыру |Қолданылатын |
| | | |әрекеті |әрекеті |түрлері |модульдар |
|1 мин |Ұйымдастыру |Сыныпта |Мұғалім оқушылармен |Оқушылар топқа |Топқа бөліну |АКТ (слайдтар, |
| |кезеңі. Сабақта|оқушыларға |амандасып, көңіл |«Мозайка» әдісі | |видеоролик) |
| |психологиялық |жағымды |күйлерін сұрайды. |арқалы бөлінеді. | | |
| |үгітін |психологиялық |Сәлеметсіздерме! |Дөңгелекшенің 1- | | |
| |қалыптастыру |атмосфераны |Көңіл күйлерін жақсы|ші жағында сандар,|Жеке дара | |
| | |қалыптастыру |ма? Сабаққа |екінші жағында | | |
| | | |дайынсындар ма? |әріптер. Сандар | |«Жеміс ағаш» |
| | | | |арқылы топқа | |әдісі |
| | | |Оқушылардың |бөлінеді | | |
| | | |алдындағы жеміс |Оқушылар | | |
| | | |ағашы (Осы сабақта |стикерлерге | | |
| | | |не күтесіңдер, ал |өздерінің не | | |
| | | |неден қорқасындар?) |күтетінің, | | |
| | | | |тілегін, қорқыныш | | |
| | | | |сезімдерің жазып, | | |
| | | | |лимон мен алам | | |
| | | | |ағашына | | |
| | | | |жабыстырады. | | |
|9 мин |Мотивациялық |Жаңа тақырыпты |Мұғалім жаңа |Оқушылар сөздерді |Топпен |Себет ойы |
| |кезең |дамытудың ішкі |тақырыпты ашу үшін |құрастыру арқылы | |әдісі, Үлкен |
| | |мотивациясы. |«Мозайка» әдісі |өздері тақырыпты | |саусақ бағалауы|
| | |Сабақты |арқылы жаңа тақырыпқа|ашып, талқыға | | |
| | |түсіндіріп, |шығады. |салады. |Топпен | |
| | |мақсатымен | | | | |
| | |таныстыру. Жаңа|-Алдарындағы |Топ ережесін | | |
| | |сабаққа деген |дөңгелекшелердің |құрастырады. | | |
| | |қызығушылығын |келесі жағындағы | | | |
| | |ояту |сөздерді | | | |
| | | |құрастырсандар, жаңа | | | |
| | | |тақырыптың аты | | | |
| | | |шығады. | | | |
|10 мин |Операциялық |Тақырып бойынша|Тақырыпты жақсы |Оқушылар түрлі- |Топтық |Стратегия |
| |кезең. |жаңа |меңгеру мақсатында |түсті | |Ментальды |
| |Мазмұнымен |мағлұматтар алу|«Ментальдық карта», |маркерлерімен | |карта, ағаш |
| |танысу | |«Ағаш болжамы» атты |тармақталған кесте| |болжамы |
| | | |стратегиялар |және ағаштың | | |
| | | |қолданылады. Сонымен |суретін салып | | |
| | | |қатар тақырып бойынша|тақырыпты ашады. |Топ | |
| | | |видеоролик |Мұнда олар топтық | | |
| | | |қолданылады. | | | |
| | | | |жұмыс атқарады. | | |
| | | | | | | |
| | | |Оқушыларды бағалау. |Бағалау топтағы | | |
| | | |Бағалау бағдаршам |скипер | | |
| | | |арқылы болады. |қолдарындағы | | |
| | | | |бағалау парағы | | |
| | | |«Блум түймедағы» |арқылы бағалайды | | |
| | | |стратегиясы | | | |
| | | |қолданылады. Онда | | | |
| | | |тақырып бойынша әр | | | |
| | | |бағыттағы сұрақтар |Табиғи апат | | |
| | | |қойылады. |жағдайында | | |
| | | | |жануарлардың | | |
| | | |Тақырып бойынша |құрылыс орталығы | | |
| | | |қосымша видео көріп, |қозғала ма, әлди | | |
| | | |соныңда сұраққа жауап|жоқ па? | | |
| | | |беру | | | |
| | | | | | | |
|2 мин |Үй тапсырмасы | |Тақырып бойынша эссе |Оқушылар үй |Шағын топтық |Шығармашылық |
| | | |жазу. |тапсырмасын |жұмыс |жұмыс |
| | | |9 парагрофты оқу |күнделікке жазады.| | |
| | | |Деңгейлік тапсырмалар| | | |
| | | |А2, В2, С1 | | | |
|3 мин |Рефлексия |Өзін- өзі |Графикалық рефлексия |Оқушылар «Жетістік| | |
| | |бағалау, |Орындау ұнады |парағына» сабақтың| | |
| | |қорытынды |Қиын болды |қалай болғанын | | |
| | | |Онша ұнамады |және ұнаған не | | |
| | | |Онша қиын болмады |ұнамағаның жазады | | |
| | | |Мүлде ұнамады | | | |
| | | |Қиын емес | | | |
| | | | | | | |

«Бекітемін»
Малайсары жалпы орта
білім беретін мектеп
директорының м. а

Ж. М. Шарипбекова

Пән: Биология
Сынып: 8 «А»
Сабақтың тақырыбы: Мүшелер және мүшелер жүйесі
Мақсаты: : оқушыларға адам ағзасындағы мүшелердің қызметі мен құрылысы
жөнінде білімдерін тереңдету. әр оқушының білімге деген құштарлығы мен
қызығушылығын арттыра отырып, ұйымшылдыққа тәрбиелеу, оқушылардың тұлғалық
қасиеттерін жетілдіру
Міндеті:
Сыныпта оқушыларға жағымды атмосфераны қалыптастыру
Тақырыпты меңгеру және алған білімін дұрыс қолдана білу
Оқыту нәтижесі.
А. Оқушы мүшелер және мүшелер жүйесінің түрлерін біледі
В. Оқушы мүшелерді толығымен құрылысын сипаттай алады.
С. Оқушы мүшелер жүйесінің анықтамасын, адам денесіндегі мүшелер жүйесі
қаншаға бөлінетінің және қызметін біледі.
|уақыты |Сабақ кезеңі |Мақсат, міндеті |Мұғалімнің іс- |Оқушының іс- |Ұйымдастыру |Қолданылатын |
| | | |әрекеті |әрекеті |түрлері |модульдар |
|1 мин |Ұйымдастыру |Сыныпта |Мұғалім оқушылармен |Оқушылар топқа |Топқа бөліну |АКТ (слайдтар, |
| |кезеңі. Сабақта|оқушыларға |амандасып, көңіл |«Мозайка» әдісі | |видеоролик) |
| |психологиялық |жағымды |күйлерін сұрайды. |арқалы бөлінеді. | | |
| |үгітін |психологиялық |Сәлеметсіздерме! |Дөңгелекшенің 1- | | |
| |қалыптастыру |атмосфераны |Көңіл күйлерін жақсы |ші жағында | | |
| | |қалыптастыру |ма? Сабаққа |сандар, екінші | | |
| | | |дайынсындар ма? |жағында әріптер. |Жеке дара |«Жеміс ағаш» |
| | | | |Сандар арқылы | |әдісі |
| | | |Оқушылардың алдындағы|топқа бөлінеді | | |
| | | |жеміс ағашы (Осы | | | |
| | | |сабақта не |Оқушылар | | |
| | | |күтесіңдер, ал неден |стикерлерге | | |
| | | |қорқасындар?) |өздерінің не | | |
| | | | |күтетінің, | | |
| | | | |тілегін, қорқыныш| | |
| | | | |сезімдерің жазып,| | |
| | | | |лимон мен алам | | |
| | | | |ағашына | | |
| | | | |жабыстырады. | | |
|9 мин |Мотивациялық |Жаңа тақырыпты |Мұғалім жаңа |Оқушылар |Топпен |Себет ойы |
| |кезең |дамытудың ішкі |тақырыпты ашу |суреттерді | |әдісі, |
| | |мотивациясы. |үшінсуреттерді қию |құрастыру арқылы | |Цветограмма |
| | |Сабақты |әдісі арқылы жаңа |өздері тақырыпты | |бағалау парағы |
| | |түсіндіріп, |тақырыпқа шығады. |ашып, талқыға |Топпен |арқылы |
| | |мақсатымен |«Жанды хат» тақырыпқа|салады. | | |
| | |таныстыру. Жаңа|байланысты | | | |
| | |сабаққа деген |оқушылардың сөздермен|Топ ережесін | | |
| | |қызығушылығын |жұмысы |құрастырады. | | |
| | |ояту |-Алдарындағы | | | |
| | | |дөңгелекшелердің | | | |
| | | |келесі жағындағы | | | |
| | | |сөздерді | | | |
| | | |құрастырсандар, жаңа | | | |
| | | |тақырыптың аты | | | |
| | | |шығады. | | | |
|10 мин |Операциялық |Тақырып бойынша|Тақырыпты жақсы |Оқушылар түрлі- |Топтық |Стратегия |
| |кезең. |жаңа |меңгеру мақсатында |түсті | |Ментальды |
| |Мазмұнымен |мағлұматтар алу|«Постер», «кластер» |маркерлерімен | |карта, ағаш |
| |танысу | |атты стратегиялар |кесте және сурет | |болжамы |
| | | |қолданылады. Сонымен |салып тақырыпты | | |
| | | |қатар тақырып бойынша|ашады. Мұнда олар | | |
| | | |видеоролик |топтық | | |
| | | |қолданылады. |жұмыс атқарады. |Топ | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | |Оқушыларды |Бағалау топтағы | | |
| | | |бағалауБағалау жалпы |скипер | | |
| | | |цветограммада клеймен|қолдарындағы | | |
| | | |жабыстырылып |бағалау парағы | | |
| | | |жасалынады. |арқылы бағалайды |Жеке дара | |
| | | |«6 қалпақ» | | | |
| | | |стратегиясы | | | |
| | | |қолданылады. Онда | | | |
| | | |тақырып бойынша әр | | | |
| | | |бағыттағы сұрақтар |Тақырып бойынша | | |
| | | |қойылады. |тест тапсырмасы | | |
| | | | |алынады. | | |
| | | |Тақырып бойынша | | | |
| | | |қосымша видео көріп, | | | |
| | | |соныңда сұраққа жауап| | | |
| | | |беру | | | |
| | | | | | | |
|2 мин |Үй тапсырмасы | |Деңгейлік тапсырма |Оқушылар үй |Шағын топтық |Шығармашылық |
| | | |С1, С2, С3. |тапсырмасын |жұмыс |жұмыс |
| | | |8 парагрофты оқу |күнделікке жазады.| | |
| | | | | | | |
|3 мин |Рефлексия |Өзін- өзі |Графикалық рефлексия |Оқушылар «Жетістік| | |
| | |бағалау, |Орындау ұнады |парағына» сабақтың| | |
| | |қорытынды |Қиын болды |қалай болғанын | | |
| | | |Онша ұнамады |және ұнаған не | | |
| | | |Онша қиын болмады |ұнамағаның жазады | | |
| | | |Мүлде ұнамады | | | |
| | | |Қиын емес | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |

«

Пән: Биология
Сынып: 8 «А»
Сабақтың тақырыбы: Адам ағзасындағы ұлпалар эпителий және дәнекер
Мақсаты: : оқушыларға адам ағзасындағы ұлпалардың қызметі мен құрылысы
жөнінде білімдерін тереңдету. Әр оқушының білімге деген құштарлығы мен
қызығушылығын арттыра отырып, ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Оқушылардың тұлғалық
қасиеттерін жетілдіру және қалыптастыру
Міндеті:
Сыныпта оқушыларға жағымды атмосфераны қалыптастыру
Тақырыпты меңгеру және алған білімін дұрыс қолдана білу
Оқыту нәтижесі.
А. Оқушы эпителий және дәнекер ұлаплары қандай қызмет атқаратының біледі
В. Оқушы ұлпа дегенді біледі және ол неден тұратының сипаттай алады
С. Оқушы ұлаплардың бөлімдерін сызып, әр бөлімнің қызметін толық
түсіндіреді.
|уақыты |Сабақ кезеңі |Мақсат, міндеті |Мұғалімнің іс- |Оқушының іс- |Ұйымдастыру |Қолданылатын |
| | | |әрекеті |әрекеті |түрлері |модульдар |
|1 мин |Ұйымдастыру |Сыныпта |Мұғалім оқушылармен |Оқушылар топқа |Топқа бөліну |АКТ (слайдтар, |
| |кезеңі. Сабақта|оқушыларға |амандасып, көңіл |«молекула» әдісі | |видеоролик) |
| |психологиялық |жағымды |күйлерін сұрайды. |арқалы бөлінеді. | | |
| |үгітін |психологиялық |Сәлеметсіздерме! |Оқушылар әрі бері| | |
| |қалыптастыру |атмосфераны |Көңіл күйлерін жақсы |жүріп бір бірімен| | |
| | |қалыптастыру |ма? Сабаққа |сөйлесіп жүреді. | | |
| | | |дайынсындар ма? |Мұғалім 2 десе |Жеке дара |«Жеміс ағаш» |
| | | | |екі жұп болып, 5 | |әдісі |
| | | |Оқушылардың алдындағы|десе беске | | |
| | | |жеміс ағашы (Осы |бөлініп топқа | | |
| | | |сабақта не |бөлінеді. | | |
| | | |күтесіңдер, ал неден |Оқушылар | | |
| | | |қорқасындар?) |стикерлерге | | |
| | | | |өздерінің не | | |
| | | | |күтетінің, | | |
| | | | |тілегін, қорқыныш| | |
| | | | |сезімдерің жазып,| | |
| | | | |лимон мен алам | | |
| | | | |ағашына | | |
| | | | |жабыстырады. | | |
|9 мин |Мотивациялық |Жаңа тақырыпты |Мұғалім жаңа |Оқушылар |Топпен |Бағалау парағы |
| |кезең |дамытудың ішкі |тақырыпты ашу үшін әр|сөзжұмбақты шешу | |арқылы |
| | |мотивациясы. |топқа өткен |арқылы тақырыпты | | |
| | |Сабақты |тақырыптар бойынша |ашып, талқыға | | |
| | |түсіндіріп, |сөзжұмбақ шешуге |салады. |Топпен | |
| | |мақсатымен |береді. Сөзжұмбақты | | | |
| | |таныстыру. Жаңа|шешу арқылы жаңа |Топ ережесін | | |
| | |сабаққа деген |тавқырыпқа шығады. |құрастырады. | | |
| | |қызығушылығын | | | | |
| | |ояту | | | | |
|10 мин |Операциялық |Тақырып бойынша|Тақырыпты жақсы |Мұнда олар топтық |Топтық |Стратегия топ |
| |кезең. |жаңа |меңгеру мақсатында. |жұмыс атқарады. | | |
| |Мазмұнымен |мағлұматтар алу|1 топқа постэр, | | | |
| |танысу | |екінші топқа кластер | | | |
| | | |беріледі. Сонымен |Бағалау топтағы | | |
| | | |қатар тақырып бойынша|скипер үлкен | | |
| | | |видеоролик |саусақ арқылы | | |
| | | |қолданылады. |бағалайды |Топ | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | |Оқушыларды бағалау | | | |
| | | |Бағалау жалпы үлкен | |Жеке дара | |
| | | |саусақ | | | |
| | | |«Иә және жоқ» | | | |
| | | |стратегиясы. Балалар | | | |
| | | |беріген сұраққа иә | | | |
| | | |немесе жоқ деп жауап | | | |
| | | |береді. | | | |
| | | |«6 қалпақ» | | | |
| | | |стартегиясы | | | |
| | | |Сабақты қорытындылау | | | |
| | | |ретінде «доп» әдісі | | | |
|2 мин |Үй тапсырмасы | |Деңгейлік тапсырма |Оқушылар үй |Шағын топтық |Шығармашылық |
| | | |А1, В 3, С1 |тапсырмасын |жұмыс |жұмыс |
| | | |Кесте |күнделікке жазады.| | |
| | | |Синхвейн | | | |
| | | | | | | |
|3 мин |Рефлексия |Өзін- өзі |Графикалық рефлексия |Оқушылар «Жетістік| | |
| | |бағалау, |Орындау ұнады |парағына» сабақтың| | |
| | |қорытынды |Қиын болды |қалай болғанын | | |
| | | |Онша ұнамады |және ұнаған не | | |
| | | |Онша қиын болмады |ұнамағаның жазады | | |
| | | |Мүлде ұнамады | | | |
| | | |Қиын емес | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |

Ұқсас жұмыстар
Ұлпалардың маңызы
Ұлпалар. Эпителий ұлпасы мен дәнекер ұлпасының құрылысы мен қызметі
Дәнекер ұлпа
Адам ағзасындағы металдар
Тақырып Ас қорыту мүшелерінің құрылысы
Бір топта мұғалімдердің көзқарасымен айтқанда үлгермі жақсы оқушылар, екінші топта кілең үлгерімі төмен оқушылар
Интерактивті тапсырма
Жаратылыстану пәндеріндегі периодтылық заңы
Бұлшықет сүйекке
Жүректің құрылысы
Пәндер