Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
5 саны және цифры. Бесбұрыш
Сабақтың тақыры: 5 саны және цифры. Бесбұрыш
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Балаларды 5 санының құрылуымен,
5 цифрының жазылуымен және құрамымен таныстыру.
Оқушылар бесбұрыш және оның белгілері туралы
түсініктерін қалыптастыру. Дамтыушылық: Шығармашылық
ойлау қабілеттерін дамыту ауызша есептеуге
дағдыландыру, көркем жазуға үйрету.
Тәрбиелік: Шапшаңдыққа, алғырлыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: суреттер, қалталы палатка, кеспе цифрлар, үлестірме
материалдары.
Әдісі: сұрақ-жауап, ойын жаттығу.
Барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Өткен сабақты қорытындылау.
«Неше рет?» ойынын ойнату.
Мақсаты: заттар мен құбылыстарды санау дағдыларын бекіту.
Шарты: Мұғалім қол шапалақтайды балаларсоған сәйкес цифр жазылған
карточканы көрсетеді.
ІІІ. Жаңа сабақ.
а) Психологиялық дайындық.
Оң қолымда 5 саусақ,
Сол қолымда 5 саусақ.
Қосып едім екеуін,
Балып шықты 10 саусақ
ә) 5 саны мен цифрымен таныстыру.
Қалталы полотноға дөңгелекшелерді салып, мысалдар келтіру.
4+1=5 2+3=5
1+4=5 3+2=5
5-4=1 5-2=3
5-1=4 5-3=2
5 санының құрамымен таныстыру.
Балаларға 1 см-ден 5 см-ге дейінгі
ұзындықтағы
кесінділерді беріп, оларға көз мөлшерімен
өлшемін
жазуды тапсыру. Содан кейін көрсетілген
карточкаларын
алмасады да, кесінділерді сызғышпен өлшейді.
Кім кесінділерді көзімен дәл өлшесе, сол
жеңімпаз аталады
б) Дәптермен жұмыс.
5 цифрын жазғызу
в) № 2 Сандар құрамын анықтау.
г) № 3 Тура және кері санату.
1 2 3 4 5
5 4 3 2 1
ІҮ. Сергіту сәті.
Пеш үстінде 5 мысық, пеш түбінде 5 мысық.
5 күн бойы жаттығып, 5 балапан кетті ұшіп.
ғ) № 4 Фигуралардың бұрыштарын санату, қабырғаларын санату.
Бесбұрыштар
Дәптердегі тапсырманы орындайды.
д) Балаларды 3 топқа бөлу тапсырманы орындату, 4 санының құрамын анықтау.
1 2
3
Ү. Қорытынды:
Қалталы полотноға екі түстегі геометриялық фигураларды қойып, оның
ішінен тек бесбұрыштарды тапқызамын қалған фигураларды екі толқа
бөлгіземін.
Балаларды мақтап – мадақтау.
-----------------------
1
2
3
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Балаларды 5 санының құрылуымен,
5 цифрының жазылуымен және құрамымен таныстыру.
Оқушылар бесбұрыш және оның белгілері туралы
түсініктерін қалыптастыру. Дамтыушылық: Шығармашылық
ойлау қабілеттерін дамыту ауызша есептеуге
дағдыландыру, көркем жазуға үйрету.
Тәрбиелік: Шапшаңдыққа, алғырлыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: суреттер, қалталы палатка, кеспе цифрлар, үлестірме
материалдары.
Әдісі: сұрақ-жауап, ойын жаттығу.
Барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Өткен сабақты қорытындылау.
«Неше рет?» ойынын ойнату.
Мақсаты: заттар мен құбылыстарды санау дағдыларын бекіту.
Шарты: Мұғалім қол шапалақтайды балаларсоған сәйкес цифр жазылған
карточканы көрсетеді.
ІІІ. Жаңа сабақ.
а) Психологиялық дайындық.
Оң қолымда 5 саусақ,
Сол қолымда 5 саусақ.
Қосып едім екеуін,
Балып шықты 10 саусақ
ә) 5 саны мен цифрымен таныстыру.
Қалталы полотноға дөңгелекшелерді салып, мысалдар келтіру.
4+1=5 2+3=5
1+4=5 3+2=5
5-4=1 5-2=3
5-1=4 5-3=2
5 санының құрамымен таныстыру.
Балаларға 1 см-ден 5 см-ге дейінгі
ұзындықтағы
кесінділерді беріп, оларға көз мөлшерімен
өлшемін
жазуды тапсыру. Содан кейін көрсетілген
карточкаларын
алмасады да, кесінділерді сызғышпен өлшейді.
Кім кесінділерді көзімен дәл өлшесе, сол
жеңімпаз аталады
б) Дәптермен жұмыс.
5 цифрын жазғызу
в) № 2 Сандар құрамын анықтау.
г) № 3 Тура және кері санату.
1 2 3 4 5
5 4 3 2 1
ІҮ. Сергіту сәті.
Пеш үстінде 5 мысық, пеш түбінде 5 мысық.
5 күн бойы жаттығып, 5 балапан кетті ұшіп.
ғ) № 4 Фигуралардың бұрыштарын санату, қабырғаларын санату.
Бесбұрыштар
Дәптердегі тапсырманы орындайды.
д) Балаларды 3 топқа бөлу тапсырманы орындату, 4 санының құрамын анықтау.
1 2
3
Ү. Қорытынды:
Қалталы полотноға екі түстегі геометриялық фигураларды қойып, оның
ішінен тек бесбұрыштарды тапқызамын қалған фигураларды екі толқа
бөлгіземін.
Балаларды мақтап – мадақтау.
-----------------------
1
2
3
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz