Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Қазақстанда мекендейтін сүткоректілер
|Сынып: 7В өткізілген күні: 19.04.2014 ж Пән|
|атауы: биология |
|Пән мұғалімі: Абдрахманова А.С |
|Тақырыбы: |Қазақстанда мекендейтін сүткоректілер |
|Сабақ мақсаты |Қазақстанда мекендейтін сүткоректілер класының түрлерімен |
| |таныстыру, ерекшеліктерін сипаттай білуге уйрету |
|Күтілетін нәтиже: |-Қазақстанда мекендейтін сүткоректілердің түрлерімен, |
| |ерекшелігімен танысады; |
| |-тақырып жайлы білімдерін жүйелейді; |
| |-маңыздылығы жайлы білім алады; |
|Сабақтың түрі |Жаңа сабақ |
|Білім беру |Жұптық және жекелей атқарылған жұмыстарға арналған |
|технологиясы | |
|Сабақта қолданылатын |Insert әдісі, Кластер, Синквейін, жұптық шығармашылық жұмыс |
|әдіс тәсілдер | |
|Көрнекіліктер |Презентация, электронды оқулық, таймер |
|Сабақ барысы |
| Мұғалімнің іс – әрекеті |
|Оқушының іс - әрекеті |
|Ұйымдастыру | Үй тапсырмасы сүралады |Допты қағып алған оқушылар |
|( 5 мин) |«Воллейбол» әдісі бойынша |сұрақтарға жауап береді |
|Қызығушылықты ояту|2.Биологиялық диктант арқылы бос |2 Оқушылар қойылған сұрақтарға |
|(2 мин) |сөздерді анықтап сабақтың |жауап бере отырып, сабақтың |
| |тақырыбын анықтап мақсат қояды. |тақырыбын анықтап мақсатын |
| | |қоямыз |
|Мағынаны ажырату |3. Сабақтың тақырыбы слайд арқылы |3. Оқулықты оқи отырып, |
|( 23мин) |түсіндіріледі. |білімдерін жетілдіреді, топ |
| |4.Оқулықпен жұмыс беріледі. |ішінде талдай отырып, |
| |(жұптық): |бір-біріне түсіндіреді. |
| |“Қазақстанда мекендейтін |4.Таныстырым әзірлейді, |
| |сүткоректілер” кластер әзірлеу |қорғайды |
| |Қоянтектестер мен жұптұяқтылар | |
| |отрядының ерекшеліктері | |
| |Қолқанаттылар мен жыртқыштар | |
| |отрядының ерекшеліктері | |
| |Тақтұяқтылар отрядының | |
| |ерекшеліктері | |
| |Ескекаяқтылар мен | |
| |бунақденеқоректілер отрядының | |
| |ерекшеліктері | |
| |“Қазақстанда кездесетін | |
| |сүткоректілер және оларды қорғау” | |
| |(эссе) | |
| |Досыма хат | |
|Сергіту сәті |«Сүткоректілерді ажырата аламыз |Оқушыларға сүткоректілердің |
|(5 мин) |ба?» |суреті көрсете отырып қай топқа|
| | |жататынын іс-қимылмен |
| | |білдіреді. |
|Ойтолғаныс |5 «Синквейін» әдісі, |5. жұппен сүткоректілердің кез |
|( 5 мин) | |келген түріне, отрядына |
| | |синквейін құрайды |
|Бағалау (2 мин) |6.Сабаққа қатысуы, тапсырмаларды |6.Топтардың бағасын ескере |
| |орындауымен қорытынды бағасы. |отырып, мұғалімнің суммативті |
| | |бағасы |
|Үйге тапсырма |7. §59 оқу (конспект жазу) |7.Дәптерлеріне негізгі |
|(1 мин) | |мағлұматтарды түсіру, тақырыпты|
| | |мазмұндау. |
|Рефлексия ( 3 мин)|8. Стикерге бугінгі сабақ бойынша |8. Болашақта білгісі |
| |ой-пікірлерін жазғызу |келетіндері туралы өз оларын |
| | |стикерге жазып ілу. |
|атауы: биология |
|Пән мұғалімі: Абдрахманова А.С |
|Тақырыбы: |Қазақстанда мекендейтін сүткоректілер |
|Сабақ мақсаты |Қазақстанда мекендейтін сүткоректілер класының түрлерімен |
| |таныстыру, ерекшеліктерін сипаттай білуге уйрету |
|Күтілетін нәтиже: |-Қазақстанда мекендейтін сүткоректілердің түрлерімен, |
| |ерекшелігімен танысады; |
| |-тақырып жайлы білімдерін жүйелейді; |
| |-маңыздылығы жайлы білім алады; |
|Сабақтың түрі |Жаңа сабақ |
|Білім беру |Жұптық және жекелей атқарылған жұмыстарға арналған |
|технологиясы | |
|Сабақта қолданылатын |Insert әдісі, Кластер, Синквейін, жұптық шығармашылық жұмыс |
|әдіс тәсілдер | |
|Көрнекіліктер |Презентация, электронды оқулық, таймер |
|Сабақ барысы |
| Мұғалімнің іс – әрекеті |
|Оқушының іс - әрекеті |
|Ұйымдастыру | Үй тапсырмасы сүралады |Допты қағып алған оқушылар |
|( 5 мин) |«Воллейбол» әдісі бойынша |сұрақтарға жауап береді |
|Қызығушылықты ояту|2.Биологиялық диктант арқылы бос |2 Оқушылар қойылған сұрақтарға |
|(2 мин) |сөздерді анықтап сабақтың |жауап бере отырып, сабақтың |
| |тақырыбын анықтап мақсат қояды. |тақырыбын анықтап мақсатын |
| | |қоямыз |
|Мағынаны ажырату |3. Сабақтың тақырыбы слайд арқылы |3. Оқулықты оқи отырып, |
|( 23мин) |түсіндіріледі. |білімдерін жетілдіреді, топ |
| |4.Оқулықпен жұмыс беріледі. |ішінде талдай отырып, |
| |(жұптық): |бір-біріне түсіндіреді. |
| |“Қазақстанда мекендейтін |4.Таныстырым әзірлейді, |
| |сүткоректілер” кластер әзірлеу |қорғайды |
| |Қоянтектестер мен жұптұяқтылар | |
| |отрядының ерекшеліктері | |
| |Қолқанаттылар мен жыртқыштар | |
| |отрядының ерекшеліктері | |
| |Тақтұяқтылар отрядының | |
| |ерекшеліктері | |
| |Ескекаяқтылар мен | |
| |бунақденеқоректілер отрядының | |
| |ерекшеліктері | |
| |“Қазақстанда кездесетін | |
| |сүткоректілер және оларды қорғау” | |
| |(эссе) | |
| |Досыма хат | |
|Сергіту сәті |«Сүткоректілерді ажырата аламыз |Оқушыларға сүткоректілердің |
|(5 мин) |ба?» |суреті көрсете отырып қай топқа|
| | |жататынын іс-қимылмен |
| | |білдіреді. |
|Ойтолғаныс |5 «Синквейін» әдісі, |5. жұппен сүткоректілердің кез |
|( 5 мин) | |келген түріне, отрядына |
| | |синквейін құрайды |
|Бағалау (2 мин) |6.Сабаққа қатысуы, тапсырмаларды |6.Топтардың бағасын ескере |
| |орындауымен қорытынды бағасы. |отырып, мұғалімнің суммативті |
| | |бағасы |
|Үйге тапсырма |7. §59 оқу (конспект жазу) |7.Дәптерлеріне негізгі |
|(1 мин) | |мағлұматтарды түсіру, тақырыпты|
| | |мазмұндау. |
|Рефлексия ( 3 мин)|8. Стикерге бугінгі сабақ бойынша |8. Болашақта білгісі |
| |ой-пікірлерін жазғызу |келетіндері туралы өз оларын |
| | |стикерге жазып ілу. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz