Сабақ жоспары :: Биология

Файл қосу

Қазақстанда мекендейтін сүткоректілер

|Сынып: 7В өткізілген күні: 19.04.2014 ж Пән|
|атауы: биология |
|Пән мұғалімі: Абдрахманова А.С |
|Тақырыбы: |Қазақстанда мекендейтін сүткоректілер |
|Сабақ мақсаты |Қазақстанда мекендейтін сүткоректілер класының түрлерімен |
| |таныстыру, ерекшеліктерін сипаттай білуге уйрету |
|Күтілетін нәтиже: |-Қазақстанда мекендейтін сүткоректілердің түрлерімен, |
| |ерекшелігімен танысады; |
| |-тақырып жайлы білімдерін жүйелейді; |
| |-маңыздылығы жайлы білім алады; |
|Сабақтың түрі |Жаңа сабақ |
|Білім беру |Жұптық және жекелей атқарылған жұмыстарға арналған |
|технологиясы | |
|Сабақта қолданылатын |Insert әдісі, Кластер, Синквейін, жұптық шығармашылық жұмыс |
|әдіс тәсілдер | |
|Көрнекіліктер |Презентация, электронды оқулық, таймер |
|Сабақ барысы |
| Мұғалімнің іс – әрекеті |
|Оқушының іс - әрекеті |
|Ұйымдастыру | Үй тапсырмасы сүралады |Допты қағып алған оқушылар |
|( 5 мин) |«Воллейбол» әдісі бойынша |сұрақтарға жауап береді |
|Қызығушылықты ояту|2.Биологиялық диктант арқылы бос |2 Оқушылар қойылған сұрақтарға |
|(2 мин) |сөздерді анықтап сабақтың |жауап бере отырып, сабақтың |
| |тақырыбын анықтап мақсат қояды. |тақырыбын анықтап мақсатын |
| | |қоямыз |
|Мағынаны ажырату |3. Сабақтың тақырыбы слайд арқылы |3. Оқулықты оқи отырып, |
|( 23мин) |түсіндіріледі. |білімдерін жетілдіреді, топ |
| |4.Оқулықпен жұмыс беріледі. |ішінде талдай отырып, |
| |(жұптық): |бір-біріне түсіндіреді. |
| |“Қазақстанда мекендейтін |4.Таныстырым әзірлейді, |
| |сүткоректілер” кластер әзірлеу |қорғайды |
| |Қоянтектестер мен жұптұяқтылар | |
| |отрядының ерекшеліктері | |
| |Қолқанаттылар мен жыртқыштар | |
| |отрядының ерекшеліктері | |
| |Тақтұяқтылар отрядының | |
| |ерекшеліктері | |
| |Ескекаяқтылар мен | |
| |бунақденеқоректілер отрядының | |
| |ерекшеліктері | |
| |“Қазақстанда кездесетін | |
| |сүткоректілер және оларды қорғау” | |
| |(эссе) | |
| |Досыма хат | |
|Сергіту сәті |«Сүткоректілерді ажырата аламыз |Оқушыларға сүткоректілердің |
|(5 мин) |ба?» |суреті көрсете отырып қай топқа|
| | |жататынын іс-қимылмен |
| | |білдіреді. |
|Ойтолғаныс |5 «Синквейін» әдісі, |5. жұппен сүткоректілердің кез |
|( 5 мин) | |келген түріне, отрядына |
| | |синквейін құрайды |
|Бағалау (2 мин) |6.Сабаққа қатысуы, тапсырмаларды |6.Топтардың бағасын ескере |
| |орындауымен қорытынды бағасы. |отырып, мұғалімнің суммативті |
| | |бағасы |
|Үйге тапсырма |7. §59 оқу (конспект жазу) |7.Дәптерлеріне негізгі |
|(1 мин) | |мағлұматтарды түсіру, тақырыпты|
| | |мазмұндау. |
|Рефлексия ( 3 мин)|8. Стикерге бугінгі сабақ бойынша |8. Болашақта білгісі |
| |ой-пікірлерін жазғызу |келетіндері туралы өз оларын |
| | |стикерге жазып ілу. |

Ұқсас жұмыстар
Тыныс алу мүшелерінің маңызы
Дәрілік өсімдіктер
Сүтқоректілер класы
Сүтқоректілер. 7-сынып
Ұшатын сүтқоректілер
Сүтқоректілердің көбеюі және дамуы. ұрпақтарына қамқорлық жасауы. жылдық тіршілік циклы және маусымдық құбылыстары
Сабаққа әзірлену
Жануарлар құрылысының күрделенуі
Сүт қоректілер класына жалпы сипаттама. құрылысы және тіршілік әрекеті
Жануарлардың көптүрлілігі. Сабақтың тақырыбы
Пәндер