Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Түсіндірмелі салалас
Мукушева Лаура Мадияровна
қазақ тілі және әдебиет пәнінің мұғалімі
ШҚО Шемонаиха қаласы
№5 жалпы орта білім беретін мектеп
8-сынып
Сабақтың тақырыбы: Түсіндірмелі салалас
Мақсаты:
1.Оқушыларға жаңа ұғым, салалас құрмаластың түсіндірмелі түрін меңгерту.
2.Оқушылардың түйсіну,түсіну,бекіту,практикада қолдану іс-әрекеттерін
дамыту және негізгі мәселелерді бөліп ала білуге, ой қорытындысын,
байымдау жасау қабілеттерін,ойлауы мен тілін,зейінін дамыту.
3. Сөз құдіретін терең түсініп, орынды қолдана білуге, сыйлаcтыққа
адамгершілікке, іскерлікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Көрнекіліктер: сызбалар,нұсқаулық сызба,үлестірме тапсырмалар.
Ұйымдастыру әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, оқу,жазу,талдау.
Сабақ барысы: 1.Ұйымдастыру
2.Оқушының пәнге қызығушылығын ояту
Сандық өлең шумақтары
3. Үй тапсырмасын сұрау
«Аукцион» оқыта үйрету ойыны арқылы
1. Құрмалас сөйлем дегеніміз не және ол нешеге бөлінеді ?
2. Салалас құрмалас сөйлем дегеніміз не?
3.Салалас құрмаластың неше түрі бар?
4. Сабақтас құрмалас сөйлемдерді сабақтастан қалай ажыратамыз?
5. Аралас сөйлемнің ережесі қандай?
6. Және,да,де қай салалас жалғауы?
7. Жалғаулықсыз себеп-салдар мәнді сөйлемнің тыныс белгісі?
8. Қарсылықты салалас сөйлемнің баяндауыштары антоним және болымсыз
формада жасалса қар.сал. аражігіне қандай тыныс белгісі қойылады?
9. Себебі,өйткені жалғаулық шылаулар қай салаласқа қатысты?
10.Бас болмақ оңай,бастамақ қиын.Қай салалас түріне жатады?
Күнді, тақырыпты жазғызу.
Сызба арқылы оқушыларға түсіндірмелі салаласты түсіндіру.
Дәптерге мысалдар жазғызу.
1.Бұның жақсы ырым: от жағыпсың,шай қайнатыпсың,дастарқан жайыпсың.
(Баяндауышы тиянақты.Мазмұны - анықтау.орын тәртібі арқылы
байланысқан.)
2.Ғылымға берілгендігі сондай-қолынан кітабы түспейді, үнемі оқиды да
жүреді.
(Алғашқы сөйлемнің баян.сілтеу есімдігі)
3.Мұның түпкі себебі мынау романда ұнамсыз кейіпкер мүлде жоқ.
( интонация ж\е орын тәртібі арқылы байланысқан)
«Менің көршім кім?» ойыны .Оқушылардың есте сақтау қабілеттерін
жетілдіру.
110-жаттығу.
Тест жұмыстары,112 - жаттығу , үлестірме тапсырмалармен жұмыс.
«Бас қатырғылар базары» оқыта үйрету ойыны.
Жүгіртпелі шығарма.
Жалғаулықсыз салалас құрмалас сөйлем.
Қорытындылау.
Сұрақтар және тест жұмысы.
Үй тапсырмасы:112-жаттығу,ережелерді жаттау.
Бағалау.
қазақ тілі және әдебиет пәнінің мұғалімі
ШҚО Шемонаиха қаласы
№5 жалпы орта білім беретін мектеп
8-сынып
Сабақтың тақырыбы: Түсіндірмелі салалас
Мақсаты:
1.Оқушыларға жаңа ұғым, салалас құрмаластың түсіндірмелі түрін меңгерту.
2.Оқушылардың түйсіну,түсіну,бекіту,практикада қолдану іс-әрекеттерін
дамыту және негізгі мәселелерді бөліп ала білуге, ой қорытындысын,
байымдау жасау қабілеттерін,ойлауы мен тілін,зейінін дамыту.
3. Сөз құдіретін терең түсініп, орынды қолдана білуге, сыйлаcтыққа
адамгершілікке, іскерлікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Көрнекіліктер: сызбалар,нұсқаулық сызба,үлестірме тапсырмалар.
Ұйымдастыру әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, оқу,жазу,талдау.
Сабақ барысы: 1.Ұйымдастыру
2.Оқушының пәнге қызығушылығын ояту
Сандық өлең шумақтары
3. Үй тапсырмасын сұрау
«Аукцион» оқыта үйрету ойыны арқылы
1. Құрмалас сөйлем дегеніміз не және ол нешеге бөлінеді ?
2. Салалас құрмалас сөйлем дегеніміз не?
3.Салалас құрмаластың неше түрі бар?
4. Сабақтас құрмалас сөйлемдерді сабақтастан қалай ажыратамыз?
5. Аралас сөйлемнің ережесі қандай?
6. Және,да,де қай салалас жалғауы?
7. Жалғаулықсыз себеп-салдар мәнді сөйлемнің тыныс белгісі?
8. Қарсылықты салалас сөйлемнің баяндауыштары антоним және болымсыз
формада жасалса қар.сал. аражігіне қандай тыныс белгісі қойылады?
9. Себебі,өйткені жалғаулық шылаулар қай салаласқа қатысты?
10.Бас болмақ оңай,бастамақ қиын.Қай салалас түріне жатады?
Күнді, тақырыпты жазғызу.
Сызба арқылы оқушыларға түсіндірмелі салаласты түсіндіру.
Дәптерге мысалдар жазғызу.
1.Бұның жақсы ырым: от жағыпсың,шай қайнатыпсың,дастарқан жайыпсың.
(Баяндауышы тиянақты.Мазмұны - анықтау.орын тәртібі арқылы
байланысқан.)
2.Ғылымға берілгендігі сондай-қолынан кітабы түспейді, үнемі оқиды да
жүреді.
(Алғашқы сөйлемнің баян.сілтеу есімдігі)
3.Мұның түпкі себебі мынау романда ұнамсыз кейіпкер мүлде жоқ.
( интонация ж\е орын тәртібі арқылы байланысқан)
«Менің көршім кім?» ойыны .Оқушылардың есте сақтау қабілеттерін
жетілдіру.
110-жаттығу.
Тест жұмыстары,112 - жаттығу , үлестірме тапсырмалармен жұмыс.
«Бас қатырғылар базары» оқыта үйрету ойыны.
Жүгіртпелі шығарма.
Жалғаулықсыз салалас құрмалас сөйлем.
Қорытындылау.
Сұрақтар және тест жұмысы.
Үй тапсырмасы:112-жаттығу,ережелерді жаттау.
Бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz