Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Төлеген Айбергенов Аруана-бауыр дүние
| |Қазақ әдебиеті |8-сынып |
|Сабақтың тақырыбы:|Төлеген Айбергенов «Аруана-бауыр дүние» |
|Жалпы мақсат: |Т.Айбергеновтың өлеңдерінде талдау жасау, |
| |өлеңдерін-дегі түр өзгерістеріне тоқталу, туған жерге|
| |деген сүйіспеншілігіктерін қалыптастыру, тілдерін, |
| |сөздік қорларын, сыни көзқарастарын дамыту |
|Сілтеме: |Қазақ әдебиеті (оқулық) |
| |Қазақ әдебиет оқыту әдістемесі |
| |Интернет материалдары |
|Оқу нәтижесі: |Шығармаларды талдай алады, Отанын қорғауға әзір |
| |болады, рефлексия жасайды, Төлеген Айбергеновтің |
| |шығармашылығы туралы білім- білік дағдылары |
| |қалыптасады. |
|Түйінді идеялар: |Бұл материалдан алған білімдерінің қажеттілігі туралы|
| |ойланады, «өзім» емес «өзіміз» деудің маңыздылығын |
| |ұғады |
|Сабақта |Үлестірмелі материалдар, А4, А3 қағаздары, маркерлер,|
|қолданылатын |интерактивті тақта |
|материалдар: | |
|Оқыту әдістері: |Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер |1.Диалог |
| |АКТ |2.Жұптық жұмыс |
| |СТО |3.Топтық жұмыс |
| | |4.Жеке жұмыс |
|Дерек көздері: |Мұғалімге арналған нұсқаулық |
|Тапсырмалар: |Сұрақтар, салыстыру, зерттеу, түйіндеу |
|Оқуға арналған |Мұғалімге арналған нұсқаулық |
|тапсырма: | |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс- әрекеті
|I.Мұғалімдерге |Коучтің іс- әрекеті |Мұғалімнің іс- |
|психологиялық | |әрекеті |
|ахуал туғызу | | |
|2 минут |Оқушылардың сабаққа дайындықтарын|Сұраққа жауап |
| |бағдарлау (сыныпты түгелдеу, |береді, өздерін |
| |көңіл күйлерін білу) |өздері бағалайды |
|3 минут |Сергіту «Қызыл өрік» |Слайдты көреді, |
| | |билейді, тыңдай-ды,|
| | |өз көңіл күй-лерін |
| | |көтереді |
|II.Үй тапсырмасын сұрау |
|10 минут |Төлеген Айбергеновтың өмірі мен |жеке жұмыс |
|Ой толғау |шығармашылығынан жазылған |жа-сайды, өз |
| |хронологиялық тіэбекті тыңдау |білім-дерін |
| |«Ана» өлеңін мәнерлеп оқу |жүйелейді |
| |«Ана» тақырыбында жазылған эссені| |
| |тыңдау | |
|ІІІ. Жаңа сабақ (мағынаны тану) 2 минут |
|- Балалар, төмендегі үзіндіні тыңдап көріңдерші... |
|Қарт шекпенін шешіп, бір бұрышқа қойды. Онан соң көйлегінің түймесін |
|ағытып, мойнындағы бойтұмарын алды. Бақыттан тігілген кәдімгі үш бұрышты|
|тұмар. Қарт тұмарды ерніне жақындатып, тәуіп етті. Сонан кейін |
|қалтасынан бәкісін алып, тұмарды сөкті де төңкеріп сілікті. Тұмардың |
|ішінен термен байланып қалған бір уыс қиыршық топырақ түсті жерге. |
|Бұл-осыдан қырық жыл бұрын, жат өлкеге аттанарда, туған жерден түйіп |
|алған топырақ еді. |
|Қарт ойына алған жұмысын түгел орындап, шекпенінің үстіне «уh» деп |
|жантая кетті. Мамық төселгендейтуған топырақ жамбасына бір түрлі жайлы |
|тиді. |
|- Үзіндіден не ұқтыңдар? |
|1-тапсырма |«Туған жер» тақырыбында постер |Топпен жұмыс |
|5минут |жасау,оны қорғау |жасайды |
|2-тапсырма |Төлеген Абергеновтың өз | Өз беттерімен |
|7 минут |беттерімен жаттаған өлеңдеріңді |жұмыс жасайды, өз |
| |оқыңдар |ойларын |
| |Енді осы өлеңдеріңізді түр |тия-нақтайды, |
| |жанрына талдаңдар |қорытады. |
|Рефлексия |Қысқа жауап әдісі: |Ойланады, жауап |
|5 минут |Т.Айбергеновтің өлеңінде іңген өз|береді, өз ойларын |
| |ботасын ертіп қашып кетті (жоқ) |жинақтайды, |
| |Туған жер-тал бесік (жоқ) |жүйелейді |
| |Т.Айбергенов 1937 жылы дүниеге |өзге-лерді |
| |келген (иә) |тыңдайды, өз |
| |Қазақстан Ленин комсомолы |білімдерінің нақты |
| |сыйлығының лауреаты атағын 1974 |екенін біледі, |
| |жылы қайтыс болғаннан кейін |өзгенің білімін |
| |берілді (иә) |сарамалайды, |
| |1959-62 жылдар аралығында туған |салыстырады.Өз |
| |ауылында мұғалімдік қызмет |беттерімен жұмыс |
| |атқарды (иә) |жасайды, білімдерін|
| |1959 жылы Ташкенттің Низами |шың- дайды, өзгеге |
| |атындағы педагогика институтының |түсіндіреді, жауап-|
| |қазақтілі мен әдебиеті |кершілікті сезеді, |
| |факультетін бітірді (иә) |білімдерін |
| |Ақынның өлеңдерінің ішінде 18, 19|толық-тырады, |
| |буынды өлеңдер бар (иә) |өзгені тыңдайды, |
| | |оның пікірінің |
| | |құнды-лығын сезеді,|
| | |жеке жұмыс жасайды,|
| | |әдебиет теориясын |
| | |ұғады. |
|Үйге тапсырма |Өлеңдерін оқу, өздеріңізге ұнаған|Сөздік қорларын |
|2 минут |жерлерін жаттау |толықтырады, |
| |«Әркімнің өз елі-Мысыр шаhары» |тілдерін дамы-тады.|
| |тақырыбында эссе жазу |Өз ойларын |
| | |тиянақтайды, |
| | |қо-рытады. |
|Бағалау | Жиынтық (сумативті) баға қою |Марапаттар |
|2 минут | |қабылдайды |
Өткізген:
Нургалиева Айгуль Владимировна
|Сабақтың тақырыбы:|Төлеген Айбергенов «Аруана-бауыр дүние» |
|Жалпы мақсат: |Т.Айбергеновтың өлеңдерінде талдау жасау, |
| |өлеңдерін-дегі түр өзгерістеріне тоқталу, туған жерге|
| |деген сүйіспеншілігіктерін қалыптастыру, тілдерін, |
| |сөздік қорларын, сыни көзқарастарын дамыту |
|Сілтеме: |Қазақ әдебиеті (оқулық) |
| |Қазақ әдебиет оқыту әдістемесі |
| |Интернет материалдары |
|Оқу нәтижесі: |Шығармаларды талдай алады, Отанын қорғауға әзір |
| |болады, рефлексия жасайды, Төлеген Айбергеновтің |
| |шығармашылығы туралы білім- білік дағдылары |
| |қалыптасады. |
|Түйінді идеялар: |Бұл материалдан алған білімдерінің қажеттілігі туралы|
| |ойланады, «өзім» емес «өзіміз» деудің маңыздылығын |
| |ұғады |
|Сабақта |Үлестірмелі материалдар, А4, А3 қағаздары, маркерлер,|
|қолданылатын |интерактивті тақта |
|материалдар: | |
|Оқыту әдістері: |Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер |1.Диалог |
| |АКТ |2.Жұптық жұмыс |
| |СТО |3.Топтық жұмыс |
| | |4.Жеке жұмыс |
|Дерек көздері: |Мұғалімге арналған нұсқаулық |
|Тапсырмалар: |Сұрақтар, салыстыру, зерттеу, түйіндеу |
|Оқуға арналған |Мұғалімге арналған нұсқаулық |
|тапсырма: | |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс- әрекеті
|I.Мұғалімдерге |Коучтің іс- әрекеті |Мұғалімнің іс- |
|психологиялық | |әрекеті |
|ахуал туғызу | | |
|2 минут |Оқушылардың сабаққа дайындықтарын|Сұраққа жауап |
| |бағдарлау (сыныпты түгелдеу, |береді, өздерін |
| |көңіл күйлерін білу) |өздері бағалайды |
|3 минут |Сергіту «Қызыл өрік» |Слайдты көреді, |
| | |билейді, тыңдай-ды,|
| | |өз көңіл күй-лерін |
| | |көтереді |
|II.Үй тапсырмасын сұрау |
|10 минут |Төлеген Айбергеновтың өмірі мен |жеке жұмыс |
|Ой толғау |шығармашылығынан жазылған |жа-сайды, өз |
| |хронологиялық тіэбекті тыңдау |білім-дерін |
| |«Ана» өлеңін мәнерлеп оқу |жүйелейді |
| |«Ана» тақырыбында жазылған эссені| |
| |тыңдау | |
|ІІІ. Жаңа сабақ (мағынаны тану) 2 минут |
|- Балалар, төмендегі үзіндіні тыңдап көріңдерші... |
|Қарт шекпенін шешіп, бір бұрышқа қойды. Онан соң көйлегінің түймесін |
|ағытып, мойнындағы бойтұмарын алды. Бақыттан тігілген кәдімгі үш бұрышты|
|тұмар. Қарт тұмарды ерніне жақындатып, тәуіп етті. Сонан кейін |
|қалтасынан бәкісін алып, тұмарды сөкті де төңкеріп сілікті. Тұмардың |
|ішінен термен байланып қалған бір уыс қиыршық топырақ түсті жерге. |
|Бұл-осыдан қырық жыл бұрын, жат өлкеге аттанарда, туған жерден түйіп |
|алған топырақ еді. |
|Қарт ойына алған жұмысын түгел орындап, шекпенінің үстіне «уh» деп |
|жантая кетті. Мамық төселгендейтуған топырақ жамбасына бір түрлі жайлы |
|тиді. |
|- Үзіндіден не ұқтыңдар? |
|1-тапсырма |«Туған жер» тақырыбында постер |Топпен жұмыс |
|5минут |жасау,оны қорғау |жасайды |
|2-тапсырма |Төлеген Абергеновтың өз | Өз беттерімен |
|7 минут |беттерімен жаттаған өлеңдеріңді |жұмыс жасайды, өз |
| |оқыңдар |ойларын |
| |Енді осы өлеңдеріңізді түр |тия-нақтайды, |
| |жанрына талдаңдар |қорытады. |
|Рефлексия |Қысқа жауап әдісі: |Ойланады, жауап |
|5 минут |Т.Айбергеновтің өлеңінде іңген өз|береді, өз ойларын |
| |ботасын ертіп қашып кетті (жоқ) |жинақтайды, |
| |Туған жер-тал бесік (жоқ) |жүйелейді |
| |Т.Айбергенов 1937 жылы дүниеге |өзге-лерді |
| |келген (иә) |тыңдайды, өз |
| |Қазақстан Ленин комсомолы |білімдерінің нақты |
| |сыйлығының лауреаты атағын 1974 |екенін біледі, |
| |жылы қайтыс болғаннан кейін |өзгенің білімін |
| |берілді (иә) |сарамалайды, |
| |1959-62 жылдар аралығында туған |салыстырады.Өз |
| |ауылында мұғалімдік қызмет |беттерімен жұмыс |
| |атқарды (иә) |жасайды, білімдерін|
| |1959 жылы Ташкенттің Низами |шың- дайды, өзгеге |
| |атындағы педагогика институтының |түсіндіреді, жауап-|
| |қазақтілі мен әдебиеті |кершілікті сезеді, |
| |факультетін бітірді (иә) |білімдерін |
| |Ақынның өлеңдерінің ішінде 18, 19|толық-тырады, |
| |буынды өлеңдер бар (иә) |өзгені тыңдайды, |
| | |оның пікірінің |
| | |құнды-лығын сезеді,|
| | |жеке жұмыс жасайды,|
| | |әдебиет теориясын |
| | |ұғады. |
|Үйге тапсырма |Өлеңдерін оқу, өздеріңізге ұнаған|Сөздік қорларын |
|2 минут |жерлерін жаттау |толықтырады, |
| |«Әркімнің өз елі-Мысыр шаhары» |тілдерін дамы-тады.|
| |тақырыбында эссе жазу |Өз ойларын |
| | |тиянақтайды, |
| | |қо-рытады. |
|Бағалау | Жиынтық (сумативті) баға қою |Марапаттар |
|2 минут | |қабылдайды |
Өткізген:
Нургалиева Айгуль Владимировна
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz