Төлеген Айбергенов Аруана-бауыр дүние

Қазақ әдебиеті
8-сынып
: Сабақтың тақырыбы:
Қазақ әдебиеті: Төлеген Айбергенов «Аруана-бауыр дүние»
: Жалпы мақсат:
Қазақ әдебиеті: Т. Айбергеновтың өлеңдерінде талдау жасау, өлеңдерін-дегі түр өзгерістеріне тоқталу, туған жерге деген сүйіспеншілігіктерін қалыптастыру, тілдерін, сөздік қорларын, сыни көзқарастарын дамыту
: Сілтеме:
Қазақ әдебиеті:

Қазақ әдебиеті (оқулық)

Қазақ әдебиет оқыту әдістемесі

Интернет материалдары

: Оқу нәтижесі:
Қазақ әдебиеті: Шығармаларды талдай алады, Отанын қорғауға әзір болады, рефлексия жасайды, Төлеген Айбергеновтің шығармашылығы туралы білім- білік дағдылары қалыптасады.
: Түйінді идеялар:
Қазақ әдебиеті: Бұл материалдан алған білімдерінің қажеттілігі туралы ойланады, «өзім» емес «өзіміз» деудің маңыздылығын ұғады
: Сабақта қолданылатын материалдар:
Қазақ әдебиеті: Үлестірмелі материалдар, А4, А3 қағаздары, маркерлер, интерактивті тақта
: Оқыту әдістері:
Қазақ әдебиеті:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер

АКТ

СТО

8-сынып:

1. Диалог

2. Жұптық жұмыс

3. Топтық жұмыс

4. Жеке жұмыс

: Дерек көздері:
Қазақ әдебиеті: Мұғалімге арналған нұсқаулық
: Тапсырмалар:
Қазақ әдебиеті: Сұрақтар, салыстыру, зерттеу, түйіндеу
: Оқуға арналған тапсырма:
Қазақ әдебиеті: Мұғалімге арналған нұсқаулық

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс- әрекеті

I. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу
Коучтің іс- әрекеті
Мұғалімнің іс- әрекеті
I. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу: 2 минут
Коучтің іс- әрекеті: Оқушылардың сабаққа дайындықтарын бағдарлау (сыныпты түгелдеу, көңіл күйлерін білу)
Мұғалімнің іс- әрекеті: Сұраққа жауап береді, өздерін өздері бағалайды
I. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу: 3 минут
Коучтің іс- әрекеті: Сергіту «Қызыл өрік»
Мұғалімнің іс- әрекеті: Слайдты көреді, билейді, тыңдай-ды, өз көңіл күй-лерін көтереді
I. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу: II. Үй тапсырмасын сұрау
I. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

10 минут

Ой толғау

Коучтің іс- әрекеті:
  • Төлеген Айбергеновтың өмірі мен шығармашылығынан жазылған хронологиялық тіэбекті тыңдау
  • «Ана» өлеңін мәнерлеп оқу
  • «Ана» тақырыбында жазылған эссені тыңдау
Мұғалімнің іс- әрекеті: жеке жұмыс жа-сайды, өз білім-дерін жүйелейді
I. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

ІІІ. Жаңа сабақ (мағынаны тану) 2 минут

- Балалар, төмендегі үзіндіні тыңдап көріңдерші . . .

Қарт шекпенін шешіп, бір бұрышқа қойды. Онан соң көйлегінің түймесін ағытып, мойнындағы бойтұмарын алды. Бақыттан тігілген кәдімгі үш бұрышты тұмар. Қарт тұмарды ерніне жақындатып, тәуіп етті. Сонан кейін қалтасынан бәкісін алып, тұмарды сөкті де төңкеріп сілікті. Тұмардың ішінен термен байланып қалған бір уыс қиыршық топырақ түсті жерге. Бұл-осыдан қырық жыл бұрын, жат өлкеге аттанарда, туған жерден түйіп алған топырақ еді.

Қарт ойына алған жұмысын түгел орындап, шекпенінің үстіне «уh» деп жантая кетті. Мамық төселгендейтуған топырақ жамбасына бір түрлі жайлы тиді.

- Үзіндіден не ұқтыңдар?

I. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

1-тапсырма

5минут

Коучтің іс- әрекеті: «Туған жер» тақырыбында постер жасау, оны қорғау
Мұғалімнің іс- әрекеті: Топпен жұмыс жасайды
I. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

2-тапсырма

7 минут

Коучтің іс- әрекеті:
  • Төлеген Абергеновтың өз беттерімен жаттаған өлеңдеріңді оқыңдар
  • Енді осы өлеңдеріңізді түр жанрына талдаңдар
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Өз беттерімен жұмыс жасайды, өз ойларын тия-нақтайды,

қорытады.

I. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

Рефлексия

5 минут

Коучтің іс- әрекеті:

Қысқа жауап әдісі:

  • Т. Айбергеновтің өлеңінде іңген өз ботасын ертіп қашып кетті (жоқ)
  • Туған жер-тал бесік (жоқ)
  • Т. Айбергенов 1937 жылы дүниеге келген (иә)
  • Қазақстан Ленин комсомолы сыйлығының лауреаты атағын 1974 жылы қайтыс болғаннан кейін берілді (иә)
  • 1959-62 жылдар аралығында туған ауылында мұғалімдік қызмет атқарды (иә)
  • 1959 жылы Ташкенттің Низами атындағы педагогика институтының қазақтілі мен әдебиеті факультетін бітірді (иә)
  • Ақынның өлеңдерінің ішінде 18, 19 буынды өлеңдер бар (иә)
Мұғалімнің іс- әрекеті: Ойланады, жауап береді, өз ойларын жинақтайды, жүйелейді өзге-лерді тыңдайды, өз білімдерінің нақты екенін біледі, өзгенің білімін сарамалайды, салыстырады. Өз беттерімен жұмыс жасайды, білімдерін шың- дайды, өзгеге түсіндіреді, жауап- кершілікті сезеді, білімдерін толық-тырады, өзгені тыңдайды, оның пікірінің құнды-лығын сезеді, жеке жұмыс жасайды, әдебиет теориясын ұғады.
I. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

Үйге тапсырма

2 минут

Коучтің іс- әрекеті:
  • Өлеңдерін оқу, өздеріңізге ұнаған жерлерін жаттау
  • «Әркімнің өз елі-Мысыр шаhары» тақырыбында эссе жазу
Мұғалімнің іс- әрекеті: Сөздік қорларын толықтырады, тілдерін дамы-тады. Өз ойларын тиянақтайды, қо-рытады.
I. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу:

Бағалау

2 минут

Коучтің іс- әрекеті: Жиынтық (сумативті) баға қою
Мұғалімнің іс- әрекеті: Марапаттар қабылдайды

Өткізген: Нургалиева Айгуль Владимировна


Ұқсас жұмыстар
Аруана-бауыр дүние
Төлеген Айбергеновтің өмірі мен шығармашылығы
Төлеген Айбергенов Мені ізде
Факультативтік ашық сабақ
Төлеген жырлары - қуаныш жырлары
Айбергенов жыр-көшімен сырласу
Төлеген Айбергенов Ана өлеңі
Махаббат құндылығы туралы түсініктерін кеңейту. Іңкәр көңіл, нәзік сезім
Көктем туралы ақпарат
Шаһанов Танакөз поэмасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz