Төлеген Айбергенов Аруана-бауыр дүние

| |Қазақ әдебиеті |8-сынып |
|Сабақтың тақырыбы:|Төлеген Айбергенов «Аруана-бауыр дүние» |
|Жалпы мақсат: |Т.Айбергеновтың өлеңдерінде талдау жасау, |
| |өлеңдерін-дегі түр өзгерістеріне тоқталу, туған жерге|
| |деген сүйіспеншілігіктерін қалыптастыру, тілдерін, |
| |сөздік қорларын, сыни көзқарастарын дамыту |
|Сілтеме: |Қазақ әдебиеті (оқулық) |
| |Қазақ әдебиет оқыту әдістемесі |
| |Интернет материалдары |
|Оқу нәтижесі: |Шығармаларды талдай алады, Отанын қорғауға әзір |
| |болады, рефлексия жасайды, Төлеген Айбергеновтің |
| |шығармашылығы туралы білім- білік дағдылары |
| |қалыптасады. |
|Түйінді идеялар: |Бұл материалдан алған білімдерінің қажеттілігі туралы|
| |ойланады, «өзім» емес «өзіміз» деудің маңыздылығын |
| |ұғады |
|Сабақта |Үлестірмелі материалдар, А4, А3 қағаздары, маркерлер,|
|қолданылатын |интерактивті тақта |
|материалдар: | |
|Оқыту әдістері: |Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер |1.Диалог |
| |АКТ |2.Жұптық жұмыс |
| |СТО |3.Топтық жұмыс |
| | |4.Жеке жұмыс |
|Дерек көздері: |Мұғалімге арналған нұсқаулық |
|Тапсырмалар: |Сұрақтар, салыстыру, зерттеу, түйіндеу |
|Оқуға арналған |Мұғалімге арналған нұсқаулық |
|тапсырма: | |

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс- әрекеті

|I.Мұғалімдерге |Коучтің іс- әрекеті |Мұғалімнің іс- |
|психологиялық | |әрекеті |
|ахуал туғызу | | |
|2 минут |Оқушылардың сабаққа дайындықтарын|Сұраққа жауап |
| |бағдарлау (сыныпты түгелдеу, |береді, өздерін |
| |көңіл күйлерін білу) |өздері бағалайды |
|3 минут |Сергіту «Қызыл өрік» |Слайдты көреді, |
| | |билейді, тыңдай-ды,|
| | |өз көңіл күй-лерін |
| | |көтереді |
|II.Үй тапсырмасын сұрау |
|10 минут |Төлеген Айбергеновтың өмірі мен |жеке жұмыс |
|Ой толғау |шығармашылығынан жазылған |жа-сайды, өз |
| |хронологиялық тіэбекті тыңдау |білім-дерін |
| |«Ана» өлеңін мәнерлеп оқу |жүйелейді |
| |«Ана» тақырыбында жазылған эссені| |
| |тыңдау | |
|ІІІ. Жаңа сабақ (мағынаны тану) 2 минут |
|- Балалар, төмендегі үзіндіні тыңдап көріңдерші... |
|Қарт шекпенін шешіп, бір бұрышқа қойды. Онан соң көйлегінің түймесін |
|ағытып, мойнындағы бойтұмарын алды. Бақыттан тігілген кәдімгі үш бұрышты|
|тұмар. Қарт тұмарды ерніне жақындатып, тәуіп етті. Сонан кейін |
|қалтасынан бәкісін алып, тұмарды сөкті де төңкеріп сілікті. Тұмардың |
|ішінен термен байланып қалған бір уыс қиыршық топырақ түсті жерге. |
|Бұл-осыдан қырық жыл бұрын, жат өлкеге аттанарда, туған жерден түйіп |
|алған топырақ еді. |
|Қарт ойына алған жұмысын түгел орындап, шекпенінің үстіне «уh» деп |
|жантая кетті. Мамық төселгендейтуған топырақ жамбасына бір түрлі жайлы |
|тиді. |
|- Үзіндіден не ұқтыңдар? |
|1-тапсырма |«Туған жер» тақырыбында постер |Топпен жұмыс |
|5минут |жасау,оны қорғау |жасайды |
|2-тапсырма |Төлеген Абергеновтың өз | Өз беттерімен |
|7 минут |беттерімен жаттаған өлеңдеріңді |жұмыс жасайды, өз |
| |оқыңдар |ойларын |
| |Енді осы өлеңдеріңізді түр |тия-нақтайды, |
| |жанрына талдаңдар |қорытады. |
|Рефлексия |Қысқа жауап әдісі: |Ойланады, жауап |
|5 минут |Т.Айбергеновтің өлеңінде іңген өз|береді, өз ойларын |
| |ботасын ертіп қашып кетті (жоқ) |жинақтайды, |
| |Туған жер-тал бесік (жоқ) |жүйелейді |
| |Т.Айбергенов 1937 жылы дүниеге |өзге-лерді |
| |келген (иә) |тыңдайды, өз |
| |Қазақстан Ленин комсомолы |білімдерінің нақты |
| |сыйлығының лауреаты атағын 1974 |екенін біледі, |
| |жылы қайтыс болғаннан кейін |өзгенің білімін |
| |берілді (иә) |сарамалайды, |
| |1959-62 жылдар аралығында туған |салыстырады.Өз |
| |ауылында мұғалімдік қызмет |беттерімен жұмыс |
| |атқарды (иә) |жасайды, білімдерін|
| |1959 жылы Ташкенттің Низами |шың- дайды, өзгеге |
| |атындағы педагогика институтының |түсіндіреді, жауап-|
| |қазақтілі мен әдебиеті |кершілікті сезеді, |
| |факультетін бітірді (иә) |білімдерін |
| |Ақынның өлеңдерінің ішінде 18, 19|толық-тырады, |
| |буынды өлеңдер бар (иә) |өзгені тыңдайды, |
| | |оның пікірінің |
| | |құнды-лығын сезеді,|
| | |жеке жұмыс жасайды,|
| | |әдебиет теориясын |
| | |ұғады. |
|Үйге тапсырма |Өлеңдерін оқу, өздеріңізге ұнаған|Сөздік қорларын |
|2 минут |жерлерін жаттау |толықтырады, |
| |«Әркімнің өз елі-Мысыр шаhары» |тілдерін дамы-тады.|
| |тақырыбында эссе жазу |Өз ойларын |
| | |тиянақтайды, |
| | |қо-рытады. |
|Бағалау | Жиынтық (сумативті) баға қою |Марапаттар |
|2 минут | |қабылдайды |

Өткізген:
Нургалиева Айгуль Владимировна

Ұқсас жұмыстар
Аруана-бауыр дүние
Төлеген Айбергеновтің өмірі мен шығармашылығы
Төлеген Айбергенов Мені ізде
Факультативтік ашық сабақ
Төлеген жырлары - қуаныш жырлары
Айбергенов жыр-көшімен сырласу
Төлеген Айбергенов Ана өлеңі
Махаббат құндылығы туралы түсініктерін кеңейту. Іңкәр көңіл, нәзік сезім
Көктем туралы ақпарат
Шаһанов Танакөз поэмасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz