Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тағдырынның кілті - өз қолында
|Сыныбы |8 сынып |
|Сабақтың |Тағдырынның кілті - өз қолында |
|тақырыбы | |
|Мақсаты |Оқушыларға салауатты өмір салтын насихаттау |
|Күтілетін |Мәлімет алады, Ой бөліседі, пікір алмасады. |
|нәтиже | |
|Керекті |Белсенді тақта; Презентация; Үлестірме парақтар; Флипчарт |
|жабдықтар | |
|Сабақ барысы |
|Сабақ |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|кезендері | | |
|Кіріспе |1. Ұйымдастыру кезеңі |Оқушылар амандасады, Топқа |
| |2. Топқа бөлу/Топшамаларды тандау |бөлінеді, гимнді бірге |
| |арқылы/. Сәулеттің гимн орындау |орындайды |
| |3. Топ басшысы сайланып, топ ережесі еске|топ басшыларын сайлайды. |
| |түсіріледі. | |
|Тұсаукесер|1. Ой қозғау/АКТ мүмкіндігі/ |Оқушылар видеоны көреді |
| |Видео ролик көрсетіледі. |сұрақтар бойынша топта жауап |
| |2. Түрткі сұрақ /Сыни ойлау, жуан және |іздейді |
| |жіңішке сұрақтар/ |Сұрақтарға жауап береді. |
| |1) Видео роликтегі көрсетілім туралы не | |
| |айтуға болады? | |
| |2)Салауатты өмірге қандай әрекеттер кері | |
| |ықпалын тигізеді деп ойлайсыз? | |
| |3) Адамды ішімдік ішуге, шылым шегуге не | |
| |итермелейді? | |
|Негізгі | |1. Топта оқушылар берілген |
|бөлім |1. Топтық жұмыс/Постермен жұмыстану/ |тапсырмаларға жауап іздейді, |
| |Диалогтық оқыту/зерттеушілік әңгіме/ |өз ойларын флипчартқа |
| |І топқа "Арақ түбі азап" |түсіреді. Постер қорғауға |
| |ІІ топқа "Шылымшы өзін көрге тығушы" |алдарына берілген қосымша |
| |ІІІ топқа "Есірткі есіргеннің ісі" |мәліметтерді пайдаланады. |
| |Бағалау Екі жұлдыз, бір ұсыныс |Топта зерттеушілік әңгіме |
| |2." Темекінің адам денсаулығына тигізетін|жүреді, ойларын түйіндейді. |
| |зияны" /Тәжірибе көрсету/ |Әр топ өз постерлерін |
| |3. Диалогтық оқыту. Рөлдік ойын "Мен |қорғайды. |
| |қабылдайтын шешім"/ Жағдаяттан шығу/ |Нәтижесі формативті |
| |І топқа: Темекісіз өмір жоқ ... |түрде/мадақтау, қолдау |
| |ІІ топқа Темекіден арылудың тиімді |көрсету/ бағаланады. |
| |жолдарын іздеу |2. Оқушылар көрсетілген |
| |ІІІ топқа Темекіден арылып салауатты өмір|тәжірибені көреді. |
| |салтын ұстанған адамның рөлі |3. Оқушылар берілген сұраққа |
| | |топта жауап іздейді. Ортаға |
| | |шығып рөлдік ойындарын |
| | |көрсетеді. |
|Қорытынды |1. Бақытты өмір - бұл ... /Апликация |Топта оқушылар берілген |
| |құрастыру/ |тапсырмаларға жауап |
| | |іздейді.Топшамаларға теңеу |
| |2. |іздейді, ойларын қорытады. |
| | |Әр топшаманы өз орнына |
| | |орналастырады. |
| | | |
| | | |
| | | |
|Сабақтың өзіндік талдауы: |
| |
|Сабақтың мақсаты оқушыларға алгебралық бөлшектерді көбейту тақырыбын менгерту. |
|Күтілетін нәтиже: Бөлу амалын меңгеру; ортаңғы деңгейдегі есептерді шығара алу және|
|жоғары деңгейдегі есептерді шығара алу. |
|Ұйымдастыру кезеңінде оқушылармен амандасып, оқушыларды топпен отырғыздым. Әр топ |
|өз топ басшыларын сайлап алғаннан кейін, топ ережесі еске түсірілді. |
|АКТ мүмкіндігін пайдалана отырып өткен тақырыпқа түсінік қалыптастыру, ой қозғау |
|мақсатында сыни ойлауды қажет ететін сұрақтар ұсынылды. Оқушылар өте жоғары |
|қызығушылық танытты, өз жауаптарын түрлі деңгейде жеткізе білді . |
|Сабақ тақырыбы мен мақсаты ашылған соң топтарға үш түрлі тақырыпта постер қорғауға|
|әр топқа тапсырма берілді. Зерттеушілік әңгіме жүрді, әр оқушы өз ойларын |
|дәлелдеуге тырысты.Осы тапсырманы беру мақсатым топпен жұмысты жетілдіру, |
|оқушылардың өзіндік ойларының реттелуін қадағалау. |
|Өз постерларын барлық топ жақсы түсіндіре алды, яғни ең басты осы оқушылардың |
|бойынан жауапкешілікті көре алдым, топтарындағы жауапкершіліктің, ынтамақтастықтың |
|нәтижесін көрсете білді. Топтардың жұмысы бір-біріне 2 жұлдыз, бір ұсыныс арқылы |
|формативті түрде бағаланып, жүйеленді. |
|Зиянды заттардың адам ағзасына тигізетін әсерін тағы да көз жеткізу мақсатында |
|тәжірибе көрсетілді. Одан әрі оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту мақсатында|
|әр топқа түрлі тапсырмалар түрінде беру арқылы рөлдік ойын өткізілді. Оқушылар |
|берілген рөлдерді жауапкершілікпен көрсете білді деп ойлаймын. Нәтижесінде |
|рөлдердің сәтті-сәтсіз шыққан тұстарына топтардың өзара бағалары берілді. |
|Қорытынды бөлімде бүгінгі сабақ бойынша талқыланған мәліметтерді, айтылған ойларды |
|жүйелеу мақсатында "Бақыттты өмір - бұл ..." тақырыбында апликация құрастыруға |
|топтарға түрлі топшамалар ұсынылды. Оқушылар топшамаларды берілген тақырыппен |
|байланыстыра отырып, әр топшамаға теңеу тауып айтып, тақтаға рет ретімен |
|орналастырды. Тәрбие сағаты осы бағытта қорытындыланды. |
|Оқушыларды толық тәрбие сағатына қамти алдым. Әр тапсырмаға барлық оқушылар жауап |
|іздеуге тырысты. Сабақ оқушылардың белсенділігі өте жоғары болды. Өздерін еркін |
|ұстады. |
| |
|Сабақ | |
|бойынша | |
|ескертулер| |
|Сабақтың |Тағдырынның кілті - өз қолында |
|тақырыбы | |
|Мақсаты |Оқушыларға салауатты өмір салтын насихаттау |
|Күтілетін |Мәлімет алады, Ой бөліседі, пікір алмасады. |
|нәтиже | |
|Керекті |Белсенді тақта; Презентация; Үлестірме парақтар; Флипчарт |
|жабдықтар | |
|Сабақ барысы |
|Сабақ |Мұғалім әрекеті |Оқушы әрекеті |
|кезендері | | |
|Кіріспе |1. Ұйымдастыру кезеңі |Оқушылар амандасады, Топқа |
| |2. Топқа бөлу/Топшамаларды тандау |бөлінеді, гимнді бірге |
| |арқылы/. Сәулеттің гимн орындау |орындайды |
| |3. Топ басшысы сайланып, топ ережесі еске|топ басшыларын сайлайды. |
| |түсіріледі. | |
|Тұсаукесер|1. Ой қозғау/АКТ мүмкіндігі/ |Оқушылар видеоны көреді |
| |Видео ролик көрсетіледі. |сұрақтар бойынша топта жауап |
| |2. Түрткі сұрақ /Сыни ойлау, жуан және |іздейді |
| |жіңішке сұрақтар/ |Сұрақтарға жауап береді. |
| |1) Видео роликтегі көрсетілім туралы не | |
| |айтуға болады? | |
| |2)Салауатты өмірге қандай әрекеттер кері | |
| |ықпалын тигізеді деп ойлайсыз? | |
| |3) Адамды ішімдік ішуге, шылым шегуге не | |
| |итермелейді? | |
|Негізгі | |1. Топта оқушылар берілген |
|бөлім |1. Топтық жұмыс/Постермен жұмыстану/ |тапсырмаларға жауап іздейді, |
| |Диалогтық оқыту/зерттеушілік әңгіме/ |өз ойларын флипчартқа |
| |І топқа "Арақ түбі азап" |түсіреді. Постер қорғауға |
| |ІІ топқа "Шылымшы өзін көрге тығушы" |алдарына берілген қосымша |
| |ІІІ топқа "Есірткі есіргеннің ісі" |мәліметтерді пайдаланады. |
| |Бағалау Екі жұлдыз, бір ұсыныс |Топта зерттеушілік әңгіме |
| |2." Темекінің адам денсаулығына тигізетін|жүреді, ойларын түйіндейді. |
| |зияны" /Тәжірибе көрсету/ |Әр топ өз постерлерін |
| |3. Диалогтық оқыту. Рөлдік ойын "Мен |қорғайды. |
| |қабылдайтын шешім"/ Жағдаяттан шығу/ |Нәтижесі формативті |
| |І топқа: Темекісіз өмір жоқ ... |түрде/мадақтау, қолдау |
| |ІІ топқа Темекіден арылудың тиімді |көрсету/ бағаланады. |
| |жолдарын іздеу |2. Оқушылар көрсетілген |
| |ІІІ топқа Темекіден арылып салауатты өмір|тәжірибені көреді. |
| |салтын ұстанған адамның рөлі |3. Оқушылар берілген сұраққа |
| | |топта жауап іздейді. Ортаға |
| | |шығып рөлдік ойындарын |
| | |көрсетеді. |
|Қорытынды |1. Бақытты өмір - бұл ... /Апликация |Топта оқушылар берілген |
| |құрастыру/ |тапсырмаларға жауап |
| | |іздейді.Топшамаларға теңеу |
| |2. |іздейді, ойларын қорытады. |
| | |Әр топшаманы өз орнына |
| | |орналастырады. |
| | | |
| | | |
| | | |
|Сабақтың өзіндік талдауы: |
| |
|Сабақтың мақсаты оқушыларға алгебралық бөлшектерді көбейту тақырыбын менгерту. |
|Күтілетін нәтиже: Бөлу амалын меңгеру; ортаңғы деңгейдегі есептерді шығара алу және|
|жоғары деңгейдегі есептерді шығара алу. |
|Ұйымдастыру кезеңінде оқушылармен амандасып, оқушыларды топпен отырғыздым. Әр топ |
|өз топ басшыларын сайлап алғаннан кейін, топ ережесі еске түсірілді. |
|АКТ мүмкіндігін пайдалана отырып өткен тақырыпқа түсінік қалыптастыру, ой қозғау |
|мақсатында сыни ойлауды қажет ететін сұрақтар ұсынылды. Оқушылар өте жоғары |
|қызығушылық танытты, өз жауаптарын түрлі деңгейде жеткізе білді . |
|Сабақ тақырыбы мен мақсаты ашылған соң топтарға үш түрлі тақырыпта постер қорғауға|
|әр топқа тапсырма берілді. Зерттеушілік әңгіме жүрді, әр оқушы өз ойларын |
|дәлелдеуге тырысты.Осы тапсырманы беру мақсатым топпен жұмысты жетілдіру, |
|оқушылардың өзіндік ойларының реттелуін қадағалау. |
|Өз постерларын барлық топ жақсы түсіндіре алды, яғни ең басты осы оқушылардың |
|бойынан жауапкешілікті көре алдым, топтарындағы жауапкершіліктің, ынтамақтастықтың |
|нәтижесін көрсете білді. Топтардың жұмысы бір-біріне 2 жұлдыз, бір ұсыныс арқылы |
|формативті түрде бағаланып, жүйеленді. |
|Зиянды заттардың адам ағзасына тигізетін әсерін тағы да көз жеткізу мақсатында |
|тәжірибе көрсетілді. Одан әрі оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту мақсатында|
|әр топқа түрлі тапсырмалар түрінде беру арқылы рөлдік ойын өткізілді. Оқушылар |
|берілген рөлдерді жауапкершілікпен көрсете білді деп ойлаймын. Нәтижесінде |
|рөлдердің сәтті-сәтсіз шыққан тұстарына топтардың өзара бағалары берілді. |
|Қорытынды бөлімде бүгінгі сабақ бойынша талқыланған мәліметтерді, айтылған ойларды |
|жүйелеу мақсатында "Бақыттты өмір - бұл ..." тақырыбында апликация құрастыруға |
|топтарға түрлі топшамалар ұсынылды. Оқушылар топшамаларды берілген тақырыппен |
|байланыстыра отырып, әр топшамаға теңеу тауып айтып, тақтаға рет ретімен |
|орналастырды. Тәрбие сағаты осы бағытта қорытындыланды. |
|Оқушыларды толық тәрбие сағатына қамти алдым. Әр тапсырмаға барлық оқушылар жауап |
|іздеуге тырысты. Сабақ оқушылардың белсенділігі өте жоғары болды. Өздерін еркін |
|ұстады. |
| |
|Сабақ | |
|бойынша | |
|ескертулер| |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz