1917 – 1956 жылдардағы қазақ әдебиеті

Мұғалім жайлы мәлімет
Аты-жөні: Батаева Дина Муханбетовна
Туған жылы: 17. 03. 1976ж
Бітірген оқу орны: Қорқыт Ата атындағы Қызылорда
Мемлекеттік Университеті
Мамандығы: Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Педөтілі: 15 жыл
Санаты: I (бірінші)
Жетістіктері:
«Зерттеуші» Республикалық ғылыми-білім беру орталығының Дипломы, облыстық «Қазақ тілі» қоғамының Алғыс хаты, «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы акционерлік қоғамының филиалы Қызылорда облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институтының Алғыс Хаты, аудан әкімінің Алғыс хаты, аудандық білім беру бөлімінің Құрмет грамотасы, аудандық білім бөлімінің Алғыс хаты.
Шиелі аудандық «Өскен өңір» газетінде «Ел болашағы - қазақ тілінде» және облыстық «Тіл сақшысы» газетінде «Өркениет өрісі» тақырыбында мақалалары жарық көрсе, облыстық тәжірибе алаңының 10 жылдығына байланысты «Тәжірибе алаңы - кәсіби өсу кепілі» тақырыбында өткізілген облыстық ғылыми-практикалық конференциясының материалдар жинағына «Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында «Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлау технологиясын» пайдаланудың тиімділігі» тақырыбындағы баяндамасы, республикалық «Ғылыми зерттеулер әлемі» ғылыми журналында «Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқу мен жазу арқылы оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту» тақырыбындағы жұмысы жарияланды.
Курстан өткен жылдары: 2011ж. «Оқу мен Жазу арқылы Сын тұрғысынан ойлауды дамыту», 2013ж. Қ. Р. педагог кадрларының біліктілігін арттырудың денгейлі бағдарламалары аясында бірінші (ілгері) денгей бағдарламасын аяқтады.
Оқушы жетістіктері: Әбутәліпова Құндызша аудандық «I Махамбет оқулары» байқауында III орын, Әбіласан Гүлім қазақ тілі және әдебиеті пәнінен «Жарқын болашақ» олимпиадасында III орын, Тұрапқалиева Дина облыстық ғылыми жобалар байқауында I орын алғаны үшін I дәрежелі Дипломы мен Республикалық колледж студенттері мен мектеп оқушылары арасында өткізілген «Үздік жас қаламгер» шығармалар конкурсында I орын, Абдуалиева Гүлбақыт «Дарын» республикалық ғылыми-практикалық орталығының ұйымдастыруымен өткізілген қазақ тілі пәні бойынша республикалық қашықтық олимпиадасында I дәрежелі Диплом, Шаймерден Саида «Абай, Шәкәрім оқулары» байқауында «Жүйріктен жүйрік озар жарысқанда» бөлімі бойынша II орын, т. б. Сонымен бірге, Тұрапқалиева Динаның аудандық «Өскен өңір» газетінде «Қорқыттың өнегелі сөздері» тақырыбында мақаласы жарық көрсе, Республикалық «Жас ғалымдар жаршысы» ғылыми журналында «Қорқыт ата кітабы» және оның тарихи тұлғасы» тақырыбындағы ғылыми ізденіс жұмысы жарияланды.
Ізденіс тақырыбы: Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқу мен жазу арқылы оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту
Өмірлік ұстанымы: Өзіңе сен, өзіңді алып шығар, Ақылың мен еңбегің екі жақтап . . .
Қысқа мерзімді жоспар. 1-сабақ
1. 1917 - 1956 жылдардағы тарихи оқиғалар мен қазақ әдебиетіндегі бағыттардың байланысын аша білу.
2. Осы кезеңдегі поэзия, проза, драматургия жанрларының ерекшелігін айқындау.
3. Жекелеген әдебиет өкілдерінің шығармаларының тақырыптарына тоқталу
1. 1917 - 1956 жылдардағы тарихи оқиғалар мен қазақ әдебиетіндегі бағыттардың байланысын аша біледі.
2. Осы кезеңдегі поэзия, проза, драматургия жанрларының ерекшелігін айқындай алады.
3. Жекелеген әдебиет өкілдерінің шығармаларының тақырып жағынан аша біледі.
Уақыт
мин
Оқушылар өтілген тақырыптар бойынша
3 топқа жіктеледі.
Өткен материалдарды ашық сұрақтар арқылы
пысықтайды.
«Деректер сөйлейді» Тарихи деректер арқылы 1917 - 1956 жылдардағы тарихи оқиғалар мен қазақ әдебиетіндегі бағыттардың байланысын аша
біледі. Берілген тапсырмаларды бірлесіп, ауызбіршілікпен жұмыс жасайды
Элек. оқулық
Ин. тақтасы маркер, плакат
1-топ. 1917-1956жж қазақ әдебиетіндегі поэзия саласы
2-топ. Проза саласы
3-топ. Драматургия саласына қатысты мағлұматтарды постерге жазады.
Топ болып бір шешімге келіп дәлелдейді.
Авторлардың шығармаларынан үзінділер оқиды
Топтар бірін-бірі бағалайды.
«Екі жұлдыз, бір тілек»
Қысқа мерзімді жоспар. 2-сабақ
1. Ж. Аймауытовтың өмірі мен шығармашылығы туралы мағлұмат беру.
2. Автор шығармашылығын әдебиет тектері бойынша топтастыру
3. Ж. Аймауытовтың қазақ әдебиетіндегі орнын анықтау
1. Ж. Аймауытовтың өмірі мен шығармашылығы туралы білетін болады.
2. Автор шығармашылығын әдебиет тектері бойынша топтастыра алады.
3. Қаламгердің қазақ әдебиетіндегі орнын анықтай алады.
Уақыт
мин
Элек. оқулық
Ин. тақтасы маркер, плакат
1-топ. Ж. Аймауытовтың өмірі
2-топ. Ж. Аймауытовтың шығармашылығы
3-топ. Әдебиеттегі орны
Берілген тапсырмалар бойынша таныстырылым жасайды.
Мадақтау, форма
тивті бағалау.
«Бағдаршам»
Жиынтық бағалау
Қысқа мерзімді жоспар. 3-сабақ
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz