Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

1917 – 1956 жылдардағы қазақ әдебиеті

Мұғалім жайлы мәлімет

Аты-жөні: Батаева Дина Муханбетовна
Туған жылы: 17.03.1976ж
Бітірген оқу орны: Қорқыт Ата атындағы Қызылорда
Мемлекеттік
Университеті
Мамандығы: Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің
мұғалімі
Педөтілі: 15 жыл
Санаты: I (бірінші)
Жетістіктері:
«Зерттеуші» Республикалық ғылыми-білім беру орталығының Дипломы, облыстық
«Қазақ тілі» қоғамының Алғыс хаты, «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық
орталығы акционерлік қоғамының филиалы Қызылорда облысы бойынша
педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институтының Алғыс Хаты,
аудан әкімінің Алғыс хаты, аудандық білім беру бөлімінің Құрмет грамотасы,
аудандық білім бөлімінің Алғыс хаты.
Шиелі аудандық «Өскен өңір» газетінде «Ел болашағы – қазақ
тілінде» және облыстық «Тіл сақшысы» газетінде «Өркениет өрісі»
тақырыбында мақалалары жарық көрсе, облыстық тәжірибе алаңының 10 жылдығына
байланысты «Тәжірибе алаңы – кәсіби өсу кепілі» тақырыбында өткізілген
облыстық ғылыми-практикалық конференциясының материалдар жинағына «Қазақ
тілі мен әдебиеті сабақтарында «Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлау
технологиясын» пайдаланудың тиімділігі» тақырыбындағы баяндамасы,
республикалық «Ғылыми зерттеулер әлемі» ғылыми журналында «Қазақ тілі мен
әдебиеті сабақтарында оқу мен жазу арқылы оқушылардың сын тұрғысынан
ойлауын дамыту» тақырыбындағы жұмысы жарияланды.
Курстан өткен жылдары: 2011ж. «Оқу мен Жазу арқылы Сын тұрғысынан
ойлауды дамыту» ,2013ж.Қ.Р. педагог кадрларының біліктілігін арттырудың
денгейлі бағдарламалары аясында бірінші (ілгері) денгей бағдарламасын
аяқтады.
Оқушы жетістіктері: Әбутәліпова Құндызша аудандық «I Махамбет оқулары»
байқауында III орын, Әбіласан Гүлім қазақ тілі және әдебиеті пәнінен
«Жарқын болашақ» олимпиадасында III орын, Тұрапқалиева Дина облыстық
ғылыми жобалар байқауында I орын алғаны үшін I дәрежелі Дипломы мен
Республикалық колледж студенттері мен мектеп оқушылары арасында өткізілген
«Үздік жас қаламгер» шығармалар конкурсында I орын, Абдуалиева Гүлбақыт
«Дарын» республикалық ғылыми-практикалық орталығының ұйымдастыруымен
өткізілген қазақ тілі пәні бойынша республикалық қашықтық олимпиадасында I
дәрежелі Диплом, Шаймерден Саида «Абай, Шәкәрім оқулары» байқауында
«Жүйріктен жүйрік озар жарысқанда» бөлімі бойынша II орын, т.б. Сонымен
бірге, Тұрапқалиева Динаның аудандық «Өскен өңір» газетінде «Қорқыттың
өнегелі сөздері» тақырыбында мақаласы жарық көрсе, Республикалық «Жас
ғалымдар жаршысы» ғылыми журналында «Қорқыт ата кітабы» және оның тарихи
тұлғасы» тақырыбындағы ғылыми ізденіс жұмысы жарияланды.
Ізденіс тақырыбы: Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқу мен жазу арқылы
оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту
Өмірлік ұстанымы: Өзіңе сен, өзіңді алып шығар, Ақылың мен еңбегің екі
жақтап...

Қысқа мерзімді жоспар. 1-сабақ

|Пәні:Қазақ әдебиеті |Сынып: 9 |Күні: 11.03.2014 жыл |
|Сабақтың тақырыбы: | 1917 – 1956 жылдардағы қазақ әдебиеті | |
| № 1 сабақ | | |
|Сабақтың мақсаты: |1. 1917 – 1956 жылдардағы тарихи оқиғалар мен қазақ әдебиетіндегі бағыттардың байланысын аша білу. |
| |2. Осы кезеңдегі поэзия, проза, драматургия жанрларының ерекшелігін айқындау. |
| |3. Жекелеген әдебиет өкілдерінің шығармаларының тақырыптарына тоқталу |
|Күтілетін нәтиже: |1. 1917 – 1956 жылдардағы тарихи оқиғалар мен қазақ әдебиетіндегі бағыттардың байланысын аша біледі.|
| |2. Осы кезеңдегі поэзия, проза, драматургия жанрларының ерекшелігін айқындай алады. |
| |3. Жекелеген әдебиет өкілдерінің шығармаларының тақырып жағынан аша біледі. |
|Негізгі идеялар: |Сабақ барысында 1917 – 1956 жылдардағы қазақ әдебиетіне шолу жасай отырып, ұлттық құндылықтарымызды |
| |қастерлей білуге, адамгершілік пен ұлтжандылық қасиеттер қалыптасады. |
|Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Бағалау |Ресурстар |
|мин | | | | |
|1 |Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.|Сәлемдесу. | | |
|2 |Топтық жұмысқа ұйымдастыруға |Оқушылар өтілген тақырыптар бойынша |Қол шапалақтау | Қағаз қиындылары |
| |дайындау. |3 топқа жіктеледі. |арқылы мадақтау | |
| 3|Үй жұмысы. |Өткен материалдарды ашық сұрақтар арқылы |Мадақтау, | |
| | |пысықтайды. |формативті | |
| | | |бағалау | |
| |Жаңа сабақтың мақсатын айту, |«Деректер сөйлейді» Тарихи деректер | |Элек.оқулық |
| |түсіндіру, толық ақпарат беру. |арқылы 1917 – 1956 жылдардағы тарихи | |Ин.тақтасы маркер,|
| | |оқиғалар мен қазақ әдебиетіндегі | |плакат |
| | |бағыттардың байланысын аша | | |
| | |біледі. Берілген тапсырмаларды | | |
| | |бірлесіп,ауызбіршілікпен жұмыс жасайды | | |
| |Оқулықта берілген тақырып |1-топ. 1917-1956жж қазақ әдебиетіндегі | |Компьютер, |
| |негізінде тапсырмаларды орындату|поэзия саласы | |интер.тақтасы |
| | |2-топ. Проза саласы | | |
| | |3-топ. Драматургия саласына қатысты | | |
| | |мағлұматтарды постерге жазады. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Ой қорыту мақсатында әр топқа |Топ болып бір шешімге келіп дәлелдейді. |Мадақтау, | Инт. тақтасы, |
| |бөлек тапсырмалар мен сұрақтар |Авторлардың шығармаларынан үзінділер оқиды|формативті |тапсырмасы бар |
| |беріледі. | |бағалау. |парақшалар, |
| |Жеке оқушылармен жұмыс |Авторлардың шығармаларынан үзінділер оқиды| | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Бағалау |Топтар бірін-бірі бағалайды. |Формативті |Кері байланыс |
| | |«Екі жұлдыз, бір тілек» |бағалау |парақшалары |
| |Үйге тапсырма | Ж.Аймауытовтың өмірі мен шығармашылығы | | |
| | |жайында ізденіп келу | | |
| |Сабақтың сәтті тұстары | | | |
| |Сабақтың сәтсіз тұстары | | | |

Қысқа мерзімді жоспар. 2-сабақ

|Пәні:Қазақ әдебиеті |Сынып:9 |Күні: 13.03.2014жыл |
|Сабақтың тақырыбы: |Ж.Аймауытовтың өмірі мен шығармашылығы | |
| № 2 сабақ | | |
|Сабақтың мақсаты: |1.Ж.Аймауытовтың өмірі мен шығармашылығы туралы мағлұмат беру. |
| |2. Автор шығармашылығын әдебиет тектері бойынша топтастыру |
| |3. Ж.Аймауытовтың қазақ әдебиетіндегі орнын анықтау |
| | |
|Күтілетін нәтиже: |1.Ж.Аймауытовтың өмірі мен шығармашылығы туралы білетін болады. |
| |2. Автор шығармашылығын әдебиет тектері бойынша топтастыра алады. |
| |3. Қаламгердің қазақ әдебиетіндегі орнын анықтай алады. |
|Негізгі идеялар: | Оқушылар Ж.Аймауытовтың өмірі және шығармашылығымен таныса отырып, ізденімпаздық пен еңбексүйгіштік|
| |қасиеттерге, өнерді қастерлей білуге дағдыланады. |
|Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Бағалау |Ресурстар |
|мин | | | | |
|1 |Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. |Сәлемдесу. | | |
|2 |Топтық жұмысқа ұйымдастыруға |Оқушылар бағдаршам түстері бойынша 3 топқа |Қол шапалақтау | |
| |дайындау. |жіктеледі. |арқылы мадақтау | |
|3 |Үй жұмысы. | «Нақ сұрақ, дәл жауап» 1917-1956 жж қазақ |Мадақтау, | |
| | |әдебиетіне қатысты ашық сұрақтар қойылады |формативті | |
| | | |бағалау | |
|3 |Жаңа сабақтың мақсатын айту, |Ж.Аймауытовтың өмірі мен шығармашылығы туралы | |Элек.оқулық |
| |топпен жұмыс істеуге |мағлұмат алады. Берілген тапсырмаларды | |Ин.тақтасы |
| |дағдыландыру. |бірлесіп,ауызбіршілікпен жұмыс жасайды. | |маркер, плакат |
| |Оқушыларға берілген тапсырмалар |1-топ. Ж.Аймауытовтың өмірі | |Компьютер, Note|
| |бойынша бірлескен жұмыс |2-топ. Ж.Аймауытовтың шығармашылығы | |book, |
| |ұйымдастыру |3-топ. Әдебиеттегі орны | |интер.тақтасы |
| | |Берілген тапсырмалар бойынша таныстырылым жасайды.| | |
| |Ой шақыру мақсатында әр топқа |Топ болып бір шешімге келіп дәлелдейді. |Мадақтау,форма | тапсырмасы бар|
| |бөлек тапсырмалар мен сұрақтар | |тивті бағалау. |парақшалар, |
| |беріледі. | | | |
| |Жеке оқушылармен жұмыс |Оқушылардың таныстырылым барысында тың деректерді | | |
| | |ұсынуы | | |
| |Бағалау |Топтар бірін-бірі бағалайды |«Бағдаршам» | |
| | | |Жиынтық бағалау | |
| |Үйге тапсырма | Ж.Аймауытовтың «Қартқожа» романын оқып келу | | |

Қысқа мерзімді жоспар. 3-сабақ

|Пәні:Қазақ әдебиеті |Сынып:9 |Күні: 14.03.2014жыл |
|Сабақтың тақырыбы: |Ж.Аймауытовтың «Қартқожа» романы | |
| № 3 сабақ | | |
|Сабақтың мақсаты: |1.Ж.Аймауытовтың «Қартқожа» романының мазмұны туралы мағлұмат беру. |
| |2. «Қартқожа» әңгімесінің тақырыбы мен идеясын түсіну. |
| |3. Романның құрылымына талдау жасау |
|Күтілетін нәтиже: |1. Ж.Аймауытовтың «Қартқожа» романының мазмұны туралы мағлұмат алады. |
| |2. «Қартқожа» әңгімесінің тақырыбы мен идеясын түсінеді. |
| |3.Романның құрылымына талдау жасай алады. |
| | |
|Негізгі идеялар: | Оқушылардың бойында қиындыққа мойымай төзімді болуға, жарқын болашаққа деген сенімді көзқарас |
| |қалыптасуына ықпал етеді. |
|Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Бағалау |Ресурстар |
|мин | | | | |
|1 |Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. |Сәлемдесу. Жағымды ахуал туғызу | | |
|2 |Топтық жұмысқа ұйымдастыруға |Оқушылар Ж.Аймауытовтың поэзиялық, |Қол шапалақтау | |
| |дайындау. |прозалық, драматургиялық шығармалары және |арқылы мадақтау | |
| | |аудармалары бойынша 4 топқа жіктеледі. | | |
|3 |Үй жұмысы. | Оқушылар Ж.Аймауытовтың поэзиялық, |Мадақтау, |Талқылау сұрақтары|
| | |прозалық, драматургиялық шығармалары мен |формативті | |
| | |аудармалары бойынша талқылау сұрақтарына |бағалау | |
| | |жауап береді, жекелеген шығармаларына | | |
| | |тоқталады. | | |
|3 |Жаңа сабақтың мақсатын айту, топпен |Ж.Аймауытовтың «Қартқожа» романының | |«Қартқожа» романы |
| |жұмыс істеуге дағдыландыру. |мазмұны бойынша топ болып жұмыс жасайды. | | |
| |Романдағы бөлімдер бойынша топ |Романдағы бөлімдер бойынша шығарманың | |Компьютер, |
| |ішінде танысып, белгіленген уақытта |мазмұнымен танысады, талқылауға, жоба | |интер.тақтасы |
| |талқылау, жоба дайындау |жасауға дайындалады. | | |
| |Ой қорыту мақсатында әр топқа бөлек |Топ болып бір шешімге келіп дәлелдейді. |Мадақтау,форма | тапсырмасы бар |
| |тапсырмалар мен сұрақтар беріледі. | |тивті бағалау. |парақшалар, |
| |Жеке оқушылармен жұмыс |Жұқа (А), қалың (В), күрделенілген | | |
| | |С)тапсырмалар беріледі. | | |
| | |Шығармадағы кейіпкерлердің іс-әрекетін | | |
| | |бағамдайды. | | |
| | | | | |
| |Бағалау |Кері байланыс парақшаларын толтырады. |Жиынтық бағалау |Ауызша сұхбат |
| |Үйге тапсырма |Романды толық оқып келу | | |

Қысқа мерзімді жоспар. 4-сабақ

|Пәні:Қазақ әдебиеті |Сынып:9 |Күні: 18.03.2014 жыл |
|Сабақтың тақырыбы: | Ж.Аймауытовтың «Қартқожа» романы | |
| № 4 сабақ | | |
|Сабақтың мақсаты: | |
| |1. Ж.Аймауытовтың «Қартқожа» романындағы өзекті ойды айқындау |
| |2. Шығармадағы кейіпкерлер бейнесін сомдай білу. |
| |3. Жазушының романдағы суреткерлік шеберлігін аша білу |
|Күтілетін нәтиже: |1. Ж.Аймауытовтың «Қартқожа» романындағы өзекті ойды айқындай алады. |
| |2. Шығармадағы кейіпкерлер бейнесін сомдай біледі. |
| |3. Жазушының романдағы суреткерлік шеберлігін аша алады. |
|Негізгі идеялар: | Оқушылар шығарма кейіпкерлерін жан - жақты талдап, олардың арақатынасын анықтайды. |
|Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Бағалау |Ресурстар |
|мин | | | | |
|1 |Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. |Сәлемдесу. | | |
|2 |Топтық жұмысқа ұйымдастыруға |Оқушылар 1-2-3 санау арқылы 3 топқа |Қол шапалақтау | |
| |дайындау. |жіктеледі. |арқылы мадақтау | |
|3 |Үй жұмысы. | «Автор орындығы» 3 топтан 3 оқушы шығып, |Мадақтау, | |
| | |топ мүшелерінің ашық сұрақтарына жауап |формативті | |
| | |береді. |бағалау | |
|3 |Жаңа сабақтың мақсатын айту, топпен |Ж.Аймауытовтың «Қартқожа» романының | |Элек.оқулық |
| |жұмыс істеуге дағдыландыру. |тақырыбы негізінде оқушыларды сыни тұрғыда| |Ин.тақтасы маркер,|
| | |ойлап, өзіндік ой қорыта алу дағдылары | |постер |
| | |қалыптасады. | | |
| |Топтарға талқылау тапсырмалары |1-топ. Романның тақырыбы мен идеясы | |Компьютер, |
| |беріледі. |2-топ. Шығарманың композициялық құрылысы | |интер.тақтасы |
| | |3-топ. Шығарманың көркемдік тіл | | |
| | |ерекшелігін айқындау | | |
| | | | | |
| |Ой қорыту мақсатында әр топқа бөлек |Топ болып бір шешімге келіп дәлелдейді. |Мадақтау,форма | тапсырмасы бар |
| |тапсырмалар мен сұрақтар беріледі. | |тивті бағалау. |парақшалар, |
| |Жұппен жұмыс |Концептуальды кестені толтырады. |Мадақтау,форма |тапсырмасы бар |
| | | |тивті бағалау. |парақшалар, |
| |Жеке оқушылармен жұмыс |Жұқа (А), қалың (В), күрделенілген |Мадақтау,форма | |
| | |С)тапсырмалар беріледі. |тивті бағалау. | |
| | |«Кейіпкерге хат» | | |
| |Бағалау |Екі жұлдыз, бір тілек |Жиынтық бағалау | |
| |Үйге тапсырма |Ж.Аймауытовтың шығармашылығы жайында тың | | |
| | |деректер ізденісі | | |

Ұқсас жұмыстар
Жекелеген әдебиет
Қазақ тілінен 3-тоқсанға орта мерзімдік жоспар. 9-сынып
1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс жайлы ақпарат
ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер жайлы
Қазақ әдебиетінің тарихы
Ананың анасы
Мұхтар Әуезов тағылымы
Азапты жылдардың азалы үні
Әлем әдебиетінің алыбы
Бірінші дүниежүзілік соғыс қарсаңындағы әлем көрнісі
Пәндер