1917 – 1956 жылдардағы қазақ әдебиеті

Мұғалім жайлы мәлімет

Аты-жөні: Батаева Дина Муханбетовна

Туған жылы: 17. 03. 1976ж

Бітірген оқу орны: Қорқыт Ата атындағы Қызылорда

Мемлекеттік Университеті

Мамандығы: Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Педөтілі: 15 жыл

Санаты: I (бірінші)

Жетістіктері:

«Зерттеуші» Республикалық ғылыми-білім беру орталығының Дипломы, облыстық «Қазақ тілі» қоғамының Алғыс хаты, «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы акционерлік қоғамының филиалы Қызылорда облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институтының Алғыс Хаты, аудан әкімінің Алғыс хаты, аудандық білім беру бөлімінің Құрмет грамотасы, аудандық білім бөлімінің Алғыс хаты.

Шиелі аудандық «Өскен өңір» газетінде «Ел болашағы - қазақ тілінде» және облыстық «Тіл сақшысы» газетінде «Өркениет өрісі» тақырыбында мақалалары жарық көрсе, облыстық тәжірибе алаңының 10 жылдығына байланысты «Тәжірибе алаңы - кәсіби өсу кепілі» тақырыбында өткізілген облыстық ғылыми-практикалық конференциясының материалдар жинағына «Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында «Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлау технологиясын» пайдаланудың тиімділігі» тақырыбындағы баяндамасы, республикалық «Ғылыми зерттеулер әлемі» ғылыми журналында «Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқу мен жазу арқылы оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту» тақырыбындағы жұмысы жарияланды.

Курстан өткен жылдары: 2011ж. «Оқу мен Жазу арқылы Сын тұрғысынан ойлауды дамыту», 2013ж. Қ. Р. педагог кадрларының біліктілігін арттырудың денгейлі бағдарламалары аясында бірінші (ілгері) денгей бағдарламасын аяқтады.

Оқушы жетістіктері: Әбутәліпова Құндызша аудандық «I Махамбет оқулары» байқауында III орын, Әбіласан Гүлім қазақ тілі және әдебиеті пәнінен «Жарқын болашақ» олимпиадасында III орын, Тұрапқалиева Дина облыстық ғылыми жобалар байқауында I орын алғаны үшін I дәрежелі Дипломы мен Республикалық колледж студенттері мен мектеп оқушылары арасында өткізілген «Үздік жас қаламгер» шығармалар конкурсында I орын, Абдуалиева Гүлбақыт «Дарын» республикалық ғылыми-практикалық орталығының ұйымдастыруымен өткізілген қазақ тілі пәні бойынша республикалық қашықтық олимпиадасында I дәрежелі Диплом, Шаймерден Саида «Абай, Шәкәрім оқулары» байқауында «Жүйріктен жүйрік озар жарысқанда» бөлімі бойынша II орын, т. б. Сонымен бірге, Тұрапқалиева Динаның аудандық «Өскен өңір» газетінде «Қорқыттың өнегелі сөздері» тақырыбында мақаласы жарық көрсе, Республикалық «Жас ғалымдар жаршысы» ғылыми журналында «Қорқыт ата кітабы» және оның тарихи тұлғасы» тақырыбындағы ғылыми ізденіс жұмысы жарияланды.

Ізденіс тақырыбы: Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқу мен жазу арқылы оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту

Өмірлік ұстанымы: Өзіңе сен, өзіңді алып шығар, Ақылың мен еңбегің екі жақтап . . .

Қысқа мерзімді жоспар. 1-сабақ

Пәні:Қазақ әдебиеті
Сынып: 9
Күні: 11. 03. 2014 жыл
Пәні:Қазақ әдебиеті: Сабақтың тақырыбы:
Сынып: 9: 1917 - 1956 жылдардағы қазақ әдебиеті
Күні: 11. 03. 2014 жыл:
Пәні:Қазақ әдебиеті: № 1 сабақ
Сынып: 9:
Күні: 11. 03. 2014 жыл:
Пәні:Қазақ әдебиеті: Сабақтың мақсаты:
Сынып: 9:

1. 1917 - 1956 жылдардағы тарихи оқиғалар мен қазақ әдебиетіндегі бағыттардың байланысын аша білу.

2. Осы кезеңдегі поэзия, проза, драматургия жанрларының ерекшелігін айқындау.

3. Жекелеген әдебиет өкілдерінің шығармаларының тақырыптарына тоқталу

Пәні:Қазақ әдебиеті: Күтілетін нәтиже:
Сынып: 9:

1. 1917 - 1956 жылдардағы тарихи оқиғалар мен қазақ әдебиетіндегі бағыттардың байланысын аша біледі.

2. Осы кезеңдегі поэзия, проза, драматургия жанрларының ерекшелігін айқындай алады.

3. Жекелеген әдебиет өкілдерінің шығармаларының тақырып жағынан аша біледі.

Пәні:Қазақ әдебиеті: Негізгі идеялар:
Сынып: 9: Сабақ барысында 1917 - 1956 жылдардағы қазақ әдебиетіне шолу жасай отырып, ұлттық құндылықтарымызды қастерлей білуге, адамгершілік пен ұлтжандылық қасиеттер қалыптасады.
Пәні:Қазақ әдебиеті:

Уақыт

мин

Сынып: 9: Мұғалімнің іс-әрекеті
Күні: 11. 03. 2014 жыл: Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Пәні:Қазақ әдебиеті: 1
Сынып: 9: Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.
Күні: 11. 03. 2014 жыл: Сәлемдесу.
Пәні:Қазақ әдебиеті: 2
Сынып: 9: Топтық жұмысқа ұйымдастыруға дайындау.
Күні: 11. 03. 2014 жыл:

Оқушылар өтілген тақырыптар бойынша

3 топқа жіктеледі.

Қол шапалақтау арқылы мадақтау
Қағаз қиындылары
Пәні:Қазақ әдебиеті: 3
Сынып: 9: Үй жұмысы.
Күні: 11. 03. 2014 жыл:

Өткен материалдарды ашық сұрақтар арқылы

пысықтайды.

Мадақтау, формативті бағалау
Пәні:Қазақ әдебиеті:
Сынып: 9: Жаңа сабақтың мақсатын айту, түсіндіру, толық ақпарат беру.
Күні: 11. 03. 2014 жыл:

«Деректер сөйлейді» Тарихи деректер арқылы 1917 - 1956 жылдардағы тарихи оқиғалар мен қазақ әдебиетіндегі бағыттардың байланысын аша

біледі. Берілген тапсырмаларды бірлесіп, ауызбіршілікпен жұмыс жасайды

Элек. оқулық

Ин. тақтасы маркер, плакат

Пәні:Қазақ әдебиеті:
Сынып: 9: Оқулықта берілген тақырып негізінде тапсырмаларды орындату
Күні: 11. 03. 2014 жыл:

1-топ. 1917-1956жж қазақ әдебиетіндегі поэзия саласы

2-топ. Проза саласы

3-топ. Драматургия саласына қатысты мағлұматтарды постерге жазады.

Компьютер, интер. тақтасы
Пәні:Қазақ әдебиеті:
Сынып: 9: Ой қорыту мақсатында әр топқа бөлек тапсырмалар мен сұрақтар беріледі.
Күні: 11. 03. 2014 жыл:

Топ болып бір шешімге келіп дәлелдейді.

Авторлардың шығармаларынан үзінділер оқиды

Мадақтау, формативті бағалау.
Инт. тақтасы, тапсырмасы бар парақшалар,
Пәні:Қазақ әдебиеті:
Сынып: 9: Жеке оқушылармен жұмыс
Күні: 11. 03. 2014 жыл: Авторлардың шығармаларынан үзінділер оқиды
Пәні:Қазақ әдебиеті:
Сынып: 9: Бағалау
Күні: 11. 03. 2014 жыл:

Топтар бірін-бірі бағалайды.

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Формативті бағалау
Кері байланыс парақшалары
Пәні:Қазақ әдебиеті:
Сынып: 9: Үйге тапсырма
Күні: 11. 03. 2014 жыл: Ж. Аймауытовтың өмірі мен шығармашылығы жайында ізденіп келу
Пәні:Қазақ әдебиеті:
Сынып: 9: Сабақтың сәтті тұстары
Күні: 11. 03. 2014 жыл:
Пәні:Қазақ әдебиеті:
Сынып: 9: Сабақтың сәтсіз тұстары
Күні: 11. 03. 2014 жыл:

Қысқа мерзімді жоспар. 2-сабақ

Пәні:Қазақ әдебиеті
Сынып:9
Күні: 13. 03. 2014жыл
Пәні:Қазақ әдебиеті: Сабақтың тақырыбы:
Сынып:9: Ж. Аймауытовтың өмірі мен шығармашылығы
Күні: 13. 03. 2014жыл:
Пәні:Қазақ әдебиеті: № 2 сабақ
Сынып:9:
Күні: 13. 03. 2014жыл:
Пәні:Қазақ әдебиеті: Сабақтың мақсаты:
Сынып:9:

1. Ж. Аймауытовтың өмірі мен шығармашылығы туралы мағлұмат беру.

2. Автор шығармашылығын әдебиет тектері бойынша топтастыру

3. Ж. Аймауытовтың қазақ әдебиетіндегі орнын анықтау

Пәні:Қазақ әдебиеті: Күтілетін нәтиже:
Сынып:9:

1. Ж. Аймауытовтың өмірі мен шығармашылығы туралы білетін болады.

2. Автор шығармашылығын әдебиет тектері бойынша топтастыра алады.

3. Қаламгердің қазақ әдебиетіндегі орнын анықтай алады.

Пәні:Қазақ әдебиеті: Негізгі идеялар:
Сынып:9: Оқушылар Ж. Аймауытовтың өмірі және шығармашылығымен таныса отырып, ізденімпаздық пен еңбексүйгіштік қасиеттерге, өнерді қастерлей білуге дағдыланады.
Пәні:Қазақ әдебиеті:

Уақыт

мин

Сынып:9: Мұғалімнің іс-әрекеті
Күні: 13. 03. 2014жыл: Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Пәні:Қазақ әдебиеті: 1
Сынып:9: Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.
Күні: 13. 03. 2014жыл: Сәлемдесу.
Пәні:Қазақ әдебиеті: 2
Сынып:9: Топтық жұмысқа ұйымдастыруға дайындау.
Күні: 13. 03. 2014жыл: Оқушылар бағдаршам түстері бойынша 3 топқа жіктеледі.
Қол шапалақтау арқылы мадақтау
Пәні:Қазақ әдебиеті: 3
Сынып:9: Үй жұмысы.
Күні: 13. 03. 2014жыл: «Нақ сұрақ, дәл жауап» 1917-1956 жж қазақ әдебиетіне қатысты ашық сұрақтар қойылады
Мадақтау, формативті бағалау
Пәні:Қазақ әдебиеті: 3
Сынып:9: Жаңа сабақтың мақсатын айту, топпен жұмыс істеуге дағдыландыру.
Күні: 13. 03. 2014жыл: Ж. Аймауытовтың өмірі мен шығармашылығы туралы мағлұмат алады. Берілген тапсырмаларды бірлесіп, ауызбіршілікпен жұмыс жасайды.

Элек. оқулық

Ин. тақтасы маркер, плакат

Пәні:Қазақ әдебиеті:
Сынып:9: Оқушыларға берілген тапсырмалар бойынша бірлескен жұмыс ұйымдастыру
Күні: 13. 03. 2014жыл:

1-топ. Ж. Аймауытовтың өмірі

2-топ. Ж. Аймауытовтың шығармашылығы

3-топ. Әдебиеттегі орны

Берілген тапсырмалар бойынша таныстырылым жасайды.

Компьютер, Note book, интер. тақтасы
Пәні:Қазақ әдебиеті:
Сынып:9: Ой шақыру мақсатында әр топқа бөлек тапсырмалар мен сұрақтар беріледі.
Күні: 13. 03. 2014жыл: Топ болып бір шешімге келіп дәлелдейді.

Мадақтау, форма

тивті бағалау.

тапсырмасы бар парақшалар,
Пәні:Қазақ әдебиеті:
Сынып:9: Жеке оқушылармен жұмыс
Күні: 13. 03. 2014жыл: Оқушылардың таныстырылым барысында тың деректерді ұсынуы
Пәні:Қазақ әдебиеті:
Сынып:9: Бағалау
Күні: 13. 03. 2014жыл: Топтар бірін-бірі бағалайды

«Бағдаршам»

Жиынтық бағалау

Пәні:Қазақ әдебиеті:
Сынып:9: Үйге тапсырма
Күні: 13. 03. 2014жыл: Ж. Аймауытовтың «Қартқожа» романын оқып келу

Қысқа мерзімді жоспар. 3-сабақ


Ұқсас жұмыстар
Жекелеген әдебиет
Қазақ тілінен 3-тоқсанға орта мерзімдік жоспар. 9-сынып
1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс жайлы ақпарат
ХХ ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер жайлы
Ананың анасы
Қазақ әдебиетінің тарихы
Мұхтар Әуезов тағылымы
Азапты жылдардың азалы үні
Әлем әдебиетінің алыбы
Бірінші дүниежүзілік соғыс қарсаңындағы әлем көрнісі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz