Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Өткенді пысықтау. Математикалық диктант

Математика.
Сабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтау.
Сабақтың мақсаты:
1.Оқушылардың білімін,біліктілік дағдыларын тиянақтау және бекіту.
2.Ауызша,жазбаша есептеу дағдысын қалыптастыру.Пәнге
қызығушылығын,белсенділігін арттыру.
3.Өз бетімен жұмыс жасай отырып,өзінің де өзгенің де еңбегін қадірлей
білуге,ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Түрі:қайталау
Типі: білімді пысықтау.
Әдісі:талдау,топпен жұмыс.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, үлестірмелі қималар.
Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру бөлімі.
Ұранымыз:
Білікті бірді жығады,
Білімді мыңды жығады.
II. Қызығушылығын ояту.

Математикалық диктант.
1.Екінші кластың 70 бірлігі және бірінші кластың 690 бірлігі бар санды жаз.
2.Алтыншы разрядтың 9 бірлігі,бесінші разрядтың 5 бірлігі және төртінші
разрядтың 2 бірлігі санды жаз.
3.Тіктөртбұрыштың ауданы 63 см 2 ,ал ені 7 см. Ұзындығы нешеге тең?
4.3 сағ 20 минутта қанша минут бар?
5.Екі жүз бес мың алты жүз санын цифрмен жаз.

III. Оқулықпен жұмыс.
1. «Өз орнын тап».
5-ке бөлінетін,2-ге бөлінетін,10-ға бөлінетін сандарды табу.


2.Мағынаны тану.
I нұсқа.
II нұсқа.

30 660:420
25 200 :560

221 130:630
132 300:540

430 500:3500
993 300:4300

3.Есепте,тексер.

I қатар. II қатар.
III қатар.

6009х34 2403х93
38 208:96
56х1230 2020х22
351 456:84

4. «Өрнек құр».

5. «Есепте». Бөлінгішті тап.

: 80 =60 (қалд.53) :
50 = 29 (қалд.15)

6. «Ойлан тап». Есептемей-ақ салыстыр.
5 604х21 * 84 504
9803-703 * 8 804 -603
284 208 : 28 * 284 208 : 48

7. Есептерды шығар.
А).Жүк кемесі 160 км қашықтықты бірдей жылдамдықпен қозғала отырып, 8
сағатта жүзіп өтті. Жүк кемесінің жылдамдығын тап.

Ә).Жүк кемесі 20 км/сағ жылдамдықпен қозғала отырып, 320 км қашықтықты
жүзіп өтті. Жүк кемесі неше сағат жүзді?

Б.) Екі машина бір- біріне қарама-қарсы бағытта жолға шықты.Бірінші
машинаның жылдамдығы 60 км/сағ, ал екінші машинаныңжылдамдығы 80
км/сағ.Авто көліктердің бір-біріне жақындау жылдамдығы қандай?

В) в) Арақашықтығы 280 км екі елді мекеннен екі машина бір-біріне қарама-
қарсы бағытта шықты.Бірнші машинаның жылдамдығы 60 км/сағ, ал екінші
машинаның жылдамдығы 80 км/ сағ. Машиналар неше сағаттан кейін кездесті?
(сызбаны толықтыр).

IV.Қорытынды. Тест тапсырмасы.

1.Жетінші разрядтың атауы.
А) Миллион Ә)Жүз мың Б)Он мың В)миллиард
2.Жаяу адамның жылдамдығы 5 км/сағ. Жаяу адам
3 сағатта неше километр жүреді.
А)18 км Ә)15 км Б) 2км В)8 км
3.Өрнекте: 3 т 256 кг
А)3526кг Ә)3256 кг. Б)30256 кг. В) 3652 кг.
4. Ең кіші санды белгіле.
А) 60 085 Ә) 600 085 Б) 600 058 В) 80 605
5.6 000 саны 1 000 – нан неше есе артық?
 а)5 000 ә) 600 б) 7 000 В)6

V.Бағалау.

5 болсын алар бағамыз,
Біліммен бақыт табамыз.
Өнер-білім көп бақыт,
Өсе берсін санамыз.

VI. Үйге тапсырма.

Күнделікті енді ашайық
Үй тапсырмасын жазайық.
Бүгінгі алған білімді,
Ұмытпай есте сақтап алайық

Қандыағаш қалалық №2 орта мектебі.

Тақырыбы: «Өткенді пысықтау»
(ашық сабақ)
4 «а» сыныбы.

Өткізген:Абдуллина А.Қ.

2011-2012 оқу жылы.

-----------------------
900х3

60х60

2400:60

340х2

1400:2

220х3

2700

660

1280

700

40

3600

10

2

5

70

300

975

9560

984

232

370

45

73

245

351

231

123

32 х 32

695 : 5

7389 : 3

1024+1000

140 - 139

2463 : 3

------------

-

Ұқсас жұмыстар
Сабақтың этаптары
Жануарлар туралы кітап
Өткенді пысықтау. математика 3-сынып
Көбейтудің жазбаша тәсілдері
Топ жетекшілері
Теңдеулерді теріп алып шешу
3 - ті қосу кестесі
Бос пәтерлер - Бос емес пәтерлер
Беске көбейту
Ата мен әженің тапсырмасы
Пәндер