Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Өткенді пысықтау. Математикалық диктант
Математика.
Сабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтау.
Сабақтың мақсаты:
1.Оқушылардың білімін,біліктілік дағдыларын тиянақтау және бекіту.
2.Ауызша,жазбаша есептеу дағдысын қалыптастыру.Пәнге
қызығушылығын,белсенділігін арттыру.
3.Өз бетімен жұмыс жасай отырып,өзінің де өзгенің де еңбегін қадірлей
білуге,ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Түрі:қайталау
Типі: білімді пысықтау.
Әдісі:талдау,топпен жұмыс.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, үлестірмелі қималар.
Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру бөлімі.
Ұранымыз:
Білікті бірді жығады,
Білімді мыңды жығады.
II. Қызығушылығын ояту.
Математикалық диктант.
1.Екінші кластың 70 бірлігі және бірінші кластың 690 бірлігі бар санды жаз.
2.Алтыншы разрядтың 9 бірлігі,бесінші разрядтың 5 бірлігі және төртінші
разрядтың 2 бірлігі санды жаз.
3.Тіктөртбұрыштың ауданы 63 см 2 ,ал ені 7 см. Ұзындығы нешеге тең?
4.3 сағ 20 минутта қанша минут бар?
5.Екі жүз бес мың алты жүз санын цифрмен жаз.
III. Оқулықпен жұмыс.
1. «Өз орнын тап».
5-ке бөлінетін,2-ге бөлінетін,10-ға бөлінетін сандарды табу.
2.Мағынаны тану.
I нұсқа.
II нұсқа.
30 660:420
25 200 :560
221 130:630
132 300:540
430 500:3500
993 300:4300
3.Есепте,тексер.
I қатар. II қатар.
III қатар.
6009х34 2403х93
38 208:96
56х1230 2020х22
351 456:84
4. «Өрнек құр».
5. «Есепте». Бөлінгішті тап.
: 80 =60 (қалд.53) :
50 = 29 (қалд.15)
6. «Ойлан тап». Есептемей-ақ салыстыр.
5 604х21 * 84 504
9803-703 * 8 804 -603
284 208 : 28 * 284 208 : 48
7. Есептерды шығар.
А).Жүк кемесі 160 км қашықтықты бірдей жылдамдықпен қозғала отырып, 8
сағатта жүзіп өтті. Жүк кемесінің жылдамдығын тап.
Ә).Жүк кемесі 20 км/сағ жылдамдықпен қозғала отырып, 320 км қашықтықты
жүзіп өтті. Жүк кемесі неше сағат жүзді?
Б.) Екі машина бір- біріне қарама-қарсы бағытта жолға шықты.Бірінші
машинаның жылдамдығы 60 км/сағ, ал екінші машинаныңжылдамдығы 80
км/сағ.Авто көліктердің бір-біріне жақындау жылдамдығы қандай?
В) в) Арақашықтығы 280 км екі елді мекеннен екі машина бір-біріне қарама-
қарсы бағытта шықты.Бірнші машинаның жылдамдығы 60 км/сағ, ал екінші
машинаның жылдамдығы 80 км/ сағ. Машиналар неше сағаттан кейін кездесті?
(сызбаны толықтыр).
IV.Қорытынды. Тест тапсырмасы.
1.Жетінші разрядтың атауы.
А) Миллион Ә)Жүз мың Б)Он мың В)миллиард
2.Жаяу адамның жылдамдығы 5 км/сағ. Жаяу адам
3 сағатта неше километр жүреді.
А)18 км Ә)15 км Б) 2км В)8 км
3.Өрнекте: 3 т 256 кг
А)3526кг Ә)3256 кг. Б)30256 кг. В) 3652 кг.
4. Ең кіші санды белгіле.
А) 60 085 Ә) 600 085 Б) 600 058 В) 80 605
5.6 000 саны 1 000 – нан неше есе артық?
а)5 000 ә) 600 б) 7 000 В)6
V.Бағалау.
5 болсын алар бағамыз,
Біліммен бақыт табамыз.
Өнер-білім көп бақыт,
Өсе берсін санамыз.
VI. Үйге тапсырма.
Күнделікті енді ашайық
Үй тапсырмасын жазайық.
Бүгінгі алған білімді,
Ұмытпай есте сақтап алайық
Қандыағаш қалалық №2 орта мектебі.
Тақырыбы: «Өткенді пысықтау»
(ашық сабақ)
4 «а» сыныбы.
Өткізген:Абдуллина А.Қ.
2011-2012 оқу жылы.
-----------------------
900х3
60х60
2400:60
340х2
1400:2
220х3
2700
660
1280
700
40
3600
10
2
5
70
300
975
9560
984
232
370
45
73
245
351
231
123
32 х 32
695 : 5
7389 : 3
1024+1000
140 - 139
2463 : 3
------------
-
Сабақтың тақырыбы: Өткенді пысықтау.
Сабақтың мақсаты:
1.Оқушылардың білімін,біліктілік дағдыларын тиянақтау және бекіту.
2.Ауызша,жазбаша есептеу дағдысын қалыптастыру.Пәнге
қызығушылығын,белсенділігін арттыру.
3.Өз бетімен жұмыс жасай отырып,өзінің де өзгенің де еңбегін қадірлей
білуге,ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Түрі:қайталау
Типі: білімді пысықтау.
Әдісі:талдау,топпен жұмыс.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, үлестірмелі қималар.
Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру бөлімі.
Ұранымыз:
Білікті бірді жығады,
Білімді мыңды жығады.
II. Қызығушылығын ояту.
Математикалық диктант.
1.Екінші кластың 70 бірлігі және бірінші кластың 690 бірлігі бар санды жаз.
2.Алтыншы разрядтың 9 бірлігі,бесінші разрядтың 5 бірлігі және төртінші
разрядтың 2 бірлігі санды жаз.
3.Тіктөртбұрыштың ауданы 63 см 2 ,ал ені 7 см. Ұзындығы нешеге тең?
4.3 сағ 20 минутта қанша минут бар?
5.Екі жүз бес мың алты жүз санын цифрмен жаз.
III. Оқулықпен жұмыс.
1. «Өз орнын тап».
5-ке бөлінетін,2-ге бөлінетін,10-ға бөлінетін сандарды табу.
2.Мағынаны тану.
I нұсқа.
II нұсқа.
30 660:420
25 200 :560
221 130:630
132 300:540
430 500:3500
993 300:4300
3.Есепте,тексер.
I қатар. II қатар.
III қатар.
6009х34 2403х93
38 208:96
56х1230 2020х22
351 456:84
4. «Өрнек құр».
5. «Есепте». Бөлінгішті тап.
: 80 =60 (қалд.53) :
50 = 29 (қалд.15)
6. «Ойлан тап». Есептемей-ақ салыстыр.
5 604х21 * 84 504
9803-703 * 8 804 -603
284 208 : 28 * 284 208 : 48
7. Есептерды шығар.
А).Жүк кемесі 160 км қашықтықты бірдей жылдамдықпен қозғала отырып, 8
сағатта жүзіп өтті. Жүк кемесінің жылдамдығын тап.
Ә).Жүк кемесі 20 км/сағ жылдамдықпен қозғала отырып, 320 км қашықтықты
жүзіп өтті. Жүк кемесі неше сағат жүзді?
Б.) Екі машина бір- біріне қарама-қарсы бағытта жолға шықты.Бірінші
машинаның жылдамдығы 60 км/сағ, ал екінші машинаныңжылдамдығы 80
км/сағ.Авто көліктердің бір-біріне жақындау жылдамдығы қандай?
В) в) Арақашықтығы 280 км екі елді мекеннен екі машина бір-біріне қарама-
қарсы бағытта шықты.Бірнші машинаның жылдамдығы 60 км/сағ, ал екінші
машинаның жылдамдығы 80 км/ сағ. Машиналар неше сағаттан кейін кездесті?
(сызбаны толықтыр).
IV.Қорытынды. Тест тапсырмасы.
1.Жетінші разрядтың атауы.
А) Миллион Ә)Жүз мың Б)Он мың В)миллиард
2.Жаяу адамның жылдамдығы 5 км/сағ. Жаяу адам
3 сағатта неше километр жүреді.
А)18 км Ә)15 км Б) 2км В)8 км
3.Өрнекте: 3 т 256 кг
А)3526кг Ә)3256 кг. Б)30256 кг. В) 3652 кг.
4. Ең кіші санды белгіле.
А) 60 085 Ә) 600 085 Б) 600 058 В) 80 605
5.6 000 саны 1 000 – нан неше есе артық?
а)5 000 ә) 600 б) 7 000 В)6
V.Бағалау.
5 болсын алар бағамыз,
Біліммен бақыт табамыз.
Өнер-білім көп бақыт,
Өсе берсін санамыз.
VI. Үйге тапсырма.
Күнделікті енді ашайық
Үй тапсырмасын жазайық.
Бүгінгі алған білімді,
Ұмытпай есте сақтап алайық
Қандыағаш қалалық №2 орта мектебі.
Тақырыбы: «Өткенді пысықтау»
(ашық сабақ)
4 «а» сыныбы.
Өткізген:Абдуллина А.Қ.
2011-2012 оқу жылы.
-----------------------
900х3
60х60
2400:60
340х2
1400:2
220х3
2700
660
1280
700
40
3600
10
2
5
70
300
975
9560
984
232
370
45
73
245
351
231
123
32 х 32
695 : 5
7389 : 3
1024+1000
140 - 139
2463 : 3
------------
-
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz