М. Әуезов Көксерек әңгімесі (қорытынды сабақ)

Надежда Аманшақызы Аманшина
Егіндікөл орта жалпы білім беретін
мектебінің мұғалімі
Батыс Қазақстан облысы
Қаратөбе ауданы
Тақырыбы : М. Әуезов «Көксерек» әңгімесі (қорытынды сабақ)
( 7-сынып)
Мақсаты:
Әңгіменің идеясын жан-жақты талдай отырып ашу;
Адамдар мен көк бөрінің іс-әрекеттерін саралай отырып,
адамзат табиғатпен психологиялық тепе-теңдікті сақтау
керектігіне көздерін жеткізу; іскерлік дағдыларын
қалыптастыру, ойларын еркін жеткізе білуге баулу,
көк тәңірісі көк бөрі екенін дәлелдеп, түрлі
деңгейлік тапсырмалар беру арқылы таным көкжиектерін
арттыру.
Түрі: сын тұрғысынан ойлау, игерілген білімді қорытындылау
Әдісі: талдау, жинақтау, дәлелдеу
Көрнекілігі: мультимедиа
Сабақ барысы:
- Психологиялық даярлықты қамтамасыз ету
Үй тапсырмасын пысықтау, жинақтау.
I. Композициялық жоспар:
( экрандағы композициялық жоспарға назар аударту)
Әңгіменің композициялық
элементтері
Адамдар шабуылы. Көксеректі
асырауы
Баяндау
диалог
Баяндау
Суреттеу
Баяндау
Суреттеу
Құрмаштың қазасы. Көксеректің
жазасын тартуы
Баяндау
Диалог
II. Композициялық жоспарға сүйене отырып, нақты дәлелдер-
мен Көксерекке мінездеме беру
III. Семантикалық карта
Әрі қарай сабағымызды семантикалық картамен жалғастырамыз.
(Экраннан көрсетіледі)
Кейіпкерлер сөзі кімдікі?
Құрмаштың
әжесі
Мына кәпірдің екі көзі жап-жасыл болып кетіпті, тұқымын сезген екен, мұны өлтіріп,
терісін алайық .
Қасқырың болса қайтейін, менің қара ала
төбетім бір-ақ
соғады. Араша
лай алмасаң, әлдеқашан өлтіріп тастар еді.
Іздегендерің-
нің өзі-сол,
бәрін істеп жүрген сол.
Енді соны бір қолға берсе-ау!
IV. Кубизм
- Суретте- Көксеректің сыртқы кескін-келбетін суреттеңіз
- Салыстыр- Аққасқа мен Көксеректі салыстырыңыз
- Зертте- Көк бөрінің қадір-қасиеті туралы әңгімелеңіз
- Талда- Кейіпкерлер тағдырын талқыға салыңыз.
V Проблемалық сұрақтар:
1. Жазушының бұл әңгімені жазуына не себеп болды?
2. Адамдардың бөлтірікке жасаған іс-әрекеттеріне қалай қарайсыздар?
3. Әңгіменің идеясы не?
4. Көксерек Құрмашпен неге тез тіл табысты?
5. Көксеректі жауыздыққа баулыған не?
6. Құрмаштың өліміне кінәлі кім?
Қорытынды:
Ата-бабамыз қасқырды «Көк бөрі» деп атап қадір-қасиет тұтқан, оның атын атамай, «ұлыма», «итқұс», «жаманауыз» деп атаған. Оны орман санитары деп те атайды, ол-түз тағысы, ол еш уақытта цирк ареналарына шықпайды, қолға үйренбейді.
Әңгімедегі бейкүнә бала Құрмаштың өлімі - табиғаттың адамға берген жауабы секілді, екі аяқты пенделер, біздер, табиғат заңдылығын бұзуға хақымыз жоқ . Себебі, адам мен табиғат арасында тығыз байланыс бар. Ендеше, балалар, табиғатты зорлықпен, күшпен бағындыру мүмкін емес!
Үйге тапсырма:
«Адам және табиғат» (эссе ) жазу
Бағалау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz