М. Әуезов Көксерек әңгімесі (қорытынды сабақ)

Надежда Аманшақызы Аманшина

Егіндікөл орта жалпы білім беретін

мектебінің мұғалімі

Батыс Қазақстан облысы

Қаратөбе ауданы

Тақырыбы : М. Әуезов «Көксерек» әңгімесі (қорытынды сабақ)

( 7-сынып)

Мақсаты:

Әңгіменің идеясын жан-жақты талдай отырып ашу;

Адамдар мен көк бөрінің іс-әрекеттерін саралай отырып,

адамзат табиғатпен психологиялық тепе-теңдікті сақтау

керектігіне көздерін жеткізу; іскерлік дағдыларын

қалыптастыру, ойларын еркін жеткізе білуге баулу,

көк тәңірісі көк бөрі екенін дәлелдеп, түрлі

деңгейлік тапсырмалар беру арқылы таным көкжиектерін

арттыру.

Түрі: сын тұрғысынан ойлау, игерілген білімді қорытындылау

Әдісі: талдау, жинақтау, дәлелдеу

Көрнекілігі: мультимедиа

Сабақ барысы:

  1. Психологиялық даярлықты қамтамасыз ету

Үй тапсырмасын пысықтау, жинақтау.

I. Композициялық жоспар:

( экрандағы композициялық жоспарға назар аударту)

Р/с: Р/с
Әңгіменің композициялықэлементтері:

Әңгіменің композициялық

элементтері

Композициялық жоспар: Композициялық жоспар
Әңгіменің көркемдік әдіс-тәсілі: Әңгіменің көркемдік әдіс-тәсілі
Р/с: 1
Әңгіменің композициялықэлементтері: Оқиғаның басталуы
Композициялық жоспар: Қараадыр табиғаты. Қасқырлар мекені.
Әңгіменің көркемдік әдіс-тәсілі: Суреттеу
Р/с: 2
Әңгіменің композициялықэлементтері: Оқиғаның байланысы
Композициялық жоспар:

Адамдар шабуылы. Көксеректі

асырауы

Әңгіменің көркемдік әдіс-тәсілі:

Баяндау

диалог

Р/с: 3
Әңгіменің композициялықэлементтері: Оқиғаның дамуы
Композициялық жоспар: Көксеректің ауыл тірлігін жатсынуы.
Әңгіменің көркемдік әдіс-тәсілі:

Баяндау

Суреттеу

Р/с: 4
Әңгіменің композициялықэлементтері: Оқиғаның шиеленісуі
Композициялық жоспар: Көксеректің өз қандастарына қосылуы
Әңгіменің көркемдік әдіс-тәсілі: Суреттеу
Р/с: 5
Әңгіменің композициялықэлементтері: Оқиғаның шарықтау шегі
Композициялық жоспар: Көксеректің жойқын күшке айналуы
Әңгіменің көркемдік әдіс-тәсілі:

Баяндау

Суреттеу

Р/с: 6
Әңгіменің композициялықэлементтері: Оқиғаның шешімі
Композициялық жоспар:

Құрмаштың қазасы. Көксеректің

жазасын тартуы

Әңгіменің көркемдік әдіс-тәсілі:

Баяндау

Диалог

II. Композициялық жоспарға сүйене отырып, нақты дәлелдер-

мен Көксерекке мінездеме беру

III. Семантикалық карта

Әрі қарай сабағымызды семантикалық картамен жалғастырамыз.

(Экраннан көрсетіледі)

Кейіпкерлер сөзі кімдікі?

Кейіпкер сөзі: Кейіпкер сөзі
Ауыл адамдары: Ауыл адамдары
Жұмаш: Жұмаш
Құрмаштыңәжесі:

Құрмаштың

әжесі

Бейсембай: Бейсембай
Кейіпкер сөзі: Қуарған-ай, неңді алып ем? Не жазып ем ?
Ауыл адамдары:
Жұмаш:
Құрмаштыңәжесі: +
Бейсембай:
Кейіпкер сөзі: Кәпір қырыс, неме, кеудесін бермейді, жасымайды.
Ауыл адамдары: +
Жұмаш:
Құрмаштыңәжесі:
Бейсембай:
Кейіпкер сөзі:

Мына кәпірдің екі көзі жап-жасыл болып кетіпті, тұқымын сезген екен, мұны өлтіріп,

терісін алайық .

Ауыл адамдары:
Жұмаш:
Құрмаштыңәжесі: +
Бейсембай:
Кейіпкер сөзі:

Қасқырың болса қайтейін, менің қара ала

төбетім бір-ақ

соғады. Араша

лай алмасаң, әлдеқашан өлтіріп тастар еді.

Ауыл адамдары:
Жұмаш: +
Құрмаштыңәжесі:
Бейсембай:
Кейіпкер сөзі:

Іздегендерің-

нің өзі-сол,

бәрін істеп жүрген сол.

Енді соны бір қолға берсе-ау!

Ауыл адамдары:
Жұмаш:
Құрмаштыңәжесі:
Бейсембай: +

IV. Кубизм

  1. Суретте- Көксеректің сыртқы кескін-келбетін суреттеңіз
  2. Салыстыр- Аққасқа мен Көксеректі салыстырыңыз
  3. Зертте- Көк бөрінің қадір-қасиеті туралы әңгімелеңіз
  4. Талда- Кейіпкерлер тағдырын талқыға салыңыз.

V Проблемалық сұрақтар:

1. Жазушының бұл әңгімені жазуына не себеп болды?

2. Адамдардың бөлтірікке жасаған іс-әрекеттеріне қалай қарайсыздар?

3. Әңгіменің идеясы не?

4. Көксерек Құрмашпен неге тез тіл табысты?

5. Көксеректі жауыздыққа баулыған не?

6. Құрмаштың өліміне кінәлі кім?

Қорытынды:

Ата-бабамыз қасқырды «Көк бөрі» деп атап қадір-қасиет тұтқан, оның атын атамай, «ұлыма», «итқұс», «жаманауыз» деп атаған. Оны орман санитары деп те атайды, ол-түз тағысы, ол еш уақытта цирк ареналарына шықпайды, қолға үйренбейді.

Әңгімедегі бейкүнә бала Құрмаштың өлімі - табиғаттың адамға берген жауабы секілді, екі аяқты пенделер, біздер, табиғат заңдылығын бұзуға хақымыз жоқ . Себебі, адам мен табиғат арасында тығыз байланыс бар. Ендеше, балалар, табиғатты зорлықпен, күшпен бағындыру мүмкін емес!

Үйге тапсырма:

«Адам және табиғат» (эссе ) жазу

Бағалау


Ұқсас жұмыстар
М. Әуезов көксерек әңгімесі жайлы ақпарат
М. Әуезов көксере кәңгімесі туралы ақпарат
«көксерек» әңгімесі
Құрмаштың қайғылы тағдыры
Жинақ сабақ
Әлем әдебиетінің алыбы
Көксерек. 7 сынып
М.әуезов "көксерек" әңгімесі
Жетім әңгімесі
Мухтар Әуезов Жетім әңгімесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz